A
amamh
ضيف
الجزء الثالث
بعد مبعت الحاجه لامي بالغلط كلمت ام ساره وقلتلها في فويس وصل لامي بالغلط ام ساره زعقتلي هي ام ساره بتحب السيطره ام ساره قالتلي خلاص ملكش دعوه انت وانا هتعامل قلتلها خلاص انا اصلا مكنتش بعت حاجه لامي بس كنت عايز اعرف ام ساره هتعمل ايه ام ساىه رنت علي امي وقلتلها هنروح مشوار ام ساره خدت امي وروحو علي شقتها بعد كده ام ساره قالت لامي انها هتنزل تجيب خاجه من تحت خدي راحتك هنزل علطول واجي كده كده هما كانو بيعطو مع بعض عادي وساعت امي كانت بتبات عندها بعد ام ساره نزلت كلمتني قالتلي امك مكلمتنيش في حاجه قلتلها ممكن تكون لسه مشافتهومش قالتلي خلاص ماشي وقفلت في وشي رنيت علي ساره وقلتلها تعالي نذاكر مع بعض ساره جاتلي ومكنش فيه حد في البيت وانا كان في واحد صاحبي شغال في صيدليه فكان حايبلي فايجرا حريمي فحط ططلها برشامه في كوبايه العصير ودخلتوهلها ومكنش في حد في البيت غير ابويا وانا وساره بنذاكر في الاوضه التانيه ساره شربت العصير ولقتها عرقت اوي وتعبت ودخلت الحمام وهي خرجت من الحمام كنت انا قلعت الشورت وقعدت بالبنكلون من غير شوؤت وزوبري واقف في البنطلون عامل خيمه واحنا بنذتكر انا فضلت المس صدرها براحه وساره تقولي بس قلت ادب بهزار وبعد كده انا قلتلها بطمن علي مستقبل عيالي
قالتلي متكسفنيش بقا بضحك وانا قمت مايك صدرها
جامد وهي زعقتلي انا بوستها من دمغها وفضلت اقولها خلاص بقا معلش واتحايل عليها قعدت وانا بوستها وقعدت اقولها انتي مراتي يا بت والكلام ده وزبري لمس فخادها خستها اترعشت وفضلت ابوس وهي راحت مني هالص وانا ابوس غي جسمها قمت مقلعها التيشرت وكانت لبسه تحتيه بادي فضلت ابوس في شفايفها والحلس ورا ودنها. واشفط لسانها وهي راخت خالص وقلعتها البادي وشفت السنتيانه وفضلت الحس الحامه من فوق الستيانه وايوس والحس وهي اههههههههه تعباننننننننننننه كفاااااااااايهههههههههه وانا اقولها واكي صوتك هتصخي الناس راحت منيمها علي السرير وحطت زبري مبين الستيانه وانيك وابعبص في بزازها وهي بتلحس وتمص طربوش الزبر وبعد كده قلغت وبقيت ملط وقلعتها الستيانه وهي بقت بالكلوت ونزلت بلساني علي جسمها كلو وبلحس وانا نازل بعد كده طلعت خد البزه في بوقي واشفط الحلمه واقشخ صدرها وجسمها كلو نزلت عند زنبورها وقعدت الخس واشفط جوه واعض وهي جابت مرتين وانا كنت جبت مره قلعتها الكلوت وهي بقت ملط زي وفضلت ارضع في بزازها ووكسها فتحت طيزها وفضلت الحس وتدخل صباع والكلام الي انتو عارفينو بعد مفتحت طيزها بصباع وهي صويت اههههه تعباااااااانهه نيكنييييييييييي اهههههههه طيزيييييييي رخت مدخل راس زبري بس وفضلت ادخل واطلع راس زبري وراحه نفسبه خطيره وانا شغال ادخل اطلع خدها في وضع الكلب وفضلت انيك في طيزها وهي اهههههه وانا انيك وافشخ طيزها الكبيره بعد كده جاتلي رساله علي التليفون وانا اتخضيت لما شوفت الرساله والفديو الي اتبعاتلي وهنا ينتهي الجزء
يا تري ايه الي في الفديو
بعد مبعت الحاجه لامي بالغلط كلمت ام ساره وقلتلها في فويس وصل لامي بالغلط ام ساره زعقتلي هي ام ساره بتحب السيطره ام ساره قالتلي خلاص ملكش دعوه انت وانا هتعامل قلتلها خلاص انا اصلا مكنتش بعت حاجه لامي بس كنت عايز اعرف ام ساره هتعمل ايه ام ساىه رنت علي امي وقلتلها هنروح مشوار ام ساره خدت امي وروحو علي شقتها بعد كده ام ساره قالت لامي انها هتنزل تجيب خاجه من تحت خدي راحتك هنزل علطول واجي كده كده هما كانو بيعطو مع بعض عادي وساعت امي كانت بتبات عندها بعد ام ساره نزلت كلمتني قالتلي امك مكلمتنيش في حاجه قلتلها ممكن تكون لسه مشافتهومش قالتلي خلاص ماشي وقفلت في وشي رنيت علي ساره وقلتلها تعالي نذاكر مع بعض ساره جاتلي ومكنش فيه حد في البيت وانا كان في واحد صاحبي شغال في صيدليه فكان حايبلي فايجرا حريمي فحط ططلها برشامه في كوبايه العصير ودخلتوهلها ومكنش في حد في البيت غير ابويا وانا وساره بنذاكر في الاوضه التانيه ساره شربت العصير ولقتها عرقت اوي وتعبت ودخلت الحمام وهي خرجت من الحمام كنت انا قلعت الشورت وقعدت بالبنكلون من غير شوؤت وزوبري واقف في البنطلون عامل خيمه واحنا بنذتكر انا فضلت المس صدرها براحه وساره تقولي بس قلت ادب بهزار وبعد كده انا قلتلها بطمن علي مستقبل عيالي
قالتلي متكسفنيش بقا بضحك وانا قمت مايك صدرها
جامد وهي زعقتلي انا بوستها من دمغها وفضلت اقولها خلاص بقا معلش واتحايل عليها قعدت وانا بوستها وقعدت اقولها انتي مراتي يا بت والكلام ده وزبري لمس فخادها خستها اترعشت وفضلت ابوس وهي راحت مني هالص وانا ابوس غي جسمها قمت مقلعها التيشرت وكانت لبسه تحتيه بادي فضلت ابوس في شفايفها والحلس ورا ودنها. واشفط لسانها وهي راخت خالص وقلعتها البادي وشفت السنتيانه وفضلت الحس الحامه من فوق الستيانه وايوس والحس وهي اههههههههه تعباننننننننننننه كفاااااااااايهههههههههه وانا اقولها واكي صوتك هتصخي الناس راحت منيمها علي السرير وحطت زبري مبين الستيانه وانيك وابعبص في بزازها وهي بتلحس وتمص طربوش الزبر وبعد كده قلغت وبقيت ملط وقلعتها الستيانه وهي بقت بالكلوت ونزلت بلساني علي جسمها كلو وبلحس وانا نازل بعد كده طلعت خد البزه في بوقي واشفط الحلمه واقشخ صدرها وجسمها كلو نزلت عند زنبورها وقعدت الخس واشفط جوه واعض وهي جابت مرتين وانا كنت جبت مره قلعتها الكلوت وهي بقت ملط زي وفضلت ارضع في بزازها ووكسها فتحت طيزها وفضلت الحس وتدخل صباع والكلام الي انتو عارفينو بعد مفتحت طيزها بصباع وهي صويت اههههه تعباااااااانهه نيكنييييييييييي اهههههههه طيزيييييييي رخت مدخل راس زبري بس وفضلت ادخل واطلع راس زبري وراحه نفسبه خطيره وانا شغال ادخل اطلع خدها في وضع الكلب وفضلت انيك في طيزها وهي اهههههه وانا انيك وافشخ طيزها الكبيره بعد كده جاتلي رساله علي التليفون وانا اتخضيت لما شوفت الرساله والفديو الي اتبعاتلي وهنا ينتهي الجزء
يا تري ايه الي في الفديو