• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم سنتر النور (1 مشاهد )

ن

ندي علي

ضيف
اسمي موج عندي حالياً 28 سنة القصة ديه حصلت من و أنا صغيرة لحد ما كبرت مع أخويا اسامة هو أكبر مني بسنة لكن في نفس المرحلة الدراسية لأنه اتأخر سنة عن دخوله للدراسة أبويا و أمي ناس بسيطة جدا مفيش شئ مميز فيهم زي كل الامهات و الابهات

وأنا و أسامة كان عندنا شهوة جنسية رهيبة وتم تكوينها علي مدار السنين بداية الجنس معانا بيكون عن طريق الأب و الأم زي أي قصة كلاسيكية وديه حاجه لازم الأب و الأم ياخدوا بالهم منهم .. انا واخويا اسامة بننام في اوضة واحدة لكن بسررين منفصلين ويوم بعد يوم بدأنا نسمع اغاني في اوضة بابا و ماما بالليل وطبعا كل يوم الفضول عندنا كان بيزيد هما بيعملوا ايه جوه لحد ما قررنا نشوف كنا بننزل عند عتبه الباب من تحت ونبص وكانت الرؤية بتكون واضحة شوية و نلاقي أمي لابسة قميص نوم وبترقص لابويا أمي جسمها عادي لكن طيزها و بزازها كبار ست ميلف بعني كنا بنتفرج و بنبص لبعض ونضحك ويوم بعد يوم بدأنا نسمع اصوات اهااات من الاوضة كأن في حد بيتألم كنا بنروح نبص لكن الدنيا بتكون ضلمة مبنشفش حاجه احنا مكناش فهمين حاجه ولا بالغين حتي لكن كنا مستمتعين ومرت الأيام و دخلنا مرحلة الإعدادية وديه مرحلة يعتبر فترة البلوغ و التفتح بدأت اتعرف علي ولاد و أسامة كان خجول شوية في مسألة البنات فترة الإعدادي كانت عادية يعني لسه بنتعرف علي جسمنا و شخصيتنا وبعدين دخلنا الثانوي وديه بيدور فيها كل حاجه...

مع بداية الثانوي صفاتي انا و أسامة اتغيرت بالذات هو بقي اجمل كشكل و كجسم بقي عنده شخصية و كاريزما خاصة بيه محبوب من كل الناس وأنا بقيت انطوائية اكتر و خجولة هو بقي يعرف بنات كتير وأنا كبرت دماغي من مسألة الولاد و التعارف لكن جسمي اتغير انا بيضه بزازي متوسطة وطيزي كبيرة شوية و مرفوعة و بارزه لبسي كل بنطلونات و شعري بني طويل بيوصل لحد آخر ضهري بهتم بجسمي جدا من النضافة و الرياضة أسامة تقريباً كان كل شوية مع واحدة من بنات الدفعة أسامة كان دايما بيتفرج علي سكس وطبعا انا عارف بحكم إننا في اوضة واحدة دايما بشوفة بالليل مغطي وشة بالبطانية ولابس هاند فري و طالع صوت اهااات بسيط من السماعة وبيقعد يلعب عند منطقة زبه والسرير بيتهز وبعدين يقوم يضربها في الحمام انا كنت بهيج الصراحة لأن فكرة إن في حد بيلعب في زبه جمبك وبيجيب لبنه في الحمام فكرة تهيج وأنا كنت بغرق البانتي بتاعي مياة فبقوم بعد ما بيخرج اجيب لبني فضلنا كده فترة طويلة لكن مفيش بينا حاجه لا انا بهيج عليه ولا هو عنده فكرة إنه يبص علي جسم اخته بنات دفعتنا كان كلهم شراميط لكن من النوع المزاجنجي يعني تبقي محترمه و مؤدبه وكل حاجه لكن لو انت علي مزاجها تبقي شرموطة معاك وده النوع الي داير اليومين دول بدأت البنات تتكلم معايا أكتر علي أخويا أسامة وقد ايه هو حلو وجميل وبيحسدوني عليه إنه أخويا وقدامي علي طول بيني وبينكوا هو كويس لكن انا عمري ما فكرت في حاجه زي ديه أو اشوفه مميز في البداية لكن شوية شوية بدأت ألاحظ إنه كبر و اتغير يعني مش لمجرد إنك بتضرب عشرة تبقي راجل لا بتبان من التصرفات و المواقف هو كان شخص خدوم جدا وبيساعد دايما أي حد و كان مهتم بيا الصراحة و بيساعدني علي طول كان عندي واحدة صاحبتي معانا في الدرس اسمه سنتر النور اسمها سمر جسمها عادي جدا لكن حلوة و بيضه كل حاجه فيها متوسطة لكن كانت شيك جدا في لبسها ولبسها كله ضيق علشان كده كان صدرها و طيزها بيكونوا كبار لكن كان اوبن مايند في تصرفاتها ولبسها كان بينهم كلام كتير و هزار وضحك وانا كنت ملاحظة ده وباين للكل لكن كنت مركزة معاهم وكانوا بيتكلموا في الفون بالليل وبسمع أسامة وهو بيكلمها وكنت بعمل نفسي نايمة وهنا كانت الصدمة بالنسبالي كانوا بيعملوا سكس فون وهو كان هايج علي الآخر و قالها بكرة في الدرس متنسيش طبعاً انا مفهمتش حاجه ده موضوع بينهم لكن تاني يوم في الدرس تعمدت اقعد في الأخر علشان اشوفهم هيعملوا ايه و فضلت مركزة معاهم لحد ما هو قعد وراها في الديسك وهي بدأت ترجع شوية لوراء بطريقة ملحوظة وكانت لابسه بنطلون ليجن أسود كنت مستغربه لكن محدش كان مركز في البنطلون قلنا عادي يعني لقيت أسامة بدء يقفش في طيزها ويحسس عليها وانا مرعوبة و مندمجه معاهم وبدء يدخل ايده جوه البنطلون وبعدين يطلعه ويمص صوابعة في حركة تهيج فشخ وبعدين يدخلها جوة البنطلون تاني ومعرفش بيلعب في كسها ولا في خرم طيزها لأن البنطلون أسود مش مبين ايده من جوه وهي بتتلوي زي التعبان وقاعده وتعض في شفايفها وطبعا محدش مركز معاهم لأنها حاجه مش متوقعة وهو بدء يفرك اكتر و اسرع هي باين عليها العرق لحد ما طلبت منه توقف وهي بتنهج جابت اخرها واستأذنت من المستر تروح الحمام و ترجع وبعدين رجعت وفي الخباسه كده حدفت لأسامة أخويا البانتي بتاعها كان لونه اسود وكان في لبنها انا مكنتش قادرة وقاعده اضم في رجلي وفخادي وكسي وبنزل شوية افرازات لأول مره نفسي اتبعبص ونفسي صوابع أخويا تفشخ طيزي وهجت علي شكلهم وشجعتهم أخويا اسامة كان مخبي البانتي في الدولاب كل يوم بالليل بياخده الحمام يضرب عليه عشرة و يرجعه علشان لبنها فيه وريحتها فيه وبعدها بكام يوم كان عندنا درس الصبح الضهر وهو قرر يطلع بدري احنا بنروح سوا علي طول لكن هو قرر يطلع بدري انا قلت أكيد هيروح يقابلها لكن فين بقي معرفش يوم وراء يوم الموضوع بدء يتكرر كل شوية بيمشي لوحده وبيمشي بدري وكنت كل مره بروح بلاقيه هو و سمر أول ناس في السنتر علي باب السنتر في واحده ست صاحبه المكان الي بناخد فيه درس اسمها أم عبير ست كبيرة 45 سنة جسمها تخين أوي ومعفن شفت أسامة أخويا بيديها فلوس كل فين وفين ومعرفش ليه بدأت ألاحظ مره وراء مره سألته هو أنكر طبعا لكن عرفت الموضوع كله عن طريق البنات لأن سمر كانت بتحكي للبنات وبما اننا بنات شراميط فكنا صحاب وبنحكي لبعض هما مكنوش عاوزين إن انا أعرف لكن انا اصريت لأن انا حكتلهم علي أسامة أخويا إنه بيسمع سكس و بيضرب عشرة عادي بنات مع بعض وبهيجهم فقالت سمر أنا و أسامة اخوكي في علاقة و بحبه قلت ليها ما أنا عارف بسمعك كل يوم بتتكلمي معاه و شوفته بعبصك و اخد الاندر بتاعك كمان هي اتخضيت وقالت ليا هو قالك؟ قلت ليها لا طبعا لكن انا كنت بتفرج عليكوا لما بتفرج بهيج أكتر وبعدين قلنا ليها ايه الي حصل وعندي فضول اعرف اتناكت ازاي ومش مهم هو أخويا ولا لا عندي بدأت سمر وقالت انا و أسامة بنيك بعض في السنتر طبعا احنا اتخضينا ازاي ومش ازاي قالت بيكون قبل الدرس بنروح بدري وبندي أم عبير فلوس وبتدخلنا ولو حد جي بترن الجرس علشان ناخد بالنا طبعا انا فهمت ليه كان بيديها فلوس وقالت بندخل ونهجم علي بعض ونقعد نبوس في بعض ونقطع شفايف بعض بوس وايده بتبقي علي كسي من فوق البنطلون و ايدي علي زبه من فوق البنطلون وقالت ليا زب اخوكي كبير يا موج بتاع ١٨ سنتي وقالت الموضوع بينا الاول كان مسك ايد وبعدين بوس و أحضان وتقفيش وبعدين وصل لأنه فتح طيزي وبمص ليه ويمصلي طبعاً حالة صمت رهيبه يعني كلنا عارفين النيك وبنتفرج علي سكس لكن محدش فينا جرب الشعور ده نهائي غير سمر ممكن يكون فينا الي اتقفش ليها او حضنت لكن نيك لسه وده هيحصل بعد كده لكن نرجع لسمر و أخويا كلنا كنا منتبهين ولا اكنها درس أو حصة في المدرسة وقالت:

( اسامة - سمر )

أسامة حد رومانسي جدا وحنين معايا في التعامل علشان كده بسلم ليه جسمي كله أهم حاجه عنده هو إن انا اتبسط من العلاقة قبل ما هو يتبسط ايده حنينة فشخ علي كسي و مكنش عندي تردد إنه يشوف كسي أو يلمسني لأن بكون مبسوطة مش عاوزه اناك وخلاص بندخل لأم عبير وهي بتكون مظبطه الجو وبيكون في عيال هناك بتعمل زينا عادي وأم عبير بتاخد منهم فلوس لكن في كذا اوضه و دور مختلف لأن السنتر كذا دور بندخل ونقفل الباب علينا وبعدين بقف في جنب بكون مكسوفه وهو بيقرب مني واحده واحده وبيكون متوتر هو كمان لكن من أول ما بنلمس لسان بعض كل حاجه حلوه بتحصل بنسرح و بنطير بوس و تقفيش ولمس من فوق الهدوم وبعدين وبعدين واحنا بنبوس ايدي بتكون علي زبه تلقائي كده مش قادرة اوقف نفسي وهو بيحرك ايده ويدخلها من جوه البنطلون عند كسي بكون مش قادرة وبقلع البنطلون علشان كسي ميغرقش الدنيا وهو ياخد راحته والإحساس عجبني بدأت أسند ضهري علي الحيطه واستسلمت لصوابعه وهو بيفرك في كسي وفشخه ونزل مني شالالات لبن ومياة مش قادرة اوقف وأصوات وبعدين قعد يبوس فيا ورفع هدومي شوية من فوق علشان يشوف بزازي وقعد يبوس فيهم و يرضع ويفعص وعلشان مفيش وقت رحت نزله ومسحت جسمي من تحت مكان اللبن وقلت عليه عاوزه زبك جوه قلبي مش في طيزي وبدأت انزل البنطلون زبه ابيض وكبير و نضيف مفيش شعر هو معرضش إن أنا امص عليه لكن انا كنت عايزه امص وبدأت احطه في بوقي واطبق زي افلام السكس من الرأس وبعدين احطه شوية شوية في بوقي و ابوس فيه والعب في البيضتين بتوعه زبه بقي أكبر و أكبر وقالي كفاية جيبي طيزك وسلمته طيزي وخرمي كان واسع من كتر ما بعبصني وبعدين نزلت نص نزله علي ركبي علشان طيزي تكون في وشي هو بدء يحسس بزبه ويروح ويجي علي طيزي و كسي قلت ليه اوعي تحطه في كسي قالي لا طبعاً وراح دخله في خرم طيزي كان في وقع لأن الزب بيختلف عن الصباع وشوية شوية دخل زبه كله ويدخله ويطلعه لحد ما زبه اخد علي فتحه طيزي وبدأت اجيب لبني تاني وهو طلع زبه واخده وعك زبه بلبني وحشر زبه في طيزي وسرعة الحركة وصوتي بقي عالي وكسي بينزل لبن وهو شغال كان في وجع بس كنت طيرانه من الشهوة والفرح شعور جميل ومختلف وإحساس عظيم بالراحه وكل نقطة لبن بتخرج منك بتطيري معاها وبعد ٤ دقائق نيك في طيزي بدأت احس بلبنه وهو بيقول اااه ااااه عرفت إنه جابهم زبه كان واصل لبطني تقريباً وجبهم زي طيزي وقعدت اعصر زبه في طيزي علشان يفضي اكتر وقعدنا نبوس في بعض ونضحك وظبطنا نفسنا..

هي خلصت من هنا احنا كنا ٥ بنات بنسمع كلنا جبنا اخرنا وكلنا ايدينا علي كسنا والي ماسكه بزازها حتي انا هجو ونسيت إنه أخويا وايدي كانت علي كسي وكس كل واحده فينا بيطلع نار أنا قولت علشان كده بطل يضرب عشرة بالليل مش بشوفه اتاري هو بينيك فيكي بعد ما سمعت الكلام ده كل واحده فينا دخلت الحمام بتاع المدرسة وجابت لبنها وديه كانت أول مره اجيب لبني والعب في كسي واخويا في بالي أكتر مره جبت فيها لبن وكسي جاب مياة علشان بفكر في أخويا


 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: سقراط عاشق نهود النساء, ElMokh, Mike و شخص آخر
ن

ندي علي

ضيف
في اجزاء تانية من الموضوع يا شباب ♥️
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: ABDO toxic و Fahad 56674
Z

Zezo1980

ضيف
جميلة و أنا توقعت إن فيه أجزاء تانية من قفلة الجزء استمري في الابداع
 
ا

الهكر

ضيف
جامده نيك انا كنت بعمل كده مع البت بتاعتي في درس الكيمياء و الاستاذ بيدي الحصه جوه وانا شغال نيك في الاوضه التانيه
 
ا

العاشق

ضيف
جميله جدا استمري وأرجو عدم تأخير في تنزيل الأجزاء
وشكرا يافنانا ❤️🤍💜
 
E

ElMokh

ضيف
بدايه حلوه وطريقه السرد ممتهه ومثيره جدا
شااابو استمري
 
M

mido013

ضيف
بداية مثيرة شكرا لكى فى انتظار الجزء الجديد ياريت يكون طويل
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل