• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس زين المحظوظ - الجزء الرابع (1 مشاهد )

A

Adam Artist

ضيف
بعد ما عملت اكونت علي تويتر و بعت ليارا و نهي بس مردوش لسه و كنت عمال اخطط و بقول لنور ازاي انيك اخطه و هو محتار مش عارف بساعدني ولا يوقفني
نور: احا يا زين مش كده بردو هتوديها في داهيه دي اختي و هي اكيد اخرها الاكونت ده تتناك شات بس مثلا
انا: يعم انا بقولك اهو اختك شرموطة و اكيد اكيد بتتناك ممكن مش مفتوحه بس وش بتتناك
نور: بص مش عارف
انا: هم اهلك هاييجوا امتي طب ؟
نور:بكرا, اشمعني ؟
انا: بفكر ممكن ابتزها ازاي
نور: يسطي ما تفكك بجد خايف من الحوار ده
انا: اخرص انت بس
نور: طيب ماليش دعوه انا طلعني من الموضوع ده
انا: حلو اوي تمام انا عايزك تبقي برا الموضوع و متعرفش اي حاجه عنها
المهم انا كنت خلاص خدت كل الصور من اللاب بتاعها
انا: طب ايه هنعمل ايه النهارده
نور: مش عارف نيكني تاني ههههههه
انا: بس يا كسمك انت جبت اجلي و اجله ههههههه تعالي ننزل ولا حاجه نلف بالعربيه شويه
و نزلنا و لفينا و كلنا و جاله تليفون ان اهله جم بدري النهارده و قفل
نور: كسم البضان كنت عايز اتناك تاني النهارده
انا: يا شرموطة انتي خلاص مش قادره تسيبي زبي و بعدين هانيكك كل يوم بعد كده عادي ... بقلك ايه ما تتحرك كده علي طريق فاضي
نور دور العربية و اتحرك منغير ما يقول حاجه هو فهم و هايج لوحده و كنت بدات العبله فزبه الصغنون ساعتها و لما وقفنا ف حته ضلمه رحت لاطشه قلم و قلتله
انا: وطي يا خول و مص
كنت انا اصلا طلعت زبي و و كان واقف مستنيه , هو نزل بشفايفه علي زبي و بدات انيكه و انا ماسك شعره و ايدي التانيه رايحه علي طيزه ابعبصه و بدات افكر في نهي و اتخيل اني بنيك نور و نهي سوا و كان نور بيتاوه و انا كمان و كان زبي بدا ينطر لبنه في بقه , مسكت شعره و رجعته كرسيه و بقوله
انا: جدعه يا لبوه
و ببص علي زبره لقيت البنطلون مبلول اصلا
انا: احااااا
نور كان بيضحك افتكرني بتتريق عليه
انا: احاا انا نسيت اللاب بتاع اختك مفتوح
نور: خخخخخخخخخ احااا يا زين احاا هانتفضح
انا: استني بس استني .. بص كده كده كنت هبعتلها الصور من الاكونت علي اني هاكر ف كده هي هتبقي عارفه انا مين علطول مش هتفرق
نور: احا يا زين و انت جبت اللابتوب بتاعها ازاي يعني
انا: عادي كنت بايت معاك و دخلت اوضتها من وراك نفس اللي حصل في الحقيقه
نور: صح .. بس احا برده كده الموضوع مفهوش رجوع او كده ممكن تفتكر ان انا اللي عملت كده اصلا
انا: لا متقتقلش انت روحني ديلوقتي و انا هطلع و اكلمها علطول
و اتحركنا فعلا و روحت و فتحت اللاب عندي و بعتلها تاني و تالت مردتش و بعتلها كومنتات عشان ترد عملتلي بلوك خدت باللي اني مش محتاج ابعتلها علي تويتر اصلا بعتلها واتساب صورتين من اللي خدتهم و دخلتلها دغري وكلمتها شات
انا: بصي بقي يا نهي انتي اكيد عارفه اللي فيها , انا معايا الصور كلها و نور لو شافهم هيفشخك
نهي بعد وقت كتير كتابه: زين انت اكيد بتهزر اكيد مش هتعمل كده انا هوديك في داهيه ازاي تدخل اوضتي كده؟
انا: الداهيه بجد لما اهلك و اخوكي و الجامعه تشوف صورك يا لبوه
نهي عملتلي بلوك واتساب, رحت متصل بيها مردتش تاني مره ردت و واضح كانت بتعيط بس ماتكلمتش
انا: مبدايا يا كسمك تفوكي البلوكات دي كلها ياما في خلال ربع ساعه تكون صورك في كل حته ثانيا تسمعي الكلام و تنفذي اللي اقلك عليه فاهمه ولا لا ؟
نهي: يا زين انا اسفه بجد ارجوك سيبني و انا مش هعمل كده تاني انا عارفه ان كده غلط و عشان صاحبك انت متضايق بس بجد خلاص و ارجوك خليه سر مابينا
انا: لا يا شرموطة انتي فاهمه غلط خالص كسمك علي كسمه انا هخليكي لبوتي بدل ما افضحك انتي فاهمه ؟ البلوكات دي تتشال و بكرا لينا كلام تاني
و قفلت عليها و دخلت شات لقيتها شالت البلوك فعلا
و بتقولي :انت ناوي علي ايه يا زين ارجوك بلاش فضايح
انا: عايزك تكتبي اسمي علي بزازك زي اللي كتبتيهم دول قبل كده و تنزليها علي تويتر حالا و بسرعه قدامك دقيقتين من ديلوقتي
بعتتلي فويس : حاضر يا زين بس استني بس
صوته فعلا مولع زبي نيك و هو مكسور و بيعيط و في اقل من دقيقتين كانت نزلت الصورة و بعتتهالي خاص قلتلها شاطره يا لبوه بكرا نكمل و سبتها علي نارها
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: ليلي احمددد, a marco, Alwnsh و شخص آخر

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل