الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
صراع علي حافة الجحيم - حتى الجزء الثالث 10/2/2022
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="DarkAngel" data-source="post: 114778"><p>صراع علي حافة الجحيم</p><p>بداية القصة انا اسمي بلال السن 24 سنة متجوز ولسه في بداية الطريق طولي 184 سم لوني قمحي الي هو لا ابيض ولا اسود جسمي عادي بداية الحكاية كانت وانا عندي 18 سنة مكنتش اعرف حاجه عن الجنس معي اني كانت شغل نجار مسلح واشتغلت في بيوت كتير وشوفت شرميط كتير بس مكنتش بفكر في الجنس زي اي حد كانت بصلي وكانت مدمن حاجه اسمها قصص رعب وكانت بحب اخش البيوت المسكونه اوووي وداه كان سبب في لعنتي الي مش لقيلها حل لحد وقتنا هذا في يوم كانت شغل في بيت في منطقة زرعية البيوت فيها كانت لسه قليلة بس كانت اعرف الناس الي هناك وكانو اهل كرم وناس طيبين اوووي لحد ما اقبلني عمي الي هو المقاول وطلب مني انزل اجيب خشب من بيت ام وليد لان الشغل عندها خلاص اتشطب نزلت ومشيت حارة صغيرة لحد ما وصلت للبيت خبطت فتحت ام اوليد واسمها مدام سلوي جسمها كيرفي بزاز كبار مدورين ومشدودين طيزها مرفوعه بطريقة تخليك تبقا عايز تقفش وتفعص فيها لحد ما تعجنها سلمت عليها وقولتلها هطلع اخود الخشب من فوق قلتلي خلاص اطلع ولما تيجي نازل خبط عليا افتحلك الباب قلتلها خلاص ماشي وخدت بعضي وطلعت الدور التالت لان بقيت انقي الخشب المطلوب وافك من السقف ومركب الهاند فري ومندمج سمعت صوت مدام سلوي بتنده عليا وكانت لبسة عباية بيتي ضيقة ومبيانه كل تفاصيل جسمها ومسكة صنية شاي خدت الشاي منها واقعدت اخود نفسي ولان الجو كان في عز الصيف قلعت الفانله اعصرها من العرق وولعت سيجارة وشربت الشاي وابتديت اشتغل تاني بس وانا قلع الفانله ومكنتش لبس حاجه تحتيها وجيت وانا بنزل الخشب حسيت ان في حد بيبص عليا من وراء الباب بتاع مدام سلوي محطتش في دماغي ونزلت الخشب وطلعت لقيت الباب بتاع مدام سلوي مفتوح طلعت عادي وخدت حاجتي وندهت عشان تفتحلي الباب اخرج بي الخشب لقيتها جايه لبسة روب وكان صدرها باين فتحتلي الباي وطلعت وانا بخرج الخشب لقتها بتندها عليا وبتقولي اطلع عايزك طلعت لقيت عمي بيتصل وبيقولي خلي الخشب عندك وام وليد هتعمل اكل هاته وتعالي طبعا اضيقت وبقيت اشتم واسب في سري وبعد ما قفل نزلت طلعت الخشب فوق تاني وخلصت واقعدت مستني الاكل ندهت ام وليد قلتلي انزل عشان تخود الصنية وكان الاكل عبارة عن اسماك وفسفور بس خدت الاكل ورحت المكان الي احنا شغالين فيه واقعدنا وكلنا وكملنا شغل وجاه معاد ان الناس تمشي عمي كان عارف اني بحب اخرج كتير كان ورايا خروجه معي صديق عمري علاء لقيت عمي بيطلب اني اخود العتله واروح اكمل بقيت السقف الي عند ام وليد مستغربتش ان عمي طلب كده لان الناس الي شغاله كلها عايزه تنيك ام وليد وعمي خايف حد يعمله فضيحه كانت الساعه 6 المغرب وعمي قالي وقت فك بقيت الخشب ونزله وهحسبلك النهارده بي يومين قولت عادي وخدت الصنية والعتله ورحت علي بيت ام وليد ندهت فتحت وكانت لسه بالروب بتعها قلتلي عمك اتصل وقالي انك هتفك الخشب كله النهاردة قولتلها اه شكل كده في شغل جديد هيروح يخده وطلعت وبقيت افك واقرص علي نفسي لحد الساعه 9 كان فاصل بس الصاله تتفك والحمام قولت مش هيخدوه وقت بقيت اروق واظبط الخشب علي الوجهة عشان ينزل علي طول تعبت طبعا وجسمي كله كان عمل يجيب في مياه قلعة هدومي كلها وكانت لبس بوكسر اسود وبنشف جسمي وببص لقيت ام وليد وقفة اتكسفت وادريت ولبست هدومي قلتلي خود رححتك انا هطلع اقعد فوق السطح شوية والشاي انا سبتهولك براه اهو شكرتها وابتديت اني اشتغل من تاني لحد ما النور قطع في المنطقة كلها قولت كده ختمت واتصالت بعمي قولتله قالي خلاص بات معي الخشاب النهارده والصبح ابقا حمل الخشب وروح وانا هتصل بي ام وليد استاذن منها وانت زي ابنها براضو قولتله حاضر وبقيت اسب واشتم وارزع في الخشب واطلع غلي فيه لقيت ام وليد بتنده عليا شغالت الكشاف وطلعت قلتلي عمك كلمني وقالي انك هتبات معي الخشب والنور قطع هات شوية خشب ولعهم ينوره قدمنا واطلع نعمل شاي عليهم شغالت الكشاف ونزلت الم طفش وخشب صغير اولعه وببص عند الاوضه الي جانب الحمام لقيت عيون حمراء بصة نحيتي بضرب الكشاف ملقتش حاجه غير قطة سوداء استغربت لاني اول مره اشوف قطه في البيت داه اهش فيها وقفة مكانها مش بتتحرك فجاة افتكرت كلام عمي لما قالي ان البيت داه مسكون وان ام وليد خدت علي العيشة معاهم بقيت اضحك واقول طب اظهر وليك مني الامان فجاة ملقتش القطة وابتديت شعلة نار تظهر قدمي وعيون بتبص منها وسمعت صوت بيتكلم بكل رقه خارج من النار دي وبيقولي ازيك يا بلال رديت بضحكه مستفزة قولتلها انا كانت مخنوق لحد قبل ما تظهر بس دلوقتي بقيت احسن بكتير ردت وقلتلي انا عارفة انك مبتخفش من الجن وانك دايما بتحب تشوف وتدور عن العالم بتعنا وانا حبيت اديك هدية من ملكنا العظيم الي متابع كل تحركتك انت وعلاء ضحكت بسخرية وقولت هو انتو بيجو من وراكو خير ابدا لقيت النار اختفت والنور رجعوسمعت صوت في ودني بيقولي انت من النهارده هتخود اقوي شي في الحياه الفحوله الي بيحلم بيها اي بني ادم ودي هديت ملكنا العظيم فجاءة بيغم عليا وبتنزل ام وليد علي صوت الدبة وبتلقيني وقع فضلت تفوق فيا معرفتش بس هي كانت سمعه صوت نفاسي علي جدا فوقت كانت الساعه وحده بلليل وام وليد قاعده جنبي وجنبها ام احمد واحمد ولقيتهم فرحو قوووي اني فوقت سالت اي الي حصل ام وليد حكيتلي كل حاجه لحد ما ندهت لي ام احمد واحمد يجيو يشلوني وجابو الدكتور بتاع البلد قالهم شوية ارهاق وادلك حقنه ومن ساعتها وانت نايم ام احمد قالت انا طلعه بقي وخدت احمد وام وليد خرجت توصلهم وتشكرهم ببص لقيت نفسي متغطي وجسمي كله مياه وعرقان قومت دخلت الحمام استوعبت اني في شقت ام وليد لقيتها قبلتني وبتقولي ايه الي قومك قولتلها عايز اخش الحمام قلتلي هجبلك هدوك من عند وليد عقبال ما هدومك تتغسل وتنشف دخلت الحمام كان في مرايا جواه وقفت قدمها وابتديت افتكر الي حصل ملحظتش اي تغير قلعت هدومي وببص علي زبي لقيته كبر بدرجه رهيبة وبقي تخين او‘وووي وفجاة سمعت صوت في ودني بيقولي الهدية عجبتك صح ضحكت وقولت هدية مقبولة وابتدت تتكون صورة في المرايا ورايا لوحده تقول للقمر قوم وانا اقعد مكانك ببص لقيتها حقيقي ورايا ومكنتش لبسة هدوم وجسمها ابيض زي التلج وكس وردي اووووي يخلي الواحد مهما يمص وينيك فيه ميشبعش وبدات الكلام مش عايز تجرب الهدية قولتلها لا لقيت مراه واحده زبي بيوقف وبقي طويل وناشف اووووي قلتلي ماليش حظ اني اكون اول وحده المسه وفجاة حسيت بوجع في جسمي شديد صوت منه ووقعت من كتر الوجع وزبي وقف وناشف دخلت ام وليد اول ما شافت المنظر اتسمرت في مكانها ولقتها بتبلع ريقها وقامت غطتني بالفوطة وقومتني اعتذرات ليها بس الوجع بيزيد اووووي قلتلي انت ايه الي تعبك اتكسفت بصراحه وحطيت وشي في الارض قلتلي طب خلاص هدخلك االاوضة ترتاح وانا هكلم عمك يجي يخدك قولتله خلاص أنا بقيت كويس هخود دوش واخرج لقتها خرجت وقفلت الباب وانا نزلت في البانيو وخدت التليفون شغالت فيلم سكس اتفرجت عليه ولقيت زبي وجعني اكتر حسيت ان ام وليد بتبص عليا من خرم الباب وبقيت اضرب عشرة وادعك في زبي لحد ما لقيت نفورة لبن غرقت الارض ولسه زبي عمل ينطر لبن حسيت اني دوخت واقعدت في البانيو ونمت وزبي كان وقف فوقت صحيت لقيت ام وليد وقفة جنبي وبتبص بنظرة غريبة بتقولي انت نمت في الحمام ليه وايه كميت اللبن الي علي الارض دي ببص لقيت نفسي لسه في المياه وزبي وقف وهي وقفة عادي قولتله حصل اني شهوتي بقيت عالية جدا واول مراه اعمل كده قلتلي ماشي البس الشرط وتعالي بس يارب زبك ميخرموش وضحكت مكنتش عارف البس البوكسر من طول زبي والوجع الي كان فيه خرجته من رجل البوكسر وببص لقيت فردت شرب طويلة قمت ملبسهلوا وخرجت شافت المنظر ضحكت اوووي وابتدات كلامها انت عندك كام سنه يا بلال قولتلها 18 سنة ضحكت وقلتلي بتعك اكبر من زب جوزي بكتير اووووي وقامت شدة الشراب من عليه وقلتلي هات المتر داه وقامت قيسه طوله لقيته 57 سم ووالعرض 9 سم وضحكت وقلتلي انت من النهارده جوزي</p><p></p><p>الجزء الثاني (بداية اللعنة)</p><p></p><p>طبعا احداث كتير حصلت وحاجت كتير اتغيرت في ناس بتفكر ان طول الزب والعرض بتاعه نعمه لا دي لعنه بتخليك تمشي في طريق الحرام وداه بدايت الجزء التاني بعد ما قالت انت من النهارده جوزي قلعت هدومها وبقي قدمي اجمد جسم شوفته حلمات وردي وكس احمر زي الدم عليه شعر كتير وقامت مسكه زبي فضلت تمص في الراس وكان داخل ربع زبي بس وانا مستمتع وعمال انهج من اللزة عمال افعص في بزها قولت خلاص هجيب فضلت تمص جامد لحد ما جبت لبني كله في بوقها وبقي يوقع علي الارض كتير وزبي عمال يخرج لبن بعد ما زبي بطل وبلعت اللبن كله ولحست الي علي الارض زقتني علي السرير وبقت تقول زب اكبر من الي انتي كانتي بتحلمي بيه هيفشخ كسك اهو وخلتني نمت علي ضهري وبقيت تحاول تعقد علي زبي بس مكنتش عارفة من طوله وحجمه عدلت نفسي وخليتها نامت علي بطنها وعملت وضع الدوج وبقيت الحس في كسها وهي تزوم وتتنفض وادخل صباعي في طيزها لحد ما جبت عسلها كله علي وشي وابتديت احك زبي في كسها عشان يدخل طبعا في الدخول كان صعب جدا عليه لدرجه انها بقيت تعض في المخده وكسها كان ضيق بالنسبة لحجم زبي الي كان يدوب دخل راسه وحته منه وانا ادخله وحده وحده لحد ما رقعت بالصوت وكانت هتفضحنا وعماله تعيط بقيت اخرجه وادخله براحه لحد ما كسها خد عليه خلاص بس مكنش دخل غير نصه فضلت انيك براحه لحد ما بقت تتوجع بشهوه وتقولي نيكني عايزه زبك الكبير داه يفشخني وتزوم وانا عمل ارزع في كسها لحد ما هي جابت عسلها غيرنا الوضع وخليتها نامت علي ضهرها ورفعت رجليها وفضلت انيك فيها وهي تتوجع لحد ما خلاص هجيب ونزلت لبني كله في كسها نمت نامت من كتر التعب وانا خرجت دخلت الحمام فجاة لقيت باب الحمام بيخبط فتحت ملقتش حد قفلت الباب وببص ورايا لقيت الجنية وقفة قدمي وبتبص عليا اووووي فا انا بسالها الهداية دي ايه سببها انا مش قادر وحساس اني عايز انيك طول الوقت ضحكت وقالت انت مصيرك ومستقبلك هيوقف عليه حكم مملكة الجن رديت عليها وانا هعمل ايه هنيك نسوان الجن كلها عشان تخلوني كده ردت وقالت هتعرف كل حاجه في وقتها انا ماليش اني اتكلم بس انت دورك هيبقا عظيم وضحكت وقالت خلصت ام وليد دوري انا بقي بصيت ليها وقربت منها حساس بنار طلعه منها وابتديت احساس علي جسمها وبصت وقالت الجنس مختلف عندنا غير عندكو سبتها تتكلم وكملت الي بعمله ابوس بزها واقفش فيه وهي مفيش تجاوب خالص معايا قولت انزل امص كسها ورفعتها علي طرف البانيو وخليت رجلها علي كتفي وابتديت مص ونيك بلساني وهي مفيش وعمله تضحك قامت نزلتها علي الارض وخليتها واطت وقمت رشق زبي في كسها مراه وحده لقيتها صرخت وابتديت ادخل زبي كله لدرجه اني مكنتش شايف بضني اصلا وهي تزوم وانا انيك فيها لحد ما جبتهم وخلاص مبقتش قادر وهي قفلة بكسها علي زبي مش عارف اخرجه وحسيت بي الم شديد وانها بتعصرني عادة خمس دقايق وزبي رشق فيها مش راضية تسيبه بقولها كفايا انا مش عارف اخرج زبي ردت وقالت بصوت ضعيف اول مراه في حياتي من 500 سنة اتعب كده في الجنس وابقا محتاجه اكتر بقولها ليه وانتي عندك كام سنة قلتلي 819 سنه حسيت بسخونيه رهيبة في المكان وهي قامت وقفة اختفت استحميت وخرجت لقيت عمي بيرن عليا وبيقولي نزل الخشب كله طبعا بعد المدعكه بتعت النيك دي انا هكون ميت اصلا لسه هفتح باب الشقة لقيت ام وليد بتنده وبتقولي انا مش عايزه حد يعرف حاجه من الي حصل داه وانا هكون خدمتك قولتلها عادي بس انتي خودي بالك واتغزي كويس عشان تستحملي بعد كده وطلعت الشقة فوق نزلت بقيت الخشب ومشيت روحت هلكان نوم فجاة المؤالف فتح الباب ودخل ايه يعم بلال اهلا بي الي مرمط امي لا اهداء كده يا بلال داه انا عملك عنتر وعملك زب زي زب الحمار هتلغبط في الكلام هخليك مشروع ليلي انا قولتلك اهو</p><p>يعم خلاص ممكن سوال يا ياشاء</p><p>اسال يا بلال</p><p>انت منين من الهند</p><p>بتقول ايه يا خوال</p><p>اه اسف التاني بي زلومة</p><p>اه انت بتروش بقي طب استقبل الي جاي بقي يا حلو</p><p>خلاص وحيات امك</p><p>عايزك تبهر الناس الي بتقراء</p><p>عيني هقف علي زبي عشان ينبسطو غووور بقي داه انت مؤالف علق</p><p>بتقول حاجه يا بلال</p><p>ابدا يا عمهم تصبح علي خير</p><p>نام يا كسمك نامت عليك حيطة</p><p>..........</p><p></p><p>بتبقاء في حاجت في الدنيا احلي من الجنس بس أحنا كشعب مصري شايل زبه علي كتفه معندناش الكلام داه </p><p> </p><p>وقفت الجزء الي فات روحت البيت نمت زي القتيل وانا نايم لقيت حد بيصحيني قايم بشوف مين لقيتها نهال مرات عمي نهال عمرها 38 سنة بس فراسة طيز كبيرة صدر مدلدل قمحوية شعرها نعم اوووي ولبسها كله بنطيل جينز خير يا طنط نهال في حاجه ردت وقالت عمك اتصال وعايزك ضروري وانت تليفونك مقفول اضيقت وقولت خلاص ماشي انا عايش معي عمي في نفس البيت لان ابويا وامي ماتو وانا عندي 10 سنين وعمي هو الي رباني اتصالت بيه خير يا حج لقيته بيقولي هسافر معي الخشب بكرة وممكن اقعد يومين خلي بالك من مرات عمك والشغل هنا ولو احتجت فلوس خود من نهال انا معرفها كل حاجه وخلي بالك من الشغل قولتله حاضر يا حج ترجع بالسلامة وقفلت ونمت لقيت طنط نهال بتنده عليا قولتلها خير يا طنط نهال في حاجه قلتلي اقلع هدومك عشان هغسل انا طبعا مكنتش بجيب هدوم كتير ولبسي كان قليل بس جديد وروش دخلت قلعت هدومي ووقف ملط وزبي وقف طبعا قولت انا مش هخرج كده فضلت شوية لسه براضو وقف لبست جلبية وخرجته من رجل البوكسر وخرجت ادتها الهدوم ونمت طبعا سمعت صوت في ودني بيقول المراحله التانيه فضلت تتكرر كتير لقيت مرات عمي بتصحيني بس وشها متغير فا بسالها بقولها في حاجه يا طنط نهال قلتلي لا تعبانه شوية من شغل البيت انا عملتلك الاكل وهدخل انام لو احتاجت حاجه اندهلي طبعا دخلت اسخن الاكل لقيت شوربة ورز ولحمه وانا بخرج الاكل الشوربة ادلقت علي حجري صرخت لقيت دي خرجه تجري وبتقولي في ايه لقت الجلبية غرقانه وطبق الشوربة علي الارض لقتها بترفع الجلبية مسكت الجلبية وقلتلها مفيش حاجه شتمتني ورفعت الجلبية ولقتها تنحات ونزلتها جري وقلتلي هنده لي الدكتورة سوسن تغيرلك علي الجراح قولتلها لا هتيلي الحاجه وانا هغير لنفسي مردتش عليا ولبست هدومها وخرجت لقيت نار بتظهر قدمي علي الكرسي وبتتكون صورة الجنية ومن غير ما اسال لقتها بتقولي المرحله التانيه بدات ومعاد نزولك قرب فا انا بسالها نزولي فين قلتلي هتنزل معايا مملكة ايڤرتون ولسه هتكلم لقيت الباب بيتفتح ومرات عمي ودكتورة سوسن دخلين دكتورة سوسن عندها 33 سنة غزال طيزها صغيرة مشدوده بزها متوسط الحجم وبيضزي القمر مطلقه وجوزها وخد ابنها منها سكانه في الدور الي فوقيني وصحبت طنط نهال اووووي وقعدتهم سواء طول اليوم المهم جات عشان تشوف الحرق مرضتش فا طنط نهال غمزتلها وضحكت هي فهمت لقتها بتقولي هشوف اي يعني انت لسه صغير يا ابني استفزتني الكلامة دي وسبت الجلبية ومرت عمي ضحكت وقلتلها متخليش الجلاله تخدك اوووي كده ولسه بترفع الجلبية شافت راس زبي جنب ركبتي قامت متنحه وقلت لي مرات عمي هاتي فوطة نستر بيها الواد ورفعت الجلبية لحد اخر رجلي وشهقت من المنظر بس دارت علي نفسها وبصتلي وضحكت وقلتلي عشان كده جات مرات عمي بالفوطه وبتضحك وبتقولها اتصدمتي يختي قلتلها بس بقي عيب وابتدات تغير علي الجراح وقلتلي ملكش حركة لمده اسبوع وهبقاء اجيلك اغيرلك علي الحرق بكرة وخدت طنط نهال وخرجت وشوية لقيتها رجعه وجبتلي الاكل وبقت تاكلني عدي اليوم عادي وتاني يوم كانت النصيبة لقيت دكتورة سوسن داخله وقعدت معايا قلتلي مرات عمك راحت عند امها وقلتلي اقعد معاك لو عوزت حاجه فضلت تحكيلي عن جوزها وانو ازي مكنش مهتم بيها فجاة ظهرة الجنية جنبها وضحكت بخبث وقالت متتكلمش اسمع بس لقيت دكتورة سوسن بتقولي هجيب الشنطة عشان اغيرلك علي الجرح عقبال ما مرات عمك تيجي طلعت وابتدات الجنية تتكلم وقالت عملو خطة عشان تنيكهم مرات عمك بره ودي المراحله التانيه اتعصبت وقلت مش ممكن اعمل حاجه زي كده قلتلي قدرك محسوم اجهز يا بطل واختفت دخلت دكتورة سوسن ولبسة روب كان مفتوح من عند صدرها والبرا بتعها باين وابتدات تغير علي الجرح بس انا مش حساس بوجع وسمعت صوت الجرح خف ازي ابص علي رجلي مفيش حروق ولا اي اسر اتخضت اووووي وخرجت شوية لقيت مرات عمي دخلت تبص علي رجلي ملقتش اي حرق ظهرت الجنية وضحكت وطلبت مني اني اقولهم انو كان مقلب وداه مكياج واني ساليم فعلا قولت كده وصدقوني وفضلو يضحكو لقيت دكتورة سوسن بتقولي طب طلما انت ساليم بقي تعالا اعملي نسخه عشان النسخه الي عندي باظت قولتلها حاضر ولبست وطلعت معاها واقعدت علي الكمبيوتر ونزلت النسخه وجابت شاي وكيكه وقعدت جنبي طلبت كام برنامج كده نزلتهم منهم برنامج انتي فايرس عملت سكان للهارد وهي قامت تدخل الحمام لقيت فولدر مساحته 80 جيجا اسمه ابحث جنسية لقيت فيه ازيد من 1000 فيلم سكس حطيت الفلاشة وابتديت انقل كل داه وهي دخلت لبسه عباية سوداء وحلمات بزها باينة اقعدت وفضلت تتكلم عن شغالها وفجاه لقتها شافت الفايل الي بخدوه وضحكت وابتدات تقولي انت لسه في عز شبابك بلاش تضيع صحتك علي ضرب العشرات.</p><p>وطلبت مني امسح الفايل لاني مش هحتاجه انا وضحكت وطلبت مني اشغل فيلم ونتفراج عليه كان فيلم بيتكلم عن الماسونيه والطقوس بتعتهم وكان في لقطات سكس ونيك حلوة فجاه لقيت زبي وقف وانا اقعد بتفرج وطلبت اني ادخل الحمام دخلت وحساس بنار بتكول جسمي ببص في المرايا لقيت ملمحي يتتغير ووشي بقي اسود وعيني بقت حمراء وكان ابشع منظر اشوفه بس غسلت وشي وببص كل حاجه رجعت تمام خرجت لقيت سوسن قاعده بس كان باين علي العباية بتعتها اثر مياه علي كسها مشغلتش دماغي ودي لقتها بتقولي انت ازي مستحمل انك تعقد معي وحده وفي لقطات سكس ومتنكهاش رديت وقولتلها عادي لاني مش بتاثر بكل داه ومراه وحده لقتها بتقلع العباية وبقت ملط قدمي وبتقولي طب وكده قولتلها كده انيك علي طول وضحكت بشرمطه ونزلت قلعتني البنطلون واول ما شافت زبي نطر في وشها ضحكت وقالت مكنتش اتوقع انك عندك كل داه يا شقي قولتلها داه العادي بتاع عيلتنا قلتلي اومال مرات عمك بتشتكي من عمك ليه وتقولي بتعه صغير وبيوقف بالعافيه ضحكت وحفلة النيك ابتدت فضلت تمص في راس زبي تحاول تدخل ربع زبي في بوقها متعرفش لقتها بتقولي نيكني بسرعه انا هموت رديت وقلتلها وحده وحده يا شرموطة مش بالسرعه دي ونيمتها علي ضهرها وبقيت ابوس فيها واقفش في برها وهي عمله تزوم وتقولي مش قادرة نكني بقي نزلت علي جسمها بوس ولحس لحد ما وصلت لكسها وابتديت امص واشفط والحس واعض شفرت كسها لحد ما جبت عسلهل كله وجاه الدور عشان ادخل زبي واول ما حطيته علي كسها وابتديت ادخل الراس وشها احمر وبقت عمله تعيط وابتديت ادخل زبي لحد ما بقي نصه جواه وهي عمله تعض في المخده بقيت ادخله واخرجه براحه جسمها اترعش ولقيت نفورة عسل خرجه منها وبقيت انيك فيها براحه وهي تزوم وتتلوي من الوجع وتقولي نيك كسي انا شرموطتك افشخني يا بلال وفضلت تترعش لحد ما جابتهم لي تالت مره قولتلها نفسي اجربه في طيزك صرخة وقالت لا بلاش نايمتها علي بطنها ورفعت طيزها وجبت زيت وابتديت اوسع خرم طيزها ادخل صوبع صوبعين تلاته لحد ما بقي جاهز وهي تقولي بلاش وانا مش سامع كلامها وابتديت ادخل الراس وحده وحده لحد ما الراس بقيت جواه وابتديت ازق وحده وحده لحد ما دخل الربع وبقيت اخرج وادخل ودي عمله تعض في المخده زودت السرعه لدرجه ان نصه دخل وهي تزوم وتشخر وانا شغال دعك فيها لقيت نفسي جبتهم من غير سابق انذر وابتدت تتكون صورة من ابشع الصور الي ممكن انسان يشوفها وش مسخ محروق وقرنين وانياب جسمي اترعش ووقعت علي الارض سوسن قامت جري تفوق فيا مفيش خدوني وطلعو علي مستشفي جنبنا فضلو يعملو تحليل واشاعات مفيش نتيجه خرج الدكتور وقالهم دخل في غيبوبه ولو فاق يبقي كرم كبير من عند *** فضلو يعيطو وعمي جاه من السفر احدث حصلت كتير هنعرفها في الجزاء التالت </p><p>الموالف: ها يا بلال كهربتك صح </p><p>بلال : يا باشا انت كانت ماشي كويس ليه تخليني اقطع الخلف بدري بدري </p><p>الموالف : انت لسه شوفت حاجه</p><p>بلال : احا مش هكمل الروايا شوفلك بطل غيري </p><p>الموالف : احا يعني مخليك زبير وهتتنط كمان لا انت عايز تتناك كده وهخليك تتناك الجزاء الي جاي </p><p>بلال : ياااه هو الواحد ميعرفش يهظر معاك يا ابو التاليف </p><p>الموالف : يلاه خليك في غيبوتتك لحد ما تفوق</p><p> انتهاء..........</p><p></p><p>الجزء الثالث </p><p>الدنيا مبتديش كل حاجه بس لزم نرضا بالنصيب بس في ناس مرضيتش بي نصيبها انا اسمي علاء طه سني 23 سنه طولي 179 سم جسمي رياضي زبي طوله 16سم وعريض جسمي ابيض هوايتي المفضلة الاختراق والبحث عن الجن في يوم كانت اقعد علي النت بدور علي كتاب عن الجن وقبلني كتاب اسمه العزيف كتاب مفيش بني ادم يفهم منه حاجه غير انو مكتوب باللغه اللاتنيه القديمة نزلت برنامج يقدر يترجم اللغه دي وبقيت اكتب كل حاجه تترجم لحد ما وصلت لمفتح مملكة ايڤرتون بس كان في مشكله ان لزم اعمل عقد دماوي معي ملكهم عشان اقدر ادخل واعرف تفاصيل اكتر رسمت نجمه سداسية وحطيت علي كل طرف شمعه وابتديت تلاوة العهد الاول وفجاة ابتدت تتكون قدمي صورة ضباب ليه عيون حمراء فيهم شق زي عين الثعبان عندنا وابتدا كلامه وقال ليك 10 امنيات انفذهملك وليا 10 طلبات تنفذهم وفقت طبعا وكتبت العهد الدماوي الاول وكانت اول امانيه ليه اني يبقا عندي قوة جنسية رهيبه واتمانيت لي بلال زايها بس كل حاجه بتكسبها بتخسر قدمها حاجت كتير وكان طلب الملك الاول اني انيك امي واخلط عسلها بالمني بتعي والملك يشربه كان الموضع صعب جدا بالنسبالي مكنتش اتوقع اني ابقا ديوث ومعرص وبنيك اهل بيتي امي سهام عندها 52 سنة بس ميبانش عليها السن داه جسمها مشدود طيز متوسطة بزاز كبيرة حلمات وردي وشعرها اصفر ناعم كان مطلوب مني انفاذ العهد داه في مداة يومين والملك ادني خدمة تساعدني اني اوصل لي امي في ظرف نص ساعه عرفت ان امي بتتناك من محسن جارنا ودي كانت الصدمة ليا المفروض كانت ها اقبل بلال اليوم داه بس حصل عنده ظروف في الشغل منعته انو يجي الساعه دلوقتي وحده ونص في اليوم الاول للمرحله الاوله وداه معاد رجوع امي من الشغل طبعا ناس كتير هتسال ابوك فين في كل داه انا ابويا شغل في الامارت وبيجي كل سنه اسبوع يعقد معانا شوية ونخرج وبعد الاسبوع يسافر تاني لقيت باب الشقة بيتفتح وامي بتدخل</p><p>سيهام : ازيك يا حبيبي عامل ايه</p><p>علاء: انا بخير يا ماما عمله ايه في شغلك</p><p>سيهام : كويسة انا هغير هدومي وانزل اروح الكوافير عشان نخرج بلليل</p><p>علاء : ماشي</p><p>في الوقت داه ظهرت الجنية وقلتلي بتكدب عليك هي راحه عند محسن طلبت من الجنية تراقبهم ووقت ما محسن ينيك امي بلغيني ومشيت وبعديها بي ربع ساعه لقتها رجعت وقلتلي تمات المعاشرة فاهمت ان حفلة النيك ابتدات خدت الطبنجه بتعت بابا ونزلت ظهرت الجنية وطلبت انها تفتح الباب من غير ما حد يحس ويرجع زي ما كان فتحت ودخلت والباب اتقفل تاني وشاورت علي الاوضه الي هما فيها والباب كان مقفول بالمفتاح من جواه طلبت من الجنية تنقلني جواه في مكان مش مكشوف وفعلا بسرعه البرق لقيت نفسي وراه الستاره وشايف محسن وهو مقطع كس سهام الشرموطه وسحبت الطبنجه ودخلت عليهم وهنا كانت الصدمة ليهم</p><p>محسن : انت دخلت هنا ازي</p><p>علاء : متسالش يا كسمك انت هنا تنفذ وبس وانتي يا شرموطه ملقتيش غير محسن بتاع شقاق الدعارة وينيكك</p><p>سهام : ابوس ايدك انا امك استرني يا علاء ابوس ايدك وهعيش خدامه تحت رجليك</p><p>علاء : ما انتي فعلا هتعيشي خدامه</p><p>هنا بدات تتكون صورة ملك ايڤرتون تاني وابتداء يقول العهد التاني عليك معاشرة هذا الراجل وممارسة الشذوذ</p><p>قولت تم العهد واهو يكون اول نيكة في حياتي طلبت من امي تقوم وتربط ايد محسن في السرير وانا حطط الطبنجه في دماغه وبعد ما ربطتت ايده ربط امي جنبه وخليتهم الي اتنين وخدين وضع الدوجي وحطيت فوطة في بوق محسن عشان ميصرخش وجبت زيت وابتدايت بي محسن فضل يعافر ويصرخ بس مفيش حد سامعه جبت الحزام ونزلت ضرب علي طيزهام وبقيت ابعبص امي ويحاولو يصرخو بس صرختهم مكتومة وجاه وقت النيك نفس الچل الي امي اتناكت بيه حطيته علي طيز محسن وابتديت اوسع خرمه وكل داه مشفوش زبي ولا قلعت هدومي بعد ما خرم محسن بقي وسع روحت قدمه وقلعت ‘حده وحده واول ما شاف طول زبي وعرضه فضل يرفس ويحاول بس مفيش مفر من العقاب والعهد ربطت رجليه وابتديت احشر الراس بالعافيه لقيت طيزه جابت ددمم قمت مدخل زبي كله حسيت انو مات فيها جابت الحزام وضربته علي بضنه لقيته فاق وجسمه بيترعش فضلت انيك فيه لحد ما جابت جواه طيزه وسابته وجاه الدور علي الشرموطه امي ورحت بصيت في عينها وقولتلها ايه رائيك يا سهام ها تتنكي من ابنك النهارده فضلت تهز دماغه بالرفض قومت مديها ضربة بالحزام علي طيزها فضلت تعيط وابتديت الحس في كس امي وحطيت راس زبي علي باب كسها كان بيطلع نار وابتديت انيك فيها وزبي دخل نصه بس وانيك بعنف لحد ما جابت وانا جبت في كسها فكيت امي مكنتش قادرة تتحرك هنا الجنية ظهرت وقلتلي في كاميرا في الاوضة ومكانها في فوق السرير قولت حلو اوووي وشلت الفوطه من بوق محسن</p><p>علاء: دلوقتي الكاميرا الي انت حططها صورة كل داه تحب نزيع وتبقا فضحتك بجلاجل ولا تخود بعضك وتمشي من المنطقه كلها</p><p>محسن:ابوس ايديك هعملك كل الي انت عايزه</p><p>علاء : ما انت هتعمل الي انا عايزه فين بقي الفيديوهات الي انت صورتها</p><p>محسن : علي اللاب توب كلها</p><p>علاء :هشوف اذا كانت كداب ولا صداق</p><p>وهنا ظهرت الجنية وقلتلي هتلقيهم علي تليفونه واللاب مفيهوش حاجه بصيت لمحسن بغضب وقلتله مش قولتلك هعرف لو بتكدب وحطيت زبي علي باب طيزه وجعت الفوطة في بوقه تاني وفضلت انيك فيه لحد ما جبت بتاع 5 مرات قومت وبصتله وقولتله داه جزاء الكدب وخدت تليفونه وغيرت البصمة وبقا بتاعي وخدت كرتونات التليفون ومشيت وخدت امي معايا وطلعنا شقتنا طبعا اخبار بلال كانت بتجيلي من الجنية وعرفت انو فشخ ام وليد امي دخلت متكلمتش وقفلت علي نفسها الاوضة وفضلت تعيط صعبت عليا بصراحه خبطت عليها مردتش خبط جامد وهددتها اني هبعت الفيديو لي ابويا فتحت جري وقعدة علي السرير ضمه ايدها ورجلها ومخبيه وشها روحت طبطت عليها وقولتلها ليه كده يا ماما هو بابا قصر معاكي في حاجه بصتلي وقالت ابوك طول عمره مقصر معايا من ساعت ما خلفتك وابوك مبيلمسنيش الا كل فين وفين انا ست يا علاء ونفسي في حد يحتويني ويطبطب عليا ملقتش غير محسن الزفت هو الي كان بيرسم عليا وجرني للحرام ضحكت وبصتلها وقولتلها أهو خد عقبه ومتزعليش مني يا سوما مسحت دموعها وابتدت تتكلم وتسال انا دخلت ازي وعرفت اني عنده ازي قولتلها شوفتك وانتي دخله ونطيت من البلكونه ودخلت من غير ما تحسو ردت وقالت طب انت علي طول بتغير قدمي هدومك وساعت بشوفك ملط بس انت ازي عندك كل الزب داه ومخدش بالي ضحكت وقلتلها هرمونات بقي يا سوما بس الواحد الي عملته تحت كيفك صح ضحكت وقالت مكنتش اتوقع ان ابني يمد ايده عليا بس بصراحه ضربك وانت بتنكني ولعني وخلني ابقا هموت واتناك اكتر قولتلها ايه رائيك نعمل وحد تاني بس بمزاجك ضحكت وقلتلي خليها بلليل لحسن انت فشختني اكون ارتاحت شوية جالي خبر ان بلال دخل في غيبوبة سالت الجنية قلتلي عشان كان المفروض ينفذ العهد التاني وينيك نهال مرتت عمه بس هو عمل العكس وناك دكتورة سوسن مكانها وسبب الغيبوبة ان الملك ايڤرتون ظهر بصورته الحقيقة قفلت اوضتي ورسمت النجمه وابتديت في تلاوت العهد وظهر الملك ايڤرتون</p><p>علاء: بلال لزم يفوق من الغيبوبه</p><p>ايڤرتون:بلال عصي امري وكان لزم يتعاقب</p><p>علاء : يعني هيفوق</p><p>ايڤرتون :هيفوق والمطلوب منك تصراحه بالحقيقة</p><p>علاء : هننزل امتا</p><p>ايڤرتون: بعد ما تخلص ال عشر امانيات والعشر طلبات</p><p>علاء : الامانيه التالته محسن يختفي من علي وش الارض</p><p>ايڤرتون : الطلب التالت انك تنيك امك وتنيك نهال انت وبلال في قبر ويكون بعد نص الليل وتقراء العهد الاول انت وبلال وانتو ركبين عليهم</p><p>علاء : بس نهال مش هتوافق تيجي</p><p>ايڤرتون: دي مشكلتك انت وصحبك</p><p>علاء : طيب والوقت المطلوب في تنفيذ الطلب داه قد ايه</p><p>ايڤرتون : وقتك ابتداء لحد ما تطلب الامنية الربعه</p><p>واختفاء ايڤرتون بس كل الي كان في دماغي اشوف بلال وازي هنروح قبر نعمل كده جالي خبر ان بلال فاق وهيقدر يخرج كمان يوم فرحت لان بلال صحبي واخويا بلال من النوع الخام الي صعب تلاقيه في وقتنا داه ركبت عربيتي وطلعت علي المستشفي لقيت طنط نهال ودكتورة سوسن دخلت سلمت عليهم وسلمت علي بلال وقعدت</p><p>علاء: ايه يسطا وعمل تقولي انا وأنا والحديد اتنا وتوقع كده</p><p>نهال :بس يا واد يا علاء سيبه يرتاح</p><p>بلال : ماشي يا ابو نص لسان اقوملك بس وهوريك</p><p>علاء :يسطا توري مين بس ايه رائيك في الهدايه</p><p>لقيت بلال بصلي اوووي وضحك</p><p>بلال : متقلقش هجربها فيك</p><p>علاء : ههههههه لا ما انا معايا زايها</p><p>طبعا سوسن ونهال ها يتجننو ويعرفو هداية ايه بس بلال فاهم ان انا وراء كل داه طلب من سوسن ونهال ان هما يسبونا لوحدنا شوية خرجت نهال وسوسن مستغربين وبدا يحكي كل الي حصل لحد ما ايڤرتون ظهر وهو بينك سوسن قولتله علي الكتاب الي لقيته وازي حضرت الملك والطلبات الي نفذتها وفضل مركز علي نقطة اني نيكت محسن جارنا وفضل يضحك لحد هنا والكلام جميل بس لما حكايت لي بلال علي الطلب التالت سكت وبصلي</p><p>بلال : احنا دخلنا في سكة ومش هينفع نطلع منها</p><p>علاء : طب ها نعمل إيه انا عندي فضول أنزل مملكة ايڤرتون</p><p>بلال: ها ننزل يا علاء بس انا هنيك امك خلاصنا</p><p>فضلنا نضحك ونهزر لحد ما جالي تليفون من ماما بتطمن على بلال وقلتلي ان هي جاية في السكة وخلاص دخله علي المستشفي دخلت كانت طنط نهال وسوسن قاعدين دخلت وكانت في ممرضه بطل عند بلال زبي وقف عليها وكان باين في البنطلون اوووي لدرجه ان نهال وسوسن خدو بالهم حتي بلال بصلي وضحك بخبث</p><p>بلال : مش عايز عروسة يا علاء</p><p>علاء : لا يسطا اما نطمن عليك انت الاول وتتدبس قصدي تتجوز</p><p>ضحكو كلهم وهنا دخلت سهام امي كانت زي القمر ووشها رادد دخلت سلمت وكانت جايبة شيكولاته بلال اول ما شافها خدها وادا كل واحد فينا وحده وخد الباقي طبعا فضلنا نضحك لحد ما ماما اتكلمت وقالت</p><p>سهام : عايزين نخود الولاد ونطلع نغير جو شويه</p><p>نهال : ياريت اكيد الي حصل لي بلال داه من كتر الشغل بس ياريت عمه يوفق بس</p><p>سوسن : هتسبوني لوحدي يعني</p><p>سهام : منقدرش نستغنا عنك انت يا قمر طبعا اكيد انتي معانا اول وحده</p><p>علاء : طب سيبولي انا وماما موضع السكان وبلال وطنط نهال يقنعو عمي ودكتورة سوسن عليها الاكل</p><p>سوسن : تمام وانا موفقة</p><p>دخل عم بلال الحج مجدي</p><p>مجدي : الف سلامة يا بلال خضتنا عليك يا ابني</p><p>نهال : الدكتور قال من ضغط الشغل ومحتاج انو يغير جو شوية</p><p>مجدي : بس كده ابقي خود الفلوس الي انت عايزها واخرج واصرف ميهمكش</p><p>بلال : شكرا يا عمو بس كانت طنط سهام عايزنا نطلع معاها مصيف وكانت خايف اكلمك</p><p>مجدي : هو انا عودتك انك تخاف مني يا بلال انت ابني شوف الوقت الي يعجبك واطلعو فيه</p><p>بلال : مش هتبقا حلوة من غيرك يا عمي</p><p>مجدي : عشان الشغل وبعدين انت معاك علاء</p><p>بلال : ينفع نروح بكرة</p><p>مجدي : طبعا يا حبيبي انا هخود مرات عمك تجهزلك هدوم وتخرج وتحضر الطلبات بتعتكو</p><p>سوسن : طب انا ها اجي معاكو عشلن الحق اجهز الاكل واجهز هدومي</p><p>خرجو من عندي ومفضلش غير علاء وامه سهام</p><p>سهام : قلقتني عليك بجد يا بلال</p><p>بلال : علي ايه بس يا طنط كله خير</p><p>سهام : علاء روح هتلنا شاي من الكافتريا وهات اكل لي بلال معاك</p><p>انا حسيت ان ماما عايزة تتكلم معي بلال لوحدها خرجت</p><p>ووقفت براه اسمع الحوار</p><p>سهام : مش ناوين تبطلو شغل العفاريت وجو الرعب بتاعكو داه</p><p>بلال : يا طنط متقليش مفيش حاجه تقدر تمس علاء طول ما انا علي وش الدنيا</p><p>سهام : انا عارفة ان اسرار علاء كلها معاك وانكو مش بتسيبو بعض خالص</p><p>بلال : اكيد يا طنط الي يخص علاء يخصني وانا عمري ما اطلع سر اخويا حتي لو ابويا طلع من تربته وطلب داه</p><p>سهام : عارفه بس خايفة عليكو علاء بقي عصبي اوووي اليومين دول وعلي طول قاعد في اوضته وقفال علي نفسه</p><p>بلال: هو علاء كده يا طنط من واحنا في المدرسة وهو منطوي وبيحب انو يبقا لوحده</p><p>سهام : اكلمك بصراحه يا بلال</p><p>بلال : خير يا طنط قلقتيني في ايه</p><p>سهام : علاء كان هيموت محسن جاره</p><p>بلال : ليه حصل ايه انا مبستريحش للراجل داه اصلا</p><p>سهام : محسن حاول يتحرش بيا وعلاء شافه وكان هيضربه بالنار</p><p>بلال : متقلقيش يا طنط مش ها يقدر يعمل حاجه لان محسن فضايحه كتير</p><p>سهام : مش فاهمه تقصد ايه ببفضاحيه كتير دي</p><p>بلال : قصدي يا طنط ان محسن تفاصيل حياته كلها انا اعرفها واعرف اخليه كلب تحت رجلي</p><p>سهام : انت بتسكتني عشان تروح تضربه</p><p>بلال : لا يا طنط والدليل علي صدق كلامي ان محسن كان متجوز من ريهام الجيار وعنده منها بنت اسمها زينه عندها 19 سنة وطلق ريهام عشان كان بتاع نسوان بس السر الي محدش يعرفه انو كان بتاع رجاله وديوث</p><p>سهام : انت عرفت كل داه ازي وعمل ايه عشان تقول ديوث عليه</p><p>بلال : مش مهم يا طنط انا اديتك تفاصيل حياته لاني واثق ان عمره ما هيفكر يقرب لي علاء طول ما انا جنبه</p><p>سهام : انتو بلاوي بس هقول ايه انتو شباب وليكو حق انكو تعيشو حياتكم الخاصه</p><p>بلال: يا طنط متقلقيش احنا في ضهر بعض دايما</p><p>طبعا انا وقف كل داه وكانت طلبت الاكل دليفري وجبت الشاي ودخلت</p><p>علاء: اتاخرت عليكو</p><p>بلال : انا هموت من الجوع هات الاكل</p><p>سهام : ادي لي اخوك الاكل الواد هفتان</p><p>علاء: داه مهما يكول مش بيشبع اصلا</p><p>بلال : قور بقي احسدني</p><p>علاء : يا ابني هو انت بيحوق فيك حاجه اصلا</p><p>سهام : بطلو ضحك وهزر بقي وخلونا نكول</p><p>بلال : بقي محسن يضربك يا خيخه</p><p>علاء : يضرب مين ياض داه انا كلته</p><p>بلال : اخرج بس ‘انا هعلمه ازي يتحرش بي ست الكل</p><p>انا هموت واضحك بس تمثيل بلال عجبني</p><p>سهام : انا هكلم ام سعيد تجهز الفيلا عقبال ما تخلصو اكل</p><p>بلال : براحتك يا طنط</p><p>طبعا بلال يسكوت ابدا لقيته بص وضحك وقال</p><p>بلال : مش هتبطل العاده الوسخه الي فيك دي</p><p>علاء : قصدك ايه يا علق انت</p><p>بلال : سماعات الدي جي الي في ودنك دي لزم تعرف كل حاجه</p><p>علاء : هههههههههههه عرفت ازي</p><p>بلال : يا ابني انا حفظك اكتر من امك هتمثل علي بابا يلاه</p><p>علاه : ماشي يعم البابا</p><p>دخلت امي وخدتني وسلمنا علي بلال ومشينا ورجعنا البيت وطبعا كان في نيكة حلوة معي امي خلصتها ونمنا عريانين زي ما احنا تاني يوم طنط نهال اتصالت وقالت ان هما جاهزين وهيعدو يخدو بلال من المستشفي وهما جايين وركبنا العربيات ومشينا لحد ما وصلنا فيلاتنا والمكان بصراحه كان هادي جداااا طبعا انا وبلال عرفين ان الشط داه من النادر ان حد يدخله لانو معزول بين صخر والسور بتاع الفيلا كان مداري اوووي ودخلنا كلنا واستعدنا عشان ننزل المياه بس بلال من ساعت ما داخل وهو سرحان وعينه بتبص في المكان كله وبص علي نحايه معاينه في الفيلا وطلب سلم فا طبعا كلنا استغربنا</p><p>بلال : انا عايز سلم يا علاء</p><p>سهام : في ايه يا بلال دي فيلاتنا</p><p>بلال : عايز سلم وهتعرفو ليه دلوقتي</p><p>روحت جبتله السلم وطلب مني افتح اللاب توب واشغل برنامج بحث علي شبكات وفجاة الجنية ظهرات واتكلمت وقالت البيت فيه كاميرات مراقبه وبلال اكتشف وحده والباقي هدلك عليه وانت تحدد لي بلال المواقع بتعتهم انا اتصدمت مين الي ممكن يعمل كده لقيت بلال نازل بي اول كاميرا افتكرت ان بلال معاه جاهز استشعار لكاميرات المراقبه الحديثه وفعلا بلال نزل كل الكاميرات وهنا الجنية عرفتني مين الي عمل كده طبعا طلبت من بلال نخرج شوية لحد ما هما يغيرو هدومهم</p><p>علاء: ابويا الي حط الكاميرات دي</p><p>بلال : عارف بس ليه هو كان بيشك في امك انها بتجيب حد هنا</p><p>علاء : بصراحه اه بس كل داه عرفته من الجنية</p><p>بلال : صحيح هنعمل ايه في العهد المطلوب تنفيذه</p><p>علاء : متقلقش في تراب جنبينا هنا وخالي مدفون فيها وجبت مفتاح القبر معايا</p><p>بلال : اشطا انا هخلصك من سوسن وعندي خطة بنت حرام هنعملها</p><p>طبعا دخلنا ولقيني كلهم لبسين بكيني وبزازهم باينه وجسمهم كله باين فا بلال صفر وقال شكلهم هيتشقطو مننا النهارده وضحك امي قالت لي بلال انت ملبستش المايوه ليه طبعا انا وبلال مينفعش نلبس اي اشرات عشان حجم ازبارنا الغير طبيعي ميبانش بلال قالي هنعمل ايه قولتله هنلبس بنطايل شروال وسعه وننزل ولبسنا ونزلنا وكان بعد المغرب فضلنا نعوم ونهزر ونلعب بالكورة لحد العشاء وطلعنا استحمينا واتجمعنا عشان نشوف بلال هيلعبنا إيه طبعا وقت تنفيذ الخطة بلال طلب من سوسن انها هيا الي هتسحب الورق مكنتش اعرف بلال بيخطط لي ايه بس الي حصل كانت مفاجة</p><p>بلال :اللعبة عبارة عن ان كل واحد هيكتب اكتر حاجه بيخاف يعملها وينفذها والي هيرفض ينفذ ها يتحكم عليه من كل وحد موجود</p><p>سهام :بس ميكونش فيها قلت ادب</p><p>كلهم ضحكو بس بلال اشترط وقال هنبدا لعب الساعه 11 كلهم وفقو وخرجنا اتمشنا وجاه وقت اللعب</p><p>بلال : كل وحد قدمه ورقه وقلم وهيكتب اكتر حاجه بيخاف يعملها وزي ما اتفقنا الي هيرفض هيتحكم عليه</p><p>علاء :نبتدي لعب بقي </p><p>وكل وحد خد ورقة وطبقها وحطها في الكوبايه ولغبطنا الورق وكانت اول ورقة تتسحب بتاعت طنط نهال</p><p>سوسن : معانا اول ورقه نهال ويتقول ان اكتر حاجه كانت بتخاف منها انها تعقد قدم بلال بي هدوم خفيفة</p><p>بلال : وجهي يا طنط نهال</p><p>وقامت نهال فكة الروب وقاعدت بي الاندر والبرا الجو فجاه بقي سخون وانا زبي وقف من جسمها الملبن كملنا لعب وكانت تاني ورقه بتعت ماما سهام وكانت كاتبة انها بتخاف من العفاريت والضلمة بلال ضحك وقال نجيب منين عفاريت دلوقتي فضلنا نضحك لحد ما جاه الدور علي ورقتي وكانت كاتب اني اكتر حاجه بخاف اعملها اني اخش التراب بلليل فا بلال قال يبقا بلال وطنط سهام يروحو التراب سواء انا وفقت وماما كانت متردده شوية بس وفقت طبعا الورقه الاخيره بتاعت بلال وكتب فيها ان بيخاف علاء يشوف عفريت من غير ما يكون معاه وهنا نهاية اللعبه وابتديت اجهز نفسي وماما لبست وبلال طبعا مش ها يسبني بس طنط نهال كانت رفضه ان بلال يروح بس طلب منها انها تيجي معاهم ووفقت ولبست هدومه وطلعنا علي التراب قرينا الفتحه لخلي وقعدنا بس هما كانو مرعوبين فكرت انك تخش التراب بلليل في حد زاتها تخوفك بلال شاف قبر مفتوح قال ها يروح يعمل حمام ويرجع طبعا كلنا لزم نتحرك سواء عشان محدش فينا يتوه عن التاني وبلال وقف وخرج زبره امي اول ما شافت المنظر شاهقت وسكتت وطنط نهال عماله تبلع ريقها بالعافيه وهنا بلال اتكلم وقال</p><p>بلال: ايه اول مراه تشوفه حاجه زي كده</p><p>سهام : العيال كبرت اوووي يا نهال</p><p>نهال : اه يا سوما جتنا نيلة علي حظنا الهباب وضحكت هنا بلال لف وهو زبره وقف وقالهم طب حظكو اهو وانا قمت وقف جنبه ومنزل البنطلون وبقيت انا وبلال ازبارنا باينه وقولت مش نفسك تجربي يا ماما بدل الحرمان امي ضحكت وقربت وقالت انا اولي بزب ابني ونزلت تمص زبي وطنط نهال وقفة مصدومة وبلال قام ماسك نهال قالها متخفيش انا ابنك هنا نهال فضلت تحساس علي زب بلال ونزلت تمصه هي كمان امي طبعا نزله مص وعمله تلحس بضاني وتشوفط ونهال قلعت البنطلون والقميص وفكت البرا وبقيت تمص بشهوة كبيرة دخلنا القبر بعد ما خلصو مص وقفلنا الباب من جواه وكشفات التليفونات شغاله مسكت امي بقيت ابوس فيها وقلعتها هدومها كلها وزبي دخلته ما بين رجليها عشان اولعها وبلال مستناش ونزل علي كس نهال لحس امي هاجت وطلبت منها انها توطي كسها كان جايب عسل كتير من كتر الحك وهنا بصيت لي بلال وفهم ان خلاص وقام بلال خلي وش نهال في وش امي والي اتنين مواطين ومفلقسين وابتدينا نيك ا ورزع زبي طبعا كان دخل نصه وامي بتموت وعمله تقولي افشخ امك يا حبيبي نيكني اوووي دخل زبك كله ونهال مش قادرة تتكلم وكتمه بوقها وعماله تعيط من الوجع وهنا بلال بصلي وابتدينا نقول العهد الدماوي التالت ونزلنا في اكسسهام ومكنوش قادرين يلبسو حاجه استريحنا شويه وخدنا بعضنا وركبنا العربية ورجعنا الفيلا كانت سوسن قاعده راح بلال طلب من سوسن تنزل معاه البحر وانا خرجت اتكلم في التليفون وهما طلعو نامو مقتولين لقيت بلال دخل هو وسوسن جراج الفيلا دخلت وراهم واستخبيت وكان طبعا بلال عارف اني موجود وابتداء يبوس ويقفش في بزاز سوسن وقلع سوسن البكيني ونزل مص في بزازها وهنا دخلت انا سوسن خافت واستخبت في بلال وبلال بصلي وضحك وقالي الي في داق عمره ما يبطله سوسن استغربت ازي انا متكلمتش ومزعقتش ولا عملت اي رد فعل وقربت من بلال وقلتله الي ينيك لوحده يزوار وقمت قالع البنطلون وهنا سوسن شهقت وقالت احا انتو ازبركو زي بعض كمان رديت عليها اكيد طبعا مش اخوات بقي وابتدينا نمص بزاها وبلال خلاص تعب وقام جايب كرسي صغير ووقفها عليه وخلها واطت وقام رشق زبه في كسها وهنا سمعت احلي اهات ودلع وعمله تزوم قومت حطط زبي في بوقها فضلت تمص فيه وبلال نازل نيك في كسها لحد ما جابهم جاه الدور عليا وبلال فضل يقفش ويبعبص طيزها لان خرمها كان واسع بلال قالي اتنين في واحد ولا ايه الفكرة عجبتني بصراحه</p><p>الوضع عجبني بصراحه وبلال جاب غطا عربيتي وفرشه علي الارض ونام علي ضهره وسوسن ركبت عليه وانا ركيت فوق سوسن وابتدات حفلة النيك وصوت اهات يهيج بدون سابق انذار ظهر الملك ايڤرتون وظهر جنبيه مجموعه من الجنود سود البشرء احجمهم متوسطه وكل واحد ماسك في جنبه سيف بلال كان شغال عادي معرفش اذا كان شايفهم ولا لا لقيت بلال بصلي وابتسم وقالي ركز متشغلش دماغك هنا ملامح ايڤرتون اتغيرت وبص بغضب لي بلال وقال</p><p>ايڤرتون :انت بتستهزاء بيا يا بلال</p><p>بلال : سوسن خشي جواه عشان عايز علاء في حاجه مهمه</p><p>سوسن : في ايه طيب</p><p>بلال : نفذي الي بقولك عليه</p><p>ملامح بلال اتغيرات وسوسن دخلت تجري</p><p>بلال : عايز ايه يا ايڤرتون</p><p>علاء : انت تعرفه وشايفهم</p><p>بلال : طبعا يا علاء ايڤرتون ملك مملكة الجن الاحمر</p><p>ايڤرتون : بقالنا زمان متقبلنش يا اكتروس</p><p>بلال : هنتقبل كتير يا ايڤرتون متقلقش</p><p>علاء : اكتروس مين ايه الي بيحصل هنا بالظبط</p><p>بلال : اسكوت يا علاء عايز ايه يا ايڤرتون</p><p>ايڤرتون : جاي عشان احمي علاء من الصعليك امثالك من ماردة الجن</p><p>علاء : ايڤرتون داه بلال اخويا ومش اكتروس الي انت بتقول عليه وبعدين يا بلال انت بتتكلم كده ليه</p><p>ايڤرتون : بلال صحبك خدعنا</p><p>بلال : انا مخدعتش علاء بالعكس انا ظهرات النهارده عشان ابلغك برسالة الملك زولاء ملك ملوك القبيلة السوداء</p><p>ايڤرتون : مش عايز اسمعها</p><p>وهنا ايڤرتون بص لي اتنين من حراسه وهجمه علي بلال بس حصل حاجه غريبه ظهر كائن بشع بصورة لا يتحملها بشر وبسرعه البرق قتل الي اتنين الي هجمهو علي بلال ووقف قدام بلال وبص ليه لقيت بلال بينحني ويقوله جلالة الملك زولاء وبص لي ايڤرتون وابتسم ابشع ابتسامه</p><p>زولاء : انا جتلك بنفسي يا ايڤرتون</p><p>ايڤرتون : اهلا بملك قبيله التمراد</p><p>زولاء : اهلا بملك مملكة العبيد كانت اتوقع هذا الرد</p><p>ايڤرتون : تكلم يا زولاء لا احب ان اضيع وقتي الثمين</p><p>زولاء : انت تعلم مقدار قوتي يا ايڤرتون استطيع القضاء عليك انت وجنودك في لمح البصر ولكن لن افعل ذلك لقد انتهكت قواعد وشروط السلام عندما امرت جنودك بمهاجمت اكتروس ارحل يا ايڤرتون واخبر اتباعك برسالتي هذه يا صعولك لن يعود ابراكسس لحكم القبيلة الحمراء مرة اخري</p><p>ايڤرتون : انت تدعون بي صعولك سوف تسقط قبيلتك قريباً يا زولاء اما ملكي ابراكسس سوف يعود دون ادنا شك</p><p>وهنا اختفاء ايڤرتون وجنوده والي اتنين الي قتلهم زولاء وبص لي بلال وقال</p><p>زولاء : اين جنودك يا اكتروس</p><p>بلال : مولاي زولاء لقد تركت جنودي لحماية اسرة بلال وعلاء حتي لا يقوم ايڤرتون بي سجن احدا منهم</p><p>زولاء : احسنت يا اكتروس انت دائمًا تحمي غيرك ولا تهتم لنفسك</p><p>علاء : فين بلال وانتو مين</p><p>زولا: لقد تم اخذ بلال الي القبيلة السوادء وهو في امان لا تقلق</p><p>علاء : اتكلام معايا بلغتي عايز افهم بلال حصله ايه ومين الي معانا دلوقتي داه</p><p>بلال : اهداء يا علاء وهتفهم كل حاجه</p><p>زولاء : متقلقش يا علاء احنا عايزين مصلحتكم</p><p>علاء : مصلحتنا في ايه</p><p>زولاء : اكتروس هيفهمك كل حاجه لزم امشي عشان اجهز جنودي للحرب</p><p>اختفاء زولاء وبداء اكتروس يتكلم ويحكي ازي ظهر لي بلال</p><p>اكتروس: بلال صحبك وافق علي كل شروطنا يا علاء وانو يتخلص من لعنه الجنس والشهوة</p><p>علاء : دي امانيتي ازي تقول عليها لعنه وشروط ايه الي وافق عليها بلال </p><p>اكتروس : انا مش هحكيلك انا هخليك تشوف وتسمع</p><p>وابتدات الدنيا تسواد قدامي لحد ما وقعت من طولي .............</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DarkAngel, post: 114778"] صراع علي حافة الجحيم بداية القصة انا اسمي بلال السن 24 سنة متجوز ولسه في بداية الطريق طولي 184 سم لوني قمحي الي هو لا ابيض ولا اسود جسمي عادي بداية الحكاية كانت وانا عندي 18 سنة مكنتش اعرف حاجه عن الجنس معي اني كانت شغل نجار مسلح واشتغلت في بيوت كتير وشوفت شرميط كتير بس مكنتش بفكر في الجنس زي اي حد كانت بصلي وكانت مدمن حاجه اسمها قصص رعب وكانت بحب اخش البيوت المسكونه اوووي وداه كان سبب في لعنتي الي مش لقيلها حل لحد وقتنا هذا في يوم كانت شغل في بيت في منطقة زرعية البيوت فيها كانت لسه قليلة بس كانت اعرف الناس الي هناك وكانو اهل كرم وناس طيبين اوووي لحد ما اقبلني عمي الي هو المقاول وطلب مني انزل اجيب خشب من بيت ام وليد لان الشغل عندها خلاص اتشطب نزلت ومشيت حارة صغيرة لحد ما وصلت للبيت خبطت فتحت ام اوليد واسمها مدام سلوي جسمها كيرفي بزاز كبار مدورين ومشدودين طيزها مرفوعه بطريقة تخليك تبقا عايز تقفش وتفعص فيها لحد ما تعجنها سلمت عليها وقولتلها هطلع اخود الخشب من فوق قلتلي خلاص اطلع ولما تيجي نازل خبط عليا افتحلك الباب قلتلها خلاص ماشي وخدت بعضي وطلعت الدور التالت لان بقيت انقي الخشب المطلوب وافك من السقف ومركب الهاند فري ومندمج سمعت صوت مدام سلوي بتنده عليا وكانت لبسة عباية بيتي ضيقة ومبيانه كل تفاصيل جسمها ومسكة صنية شاي خدت الشاي منها واقعدت اخود نفسي ولان الجو كان في عز الصيف قلعت الفانله اعصرها من العرق وولعت سيجارة وشربت الشاي وابتديت اشتغل تاني بس وانا قلع الفانله ومكنتش لبس حاجه تحتيها وجيت وانا بنزل الخشب حسيت ان في حد بيبص عليا من وراء الباب بتاع مدام سلوي محطتش في دماغي ونزلت الخشب وطلعت لقيت الباب بتاع مدام سلوي مفتوح طلعت عادي وخدت حاجتي وندهت عشان تفتحلي الباب اخرج بي الخشب لقيتها جايه لبسة روب وكان صدرها باين فتحتلي الباي وطلعت وانا بخرج الخشب لقتها بتندها عليا وبتقولي اطلع عايزك طلعت لقيت عمي بيتصل وبيقولي خلي الخشب عندك وام وليد هتعمل اكل هاته وتعالي طبعا اضيقت وبقيت اشتم واسب في سري وبعد ما قفل نزلت طلعت الخشب فوق تاني وخلصت واقعدت مستني الاكل ندهت ام وليد قلتلي انزل عشان تخود الصنية وكان الاكل عبارة عن اسماك وفسفور بس خدت الاكل ورحت المكان الي احنا شغالين فيه واقعدنا وكلنا وكملنا شغل وجاه معاد ان الناس تمشي عمي كان عارف اني بحب اخرج كتير كان ورايا خروجه معي صديق عمري علاء لقيت عمي بيطلب اني اخود العتله واروح اكمل بقيت السقف الي عند ام وليد مستغربتش ان عمي طلب كده لان الناس الي شغاله كلها عايزه تنيك ام وليد وعمي خايف حد يعمله فضيحه كانت الساعه 6 المغرب وعمي قالي وقت فك بقيت الخشب ونزله وهحسبلك النهارده بي يومين قولت عادي وخدت الصنية والعتله ورحت علي بيت ام وليد ندهت فتحت وكانت لسه بالروب بتعها قلتلي عمك اتصل وقالي انك هتفك الخشب كله النهاردة قولتلها اه شكل كده في شغل جديد هيروح يخده وطلعت وبقيت افك واقرص علي نفسي لحد الساعه 9 كان فاصل بس الصاله تتفك والحمام قولت مش هيخدوه وقت بقيت اروق واظبط الخشب علي الوجهة عشان ينزل علي طول تعبت طبعا وجسمي كله كان عمل يجيب في مياه قلعة هدومي كلها وكانت لبس بوكسر اسود وبنشف جسمي وببص لقيت ام وليد وقفة اتكسفت وادريت ولبست هدومي قلتلي خود رححتك انا هطلع اقعد فوق السطح شوية والشاي انا سبتهولك براه اهو شكرتها وابتديت اني اشتغل من تاني لحد ما النور قطع في المنطقة كلها قولت كده ختمت واتصالت بعمي قولتله قالي خلاص بات معي الخشاب النهارده والصبح ابقا حمل الخشب وروح وانا هتصل بي ام وليد استاذن منها وانت زي ابنها براضو قولتله حاضر وبقيت اسب واشتم وارزع في الخشب واطلع غلي فيه لقيت ام وليد بتنده عليا شغالت الكشاف وطلعت قلتلي عمك كلمني وقالي انك هتبات معي الخشب والنور قطع هات شوية خشب ولعهم ينوره قدمنا واطلع نعمل شاي عليهم شغالت الكشاف ونزلت الم طفش وخشب صغير اولعه وببص عند الاوضه الي جانب الحمام لقيت عيون حمراء بصة نحيتي بضرب الكشاف ملقتش حاجه غير قطة سوداء استغربت لاني اول مره اشوف قطه في البيت داه اهش فيها وقفة مكانها مش بتتحرك فجاة افتكرت كلام عمي لما قالي ان البيت داه مسكون وان ام وليد خدت علي العيشة معاهم بقيت اضحك واقول طب اظهر وليك مني الامان فجاة ملقتش القطة وابتديت شعلة نار تظهر قدمي وعيون بتبص منها وسمعت صوت بيتكلم بكل رقه خارج من النار دي وبيقولي ازيك يا بلال رديت بضحكه مستفزة قولتلها انا كانت مخنوق لحد قبل ما تظهر بس دلوقتي بقيت احسن بكتير ردت وقلتلي انا عارفة انك مبتخفش من الجن وانك دايما بتحب تشوف وتدور عن العالم بتعنا وانا حبيت اديك هدية من ملكنا العظيم الي متابع كل تحركتك انت وعلاء ضحكت بسخرية وقولت هو انتو بيجو من وراكو خير ابدا لقيت النار اختفت والنور رجعوسمعت صوت في ودني بيقولي انت من النهارده هتخود اقوي شي في الحياه الفحوله الي بيحلم بيها اي بني ادم ودي هديت ملكنا العظيم فجاءة بيغم عليا وبتنزل ام وليد علي صوت الدبة وبتلقيني وقع فضلت تفوق فيا معرفتش بس هي كانت سمعه صوت نفاسي علي جدا فوقت كانت الساعه وحده بلليل وام وليد قاعده جنبي وجنبها ام احمد واحمد ولقيتهم فرحو قوووي اني فوقت سالت اي الي حصل ام وليد حكيتلي كل حاجه لحد ما ندهت لي ام احمد واحمد يجيو يشلوني وجابو الدكتور بتاع البلد قالهم شوية ارهاق وادلك حقنه ومن ساعتها وانت نايم ام احمد قالت انا طلعه بقي وخدت احمد وام وليد خرجت توصلهم وتشكرهم ببص لقيت نفسي متغطي وجسمي كله مياه وعرقان قومت دخلت الحمام استوعبت اني في شقت ام وليد لقيتها قبلتني وبتقولي ايه الي قومك قولتلها عايز اخش الحمام قلتلي هجبلك هدوك من عند وليد عقبال ما هدومك تتغسل وتنشف دخلت الحمام كان في مرايا جواه وقفت قدمها وابتديت افتكر الي حصل ملحظتش اي تغير قلعت هدومي وببص علي زبي لقيته كبر بدرجه رهيبة وبقي تخين او‘وووي وفجاة سمعت صوت في ودني بيقولي الهدية عجبتك صح ضحكت وقولت هدية مقبولة وابتدت تتكون صورة في المرايا ورايا لوحده تقول للقمر قوم وانا اقعد مكانك ببص لقيتها حقيقي ورايا ومكنتش لبسة هدوم وجسمها ابيض زي التلج وكس وردي اووووي يخلي الواحد مهما يمص وينيك فيه ميشبعش وبدات الكلام مش عايز تجرب الهدية قولتلها لا لقيت مراه واحده زبي بيوقف وبقي طويل وناشف اووووي قلتلي ماليش حظ اني اكون اول وحده المسه وفجاة حسيت بوجع في جسمي شديد صوت منه ووقعت من كتر الوجع وزبي وقف وناشف دخلت ام وليد اول ما شافت المنظر اتسمرت في مكانها ولقتها بتبلع ريقها وقامت غطتني بالفوطة وقومتني اعتذرات ليها بس الوجع بيزيد اووووي قلتلي انت ايه الي تعبك اتكسفت بصراحه وحطيت وشي في الارض قلتلي طب خلاص هدخلك االاوضة ترتاح وانا هكلم عمك يجي يخدك قولتله خلاص أنا بقيت كويس هخود دوش واخرج لقتها خرجت وقفلت الباب وانا نزلت في البانيو وخدت التليفون شغالت فيلم سكس اتفرجت عليه ولقيت زبي وجعني اكتر حسيت ان ام وليد بتبص عليا من خرم الباب وبقيت اضرب عشرة وادعك في زبي لحد ما لقيت نفورة لبن غرقت الارض ولسه زبي عمل ينطر لبن حسيت اني دوخت واقعدت في البانيو ونمت وزبي كان وقف فوقت صحيت لقيت ام وليد وقفة جنبي وبتبص بنظرة غريبة بتقولي انت نمت في الحمام ليه وايه كميت اللبن الي علي الارض دي ببص لقيت نفسي لسه في المياه وزبي وقف وهي وقفة عادي قولتله حصل اني شهوتي بقيت عالية جدا واول مراه اعمل كده قلتلي ماشي البس الشرط وتعالي بس يارب زبك ميخرموش وضحكت مكنتش عارف البس البوكسر من طول زبي والوجع الي كان فيه خرجته من رجل البوكسر وببص لقيت فردت شرب طويلة قمت ملبسهلوا وخرجت شافت المنظر ضحكت اوووي وابتدات كلامها انت عندك كام سنه يا بلال قولتلها 18 سنة ضحكت وقلتلي بتعك اكبر من زب جوزي بكتير اووووي وقامت شدة الشراب من عليه وقلتلي هات المتر داه وقامت قيسه طوله لقيته 57 سم ووالعرض 9 سم وضحكت وقلتلي انت من النهارده جوزي الجزء الثاني (بداية اللعنة) طبعا احداث كتير حصلت وحاجت كتير اتغيرت في ناس بتفكر ان طول الزب والعرض بتاعه نعمه لا دي لعنه بتخليك تمشي في طريق الحرام وداه بدايت الجزء التاني بعد ما قالت انت من النهارده جوزي قلعت هدومها وبقي قدمي اجمد جسم شوفته حلمات وردي وكس احمر زي الدم عليه شعر كتير وقامت مسكه زبي فضلت تمص في الراس وكان داخل ربع زبي بس وانا مستمتع وعمال انهج من اللزة عمال افعص في بزها قولت خلاص هجيب فضلت تمص جامد لحد ما جبت لبني كله في بوقها وبقي يوقع علي الارض كتير وزبي عمال يخرج لبن بعد ما زبي بطل وبلعت اللبن كله ولحست الي علي الارض زقتني علي السرير وبقت تقول زب اكبر من الي انتي كانتي بتحلمي بيه هيفشخ كسك اهو وخلتني نمت علي ضهري وبقيت تحاول تعقد علي زبي بس مكنتش عارفة من طوله وحجمه عدلت نفسي وخليتها نامت علي بطنها وعملت وضع الدوج وبقيت الحس في كسها وهي تزوم وتتنفض وادخل صباعي في طيزها لحد ما جبت عسلها كله علي وشي وابتديت احك زبي في كسها عشان يدخل طبعا في الدخول كان صعب جدا عليه لدرجه انها بقيت تعض في المخده وكسها كان ضيق بالنسبة لحجم زبي الي كان يدوب دخل راسه وحته منه وانا ادخله وحده وحده لحد ما رقعت بالصوت وكانت هتفضحنا وعماله تعيط بقيت اخرجه وادخله براحه لحد ما كسها خد عليه خلاص بس مكنش دخل غير نصه فضلت انيك براحه لحد ما بقت تتوجع بشهوه وتقولي نيكني عايزه زبك الكبير داه يفشخني وتزوم وانا عمل ارزع في كسها لحد ما هي جابت عسلها غيرنا الوضع وخليتها نامت علي ضهرها ورفعت رجليها وفضلت انيك فيها وهي تتوجع لحد ما خلاص هجيب ونزلت لبني كله في كسها نمت نامت من كتر التعب وانا خرجت دخلت الحمام فجاة لقيت باب الحمام بيخبط فتحت ملقتش حد قفلت الباب وببص ورايا لقيت الجنية وقفة قدمي وبتبص عليا اووووي فا انا بسالها الهداية دي ايه سببها انا مش قادر وحساس اني عايز انيك طول الوقت ضحكت وقالت انت مصيرك ومستقبلك هيوقف عليه حكم مملكة الجن رديت عليها وانا هعمل ايه هنيك نسوان الجن كلها عشان تخلوني كده ردت وقالت هتعرف كل حاجه في وقتها انا ماليش اني اتكلم بس انت دورك هيبقا عظيم وضحكت وقالت خلصت ام وليد دوري انا بقي بصيت ليها وقربت منها حساس بنار طلعه منها وابتديت احساس علي جسمها وبصت وقالت الجنس مختلف عندنا غير عندكو سبتها تتكلم وكملت الي بعمله ابوس بزها واقفش فيه وهي مفيش تجاوب خالص معايا قولت انزل امص كسها ورفعتها علي طرف البانيو وخليت رجلها علي كتفي وابتديت مص ونيك بلساني وهي مفيش وعمله تضحك قامت نزلتها علي الارض وخليتها واطت وقمت رشق زبي في كسها مراه وحده لقيتها صرخت وابتديت ادخل زبي كله لدرجه اني مكنتش شايف بضني اصلا وهي تزوم وانا انيك فيها لحد ما جبتهم وخلاص مبقتش قادر وهي قفلة بكسها علي زبي مش عارف اخرجه وحسيت بي الم شديد وانها بتعصرني عادة خمس دقايق وزبي رشق فيها مش راضية تسيبه بقولها كفايا انا مش عارف اخرج زبي ردت وقالت بصوت ضعيف اول مراه في حياتي من 500 سنة اتعب كده في الجنس وابقا محتاجه اكتر بقولها ليه وانتي عندك كام سنة قلتلي 819 سنه حسيت بسخونيه رهيبة في المكان وهي قامت وقفة اختفت استحميت وخرجت لقيت عمي بيرن عليا وبيقولي نزل الخشب كله طبعا بعد المدعكه بتعت النيك دي انا هكون ميت اصلا لسه هفتح باب الشقة لقيت ام وليد بتنده وبتقولي انا مش عايزه حد يعرف حاجه من الي حصل داه وانا هكون خدمتك قولتلها عادي بس انتي خودي بالك واتغزي كويس عشان تستحملي بعد كده وطلعت الشقة فوق نزلت بقيت الخشب ومشيت روحت هلكان نوم فجاة المؤالف فتح الباب ودخل ايه يعم بلال اهلا بي الي مرمط امي لا اهداء كده يا بلال داه انا عملك عنتر وعملك زب زي زب الحمار هتلغبط في الكلام هخليك مشروع ليلي انا قولتلك اهو يعم خلاص ممكن سوال يا ياشاء اسال يا بلال انت منين من الهند بتقول ايه يا خوال اه اسف التاني بي زلومة اه انت بتروش بقي طب استقبل الي جاي بقي يا حلو خلاص وحيات امك عايزك تبهر الناس الي بتقراء عيني هقف علي زبي عشان ينبسطو غووور بقي داه انت مؤالف علق بتقول حاجه يا بلال ابدا يا عمهم تصبح علي خير نام يا كسمك نامت عليك حيطة .......... بتبقاء في حاجت في الدنيا احلي من الجنس بس أحنا كشعب مصري شايل زبه علي كتفه معندناش الكلام داه وقفت الجزء الي فات روحت البيت نمت زي القتيل وانا نايم لقيت حد بيصحيني قايم بشوف مين لقيتها نهال مرات عمي نهال عمرها 38 سنة بس فراسة طيز كبيرة صدر مدلدل قمحوية شعرها نعم اوووي ولبسها كله بنطيل جينز خير يا طنط نهال في حاجه ردت وقالت عمك اتصال وعايزك ضروري وانت تليفونك مقفول اضيقت وقولت خلاص ماشي انا عايش معي عمي في نفس البيت لان ابويا وامي ماتو وانا عندي 10 سنين وعمي هو الي رباني اتصالت بيه خير يا حج لقيته بيقولي هسافر معي الخشب بكرة وممكن اقعد يومين خلي بالك من مرات عمك والشغل هنا ولو احتجت فلوس خود من نهال انا معرفها كل حاجه وخلي بالك من الشغل قولتله حاضر يا حج ترجع بالسلامة وقفلت ونمت لقيت طنط نهال بتنده عليا قولتلها خير يا طنط نهال في حاجه قلتلي اقلع هدومك عشان هغسل انا طبعا مكنتش بجيب هدوم كتير ولبسي كان قليل بس جديد وروش دخلت قلعت هدومي ووقف ملط وزبي وقف طبعا قولت انا مش هخرج كده فضلت شوية لسه براضو وقف لبست جلبية وخرجته من رجل البوكسر وخرجت ادتها الهدوم ونمت طبعا سمعت صوت في ودني بيقول المراحله التانيه فضلت تتكرر كتير لقيت مرات عمي بتصحيني بس وشها متغير فا بسالها بقولها في حاجه يا طنط نهال قلتلي لا تعبانه شوية من شغل البيت انا عملتلك الاكل وهدخل انام لو احتاجت حاجه اندهلي طبعا دخلت اسخن الاكل لقيت شوربة ورز ولحمه وانا بخرج الاكل الشوربة ادلقت علي حجري صرخت لقيت دي خرجه تجري وبتقولي في ايه لقت الجلبية غرقانه وطبق الشوربة علي الارض لقتها بترفع الجلبية مسكت الجلبية وقلتلها مفيش حاجه شتمتني ورفعت الجلبية ولقتها تنحات ونزلتها جري وقلتلي هنده لي الدكتورة سوسن تغيرلك علي الجراح قولتلها لا هتيلي الحاجه وانا هغير لنفسي مردتش عليا ولبست هدومها وخرجت لقيت نار بتظهر قدمي علي الكرسي وبتتكون صورة الجنية ومن غير ما اسال لقتها بتقولي المرحله التانيه بدات ومعاد نزولك قرب فا انا بسالها نزولي فين قلتلي هتنزل معايا مملكة ايڤرتون ولسه هتكلم لقيت الباب بيتفتح ومرات عمي ودكتورة سوسن دخلين دكتورة سوسن عندها 33 سنة غزال طيزها صغيرة مشدوده بزها متوسط الحجم وبيضزي القمر مطلقه وجوزها وخد ابنها منها سكانه في الدور الي فوقيني وصحبت طنط نهال اووووي وقعدتهم سواء طول اليوم المهم جات عشان تشوف الحرق مرضتش فا طنط نهال غمزتلها وضحكت هي فهمت لقتها بتقولي هشوف اي يعني انت لسه صغير يا ابني استفزتني الكلامة دي وسبت الجلبية ومرت عمي ضحكت وقلتلها متخليش الجلاله تخدك اوووي كده ولسه بترفع الجلبية شافت راس زبي جنب ركبتي قامت متنحه وقلت لي مرات عمي هاتي فوطة نستر بيها الواد ورفعت الجلبية لحد اخر رجلي وشهقت من المنظر بس دارت علي نفسها وبصتلي وضحكت وقلتلي عشان كده جات مرات عمي بالفوطه وبتضحك وبتقولها اتصدمتي يختي قلتلها بس بقي عيب وابتدات تغير علي الجراح وقلتلي ملكش حركة لمده اسبوع وهبقاء اجيلك اغيرلك علي الحرق بكرة وخدت طنط نهال وخرجت وشوية لقيتها رجعه وجبتلي الاكل وبقت تاكلني عدي اليوم عادي وتاني يوم كانت النصيبة لقيت دكتورة سوسن داخله وقعدت معايا قلتلي مرات عمك راحت عند امها وقلتلي اقعد معاك لو عوزت حاجه فضلت تحكيلي عن جوزها وانو ازي مكنش مهتم بيها فجاة ظهرة الجنية جنبها وضحكت بخبث وقالت متتكلمش اسمع بس لقيت دكتورة سوسن بتقولي هجيب الشنطة عشان اغيرلك علي الجرح عقبال ما مرات عمك تيجي طلعت وابتدات الجنية تتكلم وقالت عملو خطة عشان تنيكهم مرات عمك بره ودي المراحله التانيه اتعصبت وقلت مش ممكن اعمل حاجه زي كده قلتلي قدرك محسوم اجهز يا بطل واختفت دخلت دكتورة سوسن ولبسة روب كان مفتوح من عند صدرها والبرا بتعها باين وابتدات تغير علي الجرح بس انا مش حساس بوجع وسمعت صوت الجرح خف ازي ابص علي رجلي مفيش حروق ولا اي اسر اتخضت اووووي وخرجت شوية لقيت مرات عمي دخلت تبص علي رجلي ملقتش اي حرق ظهرت الجنية وضحكت وطلبت مني اني اقولهم انو كان مقلب وداه مكياج واني ساليم فعلا قولت كده وصدقوني وفضلو يضحكو لقيت دكتورة سوسن بتقولي طب طلما انت ساليم بقي تعالا اعملي نسخه عشان النسخه الي عندي باظت قولتلها حاضر ولبست وطلعت معاها واقعدت علي الكمبيوتر ونزلت النسخه وجابت شاي وكيكه وقعدت جنبي طلبت كام برنامج كده نزلتهم منهم برنامج انتي فايرس عملت سكان للهارد وهي قامت تدخل الحمام لقيت فولدر مساحته 80 جيجا اسمه ابحث جنسية لقيت فيه ازيد من 1000 فيلم سكس حطيت الفلاشة وابتديت انقل كل داه وهي دخلت لبسه عباية سوداء وحلمات بزها باينة اقعدت وفضلت تتكلم عن شغالها وفجاه لقتها شافت الفايل الي بخدوه وضحكت وابتدات تقولي انت لسه في عز شبابك بلاش تضيع صحتك علي ضرب العشرات. وطلبت مني امسح الفايل لاني مش هحتاجه انا وضحكت وطلبت مني اشغل فيلم ونتفراج عليه كان فيلم بيتكلم عن الماسونيه والطقوس بتعتهم وكان في لقطات سكس ونيك حلوة فجاه لقيت زبي وقف وانا اقعد بتفرج وطلبت اني ادخل الحمام دخلت وحساس بنار بتكول جسمي ببص في المرايا لقيت ملمحي يتتغير ووشي بقي اسود وعيني بقت حمراء وكان ابشع منظر اشوفه بس غسلت وشي وببص كل حاجه رجعت تمام خرجت لقيت سوسن قاعده بس كان باين علي العباية بتعتها اثر مياه علي كسها مشغلتش دماغي ودي لقتها بتقولي انت ازي مستحمل انك تعقد معي وحده وفي لقطات سكس ومتنكهاش رديت وقولتلها عادي لاني مش بتاثر بكل داه ومراه وحده لقتها بتقلع العباية وبقت ملط قدمي وبتقولي طب وكده قولتلها كده انيك علي طول وضحكت بشرمطه ونزلت قلعتني البنطلون واول ما شافت زبي نطر في وشها ضحكت وقالت مكنتش اتوقع انك عندك كل داه يا شقي قولتلها داه العادي بتاع عيلتنا قلتلي اومال مرات عمك بتشتكي من عمك ليه وتقولي بتعه صغير وبيوقف بالعافيه ضحكت وحفلة النيك ابتدت فضلت تمص في راس زبي تحاول تدخل ربع زبي في بوقها متعرفش لقتها بتقولي نيكني بسرعه انا هموت رديت وقلتلها وحده وحده يا شرموطة مش بالسرعه دي ونيمتها علي ضهرها وبقيت ابوس فيها واقفش في برها وهي عمله تزوم وتقولي مش قادرة نكني بقي نزلت علي جسمها بوس ولحس لحد ما وصلت لكسها وابتديت امص واشفط والحس واعض شفرت كسها لحد ما جبت عسلهل كله وجاه الدور عشان ادخل زبي واول ما حطيته علي كسها وابتديت ادخل الراس وشها احمر وبقت عمله تعيط وابتديت ادخل زبي لحد ما بقي نصه جواه وهي عمله تعض في المخده بقيت ادخله واخرجه براحه جسمها اترعش ولقيت نفورة عسل خرجه منها وبقيت انيك فيها براحه وهي تزوم وتتلوي من الوجع وتقولي نيك كسي انا شرموطتك افشخني يا بلال وفضلت تترعش لحد ما جابتهم لي تالت مره قولتلها نفسي اجربه في طيزك صرخة وقالت لا بلاش نايمتها علي بطنها ورفعت طيزها وجبت زيت وابتديت اوسع خرم طيزها ادخل صوبع صوبعين تلاته لحد ما بقي جاهز وهي تقولي بلاش وانا مش سامع كلامها وابتديت ادخل الراس وحده وحده لحد ما الراس بقيت جواه وابتديت ازق وحده وحده لحد ما دخل الربع وبقيت اخرج وادخل ودي عمله تعض في المخده زودت السرعه لدرجه ان نصه دخل وهي تزوم وتشخر وانا شغال دعك فيها لقيت نفسي جبتهم من غير سابق انذر وابتدت تتكون صورة من ابشع الصور الي ممكن انسان يشوفها وش مسخ محروق وقرنين وانياب جسمي اترعش ووقعت علي الارض سوسن قامت جري تفوق فيا مفيش خدوني وطلعو علي مستشفي جنبنا فضلو يعملو تحليل واشاعات مفيش نتيجه خرج الدكتور وقالهم دخل في غيبوبه ولو فاق يبقي كرم كبير من عند *** فضلو يعيطو وعمي جاه من السفر احدث حصلت كتير هنعرفها في الجزاء التالت الموالف: ها يا بلال كهربتك صح بلال : يا باشا انت كانت ماشي كويس ليه تخليني اقطع الخلف بدري بدري الموالف : انت لسه شوفت حاجه بلال : احا مش هكمل الروايا شوفلك بطل غيري الموالف : احا يعني مخليك زبير وهتتنط كمان لا انت عايز تتناك كده وهخليك تتناك الجزاء الي جاي بلال : ياااه هو الواحد ميعرفش يهظر معاك يا ابو التاليف الموالف : يلاه خليك في غيبوتتك لحد ما تفوق انتهاء.......... الجزء الثالث الدنيا مبتديش كل حاجه بس لزم نرضا بالنصيب بس في ناس مرضيتش بي نصيبها انا اسمي علاء طه سني 23 سنه طولي 179 سم جسمي رياضي زبي طوله 16سم وعريض جسمي ابيض هوايتي المفضلة الاختراق والبحث عن الجن في يوم كانت اقعد علي النت بدور علي كتاب عن الجن وقبلني كتاب اسمه العزيف كتاب مفيش بني ادم يفهم منه حاجه غير انو مكتوب باللغه اللاتنيه القديمة نزلت برنامج يقدر يترجم اللغه دي وبقيت اكتب كل حاجه تترجم لحد ما وصلت لمفتح مملكة ايڤرتون بس كان في مشكله ان لزم اعمل عقد دماوي معي ملكهم عشان اقدر ادخل واعرف تفاصيل اكتر رسمت نجمه سداسية وحطيت علي كل طرف شمعه وابتديت تلاوة العهد الاول وفجاة ابتدت تتكون قدمي صورة ضباب ليه عيون حمراء فيهم شق زي عين الثعبان عندنا وابتدا كلامه وقال ليك 10 امنيات انفذهملك وليا 10 طلبات تنفذهم وفقت طبعا وكتبت العهد الدماوي الاول وكانت اول امانيه ليه اني يبقا عندي قوة جنسية رهيبه واتمانيت لي بلال زايها بس كل حاجه بتكسبها بتخسر قدمها حاجت كتير وكان طلب الملك الاول اني انيك امي واخلط عسلها بالمني بتعي والملك يشربه كان الموضع صعب جدا بالنسبالي مكنتش اتوقع اني ابقا ديوث ومعرص وبنيك اهل بيتي امي سهام عندها 52 سنة بس ميبانش عليها السن داه جسمها مشدود طيز متوسطة بزاز كبيرة حلمات وردي وشعرها اصفر ناعم كان مطلوب مني انفاذ العهد داه في مداة يومين والملك ادني خدمة تساعدني اني اوصل لي امي في ظرف نص ساعه عرفت ان امي بتتناك من محسن جارنا ودي كانت الصدمة ليا المفروض كانت ها اقبل بلال اليوم داه بس حصل عنده ظروف في الشغل منعته انو يجي الساعه دلوقتي وحده ونص في اليوم الاول للمرحله الاوله وداه معاد رجوع امي من الشغل طبعا ناس كتير هتسال ابوك فين في كل داه انا ابويا شغل في الامارت وبيجي كل سنه اسبوع يعقد معانا شوية ونخرج وبعد الاسبوع يسافر تاني لقيت باب الشقة بيتفتح وامي بتدخل سيهام : ازيك يا حبيبي عامل ايه علاء: انا بخير يا ماما عمله ايه في شغلك سيهام : كويسة انا هغير هدومي وانزل اروح الكوافير عشان نخرج بلليل علاء : ماشي في الوقت داه ظهرت الجنية وقلتلي بتكدب عليك هي راحه عند محسن طلبت من الجنية تراقبهم ووقت ما محسن ينيك امي بلغيني ومشيت وبعديها بي ربع ساعه لقتها رجعت وقلتلي تمات المعاشرة فاهمت ان حفلة النيك ابتدات خدت الطبنجه بتعت بابا ونزلت ظهرت الجنية وطلبت انها تفتح الباب من غير ما حد يحس ويرجع زي ما كان فتحت ودخلت والباب اتقفل تاني وشاورت علي الاوضه الي هما فيها والباب كان مقفول بالمفتاح من جواه طلبت من الجنية تنقلني جواه في مكان مش مكشوف وفعلا بسرعه البرق لقيت نفسي وراه الستاره وشايف محسن وهو مقطع كس سهام الشرموطه وسحبت الطبنجه ودخلت عليهم وهنا كانت الصدمة ليهم محسن : انت دخلت هنا ازي علاء : متسالش يا كسمك انت هنا تنفذ وبس وانتي يا شرموطه ملقتيش غير محسن بتاع شقاق الدعارة وينيكك سهام : ابوس ايدك انا امك استرني يا علاء ابوس ايدك وهعيش خدامه تحت رجليك علاء : ما انتي فعلا هتعيشي خدامه هنا بدات تتكون صورة ملك ايڤرتون تاني وابتداء يقول العهد التاني عليك معاشرة هذا الراجل وممارسة الشذوذ قولت تم العهد واهو يكون اول نيكة في حياتي طلبت من امي تقوم وتربط ايد محسن في السرير وانا حطط الطبنجه في دماغه وبعد ما ربطتت ايده ربط امي جنبه وخليتهم الي اتنين وخدين وضع الدوجي وحطيت فوطة في بوق محسن عشان ميصرخش وجبت زيت وابتدايت بي محسن فضل يعافر ويصرخ بس مفيش حد سامعه جبت الحزام ونزلت ضرب علي طيزهام وبقيت ابعبص امي ويحاولو يصرخو بس صرختهم مكتومة وجاه وقت النيك نفس الچل الي امي اتناكت بيه حطيته علي طيز محسن وابتديت اوسع خرمه وكل داه مشفوش زبي ولا قلعت هدومي بعد ما خرم محسن بقي وسع روحت قدمه وقلعت ‘حده وحده واول ما شاف طول زبي وعرضه فضل يرفس ويحاول بس مفيش مفر من العقاب والعهد ربطت رجليه وابتديت احشر الراس بالعافيه لقيت طيزه جابت ددمم قمت مدخل زبي كله حسيت انو مات فيها جابت الحزام وضربته علي بضنه لقيته فاق وجسمه بيترعش فضلت انيك فيه لحد ما جابت جواه طيزه وسابته وجاه الدور علي الشرموطه امي ورحت بصيت في عينها وقولتلها ايه رائيك يا سهام ها تتنكي من ابنك النهارده فضلت تهز دماغه بالرفض قومت مديها ضربة بالحزام علي طيزها فضلت تعيط وابتديت الحس في كس امي وحطيت راس زبي علي باب كسها كان بيطلع نار وابتديت انيك فيها وزبي دخل نصه بس وانيك بعنف لحد ما جابت وانا جبت في كسها فكيت امي مكنتش قادرة تتحرك هنا الجنية ظهرت وقلتلي في كاميرا في الاوضة ومكانها في فوق السرير قولت حلو اوووي وشلت الفوطه من بوق محسن علاء: دلوقتي الكاميرا الي انت حططها صورة كل داه تحب نزيع وتبقا فضحتك بجلاجل ولا تخود بعضك وتمشي من المنطقه كلها محسن:ابوس ايديك هعملك كل الي انت عايزه علاء : ما انت هتعمل الي انا عايزه فين بقي الفيديوهات الي انت صورتها محسن : علي اللاب توب كلها علاء :هشوف اذا كانت كداب ولا صداق وهنا ظهرت الجنية وقلتلي هتلقيهم علي تليفونه واللاب مفيهوش حاجه بصيت لمحسن بغضب وقلتله مش قولتلك هعرف لو بتكدب وحطيت زبي علي باب طيزه وجعت الفوطة في بوقه تاني وفضلت انيك فيه لحد ما جبت بتاع 5 مرات قومت وبصتله وقولتله داه جزاء الكدب وخدت تليفونه وغيرت البصمة وبقا بتاعي وخدت كرتونات التليفون ومشيت وخدت امي معايا وطلعنا شقتنا طبعا اخبار بلال كانت بتجيلي من الجنية وعرفت انو فشخ ام وليد امي دخلت متكلمتش وقفلت علي نفسها الاوضة وفضلت تعيط صعبت عليا بصراحه خبطت عليها مردتش خبط جامد وهددتها اني هبعت الفيديو لي ابويا فتحت جري وقعدة علي السرير ضمه ايدها ورجلها ومخبيه وشها روحت طبطت عليها وقولتلها ليه كده يا ماما هو بابا قصر معاكي في حاجه بصتلي وقالت ابوك طول عمره مقصر معايا من ساعت ما خلفتك وابوك مبيلمسنيش الا كل فين وفين انا ست يا علاء ونفسي في حد يحتويني ويطبطب عليا ملقتش غير محسن الزفت هو الي كان بيرسم عليا وجرني للحرام ضحكت وبصتلها وقولتلها أهو خد عقبه ومتزعليش مني يا سوما مسحت دموعها وابتدت تتكلم وتسال انا دخلت ازي وعرفت اني عنده ازي قولتلها شوفتك وانتي دخله ونطيت من البلكونه ودخلت من غير ما تحسو ردت وقالت طب انت علي طول بتغير قدمي هدومك وساعت بشوفك ملط بس انت ازي عندك كل الزب داه ومخدش بالي ضحكت وقلتلها هرمونات بقي يا سوما بس الواحد الي عملته تحت كيفك صح ضحكت وقالت مكنتش اتوقع ان ابني يمد ايده عليا بس بصراحه ضربك وانت بتنكني ولعني وخلني ابقا هموت واتناك اكتر قولتلها ايه رائيك نعمل وحد تاني بس بمزاجك ضحكت وقلتلي خليها بلليل لحسن انت فشختني اكون ارتاحت شوية جالي خبر ان بلال دخل في غيبوبة سالت الجنية قلتلي عشان كان المفروض ينفذ العهد التاني وينيك نهال مرتت عمه بس هو عمل العكس وناك دكتورة سوسن مكانها وسبب الغيبوبة ان الملك ايڤرتون ظهر بصورته الحقيقة قفلت اوضتي ورسمت النجمه وابتديت في تلاوت العهد وظهر الملك ايڤرتون علاء: بلال لزم يفوق من الغيبوبه ايڤرتون:بلال عصي امري وكان لزم يتعاقب علاء : يعني هيفوق ايڤرتون :هيفوق والمطلوب منك تصراحه بالحقيقة علاء : هننزل امتا ايڤرتون: بعد ما تخلص ال عشر امانيات والعشر طلبات علاء : الامانيه التالته محسن يختفي من علي وش الارض ايڤرتون : الطلب التالت انك تنيك امك وتنيك نهال انت وبلال في قبر ويكون بعد نص الليل وتقراء العهد الاول انت وبلال وانتو ركبين عليهم علاء : بس نهال مش هتوافق تيجي ايڤرتون: دي مشكلتك انت وصحبك علاء : طيب والوقت المطلوب في تنفيذ الطلب داه قد ايه ايڤرتون : وقتك ابتداء لحد ما تطلب الامنية الربعه واختفاء ايڤرتون بس كل الي كان في دماغي اشوف بلال وازي هنروح قبر نعمل كده جالي خبر ان بلال فاق وهيقدر يخرج كمان يوم فرحت لان بلال صحبي واخويا بلال من النوع الخام الي صعب تلاقيه في وقتنا داه ركبت عربيتي وطلعت علي المستشفي لقيت طنط نهال ودكتورة سوسن دخلت سلمت عليهم وسلمت علي بلال وقعدت علاء: ايه يسطا وعمل تقولي انا وأنا والحديد اتنا وتوقع كده نهال :بس يا واد يا علاء سيبه يرتاح بلال : ماشي يا ابو نص لسان اقوملك بس وهوريك علاء :يسطا توري مين بس ايه رائيك في الهدايه لقيت بلال بصلي اوووي وضحك بلال : متقلقش هجربها فيك علاء : ههههههه لا ما انا معايا زايها طبعا سوسن ونهال ها يتجننو ويعرفو هداية ايه بس بلال فاهم ان انا وراء كل داه طلب من سوسن ونهال ان هما يسبونا لوحدنا شوية خرجت نهال وسوسن مستغربين وبدا يحكي كل الي حصل لحد ما ايڤرتون ظهر وهو بينك سوسن قولتله علي الكتاب الي لقيته وازي حضرت الملك والطلبات الي نفذتها وفضل مركز علي نقطة اني نيكت محسن جارنا وفضل يضحك لحد هنا والكلام جميل بس لما حكايت لي بلال علي الطلب التالت سكت وبصلي بلال : احنا دخلنا في سكة ومش هينفع نطلع منها علاء : طب ها نعمل إيه انا عندي فضول أنزل مملكة ايڤرتون بلال: ها ننزل يا علاء بس انا هنيك امك خلاصنا فضلنا نضحك ونهزر لحد ما جالي تليفون من ماما بتطمن على بلال وقلتلي ان هي جاية في السكة وخلاص دخله علي المستشفي دخلت كانت طنط نهال وسوسن قاعدين دخلت وكانت في ممرضه بطل عند بلال زبي وقف عليها وكان باين في البنطلون اوووي لدرجه ان نهال وسوسن خدو بالهم حتي بلال بصلي وضحك بخبث بلال : مش عايز عروسة يا علاء علاء : لا يسطا اما نطمن عليك انت الاول وتتدبس قصدي تتجوز ضحكو كلهم وهنا دخلت سهام امي كانت زي القمر ووشها رادد دخلت سلمت وكانت جايبة شيكولاته بلال اول ما شافها خدها وادا كل واحد فينا وحده وخد الباقي طبعا فضلنا نضحك لحد ما ماما اتكلمت وقالت سهام : عايزين نخود الولاد ونطلع نغير جو شويه نهال : ياريت اكيد الي حصل لي بلال داه من كتر الشغل بس ياريت عمه يوفق بس سوسن : هتسبوني لوحدي يعني سهام : منقدرش نستغنا عنك انت يا قمر طبعا اكيد انتي معانا اول وحده علاء : طب سيبولي انا وماما موضع السكان وبلال وطنط نهال يقنعو عمي ودكتورة سوسن عليها الاكل سوسن : تمام وانا موفقة دخل عم بلال الحج مجدي مجدي : الف سلامة يا بلال خضتنا عليك يا ابني نهال : الدكتور قال من ضغط الشغل ومحتاج انو يغير جو شوية مجدي : بس كده ابقي خود الفلوس الي انت عايزها واخرج واصرف ميهمكش بلال : شكرا يا عمو بس كانت طنط سهام عايزنا نطلع معاها مصيف وكانت خايف اكلمك مجدي : هو انا عودتك انك تخاف مني يا بلال انت ابني شوف الوقت الي يعجبك واطلعو فيه بلال : مش هتبقا حلوة من غيرك يا عمي مجدي : عشان الشغل وبعدين انت معاك علاء بلال : ينفع نروح بكرة مجدي : طبعا يا حبيبي انا هخود مرات عمك تجهزلك هدوم وتخرج وتحضر الطلبات بتعتكو سوسن : طب انا ها اجي معاكو عشلن الحق اجهز الاكل واجهز هدومي خرجو من عندي ومفضلش غير علاء وامه سهام سهام : قلقتني عليك بجد يا بلال بلال : علي ايه بس يا طنط كله خير سهام : علاء روح هتلنا شاي من الكافتريا وهات اكل لي بلال معاك انا حسيت ان ماما عايزة تتكلم معي بلال لوحدها خرجت ووقفت براه اسمع الحوار سهام : مش ناوين تبطلو شغل العفاريت وجو الرعب بتاعكو داه بلال : يا طنط متقليش مفيش حاجه تقدر تمس علاء طول ما انا علي وش الدنيا سهام : انا عارفة ان اسرار علاء كلها معاك وانكو مش بتسيبو بعض خالص بلال : اكيد يا طنط الي يخص علاء يخصني وانا عمري ما اطلع سر اخويا حتي لو ابويا طلع من تربته وطلب داه سهام : عارفه بس خايفة عليكو علاء بقي عصبي اوووي اليومين دول وعلي طول قاعد في اوضته وقفال علي نفسه بلال: هو علاء كده يا طنط من واحنا في المدرسة وهو منطوي وبيحب انو يبقا لوحده سهام : اكلمك بصراحه يا بلال بلال : خير يا طنط قلقتيني في ايه سهام : علاء كان هيموت محسن جاره بلال : ليه حصل ايه انا مبستريحش للراجل داه اصلا سهام : محسن حاول يتحرش بيا وعلاء شافه وكان هيضربه بالنار بلال : متقلقيش يا طنط مش ها يقدر يعمل حاجه لان محسن فضايحه كتير سهام : مش فاهمه تقصد ايه ببفضاحيه كتير دي بلال : قصدي يا طنط ان محسن تفاصيل حياته كلها انا اعرفها واعرف اخليه كلب تحت رجلي سهام : انت بتسكتني عشان تروح تضربه بلال : لا يا طنط والدليل علي صدق كلامي ان محسن كان متجوز من ريهام الجيار وعنده منها بنت اسمها زينه عندها 19 سنة وطلق ريهام عشان كان بتاع نسوان بس السر الي محدش يعرفه انو كان بتاع رجاله وديوث سهام : انت عرفت كل داه ازي وعمل ايه عشان تقول ديوث عليه بلال : مش مهم يا طنط انا اديتك تفاصيل حياته لاني واثق ان عمره ما هيفكر يقرب لي علاء طول ما انا جنبه سهام : انتو بلاوي بس هقول ايه انتو شباب وليكو حق انكو تعيشو حياتكم الخاصه بلال: يا طنط متقلقيش احنا في ضهر بعض دايما طبعا انا وقف كل داه وكانت طلبت الاكل دليفري وجبت الشاي ودخلت علاء: اتاخرت عليكو بلال : انا هموت من الجوع هات الاكل سهام : ادي لي اخوك الاكل الواد هفتان علاء: داه مهما يكول مش بيشبع اصلا بلال : قور بقي احسدني علاء : يا ابني هو انت بيحوق فيك حاجه اصلا سهام : بطلو ضحك وهزر بقي وخلونا نكول بلال : بقي محسن يضربك يا خيخه علاء : يضرب مين ياض داه انا كلته بلال : اخرج بس ‘انا هعلمه ازي يتحرش بي ست الكل انا هموت واضحك بس تمثيل بلال عجبني سهام : انا هكلم ام سعيد تجهز الفيلا عقبال ما تخلصو اكل بلال : براحتك يا طنط طبعا بلال يسكوت ابدا لقيته بص وضحك وقال بلال : مش هتبطل العاده الوسخه الي فيك دي علاء : قصدك ايه يا علق انت بلال : سماعات الدي جي الي في ودنك دي لزم تعرف كل حاجه علاء : هههههههههههه عرفت ازي بلال : يا ابني انا حفظك اكتر من امك هتمثل علي بابا يلاه علاه : ماشي يعم البابا دخلت امي وخدتني وسلمنا علي بلال ومشينا ورجعنا البيت وطبعا كان في نيكة حلوة معي امي خلصتها ونمنا عريانين زي ما احنا تاني يوم طنط نهال اتصالت وقالت ان هما جاهزين وهيعدو يخدو بلال من المستشفي وهما جايين وركبنا العربيات ومشينا لحد ما وصلنا فيلاتنا والمكان بصراحه كان هادي جداااا طبعا انا وبلال عرفين ان الشط داه من النادر ان حد يدخله لانو معزول بين صخر والسور بتاع الفيلا كان مداري اوووي ودخلنا كلنا واستعدنا عشان ننزل المياه بس بلال من ساعت ما داخل وهو سرحان وعينه بتبص في المكان كله وبص علي نحايه معاينه في الفيلا وطلب سلم فا طبعا كلنا استغربنا بلال : انا عايز سلم يا علاء سهام : في ايه يا بلال دي فيلاتنا بلال : عايز سلم وهتعرفو ليه دلوقتي روحت جبتله السلم وطلب مني افتح اللاب توب واشغل برنامج بحث علي شبكات وفجاة الجنية ظهرات واتكلمت وقالت البيت فيه كاميرات مراقبه وبلال اكتشف وحده والباقي هدلك عليه وانت تحدد لي بلال المواقع بتعتهم انا اتصدمت مين الي ممكن يعمل كده لقيت بلال نازل بي اول كاميرا افتكرت ان بلال معاه جاهز استشعار لكاميرات المراقبه الحديثه وفعلا بلال نزل كل الكاميرات وهنا الجنية عرفتني مين الي عمل كده طبعا طلبت من بلال نخرج شوية لحد ما هما يغيرو هدومهم علاء: ابويا الي حط الكاميرات دي بلال : عارف بس ليه هو كان بيشك في امك انها بتجيب حد هنا علاء : بصراحه اه بس كل داه عرفته من الجنية بلال : صحيح هنعمل ايه في العهد المطلوب تنفيذه علاء : متقلقش في تراب جنبينا هنا وخالي مدفون فيها وجبت مفتاح القبر معايا بلال : اشطا انا هخلصك من سوسن وعندي خطة بنت حرام هنعملها طبعا دخلنا ولقيني كلهم لبسين بكيني وبزازهم باينه وجسمهم كله باين فا بلال صفر وقال شكلهم هيتشقطو مننا النهارده وضحك امي قالت لي بلال انت ملبستش المايوه ليه طبعا انا وبلال مينفعش نلبس اي اشرات عشان حجم ازبارنا الغير طبيعي ميبانش بلال قالي هنعمل ايه قولتله هنلبس بنطايل شروال وسعه وننزل ولبسنا ونزلنا وكان بعد المغرب فضلنا نعوم ونهزر ونلعب بالكورة لحد العشاء وطلعنا استحمينا واتجمعنا عشان نشوف بلال هيلعبنا إيه طبعا وقت تنفيذ الخطة بلال طلب من سوسن انها هيا الي هتسحب الورق مكنتش اعرف بلال بيخطط لي ايه بس الي حصل كانت مفاجة بلال :اللعبة عبارة عن ان كل واحد هيكتب اكتر حاجه بيخاف يعملها وينفذها والي هيرفض ينفذ ها يتحكم عليه من كل وحد موجود سهام :بس ميكونش فيها قلت ادب كلهم ضحكو بس بلال اشترط وقال هنبدا لعب الساعه 11 كلهم وفقو وخرجنا اتمشنا وجاه وقت اللعب بلال : كل وحد قدمه ورقه وقلم وهيكتب اكتر حاجه بيخاف يعملها وزي ما اتفقنا الي هيرفض هيتحكم عليه علاء :نبتدي لعب بقي وكل وحد خد ورقة وطبقها وحطها في الكوبايه ولغبطنا الورق وكانت اول ورقة تتسحب بتاعت طنط نهال سوسن : معانا اول ورقه نهال ويتقول ان اكتر حاجه كانت بتخاف منها انها تعقد قدم بلال بي هدوم خفيفة بلال : وجهي يا طنط نهال وقامت نهال فكة الروب وقاعدت بي الاندر والبرا الجو فجاه بقي سخون وانا زبي وقف من جسمها الملبن كملنا لعب وكانت تاني ورقه بتعت ماما سهام وكانت كاتبة انها بتخاف من العفاريت والضلمة بلال ضحك وقال نجيب منين عفاريت دلوقتي فضلنا نضحك لحد ما جاه الدور علي ورقتي وكانت كاتب اني اكتر حاجه بخاف اعملها اني اخش التراب بلليل فا بلال قال يبقا بلال وطنط سهام يروحو التراب سواء انا وفقت وماما كانت متردده شوية بس وفقت طبعا الورقه الاخيره بتاعت بلال وكتب فيها ان بيخاف علاء يشوف عفريت من غير ما يكون معاه وهنا نهاية اللعبه وابتديت اجهز نفسي وماما لبست وبلال طبعا مش ها يسبني بس طنط نهال كانت رفضه ان بلال يروح بس طلب منها انها تيجي معاهم ووفقت ولبست هدومه وطلعنا علي التراب قرينا الفتحه لخلي وقعدنا بس هما كانو مرعوبين فكرت انك تخش التراب بلليل في حد زاتها تخوفك بلال شاف قبر مفتوح قال ها يروح يعمل حمام ويرجع طبعا كلنا لزم نتحرك سواء عشان محدش فينا يتوه عن التاني وبلال وقف وخرج زبره امي اول ما شافت المنظر شاهقت وسكتت وطنط نهال عماله تبلع ريقها بالعافيه وهنا بلال اتكلم وقال بلال: ايه اول مراه تشوفه حاجه زي كده سهام : العيال كبرت اوووي يا نهال نهال : اه يا سوما جتنا نيلة علي حظنا الهباب وضحكت هنا بلال لف وهو زبره وقف وقالهم طب حظكو اهو وانا قمت وقف جنبه ومنزل البنطلون وبقيت انا وبلال ازبارنا باينه وقولت مش نفسك تجربي يا ماما بدل الحرمان امي ضحكت وقربت وقالت انا اولي بزب ابني ونزلت تمص زبي وطنط نهال وقفة مصدومة وبلال قام ماسك نهال قالها متخفيش انا ابنك هنا نهال فضلت تحساس علي زب بلال ونزلت تمصه هي كمان امي طبعا نزله مص وعمله تلحس بضاني وتشوفط ونهال قلعت البنطلون والقميص وفكت البرا وبقيت تمص بشهوة كبيرة دخلنا القبر بعد ما خلصو مص وقفلنا الباب من جواه وكشفات التليفونات شغاله مسكت امي بقيت ابوس فيها وقلعتها هدومها كلها وزبي دخلته ما بين رجليها عشان اولعها وبلال مستناش ونزل علي كس نهال لحس امي هاجت وطلبت منها انها توطي كسها كان جايب عسل كتير من كتر الحك وهنا بصيت لي بلال وفهم ان خلاص وقام بلال خلي وش نهال في وش امي والي اتنين مواطين ومفلقسين وابتدينا نيك ا ورزع زبي طبعا كان دخل نصه وامي بتموت وعمله تقولي افشخ امك يا حبيبي نيكني اوووي دخل زبك كله ونهال مش قادرة تتكلم وكتمه بوقها وعماله تعيط من الوجع وهنا بلال بصلي وابتدينا نقول العهد الدماوي التالت ونزلنا في اكسسهام ومكنوش قادرين يلبسو حاجه استريحنا شويه وخدنا بعضنا وركبنا العربية ورجعنا الفيلا كانت سوسن قاعده راح بلال طلب من سوسن تنزل معاه البحر وانا خرجت اتكلم في التليفون وهما طلعو نامو مقتولين لقيت بلال دخل هو وسوسن جراج الفيلا دخلت وراهم واستخبيت وكان طبعا بلال عارف اني موجود وابتداء يبوس ويقفش في بزاز سوسن وقلع سوسن البكيني ونزل مص في بزازها وهنا دخلت انا سوسن خافت واستخبت في بلال وبلال بصلي وضحك وقالي الي في داق عمره ما يبطله سوسن استغربت ازي انا متكلمتش ومزعقتش ولا عملت اي رد فعل وقربت من بلال وقلتله الي ينيك لوحده يزوار وقمت قالع البنطلون وهنا سوسن شهقت وقالت احا انتو ازبركو زي بعض كمان رديت عليها اكيد طبعا مش اخوات بقي وابتدينا نمص بزاها وبلال خلاص تعب وقام جايب كرسي صغير ووقفها عليه وخلها واطت وقام رشق زبه في كسها وهنا سمعت احلي اهات ودلع وعمله تزوم قومت حطط زبي في بوقها فضلت تمص فيه وبلال نازل نيك في كسها لحد ما جابهم جاه الدور عليا وبلال فضل يقفش ويبعبص طيزها لان خرمها كان واسع بلال قالي اتنين في واحد ولا ايه الفكرة عجبتني بصراحه الوضع عجبني بصراحه وبلال جاب غطا عربيتي وفرشه علي الارض ونام علي ضهره وسوسن ركبت عليه وانا ركيت فوق سوسن وابتدات حفلة النيك وصوت اهات يهيج بدون سابق انذار ظهر الملك ايڤرتون وظهر جنبيه مجموعه من الجنود سود البشرء احجمهم متوسطه وكل واحد ماسك في جنبه سيف بلال كان شغال عادي معرفش اذا كان شايفهم ولا لا لقيت بلال بصلي وابتسم وقالي ركز متشغلش دماغك هنا ملامح ايڤرتون اتغيرت وبص بغضب لي بلال وقال ايڤرتون :انت بتستهزاء بيا يا بلال بلال : سوسن خشي جواه عشان عايز علاء في حاجه مهمه سوسن : في ايه طيب بلال : نفذي الي بقولك عليه ملامح بلال اتغيرات وسوسن دخلت تجري بلال : عايز ايه يا ايڤرتون علاء : انت تعرفه وشايفهم بلال : طبعا يا علاء ايڤرتون ملك مملكة الجن الاحمر ايڤرتون : بقالنا زمان متقبلنش يا اكتروس بلال : هنتقبل كتير يا ايڤرتون متقلقش علاء : اكتروس مين ايه الي بيحصل هنا بالظبط بلال : اسكوت يا علاء عايز ايه يا ايڤرتون ايڤرتون : جاي عشان احمي علاء من الصعليك امثالك من ماردة الجن علاء : ايڤرتون داه بلال اخويا ومش اكتروس الي انت بتقول عليه وبعدين يا بلال انت بتتكلم كده ليه ايڤرتون : بلال صحبك خدعنا بلال : انا مخدعتش علاء بالعكس انا ظهرات النهارده عشان ابلغك برسالة الملك زولاء ملك ملوك القبيلة السوداء ايڤرتون : مش عايز اسمعها وهنا ايڤرتون بص لي اتنين من حراسه وهجمه علي بلال بس حصل حاجه غريبه ظهر كائن بشع بصورة لا يتحملها بشر وبسرعه البرق قتل الي اتنين الي هجمهو علي بلال ووقف قدام بلال وبص ليه لقيت بلال بينحني ويقوله جلالة الملك زولاء وبص لي ايڤرتون وابتسم ابشع ابتسامه زولاء : انا جتلك بنفسي يا ايڤرتون ايڤرتون : اهلا بملك قبيله التمراد زولاء : اهلا بملك مملكة العبيد كانت اتوقع هذا الرد ايڤرتون : تكلم يا زولاء لا احب ان اضيع وقتي الثمين زولاء : انت تعلم مقدار قوتي يا ايڤرتون استطيع القضاء عليك انت وجنودك في لمح البصر ولكن لن افعل ذلك لقد انتهكت قواعد وشروط السلام عندما امرت جنودك بمهاجمت اكتروس ارحل يا ايڤرتون واخبر اتباعك برسالتي هذه يا صعولك لن يعود ابراكسس لحكم القبيلة الحمراء مرة اخري ايڤرتون : انت تدعون بي صعولك سوف تسقط قبيلتك قريباً يا زولاء اما ملكي ابراكسس سوف يعود دون ادنا شك وهنا اختفاء ايڤرتون وجنوده والي اتنين الي قتلهم زولاء وبص لي بلال وقال زولاء : اين جنودك يا اكتروس بلال : مولاي زولاء لقد تركت جنودي لحماية اسرة بلال وعلاء حتي لا يقوم ايڤرتون بي سجن احدا منهم زولاء : احسنت يا اكتروس انت دائمًا تحمي غيرك ولا تهتم لنفسك علاء : فين بلال وانتو مين زولا: لقد تم اخذ بلال الي القبيلة السوادء وهو في امان لا تقلق علاء : اتكلام معايا بلغتي عايز افهم بلال حصله ايه ومين الي معانا دلوقتي داه بلال : اهداء يا علاء وهتفهم كل حاجه زولاء : متقلقش يا علاء احنا عايزين مصلحتكم علاء : مصلحتنا في ايه زولاء : اكتروس هيفهمك كل حاجه لزم امشي عشان اجهز جنودي للحرب اختفاء زولاء وبداء اكتروس يتكلم ويحكي ازي ظهر لي بلال اكتروس: بلال صحبك وافق علي كل شروطنا يا علاء وانو يتخلص من لعنه الجنس والشهوة علاء : دي امانيتي ازي تقول عليها لعنه وشروط ايه الي وافق عليها بلال اكتروس : انا مش هحكيلك انا هخليك تشوف وتسمع وابتدات الدنيا تسواد قدامي لحد ما وقعت من طولي ............. [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
صراع علي حافة الجحيم - حتى الجزء الثالث 10/2/2022
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل