الفيلسوف
مدير
طاقم الإدارة
مدير
ناشر محتوي
ناشر قصص
مترجم قصص مصورة
صابرين شابة في أواخر العشرينا مش حلوة أوي بس جسمها هو اللي حلو مغري جسم فلاحي مكتنز محمل من تحت يعني عندها هناش يهب وصدر يخبل. اتجوزت في شقة أمها المتوفية و كانت عايشة عال العال على ميراثها اللي في البنك حتى انها كانت تصرف على جوزها سواق التاكسي.جوزها طلقها لعنادها بعد سنة و نص من غير عيال لانها حملت وسقطت فسابها قاعدة في شقتها تنعي حظها. ما انقذهاش من الوحدة دي غير جارتها سامية الأرملة الثلاثينية البطة الجميلة اللي جوزها كان شغال في شركة كهربا وراح في حادثة بعد طلاق صابرين بشهر! بعد حوالي سنة من القعاد وي بعض صبح و ليل بدأ صابرين تفكر في سامية على أنها بديل لتفريغ طاقتها الجنسية وخاصة انها شافت أفلام سكس عن المواضيع دي. بس سامية ملهاش في المواضيع دي فإزاي تجيب رجلها؟! من هنا تبدأ حيلة صابرين مع اسخن سكس سحاق المطلقة والأرملة في الحمام و من يومها وهما عاشقتين.
سامية متعودة أنها تروح لصابرين تقعد معاها من الصبح لحد أما عيالها الصغيرين يجيوا من المدارس إلا أنها في صبحية مجتش! صابرين شهوتها الحت عليها وعاوزة تجرب حكاية السحاق دي فطلبتها بالتلفون اطمنت عليها وقالتلها تيجي معلش تدعك لها ضهرها في الحمام! سامية ضحك وقالتلها تخلص شوية حاجات معها وهتيجي وفعلاً ربع ساعة وجتلها. دخلت صابرين وقلعت وسابت باب الحمام مفتوح وملت البانيو وصبت فيه الشامبو و بعدين نادت على سامية اللي راحتلها بعد أما خلصت قهوتها. كانت طلبت منها ان تدعك لها ظهرها بالشامبو ومن الطرطشة نزلت المياه علي صدر سامية فزعقت بضحكة: اوووووه…كدا بتيني ميه…أنا غلطانة…ضحكت صابرين وقالت: معلش مكنش قصدي…طيب اقلعي البودي علشان ينشف وهديك حاجة من عندي… قلعت سامية وبقت بالستيان وبردو بقت تدعك ضهر صابرين…من تبدأ الحيلة اللي أدت إلى سكس سحاق المطلقة والأرملة في الحمام اللي مبطلش لحد دلوقتي! صابرين بدلع رشت المية بالصابون على وراك سامية وغرقتها! الأخيرة شهقت: أوووووه….يا باردة…صابرين قعدت تضحك: معلش صدقيني مش قصدي ..انتي كمان مش تاخدي بالك…خلاص أقلعي البنطلون ونشريه و أنا هديكي واحد من عندي…
كشفت سامية عن وراك ناعمه وبيضاء مدورة مثيرة اوي فاقترحت عليها صابرين: يلا تعلي اقعدي معايا بقا في البانيو …سامية اعترضت بس وافقت فاﻵخر وخدي دش بالمرة…سامية قلعت خالص وقعدت قدامها وبقت صابرين تهز معاها: أيه البزاز اللي الحلوة دي…يا ختي مدورة و جميلة….بقت صابرين تلعب في صدرها وسامية تضحك وتشيل ايديها: اعقلي يا بت…اعقلي انتي ناويه علي ايه النهاردة…صابرين بقت تقفش وتقولها: طب بالذمة مش حلو…طب قربي…سخنت سامية أوي وساحت وهجمت صابرين علي بزاز ساميةو بقت ترضعهم وسامية فشخت رجولها بالحمام وساحت وراحت من مص الحلمات. أخذت صابرين بمص شفايف ولسان جارتها سامية وهي تتاوه وحست سامية بسخونه صابرين وكانت ابتدأت تجيب علي علي نفسها فساحت منها خالص!! بدأ تبادل المص و رضع البزاز ودعك الشفايف و الأتنين يمتعوا بعض وبدأ سكس سحاق المطلقة والأرملة في الحمام فراحت سامية ترضع حلمات بزاز صابرين وصابرين تتأوه وابتدأت صابرين بنفس الوقت بوضع صباعها بكس سامية والموقف اشتعل نار نار فبقت صابرين تصرخ من النشوة وسامية تتأوه و ابتدأت الأحضان وملامسه أجسام بعضهم الناعم والإحساس الساخن كانت التأوهات والآهات والأنفاس والشهقات هي اللغة المتبادلة. بقت كل واحدة تحط صباعها الوسطاني في كس جارتها تبعبصها لحد أما نزلت صابرين علي كس سامية براسها ورفعت رجلها وبقت تلحس كس جارتها كاحسن رجل محترف جنس لان الست بتعرف فين مواطن المتعة عند الست وكانت سامية خلاص علي آخرها وكانت متل الخاتم بيد صابرين واخدت تلحس وتلحس وسامية مسلوبه الاراده وفي عالم تاني.طلبت صابرين المطلقة من جارتها سامية الأرملة ان تلحس لها بالأول كسها و فعلاً نزلت الأخيرة راس جارتها علي كسها واخدت سامية تلحسها وبعدين راحوا عملوا الوضع المعكوس 69 الشهير وبقت المطلقة تلحس و تمص كس الأرملة و العكس بالعكس وكل ما واحدة ضغطت أكتر التانية تدوس و تضغط و الشهوة تضاعفت أوي ما بينهم وابتدأ الاتنين باللحس بشهوة وشوق وكبت جنسي كانهم ماشافوا جنس في عمرهم !! سكس سحاق المطلقة والأرملة ولع في الحمام من شدة الصويت و الآهات المكتومة من فرط الشهوة الحبيسة فيهم وبقت الشهقات ترد على الشهقات و اﻵهات تجيب الآهات كانها الصدى. كانت اكساهم مولعة نار و عمالة تنفتح و تنضم والمياه تملاه المكان وكان الجنس عي قمته و كان كس صابرين المطلقة شفراته شدت وحلمات صدرها للخارج من الشهوة وصدرها تحجر وكمان سامية اللي اصبح كسها يفتح ويقفل وينبض بحراره كل واحده كان جسمها يعبر بطريقته الخاصة عن أحاسيسه الجياشه وأخيراً ازدادت النشوة نشوه واطلق الاثنان شهقة الختام وهما الأتنين عمالين يترعشوا و يتنفضوا وهما بيضموا بفخادهم على دماعات بعض!