A
amamh
ضيف
اول قصه لي في المنتدي يارب القصه تعجبكم
طبعا القصه في منها حقيقي وفي منها من وحي الخيال
القصه هضم سحاق ومحارم وسادي
صاحبه امي وعمايلها
الجزء الاول
انا اسمي محمود عندي ١٨ سنه انا مليان وزني كبير طولي ١٧٥ سنتي
زبري حجمه عادي الحجم الطبيعي
امي مني ٣٩ سنه جسمها ملفايه بزاز متوسطه وطيز متوسطه كرش صغير وامي قمحاويه
ابويا خالد دورو هيبقا صغير في القصه عنده ٥٦ سنه ابويا كبر فبطل ينيك وامي لسه صغيره 😂
اخويا ممدوح ١٦ سنه
عبير صاحبه امي عندها ٤٣ عندها سنه بزاز كبيره وطيز كبيره وبيضه والحلمه وردي كيرفي والكرش متوسط
هبه عندها 20سنه عود مظبوط زي مالكتاب بيقول بزاز متوسطه وطيز متوسطه عود فرنساوي
ساره عندها 18 سنه بس وتكه بيضا وبزاز كبيره وطيز كبيره ومفيش كرش
خلود 16 سنه بزاز صغيره وطيز صغيره ومفيش كرش وملهاش دور غير دور صغير في القصه
القصه تبدا لما كان عندي 10سنين كنت في مدرسه ابتدائى وكانت مدرسه مشتركه وكان معايا ساره وهبه بس هبه اكبر مننا بدفعتين وانا كنت بحب ساره بس مش قايلها وامي اتعرفت علي امها وبقو صحاب وكان معانا واحده اسمها عليه كانت معانا في المدرسه امي اتصحبه علي امها وام ساره بقت تيجي عندنا تقعد مع امي وانا مكنش ليا في السكس كنت بحب اتفرج علي مصارعه حريمي تعدي الايام وكبرت بقيت في اولي اعدادي حولت وساره حولت ومكناش معا بعض في المدرسه بس كنا مع بعض في الدروس وساره طلع عليها سمعه وحشه انها بتمشي مع ولاد والكلام ده وانا بدات اظيط واقول ايوه بتمشي مع ولاد المهم ام ساره فضلت تكلم امي وزيارتها لينا كترت وحالتهم الماديه وحشه اخنا يعني الحمد ....... وام ساره بدا هزرها مع ابويا يبقي عادي يسلمو علي بعض ويتكلمو مع بعض عادي انا من وجهه نظري انا ان هي بتكلم ابويا في السكس المهم انا كبرت وبدات افهم في السكس واتعلم في حجات وساره كانت بتيجي تنام عندنا عادي وانا سعات كنت بلعب في صدرها لما كان عندي 16 سنه علاقه امي وام ساره اتطورت اوي وبقو اكتر من اخوات
احنا كاان عندنا عماره ملك وكنا مربين فوق السطح طيور وامي جت في الصيف وكانت عايزه تسافر ومين هيطلع يأكل الطيور امي ادت لام ساره المفتاح وقلتلها اكلي الطيور المهم عبير وفقت وقلتلها ماشي بعد مسافرنا ابويا مش بيسافر معانا فعبير كانت بتطلع تاكل الطيور وتنزل مع ابويا
فلاش باك عبير وخالد
عبير خبطت خالد قام فتح مين انا عبير
خالد اتفضلي يا ام ساره
عبير عامل يا ابو محمود
خالد بخير يا ام ساره
عبير اغرفلك
خالد ماشي الاكل جوه
عبير دخلت وكانت لبسه عبايه لزقه علي جسمها
خالد المره دي جسمها حلو والواحد عايز ينيكها
خالد دخل لعبير المطبخ ولزق فيها من ورا
عبير عدت الموضوع وقالت ممكن مكنش يقصد
خالد لزق تاني
عبير قالتلو عيب يا ابو محمود
عبير كانت تعبنا عشان ارمله من 5 سنين مفيش راجل لمسها
خالد فضل يلمس مره واتنين وتلاته لحد معبير سابت نفسها ودخلو الاوضه وعبير قلعت
وخالد قلع وفضلو ينيكو في بعض
خالد قلعها العبايه بقت هي بالبرا والكلت زخالد بالكالسوم خالد نزل الكلوت لتحت شويه كسها كان عليه شعر مكنتش مهتميه بنفسها خالد لحس كسها وهي اااااااااااا واحححححححححح وكسي وجعني وطيزي وجعاني نيكنييييييييي بقا وتعبانههههههههه وهو عمال يلحس ويمص قام قلع الكالسوم وطلع زبره وهي قضلت تمص قام واخدها هو في وضع الكلبه وهي طيزها كانت مفتوحه وهنعرف ده قدام من ايه
وفضل ينيك ويرزع وهي تصوت تعبانه مش قادره حرام عليك دخله في كسي وهو راح مدخله في كسها وهي تعبانه علي الاخر لحد ملبنه نزل في طيزها وهو هايج وهي هايجه وجاب مره واتنين وتلاته
وفضل الحوار لمدت 3 ايام علي كده
وهنا انتهي الجزء بس مش هتأخر عليكو الكتابه متعبه فشخ عايز رايكو انا عارف ان الجزء صغير بس بعد كده الجزء هيبقا اطول بس اخد، رايكو في الكتابه الاول ولو في حاجه ممكن تقولي
وشكرا
طبعا القصه في منها حقيقي وفي منها من وحي الخيال
القصه هضم سحاق ومحارم وسادي
صاحبه امي وعمايلها
الجزء الاول
انا اسمي محمود عندي ١٨ سنه انا مليان وزني كبير طولي ١٧٥ سنتي
زبري حجمه عادي الحجم الطبيعي
امي مني ٣٩ سنه جسمها ملفايه بزاز متوسطه وطيز متوسطه كرش صغير وامي قمحاويه
ابويا خالد دورو هيبقا صغير في القصه عنده ٥٦ سنه ابويا كبر فبطل ينيك وامي لسه صغيره 😂
اخويا ممدوح ١٦ سنه
عبير صاحبه امي عندها ٤٣ عندها سنه بزاز كبيره وطيز كبيره وبيضه والحلمه وردي كيرفي والكرش متوسط
هبه عندها 20سنه عود مظبوط زي مالكتاب بيقول بزاز متوسطه وطيز متوسطه عود فرنساوي
ساره عندها 18 سنه بس وتكه بيضا وبزاز كبيره وطيز كبيره ومفيش كرش
خلود 16 سنه بزاز صغيره وطيز صغيره ومفيش كرش وملهاش دور غير دور صغير في القصه
القصه تبدا لما كان عندي 10سنين كنت في مدرسه ابتدائى وكانت مدرسه مشتركه وكان معايا ساره وهبه بس هبه اكبر مننا بدفعتين وانا كنت بحب ساره بس مش قايلها وامي اتعرفت علي امها وبقو صحاب وكان معانا واحده اسمها عليه كانت معانا في المدرسه امي اتصحبه علي امها وام ساره بقت تيجي عندنا تقعد مع امي وانا مكنش ليا في السكس كنت بحب اتفرج علي مصارعه حريمي تعدي الايام وكبرت بقيت في اولي اعدادي حولت وساره حولت ومكناش معا بعض في المدرسه بس كنا مع بعض في الدروس وساره طلع عليها سمعه وحشه انها بتمشي مع ولاد والكلام ده وانا بدات اظيط واقول ايوه بتمشي مع ولاد المهم ام ساره فضلت تكلم امي وزيارتها لينا كترت وحالتهم الماديه وحشه اخنا يعني الحمد ....... وام ساره بدا هزرها مع ابويا يبقي عادي يسلمو علي بعض ويتكلمو مع بعض عادي انا من وجهه نظري انا ان هي بتكلم ابويا في السكس المهم انا كبرت وبدات افهم في السكس واتعلم في حجات وساره كانت بتيجي تنام عندنا عادي وانا سعات كنت بلعب في صدرها لما كان عندي 16 سنه علاقه امي وام ساره اتطورت اوي وبقو اكتر من اخوات
احنا كاان عندنا عماره ملك وكنا مربين فوق السطح طيور وامي جت في الصيف وكانت عايزه تسافر ومين هيطلع يأكل الطيور امي ادت لام ساره المفتاح وقلتلها اكلي الطيور المهم عبير وفقت وقلتلها ماشي بعد مسافرنا ابويا مش بيسافر معانا فعبير كانت بتطلع تاكل الطيور وتنزل مع ابويا
فلاش باك عبير وخالد
عبير خبطت خالد قام فتح مين انا عبير
خالد اتفضلي يا ام ساره
عبير عامل يا ابو محمود
خالد بخير يا ام ساره
عبير اغرفلك
خالد ماشي الاكل جوه
عبير دخلت وكانت لبسه عبايه لزقه علي جسمها
خالد المره دي جسمها حلو والواحد عايز ينيكها
خالد دخل لعبير المطبخ ولزق فيها من ورا
عبير عدت الموضوع وقالت ممكن مكنش يقصد
خالد لزق تاني
عبير قالتلو عيب يا ابو محمود
عبير كانت تعبنا عشان ارمله من 5 سنين مفيش راجل لمسها
خالد فضل يلمس مره واتنين وتلاته لحد معبير سابت نفسها ودخلو الاوضه وعبير قلعت
وخالد قلع وفضلو ينيكو في بعض
خالد قلعها العبايه بقت هي بالبرا والكلت زخالد بالكالسوم خالد نزل الكلوت لتحت شويه كسها كان عليه شعر مكنتش مهتميه بنفسها خالد لحس كسها وهي اااااااااااا واحححححححححح وكسي وجعني وطيزي وجعاني نيكنييييييييي بقا وتعبانههههههههه وهو عمال يلحس ويمص قام قلع الكالسوم وطلع زبره وهي قضلت تمص قام واخدها هو في وضع الكلبه وهي طيزها كانت مفتوحه وهنعرف ده قدام من ايه
وفضل ينيك ويرزع وهي تصوت تعبانه مش قادره حرام عليك دخله في كسي وهو راح مدخله في كسها وهي تعبانه علي الاخر لحد ملبنه نزل في طيزها وهو هايج وهي هايجه وجاب مره واتنين وتلاته
وفضل الحوار لمدت 3 ايام علي كده
وهنا انتهي الجزء بس مش هتأخر عليكو الكتابه متعبه فشخ عايز رايكو انا عارف ان الجزء صغير بس بعد كده الجزء هيبقا اطول بس اخد، رايكو في الكتابه الاول ولو في حاجه ممكن تقولي
وشكرا