الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
سيده القطار
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أمنيه رشدى" data-source="post: 243163" data-attributes="member: 2674"><p>اسمي احمد سني ٢٢ سنة كنت ف يوم رايح الكليه و ركبت القطار و كانت فيه واحده واقفه معاي علي الرصيف كانت كامله الجمال و وجها كامل البياض و جسمها كان متناسق صدر يعتبر اكبر من المتوسط وسطها رفيع و مؤخرتها كبيرة و ارداف ملفوفه ف بدات القصة لما بدات انظر لها و ابتسم و هي لحظت ذلك و كانت كل وقت تنظر الي و عندما اتي القطار و ذهبنا لنركب أتيت من خلفها و خبطت فيها براحه و دخلنا و جلسنا بجوار بعض و ابتسمت لها و تعارفنا و اخدنا أرقام بعض و بعد ذلك تكلمنا و بدا الحديث اسمك ايه و عرفتها علي نفسي و كان اسمها ندي و قولت ليها اسم جميل و كانت تعمل ف بيوتي سنتر و تحدثنا كثير ف أمور الحياة و عندما توقف القطار ف المحطة اللي نازل فيها كانت هي كمان نازله ف نزلت خلفها و خبتطها علي طيزها و بصت لي و ابتسمت و نزلنا تمشينا شويه ف المحطه و قالت لي براحه شويه قولت ليها هكلمك ف الفون و ذهبت للكليه و رجعت و آخر النهار اتصلت ردت قالت اهلا قولت لها كيف حالك قالت بخير و مش عيب اللي عملته قولت ليها ايه قالت انت فاضي دلوقتي قولتله ايوا قالت تعالي لي البيت و للعلم هي مطلقه وافقت و ذهبت لها البيت و لقيتها لابسه قميص نوم قطعتين و اول ما دخلو اخذت شفايفها و بوسنا بعض خمس دقايق و ايدي تحسس علي صدرها و طيزها و نزعت عنها القميص و خلعت ملابسي و اول لما شافت زبي نزلت مصته و تقول حلو و جميل و بعد مصها اخدتها ف بوسه و تسخين و رضعت لها بزازها و نزلت علي كسها مص و بعدها دخلت زبي و هي تقول براحه مش قادره بتاعك كبير و بعد لما دخلته كله شهقت و بعد تلت ساعه نيك نزلت علي وشها و بعدها تقابلنا كثير</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="أمنيه رشدى, post: 243163, member: 2674"] اسمي احمد سني ٢٢ سنة كنت ف يوم رايح الكليه و ركبت القطار و كانت فيه واحده واقفه معاي علي الرصيف كانت كامله الجمال و وجها كامل البياض و جسمها كان متناسق صدر يعتبر اكبر من المتوسط وسطها رفيع و مؤخرتها كبيرة و ارداف ملفوفه ف بدات القصة لما بدات انظر لها و ابتسم و هي لحظت ذلك و كانت كل وقت تنظر الي و عندما اتي القطار و ذهبنا لنركب أتيت من خلفها و خبطت فيها براحه و دخلنا و جلسنا بجوار بعض و ابتسمت لها و تعارفنا و اخدنا أرقام بعض و بعد ذلك تكلمنا و بدا الحديث اسمك ايه و عرفتها علي نفسي و كان اسمها ندي و قولت ليها اسم جميل و كانت تعمل ف بيوتي سنتر و تحدثنا كثير ف أمور الحياة و عندما توقف القطار ف المحطة اللي نازل فيها كانت هي كمان نازله ف نزلت خلفها و خبتطها علي طيزها و بصت لي و ابتسمت و نزلنا تمشينا شويه ف المحطه و قالت لي براحه شويه قولت ليها هكلمك ف الفون و ذهبت للكليه و رجعت و آخر النهار اتصلت ردت قالت اهلا قولت لها كيف حالك قالت بخير و مش عيب اللي عملته قولت ليها ايه قالت انت فاضي دلوقتي قولتله ايوا قالت تعالي لي البيت و للعلم هي مطلقه وافقت و ذهبت لها البيت و لقيتها لابسه قميص نوم قطعتين و اول ما دخلو اخذت شفايفها و بوسنا بعض خمس دقايق و ايدي تحسس علي صدرها و طيزها و نزعت عنها القميص و خلعت ملابسي و اول لما شافت زبي نزلت مصته و تقول حلو و جميل و بعد مصها اخدتها ف بوسه و تسخين و رضعت لها بزازها و نزلت علي كسها مص و بعدها دخلت زبي و هي تقول براحه مش قادره بتاعك كبير و بعد لما دخلته كله شهقت و بعد تلت ساعه نيك نزلت علي وشها و بعدها تقابلنا كثير [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
سيده القطار
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل