• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس رغبه زياده (1 مشاهد )

  • بادئ الموضوع أمنيه رشدى
  • تاريخ البدء
أمنيه رشدى

أمنيه رشدى

Sexaoy Princess
عضو
إنضم:23 نوفمبر 2021
المشاركات:4,658
مستوى التفاعل:4,883
نقاط سكس العرب
48,169
مساء الدلع عليك
أنا سليم شاب عنده 25 زي اي شاب بيحب الجنس كنت شغال في محل .... وأبدت قصتي وانا في المحل ملابس داخليه حريمي كان كل متيجي واحده جامد كان زوبري يقوم تلقائي وكان يلاحظ عليا خالد صاحب المحل لحد ما في مره كان خالد مش موجود وجت مرات خالد صاحب المحل وانا معرفش اني هيا مراتو بس كانت ست كيرافي من الي النادرين مفهاش اي غلطه دخلت السلام عليكم وعليكم السلام أنا عايز اتفرج على قمصان النوم ومقلتش أنها مرات خالد صاحب المحل تحت امرك يا فندم قعدت اطلع في الشغل وهيا تعرض عل جسمها وانا مولع لحد معجبها واحد ودخلت تقيسو وسابت حته من الباب مفتوحه والمريا كانت عكسا كل حاجه ودخل خالد صاحب المحل وانا كنت بتفرج عل فيلم برنو في البروفا وزبري كان واقف دخل سلم عليا وبص عل زوبري لقيه قايم ضحك وقلي هو في حد هنا قولتو ايوا في زبونه في البروفا وطلعت سلمي مرات خالد من البروفا لقيت خالد بيقلها مقلتيش لي انك جايه يا حبيبتي قالتلو حبيت اطب عليك علشان اشوفك بتعمل ايه وانا واقف مش فاهم اي حاجه واشي احمر وهما بيضحكو راح خالد قلي هات حاجه سقعه للمدام ونزلت عليا الصاعقه وانا روحت وانا بفكر في انو شاف زوبري قايم عليها رجعت وانا حاطط وشي في الأرض ومكسوف عل الآخر مفيش حاجه حصلت وعدي اليوم والتاني والتالت خالد قلي روح عندي البيت المدام عايز طلبات هتهملها وتعلا قلتلو ماشي وانا في الطريق عمال افكر ازاي شفني حيطان عليها وازاي بعتني ليها البيت روحت خبطت عل الباب مين أنا سليم الي شغال في المحل اه طب ثانيه واحده لبست روب شفاف وفتحت الباب أنا شوفت المنظر وبقيت مش قدر اقف عل رجلي وزبري راح في ثانيه عامل شامسيه في البنطلون بصت عليه وضحكت ضحكه تنقل الحجر من مكانه قاتلي خوش من جوه يا حوده عقبال ما الطلبات دخلت وقفات الباب اقعدت في الصاله وهيا دخلت جوه عملتلي عصير هيا بتحطو قدامي الروب اتفتح وكل حاجه ظهرت وانا تنحت رحت قفلتو وراحت تجيب للورقه قاعد بفكر فيه لقيت صوت صويت طالع من جوه دخلت طير لقيتها واقعه عل الارض اقعدت اقول في ايه في ايه ردت الحقني رجلي اتنيت تحتي سندتها وانا بفعص في كل حته في جسمها وزبري خابط فيها لحد منومتها عل السرير قلتلي أنا خايفا لحسن تكون اتكسرت ممكن تحركهلي مسكت رجليها وقعدت ادلكها رحت قالت اهههههههه مره وحده بس باحساس جامد وجعني في كريم بينج في الدرج ممكن تدهنها معلش أنا تحت امرك جبت الكريم وهيا قلعت الروب وبقت ب الاندر والبراء وانا بقيت زي المجنون بقيت بلحس في كل حته في جسمها ورحت نازل عند كسها وبقيت باكل فيه وهيا بقت عل آخرها عماله تزووم اه اه اه اه مش قادره دخلو يا سليم أنا مرحومه جوزي مش عارف يكيفني أنا شرموطه أنا متناكه أنا بحب الزبر طيب تعلي مصي يا شرموطه مصتلي مصه مش هنسها ابدا برضو الخبره بتفرق دخلتو قاعدت رايح جاي وهيا بتتوجع اجيب فين جو جو جو هات جو يا سولي وجبتهم ونمنا جمب بعض سلمي انتا جامده ومن النهارده مش هسيبك بس انتا طلعت جامد يا واد يا سليم وروحنا في بوسه جميله وبعد كده طلعت 1000جنيه قالتلي خلي دول معاك ختهم ونزلت روحت المحل خالد قلي جبت الحجات اه جبتهم وادتهم وعدي اليوم وبقيت يوميا اروح اظبط ساميه وفي مره أنا ومروح من المحل لقيت سلمي بترن عليا فينك يا سولي أنا في الطريق مروح طيب تعلا يا ولا عايزاك ازاي طب وخالد جوزك لا متقلقش خالد راح عند اختو وهيبات عندها علشان ابنها تعبان ماشي اديني جايلك حضري نفسك روحت خبطت فتحت سلمي لقيتها كنها ليله دخلتها دخلت وانا وخدها في حضني وبفعص في جسمها قعدنا اتعشينا وشربنا سجرتين حشيش راحت شدتني عل اوضه النوم نمنا عل السرير وهيا شغاله مص في زوبري وسلمب سايبه حته من الباب مفتوح
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل