• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس رواية رحلتي من التعريص على مراتي لتحولها لشرموطة (عدد المشاهدين 2)

  • بادئ الموضوع السيد النياك
  • تاريخ البدء
السيد النياك

السيد النياك

بادئ الطريق في السكس
عضو
إنضم:6 يوليو 2025
المشاركات:24
مستوى التفاعل:26
نقاط سكس العرب
556
ف البداية اعرفكم بنفسي انا شريف مهندس باحدي الشركات تعمل في *مجال تحسين وتطوير القاعدة الصناعية في مصر ، لا سيما الصناعات البتروكيماوية ، وتستخدم منتجاتنا في كل فصل من الحياة اليومية تقريبًا: حالات أقراص DVD وزجاجات المشروبات البلاستيكية والطبية المعقمة الأجهزة ومواد الاتصال البيولوجية وأنظمة التغذية المؤسسية.لكن سبتها لظروف خاصة وحاليا ف شركة تانية بعد تغير المجال
السن: 33
الميول: ف اعتقادي الشخصي هو الكذب وده لاني بتعامل بشخصيتين شخصية وهمية قدام الناس مهندس ف شركة بتروكيماوية
والشخصية التانية M3rsMraty ايوة انا بحب جدا اكون كده وهنحكي بالتفصيل الممل جدا ازاي وصلت لكده
المستوي الاجتماعي: ميسور الحال ومستقر ماديا
المستوي الثقافي: بتقن لغتين المانيا والانجليزية وطبعا المصرية لاني اكتشفت ان لما بكون في سفر مثلا ونقابل حد عربي قليل جدا لما بيفهم كلامي فبنضر نكمل بالانجليزية
الوصف: قمحاوي زي كتير من المصريين لون البشرة الطيبة لو تفهمو مقصدي
الطول: 178
الوزن : 79 حاليا لاني كنت 95 بس بعمل دايت وكورسات تخسيس وحجات كده صعبة جدا لان جسدي من النوع اللي بيقبل زيادة بسرعه جدا وده كان سبب رئيسي ف تحررنا وهنتكلم عنه بالتفصيل
غادة حبيبتي ومراتي
الاسم : غادة
السن: 30
المهنة: مجال الملابس لانجيري حجات خاصة بالنساء
بيع شراء حجات زي كده يعني علشان بس تكسر ملل البيت خصوصا انها فضلت 3 سنين بدون عمل بحكم الحمل سنة والولادة والرضاعة سنتين
الوصف: هتشوفو الصورة وانتو احكمو

لاطفال: رودي حاليا 5سنوات وليها ف حكايتنا فاصل صغير كان سبب مشكلة كبيرة بس عدت ع خير
كده اعتقدت كتبت كل بياناتنا مع التغير طبعا ف حجات بسيطة جدا للامان مش اكتر
اولا ف البداية

الفصل الاول:
كيفية الارتباط بغادة
ف البداية كنا ساكنين ف نفس المنطقة الشعبية بحي المطرية
اللي معروف عنه القرب والمحبة والود بين الجيران وبعضها غادة كانت ف الدور الثالث
وانا كنت ف الدور الرابع كنت ساكن لوحدي لاني باختصار والدي وولدتي متوفين
وكنت عايش مع خالتي وخالتي ده كانت مسنة ونظرها ضعيف جدا ومحبتش اكتب حاجه عنها
لانها حاليا توفت فمش هقدر اتكلم عنها غير انها هي اللي ربتني من وانا عندي 11 سنة
لما والدي وولدتي اتوفو نتيجة حادث اثناء سفرهم اسكندرية اللي كان عندي منها عقدة
لحد ما كبرت وراحت لحالها بعد ماروحت وتابعت مع دكتور لمدة زمنية كبيرة
المهم عرفت غادة بعد 10 سنين من انتقالي لخالتي كانو لسة جايين يسكنو ف البيت
بعد ما والدها اتوفي بمرض السرطان **** يعافينا ويعافيكم
بدات لما كنت بكون واقف ف البلكونة وانا من النوع اللي منعزل تماما يعني مليش صحاب نهائي يدوبك مذاكرة ليل ونهار والبلكونة وام كلثوم وبكتب شعر اللي طبعا مبعرفش اكتبه غير بعد 12 بليل وانا ف البلكونة ساعة الالهام بتنزل عليا ف الوقت ده كنت بفضل ف البلكونة لحد مثلا الفجر وانزل اصلي واطلع انام ويومي هو هو كل يوم مفيش جديد
كنت ف مرة واقف ف البلكونة وشفت غادة بتنشر هدوم
زي اي بنت عادي جدا بس لفت نظري انها مش لابسة ال**** ولا الطرحه لانها كانت محجبة ف الوقت ده شعرها بنفس الصورة ده متغيرش

انا كنت بشرب سيجارة وفضلت باصص عليها من فوق تقريبا كده لاحظت وقوفي ف الوقت ده يمكن من دخان السيجارة معرفش المهم لقتها دخلت ولبست ايشارب ومتكلمتش ولا حتي انا وبدات مش عارف افكر فيها واكتب لها جوابات اللي كان ع ايامنا ف الوقت ده طبعا بدون اسم بس كنت مثلا بكتبلها انتي جميلة جدا مرة ومرة تانية معجب ونفسي اتكلم معاكي وكل الجوابات ده كنت برميها من البلكونة اللي غبائي ف الوقت ده مفكرتش ازاي حد هيرميلها جواب وهي ف الدور الثالث بس مش عارف ده اللي جه ع بالي ف الوقت ده فضلت ع كده حوالي شهرين تلاته الغريب انها متكلمتش ولا ردت وكنت طبعا بقول لنفسي لازم اتشجع واكلمه مباشر او حتي افتح اي كلام معاها غادة مكنتش بتخرج نهائي صعايدة ومعروف ان الصعايدة دمهم حامي جدا جدا عمها اللي كان بيجي يزورهم ويصرف عليهم ويشقر من وقت للتاني المهم انا فاتحت خالتي ف الموضوع وقلتلها خالتي ايه رائك ف غادة اه نسيت غادة وخالتي ومامتهم كانو ع طول قاعدين مع بعض. كنت بسند خالتي انزل اخبط الاقي امها تفتح الباب ازيك ياشريف يا ابني عامل ايه واخبار مذاكرتك تعالي خش اشرب حاجه وكل مرة اقولها كويس ومش هقدر معلش واسيب خالتي واطلع للشقه افتح تلفزيون
او استحمي مثلا المهم حياتي كانت فارغه تماما بس المرادي مقولتلهاش كده ودخلت مع خالتي طبعا كانت خالتي : لما تعزم عليك خش معايا وهي مش هتقول حاجه اللي عرفتو بعدها ان خالتي حكت لام غادة وهي وافقت اني اتقدم لغادة وده كان سبب رئيسي انها تحلف اني لازم ادخل المرادي وفعلا دخلت الشقه
شريف: يارب ياساتر
خالتلي : مستورة بحسك ياحبيب خالتك
ام غادة : بتضحك معرفش ليه
انا اتحرجت دخلنا قاعدنا ف الصالة عندهم مكنش فيه انتريه كان مجرد قاعدة عربي بس ايه حاجه بجد مبهرة جدا او يمكن عادية بس علشان اول مرة ادخل عندهم انبهرت بيها
ام غادة : اعملك قهوة ولا شاي ياحبيبي ولا تحب نجبلك ازازة كاكولا
شريف: لا اعملي شاي انا مش عاوز اتعبك معايا
ام غادة: تعبك راحه ياحبيبي ياغادة ياغادة تعالي سلمي ع خالتك وشريف ابنها
غادة داخلة علينا كانت لابسة عباية بيتي مش ضيقة ولا واسعه اللي هي عادية صدرها متوسط مدور
قمر بدر داخل علينا
(بحكم اني متربي مع خالتي فكان اغلب الناس عارفين انها امي مش خالتي)
غادة: ازيك يا ماما وباستها
وهنا كانت بتقول ل خالتي يا ماما
ام غادة : ايه ياغادة مش هتسلمي ع شريف ولا ايه ده اول مرة يدخل عندنا
غادة: اذيك يا باش مهندس
شريف : انا تنحت كده صوتها ملائكي قلتلها كويس
ام غادة: ايه ياشريف انت روحت فين بصي ياغادة اعمليلي انا وخالتك اليانسون
وشريف عاوز شاي
غادة: حاضر ياماما
( وسابتنا ودخلت تعمل المشاريب )
ام غادة: عامل ايه ياضنايا بخير كده
خالتي: هيعمل ايه يعني مغلبني ومبيسمعش الكلام
شريف: انا اقدر ياست الكل برده دنتي تؤمريني انا مليش بركة الا انتي
ام غادة: مؤدب ومحترم ياشريف

غادة: اتفضلو وحطت الصينية اللي عليها المشاريب ولسة هتمشي
ام غادة: استني ياغادة اقعدي معانا عوزاكي ف حاجه
غادة: خير ياماما
ام غادة: بصي يابنتي انا ربيتك ع الحلال وشريف جاي طالب ايدك بس هو محروج
شريف: ايه بتقولي ايه يا ماما
خالتي: شريف اسكت انت انا حكيت ل ام غادة ع كل حاجه وهي موافقه وبعدين مش هتلاقي احسن منك دنت متربي تحت عنيها
ام غادة: شريف انت ي ابني اللي مخلفتوش
غادة: ايه ياماما اللي بتقوليه ده ازاي بس
ام غادة: بصي لو الجدع مدخلش من الباب كان هيبقي فيه تصرف تاني فكرك الجوابات اللي كنت بلاقيها ف البلكونة ده جت منين
شريف: انا هقوم امشي
ام غادة: اقعد ياولا انت هتكبر عليا ولا ايه متقوليلو حاجه يا ام شريف
خالتي : يابني انا مش عيشالك ولازم افرح بيك قبل ما اموت ولا انت مش ناوي تفرحني واشوف عيالك
شريف. : طبعا يا ماما بس انتو فجئتوني بكده يعني انا مش عارف
ام غادة: واد ياشريف بطل مناهدة انا هاخد امك وهندخل جوة نشرب اليانسون قوم ياواد دخل الكوبايتين دول ف الاوضة جوة وتعالي اقعد مع غادة اتكلمو لو عجبتو بعض
شريف: رحت مقاطع امها ف الكلام حاضر يا امي وروحت شايل الصينية بالكوبايتين ودخلت ودتهم
خالتي : قوميني يامرات ابني وخلي بالك م الواد ده زيك غلبان
غادة. : حاضر ياماما بسرعه كده بقيت مرات ابنك قومي هاتي ايدك
شريف : دخلت الصنية ورجعت قعدت ف الصاله مش عارف هقول ايه ولا هتكلم ازاي وعمال افكر معقولة خالتي عملت كل ده من غير متعرفني بس لو كنت عرفت مكنتش دخلت وفضلت اهلوث باي كلام اللي هو طبعا خارج من فرحتي هقعد مع غادة اللي بقالي 3 شهور ارميلها ف جوابات واتحجج بخالتي علشان اشوفها يااااه وامها تطلع بالجمال ده والطيبة معقولة انا مش مصدق عيني كاني بحلم
غادة: جت وقاعدت قدامي
ايه مش هتتكلم ولا ايه
شريف: غادة كنت مفكر انها خجولة جدا وراسم صورة ليها البنت المنكسرة اللي هتنبهر بالمهندس وكده طلع ان كل ده فانكوش وطلعت جريئة او يمكن مش عارف بس اللي اعرفه اني اتشديت ليها اكتر واكتر واكتر
غادة: بص ياشريف انا عارفه انك بتكتبلي جوابات وترميهالي م البلكونة بس انت متزعلش مني
شريف: لا طبعا ازعل ايه دنا ازعل م الدنيا كلها الا انتي جدا
غادة: انت غبي فيه حد يرمي جوابات ف بلكونة ف الدور الثالث طب احنا ع الشارع مفيش حد قصادنا واللي جمبنا ورشة دور واحد وانا ف الثالث مين بقي اللي هيرمي جواب متعلق ف مشبك من الشارع للثالث بعقلك كده
شريف: انا تصدقي عندك حق ازاي مفكرتش ف كده بس انتي مش عارفه انا معجب بيكي ازاي
غادة: وانا كمان معجبة بيك خصوصا الاشعار اللي كنت بتكتبهالي انت اللي بتكتبها فعلا ولا ناقلها من حد ولا ايه
شريف: لا انا اللي بكتبها انا بحب الشعر وده حاجه ع ادي يعني متحسبش شعر
غادة بص ياشريف انا فيه شوية حجات كده هقولك عليها علشان اعرفك اكتر
شريف: اتفضلي
غادة: حبيت قبل كده وايه اللي خلاك معجب بيا وعاوز نرتبط وفين صحابك انا مبشوفش حد بينده عليك مثلا بتقعد ع القهاوي
شريف: غادة ممكن تسمعيني اولا انا حبيتك علشان معرفش غيرك عارفه ده معناه اني مبنزلش م البيت مليش صحاب ومبحبش قاعدة القهاوي نهائي ومشفتش حد غيرك علشان احبه انتي وبس اللي كنتي ف عيني حتي ف المواصلا وانا رايح الكلية او راجع مبشوفش غيرك ف عيني وبس غادة انا بجد بحبك وعاوزك تكملي معايا حياتي موافقه ولا ممكن تصلي **** استخارة وتردي براحتك
غادة: موافقه ياشريف وانا زيك من غير ماتسال بس وكنت بحب حد قبلك قبل ماننقل هنا بس محصلش نصيب ومحصلش بينا اي حاجه وكل واحد راح لحاله
فارجوك منتكلمش ف الموضوع ده واحترم اني مرضتش اكدب عليك او اخبي تمام
شريف تمام ننده ع مامتك بقي علشان كده كتير ولا ايه رأئيك
غادة: ماشي وبعدين تكلمها ف التفاصيل لان عمي اللي هيقابلك مكان بابا **** يرحمه
شريف: ماشي بس انا اول مرة شفتك فيها بدون الطرحه وانتي مش مفارقه خيالي انتي بجد جميلة جدا
غادة: عارفه لما يا استاذ طفيت سيجارتك وقعت ع الغسيل وانا بنشر عرفت انك واقف فرحت دخلت لبست الايشارب ورجعت تاني
ام غادة: دخلت علينا ايه يولاد نقول مبروك
غادة وانا ف نفس الوقت: اه ياماما بصينا لبعض وضحكنا
خالتي بتنده م الاوضه التانية
خالتي: ياغادة يواد ياشريف انتو نسيتوني ولا ايه
شريف: انا دلوقتي ياماما عاوز اعرف ايه اللي هيحصل طلباتكم وغادة قالتلي اني هقعد مع عمها الكبير والتفاصيل
ام غادة: حملك حملك كل ده هعرفهولك متستعجلش بس المهم دلوقتي انت ولا قعدت مع غادة ولا تجيب سيرة الليلة قدام عمها لحسن ممكن يولع فينا وفيك انت كلمت امك وامك كلمتني وانا هكلم عمها وتقعد معاه ماشي
شريف: ماشي يا ماما
(خالتي جت بعد ماغادة راحت قومتها وقعدت معانا وسامعة الكلام كله )
خالتي: يا ام غادة انتي تتصلي ع عم غادة يجي بكرة فاتحيه ف الموضوع وانا هكون معاكي وشريف مش هيكون موجود علشان لو محصلش نصيب يبقي خلاص لو حصل نحدد معاد او انده ع شريف ينزل يكلمه ونتفق بقي علشان العيال تفرح ببعض واحنا نفرح بيهم ولا ايه يا بت ياغادة
غادة: طبعا يا ماما
خالتي: اطلع انت ياشريف ومتنساش لو هتنام نزل السبت لغادة وحط المفتاح فيه انت نومك تقيل وانا مش حمل مناهدة ومنادية عليك اه

شريف: انام ازاي بس يا ماما بعد اللي حصل ده انا ممكن افضل صاحي لشهر قدام مش هنام قبل ما اقابل عم غادة ويارب يوافق بس حسك معانا برده يا ماما
ام غادة: حاضر ياجوز بنتي روح انت بقي وخلي بالك من نفسك ومتفضلش تجري كتير فوق السقف بحس انه هيقع علينا
شريف حاضر ياماما ده عجلة تخسيس وحياتك مهعمل صوت تاني انا همشي مع السلامة ياغادة
غادة: مع السلامة ياشريف خلي بالك من نفسك
شريف: وانتي كمان ياغادة خلي بالك من نفسك
ام غادة: ايه يواد انت وهي هتفضلو ساعه ف السهوكة ده يالا يواد اطلع من سكات بقي لحسن اغير رائ
شريف: لا تغيري ايه دنا ماصدقت حاضر يا ماما مع السلامة
وده الفصل الاول من حكايتنا انتظروني ف الفصل الثاني ( الزواج )
اتمني تقدروا بس اني بحب التفاصيل وبحاول اعيشكم نفس الاجواء
اللي عشتها بنفس التفاصيل بتاعتها


يتبع ..

اسم الرواية : رواية تحولات في حياة غادة وشريف
لقراءة باقي الفصول (أضغط هنا)
 
  • أعجبني
التفاعلات: فحل صغير جاد زب كبير
فحل صغير جاد زب كبير

فحل صغير جاد زب كبير

الاصلى في السكس
عضو
إنضم:21 مايو 2025
المشاركات:28,763
مستوى التفاعل:753
الإقامة: القاهرة
نقاط سكس العرب
90,294

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل