• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس سوسو وسامح (1 مشاهد )

أمنيه رشدى

أمنيه رشدى

Sexaoy Princess
عضو
إنضم:23 نوفمبر 2021
المشاركات:4,658
مستوى التفاعل:4,882
نقاط سكس العرب
48,168
بطل القصه ايمن السن 17 والام سوسن السن 48مدرسه احياء تشبه فاجسب بالظبط البزاز كبيره الطياز كبيره ومدوره وولاد خلاتي بي الترتيب سامح 20 اشرف 17 سمير وشادي توأم 14 سنه
تبدا القصه بعزمومه من ماما لي خلاتي كلهم وماما بتغسل المواعين مع خالتي سحر وخالتي حنان

حنان: موصكيش يا سوسن على العيال شهاده اعداديه وثانويه.

سوسن: متقلقيش دا العلو بتاعت الاعداديه لعبه يا بنتي انا بدرس لي ثانوي احياء بحالها

سحر؛ يعني الاعداديه اه وثانوي لا هو اشرف ملهوش نصيب

حنان: انتي يا سحر عيالك شاطرين واطمني يختي واحد دخل صيدله والتاني شاطر متقلقيش

سحر؛ يا عينك يا شيخه

سوسن:متقلقوش انا زي ما دخلت اشرف صيدله هدخل عيالكم كلها بس العيب على ابني الموكوس اللي مش عارف يجيب مجموع معهد حتى

ايمن: دخلت انا واشرف في وسط الكلام بنحط المواعين

سامح: ايه في ايه صوتكم جايب لي اخر الشارع

سوسن: خلاتك بيتخانقو وبيعايروني بيك انك دخلت صيدله ومفكرين اني هقصر مع عيالهم

سامح: خالتي سوسن مفيش زيها في الاحياء انا كنت لعبي وهيا كانت بتخليني ازاي اذاكر ومكنتش بتقصر مع حد فينا

حنان: طبعا ومين يشهد ما انت متربي في بتها

سحر: شوف صورم الوليه وحرقها ما قلتلك هتذاكرهم عاوزه اي تاني

سامح: هههههههه متقلقيش يا خالتو حنان انا هحضر معاهم وهشرح ليهم عملي على البيريجكتور

سوسن: انت لو جيت هتقلبها دلع ومياصه ومش هنعرف ندي الدرس

سامح؛ ههههه انا عمري ادلعت ولا هزرت وبيقرب من ماما وبيحضنها بي دلع ومياصه

سحر: دا انت شوفت دلع محدش شافو وبالذاد خالتك سوسن

سوسن: شوفت يا وسخ امك شاهده اهي ياما شيلتك ورضعتك

سامح؛ هههههه ومالو ما انتي شيلتيني وانا صغير وانا بشيلك وانتي كبيره

ماما حستها اتلغبطت وبصتله

سامح: مش انا يا خالتو لما تعبتي انا اللي شلتك وجبتلك الدوا

سوسن: الصراحه اه انكر

ايمن: ماما اشيل الجردل اللي تحت الحوض دا اتمله

سوسن: اه شيلو وفضيه في الحمام واغسله حلو

سحر: تعالي يا حنان نشوف امك فين لحسن تاكلنا علشان سبناها لوحدها مع اجوزتنا

سامح: ايه مشكلة الحوض هنزل ابوصلك عليه

سوسن: لا لا هتوسخ نفسك بعدين نبقا نجيب السباك

نزل سامح يبص على الكوع وماما بتغسل فوق المواعين

سوسن: اوعي الميه تنقط على وشك يا سامح

سامح: طيب ما انا نازل علشان ميتك تنزل على وشي وماما كانت لبسه الاسدال وتحتيه قميص النوم وكلت بس من غير برا وماما استغربت كلام سامح احد ما لقت ايد سامح يتلف على طيزها من تحت ومدخل راسو عند كسها من فوق الاسدال

سوسن: ايه ايه هتودينا في داهيا كنت شاكه يا وسم انك هتعمل كدا

سامح راح رافع الاسدال ومنزل الكلت بسرعه وفضلت يلحس وماما واقفه سبيتو وحطت اديها على الحوض وبتبص ليه وتقولوا وحشتني يا واد انت افففف

وفي اللحظه دي جيت انا ولقيتها حطه ايديها على الحوض وبصه في الارض فكرتها تعبانه

ايمن: مالك يا ماما انتي تعبانه؟

سوسن: خضتني يا زفت لا انا ببوص على سامح

سامح راح منزل الاسدال ومنزلش الكلت وغطه الكلت بي الاسدال وطلع وقال هصلحو انهارده وانت يا ايمن جهز الكتب علشان الدرس عندك احياء انهارده

ايمن: دي ماده رخمه

سامح. دي ماده اسهل من البساطه مش كدا يا خالتو

سوسن - سييك منو دا خايب

ايمن: انا هجهز الكتب وخرجت برا المطبخ

سامح راح ماسك. ماما من الاسدال ولفها خله وشها نحيت الحوض وطيزها لي وبيقفش في بزازها

سامح: وحشتني اوي طيزك المنفوخه دي يا لبوه

سوسن؛ ااخ تؤ سامح بعدين علشان محدش يخش علينا بعدين ونعمل اللي انت عاوزه

سامح؛ مش قادر انا لو منيكتكيش انهارده هعمل فضايح مش كفايه اني مشوفتش المهلبيه دي بقالي كتير وبيقول كدا وبيضرب ماما على طيزها جامد ماما اتوجعت اوي ولفة وشها ليه

سوسن: اي طب طب خليها بعد الدرس هنضفح امك وخالتك هنا

سامح: ياما نفسي اجمعكم كلكم علي زبي انتي وماما وخالتو حنان

سوسن. عيب يا ولا الا امك عيب وبعدين مش كغايا انا

سامح. مش عيب حتى ماما طيزها وبزازها حلوين انتو عيله تتعب الزبر الصراحه بس انتي اكتر واحده لبوه فيهم وبحب شرمتك وبيقول كدا وهو بيبوسها ممممممممم

سوسن. ممممم طب بس هقو. ممممم هثولك شوف بالليل هنعمل اللي انت عاوزه

وفاقوا على صوت سحر بتنده عليها

سوسن: شوفت امك بتنده اهي اوعى بقا هتفضحنا

سامح. ماشي بس عاوزك متلبسيش حاجه تحت مفهوم

سوسن. حاضر حاضر مفهوم

بالليل ماما لبست الاسدال وحطه رووج وجم ولاد. خلاتي قعدو في الصالون وسامح بيعلق البيرجكتور علشان يعرض عليه فيلم عن الاحياء

سوسن. سامح خليها لما نشرح الاول طيب

ماما وهيا بتقول كدا وبتوطي بتعدل الترابيزه راح اشرف حضنها من ورا حسيت انو لازق في طيزها

سوسن.انت يا زفت يا اشرف مش تحاسب اي اللي انت عملتو دا
سامح اخد بالو

سامح. معلش يا خالتو اصل هو غشيم يبمي مش قلتلك مش دلوقتي
سوسن. هو ايه اللي مش دلوقتي انتو ادلعتو على الاخر هنا مفيش دلع

سامح. يلا عاوزين نشغل الفيلم ونشرح بس مبدأيا الفيلم +١٨ يعني فيه اباحيه

سوسن. استنى استنى ازاي تشغل كدا

سامح. دا علم يا خالتو

وشغل سامح الفيلم والمفاجأة!!!!!!!

ماما وهيا بتتناك من سامح وبتطنطت وهو بيقولها اي رايك في زبي يا شرموطه هو احلى ولا زب المرحوب جوزك

سوسن. دا كان خول انت زبرك احلى وانا حبيتو في طيزي.

وسامح قفل الفيلم وقال اظن دلوقتي عرفتوا انا بجيب مجموع عالي ازاي

ايمن. لي كدا يا ماما انا كنت شاكك انك بتروحي عند حد بس مش لدرجة سامح

سوسن. اسكت يا زفت انت متعرفش حاجه انا غلطان اني وثقت في واحد زيك يا سامح

وفأجاة اشرف جيه ورا ماما وضربها على طيزها قالت اييه انت سافل زي اخوك

سامح. اي يا خالتو ما انتي بتحبي الجنان ولا فاكرها لما كنا في الاتوبيس وكلو كان نايم وكان المنظر بيهيج الصراحه

سوسن. يعني عاوز اي دلوقتي يا سامح

سامح.طول عمرك بتدينا دروس خلينا مره في الحيان نديكي درس سمير شادي اشرف يلا اتعشو وفاجأه!!!

هجمو عليها اشرف كان وراها وضربها على طيزها وسمير مسك بزها من فوق الاسدال وشادي رفع الاسدال وغطس في كلتها

سوسن. ايه ايه لا طيب اخرج يا ايمن مش هينفع قدام ابني اخرج يا زفت
ولسه هخرج سامح مسكني

سامح. ازاي تبقى صاحب اللحمه دي ومدقوهاش انا عارف انم نفسك فيها وكنت بتضرب عليها العشره

ايمن. ايه ايه انت بتقول اي محصلش
سامح. متتخضش اوي كدا

وفي اللحظه دي رفعوا الاسدال عن ماما وفضلو يفعصوا وهيا لسه بتقاوم شويه..... سمير نزل السنتيان وفضل يلحس يزها وشادي مزحزح الكلت وبيمص في كسها واشرف مطلع ذبرو وبيخبط بيه على طيزها وهيا يا عيني مش قادره تقاوم ال******
سوسن يا موكوس بدل ما تدافع عن امك اي ياض يا سمير بتعض لي استنى شويه
وهنا اشرف بيلف وشها ليه وبيكتم وبقها بي بوسه غبيه

اشرف. الشفايف دي تتعض يا لبوه متتكلميش ممممممم

سوسن طب هقو... ل حاجه
سامح. سيبها شوف عاوزه تقول اي

سوسن. تسلملي حبيبي بص هعملكم اللي انتو عاوزينو بس ايمن يخرج برا ميصحش يشوفني كدا حبايبي

اشرف. رزعها بالقلم وقالها هتمصي زبي وتتاسفي

ااااييي حاضر حبيبي امرك

سامح. انتي انهارده لبوه وكسك وطيزك وبزك ملك للكل مفهوم

سوسن. حاضر حبيبي مفهوم

سامح. شولوها ونيموها على السرير جاعنين اوي وماما بتصوت وراح سمير مقطع الكلت وشادي قطع الستيان واشرف طلع زبو حطو في بوق ماما وسمير حط زبو بين بزاز ماما وبيقول بزازك حلوه يا خالتو زي طيزك بالظبط وانا بفرك في زبي وخايف اطلعو راح شادي جاي شادد البنطلون وقالي زبك لي كق في امك وامك شرموطه شوفت هايجه على ازبار العيال ازاي وراح سمير وشادي فتحو رجل ماما وماما بتصوت وتقول هتعملو اي فيا راح سامح مسكني وحط راسى بين فخاد ماما وقالي الحس كس امك اللبوه وانا ببوص لي ماما وهايج فشخ

سامح. قولي ليه يا لبوه هو مستني منك
سوسن. الحس كسي حبيبي الحس كس امك
وهنا بدات الحس وكنت هايج فشخ وسامح ضحك

سامح. ايوا كدا عرفوها اللبوه انها مهيجه الكل حتى ابنها

وسمير قال لي سامح انا عاوز انيكها
سامح. اعد. انت واخواتك تمصلكم واعد معاهم يا ايمن

وقعدنا وماما في وضع الكلبه وبتمص لواحد واحد فينا وبصتلي وبتقولي

سوسن. مبسوط يا ايمن وانت شايف امك بتتناك وهتمصلك كمان اهاي علشان تعرف هيا بتتعب قد اي

اشرف متقلقيش يا خالتو يا شرموطه هتشبعينا كلنا

سامح. تعالي يا لبوه امرجحك انا مستنر الاخر علشان امرجحك وماما فرحت وطلعت فوق زبر سامح

وانا وشادي وسمير واشرف هنزل روحنا منزلين على وش ماما وهو سامح بينيكها

سامح. هنزل يا. لبوه

سوسن. وانا كمان هنزززززل بنززززل
وخلصنا ودخلنا استحمينا وسامح حكم على ماما متلبس حاجة تحت وانا لقيت ماما لبسه قميص نوم مفتوح من عند الصدر ومش لابسه كلت وراحت قعدت على حجر سامح وهو لابس شورت

ايمن. اي يا ماما ملبستيلش حتى كلت ليه.

سوسن. اصل سامح مش بيحبني البس كلت علشان يدخل على طول مش كدا يا ولا وبتبوسوا مممممم

سامح. مممممم كدا يا لبوه

اشرف. بس مكنت اعرف ان طيزك. حلوه اوي كدا يا خالتو

سوسن. طيزي ولا طيز امك
اه بص سامح اول ما قلت طيز امك زبرو وقف تحت طيزي

علشان كلكم اوساخ هايجانين علينا من وانتوا في اللفله وضحكنا كلنا ودخلنا نمنا ودي نهاية الجزء الاول الجزء التاني هينزل لما الاقي تفاعلات كتير واكتب رايك في القصه

اسف على الغلطات علشان انا بكتب من فون فلازم يكون في غلطات
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل