• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس زوجتى الدكتوره 3 (1 مشاهد )

K

kero

بادئ الطريق في السكس
عضو
إنضم:13 مارس 2024
المشاركات:10
مستوى التفاعل:5
نقاط سكس العرب
269
الجزء الثالث

واقفنا الجزء الا فات لما قولت لي دكتوره سها كان نفسي في الحضن دا منك وسكت وهي سكتت وبقيت اليوم مكنتش بتحاول تتكلم معايا كتير وبتتهرب مني وروحت وكنت متأكد انها هتكلم سلمي تحكيالها الا حصل وانا روحت فتحت اكونت سلمي ومستني منها الرساله لاكن فات ساعه ومفيش اي رسايل وهي اون لاين اصلا ومش بعتت حاجه قولت ادخل اكلمها انا
انا / ايه يا بنتي مكلمتنيش تاني يعني في حاجه ولا ايه اضيقتي من كلامي
سها /(شافت الرساله ومردتش عليا)
انا /يا سها مالك ردي فهميني لو غلط
سها /معلش يا سلمي بس بفكر مع نفسي شويه
انا/ طيب يا سها قوليلي بتفكري في ايه نفكر مع بعض مش يمكن عندي الحل
سها /مش عارفه حصل موقف كدا بعد مقفلت معاكي (وحكت لي سلمي كل الا حصل بنا في الصيدليه)
انا / وهو قالك كدا فعلا كان نفسي احضنك انتي
سها /ايوه وانا من ساعتها انا مش عارفه دماغي واقفه ومش عارفه افكر يقصد ايه بكلامه دا
انا /طب متكلمي وافهمي منه وقوليله تقصد ايه
سها/ اكلمه اقوله ايه بس يا سلمي
انا /يا سها و**** كلمي قوليلي انت تقصد ايه بالكلمه الاقولتها دي وشوفي رده هيكون ايه ابعتيلو رساله حتي لو محرجه تكلمي
سها /انتي شايفه كدا يعني
انا/اه يا بنتي عشان تفهمي كان يقصد ايه وتريحي نفسك من تفكير دا ويا سلام لو بيحبك يا بت هيظبطك
سها /يا بنتي اتلهي وشيلي الموضوع دا من دماغك صعب اوي انا وكريم مع بعض
انا /ولا صعب ولا حاجه انتي لو مش حاسه بحاجه من نحيته مكنتيش هتسمحي يقولك كلمه زي كان نفسي احضنك دي لكن انتي تلاقي كان نفسك يحضنك يا اختي
سها / حقيقي انا بفكر في الكلمه الا قالها كل شويه وبقول لي نفسي طب الغبي محضنيش ليه😂😂
انا /شفتي بقا انك عينك منه انتي كمان
سها / انا فعلا يمكن اكون معجبه بي واتخيلته كام مره معايا بس فرق السن والتعليم بيبعدنا عن بعض اوي
انا /ولا سن ولا تعليم الحب ملوش كبير
سها /عندك حق فعلا استني ابعتله رساله
انا /ماشي (لقتها بعتالي علي الوتس)
سها /ازيك يا كريم
انا /تمام وانتي يا دكتور ايه اخبارك خير في حاجه (طبعا مردتش علي طول سبتها حوالي 5دقيق بعدين فتحت الرساله)
سها /لا ابدا بس كنت عاوزه ايه معنا الكلمه الا قولتهالي الصبح دي
انا /(بستعبط بقا شويه) كلمه ايه
سها /انت عارف يا كريم كلمه انك بتقولي كان نفسي احضنك انتي
انا/لا و**** ما اقصد حاجه كانت كلمه عاديه بهزر انا اسف يا دكتور
سها/لا عادي يا كريم بس خالي بالك مش كل الكلام هزار
انا / انا اسفه فعلا وعارف اني كلمه غلط حتي بعد ما قولتها عاتبت نفسي عليها
سها / حصل خير ومفيش حاجه احنا اخوات
انا / (شفت كلمه اخوات دي دمي اتحرق اوي وحسيت اني عايز اعيط انا فعلا بحبها) اخوات!
سها/ايه في ايه
انا / اه طبعا اخوات
سها /ماشي يا كريم سلام
انا /سلام (قفلت مع دكتوره سها ومكنتش طايق نفسي وعارف طبعا انها هتجري علي سلمي تحكيلها ومكنش ينفع اقفل تيلفوني ومردش عليها اني سلمي)
سها /(عملت اسكرين للمحادثه كلها وبعتتها لي سلمي) شوفي الحوار كدا
سلمي / (انا هكتب اسم سلمي بعد كدا عشان محدش يتوه مني وتعرفه تفرقه بيني وبين سلمي 😂😂😂) هحلل الموضوع واقولك رأي
سها /ماشي يا عم مدحت يا شلبي خلصي
سلمي /بصي انا من الكلام حسيت انه اضيق انك قولتي احنا اخوات وشكله بيحبك وموضوع التلامس دا كان قصده
سها /انا كمان حسيت انه اضيق من كلمه بس عملت عبيطه
سلمي /طب يا عبيطه ناويه علي ايه معاه
سها /مش عارفه بجد
سلمي /انا هقولك حاجه لو انتي فعلا حاسه نحيته بحب يبقا اتجوزي حتي لو في السر بنكم واتمتعي معلش يا سها انتي سنك دا محتاج للجنس فعلا
سها /انا مبقتش عارفه افكر فعلا سبيها بظروفه وانا يوم اجازتي كدا هقفل علي نفسي وافكر
سلمي /ماشي يا قلبي اسيبك انا بقا عشان اذاكر شويه
سها /ماشي يا حبيبتي تعبتك معايا
سلمي /علي ايه انتي اختي يا عبيطه
سها /تصبحي علي خير يا قلبي
سلمي /وانتي بخير
قفلت مع سها وبعد ما كنت زعلان بقيت فرحان انها فعلا بقت تفكر فيا من ناحيه الجنس واننا نتجوز وكان لازم احوال اقرب منها اكتر واتجرء اكتر معاها قفلت التيلفون ونمت وصحيت خدت شور وفطرت ونزلت روحت الشغل عادي بس قالب واشي انا الطبيعي بتاعي بيكون هزار وضحك مع اي حد حتي لو معرفهوش
انا /صباح الخير يا دكتور
سها /صباح النور يا كريم حضرلي الادويه دي وجهزها عشان نبعتها البنك
انا /حاضر (وباخد منها الورق بتاع الادويه روحت ماسك اديها عامل نفسي مقصدش وهي عملت نفسها مخدتش بالها) حضرت الادويه في خلال ساعه كانه كتير وبعت الدليفري بيهم للبنك وواقف اشرب سجاره بره لقتها دكتوره نها خارجه عليا وبتقولي
نها /مالك يا زفت قالب واشك ليه
انا / زفت احترمي نفسك انا اكبر منك
نها / يا عم اسكت مش بالسن مالك في ايه
انا /مفيش حاجه حوار كدا وخلص
نها /طيب روح عماره $في شارع @ الدور @ واحده عايزه تقيس الضغظ وتاخد حقنه
انا / طيب هاخد الجهاز بتاع الضغط
نها / لا هي عندها جهاز قالتلي
انا /تمام
روحت للست خبط علي الباب اول مشفتها كنت عارفه بتيجي الصيدليه كتير
انا /ازي حضرتك
الست /(ودي هنسميها غاده عشان ليه دور معانا مش هنفضل نقول الست) اتفضل يا كريم انا تمام
انا /(نسيت اوصف القطر الا قدامي دا 😂😂😂 ما هي ميتقلش عليها غير كدا جسم اقل ما يقول عليه انه يتحط في بترينه والناس تدفع فلوس وتتفرج بس عليها حاجه كدا ياسمين صبري) داخلت جوه معاه قستلها الضغط كان مظبوط
انا /الضغط كويس مظبوط
غاده /امال ليه حاسه اني ضايخه
انا /لا ابدا انتي كويسه ممكن يكون قله اكل
غاده /فعلا انا مفطرتش
انا /طب هتاخدي حقنه ازيه لازم تفطري
غاده /طب اقوم بسرعه اعمل سندوتش اكله واعملك واحد معايا
انا/ تسلمي مش بنزل من البيت غير ما افطر
غاده /طيب تشرب ايه مش هينفع تقعد كدا
انا/ خلاص لو هتعب حضرتك ممكن قهوه ساده
غاده /ثواني وتكون عندك (مشيت قدامي وانا مكنش في نيتي اي حاجه لاقيتها طيزها في بنطلون البجامه عامله زي الجيلي انا مره زبي واقف حسيت انه هيقع البنطلون)
جابت غاده القهوه وكلت السندوتش وقومت اديها الحقنه المفروض تنزل حتي من جنب عشان تاخد الحقنه لاقيتها نزلت البنطلون والاندر الا لابسه انا شفت طيزها مقدرتش امسك زبي من الوقوف علي هذا البياض اول محطيط ايدي بمسح مكان الا هدي في الحقنه طريا بطريقه متتوصفش وانا بديها الحقنه وخلصت وبمسح خلاص حاولت اشوف خرم طيزها لقيته لونه الوردي الجميل الا اي حد يحبه وشكل خرمها واسع شكله بتتناك في طيزها
انا /خلاص تمام كدا
غاده /تسلم ايدك خفيفه
انا /شكرا دي حاجه سهله تأمري بي حاجه تاني
غاده /مش عارفه انا حاسه اني دايخه
انا / طب اعمل لي حضرتك مايه بسكر طيب
غاده /لا ممكن تسندني بس ادخل علي السرير جوه
انا / حاضر (جيت اسندها حسيت انها هتقع مني شيلتها انا جسمي كبير وطويل من لعب الجيم مش عامل فرمه حلوه بس محافظ عليه المهم داخلتها جوه علي السرير وانا شايله طبعا مش في بالي ولا جنس ولا نيله انا خايف الوليه تخلص مني)
انا / طب حضرتك كويسه اكلم الاسعاف
غاده /لا انا هبقا كويسه بس حاسه اني حرانه اوي ممكن تساعدني اقلع تشيرت
انا/(مش عارف ارد اقولها ايه) حاضر
قلعتها التشيرت والهانم مش لابسه برا شفت صدرها ولقتها بتبص في عيني ونزلت تبص علي زبي
غاده /(مسكت ايدي) بص قلبي بيدق سريع ازيه
انا /(حطتت ايدي علي صدرها انا اول ملمست صدرها فضلت العب في الحلمه وهي تتوجع عرفت انها بتمثل وعاوزه تتناك) دا سريع اوي
غاده /شفت سريع ازيه
انا / لا كدا لازم يتمص عشان يظبط
غاده /اهو عندك مصه براحتك
انا /نزلت علي الحلمه بمص واعض فيها وهي عماله تتلوي مني لحد مروحت طالع علي شفتها كلتها وهي متجاوبه معايا اوي
غاده /اه يا كريم لو اقولك انا نفسي فيك من اول يوم شفتك في مش هتصدقني
انا /لا يا قلبي هصدق طبعا (كل دا وانا نازل مص في صدرها واحسس علي جسمها روحت نازل لي تحت منزلها البنطلون وحطيت ايدي علي كسها من فوق الاندر لقيته عباره عن عسل بس الاندر حرفيا غرقان
انا /شكلك من فتره محدش لمسك
غاده /اكتر من شهرين ابوس ايدك موتني انا علي اخري (وقامت تقلعني البنطلون والتشيرت وانا واقف بالبكسر وهي بتمشي ايدها علي زبي من فوق البكسر ايه كل دا شكله كبيره اوي يا كريم
انا /انتي هتقري ولا ايه الحجات دي بتتظر 😂😂😂
غاده /لا يا قلبي انا اقدر احسد داكري الا هيمتعني
انا /طب استني اكلم الصيدليه عشان كدا هتأخر جامد (كلمت دكتوره سها ايوه يا دكتور معلش لازم اروح في مشكله في البيت)
سها /خير يا كريم في ايه
انا /معلش مشكله كدا ولازم اروح
سها /طيب تمام لو في حاجه كلمني
انا /اكيد طبعا دانتي اختي (قصدت اقولها الكلمه دي عشان اعرفها اني فعلا بفكر فيها مضيق من كلمه )
سها /.سلام يا كريم نتكلم بعدين
قفلت معاها ومسكت غاده نيمتعا علي ضهرها وقلعتها الاندر وفضلت العب في كسها وداخلت صباع في كسها لقيته ضيق وفعلا شكلها متنكتش من فتره وانا بدخل صباعي وعمال الحس في صدرها واطلع ابوسها في شفايفها الا عامله زي الكريز وهي اهاتها اشتغلت روحت مدخل صباع تاني في كسها وزودت عليها وهي مبتعملش حاجه غير ااااه ااااه وبس روحت نازل علي كسها بلساني فضلت الحس في وادخل لساني لي جوه وهي تشد شعري وتزق دماغي علي كسها وكسها حنفيه مش مبطل تنزيل وحرفيا انا بشرب عسل منها طعمه جميل
غاده /ابوس راجلك قوم داخله
انا /ادخل ايه لبوه
غاده /داخل زبك في اللبوه بتاعتك
انا / ادخله فين يا متناكه
غاده /في كس المتناكه بتاعتك
انا /طب مش تمصي زب الاول يا شرموطه
غاده /عيون الشرموطه(قامت قلعتني البوكسر زبي راح ناطر في واشها وهي مبرقه في ايه كل دا)
انا / (زبي فعلا كبير شويه حوالي 23سنتي وتخين )دا بيتمص علي طول يا لبوه مصي
غاده /من غير ولا كلمه كانت بتمص وكانت فنانه فعلا بنت الوسخه في المص تاخد دكتوره في المص
انا /(قومتها ونزلت الحس كسها تاني وبي ايدي بلعب في زنبورها وهي قامت متشنجه ومنزله شلال في واشي) دانتي مش قادره خالص
غاده /ابوس ايدك (ومسكت ايدي باستها) ارحمني ونيكني انا مش قادره
انا /من عيني يا لبوه (رافعت رجليها علي كتفي ومسك زبي اخبط بي علي كسها وهي بتحول تزق نفسها عشان يدخل وانا روحت مدخل راسه بس وهي شهقت واطلعه تاني عملت حركه دي كام مره روحت مدخله كله مره واحده قالت ااااااااااه سمعت الشارع كله
غاده /حرام عليك شقتني ااااااه
وانا شغال نيك فيها ورجليها علي كتفي وانا واقف علي الارض وعمال اقفش في صدرها واضربها عليه وهي ااااااه مش قادره انا متناكتش قبل كدا انت راجلي وسيد الرجاله افشخني ونيكني وقطعني انا ملكك
وانا شغال نيك فيها روحت وانا زبي جوه كسها شلتها في حضني وفضلت انططها علي زبي وهي لفه رجليها عليا ومتشعلقه في رقبتي اااااااااه مش قادره بجد كفايا ارحمني وهاتهم بجد هموت وحسيتها تعبت وهيغم عليها نزلتها علي السرير وطلعت زبي اريحها ثواني ولقيت كسها محمر ومفشوخ حرفيا نيماتها علي بطنها ورفعت وسطها لي فوق وضع الدوجي وشدد شعرها روحت مدخل زبي في كسها من وره وهي تصوت ااااااااه ابوس راجلك ارحمني وهاتهم فضلت 10دقيق علي الوضع دا وارزع فيها وهي بتصوت واضربها علي طيزها وهي شغاله اهات مسمعه الشارع كله لخد حسيت اني هجبهم وبقولها هجيبهم قالتي اروي كسي انا عامله حسابي لقيت زبي انفجر شلل جوه كسها وهي بتصوت من السخونه جبتهم ونمت فوقها وهي علي بطنها لحد ما زبي نام وخرج من كسها نمت علي السرير وخدتها في حضني وانا نايم ومولع سجاره
غاده /انت عملت فيا ايه انا متمتعت كدا
انا /عشان مكنتيش مع رجاله قبل كدا
غاده /حقيقي انت وبس الا راجلي ومش هسيبك
انا /(قومت من جنبها ورحت خدت شور ونزلت روحت علي البيت اتغديت ونمت اريح جسمي شويه) صحيت من النوم بمسك التيلفون لقيت اكتر من 10مكالمات من دكتوره سها قولت خير وبتصل عليها عشان اعرف في ايه

ودا الا هنعرفه الجزء الجي سها كانت عاوزه ايه وهتحكي لي سلمي علي ايه كل دا في الجزء الا جي ولو التفاعل زاد هنزلكم جزء الرابع خلال سعات ولسه الاحداث كتير اوي
 
  • أعجبني
التفاعلات: Shiplaga Mouse و هاني الزبير
M

Mazeen22

مبتدأ في السكس
عضو
إنضم:11 فبراير 2025
المشاركات:1
مستوى التفاعل:1
نقاط سكس العرب
56
يخويا فين الجزء الرابع مستنيه علي نار
 
  • أعجبني
التفاعلات: هاني الزبير

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل