الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
ركبت بنت عمتي الفرسة رغم انها زي أختي (قصة حقيقية)
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="نفرتاري" data-source="post: 667803" data-attributes="member: 114021"><p>مساء الخير</p><p>انا خالد عندى ٢٨ سنه انهردة اول مرة احكى قصه حقيقيه من اول ما كان عندى ١٧ سنه احنا اسره عايشه في قريه انا فرد من العائلة واختى متجوزه ابن عمى وابن عمى وابن عمى الثانى متجوز بنت عمي وبنت عمى دى هى بطلة قصتنا هى حاليا تقريبا ٣٧ سنه</p><p>اول ما اتجوزت اختى كنت بروح عندها كثير وطبيعي مفيش مشكله وكنت بشوف بنت عمى وكانت بتهزر معايا وبتعاملنى اخوها صغير انا المهم كنت بروح كثير وبعد سفر زوج اختة بقيت ابات وبقيت شبه عايش معاهم وابن عمى الثانى تقريبا بيخرج ٦ الصبح بيرجع ٣ باليل لظروف شغله لانه شغال شفتين واختى وبنت عمى اتعودو عليا لان بقيت مش مخليهم محتاجين حاجه كل حاجه بجيبها من بره ونفعد نلعب ونهزر ومكتش في دماغى حاجه لحد في يوم بنت عمى بتهزر.وتقول و**** يا حبيبي مش ناقص غير نحمل منك انت بقيت راجل البيت بس لما تكبر شوية وقعدو يهزرو هى طبعها شخصيتها قوية على كل العائلة باثتناء ابويا وعمى المهم في يوم قاعد وكانت طالعه من الحمام لافه الفوطه وشعرها على ظهرها مبلول وانا قاعد شفتها حسيت انى شوفت ملاك الجسم ابيض ومشدود تحس نسيت اقولكم هي فيها شبه من سهير رمزي في الشكل والطول والجمال ومن وقتها وانا بدات احس انى عايز اشوفها ع طول عدت الايام وكبرت شوية وبدات العب رياضه وجسمى اتغير وفي يوم كانت قاعده تعمل ظوافر رجليها بقولها عايز كوبايه عصير قالت من عنيا ولسه هتقوم وكانت هتقع تقريبا رجلها حصلها التواء قعد ومسكت رجلها وقعدت ادلك فيها من نظافتها وبياضها حسيت انى درجه حراراتى ٨٠ وانا في سن البلوغ والمراهقه مسكت رجلها قلتلها خفت من التدليك قالت لسه مسكت رجلها وعملت ليها حركه لرجله عملت طقطقه قالت اى بصوت يجنن مسكت رجلها وبوستها كثير قلتلها الف سلامه راحت عامله رجلها ومسكت راسي وباستها وباستنى في خدى وقالت انت سيد الرجاله متبوسش رجل حد تانى وانا اتكسفت وانا وقايم كنت لابس بنطلون رياضي ضيق وزبي واقف مكنتش واخد بالى انه هيقطع البنطلون وبصت عليه وضحكت وانا خدت بالى وجريت ورجعت بيتنا ٣ ايام مروحتش بعتولى روحت اختى بتسال بطلت تيجى ليه قلتلها مشغول . ومحصلش اى مواقف تانى بس بقيت بتابع بنت عممى ووبقيت بغير عليها حتى من جوزها وفي مرة كنت داخل سمعت وهو بينكها قعد اسمع الصوت تقوله معندكش غير ترفع رجليها ودخله وبعدين ت.....خ وتنام وبعدين جريت عشان محدش يشوفنى وهى بدات تاخد بالها منى انى ببص عليها وعدى سنتين تقرييا واختى ولدت ويوم السبوع كانت لابسه عبايه حمرا نار وانا كنت واقف مش شايف غيرها وهى كانت واقفه جمبي وفجائة النور قطع تجرات وروحت مبعبصها وبعدت ايدى ودقيقه تانى وروحت ماسكت طيزها بايدى ملبن وبعبصتها وبعدت خطوتين ور...نا ستر والنور نور بصت وعرفتنى انا وضحكت خفت وتانى يوم روحت قال وصل الشقي الى مش ساهل وخدتنى ع جمب وقلتلى الى عملته امبارح قلتلها عملت ايه قالت هتستهبل لو معترفتش هقول لاختك قولتها ايوة انا وانا بحبك من زمان وجريت</p><p></p><p>اسم الرواية : رواية بنت عمتي زي أختي وأكتر كمان</p><p></p><p><a href="https://tinyurl.com/4um4unwz" target="_blank"><strong>لقراءة باقي فصول الرواية (اضغط هنا)</strong></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="نفرتاري, post: 667803, member: 114021"] مساء الخير انا خالد عندى ٢٨ سنه انهردة اول مرة احكى قصه حقيقيه من اول ما كان عندى ١٧ سنه احنا اسره عايشه في قريه انا فرد من العائلة واختى متجوزه ابن عمى وابن عمى وابن عمى الثانى متجوز بنت عمي وبنت عمى دى هى بطلة قصتنا هى حاليا تقريبا ٣٧ سنه اول ما اتجوزت اختى كنت بروح عندها كثير وطبيعي مفيش مشكله وكنت بشوف بنت عمى وكانت بتهزر معايا وبتعاملنى اخوها صغير انا المهم كنت بروح كثير وبعد سفر زوج اختة بقيت ابات وبقيت شبه عايش معاهم وابن عمى الثانى تقريبا بيخرج ٦ الصبح بيرجع ٣ باليل لظروف شغله لانه شغال شفتين واختى وبنت عمى اتعودو عليا لان بقيت مش مخليهم محتاجين حاجه كل حاجه بجيبها من بره ونفعد نلعب ونهزر ومكتش في دماغى حاجه لحد في يوم بنت عمى بتهزر.وتقول و**** يا حبيبي مش ناقص غير نحمل منك انت بقيت راجل البيت بس لما تكبر شوية وقعدو يهزرو هى طبعها شخصيتها قوية على كل العائلة باثتناء ابويا وعمى المهم في يوم قاعد وكانت طالعه من الحمام لافه الفوطه وشعرها على ظهرها مبلول وانا قاعد شفتها حسيت انى شوفت ملاك الجسم ابيض ومشدود تحس نسيت اقولكم هي فيها شبه من سهير رمزي في الشكل والطول والجمال ومن وقتها وانا بدات احس انى عايز اشوفها ع طول عدت الايام وكبرت شوية وبدات العب رياضه وجسمى اتغير وفي يوم كانت قاعده تعمل ظوافر رجليها بقولها عايز كوبايه عصير قالت من عنيا ولسه هتقوم وكانت هتقع تقريبا رجلها حصلها التواء قعد ومسكت رجلها وقعدت ادلك فيها من نظافتها وبياضها حسيت انى درجه حراراتى ٨٠ وانا في سن البلوغ والمراهقه مسكت رجلها قلتلها خفت من التدليك قالت لسه مسكت رجلها وعملت ليها حركه لرجله عملت طقطقه قالت اى بصوت يجنن مسكت رجلها وبوستها كثير قلتلها الف سلامه راحت عامله رجلها ومسكت راسي وباستها وباستنى في خدى وقالت انت سيد الرجاله متبوسش رجل حد تانى وانا اتكسفت وانا وقايم كنت لابس بنطلون رياضي ضيق وزبي واقف مكنتش واخد بالى انه هيقطع البنطلون وبصت عليه وضحكت وانا خدت بالى وجريت ورجعت بيتنا ٣ ايام مروحتش بعتولى روحت اختى بتسال بطلت تيجى ليه قلتلها مشغول . ومحصلش اى مواقف تانى بس بقيت بتابع بنت عممى ووبقيت بغير عليها حتى من جوزها وفي مرة كنت داخل سمعت وهو بينكها قعد اسمع الصوت تقوله معندكش غير ترفع رجليها ودخله وبعدين ت.....خ وتنام وبعدين جريت عشان محدش يشوفنى وهى بدات تاخد بالها منى انى ببص عليها وعدى سنتين تقرييا واختى ولدت ويوم السبوع كانت لابسه عبايه حمرا نار وانا كنت واقف مش شايف غيرها وهى كانت واقفه جمبي وفجائة النور قطع تجرات وروحت مبعبصها وبعدت ايدى ودقيقه تانى وروحت ماسكت طيزها بايدى ملبن وبعبصتها وبعدت خطوتين ور...نا ستر والنور نور بصت وعرفتنى انا وضحكت خفت وتانى يوم روحت قال وصل الشقي الى مش ساهل وخدتنى ع جمب وقلتلى الى عملته امبارح قلتلها عملت ايه قالت هتستهبل لو معترفتش هقول لاختك قولتها ايوة انا وانا بحبك من زمان وجريت اسم الرواية : رواية بنت عمتي زي أختي وأكتر كمان [URL='https://tinyurl.com/4um4unwz'][B]لقراءة باقي فصول الرواية (اضغط هنا)[/B][/URL] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
ركبت بنت عمتي الفرسة رغم انها زي أختي (قصة حقيقية)
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل