أمنيه رشدى
Sexaoy Princess
عضو
بص يمعلم القصه دي كامله كنت مالفها في المنتدي القديم قبل ما يتقفل فحبيت انزلها تاتي عشان بصراحه مكنتش واخده حقها القصه مش منقوله لا انا الي مالفها فا لو عاوزني اكمل عرفوني قراءه سعيده
انا حسن عندي 20 سنه معايا دبلوم صنايع مش فاشل وكدا بس كنت حابب اكبر دماغي محدش بيشتغل ب الشهاده انا من القاهره ابويا متوفي من سنتين وعايش انا وامي لوحدينا ابويا سايب شقه لينا وشويه حجات كان حالنا كويس ومحدش من قرايبنا كان بيهتم او بيسال بس انا وامي مكنش بيفرق معاها مكنتش محسساني اني نقصني حاجه امي منال 40سنه ومفكرتش تتجوز بعد ابويا وخلت حياتها ليا انا بس
حكايتي بدات وانا عندي 15 سنه كان لسه الانترنت في اوله والي بيمسك تليفون سامسونج يبق كدا بطل كان السكس ابتدا يظهر بشكل غريب كل صحابي كان معاهم فيديوهات كتير ونا عشان مش معاياا تليفون عشان فنظر امي كنت لسه صغير فا مكنتش بتفرج او مدمن بس لما حد من صحابي كان.بيشغل كنت بتفرج بلا سبب مكنتش فاهم دا اي ف الاول بس ابتديت افهم. واحده واحده ابتدت عيني تفتح ع النسوان الي عندنا في الشارع اول مره احس الاحساس دا من نحيتهم ببقا هايج ع طول عدا سنتين لحد موصلت 19 سنه مبعملش حاجه فحياتي غير اني بتفرج واضرب عشاري عليهم وبس ف الوقت دا كانت اخر سنه ف المدرسه اتعرفت علي شله وبقينا مع بعض علي طول وكان حالي اتحسن وبقا معاياا تليفون وكنت خاربها انا وصحابي خروجات وصياعه وسهر للصبح بس مكنش فينا حد بيسكر اوبيشرب حاجه طبعا بنات من نفس العمر بتاعنا و كنا مدلعين علي الاخر بوس وتقفيش بس منكتش حد ونا مفيش فدماغي غير نسوان الشارع بتاعنا لحد مفيوم كنت مروح من المدرسه دخلت البيت غيرت هدومي وخدت دش وخرجت امي عملتلي فطار ونمت شويه صحيت لقيت سماح جارتنا قاعده مع امي سماح جارتنا عندها 35سنه وعندها ولد وبنت اوصفلكو سماح بيضا شعر ناعم عيون عسلي واجمل حاجه فيها بزازها كيرفي فشخ وطيزها كبيره ومدوره خرجت سلمت عليهم امي دخلت الحمام وكان طبيعي سماح تقعد في* البيت عندنا عادي* انا كنت صاحي من النوم فكان طبيعي انا بتاعي واقف انا لقيتها مبحلقه في جامد وبتقولي
سماح:كبرت يحسن ومسكتني منه جامد انا عارف انها بتحب تهزر ب اباحه بس اول مره تعمل كدا انا اتصدمت ومكنتش عارف انتق وبتاعي شد اكتر وعرقي كان فاضحني قعدت تضحك عليا كانت مفكراني لسه عيل وكدا المهم امي جت ونا دخلت الاوضه عشان اجمع الموقف ونا مش مصدق الي حصل قمت لبست هدومي وقولت انزل عشان لو فضلت ف البيت هيحصل حوار فعلا لبست ونزلت ونا ماشي ف الشوارع بلا هدف لقيت واحد* صاحبي اسمه خالد كنت انا وهو عارفين كل حاجه عن بعض حكيتلو عن الي حصل هاج جدا وقالي
خالد:يابن المحظوظه المره الجايه هتنيكها وش
انا:تفتكر يستا منتا عارف هي متعودا علي الهزار دا
خالد:يعم اسمع مني عاوزه تتناك جوزها مش عارف يكفيها
انا سمعت كلام صحبي من هنا دماغي ولعت ومبقتش قادر اخرج الموضوع من دماغي وجبت اخري وقولت خلاص لازم انيكها والي يحصل يحصل ونا ماشي عديت من قدام صيدليه لقيت اعلان فيجرا مكتوب ع باب الصيدليه بس انا اعرف انه بيهيج الراجل بس معرفش بيعمل كدا مع النسوان ولا لا طلعت التليفون وعملت بحث لقيت انه بيهيج اي حاجه دخلت الدكتور مكنش موجود ودي حاجه كويسه عشان كان عارفني كانت واحدع بتدرب ف الصيدليه خرجت من جوه انا في دماغي ( اي النحس دا)
البنت:اتفضل اي خدمه
انا:هو الدكتور فين
البنت:الدكتور بيستلم علاج من برا للصيدليه اي خدمه
انا:كان باين عليا اني متوتر فقولتلها انا عاوز حاجه الدكتور بس هو الي هيدهاني وبصيت علي علان الفيجرا
البنت فهمت وقالت:اها فهمت بس دي للناس المتجوزين هتعمل بيها اي
انا:اضطريت اكدب واقول لا دا واحد صحبي هيتجوز وعندو مشاكل فا احنا بنساعده بس من غير مايحس
وفجاه سمعت صوت حاجه بتترزع جوه هي دخلت تجري ونا عيني جت ع طيزها كانت لابسه بنطلون بس كان متقفز من عند الوسط لدرجه اني حسيت انه ممكن يتقطع البنت كانت مش وحشه قمحاويه عنين بني شفايف صغيره بزاز صغيره وطيزها جمده
قبل ما البنت تيجي انا كنت خرجت من الصيديله ومعرفش لي بس كنت حاسس ان الكدبه مدخلتش عليها كان ساعتها الساعه8 قعدت مع نفسي وفكرت ورجعت تاني وقولت يلا الي يحصل يحصل مكنش في حاجه فدماغي غير اني انيك رجعت الصيدليه لقيت البنت واول مشفتني بصيتلي بصه مكر وكانها عارفه اي الي حصل لسه هتكلم لقيت الدكتور خرج من جوه
الدكتور:اهلا ازيك يا حسن عامل اي
انا:تمام يا دكتور عامل اي
الدكتور:الحمدلله خير الحجه بخير
انا:اه يا دكتور كويسه الحمدلله
الدكتور:تب خير اجبلك اي
انا مش عارف اقول اي وبحاول اجمع اي حاجه لقيت البنت بتتكلم وبتقولي الحاجه الي طلبتها اهي خلي صحبك يخدهم بعد الاكل
الدكتور:هو صحبك ماله
لقيت البنت بترد
البنت:لا دا تدهور ف الصحه دي شويه فيتامينات
انا:اها فعلا ممكن الحساب عشان امشي
الدكتور:ابدا ولا اي حاجه وزقني بهزار وقالي امشي ياض من هنا الدكتور كان صاحب ابويا فا عادي يعني خرجت من الصيدليه ونا دماغي عماله تجيب وتودي البنت دي عملت كدا لي ومفضحتنيش قدام الدكتور في حاجه غلط ولازم افهمها روحت البيت دخلت اوضتي ورميت شنطه العلاج ومبصيتش حتي فيها لحد مفتكرت البنت وهي بتقول خلي صحبك يخدهم بعد الاكل مسكت الشنطه لقيت فيها علبتين فياجرا وكام علبه تانيه مش عارف بتوع اي ولقيت روچيته مكتوب فيها كل حاجه بالتفصيل بتاعت اي ولقيت رقم تليفون رنيت علي الرقم
انا:الو
(طبعا كلنا عارفين مين الي هيتكلم)
البنت:دماغي صايعه صح
انا:لا دماغ شغاله مش بتنام.. انتي عملتي كدا لي
البنت:كان باين اوي ان الحاجه ليك ناس كتير بيعملوها فيا بس مش بعديها ومش بخرج الحاجه لكل الناس
انا:اشمعنا خرجتيها ليا انا
البنت:بصراحه نتا عجبتني وشدتني وقولت اعمل معاك موقف جدع ومستنياك ترد الموقف
انا:اها فهمت خلاص هشوف واكلمك
البنت:ماشي هستناك
انا:طب انا معرفش اسمك
البنت:نورهان
انا:ماشي يا قمر سلام
جمعت افكاري لحد مفهمت البنت عاوزه اي بس مش يمكن كل دا حوار وعاوزه توقعني مش مهم المهم ان الفيجرا معاياا بصيت ف الساعه لقيتها 11احا اي الوقت عدا بسرعه لي كدا
لقيت نفسي تلقائي نايم
صحيت الصبح لبست نزلت المدرسه وكل تفكيري ف الخطه الي هنفذها اليوم خلص ونا جريت ع خالد حكيتلو علي الي هعمله وقعدنا نحط خطه كانت الساعه6 روحت بيتنا دخلت سلمت علي امي وبوستها وهي استغربت انا مبعملش كدا غير لما ببقا عاوز حاجه ولسه بغير هدومي لقيت امي دخلت بتقولي عوزاك تطلع لسماح جوزها والعيال بيزورو جدتهم وفي راجل جاي يصلح باب الشقه اطلع اقف معاه ودا طبعا بحكم الجيره والعشره انا فدماغي فرحان جدا قولتلها هستحما واطلع استحميت وحلقت وظبت الدنيا وحطيت البرشامه فجيبي وطلعت كان الراجل لسه مجاش طلع لقيت الباب مفتوح طبعا عشان الراجل هيصلحه لقيتها قاعده ف الصاله لابسه جلابيه بنص كم لحد تحت ركبتها بشويه وصدرها طالع من الجلبيه بشكل يهيج مسكت نفسي دخلت سلمت عليها قابلتني بضحكتها كالعاده الي بدون سبب
انا:اي الراجل فين
سماح:راجل يحسره مفيش رجاله
انا بفكر(مش عارف لي جه فبالي جمله صحبي لما قال جوزها مش مكفيها فهي بكلامها دا تقصد جوزها ولا اي)
انا:قصدك اي
سماح بصتلي كانها بتقولي بتقولي دانت طلعت خام
سماح:الراجل الي هيصلح الباب مش جاي اتصل ومش جاي
انا:ايوا يعني امشي ولا اي
سماح:اقعد ارتاح من السلم
انا:حاضر
فجاه تليفونها رن ولقيتها بتقول خلاص انا مستنيه اهو
انا: اي في اي
سماح:الراجل جاي الساعه9
انا:بس الوقت كدا متاخر اوي
سماح:الراجل جاي مخصوص لينا عشان الباب مش بيتقفل
انا قولت استغل الوقت وانفذ الخطه
انا:باولك اي انا عطشان وببص ع صدرها
سماح:بتضحك طب متشرب
انا:عندك عصير اي
سماح:عندي لبن يخساره الموز الي عندي باظ
انا طبعا فهمت الكلام كدا علي جوزها
سيبتها ودخلت المطبخ كدا كدا احنا واخدين علي بعض فعادي
لقيت في بيبسي ف التلاجه خرجت كوبيتين وحطيت البيبسي ف الكوبيتين وخرجت الحبايه وفرمتها وحطيتها ف الكوبايه بتاعتها وقلبت ب المعلقه للحظه كدا حسيت ان في خيال واقف برا لقيت سماح بتنداه يا حسن تعاله الراجل جه
انا:الساعه مش 9 اي الي جاب الحيوان دا دلوقتي
خرجت بسرعه لقيت الراجل وقفت معاه وبفكر مفيش جوه غير بيبسي وهي مش هطلع وتحط من الاول هتشرب الراجل من الي انا عملته يبق يوم اسود لو الراجل شربها لقيت سماح خارجه وكانت طبعا لبست خمار عشان شعرها وادت للراجل كوبايه البيبسي الراجل شربها ع طول ابن الطفسه ونا واقف ف عالم تاني والراجل شغال لقيت سماح دخلت وخرجت بكوبيتين وبتشرب من واحده وبتديني التانيه انا متردد شويه لحد مشربت مش حاسس بحاجه البيببسي طعمه عادي خلصت وبظبط عدا نص ساعه ابتديت اعرق جامد وواقف مش علي بعضي كان الراجل خد باله وقالي انت كويس يبني هزيت راسي من غير كلام
الراجل:طب يمدام انا كدا خلصت شغل
سماح دخلت جوه الاوضه وندهت عليا وادتني فلوس اديهالو
قالتلي اديلو الفلوس وانزل وصله ونا هنام عشان صاحيه من بدري طبعا نزلت وشربت المقلب والخازوق جامد اوي وصلت الراجل وطلعت شقتنا الساعه كانت8ونص دخلت الاوضه وقفلت الباب بقيت بلف زي المدمنين وبقيت ماسك بتاعي بلعب في وجبت مرتين وبردو بتاعي مش عاوز ينام وانا مش بهدا لحد مصرخت من الالم لما نزل المره التالثه وبردو بتاعي واقف
صوتي كان عالي امي ممكن تكون سمعت لبست شورت واتسحبت امي كانت نايمه انا ناسي انها متعودا تاخد منوم بيقعد 12ساعه انا لقيت امي نايمه في اللحظه دي مكنتش شايفها امي كانت فرده بزها خارجه من قميص النوم الي هي لابسه ورجليها باينه انا تلقائي ابتديت احسس ع رجليها انا مكنتش حاسس بنفسي لحد موصلت ل كسها كان في شعر كتير بس مقرفتش كانت شهوتي عاليه اوي قعدت العب في لحد ما اتبل ودخلت صباعي وفضلت العب وادخل صباعه وايدي ع بزها بقرص الحلمه لحد محست ان امي بتتوجع براحه رفعت قميص النوم لحد بطنها ورفعت رجلها على كتفي وبليته من ميه كسها ودخلته حسيت اني فدنيا تانيه وزودت سرعتي جامد وبقيت داخل طالع ف كس امي وبقيت اسمع صوتها امممممممم نيمتها ع جنبها ورفعت رجليها وكملت نيك معرفش قعدت اد اي
لحد ملقيت نفسي هجيب قمت جايب جوه كسها خرجت زبي وبدات نوعا ما استوعب الكارثه الي بقيت فيها قعدت ع الارض مصدوم فوقت كانت الساعه10 يعني انا قعدت ساعه احداث فدماغي وتانيب ضميري لحد ما هديت خالص مسحت لبني من علي بطن امي وعدلت هدومها
استحميت وخرجت روحت اوضتي وقفلت الباب وبجمع الي حصل لقيت التليفون بيرن والمفاجاه مين الي بيتصل
هنعرف ف الجزء الجاي استنوني
مستنتش وقولت انزل الجزء التاني اتمنا ان القصه تتنشر فقسم المحارم نظرا للاحداث الجايه والجزء دا مش هيبق في جنس اوي هنتعمق فحيات حسن
******************************** الجزء التاني
التليفون بتاعي كان بيرن والمفاجاه لقيت سماح هي الي بترن
سماح:الو
انا:الو
سماح:اي عامل اي يا حسن
انا:يعني انتي مكلماني دلوقتي عشان تقوليلي عامل اي
سماح:اها يا حسن انت كويس
انا:اها كويس جدا
سماح:تب كويس يلا سلام
انا اتضيقت جامد ازاي قدرت تعمل كدا انا خام اوي للدرجادي افتكرت الي حصل وعملته في امي امي الي ربتني ومعملتليش حاجه وحشه متستهلش مني دا انا انسان زباله تعبت من كتر التفكير ونمت.
صحيت جسمي دماغي تقيله ومش مفتح عيني من كتر الصداع ببص في الساعه لقيتها 3 انا نمت كتير اوي بس محستش بنفسي خالص قمت دخلت الحمام غسلت وشي وخرجت لقيت باب الاوضه بتاع ماما موارب الحته الفتوحه من الباب تقدر تبص منها علي مرايا والمرايا قدام السرير امي كانت رافعه قميص النوم لبطنها وبتحسس علي كسها براحه وكل متلمسه تتالم كانه بيلسعها انا هجت من الموقف وبتاعي وقف وبدات العب فيه بس فوقت فثانيه وافتكرت انها امي جريت علي الاوضه وبدات اكلم نفسي
في اي بقا انتا هتهيج على امك عاوز تكرر الي حصل امبارح الموضوع دا شيله من دماغك حاول ترجع لحياتك بس اي هي حياتي منا عاوز انيك وبس افكار كتير تتعب الدماغ خلاص قررت اشيل الموضوع من دماغي خرجت لقيت امي في الحمام دخلت المطبخ كنت جعان اوي جبت الاكل وعملت شاي بلبن ودخلت الاوضه (عزيزي القارئ متستغربش اني بخش الاوضه كتير بس انا بحب كدا ومتعود علي كدا) كلت وشربت الشاي لقيت امي خارجه من الحمام وبتقولي
منال:انتا جيت من المدرسه بدري لي
انا:لا انا مروحتش معنديش حاجه مهمه
منال:انتا كلت مش كنت تستنا ناكل سوا انا هموت من الجوع
انا:خلاص اعملي اكل تاني واعملي شاي تني عشان دماغي مصدعه
منال:ماشي
خرجت ونا ملاحظ انها بتعرج بسيط فا سالتها
انا:في حاجه نتي كويسه
منال:لا مفيش رجلي بس وجعاني شويه وهبق تمام
انا:لو حابه نروح للدكتور
منال:لا يحبيبي انا كويسه
دخلت المطبخ تعمل الاكل لقيت رساله في التليفون من نورهان بتقولي هقابلك الساعه6 في كافيه في وسط البلد انا عارف العنوان فقولتلها ماشي
كلت وظبط الدنيا ولبست وروقت علي الدنيا ونزلت قابلت خالد وقولتله علي كوضوع نورهان وسيبته ومشيت
روحت الكافيه رنيت عليها قالتلي خلاص قربت اوصل
المكان كان جامد جدا وواخد الشكل الامريكي كدا تقريبا كلكو عرفتوه
قعدت طلبت قهوه ومستني الهانم الوقت طول اوي فضلت ارن تليفونها مقفول احا يعني اي البت خزوقتني دمي اتحرق اوي قررت اني همشي ندهت للويتر عاوز الحساب لو سمحت
الويتر:الحساب اتدفع يا فندم
انا:نعم ازاي اتدفع مين الي دفعه
الويتر:المدام الي هناك دي
شاور ع واحده لقيتها بتبتسملي واحا علي الجمال مفيهاش غلطه شعرها سايح ولابسه فستنان اسود صدرها باين منه
روحتلها وقولتلها:حضرتك تعرفيني
هي:انا عملت كدا عشان اعرفك ممكن تتفضل
انا:ماشي هقعد بس عاوز افهم
هي:مفيش لقيتك قاعد لوحدك كنت مستني حد ومجاش صح
انا:اها صح دا دخله اي بردو بالحساب
هي:اها انا اسفه لو بتطفل
انا حسيت اني بايخ اوي فقولتلها:انا اسف بس مضايق شويه وبجد مش قصدي اتكلم بالاسلوب دا انا الحركه ضايقتني
هي:انتا كنت مستني حد مهم بقا
انا:ولا مهم ولا حاجه انا غلطان من الاول اني جيت ناس متستهلش اصلا وعملت معاياا كدا و**** لوريها
هي:خلاص بق متضايقش كدا انت بتحبها
انا:لا لا احب مين انا اول مره اقابلها النهارده كانت بترن عليا كتير وكنت عاوز اعرف هي عاوزه اي
هي:صحيح متعرفناش انا ساره
ساره اسمك حلو اوي نا سكت ثواني لاني فعلا بعشق الاسم دا
ساره:اي يبني فينك
انا:.موجود موجود
ساره:سرحت في اي
انا:اصل بصراحه انا بحب اسم ساره اوي ومقبلتوش قبل كدا
ساره:اتكسفت وقالت اديك قابلته مش هتقولي بق اسمك اي
انا:حسن
ساره:بجد دا علي اسم بابا بابا اسمه حسن. طب اتكلم بقا واحكيلي عن نفسك مين حسن بالتفصيل وضحكت..
بدات احكيلها عني كل حاجه بس طبعا عاوز انجز علشان اسمعها
ضحكتها كانت جميلة اوي ابتدت ساره تحكي عن نفسها
وعرفت ان عندها 27سنه ومتجوزا وجوزها دايما ف لندن عشان شغله هناك ببص علي جسمها كان مظبوط مش تخينه لا مظبوطه صدرها كان كبير وعنيها كانت خضرا انا كنت باصص لعنيها وسارح مش مركز مع كلامها اصلا* تليفونها رن وفضلت تتكلم وبعد مخلصت قالتلي انا لازم امشي يا حسن هات تليفونك اديتها تليفوني وسلمت عليا ومشيت
كنت مبسوط بالمقابله رغم ان دمي اتحرك بس في الاخر المشوار مترحش علي الفاضي ببص ف التليفون لقيت نورهان رنه10مرات
كبرت دماغي وروحت بفتح باب الشقه سمعت صوت ف المطبخ
لقيت خالد صحبي خارج من المطبخ ووشه عرقان واول مشافني كان في كهربا مسكته خالد كان بيجي عندي عادي احنا اخوات وحتي وانا مش موجود خالد كان اقرب حد ليا ومكنش في مجال للشك ابدا ابتدا خالد يتكلم
خالد:يعم انتا مش هتبطل الرعب الي نتا في دا
انا عملت عبيط:اي يا بيضه بتخافي
لقيت امي بتنده من جوه:يا حسن شوف الواطي صحبك كان عاوزني احط الاكل ونتا مش موجود وناكل انا وهو
خالد:انا جعان وامي مش فالبيت وابنك اتاخر..
انا كنت حاسس ان خالد متوتر وهو بيتكلم بس انا جريت الحوار
امي حطط الاكل وكلنا كلناوخالد عينه ف الاكل مرفعاش نحيت حد فينا انا بدعي وبقول ياريت الي فدماغي يطلع غلط
خالد مشي ونا دخلت الاوضه غيرت وخرجت ببص بره لقيت ماما فاتحه التليفزيون فاستغربت لسه صاحيه ومخدتش المنوم فكرت اني اسالها بس كدا ممكن تشك فسكت ودخلت الاوضه افكر فموضوع خالد وقلبها فدماغي معقول خالد بيهيج علي امي لا مش ممكن ازاي دا اخويا يعني يوم متيجي من حد تيجي من اقرب الناس ليا دماغي كانت هتتشل والموضوع مش عايز يخرج من دماغي فوسط كل دا التليفون رن كان رقم غريب رديت:الو
الصوت:الو يا حسن انا ساره
انا:ازيك يا ساره عامله اي
ساره:انا كويسه انتا عامل اي
انا:كويس
ساره:حبيت اعتذرلك اني مشيت بسرعه بس كان عندي مشوار وخلصته فقولت اتصل وافهمك واقولك تصبح علي خير
انا:انا بجد فرحان انك دخلتي حياتي ومش عارف اقول اي من الفرحه ونتي من اهل الخير يقمر
قفلت مع ساره وعدت دقايق لحد مرجع موضوع خالد فدماغي تاني فقررت اني مش هعدي الموضوع وهفتح عيني الفتره الجايه قولت بكرا ابتدي افكر ونمت
حلمت حلم غريب حلمت اني في الشقه وان في طابور رجاله ف الشقه اول الطبور في اوضه ماما دخلت الاوضه لقيت واحد ماسك امي ونازل رزع فكسها ونا واقف مش بتحرك مش هايج مش مبسوط مش زعلان انا كنت جسم من غير روح خلص نيك ف امي والي بعده دخل ناكها وهكذا وامي مع كل واحد تبصلي وتضحك لحد مصحيت علي صوت امي وهي بتقولي اصحا يحبيبي عشان المدرسه قعدت علي السرير اجمع الي شوفته دا الموضوع كان يخوف ونا كرهت نفسي اوي ومعرفش انا كنت بارد في الحلم لي امي بتكلمني يبني هتروح ولا لا..قولتلها: لا انا تعبان ومش قادر اتحرك
خرجت ونا رجعت حاولت انام تاني ونمت بس بقلق وشكل الحلم مش عاوز يسيبني الساعه جت 12قمت خدت دش وفطرت وتليفوني رن ببص لقيت واحد صحبي من شله المدرسه
امير:اي يا حسن فينك يعم
انا:معلش يا ميرو تعبان شويه
امير:عزيت محمد
انا:انت بتقول اي هعزي محمد لي
امير: يبني محمد ابوه مات امبارح انت متعرفش
الخبر كان صادم محمد دا يبق اطيب واحد فالشله وانا الوحيد الي دخلت بيته ابوه كان راجل محترم انا قفلت مع امير وجريت علي بيت محمد لقيت فعلا في صوان لسه بيتنصب انا بدور علي محمد مش شايفه لحد مسالت وعرفت انهم بيدفنو ابوه في البلد والعزا هيبق ف البلد عشان بيت العيله هناك واحنا عملين عزا هنا بردو انا وقفت شويه في العزا ونفسيتي تعبانه انا كنت بحب الراجل دا وبعتبره ابويا وبرن على محمد مش بيرد فضلت واقف ف العزا لحد ملقيت خالد بيرن عليا رديت عليه
انا:الو
خالد:اي يبني انت فين
انا:برا فمشوار
خالد:جنب البيت يعني
انا سكت شويه وقولته اها قدامي كتير وممكن ابات بره عاوزك تروح البيت تقول ل امي
خالد:خلصانه يستا ماشي المهم انتا معاك حوار اوي اي حاجه
انا:لا مفيش حاجه يلا سلام.
انا دماغي اشتغلت وصوت هيخرم دماغي بيقول روح البيت دلوقي بسرعه سلمت علي الناس الي في العزا كدا كدا محدش كان عارفني فا محدش هيتكلم اني مفضلتش واقف مكان صاحبي جريت على البيت وقلبي بيدق وبتمنا انا الي فدماغي ميحصلش وقفت قدام باب الشقه ولسه هفتح باب الشقه..........
وبكدا يكون الجزء التاني خلث انظروني في الجزء الثالث هينزل في اقرب وقت...
الجزء الثالث
وقفنا ف الجزء التاني لما وقفت قدام باب الشقه ولسه هفتح الباب
جاتلي فكره انا اطلع من سلم المنور وفي باب بيدخل علي المطبخ وفي شباك انا اخش من الباب واتسحب واشوف في اي انا متاكد ان خالد جوه روحت علي سلم المنور لحد شباك المطبخ وكانت المفاجاه خالد فعلا موجود فالشقه واقف مع امي فالمطبخ ونا واقف باصص عليهم من الشباك وعين خالد مش نازله من علي طيز امي وبيبلع ريقه بالعافيه وباين عليه انو هايج انا كنت عاوز اخش انيكو بس حاجه بتقولي استنا ببص علي امي لقيتها بتعرج بسيط
خالد:اي يا منوله مال رجلك
منال:اسكت يواد يا خالد بيوجعني اوي
خالد:هو اي الي بيوجعك
منال:كعب رجلي وركبتي بردو
خالد:تب استني هدعكلك رجلك وهتمشي زي الحصان
منال:لا مش مهم انا هبق كويسه
خالد:يا منوله اسمعي مني هتمشي علي رجلك من غير وجع
خالد قعد يتحايل علي امي لحد موافقت وقالت استني اقعد علي كرسي طيب خالد قلها لا الطريقه دي لازم تكوني واقفه
خالد ابتدا يدعك رجل ماما من تحت عند الكعب ويطلع وينزل فكل رجل شويه لحد موصل للركبه وفضل يدعك جامد
ويقولها الوجع هنا وامي تقولو ايوا هنا فضل يدعك ويطلع بشويش علي فخادها وامي انفاسها بتزيد يطلع وينزل للركبه تاني بيسويها امي غمضت عنيها وقالت لخالد:كفايه بق يخالد انا بقيت كويسه اوي
خالد:انا لسه مخلصتش فاضل شويه صغيرين عشان الموضوع يبقا كامل
امي سكتت وهو فضل مكمل دعك بس المره دي ف افخادها بيطلع وينزل ومره وحدا لقيت امي فتحت بقها جامد انا كدا عرفت انه لمس كسها لقيت خالد مكمل دعك فكسها وامي مغمضه وعماله تطلع تاوهات خفيفه ومروه واحده قالت لخالد:
انت بتعمل اي خلاص مش عاوزه حاجه
خالد ساب ايده وقالها: خلاص هكمل الي كنت بعمله ف رجلك امي قالته لا خلاص بس خالد كان مسر فقلتله: تب يلا خلص
خالد رفع الجالبيه الي امي كانت لابساها وامي متنحه جامد َخله امي تمسك طرف الجلابيه وامي كل دا مش مستوعبه وبان الاند الاسود بتاع امي خالد جابوه علي جنب وامي متنحه قام خالد حاطط لسانه علي كس ماما وبدا يلحس ويمص وامي راحت فعالم تاني لدرجه انها مبقتش تقاوم وبتشد راسه عشان يلحس اكتر خالد لف دراعه وحضن طيزها ٠امي لحد م امي ارتعشت جامد ونزلت مياه كتير خالد شربها كلها امي مستحملتش تقف ونامت علي الارض وغمضت عنيها وخالد قام َقلع البنطلون بتاعه وبان زبره قام بلل زبره بريقه وامي مغمضه قام حطه مره واحده امي صرخت كانها بتموت وخالد داخل طالع وامي مبتعملش حاجه غير انها مسكه فرقبته وعماله اهااا اممممم يححح براحه وخالد بيزود سرعته اكتر وامي تصوت اكتر وهو بينيكها طلع بزازها الاتنين من الجلابيه وبيرضع فيها وهو بينيكها لحد ملقيت خالد بيشد جامد ونزل لبنه فكس امي وامي كانت مبتتحركش خالد راح عند امي وبسها من بوقها وهنا كانت المفاجاه امي بتبوسه ومتجاوبه معاه (طبعا عزيزي القاري انت بتسال احساسي كان اي انا مكنتش هايج في الاول انا كنت بعيط انا كنت بتمنا ان امي تطلع محترمه وتقاوم بس للاسف طلعت شرموطه ولما باسته كل حاجه من نحيتها فقلبي اختفت) لبس خالد ونزل وانا فضلت متسمر مكاني بستوعب الي حصل اي دا اي الي حصل دا كابوس كصم كابوس انا عارف خالد بينيك امي وامي مبسوطه وانا بفكر لقيت امي قامت ومبتسمه وكان النهارده كانت دخلتها انا نزلت من العماره بلف في الشوارع الساعه بقت12 الدنيا ليلت وانا مش عاوز اروح مسكت التليفون ورنيت علي ساره
ساره:الو ازيك يا حسن
انا صوتي كان باين عليه ان في مصيبه:انا عاوز اقعد معاكي محتاج اعد معاكي دلوقتي دا لو ينفع
ساره:ماشي يا حسن تعالي علي العنوان دا
خت العنوان واتحركت عليه وصلت وقفت قدام برج وكان باين عليه الفخامه دخلت لقيت بتاع امن سالني رايح فين قولتله الدور العاشر تقريبا ساره كانت سايبه خبر فسابوني اطلع ركبت الاسنسير وطلعت خبط علي الشقه فتحت ساره واول مشفتني تنحت فيا وفي شكلي انا عيني كانت حمرا وشعري متنعكش كاني كنت بضرب دخلتني وقعدنا في الصاله واتكلمت
ساره: مالك يا حسن في اي
انا مكنتش عارف انتق انا اول مبصيت لها اعدت اعيط هي خدتني فحضنها وفضلت تهدي فيا انا مكنتش حاسس بحاجه كنت بارد مفيش مشاعر رغم أنها وخداني فحضنها بس انا مش بتحرك مفيش مشاعر مفيش شهوه واضح انا الصدمه كانت كبيره لدرجه اني فقدت كل الاحاسيس قامت ساره ورجعت بكوبايه ليمون وشربتهالي وبدات نوعا ما اهدي قالتلي يلا بق يا حسن احكي اي الي حصل بدات اجمع الي حصل وبدات اتكلم وحكيتلها عن كل حاجه لقيتها مصدومه وبتحاول تهديني
اتكلمت:صدعتك يا ساره بس كنت هموت لو مكنتش حكيت لحد وجاي فوقت زي دا انا اسف علي الازعاج انا هستاذن
ساره: يبني خد بس ازعاج اي وهتمشي فين دلوقتي الوقت متاخروبعدين انا مش هسيبك تمشي وتروح البيت وتشوف امك وممكن تعمل فيها حاجه اقولك نام عندي وبكره نتصرف
انا مكنش فيا حيل اناهد قولتلها ماشي هدتني ودخلتني اوضه وقفلت الباب عليا ونا شوفت السرير مصدقت نمت ونا نايم شوفت نفس الكابوس بس المره دي خالد كان هو الي بينيك امي وكانو الاتنين بصنلي وبيبتسمو وكان جنبهم علي السرير شنطه الشنطه بتاعت الڨياجرا بتاعت الصيدليه وكمل خالد نيك في امي لحد مجاب فكسها ونا فوقت من الحلم لقيت ساره قاعده جنبي ومسكه فوطه وبتمسح عرقي
ساره:كابوس صح
انا:حلمت بالكابوس اول امبارح واتحقق امبارح
ساره:انا عارفه ان مهما اقولك مش هطفي النار الي جواك بس انا مش هسيبك يا حسن غير لما تعدي الازمه
انا:لا يا ساره انا مش عاوز اعملك وجع دماغ وكفايه اوي الي نتي عملتي معايا لحد دلوقتي ر** يخليكي واقدر ارد الجميل ده
ساره:اي يعم الدراما الي نتا فيها دي انا مش هسيبك والموضوع خلص ومتفتحوش تاني قوم بقا خد دش وتعاله نفطر ونا هخرج اجيب حاجه من باره وجايه
انا كنت لا اراديا بسمع الكلام وماشي وراها يمكن عشان معنديش مكان اروحه او يمكن عشان بدات اتعلق بيها بس اتعلق بيها ازاي دي تاني مره اشوفها رجعت ساره ومعاها شنط
ساره:خد شوف الهدوم دي هتيجي مقاسك ولا لا
انا كان باين عليا اني مضايق ومتتكلمتش وسكت
ساره:مالك يا حسن في اي
انا:انا صعبت عليكي صح
ساره:اي الي نتا بتقوله دا يا حسن لا طبعا انا بس عوزاك تاخد دش وتغير هدومك انتا هتفضل قاعد معايا كام يوم لحد متهدا فقلت اشتري هدوم ليك انا مكنش قصدي حاجه انت فهمت اي
انا:ان ممكن اشتريهم انا عادي
ساره:انا عارفه ان احنا لسه عارفين بعض بس حسن ممكن تعتبرنا من النهارده واحد مش اتنين ومنتكلمش في الحاجات التافه دي تاني انت بقيت حاجه كبيره يا حسن سيبت كل الناس وجيت حكيتلي مشكلتك مع انك متعرفش انا مين ودا مفرحني
انا:مبقتش عارف اثق فحد يا ساره الموضوع دا بوظلي دماغى بس بردو فتح دماغي علي حجات مكنتش متخيل اني ممكن اعملها او تيجي في دماغي اصلا
ساره:انا كدا فهمت الموضوع في انتقام انتا تاخد الدش وانا اعمل الفطار ونتكلم
ساره خرجت ونا ببص للهدوم كتير اوي بصراحه وبراندات حاجات غاليه خدت تشيرت وشورت وبوكسر ودخلت خدت دش بمايه دافيه وخرجت لقيت فطار بتاع ملوك و هاي كلاس فطرت وخلصت وساره عملت نسكافيه وبدات اتكلم انا:فكرت في الانتقام من خالد بس امه صعبه جدا واخواته البنات اصعب واصعب فانا هخشلهم ازاي
ساره:تب انا اسفه يعني يا حسن مه امك كانت بالنسباله صعبه وعرف يوقعها هنا الفكره والحوار هو قدر يوقعها ازاي
انا:عشان امي محرومه بقالها كتير محدش لمسها فعشان كدا قاومت فالاول بس ساحت في الاخر
ساره:تب وام خالد تفتكر انها محرومه
انا:اكيد جوزها مش بيجي غير كل فين وفين من الخليج
ساره:حلو اوي الكلام دا هنبدا نلعب في المنطقه دي بس الاهم من دا انك لازم ترجع لحياتك تاني وطبيعي ولا في اي حاجه
انا:ازاي مش هقدر احط عيني فعيني امي
ساره:خالد نام معاها امبارح والكلام كان قدام عينك فلازم دا ميحصلش تاني عشان ميصورش امك ويبقي جابك تحت رجله
انا:انتي كلامك صح وصح اوي انا لازم ارجع ودلوقتي قمت وكسلت اغير كدا كدا متعود اخرج بشورت عادي لبست الكوتشي وساره واقفه بتبصلي ومبتسمه زي القمر (وهنا في حاجه عزيزي القارئ ساره قدامي من ساعت مصحيت لابسه قميص نوم اسود وروب ابيض فوقيه ونا مش واخد بالي اصلا او زي مقلت مشاعري وقفت او انعدمت انا معرفش في اي)
ساره:بص يا حسن تعقل ومتتصرفش في حاجه غير لما تقولي واحنا علي تليفونات ومتخفش يا حسن انا مش هسيبك وهكمل
انا مقولتش حاجه بس قربت منها وقولتلها:شكرا اوي يا ساره
ساره قامت وخداني فحضنها ونا زي ميكون خلاص زبري اتقطع او بقيت مبحسش بس انا مكنش فدماغي غير حوار الانتقام دا هنفذه وبعد كدا انيك طوب الارض
نزلت من عند ساره نا كنت قافل التليفون من امبارح فتحته لقيت امي اتصلت50مره وخالد 10مرات مرنتش علي حد
ركبت تاكسي وروحت ونا بحاسب التاكسي لمحت خالد طالع العماره عندنا جريت وراه والحق اي حاجه قبل متحصل اتسحبت لحد مركب الاسنسير احنا شقتنا ف الدور الرابع انا طلعت علي السلالم قبل ما الاسنسير يوصل اصلا بس المفاجاه كانت اي ان الاسنسير فضل مكمل للدور السادس ومفيش في الدور السادس غير سماح لا احاا اي دا كصم دماغي هتقف يعني اي مش فاهم يعني خالد طلع زبير للدرجادي الفضول كان بينكني قررت اطلع من سلم المنور لحد الدور بتاع سماح واقف واسمع
او اشوف اي حاجه طلعت فعلا وقفت عند شباك المطبخ مش سامع حاجه جربت افتح الباب براحه لقيته فتح اتسحبت بالراحه وسمعت صوت في الصاله بدات ارمي ودني وكانت المفاجااه سماح بتتكلم:ها يا سبع عملت اي مع الشرموطه
خالد:كل حاجه تمت زي مخططنا بالظبط المغفل نفذ الخطه وساعدنا من غير ميحس حسن ناك امه وسهلي الطريق انا كنت مصدوم من الي انا سامعه ولقيت سماح بتكمل كلام:اللبوه دي لازم اكسر عينها صورهالي...
تمم الجزء الثالث جاري كتابه الجزء الرابع والرفع في اقرب وقت شكرا علي التشجيع وانتظروني
اسف علي الاطاله بس انا لسه عندي مشكله في دمج القصص ياريت الادمنز يحلو المشكله دي
وقفنا في الجزء الثالث لما لقيت خالد طالع عند سماح طلعت من سلم المنور ودهلت من باب المطبخ وسمعت
سماح بتتكلم:ها يا سبع عملت اي مع الشرموطه
خالد:كل حاجه تمت زي مخططنا بالظبط المغفل نفذ الخطه وساعدنا من غير ميحس حسن ناك امه وسهلي الطريق انا كنت مصدوم من الي انا سامعه ولقيت سماح بتكمل كلام:اللبوه دي لازم اكسر عينها صورهالي
انا واقف مصدوم احا اي دا يبنت المتناكه* سماح بتعمل كل دا لي امي معملتلهاش حاجه الناس طلعت بنت متناكه اوي
خالد اتكلم:اصورهالك يحبيبتي طب اي مفيش حاجه لحبيبك
سماح:اقلع وتعاله ورايا داخلو على اوضه النوم وبدات اسمع صوت سماح بيعله اتسحبت لحد اوضه النوم كان الباب مفتوح لقيت سماح فوضع الكلبه وخالد نازل فيها نيك انا طلعت التليفون وبدات اصور خالد عمال ينيك وسماح اهاااا اكتر اديني كمان نيك الشرموطه خالد:مين الشرموطه سماح:انا شرموطه بنت متناكه نيكني جامد اههههه اححححح اممممم مش قادره كسي قايد نار زبرك كبير ياخالد هيخرمني كانو خمس دقايق وخالد لسه مكمل نيك انا اتسحبت ونزلت ونا معاياا دليل جامد نزلت فتحت باب الشقه لقيت امي اول مشافتني فضلت تزعقلي وتهزقني ونا سامعها وساكت وبعد مخلصت:قولتلها خلصتي وسيبتها ودخلت الاوضه وقفلت الباب وهي فضلت واقفه مكانها وفتحت الفيديو كان متصور والجوده بتاعته جمدا.جدا انا مستنتش وبعت الفيديو لساره وشرحتلها الي حصل قلتلي خطوه حلوه بس خلي بالك ومتعملش دا تاني عشان محدش يشوفك ونتكشف قولتلها ماشي انا شيلت الفيديو* من الفون وحطيته علي اللاب توب وعملت شويه حجات عشان انا بس الي اقدر اجيبه ومسحته من علي التليفون وحتي لو الدنيا باظت خالص واللاب باظ كدا كدا ساره معاها نسخه من الفيديو ببص لقيت علبه الفياجرا َافتكرت الحلم وافتكرت كلام خالد وقولت احا يولاد المتناكه كل دا عشان توصلو ل امي وتكسروني نوعا ما بدت افهم خالد عارف اني هايج علي سماح وهو الي كان بيلعب فدماغي وفي اليوم الي انا جبت منه الفياجرا انا مكنتش همشي من المنطقه دي بس خالد كان هناك لما روحتلو يعني كدا اي بردو مش فاهم يدين امي انا غبي اوي كدا نورهان معاهم هو خلي نورهان تبقي سهله معايا وتخرج تقابلني عشان البيت يبقي فاضي يولاد الزانيا انا نزلت فورا روحت الصيدليه دخلت لقيت نورهان:اتفضل حضرتك.. انا:اي خدمه انا واقف متنح اي خدمه اي انتي مش عرفاني
نورهان:لا هعرف حضرتك منين
انا وقفت ثواني كدا بستوعب مسكت التليفون برن علي رقمها مقفول وبصتلها وهي بصالي علي اساس اني مجنون قولتلها الدكتور فين ردت:الدكتور مسافر وهيرجع اخر الشهر
انا سيبتها ومشيت وكدا انا فهمت اللعبه ماشي نحط دي كمان في الحساب دانا هنيكك نيك ابن متناكه روحت وقفت قدام باب الشقه وجيت افتح مش بيفتح في مفتاح من جوه احا احا لو خالد جوه جريت علي باب المنور دخلت منه لقيت خالد واقف في المطبخ زانق امي في الحيطه ومطلع فرده بزها ونازل مص فيها وايده التانيه بتحسس علي كسها وامي سايحه فايده وبتقوله يخربيتك انا محستش كدا من سنين انا هنا خدت بالي انا تليفون خالد محطوط كانه بيصور خالد ساب بزاز امي ولسه هينزل يلحس كسها امي مسكته من ايديه ودخلت بيه علي اوضه النوم انا دخلت بشويش مسكت التليفون لقيت في كاميرا بتصور والتليفون مقفول برنامج انا مديه لخالد انا طبعا عارف باسورد التليفون بتاع خالد دخلت ومسحت الفيديو ولعب في البرنامج بحيث انه ميصورش تاني وخرجت من باب المنور ونا خلاص مبقتش شايف الست الي جوه دي امي بقت شرموطه وهنا سمعتها وهي بتصوت وصوت النيك بيعلا هنا زبي وقف كان الحاجز الي مكنش بيخليه يقف اتكسر رجعت زي الاول وبقيت عاوز انيك دلوقتي حالا سيبت امي تتناك وبدات انفذ انا ختطتي وروحت البيت عند خالد واول ما امه شافتني رحبت بيا جدا اسمها زينب عندهل 40سنه بيضا اوي بزازها كبار وطياز اكبر من حياتي واخواته رنا و سناء رنا الكبيره 25 عود كيرفي مظبوط وبناطيل ولبس متحرر جدا وسناء عيونها اجمل ما فيها جسمها مظبوط بس لابسه طرحه وماشيه عدل دخلت ونا متعود ادخل واقعد معاها عادي بدات كلام:امال خالد فين
زينب:مش عارفه انا كنت لسه هسالك عليه
انا:ونا هعرف منين انا حتي برن عليه مش بيرد يمكن فمشوار ونا اصلا عارف انا مش موجود قولت اعدي اسال واسلم عليكي وطبعا انتي هتعمليلي الشاي وانا هشربه وهنزل وضحكت
زينب:ياحبيبي انت تنور وشاي اي انتا تتغدا معايا
انا:لا مره تانيه انا عاوز شاي بس دخلت هي تعمل شاي ونا دخلت بعدها بخمس دقايق وندهت عليها بقولها هاتي ازازه ميه من التلاجه قالتلي عدي خدها وعشان اروح للثلاجه لازم اقعدي من وراها المطبخ واسع بس الي صمم المطبخ غبي مضايق المطبخ فانا عديت من وراها ولمست جسمهاوثبت كدا لمده ثانيه وهي مفيش اي رد فعل طبعا انا لابس شورت وزبي باين منه زبي اتحشر في طيزها من الجلابيه وهي طلعت تنهيده كاني ضربتها بسيف وابتدت تتوجع اهااا انا عديت وجبت ازازه الميه وخرجت رجعت بعدها لقيتها سانده علي المطبخ قولتلها مالك يا زوزو في اي عرقانه لي كدا خدي اشربي ميه خدت الازازه وهديت شويه كانت خلصت الشاي ونا قولتلها هعمل تليفون وهي قالتلي هعمل الغدا رنيت علي خالد كلمته:انت فين يعم انت
خالد:طالع البيت يبني في اي
انا: تعاله عند مصطفي بتخانق في امبابه تعاله دلوقتي
خالد:ثواني وهجيلك
دخلت ملقيتش زينب ببص لقيتها في المطبخ بتحضر الاكل وجسمها كلو عرق قولتلها:قي اي يا زوزو لو في حاجه نروح لدكتور
زينب:لا مش مستاهله الجو حر شويه
انا:الجو فعلا حر هاتيلي ازازه ميه من الثلاجه
زينب:تعاله خدها انت
انا بهدؤ عديت من وراها ووقفت وثبت وزبي بق فطيزها ولقيتها بتتكلم عيب عيب يا حسن الي انت بتعمله ده متكلمتش ايدي الاتنين لفطهم وقفشت فبزازها وفضلت العب فيهم مسكت بايد واحده والايد التانيه بتنزل براحه عند كسها واول لما لمسته فتحت بوقها اهااا احححح اهااا امممممم كسها كان غرقان لقيتها بتتكلم حرام يبني انا زي امك ان بعدت عنها وبعدل عدومي لقيتها بتبصلي وعنيها كلها محن قولتلها انا اسف انا همشي وهي مش بتتكلم بس انا كدا فهمت قمت رافع الجلبيه ودخلت صباعي فكسها وهي بقت بتزوم على الاخر ونزلت مرتين شديتها ودخلت بيها علي الاوضه ودخلت قلعتها هدومها ونزلت بوس فكسها ولحس لحد مصوتها بدا يعلي ونا مش راحم كسها قلعت هدومي وبدات افرش زبي علي كسها وهي مولعه وبتقولي دخله بق مش قادره قولتلها ادخل اي فسكتت حركت زبي ولعبت بيه عند زنبورها
زينب:اهااا اهاا دخل زبك يخول
انا دخلته مره واخده فضدت ارزع فيها واضربها بالاقلام علي وشها خدي يمتناكه انا خول يا شرموطه دانا هنيكك لحد متحملي ونا برزع بغل فكسها بنتقم من ابنها وافتكر الي حصل وخالد بينيك امي وان هو كان بينيك امي ودلوقتي انا بنيك امه وبقيت ازود فسرعتي اكتر واقفش بزازها وبقرص جامد
زينب:انا اسفه يراجلي خلاص بس براحه هموت براحه
قولتلها:انتي اي ردت:انا شرموطه بصيت علي التسريحه الي فيها المرايه وضحكت وزودت السرعه اكتر وهي اهاا كمان كمان اهاااا ولقيتها بتنزل شهوتها*قلبتها وضع الكلبه ودخلت زبي فكسها وهي مش قادره تتحرك اصلا دخلت صباعي فخرم طيزها الكبيره الي كانت مجناني لقيتها بتصوت وكاني فوقتها ورجعت شهوتها فضلت انيك فكسها لحد منا جبت وبتاعي لسه واقف خرجته من كسها وخدت نفسي ومخليتهاش تتعدل علي نفس الوضع قمت مدخل زبي فطيزها علي الناشف الموضوع كان مولم جدا وخصوصا ان هي خرمها ضيق فضلت تصوت وتقولي ابوس ايدك خرجه مش قادره هموت وبقا صريخ الم مش متعه خرجته. لقيت ددمم خارج من خرمها قولتلها مبروك علي الدخله يعروسه جبت منديل ومسحت الدم وهي فوضع الكلبه مش بتتحرك جبت كريم ودهنته علي خرمها وبدات ادخل زبي براحه وخرمها ابتدا ياخد علي زبي وبقت بتصوت مني تاني وصوتها بقا عالي اوي خرجت زبي وعدلتها وخليتها راقعه ووشها قدام زبي وقولتلها نضفي يشرموطه خدته فبوقها مص ولحس فبضاني مسكت دماغها اوي دخلته لحد زورها ونزلت فبوقها وقلتلها ابلعيه كله بلعته واترمت علي السرير ونا دخلت خدت دوش خرجت لبست هدومي وخدت منديل الدم والاندر الفتله الي كان كلو شهوتها وخدت مفتاح الاوضه وقفلت عليها من بره والباب في فتحه من تحت عديت منها المفتاح عشان محدش يرجع ويلقيها كدا نزلت من عندها مسكت التليفون لقيت خالد اتصل 100مره رنيت عليه وقالي وهو بيزعق:انت فين يعم انت
انا:روحنا القسم ودلوقتي انا هروح البيت خلاص معلش يصحبي تعبتك معايا وخليتك تروح المشوار علي الفاضي
خالد:لا يصحبي بس انا هاجي اطمن عليك
انا:تنور
مروحتش روحت ل ساره خبطت فتحتلي قفلت الباب ونا حضنتها جامد
ساره:شكلك مبسوط في اي
حسن:انا هموت من الجوع اكل واحكيلك
ساره طلبت سمك واكل بحري وفسفور انا كلت جامد وحبست بشاي وساره مستنيه اني احكيلها طلعت المنديل الي في الدم وقولتلها كدا انا خلصت من امه زينب فاضل اخواته
ساره:حسن الدم دا منين مش هي مفتوحه
انا:طيزها كانت بكر يبنتي
ساره:يخربيتك انتا شكلك دمرتها خليتها تجيب ددمم
انا:طلعت الغل كلو فيها
ساره:تب احكيلي اي الي حصل
(عزيزي القارئ انا قولت اسيبك تشغل دماغك وتقول اي الي حصل حصل ازاي الموضوع كان بسيط جدا لما عديت من وراها اول مره وهي ابتدت تهيج خدت ازازه ميه وخرجت وحطيت فيها برشامه فياجرا وهي شربت الميه وطلعنا شربنا الشاي طبعا خالد كان خلص نيك ف امي فا اكيد هيجي هنا فارنيت عليه وقلتله انا عند مصطفي بتخانق طبعا هو اكيد هيرن علي مصطفي ويقوله ونا قبلها مكلم مصطفي ومفهمه ان احنا بنعمل فخالد مقلب دخلت لقيتها هايجه بسبب الحبايه دخلت بهدوء حطيت التليفون فمكان يصور وبعد كدا هيجتها علي الاخر خدت التليفون وسحبتها رميتها علي السرير وعملت اني بقلع وحطيت التليفون علي التسريحه علشان كدا بصيت علي المرايا وضحكت وهي بتقول علي نفسها شرموطه وبكدا افسر موضوع انها جابت كتير وطولت معايا عشان هي واخده ونا خدت برشامه مقويه) انا حكيت لساره كل دا لقيتها بتسقفلي وبتتكلم:يخربيتك دا انت ابليس يتعلم منك بس انت نفذت بسرعه لي كد
انا:قبل مروح لزينب كان خالد بينيك امي وبيصورها
ساره:شوفت قولتلك اي..وانت عملت اي
انا:دخلت ومسحت الفيديو وبوظتله التليفون عشان ميصورش تاني وحطيته وسيبت يكمل نيك وانا طلعت انيك بس لما شوفت امي هي الي بتشده علي اوضه النوم مشاعري البارده صحيت مبقتش عاوز امي مش شايفها امي بقت شرموطه
ساره:دلوقتي انتا معاك فيديو سماح وفيديو لزينب هتعمل اي
انا سكت شويه وبصيتلها:ساره انا بحبك
ومش عارف دا حصل ازي بس انا عاوز افضل معاكي انتي اكبر مني اهاا بس انا اتعلقت بيكي اوي ومش عارف اخرجك مش بتفارقي دماغي وعاوز افضل معاكي علي طول
ساره كانت مصدومه من الكلام:انت بجد بتحبني كدا يا حسن
انا:واكتر يا ساره احنا لسه متعرفين بس نتي احسن من الي عاشرتهم سنين
ساره:انا كمان يا حسن حبيتك ومش عارفه لي مع ان مفيش حد بيقول كدا بس بردو انت بقيت مهم اوي عندي انا في حاجه مقولتلكش عليها انا طلبت الطلاق من جوزي وهو احترم دا وطلقني وفاضل شهور العده بس حسن تتجوزني ..؟؟؟
انا:بتتكلمي بجد
ساره:اها بجد يا حسن امال نتا عاوز تعمل اي
انا:لا لا مش قصدي نعيش ونتصاحب انا بس مش مصدق وداني بس انا مش هقدر يا ساره اعيش ومراتي تصرف عليا انا كدا مش هبقا راجل انا عارف ان احنا اتفقنا نكون واحد بس مش هقدر اعيش ونتي تصرفي عليا
ساره:يا حسن يحبيبي انا محترمه دا اوي وبعدين احنا هنقعد فالبيت هنا وانت الي هتشتغل وتصرف عليا ونا مش هتحرك ابدا وهفضل عايشه معاك واعملك الي انت عاوزه
انا:انا مش مصدق ان دا بيحصلي ناس بقالها سنين طلعو زباله وخرجوا من حياتي بس انتي محسستنيش بدا انا بحبك
وقربت من ساره وبوستها علي خدها وقولتلها انا هنزل عشان اشوف امي احنا لسه عندنا خطه
ساره:ماشي يحبيبي خلي بالك من نفسك وكلمني لما تروح
نزلت من عند ساره روحت البيت دخلت علي الاوضه بتاعتي ونمت من غير مغير هدومي صحيت تاني يوم الساعه8
لبست ونزلت المدرسه وكل دا مشوفتش امي من امبارح
روحت وقضيت اليوم الجميل مع صحابي وبعد كدا روحت لقيت امي قاعده فالصاله ومستنياني قالتلي تعاله يا حسن
روحت وقعدت وبدات كلام: ممكن اعرف مالك بقا من ساعت مكنت بايت بره ونت راجع وضعك متغير في اي اي الي غيرك..
انا من ساعت موعيت علي الدنيا اول مره اشوف امي كدا لابسه قميص نوم من غير سنتيانه واندر وشعرها ملفوف كحكه وقميص نوم لحد ركبتها وكانها لسه عروسه انا بتاعي وقف
امي رجعت تتكلم:متتكلم ساكت لي
انا:هيفرق معاكي
منال:اكيد هيفرق معايا
انا:كنت نايم مع واحده
منال:اي انت بتقول اي يا زباله يوسخ عملت كدا بجد
انا بكلمها وعلي وشي ابتسامه صفرا:اها بجد عندها 40 سنه ومحرومه واول مزنقتها في المطبخ ساحت في ايدي وبقت شرموطه وهي الي بقت تطلبني عشان انيكها
امي اتصدمت من كلامي َوبقت مش علي بعضها
انا:ها هتسالي حاجه تاني ولا اخش انام
امي ساكته ومبتتكلمش دخلت الاوضه وخرجت بشنطه فيها كريم اديتهولها فبتقولي:اي دا
انا:عشان كعب رجلك الي بيوجعك وسيبتها ودخلت الاوضه
انا عملت الي انا عاوزه فكان لازم اعرفها اني عارف عشان تخاف مني وتبطل تتناك عشان خالد ميصورهاش وانا معايا فيديوهين يودو خالد فداهيه شويه ولقيت امي بتخبط ودخلت
انا ماسك التليفون ومش بصصلها:في حاجه تاني
منال:عاوزه اتكلم معاك وافهمك علي الي حصل انا مظلومه يبني
انا ضحكت جامد:متقوليش ابنك دي تاني انا امي ماتت انتي مجرد وحده شرموطه بتتناك وعاوزه واحد يركبها
منال قامت وضربتني بالقلم وقفت ورديتلها القلم واديتها التاني الثالث والرابع وهي مكنتش بتعمل حاجه غير انعا بتعيط وتلطم
انا:ايدك يا شرموطه لو اتمدت عليا تاني هقطعها وهحطها فطيزك ويلا غوري بره متقعديش هنا يلا غوري خرجت وهي منهاره وبتعيط ونا حاسي اني شفيت غليلي منها المتناكه تستاهل كل دا بس حاسس بتقنيب ضمير بيقولي يعرص منت السبب انت الي نكتها بس لا حتي لو نكتها هي لو محترمه متخليش حد يلمسها وبعدين مش انا السبب سماح هي السبب
انا تلقائي* قفلت اللاب وطلعت لسماح خبط فتحتلي بجلبيه بيضا بلدي بزازها هينطو منها انا صفرت لجمالها قولتلها: قمر قمر بيفتح الباب انتي الي ذيك يقعد مكانه والناس تخدمه يقمر
هي ردت بكل برود:عاوز اي يا حسن
انا:عاوز اعد معاكي خمس دقايق اخد رايك فحاجه
قالتلي:طيب خش بس انجز عشان عاوزه انام
دخلت قعدت قالتلي:عاوز اي بق
قولتلها:هاتي تليفونك هبعتلك حاجه تتفرجي عليها
فتحت التليفونا بعتلها الفيديو بتاعها مع خالد واول مشافته بقت متنحه ليا انا نتشت التليفون ورميته علي الارض ورزعتها بالقلم علي وشها وهي مفيش اي رد فعل بتعيط بس
انا:بصراحه اضربلك تعظيم سلام علي الي نتي عملتيه دا خطه بنت متناكه بس للاسف يشرموطه منجحتش عارفه لي عشان انتو اغبيه وهمكو علي النيك النيك بيعمي عقلكو انا عاوز اعرف يبنت الزانيا عملنالك اي عشان كل دا امي عملتلك اي عشان كل دا هو دا اخره المعامله الحلوه والمعروف يبنت المتناكه
هي ساكته بردو مسكتها من شعرها وهي بدات تصوت من الالم
انا:هتتكلمي ولا اخلي جوزك واهلك والناس هي الي تتكلم
سماح نطقت: امك هي السبب يا حسن حكيتلها عن شويه حجات حصلت معايا زمان لما كنت بتناك ونا صغيره وحصل مره ابوك قبل ميموت خليته ينكني وهي عرفت وفضلت تعايرني بدا انتا بتشوفنا مع بعض تمام بس دا حصل زمان وخد مني وقت كتير عشان اصالحها وقلت لازم اكسر عينها ذي مكسره عيني
انا: بدات ارفع الجلبيه كملي يكصمك عرفتي تجيبي خالد ازاي
سماح:خالد فمره كان طالعلك ونا ركبت معاه الاسنسير وفجاه الاسانسير عطل فخبط فيا بقا حضني حسيت بزبره فبطني عضيت علي شفايفي وهو خد باله والاسنسير اشتغل وجه عشان ينزل عندك مسكت في وطلعنا عندي الشقه فوق وناكني وفشخني وهنا انا بدات اغويه واخليه يبقا فصفي وبقا ذي الخاتم فصباعي وعرضت علي الفكره ووافق وهو قالي انك بتهيج عليا وعاوز تنيكني فعملنا الخطه انت روحت لخالد المنطقه القريبه من الصيدليه هي بتتكلم ونا بحسس علي كسها براحه عشان تهيج وهي بدات تهيج فعلا اه اه مش قادره
انا قرصتها من بزازها وهي صوت كملي يكصمك
سماح:دخلت الصيدليه واحنا متفقين مع نورهان تعمل عليك التمثليه ونتا عشان هايج شربتها اه اه اه اممممم
(انا كنت مدخل صباعي فكسها وهي وحوحت مني خالص)
قولتلها كملي يزانيا بتكمل وهي مش قادره خدت البرشامه ونا عارفه انك هتحطهالي خليتك تشربها ونزلت وطبعا مكنش في غير امك فا اكيد نكتها ونا نزلت لا امك واتاكد ان هي اتناكت اه يححح مش قادره حرام عليك
انا:حرام اي بس هو نا لسه عملت حاجه دخلت لساني اشفط زنبورها وهي بدات تزوم ونا اسحب جامد واشد شفايف كسها جامد وهي بتوحوح من وفجاه وقفت لقيتها بعصبيه:وقفت لي كمل بق نيكني يلا مش قادره
انا:كملي كلام يا شرموطه وهتكملي ونتي هايجه
سماح كملت وهي هتموت:بعد كدا نورهان كلمتك عشان تقابلك ونتا نزلت عشان خالد يقع براحته وفعلا خالد راح وبدا يلمس علي خفيف وانت رجعت ومحستش بحاجه
انا بضحك:اها فعلا محستش بحاجه كملي يمتناكه
تاني يوم كان خالد عرف ان حد من صحابك عنده حالت وفاه ونت نزلت جري وهو بدا يحك فا امك لحد مناكها وفشخها وتاني يوم هي رنت عليه عشان وحشها زبره امك اتكيفت اوي ولقيتها بتلعب فكسها ومطلع بزازها وماسكه فيهم
انا ضربتها بالقلم علي وشها واي كمان يا شرموطه
سماح: بس كدا هو دا مفيش حاجه تاني
انا:اممممم وخالد ناكك كام مره بقا
سماح:كتير اوي كل مجوزي يجيلو شغل بره اودي العيال عند امي وينكني للصبح
انا:وجوزك زبره مقطوع
سماح:بيجي تعبان وبيقعد خمس دقايق يجيب وينام
انا ابتديت افك زراير البنطلون وزبري بان قدامها لقيتها لسه هتيجي قولتلها علي ايدك ورجلك يا متناكه انتي اي ردت عليا
انا متناكه وجت علي ركبها ونزلت مص فربري ولحس وتنزل علي بضاني ونا ماسكها من شعرها وبدخل بتاعي لحد زورها لدرجه ان روحها كانت بتطلع فضلت تكح جامد ونا قلعت البنطلون والتيشرت وقلعتها الجلابيه والاندر والسنتيانه وجت علشان تبوسني تفيت فبوقها وخليتها تبلعها نزلتها علي ايديها ورجليها تاني وخرجت بكره لازق من جيبي فهي يتقولي: هتعمل فيا اي يحسن انا عملتلك كل حاجه
انا:متخافيش انا بس مش تقليدي في النيك بحب اعمل حاجات مجنونه لفيت ايديها ورا ضهرها وربتها ومن عند رجلها من تحت ربطها هي نايمه علي بطنها خرجت التليفون ووقفت التسجيل طبعا كل دا كنت بسجلها وفتحت الكاميرا عشان تصور المدعكه الي هتحصل انا عارف اني مش هطول انا مش واخد برشام ولا حاجه بس انا هايج ودخلت اوضه النوم وجبت حزام من بتوع جوزها لقيتها بتقولي:هتعمل اي
قولتلها:هنيكك يحبيبتي وبدات اضربه علي طيزها بالحزام وهي بتصوت واضرب واضرب وهي عماله تزود في الصويت خليتها تقعد علي ركبتها ودخلت زبي فبوقها وخليتها تلحس بضاني وارجع احط زبي فبوقها تاني وافتح بوقها اتف في واخليه تبلعه
نيمتها علي بطنها ورفعت طيزها لفوق انا كنت بحلم بالطيز دي خرمها كان واسع دخلت زبي علي الناشف لقيتها بتصوت وبتزوم وعماله تقولي براحه ونا ولا سال فيها وهي اه اه يحححح امممم بيوجع خرجه بقا مش قادره ونا عمال ازود فالنيك خرجته ودخلت فكسها الي كان نار ومليان ميه من الشهوه كملت رزع فيها لحد مصوتها كان تقريبا كل الدنيا سمعته قلبتها علي ضهرها ورفعت رجلها الاتنين لفوء ودخلت زبي فكسها تاني وحسيت اني خلاص مش قادر اكمل وهجيب قمت شايله من كسها وخليتها تبلع زبري كله ونزلت فيها وخليتها تبلعهم وهي نايمه مش بتتحرك شكلها كان يجنن اصلا فكيتها ولقيتها عماله تعيط وجت وطت علي رجلي وهي بتزحف مش قادره تتحرك وبتقولي ابوس رجلك متفضحنيش وانا هبق فحالي مليش دعوه بامك ونت مش كنت عاوز تنيكني هخليك تنيكني كل يوم
انا ضربتها برجلي خليتها تبعد اتكلكت:انيك مين انتي واحده شرموطه بتتناكي من كل الناس واحسنلك متتكلميش بدل ما الفيديو بتلعك يبق في الترند هو انا مقولتلكيش انا كل دا بصورك ضحكت ولبست هدومي ونزلت..
وبفتح باب الشقه لقيت نصيبه فوشي.........؟؟
تم الجزء الرابع شكرا جدا علي التشجيع والاجزاء هتنزل في اقرب وقت
الجزء الخامس
وقفنا في الجزء الي فات اني نكت سماح وصورتها وسيبتها ونزلت وفتحت باب الشقه لقيت...
امي نايمه علي الارض وفي برشام كتير واقع علي الارض نا جريت شيلتها ودخلتها علي الاوضه بتاعتها وفضلت افوق فيها لحد منوعا ما ابتدت تفوء*فتحت عنيها واول مشافتني فضلت تعيط انا سيبتها ودخلت الاوضه بتاعتي ونا ضميري هيفشخني بس دماغي هي الي مصيتره وان الي جوه دي شرموطه بتتناك بمازجها نقلت الحاجه علي اللاب توب وبعت الفيديو لساره شافته ومعلقتش ولا قالت حاجه رجعت ابص علي امي لقيتها لسه بتعيط قررت اني اكلمها واحكيلها الي حصل عشان متعملش كدا تاني وخالد بدا يصورها بعد محكتلها لقيتها بتتبصلي وبتبرق:يعني انتا نمت معايا ونكتني وكنت سبب فكل دا وبتعايرني ان صاحبك نام معايا ونت كنت واقف بتتفرج عجبك شكلي ونا في واحد نايم معايا للدرجادي طلعت خول
انا:متحاوليش تخليني غلطان عشان انا مش غلطان والي حصل
معاكي انا مكنتش فوعي وسماح هي السبب ودلوقتي سماح وخالد بقو تحت رجلي ونا مكنتش بتفرج نا كنت مستني اشوف امي وهي محترمه ومحافظه علي شرفها بس للاسف معملتيش كدا وتاني مره لما انتي الي شديتي خالد علي اوضه النوم بقيتي مش فدماغي اصلا بقيتي مش امي انا امي ماتت بقيت يتيم اسمعي الكلام دا انا لو عرفت ان خالد دخل هنا تاني هقتلك انا مش فارق معايا ان كسك هايج يلبوه انا خايف علي سمعتي ويتقال عليا ابن المتناكه لو صورك هتتفضحي بجد اموتك واخلص بدل معيش ففضايح
منال بتعيط:فضلت حارمه نفسي من كل حاجه عشان خاطرك
انا بقاطعها:ايواا ايوااا ومرضتش اتجوز عشان ميبقاش ليك اب وفضلت لوحدي وانا ست وليا احتياجات وليا شرمطه ومنيكه انا كل دا ميفرقش معايا قولتلك انك مش امي انا كل الي يفرق معايا ان كسك ميبنش غير ف الحمام وبس ونتي بتستحمي غير كدا هنيكك بجد ونتي مش هتقوميني عشان هايجه واوعي تجيبي سيره لسماح او خالد انا سيبتها وخرجت ونا مش عارف ازاي بقيت جاحد كدا لبست ونزلت روحت لساره عشان وحشاني بجد اول مشافتني كان باين عليها انها مضايقه بدات كلام:في اي مين مضايقق
ساره:بص يا حسن انا مبعرفش اخبي ومليش ف محن النسوان بس انت هتفضل تنيك فيهم لحد امتا عشان اعرف
انا هديت شويه:دا احنا بنغير بق
ساره بنرفزه:اه بغير يا حسن ومش عوزاك تعمل كدا مع حد غيري ولما نتجوز هعملك كل الي نتا عاوزه انما متنمليش مع النسوان من دلوقتي كدا ثقتي هتبدا تقل
انا:بصي يا ساره احنا لسه في الاول ونتي لسه متعرفنيش انا صحيح بنيك فيهم بس عشان الانتقام مش اكتر وبعد كدا مش عاوز حاجه تاني لو هتفضلي تشكي فيا يبق نقطع كل حاجه من الاول انا همشي نا كنت جاي اطمن عليكي وسيبتها ومشيت
نزلت الشارع ودخلت العماره وبطلب الاسنسير لقيت في حد في بس وصل للرابع ووقف احا في حد عندنا انا طلعت جري دخلت المنور ودخلت من باب المطبخ ومن غير اي صوت ولقيت الي انا متوقعه خالد قاعد بين رجل امي وبيلحس فكسها وامي ماسكه فدماغه وعماله تدخلها اكتر عشان يلحس اكتر وبايده مطلع بزازها من القميص وبيلعب فيهم وامي صوتها بيعلي ومبقتش قادره خالد اتحرك وقلعها القميص ونيمها علي الكنبه فرش كسها وبقا بيحسس بزبره علي كسها وهي بتوحوح وبتقوله:ارحمني بق مش قادره
قالها:يعني اعمل اي
ردت عليه بسرعه:دخله بقا مشقادره حرام عليك
خالد:تب لو ابنك جه هنعمل اي
منال:كصم ابني نيكني يلا
خالد دخل زبه وبدا يزود فسرعته ويقولها يبنت المتناكه هايجه لي كدا كسك قايد نار وهي
منال:زبك كبير يحبيبي نكني علي طول متخرجوش سيبه جوه علي طول افشخني جامد اها اهه
ونا مصدم التليفون بيصور التليفون محطوط وبيصور جريت من المنور ورحت علي باب الشقه ومفتحتش ب المفتاح خبط وطبعا هما قعدو شويه لحد ما امي فتحت واتصدمت ونا بصتلها بقرف ودخلت خالد شافني وبدا يتكلم طبيعي
خالد:اي يمعلم مختفي فين
انا:موجود يعم.بس مال وشك اصفر ليا كدا
خالد بتوتر:مفيش يعم شويه برد..انا كنت جاي اشوفك واطمن عليك همشي بق عشان امي عوزاني
انا:لا الف سلامه باولك اي عاوز منك طلب
خالد:اطلب يصحبي عنيا
انا:عاوز تليفونك هنقل حجات من علي اللاب عشان مفيش مساحه وعاوز الحاجه ضروري
خالد اتكهرب وقالي خد وانا بصصله وبقوله مالك يبني في اي
خالد:مفيش
نزل خالد ونا دخلت جبت الفيديو الي صوره ودخلت ل امي اول مشفتها رزعتها بالقلم علي وشها ووريتها الفيديو
انا:عاوزه اي انتي بتعملي كدا لي وبدات ارزع واضرب بالاقلام وهي عماله تعيط حطيت التليفون فوشها
انا:اتفرجي علي نفسك ونتي شرموطه انتي بتعملي كدا لي عاوزه تبقي تحت رجل سماح لي للدرجادي انتي شرموطه تفيت عليها وقولتلها بتشتميني عشان تتناكي للدرجادي هايجه هما بيعملولك اي ردي عليا
وهي مبتعملش حاجه غير انها بتعيط
انا:طيب بما انك بتحبي تتناكي وهايجه علي طول انا هبسطك
قلعتها القميص وهي ابتدت تقاوم ضربتها بلقلم وجبت بكره اللزق وربط ايديها وجبت كرسي قعدتها عليه وبدات اربطها فالكرسي وهي من غير هدوم وربطها كويس وكان الكرسي في فاتحه من تحت عند خرم طيزها بدات ادخل صباعي فخرم طيزها وهي بعد مقاومه بدات تهيج اكتر من ايدي الي فطيزها انا سيبتها ودخلت المطبخ جبت خياره وجيت وبدات ادخلها فطيزها وهي بتصوت واحده واحده لحد ملخياره كلها بقت فطيزها سيبت الخياره وجيبت عصايه صغيره ووقفتها بحيس الخياره متخرجش من طيزها وقفت قدامها وبدات اتكلم
انا:اي رايك في الهيجان بقا حلو صح انا هسيبك كدا ولما ارجع بليل هفكر افكك ولا لا لقيتها بتقولي
منال:لا حسن عشان خاطري مش قادره ارحمني مش هعمل كدا تاني يبني عشان خاطري
انا:خاطري وكان فين خاطري ونتي بتشتميني عشان تتناكي كان فين خاطري ونتي بتتناكي من صاحبي ويعالم مين تاني
خليكي كدا بقا انا سيبتها ونزلت روحت لبيت خالد روحت لقيت سناء بتفتحلي الباب وبتقولي:ازيك يا حسن اتفضل
انا دخلت بس هي كان باين عليها انها نازله
انا:انتي خارجه ولا اي
سناء:اه نازله اشتري هدوم
سناء اصغر مني بسنه محجبه ومش متدلعه زي اختها الكبيره
انا:طب خالد فين وزوزو
سناء:في الاوضه خشله وماما نايمه ونا هنزل بقا
نزلت سناء ونا خدت نفسي ودخلت ل خالد اول مفتحت الباب
خالد:اي يبني متخبط زي الناس انا مش لسه سايبك وحشتك
انا:وحشتني جدا انا مبقتش افكر غير فيك يبني
خالد ابتدا يضحك بس انا معالم وشي مبتتحركش
خالد:مالك يا حسن في اي
انا:جيت عشان اديك التليفون ورميتله التليفون علي السرير
وبفتح الباب عشان اخرج هو جاي عشان يوصلني فقولتله:
وفي حاجه كمان عاوز اديهالك ومن غير ما يرد ضربته بدماغي فا جت في منخيره داغ وابتدا ينزل ددمم جريت وكملت ضرب في وابتدا يغم عليه بدات اكتفه ب اللزق وروحت لباب الشقه قفلته ب المفتاح وسيبت المفتاح ف الباب عشان محدش يفتح
ودخلت لخالد تاني ابتدا يفوق وبيبصلي رزعته بالقلم علي وشه
انا:لسه بسخن متعيطش احنا لسه ف الاول
انا طبعا كنت كاتم بقه فا هو عمال يفرك وعاوز يفك نفسه بس مشعارف وبيصرخ بس محدش سامع حاجه
انا:اهدا بقا ومتصوتش زي النسوان هشيلك اللزق
شيلت اللزق من علي بقه
خالد:عاوز اي يحسن بتعمل معايا لي كدا
انا:امممممم.. بعمل معاك لي كدا مش عارف طب متفكر معايا
يمكن علشان انا حرامي او كداب او خاين او بنيك فواحده قد امي مش عارف يا خالد انا بعمل كل دا لي
خالد:انا مش فاهم يا حسن انت بتتكلم كدا لي
انا:اها هنبدا بقا وهنعمل نفسنا عبط..نكت امي لي يا خالد
خالد بدا يضحك ضحكه صفرا:عشان شرموطه وهايجه
وكسها مبلول علي طول وعاوزه حد يركبها انا اولي من الغريب
وكل دا ونت نايم علي ودانك ومش عارف او عارف وعجبك
انا:ونا مش مضايق يا خالد وفعلا عارف بس مش عجبني لا شجعني اعمل حجات مكنتش متوقع اني اعملها
خالد:اي نكت منال الشرموطه انت كمان
انا:هنيك منال لي مكفايه انت بتنيكها انا بصيت لواحده جوزها مبيتحركش من الخليج وسايبها لوحدها ومعاها بنتين واحده شرموطة والتانيه محترمه ونا هنيك كله
خالد اتعصب:وشرف امك ههه علي اساس ان عندها شرف لو جيت جنب امي او اخواتي ل افضح امك ف كل مكان
انا:ازاي ب الفيديوهات الي مبتلحقش تصورها.. ههه غبي اوي بص يحبيبي لما تحب تصور صور صح زي كدا
وطلعتله الفيديو وهو بينيك سماح وكان مصدوم صدمه ضحكتني عليه وفضلت اضحك
انا:لا لا اهدا كدا لما تشوف الفيديو التاني زي منتا خليت نورهان توديني وسط البلد انا بردو وديتك امبابه وشغلت الفيديو بتاع امه ونا زنقها في المطبخ وخالد كان في صاعقه نزلت علي وشه ومبقاش بينطق وسمعته الفيديو التاني وامه بتتنتك
انا:شايف يلا امك وهي هايجه شايف وهي بتقول علي نفسها شرموطه كانت سهله اوي كانت هايجه ومخدتش وقت
انا ببص علي خالد لقيت زبره واقف علي الاخر
انا:احا اي دا اي دا دياثه دياثه عجبك جسم زينب ولا اي بس معاك حق هي طيزها اكبر من حياتي انا جيت النهارده يا خالد ومعايا ليك مفاجاه طلعت حبايه فياجرا من جيبي
انا:شكرا يخالد علي مخزون الفياجرا انا شايفك بتتعب مع سماح ومع امي وبصراحه انا مش عاوز اتعبك تاني حطيت اللزق على بقه وقطعت الهدوم من عليه وهو عمال ينكش وعاوز يقوم ويفلت بس هدي اول محطيت صباعي فطيزه مقاومته بدات تقل وبقا بيزوم مع صباعي وزبره بق يشد اكتر ونا بقيت بدخل صباعين في طيزه وهو بيصرخ بس مفيش صوت طالع عشان اللزق خرم طيزه بدا يوسع طبعا انا مكتفه جامد باللزق زي معملت مع سماح عدلته علي وضع الكلبه وبدات ادخل زبي براحه وطيزه بتستقبل زيري بكل لطافه وبدات انيك في وهو بيطلع اهااته وبقيت اشتمه ب امه واقوله اتنا بتتناك زي زينب يلا امك هتشفك دلوقتي هتشوفك ونت بتتناك وتعرف ان عندها ٣بنات لقيت زبره بيشد عشان هو هايج علي امه المتناكه يبن زينب الشرموطه زبي بيرشق فطيزه جامد كل ما اجيب سيره امه يهيج اكتر زينب نايمه بس هنيكها دلوقتي شديت اللزق من علي بقه يلا يبن زينب عاوز اسمعك ونت بتصوت(عزيزي القارئ مش محتاج افهمك تليفوني فين)
بدات انيك فخالد وهو بيطلع تاوهات ولا اجدع شرموطه وبقيت انيك فيه اكتر عشان اسمع صوته زي النسوان زينب هتدخل وتشوفك ونت بتتناك وهنيكك وهنيكها وبدات ازود سرعتي اكتر ودخلت زبي جامد ونزلت فطيز خالد وخالد اترمي علي الارض ولسه هكمل نيك لقيت الباب بيخبط وبيتفتح......
يا ترا مين وحسن هيتصرف معاه ازاي جاري تنزيل الجزء السادس قريبا وعذرا لكل المتابعين عشان القصه متكرره بس تم التعديل والقصه اصبحت بمستوي رائع من الكتابه والتنظيم شكرا علي التشجيع وفي انتظار باقي الاجزاء..
الجزء السادس
......
وقفنا في الجزء الي فات لما حسن فشخ خالد وناكه وخلاه خول ولسه هيكمل نيك.....
خالد اترما علي الارض ولسه هكمل نيك في لقيت الباب بيخبط وحد هيفتح جريت قفلت الباب بالمفتاح كانت زينب الي بتخبط
زينب:خالد.. انتا صاحي يبني
انا كتمت بق خالد عشان ميتكلمش الدنيا سكتت و مشيت زينب ونا عدلت خالد وبدات اتكلم معاه:
انا:اي مالك وشك اصفر كدا ليه برد بردو فوء كدا عشان عاوزك لسه فحوار كبير انتا بتاعك وقف عشان جبت سيره امك امال لما انيكها قدامك هتعمل اي حطيت اللزق علي بقه وفتحت الباب براحه وبمشي براحه بصيت علي زينب لقيتها في المطبخ شيلت خالد براحه وحطيته فالصاله مابين الكراسي فحته محدش ياخد باله منها هو يشوف من غير محد يشوفو
انا:اتفرج وانا بنيك امك واتعلم
جريت فتحت باب الشقه وخرجت وخبط علي الباب زينب فتحتلي الباب وكانت علي وشها ابتسامه كان جوزها رجع من السفر دخلت وقفلت الباب وختها فحضني وقولتلها وحشتيني
زينب:وانت كمان وحشتيني بس خالد نايم جوه
انا:وفيها اي يعني
زينب:لا مينفعش انا هدخل اعملك عصير
سابتني ودخلت المطبخ دخلت بعدها بشويه كانت مدياني ظهرها اتسحبت ورزعتها بعبوص خليتها تتنفض وإيدي بقت فطيزها بتطلع وتنزل وبتزوم معايا عدلتها وبقت فوشي
خدت شفايفها ورحت فبوسه طويله خليتها تسرح خالص وايدي الاتنين مسكين فطيزها بفعص فيهم قلعتها الجلابيه وخليتها بالاندر والبرا ودخلت بيها علي الصاله ونيمتها علي الكنبه عشان تبق فوش خالد وبدات اسيح فيها بطريقه بنت متناكه مسكت رقبتها بوس ومص بهدوء ورومانسيه اكنها حبيبتي وبدات انزل علي رقبتها واطلع لودنها تاني وايدي بتحسس علي حلمه بزها من فوق البرا براحه خالص وانا هموت من الهيجان بنيكها وابنها شايفني وغير كدا تاوهاتها هتجنني قلعتها البرا و نزلت علي بزها اليمين وبدات ارضع في الحلمه والحس جامد وهي صوتها بيولع وبتزوم من لساني
زينب:اهااا اممممم لسانك جامد كفايه بقا هتموتني خالد هيصحا
انا:هو احنا لسه عملنا حاجه النهارده هنسيكي نفسك
زينب:انا خايفه خالد يصحا اهاااا اممممم
انا:واي يعني يجي يتعلم بدل ما هو خول
انا بدات انزل لكسها واستقبل كميه عسل محصلتش من علي الاندر قلعتها الاندر و شفط العسل كله من الهيجان وبدات الحس في زنبورها وهي خلاص صوتها بيعلا وتاوهاتها بتعلي حاسس ان معايا شرموطه بتتناك من الشارع كله بدات ازود اكتر والحس شفايف كسها من بره وارجع امسك زنبورها تاني صوتها كان مولعني طبعا بسبب الحبايه الي انا ختها كنت ماسك نفسي كملت لحس ودخلت صباعي فخرم طيزها لقيتها فتحت بقها وطلعت صويته بنت متناكه ولعتني نزلت وجابت اخرها من شهوه وبدات اقلع هدومي ورحت واخد شفايفها فبوسه طويله وهي بتتحرك وبتحك كسها فزبي ونا مش بدخله لحد مهي نطقت وقالت:ارحمني بقا وريحني
دخلت زبي فكسها بالراحه اوي ورمنسيه وهي بتموت من الهيجان وبدات ازود سرعتي واحده واحده لحد ما بقيت بسرع فدخول وبقيت بخبط فكسها جامد صوت الخبط كان بيهيجني صوتها كان مولعني منظر خالد وهو زبره واقف كانه كان فياجرا خلاني ازود سرعتي اكتر وهي اهاااا احححح نيك كمان نيك وطفي ناري
انا:طب ولو خالد جه
زينب:امممممم دا خول دا نيك وملكش دعوه نيك امه الشرموطه
انا كلامها ولعني.وزودت سرعتي ودخلت زبي جامد لحد منزلت* فكسها هي ابتدات تشدني عليها اكتر مش عاوزه زبري يخرج من كسها انا بتاعي خرج ولسه هايج عليها وبتاعي شادد حيله
قومت وخليتها تقعد وتتنطط علي زبري الوضع دا ابن متناكه عماله تتنطط وشغاله محن اهااا اممم زبرك كبير يا حسن مش قادره هموت اههاا لحد ما بدات تتعب من الطلوع والنزول عدلتها فوضع الدوحي ودخلته فكسها من ورا وبدات ارزع وهي اههااا نيك يحبيبي نيك اللبوه ام صاحبك شرف صحبك بقا تحت زبرك نيكني وافشخني مترحمنيش اهاااا اهااا يحححح خخخخخ
ومن كلمها انا بزود نيك اكتر وبدخل اكتر لحد منزلت فكسها تاني وهي مش همدانه بنت الوسخه هايجه نيك
لقيتها اتعدلت ونزلت قدام زبي ومسكته بايديها الشمال وبدات تدعك في وانا مع لعبها ببص لخالد الي لقيته فك من اللزق الي كان مربوط بي وماسك زبره بيحلبه احا اي دا كصم الهيجان
لقيت زينب بتلعب بلسانها علي راس زبي ونا هولع مش قادر من الهيجان لقيتها بتتكلم:اي هتجيب ولا اي مش قادر تستحمل لساني دا انتا طلعت خفيف بقا
انا شديت بتاعي وقلبتها ع وضع الدوجي وتفيت في خرم طيزها ودخلت زبري فطيزها وهي متوجعتش (الغريب ان انا نكتها فطيزها كانت ضيقه اوي دلوقتي زبري دخل بسهوله) فضلت ارزع فطيزها واقولها اي يا شرموطه مين الخفيف يمتناكه من كل الرجاله مين كان بينيكك فطيزك غيري
زينب:اهاا دي الخياره يعرص نيك كمان يخول يعرص دخل زبرك افشخني وبطل كلام اممم نيك جامد
انا ضربتها علي طيزها جامد وهي بتصوت وفضلت ارزع بزبري فخرم طيزها واضربها علي طيزها وهي بتصوت لحد مطيزها احمرت من كتر الضرب
انا:لو شتميتيني تاني هجيب عصايه واحطها فطيزك
زينب:هات اهاا اهاا اهي العصايه اطول من زبرك. اهاا اممم
انا:زبري فشخك يمتناكه مكان كبير من شويه يلبوه طب اهو بدات ارزع جامد وجامد وهي بتوحوح لدرجه اني خلاص مش حاسس بركبي ونزلت فطيزها وهي صوتت من كتر اللبن فطيزها ومن المتعه كانت نيكه جامده وخلاص بدات نوعا ما دماغي تتقل ودي المره الثالثه الي اجيب فيها وحاسس اني جبت اخري زينب اترمت علي الارض
زينب:يخربيتك يحسن كسي وطيزي انتا فشختني يا دكري مش قادره اتحرك وحاسه ان صوتي مش خالد بس سمعه كل الدنيا
بتبص عنيها جت فعنين خالد الي كان في مزرعه لبن حولين منه الصدمه كانت كفيله اني ابتسمت وانا مش قادر قومت دخلت الحمام خت شور وحاسس اني تعبان لبست هدومي وخت حاجتي رجعت الصاله لقيت خالد وامه فوضع 69 وهي ماسكه زبره وهو بيلحس كسها احا محاارم انا مش قادر
(احا يبنت الزانيا انتي مبتتهديش طلعت التليفون وصورت الكلام دا)ورحت قدام كس زينب لقيت خالد بيبصلي وهو فرحان وكمل لحس فكس امه رحت لزينب وبكل هدوء خت صباعها وخليتها تدخله فخرم طيز ابنها فبصيتلي جامد فغمزتلها
خالد بيتوجع من صباع امه وهو كمان بدا يدخل صباع فطيزها وصباع فكسها وماسك كسها لحس وهي تزود وهو يزود
زينب اهاتها بتعلي:مص يخول ولا لازم ابعبصك اممم مص يشرموطه اهاااا ايواه عض زنبوري اححححح امممم يمتناك
انا صورت الي صورته وخت بعضي ومشيت وسيبتهم يتناكو
نزلت ونا حاسس ان الدنيا بتدور بيا وقفت تاكس وروحت البيت طلعت الشقه وانا مش قادر افتكرت امي دخلت لقيتها مرميه علي الارض والكرسي مكسور وعماله تعيط نا ببص كان في ددمم جامد من طيزها شيلتها وهي بتترعش ودموعها مليه عنيها ساعتها حسيت اني وحش من غير مشاعر ختها ومسحتلها الدم وهي مش مبطله عياط وهي بتترعش انا جسمي بيترعش من المنظر دخلتها الحمام وحطيتها في البانيوه وشغلت مايه دافيه وبدات اغسل جسمها قفلت الميه ونشفتها وجبتلها هدوم ولبستهالها وهي بتترعش وخايفه مني حاسس اني مش طايق نفسي بقيت من غير قلب بقيت حيوان
اتكلمت:متخافيش مش هعملك حاجه جبت البرشامه المنومه وخليتها تخدها ونامت ونا دخلت الاوضه بتاعتي وبدات اكلم نفسي (اي بقا اي انت بقيت حيوان مش بني ادم انت معندكش ددمم ولا قلب كل حاجه بتعملها سببها شهوه عايش عشان الشهوه صحتك فلنازل عشان الشهوه امك كانت هتموت عشان الشهوه كصم الشهوه الف مره) من كتر التفكير نمت نمت نمت نمت يعني معرفش الساعه بقت كام صحيت جسمي متكسر وعيني مش قادر افتحها ومش قادر احرك ايدي فتحت بالراحه لقيتني متكتف في السرير ومن غير هدوم وسماح واقفه قدامي وماسكه حزام ووراها خالد قالع كل هدومه وبيحلب فزبره ولقيت المفاجاه امي داخله من باب الاوضه من غير هدوم وماسكه الخياره وكانت عليها بقع ددمم انا شخرت من الموقف وغمضت عنيا قولت احا لا مش ممكن..
سماح:مين فيكو هيبدا مع الخول دا
لقيت امي بتتحرك قدامي وماسكه الخياره وخالد. بيبعد مبين رجلي عشان امي تدخل الخياره
انا:لا لا يماما يماما لا لا لا لاااااااااااااا
الجزء السابع
وقفنا في الجزء الي فات لما حسن كان نايم وصحي لقا نفسه عريان ومربوط في السرير وسماح قاعده علي الكرسي وخالد واقف وراهاا وامي داخله من باب الاوضه من غير هدوم وماسكه خياره وعليها بقع ددمم
سماح:مين فيكو هيبدا مع الخول دا
لقيت امي بتتحرك عليا وخالد بيبعد مبين رجلي وامي بتتحرك عشان تحطلي الخياره زي منا عملت معاها
انا:لا لا يماما يماما لا لا لا لاااااااااااااا
الدنيا اسودت ودماغي تقلت مش حاسس بحاجه حاسس اني بقيت فحلم حاسس اني مت وخلاص حياتي خلصت لا ثواني انا مش حاسس بحاجه اصلا دماغي بقت بتلف فمتاهات انا عايش فعالم مش حقيقي انا في قصر كبير تحت القمر بالظبط القمر كان منور بس القصر كان اسود القصر كان مكتوم انا تلقائي بدخل القصر الي من جوه عباره عن ناس بتنيك فبعض بس لبن وعشارات فكل مكان سنتيانات وكلوتات بجميع الاشكال انا ماشي وسطهم وهما بينيكو بعض رجاله مع ستات وستات مع ستات وخولات مع بعض وفي نيك جماعي وفي ناس كتير هناك احاا اي العالم دا بصيت لقيت مرايا ببص فيها شايف واحد غيري انا الي ببص في المرايا بس مش انا دا واحد تاني واحد غيري اي المكان دا انا واقف بتفرج ودماغي مش مستوعبه انا بعمل اي هنا طب اي دا انا مت وبشوف سبب العقاب بتاعي ولا اي قطع تفكيري ضربه علي راسي وقعتني علي الارض ببص لقيت خالد ورايا وبيقولي:قوم لسه عاوزك فحوار كبير* وبيشاور ع زبره
وامي:اي مش انت عاوز الشهوه انا هجبلك الشهوه
وسماح:وانا هدلعك ومش اي دلع اصل انا بحب النيك المجنون
انا حسيت اني خايف قمت بسرعه جريت وهما بيجرو ورايا انا مش عارف بجري لي انا اقوي من كدا بس مش عارف لي خايف لحد ملقيت صوت بينده عليا صوت انا عاوز اسمعه صوت انا عارفه بس مش فاكره المشهد اتغير بدل مكنت بجري في القصر بقيت بجري فنفق نفق اخره نور ابيض والصوت ف اخر النور دا
الصوت:تعالي يا حسن تعالي انا محتاجك متسيبنيش
والي بيجرو ورايا:خليك معانا هنا احسن خليك مع الشهوه
انا كنت بجري وعاوز اوصل للصوت واهرب من الخوف الي بقيت في الحركه بقت ابطئ دماغي ابتدت تصدع والدنيا اسودت سمعت صوت زن لمده دقيقه وبدات افتح عيني لقيتني علي سرير وجنبي ساره وعماله تعيط وتقول الحمد***
انا مش عارف انطق مش مجمع انا بعمل اي في المستشفي
ساره خرجت ورجعت معاها دكتور ابتدا يعمل شويه حجات وبعد كدا سالني
الدكتور:حسن انتا سامعني يا حسن
انا رديت عليه:سامعك يا دكتور
الدكتور:هايل جدا ممكن تقولي دول كام رفع صباعين
انا:اتنين يا دكتور
الدكتور:عظيم جدا يحسن تقدر تقولي اخر حاجه كنت فاكرها
انا سكت شويه وبدات ارجع وافتكر بس دماغي وجعتني اوي
وباين اني اتوجعت الدكتور اتكلم بسرعه
الدكتور:خلاص خلاص يا حسن مش مهم حمدلله علي سلامتك
لقيت دكاتره تانيه دخلت وبق يعملو فحوصات وحجات كدا وكدا وكان في حقنه مهدء اخدها وانام 12ساعه نمت محستش بنفسي وشفت ف الحلم نفس المكان القصر تحت القمر بس اسود وانا واقف قدامه وعلي باب القصر امي وسماح وخالد بيشورولي اني اجيلهم وصوت من ورايا بيقولي خليك معاياا فجاه لقيت القصر بيقرب لحد مبق خلاص قدامي وخالد وامي وسماح بيقربو عليا والصوت بيقلي اهرب يا حسن انا اعدت علي الارض وفضلت اصرخ اصرخ لحد ملقيت نفسي في المستشفي والدكاتره مكتفيني وساره ميته من العياط خت حقنه مهدء ونمت تاني وبدا اسبوع متكرر نفس الحلم حياتي عامله زي الجحيم لحد منوعا ما بدات افوق من الوضع دا بعد شهرين من العلاج ويارتني ما فقت فقت علي حاجه بنت متناكه علي التاريخ احنا ف 2020 احا اي دا طبعا ساره كانت شايفه صدمتي والذهول الي انا في
ساره:اهدا ابوس ايدك يا حسن انا مصدقت انك فوقت
انا:ازاي انا بقالي سنه هنا انا اي الي جابني اصلا..كان في مرايا جنبي ببص فيها وكانت الصدمه شايف نفسي الشخص الي كان بيبص عليه في المرايا في القصر شايف نفسه بوش وجسم واحد تاني (فلحظه شريط الذكريات رجع بكل حاجه من اول ما خالد ناك امي لحد ملقيتهم ف الاوضه بتاعتي) بصيت لساره انا دموعي مش قادر اخبيها ولاا ادريها
انا:ساره انا بقيت خول خالد ناكني صح
ساره:لا لا يحبيبي صدقني انت راجل وسيدي الرجاله ومحدش جه جنبك انا لحقتك في الوقت المناسب
انا:لحقتيني.. اه صح انتي هنا ازاي وعرفتي البيت منين
ساره:انا هحكيلك في اول مره انت جيت عندي كنت خايفه عليك فجبتلك هدوم وحطيت ف الهدوم جهاز مراقبه صغير اوي لسه جايلي من المانيا بعرف منه مكانك واقدر اسمع الي حواليك فا انا بدات اسمع الي حصل لما كتفوك في الاوضه فبعتلك ناس ضروري كسره الباب دخلو ملقوش حد في الشقه خدوك وجابوك علي هنا ونت دخلت فغيبوبه لمده سنه عشان خدت ضربه جامده جدا علي راسك ممكن كمان تكون اثرت علي الذاكره
انا كنت مصدوم من الكلام انا كنت حاسس لاني بسمع حدوته قبل النوم محدش هيصدق الي بيحصل دا
انا:واي الي حصل لوشي
ساره:كان متدمر يحسن ومكنش في حل غير عمليه تجميل
انا:عمليه تجميل..!
انا:وامي فين دلوقتي
ساره:عايشه حياتها بكل حريه بعد معرفت انك ميت
انا:ميت.....اوعي تكوني عملتلها حاجه
ساره:مقدرش يحبيبي اعملها حاجه انت كنت واخد كل تفكيري
انا:حلو عشان انا الي هعمل عاوز اخرج وهكمل علاج ف البيت وهنفذ خطه كدا
ساره:بيت مين
انا:بيتنا انا ونتي احنا مش كنا متفقين ان احنا هنتجوز انا خلاص مبقاش ليا غيرك دلوقتي ولا انتي غيرتي رايك
ساره:يحبيبي انا اتمنا يوم السعد بالنسبالي حاضر هكلم الدكتور
بس اي الخطه دي
انا:اسمعي الكلام بس بعدها هنروح البيت نكتب الكتاب وهفهمك
ساره بسيتني علي خدي وخرجت فرحانه انا كنت تعبان وكان لازم افضل في المستشفي بس تحس المستشفي بتاعت ساره اصلا ساعه بالظبط كنت خارج علي الكرسي المتحرك لاني دايخ بطريقه جامده ماشي وسط اتنين جاردات كل واحد فيهم طول وعرض واضح ان ساره واخده بالها مني اوي المستشفي حرفيا مفيهاش غيرنا تقريبا خرجنا من جراج المستشفي مشينا في الشوارع الدنيا متغيرتش اوي لسه زي مهي وصلت البيت عندها دخلت وهي ماسكالي العلاج العلاج خدت العلاج عشان اخلص
انا:دلوقتي التليفون بتاعي والاب توب اكيد فالبيت
ساره:للاسف يا حسن انا مش لقياهم هما عليهم اي
انا:وانا بنيك سماح وزينب وخالد
ساره:هو انت نكت خالد
انا:وقدام امه وبعد كدا هما ناكو بعض
ساره مكنتش مضايقه لما عرفت اني نكت تاني
انا:بصي يا ساره انا كنت مش ناوي اعمل حاجه تني ولا هنيك تني وقولت خلاص الموضع خلص وصدقيني كنت هاجي ونتجوز ونخلص بس بعد الي حصل ورحمه ابويا لفشخهم كلهم
ساره:لا لا انت مش هتعمل حاجه انت متعرفش انا كانت حالتي كانت اي ونت في المستشفى انا كنت بموت حرام عليك يحسن
انا:والسنه الي ضاعت من عمري علي حساب مين ردي عليا ووشي الي اتغير وبقيت عايش كاني واحد تني علي حساب مين
ساره:خلاص انا هجيبهملك متكتفين تحت رجلك
انا:وفين المتعه في الي نتي بتعملي دا انا عاوز افشخهم ف افكارهم اطلعلهم فكره ابليس لو سمعها يصقفلي ومش بعيد يسجدلي علي الشر الي ناوي اعمله فيهم
ساره:ناوي علي اي يحسن
انا:واحده واحده هتعرفي..يلا اطلبي الماذون عشان اكتب عليكي ونتجوز عشان مبصش برا
ساره:ابتسمت ووشها بق قمر..ابق بص برا وشوف انا هعمل اي
انا:حبيبتي مش عاوز غيرك يلا بق كلمي الراجل
ساره كلمت الماذون وفعلا جه وكتب الكتاب ومشي ونا بقا معايا جمل بطل حرفيا انا عمري متكلمت عن ساره جنسيا عشان فكل مره بكون معاها ببق متشتت بحوار بس دلوقتي ساره خرجت من الحمام واقفه قدامي ببجاما لونها ابيض وصدرها طالع منها والاندر والبرا بينين من البجامه ولونهم بنفسجي وكسها بارز منه ونا فوسط كل التعب ابن المتناكه الي انا في دا بس زبري شد وخلاص عاوز اكلها وجبت اخري من الاخر ودي حلالي بقا
انا كنت كل دا واقف مبلم فجمالها فجت قعدت جنبي
انا:اي الحلاوه دي
ساره:بس يا حسن بتكسف
انا:تتكسفي اي هو احنا عملنا حاجه لسه
لقيتها بترفعلي حاجبها مع ابتسامه بسيطه
انا:هو انتي مش مضايقه علشان شكلي اتغير
ساره:مش مهم الشكل يحبيبي انا بحبك يا حسن
قربت منها وخت شفايفها فرحله بطيئه اوي بقيت ماسك في شفايفها بكل حنيه حاسس ان دي اول مره ابوس فيها ايدي نزلت علي بزازها كانو طراي قوي وده هيجني اكتر نزلت علي رقبتها ونا حاسس بنفسها السخن وتنفسها الي بق اسرع وايدي عشان ايدي بتلعب فجسمها فضلت نازل علي رقبتها لحد موصلت لبزازها وفضلت اقفش فيهم بايدي وهي بتتوجع بصوت واطي اهااا اممممم
انا ختها ودخلت اوضه النوم رميتها علي السرير وقلعت التيشرت والبنطلون وروحت لساره خت شفايفها بس المره دي جامد كاننا بنتخانق مين ياكل شفايف التاني انا مش عاوز انزل علي كسها علي طول انا مش واخد برشام فهنزل بسرعه ودي دخلتي يعني شكلي هيبق خروف اوي مسكت رقبتها مص بشفايفي وبراحه خالص ودي حاجه بتولع النسوان ايدي بتسرح علي كسها من فوق البيجاما وبتطلع تقفش علي بزازها وبحسس علي الحلمه قلعتها البيجاما وخليتها ملط من غير هدوم وشوفت افجر جسم فحياتي انا صفرت علي الفجر وقلتلها:اي الجمدان دا
ساره:تب وريني هتعمل اي مع الجمدان دا كدا
نزلت علي شفايفها بوس تني وهيجاني زاد احا انا هجيب نزلت علي بزازها مص ولعب ف الحلمه وساره شغاله اهااا امممم ايي
وممسكتش نفسي ونزلت للكنز كس وردي مفيهوش شعرايه ومقفول كانه بكر وغرقان عسل نزلت لحس في وايدي علي بزازها والايد الاتانيه كان صباع فكسها مع لساني الي بيلعب ف زنبورها لقيت ساره بتزوم وبتتنفض من الهيجان لحد منزلت ونا لسه مكمل لحس فكسها لحد ما بدات تهيج تاني قمت ماسك زبري ودخلته فكسها شهقت وفتحت بقا ونا داخل طالع فكسها وصوتها بق مزيكا فوداني اهااا* احححح حلو حلو دخل اكتر
ونا بسمع الكلام وبدخل اكتر خرجت زبري ونيمتها علي جنبها وانا نيمت وراها ودخلت زبري فكسها من ورا وبدات انيك فمراتي تاني والمره دي بسرعه اكتر واكتر لحد منزلت وهي نزلت بس انا اترميت وكنت فعلا مش قادر بس يمكن عشان العمليه والمستشفي وكدا لقيت ساره بتنهج وبتبصلي وهي عريانه وعرقانه وشعرها منكوش كانت تجنن ختها فحضني وفضلت ابوس فيها ونمت وهي فحضني نمت وكاني منمتمش.
صحيت ملقيتش ساره جنبي دخلت الحمام خدت شاور و خرجت لقيتها واقفه في المطبخ بتعمل فطار ولابسه قميص نوم احمر لحد اخر طيزها انا حضنتها من ورا وايدي بتقفش فبزازها وببوسها من رقبتها لقيتها بترجع لورا
انا:صباح الخير يا احلي حاجه فحياتي
ساره:امممم صباح النور يرحي يلا عشان نفطر
انا:انا فعلا جعان اوي قمت نازل بايدي بدعك فكسها من علي القميص وهي اهااا امممم يحسن استني نفطر الاول احححح
انا لفيتها نحيتي ومسكت شفايفها فبوسه جمده قلعتها القميص ونزلت الحس فكسها وهي سانده علي.المطبخ ومش قادره تقف لحد مجابت قلعت البوكسر وهي اول مشافت زبري نزلت علي ركبها وبتروح بشفايفها علي زبي وبتبصلي فعنيا بطريقه تهيج وخدت زبري لحس براحه خالص انا هموت من الهيجان اي دا بتلعب بلسانها علي زبي كله رايح جاي وتنزل علي بضاني بلسانها وتطلع تاني ومره واحده قامت وخده زبي رضاعه زي المصاصه مش عاوزه تسيبو ونا مقدرتش نزلت فبقها وهي شربت لبني كله انا سيبتها وجريت علي الحمام من غير هدوم وكنت مضايق قوي من نفسي انا بجيب بسرعه يعني انا من غير البرشام مليش لزمه الباب خبط وساره دخلت وهي من غير هدوم لسه وبتكلمني
ساره:مالك يا حسن في اي
حسن:بصي يا ساره نا مش هخبي عليكي انا مبقتش زي الاول مبقتش بطول في النيك انا اسف علي دا بس علشان...
ساره:شششش اوعي تقول كدا تاني يحسن انت سيدي الرجاله
انا عرفه كل دا والدكتور قال ممنوع الكلام دا بس انا مرديتش اقولك عشان محبطكش او اضايقك علشان كدا بخليك تجيب بسرعه عشان متضرش نفسك يحبيبي انا مصدقت انك رجعتيلي وبقيت معايا وبعدين انتا مش بطول بس جامد وعجبني وفاشخني كمان
انا كنت قاعد علي البانيو لقيتها ركبت علي رجلي وبدات تبوس فيا بطريقه هايجه ونا هيجت انا كمان وبتاعي وقف بدات ابوس فيها ووايدي قافشه فطيزها دخلت صباعي فخرم طيزها صوتت اهااا اهااا اممممم نيمتها علي الارض ودخلت زبي فكسها الي كان عامل زي النار انا بدات انيك وانا عندي طاقه غريبه جوايه حاسس اني بقيت اجمد ساره صوتها بيعلي ونا زبي فكسها ولساني علي حلمت بزها طلعت زبي وخليتها فوضع الدوجي ودبقيت بحك زبي فكسها من ورا وبعدين احكه فخرم طيزها وهي كانت بتترعش من الهيجان لحد مخلاص بقت مش قادره تستحمل وقالت دخله بقه يحسن نيكني مش قادره
دخلته فكسها من ورا وبدات انيك جامد وبسمع احلا تاوهات فحياتي فضلت داخل طالع وساره مبتعملش حاجه غير اهااا اممم ايوه حلو حلو كمان يحسن زود يحسن نيك مراتك حبيبتك
كلامها كان بيهيجني لحد مجبت فكسها واترمينا احنا الاتنين علي الارض كانت نيكه جمده خدنا شاور بعد كدا خرجنا فطرنا ساره:حبيبي انا عندي فكره كدا عاوزه رايك فيها
انا:قولي يا حياتي
ساره:اي رايك نسافر نقضي شهر العسل بره مصر
انا:امممم فين يعني
ساره: لندن مثلا
انا:بجد لندن حلوه جداا موافق
ساره:بجد يحبيبي
انا:طبعا بجد
ساره قامت تتنطط من الفرحه وبستني وقالت هتجهز الشنط ونا بصراحه كنت محتاج دا محتاج اهاجر من مصر خالص واحنا بنتكلم عن لندن يعني انجلترا يعني عيشه فاجره اصلا
بس ثواني كدا هو مش طليق ساره كان شغال فلندن احا يعني اي انا حاسس ان في حاجه غلط لا مه مش معقول كل الناس عايشه عشان تخزوقني انا من ساعت مبدات انيك ونا بتخزوق
انا اتقل واعملها الي هي عوزاه وهشوف اي الي هيحصل
هضرنا الشنط وجوزات السفر ورحنا المطار واول مره فحياتي اروحه شكل الطياره من بره حاسس اني بحلم فيوم وليله بقيت فلندن ركبنا الطياره طبعا ساره فرحانه فشخ زياده عن اللزوم ودا شئ قلقني جدا بس انا مبينتش ان الموضوع شاغلني الطياره طارت وكان احساس فاجر انك طاير فالهواء كانت رحله طويله عشان اول مره وصلنا بالسلامه ونزلنا من الطياره الجو حرفيا كان تلج تلج يعني ركبنا عربيه ومشينا وانا بتفرج ومذهول من الجمال الي انا شايفه والنظام الي موجود المعالم الي موجودا وساعه بيج بن(الساعه دي من اهم المعالم ف لندن)
كان مكان جميل والواحد ميزهقش منه وصلنا فمكان نقدر نقول زي الكومباوند عندنا كدا في بيوت كتير بنفس الاشكال وفي اشكال مختلفه بس البيت الي احنا دخلناه كان اكبر وعلي مساحه اوسع ومتطرف لوحده وكان تقريبا يشبه القصر دخلنا البيت ومعانا الحراسه اتنين جردات واقفين علي الباب والبيت كان قصه تانيه بقا مش هقدر اوصف قصر اتخيل معايا كدا قصر
طلعنا الشنط فوق ونا غيرت هدومي وساره شيفاني مبسوط ونا فعلا مبسوط بس مش مرتاح لساره وللسبب الي احنا جينا بي هنا الوقت عدا بشكل سريع احنا بقينا بليل والدنيا فعلا ساقعه جبنا خشب وولعنا المدخنه وقعدت ساره وسندت علي الكنبه ونا نايم علي رجلها حاجه مكنتش بتحصل غير فخيالي جو جميل وفيو فاجر مهما اتكلمت مش هقدر اوصفو
ساره:مبسوط يحسن
انا:مبسوط عشان معاكي يقلب حسن
نزلت بدماغها وخدت شفايفي فبوسه جامده اوي اندمجنا فيها
انا:بقولك اي متيجي نطلع الاوضه فوق
ساره:بس يحسن انا مش قادره وانت مبترحمش
انا:يا شيخه مبرحمش اي بس مقدرش تبقي قدامي واهدا
ساره: بجد بتحبني يا حسن وعاوز تخلف مني
انا:حلمي يا ساره اخلف بنت زي القمر زيك بس الموضوع مش هيتم لو فضلنا قاعدين هنا..شيلتها وطلعت بيها فوق وعملنا واحد جامد ونمنا صحيت الصبح ملقتش ساره جنبي نزلت تحت برحه اتسحب لقيتها ماسكه التليفون وبتتكلم بس انا مش سامع قربت شويه لحد مسمعت
ساره:ايوه ايوه معايا وهسلمهولك بكره بليل انا قد الاتفاق
انا اتصدمت انا انا مبتحركش في اي يولاد المتناكه انتو اتخلقتو عشان تفشخو افكاري هو انا موعود اني اتخزوق حتي انتي يا ساره طب طب ساعدتني لي وعمليه التجميل والخروج والجواز ازاي وليه ساره خلصت المكالمه وانا طلعت فوق افكر اكيد الي انا سمعته كان في حاجه غلط اكيد هتسلم حاجه مش شخص
الباب خبط وساره دخلت
ساره:انت صحيت يحبيبي
انا:اها يحبيبتي انتي كنتي فين
ساره:كنت بعمل تليفون
انا:اها...لمين يعني..؟
ساره:الشغل فمصر بتابع الدنيا عشان متبوظش
انا:صحيح هو انتي بتشتغلي ف اي
ساره:احنا هنقضيها اسئله قوم افطر عشان نخرج واوريك البلد
انا طبعا فهمت انها بتكروتني وكدا فعلا في حاجه غلط المهم مبينتش حاجه وفطرنا ولبسنا وخرجنا ونا مبقتش شايف المكان انه جميل شايفه سجن انا مش عارف اهرب هروح فين وازاي سرحان وعمال افكر فحل للمصيبه دي ساره لحظت دا
ساره:مالك يحسن في اي
انا بكل برود حسيت الدنيا قفلت:هتسلمي مين وتنفذي الاتفاق
ساره تنحتلي شويه:مش فاهمه يا حسن
انا:سمعتك فالتليفون وانتي بتتكلمي وبتقولي هسلمهولك هتسلمي مين وبتكلمي مين اصلا
ساره:انت بتشك فيا يا حسن
انا:مش هتصدقي انا بحاول قد اي اخرج الافكار من دماغي بس مش قادر عمليه التجميل والحوار الي مخدش وقت والسفر الي نتي طايره من الفرحه بسببه حاسس ان انا الي هتسلم
ساره وعنيها بدات تدمع:مكنتش متخيله انك تشك فيا بعد كل الي عملته عشانك للولايه كان زمانك خول والسبب الشرموطه امك بسببي كان زمانك فلشارع انا غلطانه اني حبيتك
انا:لو عوزاني اصدقك تعالي نسافر مصر بكرا وننسا الي حصل
ساره انا بحبك صدقيني ولو الي فكرت في دا صح ممكن اموت عشان مش هستحمل صدمه منك انتي انتي اغلي حد عندي
ساره عياطها بيزيد ختها فحضني فضلت تبعد عني بس فلاخر فضلت فحضني ووافقت وقالت هنسافر مصر بكره
روحنا وبدات انا وهي نحضر الشنط من غير ولا كلمه وانا بحاول انكشها بس مفيش مضايقه مني بدات اتكلم معاها
انا:ساره انا اسف علي شكي بس حطي نفسك مكاني وبعد كل الي حصلي بقيت مش بثق فحد بس انتي غير كل الي فحياتي انا بحبك يا ساره صدقيني..ساره من غير ولا كلمه قامت طفت النور ونامت علي السرير ونا فضلت قاعد شويه وبعد كدا نمت جنبها صحيت علي ضلمه انا جسمي كلو مبلول وعنيا متغميه وفي حاجه علي بقي ومتكتف من ايدي ورجلي بصرخ صوتي مش طالع لحد مفي حد اتحرك نحيتي وقطع الحاجه الي كانت ربطاني من رجلي وبدانا نمشي لحد موقفني الحد الي معايا دا وقعدني علي ركبتي وشال الحاجه من علي عنيا وشوفت الصدمه الي فشخت افكاري انا فمزاد بس مزاد هاي كلاس شويه ناس غنيه فشخ من شكل المكان فهمت انه مزاد من الكلام الي بيتقال في مزاد بس انا مش خفرع يعني عشان اتباع الرجل ابتدا يتكلم(طبعا انا فلندن يعني الكلام انجليزي بس انا هقول عربي)
الراجل:ودلوقتي هنبدا المزاد علي شاب مصري عنده 20 سنه مطيع يعمل كل حاجه يتامر بيها من مهام جسديه الي مهام جنسيه تم تعديل شكله باحسن المظاهر التجمليه من اجل افضل بيع ومن اجل افضل ناس في مجتمعنا الراقي ونشكر المدام ساره علي عرض هذا المصري للبيع وبيشاور علي ساره الي كانت قاعده وسط الناس وهما بيصقفولها وماسكه الخمر فاديها وبتشاورلي بيها وبتغمزلي حياتي بنت متناكه لي كدا انا ببص لساره وبعيط لو حلم اخلص عشان هموت هنا ومس قادر
الراجل:نبدا المزاد بي 10 مليون دولار
واحده ست:15مليون دولار
راجل تني:20مليون دولار
ست تانيه25مليون دولار
انا بسمع وبعيط فصمت انا مبقتش سامع الارقام من كتر مبتتقال اخر حاجه سمعتها
الراجل:95مليون دولار مبروك مدام كريستين المصري بق ملكك..؟!!
لحظات من الصمت عدت كانها سنين انا اتبعت كاني عبد انا مش شايف غير سواد وبس مش حاسس بجد حاسس بدماغي بتتقل حاسس حاسس اني فلقصر الاسود اي اي اي دا انا شايف خالد وامي وسماح............؟
وبكدا يكون الجزء السابع خلص اتمنا يكون الجزء عجبكو اكتبو توقعاتكو لحسن واي الي ممكن يحصلو تاني من مصايب بسبب الشهوه كان واخد طريق للندن لقه نفسه فطريق الشهوه.!!
الجزء الثامن
شكرا جدا علي التشجيع وشكرا لكل المتابعين وردودهم وتعليقاتهم علي القصة وصدقوني في صدمة فنهاية السلسلة دي ومعاد نشر الاْجزاء يوم الاحد من كل اسبوع الساعة10ونص مساء لو القصة انتشرت اوعد كل الناس بسلسه ثانية والجزء ده مفيهوش جنس اوي عباره عن مشاكل البطل بيمر بيها وطبعا الجنس مش كل حاجه ودا الهدف من القصه
وقفنا في الجزء الي فات لما حسن سافر مع ساره لندن واكتشف انها ضحكت عليه وانها باعته فمزاد من نوع غريب والاغرب الرقم الي اتباع بي وهو95مليون دولار وشاف خالد وسماح وامه واقفين بيضحكو وفجاه اختفو.........
حسن قاعد مصدوم من الرقم الي اتقال ومن شكل الناس الي عندها لا مبالاه الناس بتشتري الناس رجعنا لعصرالعبيد تاني انا مش مصدق ساره بتستلم الشيك وبتضحك كانها بتقولي انت تستاهل الي حصلك ده وانا مش مستوعب اي الي انا في دا لو حلم اخلص لو مقلب ف انتو دمكو ابن متناكه تقيل ببص لقيت واحد جه حط حاجة سوده علي وشي وبدأت اتحرك انا مش شايف حاجة ومفيش فدماغي غير ان انا ريح اتناك واتعذب وبس ركبت عربيه وبعد مشوار كنت حاسس انو طويل اوي نزلت من العربيه وبدات امشي وانا مستسلم للقدر الي هو انا متباع علي اساس حاجه انا مش مرتحلها مشينا شويه بعد كدا وقفنا والراجل دا شال الي علي عيني وشوفت المكان قصر حاجه جميله اوي انا واقف قدام واحده لابسه فستان طويل وحاسس ان الفستان في مجوهرات الماس بتلمع لقيتها بتقرب مني وبتتكلم
كريستين:أنا كريستين دلوقتي انت بتاعي وبتشتغل عندي وهتنفذ كل حاجه بتتقال ليك من غير مناقشه اسمع الكلام هتعيش معايا فمستوي متحلمش بي اكسر كلامي او حاول تهرب مش هيبقا في فرق بينك وبين اي ست واظن انت فاهم انا قصدي اي رايك في الكلام دا يا حسن
حسن: انا.....مش عارف يعني انا شغال عندك ولا عبد عندك
كريستين: مش هتفرق يا حسن فكلتا الحالتين هتعمل الي هيطلب منك ولا انتا تفضل حاجه منهم
حسن: اكيد افضل اني ابق شغال عندك لو هتخديها اني عبد يبق خليني زي الستات احسن انا مش عبد ولا هبق عبد ومستحقش كل الي انا في ده ومهما حصل استحاله ابق عبد لحد
كريستين: عنيد يا حسن وانا بحب العند هنشوف موضوع العبد دا بعدين ارتاح عشان انتا وراك شغل كتير بكرا الخدمة هتطلع توريك الاوضه بتاعتك انا مصممه الاوضه بتاعتك بشكل اكيد هيعجبك تصبح علي خير يا حسن
سابتني ومشيت ولقيت الخدامة بتشاورلي اني اطلع معاها طبعا انا هموت من البرد الجو ساقعه وانا هدومي مبلوله* فانا كنت بتنفض من البرد طلعنا فوق فعلا القصر كان خيال حاجه مش بشوفها غير في الافلام وصلنا ل الاوضه بتاعتي دخلت لقيت اوضه واسعه جدا بشكل كبير واخده شكل مودرن اوضه لشب وكدا مكتبه وجهاز كمبيوتر حديث جدا جدا مكنتش احلم اني اشوفه اصلا ذهولي ب الاوضه وب القصر بيفكروني بشغلي الي معرفوش فا فرحتي بالحاجه ملهاش لازمه الاوضه فيها حمام وحمام جامد بمعني الكلمة طلعت هدوم تقيله وخدت شاور سخن ولبست هدوم تقيله وخرجت من الحمام لقيت الباب بيخبط دخلت الخدامه وبتحرك ترابيزه بس بشكل عربيه فيها اكل وفيها تقريبا خمرا انا مش متاكد وسابتني وخرجت وانا محتار اكل ولا ماكلش يبق في سم واموت او في منوم انام والاقي نفسي متكتف تاني
انا كنت جعان جداا وبدات اقول لنفسي انها مش فارقه يعني هيحصل اي اكتر من الي حصل وبدات اكل الاكل كان حلو اوي فتحت الازازه الموجوده الي هي اكيد شامبانيا من نوع فاخر خدت كاس وبعد كدا مددت علي السرير وبدات افكر في الي هيحصل اي الي هيحصلك تاني يا حسن قمت بصيت من البلكونه بتاعت الاوضه لقيت القصر فعلا كبير وليه برجين وجنينه واسعه احا مليانه حراسه بس المكان حلو يلا اتمتع بي قبل مموت او اتناك او اتقتل مفيش حاجه تانيه
دخلت فتحت الكمبيوتر وبدات استكشف الجهاز الجامد دا بس في حاجه شلت تفكيري التاريخ الموجود في الكمبيوتر تاريخ النهارده احنا ف2019 اذاي ساره والغيبوبه يعني كانت بتضحك عليا في دي كمان فتحت فيس بوك بدات ادور علي الاكونت بتاعي مش لاقيه انا اتمحيت من الوجود دورت علي اكونتات صحابي لحد ملقيات واحد منهم منزل بوست بيعزي فيا وبيقول **يرحمك يا حسن هتوحشني يا اخويا حوار الموت دا بجد دورت علي الاكونت بتاع خالد لقيت محطوط خلفيه سوده ومكتوب صاحب الاكونتميت ادعوله بالرحمه
خالد مات اذاي يمكن ساره قتلته يمكن عملت كدا ولا اي انا مش فاهم الوقت طول ومحستش بي النهار طلع عليا لقيت الخدامه بتخبط وبتقولي
الخدامهطبعا الكلام انجليزي بس انا هتكتب عادي)صباح الخير مدام كريستين بتقولك حضر نفسك وانزل تحت عشان الفطار
انا:حاضر
قفلت الباب ومشيت وانا قاعد بفكر اي الي نا في دا محلتيش حاجه ادافع بيها عن نفسي انا عديم الحيله مقدميش غير اني اقول نعم وحاضر لبست وجهزت نفسي وكاني قاعد فبيتنا ونزلت لقيت كريستين علي السفره الطويله الي معليهاش غير كام طبق بس اي دا فين الفطار دخلت
انا:صباح الخير
كريستين:صباح النور اتفضل يحسن اقعد
انا متردد ومش عاوز اقعد
كريستين:مالك يا حسن متقعد عشان تفطر
قعدت وفطرنا وخلصنا وخرجنا في الجنينه وبدانا نتكلم(انا موصفتش كريستين لحد دلوقتي بس انا ف اي ولا اي تقدر تقول عود انجليزي فعلا تحسها في الثلاتينات شعرها لونه تلجي وعنيها زرقا مش عارف حقيقيه ولا لا انا مشوفتش اجمل من كدا وجسمها مظبوط مش طخينه ومش رفيعه في المعقول يعني)
كريستين:احكيلي يا حسن قصتك اي
انا:عاوزه تعرفي اي عني
كريستين:كل حاجه يا حسن كل حاجه
بدات احكيلها كل حاجه من اول حاجه خالص لحد مجيت هنا
كريستين:حياتك كانت صعبه اوي يا حسن
انا:متقدريش تتخيلي قد اي كانت صعبه
كريستين:لا قادره اتخيل يا حسن انت متعرفش انا شوفت اي
انا:انا لحد دلوقتي انا مش عارف هشتغل اي عندك
كريستين:ولا حاجه يا حسن
انا:دا اذاي يعني
كريستين:كل الي نتا شايفهم في القصر دول انا اشتريتهم اول مهددت حياتهم بقو تحت رجلي عبيد من الاخر انت معملتش كدا انت رفضت عاوزه اعرف لي
انا:انا متربتش علي كدا انا راجل وفي مصر الموضوع دا كبير شويتين شرفك وحياتك هي رجولتك لو ضاعت او اتذلت يبق تموت احسن ونا شوفت كتير وحكيتلك لو مت يبقا ارحملي
كريستين:بقالي كتير اوي منزلتش مصر وحشاني اوي اسكندريه
انا:لحد دلوقتي معرفتش انتي منين وازاي العربي بتاعك مصري مش مكسر زي الاجانب واسكندريه كمان لا دنتي قديمه فمصر
كريستين:يبني انا مصريه اصلا ابويا مصري وامي من المانيا
حبو بعض واتجوزو وانا اتولدت هنا خدت الجنسيه بس بابا كان عاوز يخلي عروقي اسكندرانيه وبيتهيقلي نجح في ده
انا:مصر وحشتني اوي انا مبقتش متخيل الي بيحصلي شكلي اتغير واهلي انقلبو عليا ومراتي بعتني فمزاد وانتي دفعتي فيا 95 مليون دولار انا مسواش كل دا
كريستين:كفايه انك من مصر يا حسن
انا:طالما انتي بتحبي مصر اوي كدا لي مش بتنزلي مصر
كريستين:الموضوع معقد يا حسن بس انا مش مسموحلي انزل
انا:اكيد بسبب شغلك الي انا مش هسالك عنه (وبضحك)
كريستين:شاطر يا حسن اوعي تسال عشان انتا مش هتلاقي عندي اجابه لكل الي انا في دا
انا:بس البيت جميل جدا ومش بحسد علي فكره
كريستين:ولا تحسد يخويا يعني اي الي هيحصل يعني تفتكر انا ممكن اغدر بيك يا حسن ولا انت شايفتي انسانه كويسه
انا:كريستين الي من لحمي ودمي كانو سبب فكل دا ف انا بقيت اتوقع اي حاجه وكل حاجه وحتي لو غدرتي بيا فصدقيني هتبق احلي نوع من انوع الغدر لو بلعيون دي
كريستين:اوبا...احنا بنعاكس بقا
انا:يعني هي جت علي قرمط يعني (وبضحك)عاوز اسال علي حاجه لو ينفع
كريستين:اتفضل
انا:ساره الي نتي اشترتيني منها تعرفي اي عنها
كريستين:ساره من الشخصيات اللعوبه جدا وفي المزاد الي نتا شوفته دا بتجيب حاجات نادره او حجات استثنائيه متجوزه من راجل اعمال هنا وكل شويه يتطلب منها حاجه تجبها فلمزاد وفعلا بتعمل دا والي اتطلب منها تجيب شب من مصر يكون نام مع اهله وكل القريبين منه ويسببلهم مشاكل لباقي حياتهم بس انت بتقول ان انتا اتعملك مشاكل من امك وصاحبك وساره انقذتك منهم يبقا اذاي بقا انتا بتكدب عليا يا حسن
انا:صدقيني هو دا الي حصل انا هكدب عليكي لي(احي الاكونت بتاع خالد يعني كدا خالد مات بجد)
كريستين:امال ساره منفذتش المطلوب منها لي
انا:اكيد منفذتش المطلوب منها انا استحاله اقتل امي
كريستين:طب مهي حاولت تقتلك يا حسن
انا:لا لا محاولتش واكيد انا مش هعملها كدا دي امي
كريستين:خلاص انا هجيب ساره وهشوف الموضوع دا ودلوقتي بق انا بقول نتغدا بره ولا اي
انا:هو احنا لسه ف لندن صح
كريستين:حسن لندن اي احنا في المانيا اجمل منها وانا هوريك
ركبنا العربيه وطبعا ورانا جيش تحسه الموكب الرئاسي حاسس اني بحلم لتاني مره وبشوف حجات جميله والبلد فعلا جميله بس الخزوق هاخده امتا مش عارف ومش فارق معايا اصلا
وصلنا لمطعم مكان فاخر ومفيهوش غيرنا قعدنا فوش بعض وقصه حب جديده هتبدا ولا اي كانت جميله وعامله ذي سنو وايت(شخصيه خياليه من ديزني)انا سارح فعنيها وبس وهي بتبصلي وبتتكلم وانا ولا هنا شايف شفايفها بتتحرك بس مش سامع كلام سارح فعنيها فوقت علي صوتها
كريستين:حسن...حسن
انا:نعم..في اي
كريستين:سرحت ف اي
انا:ولا حاجه حلو الاكل اي دا بقا
كريستين بتضحك:كل وانتا تعرف
بدانا اكل طبعا مش عاجبني بس انا مش مبين
خلصنا واتحركنا من المكان وانا فاكر ان احنا هنروح البيت هو احنا فعلا روحنا البيت بس مكنش زي منا سايبه الصبح لقيت كريستين عامله حفله وناس كتير ومحدش تقريبا لابس هدوم احنا في المانيا بقا دخلت المكان دي جي ومزيكا ميكس انا بحبها والناس بترقص ونا مش شايف كريستين البنات ابتدات تزقني عشان ارقص معاهم وبدات ارقص واخبط فطيز دي واقفش فبزاز دي ودي بتبوس ودي بتتبعبص والدنيا اتقلبت مع اول كاس شربته حسيت اني ملك خدت البنتين وطلعنا الاوضه بتاعتي
وانا مش ملاحق عليهم الاتنين نازلين بوس فيا اترمينا علي السرير قلعت هدومي مسكت اول واحده كانت فلات بس طيزها جمده نزلت علي شفايفها اكل فيهم والتانيه بتبوس فضهري وبتحسس علي جسمي وطيزي وبتدخل صباعها فطيزي هيجت اوي بس شيلت اديها بعصبيه لقيتها بتضحك علي طول قمت منيمها علي بطنها ورفعت طيزها ودخلت زبي فطيزها علي الناشف لقيتها بتصوت والتانيه نامت فوقيها ومصدرالي طيزها ونا ماسك كسها بعض في وايدي بتبعبص فطيزها وزبي فطيز التانيه(انا عمري منكت اتنين ولا عملت الي انا بعمله دا)زبي فاشخ طيز الاولي والتانيه بتصوت اهاا امممم من صباعي ولساني لحد مجابت شهوتها فوشي والتانيه انا نزلت فطيزها انا لقيتها نزلت من فوق صاحبتها وعملت معاها69 انا مستحملتش
قمت راشق زبي فطيزها وهي بتصوت من المتعه و لسان صاحبتها الي فكسها وزبي الي فطيزها وبدات ادخل اكتر والاوضه كانت عباره عن اصوت واهات شرموطه ومنظرهم وهما ببتساحقو كان يجنن بدات اذود سرعتي لحد مجابو هما الاتنين ونا لسه شيلت زبي من طيزها وفردت جسمي نامت عليا ومسكت شفايفي بوس ونا نازل تقفيش فطيزها وبدخل صوابعي فخرمها لقيت التانيه اتحركت ونزلت علي زبي مص ولحس وانا ماسك التانيه بوس وبنتخانك علي الي ياخد لسان التانيه لحد ملقيتها بتطلع بكسها علي وشي وبقيت الحس كسها وزنبورها الي مليان شهوه بس انا هايج نيك من الي انا في دا واحد كسها فوشي والتاني بتمص زبي بطريقه بنت متناكه سابت زبي وقامت وابتدت تفرش زبي علي كسها دخلته وسمعت اهاا من افلام البورنو بالظبط وابتدات تتنطط والتانيه بتشد فراسي عشان ادخل لساني اكتر والتانيه بتتنطط اكتر وانا بلحس فكس دي اكتر لحد منزلت شهوتها والتانيه قامت من علي زبي ونزلت شهوتها علي الارض وانا فضلت العب فزبي لقيت الاتنين جم جري ركعين بيلحسو فزبي وبيوضي عشان انزل وبدات العب فزبي وهما فاتحين بوقهم لحد منزلت فبوقهم وهما خدو اللبن وبلعو واترميت علي السرير من النيك الجامد واحده نايمه علي يميني والتانيه علي شمالي فحضني وايدي ماسكه فطياز الاتنين وبيضحكو بشرمطه خدت نفسي وحسيت اني ملك وان يمكن دي هتبق حياتي الجديده وبدايه حياه وكدا نمت صحيت علي ايد بتلعب فزبي لقيت البنات نايمين كانت كريستين وبتضحك
كريستين:بتحتفل لوحدك يحسن مش عيب كدا لقيتها بتضرب البنات علي طيزهم وبتقولهم يطلعو برا البنات خرجت
انا:صباح الخير
كريستين:صباح النور يعم كل دا نوم ولا هو علي قد التعب حاسه انك عملت مجهود وبتضحك
انا:مجهود جامد جامد
اتحركت ونامت فوقي وبدات تبوسني وبتحرك ايديها علي زبي وانا مصدوم ومش مصدق نفسي ونا بحسس علي طيزها وبقفش فصدرها قمت قلبها ونمت ان فوقيها وهي من غير اندر وبرا لابسه روب ابيض بس زبي بيلمس شفايف كسها وبدات انزل علي صدرها كان طري قول بدات امص في بكل هدواء اكني برضع بالظبط..وايدي لمست كسها وسمعت احلي اها
كريستين:اممممم دخلو بق
انا:ادخل اي بس احنا بنسخن بصي سيبيلي نفسك ونا همتعك
وبدات العب فكسها الي كان مبلول من غير ملمسه وبدات انزل علي سورتها ابوس فيها واهيجها علي قد مقدر(انا كنت مقتول بس في حيل انيك البنت جمل بصراحه)نزلت علي كسها الي كان نار نار احمر واخد حمران مخلي شكله يهيج نزلت اعض في وايدي بتقفش فبزازها وماسك زنبورها وهي بتشد فراسي وبتتاوه اممممم احححح ايي اكتر يحبيبي اكتر اشفط كمان وعض كمان اهاا اهاا..وانا مع كلامها بهيج اكتر لحد مبقت بتزوم وتشد فشعري جمد ونزلت شهوتها وبدات تنهج ومش عارفه تاخد نفسها لقيتها اتعدلت وقامت نطت فوقي وبدات تبوس فيا بشهوه ونا اقلبها وابقا فوقيها وبعدها بشويه هي تقلبني وتبق فوقي كنا بنتخانق اكننا بنحب بعض وبقلنا كتير مشوفناش بعض بقيت فوقيها وبقيت بفرش زبي علي كسها واحركه علي زنبورها وهي بتوحوح مني وبتقولي دخلو بقا نيكني بقا
بدات ادخل زبري جوه فرن مولع نار هي اهاا اهاا وصوتها بيعلا وانا بزود اكتر..وبقولها اي يمتناكه صوتك في القصر كله الحراس هيفكرو اني بقتلك
كريستين:خليهم يجو ويتفرجو ونتا بتنكني اهاا اممم احح
انا:اها يشرموطه بتهيجو والناس شيفاكي
كريستين:اها ولوينفع ينيكوني كلهم عاوزه اتناك من كله محدش فيهم كيفني كلهم بيجيبو بسرعه كلهم اهاا امممم اححح
انا قرصتها من بزها:ونا مش عجبك يلبوه
كريستين بتتوجع بمياصه:اهاا لا عاجبني اهاا دخل زبرك اكتر يحبيبي
انا:هفشخك يشرموطه ومحدش هينيكك غيري
كريستين:من النهارده انت بتاعي وبس وكسي مش هيدخله زبر غيرك اهااا نيك كمان وطفي ناري احح مش قادره
انا:هه مش قادر خلاص هنزل انزل فين
كريستين:فكسي طفي نار كسي اهاا
دخلت زبري علي الاخر فكسها وصرخت بصوت مش عالي من الالم وهي صوتت من لبني السخن الي فكسها اتعدلت علي السرير لقيتها بشعرها التلجي بتنام علي كتفي وبتبصلي عنيها كانت فيها سحر لما ببصلها بتوه واسرح..ابتدت تتكلم
كريستين:يخربيتك يا حسن انتا فشختني كسي اتهري
انا:هو الي حصل بنا دا عشان انتي هايجه ولا عوزاني انا
كريستين:هو في الاول انا كنت هايجه بس ونا فحضنك حسيت بحاجه عمري محسيتها حسيت انك فاهمني ومش نايم معايا وخلاص وهتجيبهم وتمشي انت متعتني قبل متمتع نفسك
انا فعلا محدش هيلمسني تاني غيرك
انا:عجبتك يعني
كريستين:امال يحبيبي انت عجبتني واوي كمان ورحنا انا وهي فبوسه طويله وبتحسس علي زبري اتوجعت
انا:اي الوجع دا انا مش قادر
كريستين:من المجهود يحبيبي..استني انا هتصرف
مسكت التليفون واتكلمت شويه مفعمتش حاجه من الكلام عشان الماني خلصت المكالمه وبدات تتكلم معاياا
كريستين:تعالي ناخد شاور ونت هترتاح علي الاخر
فعلا دخلنا خدنا شاور سخن بس بحترام من غير قله ادب وجابت مرهم ودهنتلي زبي ومفيش وجع
وبعدها نزلنا فطرنا كان فطار عباره عن سلطه وفاكه وعسل بس روحنا مكان في القصر اوضه خشب الي فهمته انه سونه غرفه بخار يعني قلعنا هدومنا ولفيت فوطه علي جسمي وكريستين بردو لفت فوطه علي جسمها وفوطه علي شعرها قعدت انا وهي بتاع ساعه ونا حاسس ان جسمي فك غير الاول كان واجعني
كريستين:اي يا حسن حاسس ب اي
انا:حاسس اني فدنيا تانيه خالص وبدات ابوسها وهي بقت فحضني وايدي سارحه فكل جسمها لقيتها بتبعد وبتقولي يبني اتهد بق عشان صحتك..انا شديتها عليا تاني صحت اي بس مش قادر امسك نفسي قدامك وخليتها تركب علي زبي ونا قاعد وبدات ابوس فبزازها وهي بدات تسيح خالص لقيتها قامت..
كريستين:استنا يحسن عشان صحتك بجد واحنا مع بعض
انا:خلاص ماشي
كريستين:متزعلش انا همتعك علي الاخر..تعاله معايا
طلعت انا وهي ونا حاسس ب باور عالي اوي اي دا روحنا اوضه انا بصراحه لو مشيت لوحدي اتوه فلقصر دا لقيت اتنين ستات باين انهم ف الاربعين لابسين ابيض وفي طربيزتين وفوطه كدا انا فهمت ان دا مساج ضحكت لكريستين
انا:لا متعه متعه انا مش هستحمل ايديهم
كريستين:هات اخرك يا دكري
الستات مكنوش كبار اوي واحده بيضه شعرها احمر بزازها كبار اوي عندها كرش خفيف عند بطنها وطيزها وخده حقها من كبر ودي كنت واقفه عند الترابيزه بتاعتي ترابيزه كريستين واقفه عندها صاروخ عود موزون شعر اسود بزاز تفاح طياز علي قد ايدك شفايف حمرا حاجه جامده فشخ قلعنا ونزلنا تحت الفوط
وبدا المساج وبدات رحله هيجان خليتني اولع انا كنت نايم علي ظهري بدات بالكتاف ايديها كانت ناعمه اوي وبتحسس بطريقه فشيخه علي صدري وبعدها مسكت دراعي اليمين وانا نوعا ما متخدر او تايه فلمتعه ببص لقيت كريستين بزازها باينه احا علي جسمها وهو مدهون زيت عامل زي التلج والست الي هناك بتدلك فيهم وبتبصلي وبتعض علي شفايفها ونا زبري عمل خيمه في الفوطه..لقيتها بتدعك فبزازها وبتقرب من حلمت بزازها وبتلمسها بلسانها بطريقه شرموطه انا هموت من الهيجان وكريستين فاتحه بقها وبتتاوه براحه كانت الست الي معايا نزلت تدلك رجلي وايديها بقت تنزل علي بضاني وانا زبي بيشد اكتر والناحيه التانيه بدات تنزل تحت عند رجلها وبدات تدلك مكان سرتها وبدات نزل باديها علي كسها براحه وكريستين متخدره خالص وبتطلع اهات مكتومه الست بعدت مبين رجليها وطلعت علي الطربيزه وراحت عند سرتها وبدات تبوس وتنزل تحت شويه لحد موصلت لكسها وقفت عنده وبصتلي وطلعت لسانها ولحسته كله وهي بصالي انا غمضت عيني من الهيجان نا شايف كريستين بتترعش من غير هدوم وفي واحده مبين رجلها بتلعب فكسها والتانيه بتحسس علي زبري كريستين صوتها ابتدا يعلي وصوت الست وهي بتشفط كس كريستين بقا واضح وبيعلا لقيت الست الي عندي شالت الفوطه بتاعتي وطلعت فوقي69 وبدات تحسس علي زبري بالراحه..ونا لقيت جبلين مش طياز..فضلت احسس عليهم واقفش فيهم لسانها بقا يلحس فبيوضي لحد مخدت بيضوي فبقها وبتطلع تلحس زبي بلسانها اكنها ماسكه مصاصه انا نزلت البنطلون الي هي لابسه وحشرت راسي بين طيازها..لقيتها بتتوجع اهاا..والناحيه التانيه كريستين بتزوم من لسان الست الي بيلحس كسها وصوابعها الي فكسها وفي طيزها لحد مبقت تزوم جامد ونزلت شهوتها وبدات تاخد نفسها وقلعت التيشرت الابيض وبانت بزازها ونظراتها بنت متناكه لي كدا انا بهيج اوي منها مسكت طيز الي معايا وبدات ادخل صوابعي فكسها كان واسع بس طيزها كانت ضيقه بدات ادخلص صباع الاول هي شهقت وبدات تصوت وتمص فزبري اكتر بعد كدا طيزها خدت علي ايدي وبدات ادخل صباعين ولساني بيلحس كسها لحد مصرخت ونزلت شهوتها وانا هايج علي 69 الي كريستين والست التانيه عملاه الاتنين بيدارو الصويت وبيعضو ف كساس بعض منظر يهيج فشخ يديني فياجرا من غير ماخد حاجه..ببص لقيت الست الي معايا ملط انا نطيت عليها حضنتها ومسكت شفايفها مص وبوس وايدي بتدعك بزازعا الي كانو اكبر من حياتي بدات ادخل راسي بينهم وايدي فكسها الي كان واسع اوي خلتها فوضع الدوجي وجبت الزيت بتاع المساج ودهنت بي طيزها وزبي وبدات ادخل راس* زبي دخل بسرعه بدات ادخل واحده واحده لحد نصه
وهي بقت بتصوت لحد مدخلته كله وفضلت داخل طالع فطيزها الجباره دي حاجه فاجره بجد داخل طالع وطيزها بتتهز معايا وصوتها بيعله اكتر..لحد منزلت فطيزها وبتاعي لسه واقف ببص الناحيه التانيه لقيت كريستين فوضع الدوجي والست بتلحس كسها فوضع الدوجي بردو..انا طلعت وراهم وبليت زبي ودخلته فكسها شهقت وبقت بتعض فكس كريستين قوي والست الي كانت معايا راحت نامت قدام كريستين وكريستين بقت تلحس كسها بقينا..احنا الاربعه بنيك فبعض معايا 3 نسوان بيصوتو فوقت واحد احا..انا بقيت برزع اكتر فيها تزود لحس فكس كريستين فكرستين تلحس كس الست الي معاياا اكتر..لحد منزلو شهوتهم ونا خرجت بتاعي عشان انزل كل واحده فيهم مسكت زبري من مكان شكل اتنين فبيوضي وااحده فزبي للحس ومص لحد منزلت علي وشهم هما الثلاثه واترميت علي الطربيزه من التعب مكنتش قادر كريستين نامت جنبي والستات خدو هدومهم ومشيو اكنهم كانو بينفذو حاجه والحاجه خلصت
كريستين:اي رايك بقا في المتعه
انا:يخربيتك اي دا انا مشوفتش كدا فحياتي
كريستين:ولسه هتشوف يا حبيبي..يلا قوم خد دش عشان العشاء
انا:احا هي الدنيا ليلت امتا احا انا كل دا بنيك
كريستين:هتحسد نفسك ولا اي
انا:تب مش هناخد شاور مع بعض..ولا اي وبضربها ع طيزها
كريستين بمياصه:اهاا بس بق مش قادره
انا:طب يلا بينا..دخلنا خدنا الشاور الجميل ولبسنا الهدوم كريستين:علي فكره احنا جايلنا ضيف علي العشاء
انا:ضيف مين دا
كريستين:هتعرف لما ننزل تحت
نزلنا تحت السفره مليانه اكل وفي احا سمك واكل بحري
انا:انتي عوزاني اعمل اي تني(وبضحك)
ببص قدامي لقيت ساره داخله وبتقول مساء الخير
انا بصيت لكريستين ولسه هتكلم...........!!!!!
انا قولت الجزء مفيهوش جنس بس لو صلت للجزء دا كدا انت بتابعني عشان القصه عجباك مش عشان الجنس الي فيها تم الجزء الثامن بنجاح اتمنا قراءه سعيده ولسه حسن انا فشختو فحيانو بس هو هيفشخ كل الناس تابعع لتعلم كل القصه
الجزء الناسع
وقفنا في الجزء الي فات لما حسن فشخ كريستين والاتنين بتوع المساج ونزلو علي العشا وكان في ضيف مميز
حسن:ساره....انتي بتعملي اي هنا
كريستين:حـــســـن....دي ضيفتنا اتفضلي يا ساره
قعدت وانا قاعد مغلول منها وعاوز اقوم انيكها بنت الزانيا بس الحراس فكل مكان وسلاح فقلت اهدي اللعب لحد مبدا الكلام
ساره:خير يا كريستين هانم انا مفهمتش طلب الدعوه العبد الي اشترتي مش كويس
انا:عبد....انتي اتجننتي
كريستين:اهدا يا حسن في اي..حسن مش عبد لحد حسن هيبق جوزي ولازم تحترمي كويس اوي
ساره:واو جوزك حسن دايما محظوظ بيقع مع ستات زي القمر
بينام معاهم وبعدين هما الي ينامو معاه(يتناك)ولا اي يحسن
حسن:لي..عاوز اعرف لي عملتي كل دا اد كدا طلعتي شرموطه وكلبه فلوس انا مستهلش كل دا مستهلش كل الي اتعمل دا
ساره:لا تستاهل وتستاهل اوي كمان
كريستين:كان مطلوب منك تجيبي حسن وفي شروط معينه يقتل كل الي حواليه وينام معاهم ودا محصلش يا ساره
ساره:لا دا حصل بس حسن استحاله يفتكر عشان مكنش فوعيه وهو بيعمل كدا
انا...يعني اي الكلام دا انا مش فاهم
ساره:يعني انتي جيباني هنا عشان احكيلك جبته ازاي
كريستين:ايوه
ساره:اكيد طبعا بس كل حاجه وليها سعرها
انا:لا شرموطه شرموطه
ساره:انا مسمحلكش يا حيوان انت تشتمني كدا
انا:حيوان مين يبنت الزانيا
لقيت الحراس طلعو السلاح وكلو فوش بعض قامت كريستين مزعقااه كلو فعلا نزل سلاحه
كريستين:انتي بترفعي سلاح فبيتي الحركه دي مش هتعدي
ساره:كريستين هانم انتي شايفه لسانه طويل اذاي..المهم اتفقنا
كريستين:اتفقنا
ساره:الموضوع بدا اني سافرت مصر عشان المهمه واستنيت ف كافيه لحد ما اي حد يجي وفعلا جه حسن وفضل مستني كتير كلمت الويتر يحطله برشام ايزيكس ف القهوه وانتي طبعا عارفه بيعمل اي..
انا:بيعمل اي
كريستين:بيتهيالك كل حاجه بتفكر فيها كانك ف عالم سحري
ساره:بالظبط كدا..انت فاكر ان نورهان مجتش بس نورهان فعلا جت بس رجالتي كانو بره ومخلوهاش تدخل خدت رقمي وكنت عارفه انك هتكلمني وفضلت مستنيه اي تاتش يحصلك هيتهايالك فورا..وفعلا اتهيالك ان صحبك بينام مع امك ودا محصلش..انت الي نمت مع امك مش خالد..يعني امك وخالد مكنوش مع بعض كل دا حصل فدماغكك انت وبس..طبعا خليت ناس تمشي وراك وتدخل بيتك وتحط كاميرات فكل مكان والي حسبته لقيته..اليوم الي خالد زنق امك في المطبخ محصلش اصلا وامك كانت نايمه ف اوضتها اساسا
ساره طلعت تليفون وشغلت فيديو بالتاريخ والساعه وفعلا امي نايمه والكاميرا في المطبخ ونا واقف باصص في الشباك.. ومفيش حد في المطبخ انا مصدوم ومش بنطق وساره بتضحك
ساره:اهدا يا حسن اهدا لسه الي جاي لسه تقيل انشف كدا
انت طبعا جتلي وحكتلي علي كل حاجه وانا جبتلك لمون وزوتلك الجرعه اكتر وبقيت بتحلم بيهم كمان..وبدانا ننفذ الخطه ونت مشيت وطبعا في ناس مشيا وراك..وطلعت ورا خالد شقه سماح بس للاسف سماح مكنتش موجودا اصلا ونت دخلت وبعتلي الفيديو خالد بينيك سماح بس مكنش في حد في الشقه اصلا..ودا الفيديو يا حسن..فعلا نفس الفيديو بس محدش موجود انا بصور هواء مفيش حد
ساره:طبعا ركبت كاميرات فبيت سماح عشان ارقبها هي كمان وانت بعتلي الفيديو ونا مبسوطه ان الخطه ماشيه ذي الفل وتاني يوم انت لقيت خالد بينيك امك في المطبخ وامك بتشده علي اوضه النوم..بس في اليوم دا امك كانت عند الدكتور اصلا..وكله بلدليل والفيديو انا داخل من باب المطبخ وبمسك الهوا كاني ماسك تليفون وبرجعه مكانه..انا نوعا ما بقيت مشلول من الصدمه اي دا وساره لسه بتتكلم:انت طبعا رجولتك رجعتلك ورحت لبيت صحبك ودي الحاجه الوحيده الحقيقيه انك خليت ام صحبك شرموطه..وروحت البيت وحصل حاجه مع امك لازم تتفرج علي الفيديو دا هيعجبك اوي..وفتحت الفيديو انا قاعد وبكلم امي وهي لابسه عادي خالص وبدات اقولها اني بنيك واحده كبيره ف السن نفس المشهد الي حصل معايا بس امي مش لابسه قميص نوم لابسه عادي..وفعلا دخلت ورايا الاوضه وضربتني بلقلم وانا فضلت اضربها وكانت مصدومه طردتها من الاوضه وبعدها قمت خارج وهي كانت مرميه علي الارض بس انا مش واخد بالي منها وسيبتها ونزلت..
انا:مش فاهم يعني اي الكلام دا يعني امي محترمه..ام..ام
ساره:لا لا انشف يا دكر هتعيط ولا اي..بعدها انت جتلي وكنت مضايقه بسبب النيك والي انت عملته وروحت البيت ولقيت امك مرميه علي الارض دخلتها وحطيتها علي السرير امك جالها انهيار عصبي انت فضلت تكلمها وهي مبتردش عليك..
ساره طلعت التليفون وشغلت فيديو وفعلا انا بكلمها وبحكيلها عن الي حصل وهي ساكته ومش بتنطق
ساره وهي بتضحك جامد:الفيديو الي جاي دا بق هو الي في كل الضحك ونتا طالع لسماح عشان تنتقم اولا الباب كان مفتوح ونت بتكلم سماح وبعدها..اي دا اي دا انا اوريك الفيديو احسن..انا مسكت التليفون وبدات اتفرج انا دخلت الصاله ومفيش حد وبدات اكلم سماح علي انها موجوده وبضرب الهوا وعمال اشتم واضرب الهوا ومسكت بكره اللزق وكل دا وساره قاعده بتضحك وكريستين مبتتحركش..بدات اقلع هدومي وانيك ف الهوا وانا بتفرج ومش مصدق نفسي..ساره كملت كلام
ساره:اي يحسن مش عارف تدخلو(وبتضك)وطبعا لما جيت تفتح باب بيتكو حسيت ان في حد جوه جيت تلف من باب المطبخ ولقيت خالد وكان مبين رجلين امك بس دا فخيالك..وشغلت الفيديو وبان في اني واقف بتفرج عليهم بس وهما بيتكلمو مع بعض والحوار هو..
امي:حسن اتجنن يا خالد
خالد:بعد الشر متقوليش كدا اكيد كويس وفتره وهتعدي
امي:بيمد ايدو وبيضربني(وبتعيط) فاكر انك بتنام معايا
خالد:انتي بتقولي اي يمنال حسن اخويا انا مقدرش اعمل دا
امي:اوعي تتكلم معاه لحد مشوف الي حصل دا اي نهايته
خالد:حاضر يا منال الي نتي شايفه
ببص لقتني بخرج من باب المطبخ وبخبط وامي اتنفضت وعدلت نفسها ومسحت دموعها وفتحت الباب ونا ببص ليها بقرف وهي بتبصلي وبتدمع واتكلمت مع خالد وخت منه التليفون ومشي ونا دخلت ل امي وفضلت اضرب فيها وهي عماله تقولي يبني حرام عليك يا حسن انا امك يبني وانا مش سامع ولا هممني حاجه وهي قدامي متمرمطه..
انا سيبت الفيديو ونا دموعي فعيني ومش قادر
ساره:لا لا لازم تكمل الفيديو
كريستين:خلاص يا ساره مش هيشوف كملي كلام
ساره:حاضر يا هانم..طبعا بعد مسيبت الخياره ف طيز الوالده رحت لصاحبك الي امه هي البطل الوحيد فقصتك الي حقيقي دخلتله وشغلت فيديو وحصل الاتي..انا بدخل لخالد..
خالد:اي يبني متبطل ام الرعب دا اي وحشتك
انا:وحشتني اوي دانا مبقتش افكر غير فيك
خالد:في اي يا حسن مالك
انا:تليفونك اهو انا ماشي
خالد:يحسن استنا بس
انا مستنتش وضربته بدماغي وقع وفضلت مكمل ضرب وكتفته وقفلت باب الشقه ورجعت كان هو فاق
انا ضربته بلقلم:لا اصحا معايا كدا اليوم لسه طويل
خالد:ليه ليه يا حسن
انا:مش عارف يمكن عشان انا كداب او خايف او بنيك شرفك
خالد:يعني اي يحسن مش فاهم حاجه
انا:هنلف وندورعلي بعض نكت امي لي يا خالد
خالد:انت اتجننت يا حسن دي امي يا حسن انت اذاي بتفكر كدا
انا:هو فعلا انا عارف بس مش عاجبني بس خليتني اعمل حاجات انا عمري مكنت متخيل اني اعملها
خالد:انت لازم تهدا يا اخويا انت اعصابك تعبانه
حسن:وانا انيك منوله لي منت مكفيها انا فكرت فواحده جوزها مبيتحركش من الخليج وسايبها هي وبنتين واحده شرموطه والتانيه محترمه ونا هنيك كله
خالد:ابوس ايدك يا حسن امي واخواتي يا حسن دول اهلي واهلك يا حسن انا معملتش حاجه انا اخوك يحسن
انا:هتفضح امي اذاي بفيديوهاتك الي مش بتكمل..لما تيجي تصور صور كدا..وفتحتله فيديو وهو بينيك سماح ومفيش حاجه اصلا انا بصور هوا وهو مش فاهم
خالد:يحسن انت اتجننت خلاص مفيش حد في الفيديو
انا:لا لا متتصدمش لسه الي جاي احسن..وشغلت فيديو ونا بنيك امه وهنا كانت الصدمه والمفاجاه ان خالد بتاعه وقف علي امه
انا:اي دا دياثه دياثه انت هايج علي زينب ولا اي..بس بصراحه انت بتعمل مجهود ونا عاوز اريحك من التعب د..بدات اقلعه وهو بدا يفرق ويعيط ويقولي حرام عليك يحسن ونا ببعبصه عشان اوسع خرم طيزه لحد مهدي وبدات انيكه..وخلصت وكان خالد اتخدر خته وحطيته بره وفعلا كل الي حصل بعد كدا ونا بنيك امه قدامه وبعدها لقيته هو وامه بينيكو بعض وخدت بعضي ومشيت..
ساره:انت روحت يا حسن وافتكرت امك ودخلت تشوفها وهنا كنت انا حققت الي انا عوزاه..
انا ماسك الموبايل وشايف امي وهي غرقانه ددمم من عند رجلها ونا وخدها وبحطها في الحمام وبعدها بلبسها هدوم
انا:ايوا بس..بس هي مش بتتحرك هي كانت بتتحرك وخايفه مني..هي ساكته لي هي مالها فيها اي..
ساره:هتتحرك اذاي ما هي ماتت انت قتلتها
انا مكنتش مصدق لدرجه اني.بدات اصرخ فيها وبدات اعيط واغم عليا ومفقتش غير فحلم ونا واقف في القصر الاسود وشايف خالد وفي واحد ماسكه وعمال ينيك فطيزه وخالد بيصوت وبيقولي..انت السبب انت السبب
مشيت شويه شوفت امه اتنين بينيكو فيها وواخده زبر فبقها
زينب:كلو بسببك انت السبب فكل دا
وانا مش عارف اعمل اي انا عاوز اجري فضلت اجري لحد موصلت ل اوضه فتحتها..لقيتني انا بس بوشب القديم قبل عمليه التجميل ماسك امي ةعمال انيك فيها..وهي عماله تصوتس تصوت وملاحظ الدم بق عمال يخرج من طيزها لقيت الي بينيكها الي هو انا بيبصلي وبيبتسملي بشكل يخوف ابليس بنفسه انا فضلت اصرخ اصرخ اصرخ لحد مصحيت لقيت كريستين جنبي وماسكه ف ايدي وبتعيط وفي تلاته مكتفيني
ومحستش بنفسي غير ونا بنام تاني وبشوف نفس الحلم..بدات نوعا ما فعزله مبخرجش من الاوضه ومهدات وعلاج وبقيت شخصيه ساكته مبتكلمش غير للضرورة..كل دا تحت عنين كريستين كنت اتعودت علي الي بنا علاقتنا كبرت بقيت احسن بقيت اسكر بقيت اشرب
بقيت ببلبع اي حاجه بقيت شخصيه بتعمل الي هي عوزاه.. وبدات نوعا ما كلامي مع كريستين يبق في الشغل وهي كانت ممانعه في الاول بس اقنعتها..وعرفت انها بتشتغل في تهريب واستخرج الاثار بدات امسك الشغل وبقيت برجع دايما ومعايا المطلوب ودايما بنجز الي بيطلب مني..بق ليا دراع يمين اسمه جاك وكنا بنعمل كل حاجه في الشغل بحرفنه وكل عمليه بتبق ممتعه لحد ما روحنا فرنسا
جاك:الكلام علي اي يا كيير
انا:هتروح انت والرجاله ذي مقلتلكم تجبولي الشخص المطلوب احنا مش هنرجع من غير العقد دا انتا فاهم
جاك:فاهم يكبير عولم وينفذ..
انا بدات اشرب فخمرا وسرحان في الي فات لحد م جاك جه
ومعاه حد وحاطط حاجه سودا علي وشه وبداو يحطوه علي كرسي ويربطوه وشالوه الحاجه دي طلعت واحده فضلت تصرخ وتهددهم
االبنت:انتو متعرفوش بتتعاملو مع مين انا هنهيكو يشويه كلاب
انا جيت من وراها:امممم وانتي من ناحيه النهايه فانتي بتنهي فعلا..
وعيني جت فعنيها
البنت:ح.. حح.. حسن انت بتعمل اي هنا
انا:جاي اصفي حسابي معاكي يا ساره..........
تمم الجزء العاشر...
الجزء العاشر و الأخير
كنا واقفين في الجزء الي فات لما حسن بقا ماسك معظم شغل كريستين وبق هو المسؤل عن كل العمليات وتنفيذها كمان وبقا عنده مساعد اسمه جاك وكان بينفذ كل حاجه حسن بيطلبها ونروح ل فرنسا وللعمليه الي حسن راح يخلصها بس مطلعتش عمليه وبس دا طلع حساب قديم وكان لازم يخلص
حسن:اي يا ساره مال لون وشك مخطوف لي كدا احنا لسه في الاول هو احنا لسه عملنا حاجه
ساره:حسن انت متعرفش انت بتعمل اي متدخلش نفسك فمشاكل انت مش قداها انت كدا هتموت نفسك
حسن:لا متخفيش محدش هيعرف اني ليا دخل اصلا عشان انتي مش هتبقي فكامل قواكي العقليه اصلا..انا حياتي كانت بخير قبل متيجي وتخربيها..كان كان زمان خالد صحبي وراجل كان زمان امي لسه عايشه..بس انا مش هنا عشان اعاتبك انا بشكرك علي الي نتي عملتيه عملتي انسان من غير مشاعر حاجه كل شغلها ف الحياه انها تدمر وبس..
عارفه يا ساره قعدت افكر ف مليون طريقه عشان اعذبك بيها
التعذيب بلكهربا ولا بالضرب ولا الحرق ولا الشهوه..وفعلا اخترت الشهوه بس معاها كل الي فات دا
ساره:يعني اي..
حسن:يعني هتتكهربي ونتي هايجه.. هتضربي ونتي كسك بياكلك..هتتحرقي ونتي كسك مبلول..هجرب فيكي نظريات ممكن يستخدموها في افلام السكس..جاك
جاك:اؤمر يباشا
حسن:معانا هنا كام راجل
جاك:معانا عشر رجاله
حسن:تب هاتلي هينري من بره عشان كان هيموت وينيكها
ساره:حسن.. حسن ابوس ايدك ارحمني علي الي عملته انا مستعده اعملك الي نتا عاوزه اي حاجه..اي حاجه..(وبتعيط)
حسن:اي حاجه اي حاجه
ساره:ايوه اي حاجه تقولها
حسن:حلو دا جاك اندهلي هينري يلا بسرعه
ساره:ليه انا هعملك الي نت عاوزه بس مفيش راجل يلمسني
حسن:ومين قلك ان هينري دا راجل اصلا
دخل جاك وكان معاه حصان اسود وكان باين عليه ان هايج وفي صحه وزبره قرب يوصل للارض
حسن:دا بق يستي هينري اكتر حصان هايج ممكن تشوفيه
ساره:هتعمل اي يحسن
حسن:المطلوب منك حاجه بسيطه ريحي المسكين دا
ساره:نعم..ازاي
حسن:مصي زبره لحد مينزل لبنه
ساره:انت اتجننت انت اكيد مجنون انا لا يمكن اعمل كدا
حسن:امممم كنت عارف انك هتقولي كدا..جاك هاتلي الصندوق
جاك خرج ورجع معاه صندوق وريحته مقرفه
حسن:الريحه بقت اقوي يا جاك
ساره:اي القرف دا شيل القرف دا من هنا
حسن:الصندوق دا بتاع هينري عشان لو حب يعمل ذي الناس
دلوقتي انتي عندك اختيارين يا تمصي زبره وتجيبي لبنه.. يترفضي وساعتها هخليه الرجاله يكتفوكي وياكلوكي الي في الصندوق دا بالعافيه.. ها اي رايك
ساره:ارحمني يا حسن ارحمني ابوس ايدك
حسن:الرحمه مش ف الاختيارات الي ادتهالك ها يلا بسرعه هينري هايج ولا مريحتيهوش هيفك مني وهيجري ويحط بتاعه فبوقك يلا خلصي..
ساره بتعيط ومنهاره في العياط
حسن:اممم يلا يرجاله اكلوها من الصندوق
ساره:لا لا خلاص هعمل الي نتا عاوزه
حسن:الي هو اي الي نا عاوزه
ساره:ها....ها امص زبره
حسن:ايوه كدا هي دي الوسخه الي انا اعرفها جاك كتف هينري عشان ميركبش عليها
الرجاله ربطت الحصان عشان ميتحركش..وفكو ساره ونزلوها علي ركبتها وبقت قدام زبر هينري بتبصله
حسن:اي ناويه تتصوري معاه ولا اي خلصي يشرموطه
ساره بدات تمسك زبره بقرف ومغمضه عنيها وبتقربه من بقها لحد مدخلتها وهي قرفانه وبقت بتدخله فبقها وتخرجه وهي قرفانه من نفسها لحد مخدت عليه وبدات تزود سرعتها هي مش واخده غير راسه بس فبقها بس بدات تلعب بلسانها في وبدا يعجبها ومبقتش قرفانه وبتمص وماسكاه ب الايد التانيه وبتلعب في لحد مخرجته من بقها ونزل اللبن علي الارض..
حسن:عاش يبطل
ساره:انا عملتلك الي انت عاوزه سيبني امشي
حسن:لا انتي معملتيش المطلوب
ساره:نعم.. انت مشقولتلي امص زبره لحد ميجيب لبنه
حسن:وتبلعيه.. ولا اي يا جاك
جاك:بالظبط يباشا هي كدا معملتش المطلوب
حسن:قلعوها
اتنين مسكوها والثالث قطع هدومها وهي عماله تصوت وتصرخ ونزلوها فوضع الدوجي والصندوق قداَمها والتلاته قلعوه ونزل واحد يلحس كسها والتاني بيقفش فبزازها وهي ابتدت تهيج وصوتها بيعلي وبدا الاول يدخل زبره فطيرها علي الناشف كان صوتها عالي من الالم كانها بتموت والي راكب عليها مش راحمها..جه واحد تاني ومسك كيس وبدا ياخد من الصندوق ورايح عشان ياكله لساره
ساره:اهاا..اهاا..يحسن ابوس ايدك اعمل فيا اي حاجه غير دا
حسن:انتي ف ايدك كل دا يخلص
ساره:مش قادره اهااا...اذاي
حسن:مين صاحب المزاد
ساره:مارك اهااا..اسمه مارك
حسن:اوصله اذاي
ساره:امممممم كريستين هي الوحيده الي تقدر توصلك ليه
حسن:شكرا علي التعاون يا ساره افتحي بوقك وبلهنا والشفاء لخرا هينري..جاك خلي الرجاله كلها تلعب ومتنساش الخياره..
ساره:حسن متسيبنيش يا حسن يا حسن...
خرج حسن هو وجاك وساب عشر رجاله مع ساره
جاك:انا اتصلت ب دانيل وقالي ان العمليه تمت وانا العقد معانا
حسن:حلو اوي عاش دلع الرجاله انا مبسوط يا جاك
جاك:تحب المعركه الي جوه تفضل كام يوم
حسن:هي الرجاله دي وراها حاجه
جاك:لا يباشا ولا اي حاجه
حسن:خليهم يلعبو لحد ميزهقو وبعد ميخلصو اديهم شهر اجازه
جاك:ماشي يا كبير..يلا بينا عشان الطياره جاهزه
اتحرك حسن وركب الطياره الخاصه ورجع المانيا رجع القصر وكريستين كان فانتظاره..كان في منها حضن بيعبر اد اي حسن كان وحشها وقد اي هي بقت متعلقه بي واد هي بتحبه فعلا
حسن:اي وحشتك ولا اي
كريستين:حاسه اني غلط عشان خليتك تشتغل معايا يا حسن
حسن:لي كدا..
كريستين:مبقتش اشوفك كتير وبعدين خايفه عليك يجرالك حاجه..
حسن:متخافيش عليا انا كويس ومبسوط اوي كدا..ومفيش حاجه هتبعدني عنك اصلا ولا حتي الموت
كريستين وحسن راحه فبوسه طويله نسيتهم.انهم لسه فلجنينه ومدخلوش القصر
حسن:انا بقول نطلع فوق ولا اي
كريستين:امممم خد شاور ونتعشا وبعدين نطلع فوق
حسن:امممم الليله شكلها حمرا النهارده
ملحوظه(مبروك مبروك للنادي للاهلي بتتويجه بطل افريقيا)
طلع حسن وخد شاور ونزل علي السفره ووجبات بحريه لا تكون موجوده غير لنيكه بنت متناكه..حسن بدا ياكل كان الاكل فعلا حلو جدا..وبدا الخمور فلنزول علي السفره وكان الليله هتكون تاريخيه..دخل جاك وطلع من جيبه سجارتين حشيش ملفوفين
واداهم لحسن..
حسن:لو تعرف انا بحبك اد اي يا جاك هتقول عليا شاذ..ههههههه
كريستين:الرجوله عوزاك جاك لو عايز شاك هو عارف وهيلاقيه
جاك(بيضحك):عارف يهانم عارف تومرني بحاجه تانيه يباشا
حسن:لا بس ريح بكره عشان عندنا شغل بعد بكره واندهلي مايكل من بره عشان عاوزه..
كريستين:عاوز اي من مايكل
حسن:هياخد مكافئه علي شغل النهارده
(عزيزي القاري كل الشخصيات بتتكلم بلغه تانيه بس انا بكتب بلعربي عشان محدش يتلغبط جاك بس هو الي بيتكلم عربي)
دخل مايكل..وبدا حسن يساله
حسن:مايكل انت عمرك قولتيلي علي حاجه وانا قولتلك لا
مايكل:لا
حسن:عمري زعلتك او ضغط عليك فشغل
مايكل:ابدا محصلش
حسن:انت شغال بتنقل اخباري لكريستين صح
مايكل:انا لا محصل مقدرش اعمل كدا
حسن:وانا مصدق يا مايكل
حسن طلع المسدس وضربه بالنار الطلقه جت فدماغه
كريستين: اي الحصل دا..قتلته لي يحسن
حسن:بغض النظر انه بينقل اخباري انا سالته وكذب عليا اذاي اديله الامان بعد كدا ممكن يكدب علي ف اي حاجه او ينقل اخباري بجد ل اي حد تاني ويعمل مشاكل ف الشغل
جاك:تب اي اخفيها يا باشا
حسن:معلش هتعبك يا جاك..وبعد متخلص مشوفش وشك تاني مش عاوزك تشتغل معايا يلا غور
جاك كان مصدوم وخد الجثه وطلع بره
بعدها طلع الجثه ودفنها وبدا حوار بين الاثنين
كريستين:دا تصرف متهور يحسن
حسن:مكنش هيحصل لو مكنتيش شغلتي ينقل اخباري
كريستين:علي اساس انك كنت هتيجي تقولي علي ساره
حسن:وانا من امتا وانا بخبي عليكي حاجه
كريستين:يحسن انا خايفه عليك صدقني وخايفه تغلط..ذي ما في شطار كتير كان سبب وقوعهم اسباب تافهه
حسن:متخفيش انا بحسبها كويس ومش هقع ممكن متخبيش عليا حاجه تاني ولا تمشي ناس ورايا انا مفيش حاجه مخبيها
كريستين:بما ان خلاص خت حقق من ساره بكدا تكون ارتحت
حسن:انا لسه مختش حقي ساره معملتش كدا من نفسها
كريستين:يع..يعني قصدك اي
حسن:اوصل لمارك اذاي
كريستين:يحسن مارك ميعرفكش ساره هي السبب وخدت جذائها والموضوع خلص خلينا بقا نرجع لحياتنا الطبيعيه
حسن:اممممم انا قولت ابدائها معاكي بصراحه بس نتي مش عاوزه تساعديني ف انا هوصله لوحدي
كريستين:ولما توصله هتعمله اي
حسن:هقطعله زبره واخليه خول وانيك امه واخواته
كريستين:امه ميته وملوش غير اخت واحده وانت نكتها فعلا
حسن:انا.. دي تبق مين
كريستين:انا يحسن..مارك يبق اخويا
حسن:اخوكي..يعني انتي كنتي تعرفي كل الي حصلي دا
كريستين:صدقني معرفش حاجه.انا مش بكلم مارك بقالي سنين بسبب مشاكل عائليه وبسبب مشاكل شغل ومارك عاوز حقه ف الميراث الي ابويا كتبهولي كله..فقرر انه يصالحني وعزمني علي المزاد..وقبل ميبدا قلي ان في حاجه استحاله متخديهاش وانتي عارفه سعرها هيكون اي فا ادفعيها عشان الحاجه دي لو راحت لحد تاني هتتبهدل
حسن:والحاجه دي تبقا انا
كريستين بعياط:اه يحسن انا بحب مصر وكنت عارفه ان لو حد غيري خدك كان هيعمل اول حاجه انا سالتك عليها هنا كان هيخليك عبد جنسي..عشان كدا اشتريتك بلمبلغ الكبير دا بكدا مارك يكون خد حقه وانا كسبت راجل من بلدي الي انا بحبها..
انا بحبك يا حسن صدقني وكنت بعمل دا علشانك..بس مقدرش اشوفك ونت بتعمل كدا فاخويا هو ملوش ذنب
حسن:لو بتحبيني كنت قولتيلي الحقيقه مكنتيش تخبيها عليا
كريستين:انا اسفه انا اسفه سامحني يا حسن
حسن:لو في حاجه اتعلمتها من الرحله الي انا كنت فيها اني مديش الامان لحد ولا اسامح ومسيبش حقي..انا ماشي
حسن طلع لبس هدوم ونزل لقا كريستين فمكانها بصتله وعنيها كلها دموع وكانها ملاك ساحر قلب حسن بدا يدق عشان فعلا اتعلق بيها حبها وحاسس انه لقا اخيرا حد يفهمه ويحبه..بس المره دي كان الشيطان هو الي مسيطر..حسن فكر بعقله مش بقلبه..مشي
(ونروح لمشهد جاك مع مارك)
مارك:جاك بتعمل اي هنا
جاك:كنت عاوز اتكلم معاك في موضوع مهم
مارك:موضوع اي
جاك:لما بعتني مع العبد الي اتباع روحت ونفذت كل الي انت طلبته مني..دلوقتي هو طردني عاوز ارجع اشتغل معاك تاني
مارك:واي سبب الطرد عملت اي
جاك:حسن بقا مغرور ومش عجبه حد بدا يزعقلي علي حجات متستهلش وبعد كدا طردتني وكريستين هانم مش بتدخل
مارك طلع تليفونه وبدا يتكلم
مارك:الو كريستين.. عامله اي..حسن طرد جاك لي.. امممممم..فهمت..لا خلاص انا هتصرف
مارك:اعتبر نفسك فاجازه ودي هديه بعودتك ليا بالسلامه
جاك:شكرا يباشا
مارك:بس قولي اي المشاكل التافهه الي حسن كان بيزعق عليها
جاك:كان عاوزنا ننقل المخزن الخاص بالاثار فمكان تاني..وبعد كدا قرر انه ينقله فمكان تاني..فبدانا ننفذ دا..بعدها قرر يرجعه مكانه تاني..وانت عارف اد اي دا بيبق صعب..
مارك:والمخزن دا فين
جاك:في الشمال في مصنع مهجور تحت الارض
مارك:تب انا عاوز اروح هناك يا جاك
جاك:بس الموضوع دا خطر ومشاكل مع كريستين هانم
مارك:انتا شغلك معاها نساك انا مين ولا اي
جاك:انا اسف يباشا..انا اسف..شوف حضرتك عاوز تروح امتي
مارك:دلوقتي قبل مينقلوه لمكان تاني
مارك اتحرك مع جاك ومعاهم رجاله لحد موصلو المصنع ولقو رجاله بتحرص المكان..وجاك بدا يقتلهم بلمسدس واحد واحد
لحد م المكان بقا فاضي دخل مارك والرجاله
جاك:باشا انا بقول ننزل انا ونت بس تحت انت عارف الطمع
مارك:معاك حق..خليكم هنا وفتحو عنيكم
بدا جاك ومارك ينزلو فسلم لحد ملقو اسنسير نزلهم ثلاث ادوار تحت الارض لحد منزلو قدام باب خزنه بنك فتحا جاك ودخل مارك وكانت المفاجاه رجاله حسن كانت جوه وهنا كانت الصدمه
لمارك..جاك وحسن وقفين بيضحكو علي منظره
حسن:هو انت فاكر انه ممكن يخوني او يعمل دا
(نرجع فلاش باك حسن لما خرج من القصر)
جاك:حسن
حسن:هفضل واقف علي الباب
جاك:اتفضل يباشا.. لامواخذه
الشقه كانت حلوه دخلت قعدت وجاك مستغرب مني..
جاك:دلوقتي انا مشفاهم اللعب الي احنا عملناه دا
حسن:يبني انت مش طايقني امشي
جاك:يباشا العفو اصل موضوع الطرد دا غريب قولي انت بتفكر في اي
حسن:تب اعملنا قهوه عشان الموضع كبير
دخل جاك وقعد شويه بعدها رجع ومعاه القهوه
حسن:مارك
جاك:مين..
حسن:مارك..تعرف اي عنه
جاك:يبق اخو كريستين هانم..بس في بنهم مشاكل كتير وهو يبقا صاحب المزاد الي انت اتبعت فيه بتسال لي يباشا
حسن:عاوز اقابله يا جاك
جاك:خير ولا شر
حسن:هتفرق معاك..انت خايف ولا اي
جاك:مش خوف بس انا عاوز افهم عشان نعمل حسابنا لو في مشاكل عشان الي انت رايحله دا المشاكل بعينها
حسن:تقيل يعني..هيبق صعب الحوار عليك
جاك:مفيش حاجه صعبه بس دا واحد جاحد في حاجات كتير عرفتها عنه بس مقدرش اقولها عشان كريستين هانم
حسن:ذي اي
جاك:ذي انه قتل ابوه وامه عشان الميراث بس كانت الصدمه ان الثروه باسم كريستين كلها..بس طبعا لما اشترتك دفعت فيك مبلغ كبير وانت اكيد عارف هي صفت الحسابات القديمه معاه
حسن:ونت عرفت الموضوع دا منين
جاك:قبل مشتغل معاك كنت شغال عنده انا الي جبتك من ساره ودخلتك المزاد..ومدام كريستين لما اشتريتك مارك خلاني فوق البيعه هديه منه..وعشان اوفر السؤال كريستين هي الي قالتلي مقلكش حاجه وان الموضوع مش لازم يتعرف
حسن:يعني هو كان عارف ان كريستين هتشتريني
جاك:عشان هي اتولدت فمصر هو اتولد هنا
حسن:يعني عشان ياخد فلوس يقتل امي واقرب الناس ليا
جاك:حسن انسا بقا واحنا كويسين والموضوع عدا عليه سنتين
حسن:حقي لازم اقتله واخد حقي..انت معايا ولا لا
جاك:معاك يا حسن هنعمل اي
حسن:انت هترحله وتقوله علي المكان الي كريستين بتخبي في التحف والاثار وهو لما هيصدق يجي واول ميجي نعمله كمين جاك:مارك مش مغفل للدرجادي ومتنساش انه اتصالح معاها
حسن:بس لسه بيكرها عشان الميراث..وهيعمل اي حاجه عشان ياخد منها اي فلوس
جاك:ماشي بس انا هدخله ازاي وافتحله الموضوع
حسن:شغل دماغك معايا..انا طردتك وبهدلتك وانت عاوز تشتغل فرجعتله تاني وعاوز تنتقم وهتقوله علي مكان المخزن
جاك:فكره حلوه..ننام عليها لحد بكره..بس كريستين هانم عارفه الي احنا بنعمله دا
حسن:عارفه اي اني هقتل اخوها
جاك:اه صح..نسيت اقولك ساره ماتت
حسن:يلا فداهيه
جاك:تب يلا نام شويه عشان هنعمل كل حاجه الضهر
حسن:لا مش جايلي نوم نام انت
جاك سبني ودخل ونا عمال اقلبها فدماغي واحسب كل حاجه صح عشان كل حاجه تبقا مظبوطة
الساعه بقت12 جاك بدا يتحرك وراح لمارك
(نرجع لمشهد المخزن)
جاك:ومتقلقش الرجاله الي فوق دي ممتوش كانو بيمثلو رجالتك هما الي ماتو واتدفنو كمان
مارك:يولاد الكلب
لقا ضربه قويه علي دماغه خليته يغما عليه..بعدها يفوق علي جردل ميه سقعه تلج متكتف فكرسي من غير هدوم
مارك:حسن انت مش فاهم حاجه استنا اشرحلك
حسن:اشرح الكلام دا فجهنم
وطلع سكينه وبدون مقدمات وتجاهل لصراخ مارك وهو بيقول كريستين مش انا هي السبب كان حسن كتم بقه وقطع رقبته.. وسابه مرمي فدمه وخلي الرجاله تنضف المكان
انا كنت حاسس اني خدت حقي وشفيت غليلي وان خلاص اقدر اعيش حياتي من الاول وجديد
جاك:ودلوقتي اي يباشا
حسن:هنرجع القصر
ورجع حسن وجاك ودخلو القصر وحسن معاه شنطه فيها دماغ مارك.. كريستين كانت قاعده مستنيه كانها عارفه انه جاي
حسن:انا خت حقي وحقق..قام مطلع راس مارك ورماها تحت رجلها..هو الي قتل ابوكي ودلوقتي دفع التمن
كريستين بصت لدماغه وقعدت تضحك بهستريا وبصت لحسن
كريستين:ومين قلك ان اخويا هو الي قتلهم
حسن:امال مين الي قتلهم
كريستين:انا الي قتلتهم..كانو فاخورين بمصر مع انهم شويه بهايم واحنا اهم واحسن منهم عشان كلامي كان مش متصدق لما كنت بقلهم انهم ممكن يعملو اي حاجه عشان الفلوس والشهوه..وهما بيردو عليا ويقولو الناس دي كويسه..فقتلتهم ومارك عرف وكان عملي دوشه..فقولتله يجبلي واحد من مصر ويكون وسخ وعمل كل حاجه وسخه وانا هديله فلوس كتير اوي..وعمل كدا فعلا وخد فلوس..بس مسكتش ورجع يهددني تاني كان طماع فكنت انا عارفه اي الي هتعمله مع ساره وانها هتدلك علي مارك وانت فعلا عملت الخطه وبدات تنفذ وخلصتني من زن اخويا..انا عملت كل حاجه خدت الفلوس وخلصت من اهلي واثبت ان الناس الي اهلي بيدافعو عنهم بيقتلو و بيعملو كل حاجه..
وطبعا شكرا لجاك عشان كان معايا خطوه بخطوه..مفروض تفرح يحسن انا عملت منك انسان غير قابل للتدمير بيدوس علي اي حد..
وهنا ظهر جاك ووقف جنب كريستين وبيبتسملي
حسن:مبروك يا كريستين عملتي انسان غير قابل للتدمير فعلا
كنت فاكر اني خت حقي بس حقي لسه مخلصش..
حسن طلع المسدس بتاعه وضرب طلقه جت فدماغ جاك وضرب طلقه تانيه جت فدماغ كريستين..
وقعد علي الأرض يضحك
حسن:اخير خت حقي اخير انتقمت من الي كانو السبب اخير عرفت ان مفيش خير وان الشر هو الي مسيطر علي كل حاجه
كان رجاله الشرطه دخلت القصر وقبضو علي حسن وتم الحكم علي بالاعدام عشان قتل اتنين وبداو تنفيذ الحكم وكان حسن مرتاح جدا ومش مضايق..وبدا تنفيذ الحكم فعلا ودخل غرفه الشنق وكانت المفاجاه..كان كل الي حسن عرفهم موجودين في الاوضه من غير هدوم امه..وخالد..وسماح..وساره..وكريستين. .وجاك..ومارك..وكلهم بيبتسمو ليا وبيشورولي اني اجي وانا هزيت دماغي اني موافق وهجيلهم فعلا..ولبس الكيس الأسود وبدا يلفو الحبل حولين رقبتو..قطع كل دا صوت ضخم اكنه خارج من الجحيم بعدها صراخ لناس كتير بعدها حسيت ان انا طايو في الهوا انا مت ولا اي الدنيا كانت سودا فتحت عيني كانت وجعاني لقيت نفسي فشارع وقدامي بالظبط(مطار القاهره الدولي)..وصوت من ورايا بيقولي:اهلا بعودتك يحسن..
انا حسن عندي 20 سنه معايا دبلوم صنايع مش فاشل وكدا بس كنت حابب اكبر دماغي محدش بيشتغل ب الشهاده انا من القاهره ابويا متوفي من سنتين وعايش انا وامي لوحدينا ابويا سايب شقه لينا وشويه حجات كان حالنا كويس ومحدش من قرايبنا كان بيهتم او بيسال بس انا وامي مكنش بيفرق معاها مكنتش محسساني اني نقصني حاجه امي منال 40سنه ومفكرتش تتجوز بعد ابويا وخلت حياتها ليا انا بس
حكايتي بدات وانا عندي 15 سنه كان لسه الانترنت في اوله والي بيمسك تليفون سامسونج يبق كدا بطل كان السكس ابتدا يظهر بشكل غريب كل صحابي كان معاهم فيديوهات كتير ونا عشان مش معاياا تليفون عشان فنظر امي كنت لسه صغير فا مكنتش بتفرج او مدمن بس لما حد من صحابي كان.بيشغل كنت بتفرج بلا سبب مكنتش فاهم دا اي ف الاول بس ابتديت افهم. واحده واحده ابتدت عيني تفتح ع النسوان الي عندنا في الشارع اول مره احس الاحساس دا من نحيتهم ببقا هايج ع طول عدا سنتين لحد موصلت 19 سنه مبعملش حاجه فحياتي غير اني بتفرج واضرب عشاري عليهم وبس ف الوقت دا كانت اخر سنه ف المدرسه اتعرفت علي شله وبقينا مع بعض علي طول وكان حالي اتحسن وبقا معاياا تليفون وكنت خاربها انا وصحابي خروجات وصياعه وسهر للصبح بس مكنش فينا حد بيسكر اوبيشرب حاجه طبعا بنات من نفس العمر بتاعنا و كنا مدلعين علي الاخر بوس وتقفيش بس منكتش حد ونا مفيش فدماغي غير نسوان الشارع بتاعنا لحد مفيوم كنت مروح من المدرسه دخلت البيت غيرت هدومي وخدت دش وخرجت امي عملتلي فطار ونمت شويه صحيت لقيت سماح جارتنا قاعده مع امي سماح جارتنا عندها 35سنه وعندها ولد وبنت اوصفلكو سماح بيضا شعر ناعم عيون عسلي واجمل حاجه فيها بزازها كيرفي فشخ وطيزها كبيره ومدوره خرجت سلمت عليهم امي دخلت الحمام وكان طبيعي سماح تقعد في* البيت عندنا عادي* انا كنت صاحي من النوم فكان طبيعي انا بتاعي واقف انا لقيتها مبحلقه في جامد وبتقولي
سماح:كبرت يحسن ومسكتني منه جامد انا عارف انها بتحب تهزر ب اباحه بس اول مره تعمل كدا انا اتصدمت ومكنتش عارف انتق وبتاعي شد اكتر وعرقي كان فاضحني قعدت تضحك عليا كانت مفكراني لسه عيل وكدا المهم امي جت ونا دخلت الاوضه عشان اجمع الموقف ونا مش مصدق الي حصل قمت لبست هدومي وقولت انزل عشان لو فضلت ف البيت هيحصل حوار فعلا لبست ونزلت ونا ماشي ف الشوارع بلا هدف لقيت واحد* صاحبي اسمه خالد كنت انا وهو عارفين كل حاجه عن بعض حكيتلو عن الي حصل هاج جدا وقالي
خالد:يابن المحظوظه المره الجايه هتنيكها وش
انا:تفتكر يستا منتا عارف هي متعودا علي الهزار دا
خالد:يعم اسمع مني عاوزه تتناك جوزها مش عارف يكفيها
انا سمعت كلام صحبي من هنا دماغي ولعت ومبقتش قادر اخرج الموضوع من دماغي وجبت اخري وقولت خلاص لازم انيكها والي يحصل يحصل ونا ماشي عديت من قدام صيدليه لقيت اعلان فيجرا مكتوب ع باب الصيدليه بس انا اعرف انه بيهيج الراجل بس معرفش بيعمل كدا مع النسوان ولا لا طلعت التليفون وعملت بحث لقيت انه بيهيج اي حاجه دخلت الدكتور مكنش موجود ودي حاجه كويسه عشان كان عارفني كانت واحدع بتدرب ف الصيدليه خرجت من جوه انا في دماغي ( اي النحس دا)
البنت:اتفضل اي خدمه
انا:هو الدكتور فين
البنت:الدكتور بيستلم علاج من برا للصيدليه اي خدمه
انا:كان باين عليا اني متوتر فقولتلها انا عاوز حاجه الدكتور بس هو الي هيدهاني وبصيت علي علان الفيجرا
البنت فهمت وقالت:اها فهمت بس دي للناس المتجوزين هتعمل بيها اي
انا:اضطريت اكدب واقول لا دا واحد صحبي هيتجوز وعندو مشاكل فا احنا بنساعده بس من غير مايحس
وفجاه سمعت صوت حاجه بتترزع جوه هي دخلت تجري ونا عيني جت ع طيزها كانت لابسه بنطلون بس كان متقفز من عند الوسط لدرجه اني حسيت انه ممكن يتقطع البنت كانت مش وحشه قمحاويه عنين بني شفايف صغيره بزاز صغيره وطيزها جمده
قبل ما البنت تيجي انا كنت خرجت من الصيديله ومعرفش لي بس كنت حاسس ان الكدبه مدخلتش عليها كان ساعتها الساعه8 قعدت مع نفسي وفكرت ورجعت تاني وقولت يلا الي يحصل يحصل مكنش في حاجه فدماغي غير اني انيك رجعت الصيدليه لقيت البنت واول مشفتني بصيتلي بصه مكر وكانها عارفه اي الي حصل لسه هتكلم لقيت الدكتور خرج من جوه
الدكتور:اهلا ازيك يا حسن عامل اي
انا:تمام يا دكتور عامل اي
الدكتور:الحمدلله خير الحجه بخير
انا:اه يا دكتور كويسه الحمدلله
الدكتور:تب خير اجبلك اي
انا مش عارف اقول اي وبحاول اجمع اي حاجه لقيت البنت بتتكلم وبتقولي الحاجه الي طلبتها اهي خلي صحبك يخدهم بعد الاكل
الدكتور:هو صحبك ماله
لقيت البنت بترد
البنت:لا دا تدهور ف الصحه دي شويه فيتامينات
انا:اها فعلا ممكن الحساب عشان امشي
الدكتور:ابدا ولا اي حاجه وزقني بهزار وقالي امشي ياض من هنا الدكتور كان صاحب ابويا فا عادي يعني خرجت من الصيدليه ونا دماغي عماله تجيب وتودي البنت دي عملت كدا لي ومفضحتنيش قدام الدكتور في حاجه غلط ولازم افهمها روحت البيت دخلت اوضتي ورميت شنطه العلاج ومبصيتش حتي فيها لحد مفتكرت البنت وهي بتقول خلي صحبك يخدهم بعد الاكل مسكت الشنطه لقيت فيها علبتين فياجرا وكام علبه تانيه مش عارف بتوع اي ولقيت روچيته مكتوب فيها كل حاجه بالتفصيل بتاعت اي ولقيت رقم تليفون رنيت علي الرقم
انا:الو
(طبعا كلنا عارفين مين الي هيتكلم)
البنت:دماغي صايعه صح
انا:لا دماغ شغاله مش بتنام.. انتي عملتي كدا لي
البنت:كان باين اوي ان الحاجه ليك ناس كتير بيعملوها فيا بس مش بعديها ومش بخرج الحاجه لكل الناس
انا:اشمعنا خرجتيها ليا انا
البنت:بصراحه نتا عجبتني وشدتني وقولت اعمل معاك موقف جدع ومستنياك ترد الموقف
انا:اها فهمت خلاص هشوف واكلمك
البنت:ماشي هستناك
انا:طب انا معرفش اسمك
البنت:نورهان
انا:ماشي يا قمر سلام
جمعت افكاري لحد مفهمت البنت عاوزه اي بس مش يمكن كل دا حوار وعاوزه توقعني مش مهم المهم ان الفيجرا معاياا بصيت ف الساعه لقيتها 11احا اي الوقت عدا بسرعه لي كدا
لقيت نفسي تلقائي نايم
صحيت الصبح لبست نزلت المدرسه وكل تفكيري ف الخطه الي هنفذها اليوم خلص ونا جريت ع خالد حكيتلو علي الي هعمله وقعدنا نحط خطه كانت الساعه6 روحت بيتنا دخلت سلمت علي امي وبوستها وهي استغربت انا مبعملش كدا غير لما ببقا عاوز حاجه ولسه بغير هدومي لقيت امي دخلت بتقولي عوزاك تطلع لسماح جوزها والعيال بيزورو جدتهم وفي راجل جاي يصلح باب الشقه اطلع اقف معاه ودا طبعا بحكم الجيره والعشره انا فدماغي فرحان جدا قولتلها هستحما واطلع استحميت وحلقت وظبت الدنيا وحطيت البرشامه فجيبي وطلعت كان الراجل لسه مجاش طلع لقيت الباب مفتوح طبعا عشان الراجل هيصلحه لقيتها قاعده ف الصاله لابسه جلابيه بنص كم لحد تحت ركبتها بشويه وصدرها طالع من الجلبيه بشكل يهيج مسكت نفسي دخلت سلمت عليها قابلتني بضحكتها كالعاده الي بدون سبب
انا:اي الراجل فين
سماح:راجل يحسره مفيش رجاله
انا بفكر(مش عارف لي جه فبالي جمله صحبي لما قال جوزها مش مكفيها فهي بكلامها دا تقصد جوزها ولا اي)
انا:قصدك اي
سماح بصتلي كانها بتقولي بتقولي دانت طلعت خام
سماح:الراجل الي هيصلح الباب مش جاي اتصل ومش جاي
انا:ايوا يعني امشي ولا اي
سماح:اقعد ارتاح من السلم
انا:حاضر
فجاه تليفونها رن ولقيتها بتقول خلاص انا مستنيه اهو
انا: اي في اي
سماح:الراجل جاي الساعه9
انا:بس الوقت كدا متاخر اوي
سماح:الراجل جاي مخصوص لينا عشان الباب مش بيتقفل
انا قولت استغل الوقت وانفذ الخطه
انا:باولك اي انا عطشان وببص ع صدرها
سماح:بتضحك طب متشرب
انا:عندك عصير اي
سماح:عندي لبن يخساره الموز الي عندي باظ
انا طبعا فهمت الكلام كدا علي جوزها
سيبتها ودخلت المطبخ كدا كدا احنا واخدين علي بعض فعادي
لقيت في بيبسي ف التلاجه خرجت كوبيتين وحطيت البيبسي ف الكوبيتين وخرجت الحبايه وفرمتها وحطيتها ف الكوبايه بتاعتها وقلبت ب المعلقه للحظه كدا حسيت ان في خيال واقف برا لقيت سماح بتنداه يا حسن تعاله الراجل جه
انا:الساعه مش 9 اي الي جاب الحيوان دا دلوقتي
خرجت بسرعه لقيت الراجل وقفت معاه وبفكر مفيش جوه غير بيبسي وهي مش هطلع وتحط من الاول هتشرب الراجل من الي انا عملته يبق يوم اسود لو الراجل شربها لقيت سماح خارجه وكانت طبعا لبست خمار عشان شعرها وادت للراجل كوبايه البيبسي الراجل شربها ع طول ابن الطفسه ونا واقف ف عالم تاني والراجل شغال لقيت سماح دخلت وخرجت بكوبيتين وبتشرب من واحده وبتديني التانيه انا متردد شويه لحد مشربت مش حاسس بحاجه البيببسي طعمه عادي خلصت وبظبط عدا نص ساعه ابتديت اعرق جامد وواقف مش علي بعضي كان الراجل خد باله وقالي انت كويس يبني هزيت راسي من غير كلام
الراجل:طب يمدام انا كدا خلصت شغل
سماح دخلت جوه الاوضه وندهت عليا وادتني فلوس اديهالو
قالتلي اديلو الفلوس وانزل وصله ونا هنام عشان صاحيه من بدري طبعا نزلت وشربت المقلب والخازوق جامد اوي وصلت الراجل وطلعت شقتنا الساعه كانت8ونص دخلت الاوضه وقفلت الباب بقيت بلف زي المدمنين وبقيت ماسك بتاعي بلعب في وجبت مرتين وبردو بتاعي مش عاوز ينام وانا مش بهدا لحد مصرخت من الالم لما نزل المره التالثه وبردو بتاعي واقف
صوتي كان عالي امي ممكن تكون سمعت لبست شورت واتسحبت امي كانت نايمه انا ناسي انها متعودا تاخد منوم بيقعد 12ساعه انا لقيت امي نايمه في اللحظه دي مكنتش شايفها امي كانت فرده بزها خارجه من قميص النوم الي هي لابسه ورجليها باينه انا تلقائي ابتديت احسس ع رجليها انا مكنتش حاسس بنفسي لحد موصلت ل كسها كان في شعر كتير بس مقرفتش كانت شهوتي عاليه اوي قعدت العب في لحد ما اتبل ودخلت صباعي وفضلت العب وادخل صباعه وايدي ع بزها بقرص الحلمه لحد محست ان امي بتتوجع براحه رفعت قميص النوم لحد بطنها ورفعت رجلها على كتفي وبليته من ميه كسها ودخلته حسيت اني فدنيا تانيه وزودت سرعتي جامد وبقيت داخل طالع ف كس امي وبقيت اسمع صوتها امممممممم نيمتها ع جنبها ورفعت رجليها وكملت نيك معرفش قعدت اد اي
لحد ملقيت نفسي هجيب قمت جايب جوه كسها خرجت زبي وبدات نوعا ما استوعب الكارثه الي بقيت فيها قعدت ع الارض مصدوم فوقت كانت الساعه10 يعني انا قعدت ساعه احداث فدماغي وتانيب ضميري لحد ما هديت خالص مسحت لبني من علي بطن امي وعدلت هدومها
استحميت وخرجت روحت اوضتي وقفلت الباب وبجمع الي حصل لقيت التليفون بيرن والمفاجاه مين الي بيتصل
هنعرف ف الجزء الجاي استنوني
مستنتش وقولت انزل الجزء التاني اتمنا ان القصه تتنشر فقسم المحارم نظرا للاحداث الجايه والجزء دا مش هيبق في جنس اوي هنتعمق فحيات حسن
******************************** الجزء التاني
التليفون بتاعي كان بيرن والمفاجاه لقيت سماح هي الي بترن
سماح:الو
انا:الو
سماح:اي عامل اي يا حسن
انا:يعني انتي مكلماني دلوقتي عشان تقوليلي عامل اي
سماح:اها يا حسن انت كويس
انا:اها كويس جدا
سماح:تب كويس يلا سلام
انا اتضيقت جامد ازاي قدرت تعمل كدا انا خام اوي للدرجادي افتكرت الي حصل وعملته في امي امي الي ربتني ومعملتليش حاجه وحشه متستهلش مني دا انا انسان زباله تعبت من كتر التفكير ونمت.
صحيت جسمي دماغي تقيله ومش مفتح عيني من كتر الصداع ببص في الساعه لقيتها 3 انا نمت كتير اوي بس محستش بنفسي خالص قمت دخلت الحمام غسلت وشي وخرجت لقيت باب الاوضه بتاع ماما موارب الحته الفتوحه من الباب تقدر تبص منها علي مرايا والمرايا قدام السرير امي كانت رافعه قميص النوم لبطنها وبتحسس علي كسها براحه وكل متلمسه تتالم كانه بيلسعها انا هجت من الموقف وبتاعي وقف وبدات العب فيه بس فوقت فثانيه وافتكرت انها امي جريت علي الاوضه وبدات اكلم نفسي
في اي بقا انتا هتهيج على امك عاوز تكرر الي حصل امبارح الموضوع دا شيله من دماغك حاول ترجع لحياتك بس اي هي حياتي منا عاوز انيك وبس افكار كتير تتعب الدماغ خلاص قررت اشيل الموضوع من دماغي خرجت لقيت امي في الحمام دخلت المطبخ كنت جعان اوي جبت الاكل وعملت شاي بلبن ودخلت الاوضه (عزيزي القارئ متستغربش اني بخش الاوضه كتير بس انا بحب كدا ومتعود علي كدا) كلت وشربت الشاي لقيت امي خارجه من الحمام وبتقولي
منال:انتا جيت من المدرسه بدري لي
انا:لا انا مروحتش معنديش حاجه مهمه
منال:انتا كلت مش كنت تستنا ناكل سوا انا هموت من الجوع
انا:خلاص اعملي اكل تاني واعملي شاي تني عشان دماغي مصدعه
منال:ماشي
خرجت ونا ملاحظ انها بتعرج بسيط فا سالتها
انا:في حاجه نتي كويسه
منال:لا مفيش رجلي بس وجعاني شويه وهبق تمام
انا:لو حابه نروح للدكتور
منال:لا يحبيبي انا كويسه
دخلت المطبخ تعمل الاكل لقيت رساله في التليفون من نورهان بتقولي هقابلك الساعه6 في كافيه في وسط البلد انا عارف العنوان فقولتلها ماشي
كلت وظبط الدنيا ولبست وروقت علي الدنيا ونزلت قابلت خالد وقولتله علي كوضوع نورهان وسيبته ومشيت
روحت الكافيه رنيت عليها قالتلي خلاص قربت اوصل
المكان كان جامد جدا وواخد الشكل الامريكي كدا تقريبا كلكو عرفتوه
قعدت طلبت قهوه ومستني الهانم الوقت طول اوي فضلت ارن تليفونها مقفول احا يعني اي البت خزوقتني دمي اتحرق اوي قررت اني همشي ندهت للويتر عاوز الحساب لو سمحت
الويتر:الحساب اتدفع يا فندم
انا:نعم ازاي اتدفع مين الي دفعه
الويتر:المدام الي هناك دي
شاور ع واحده لقيتها بتبتسملي واحا علي الجمال مفيهاش غلطه شعرها سايح ولابسه فستنان اسود صدرها باين منه
روحتلها وقولتلها:حضرتك تعرفيني
هي:انا عملت كدا عشان اعرفك ممكن تتفضل
انا:ماشي هقعد بس عاوز افهم
هي:مفيش لقيتك قاعد لوحدك كنت مستني حد ومجاش صح
انا:اها صح دا دخله اي بردو بالحساب
هي:اها انا اسفه لو بتطفل
انا حسيت اني بايخ اوي فقولتلها:انا اسف بس مضايق شويه وبجد مش قصدي اتكلم بالاسلوب دا انا الحركه ضايقتني
هي:انتا كنت مستني حد مهم بقا
انا:ولا مهم ولا حاجه انا غلطان من الاول اني جيت ناس متستهلش اصلا وعملت معاياا كدا و**** لوريها
هي:خلاص بق متضايقش كدا انت بتحبها
انا:لا لا احب مين انا اول مره اقابلها النهارده كانت بترن عليا كتير وكنت عاوز اعرف هي عاوزه اي
هي:صحيح متعرفناش انا ساره
ساره اسمك حلو اوي نا سكت ثواني لاني فعلا بعشق الاسم دا
ساره:اي يبني فينك
انا:.موجود موجود
ساره:سرحت في اي
انا:اصل بصراحه انا بحب اسم ساره اوي ومقبلتوش قبل كدا
ساره:اتكسفت وقالت اديك قابلته مش هتقولي بق اسمك اي
انا:حسن
ساره:بجد دا علي اسم بابا بابا اسمه حسن. طب اتكلم بقا واحكيلي عن نفسك مين حسن بالتفصيل وضحكت..
بدات احكيلها عني كل حاجه بس طبعا عاوز انجز علشان اسمعها
ضحكتها كانت جميلة اوي ابتدت ساره تحكي عن نفسها
وعرفت ان عندها 27سنه ومتجوزا وجوزها دايما ف لندن عشان شغله هناك ببص علي جسمها كان مظبوط مش تخينه لا مظبوطه صدرها كان كبير وعنيها كانت خضرا انا كنت باصص لعنيها وسارح مش مركز مع كلامها اصلا* تليفونها رن وفضلت تتكلم وبعد مخلصت قالتلي انا لازم امشي يا حسن هات تليفونك اديتها تليفوني وسلمت عليا ومشيت
كنت مبسوط بالمقابله رغم ان دمي اتحرك بس في الاخر المشوار مترحش علي الفاضي ببص ف التليفون لقيت نورهان رنه10مرات
كبرت دماغي وروحت بفتح باب الشقه سمعت صوت ف المطبخ
لقيت خالد صحبي خارج من المطبخ ووشه عرقان واول مشافني كان في كهربا مسكته خالد كان بيجي عندي عادي احنا اخوات وحتي وانا مش موجود خالد كان اقرب حد ليا ومكنش في مجال للشك ابدا ابتدا خالد يتكلم
خالد:يعم انتا مش هتبطل الرعب الي نتا في دا
انا عملت عبيط:اي يا بيضه بتخافي
لقيت امي بتنده من جوه:يا حسن شوف الواطي صحبك كان عاوزني احط الاكل ونتا مش موجود وناكل انا وهو
خالد:انا جعان وامي مش فالبيت وابنك اتاخر..
انا كنت حاسس ان خالد متوتر وهو بيتكلم بس انا جريت الحوار
امي حطط الاكل وكلنا كلناوخالد عينه ف الاكل مرفعاش نحيت حد فينا انا بدعي وبقول ياريت الي فدماغي يطلع غلط
خالد مشي ونا دخلت الاوضه غيرت وخرجت ببص بره لقيت ماما فاتحه التليفزيون فاستغربت لسه صاحيه ومخدتش المنوم فكرت اني اسالها بس كدا ممكن تشك فسكت ودخلت الاوضه افكر فموضوع خالد وقلبها فدماغي معقول خالد بيهيج علي امي لا مش ممكن ازاي دا اخويا يعني يوم متيجي من حد تيجي من اقرب الناس ليا دماغي كانت هتتشل والموضوع مش عايز يخرج من دماغي فوسط كل دا التليفون رن كان رقم غريب رديت:الو
الصوت:الو يا حسن انا ساره
انا:ازيك يا ساره عامله اي
ساره:انا كويسه انتا عامل اي
انا:كويس
ساره:حبيت اعتذرلك اني مشيت بسرعه بس كان عندي مشوار وخلصته فقولت اتصل وافهمك واقولك تصبح علي خير
انا:انا بجد فرحان انك دخلتي حياتي ومش عارف اقول اي من الفرحه ونتي من اهل الخير يقمر
قفلت مع ساره وعدت دقايق لحد مرجع موضوع خالد فدماغي تاني فقررت اني مش هعدي الموضوع وهفتح عيني الفتره الجايه قولت بكرا ابتدي افكر ونمت
حلمت حلم غريب حلمت اني في الشقه وان في طابور رجاله ف الشقه اول الطبور في اوضه ماما دخلت الاوضه لقيت واحد ماسك امي ونازل رزع فكسها ونا واقف مش بتحرك مش هايج مش مبسوط مش زعلان انا كنت جسم من غير روح خلص نيك ف امي والي بعده دخل ناكها وهكذا وامي مع كل واحد تبصلي وتضحك لحد مصحيت علي صوت امي وهي بتقولي اصحا يحبيبي عشان المدرسه قعدت علي السرير اجمع الي شوفته دا الموضوع كان يخوف ونا كرهت نفسي اوي ومعرفش انا كنت بارد في الحلم لي امي بتكلمني يبني هتروح ولا لا..قولتلها: لا انا تعبان ومش قادر اتحرك
خرجت ونا رجعت حاولت انام تاني ونمت بس بقلق وشكل الحلم مش عاوز يسيبني الساعه جت 12قمت خدت دش وفطرت وتليفوني رن ببص لقيت واحد صحبي من شله المدرسه
امير:اي يا حسن فينك يعم
انا:معلش يا ميرو تعبان شويه
امير:عزيت محمد
انا:انت بتقول اي هعزي محمد لي
امير: يبني محمد ابوه مات امبارح انت متعرفش
الخبر كان صادم محمد دا يبق اطيب واحد فالشله وانا الوحيد الي دخلت بيته ابوه كان راجل محترم انا قفلت مع امير وجريت علي بيت محمد لقيت فعلا في صوان لسه بيتنصب انا بدور علي محمد مش شايفه لحد مسالت وعرفت انهم بيدفنو ابوه في البلد والعزا هيبق ف البلد عشان بيت العيله هناك واحنا عملين عزا هنا بردو انا وقفت شويه في العزا ونفسيتي تعبانه انا كنت بحب الراجل دا وبعتبره ابويا وبرن على محمد مش بيرد فضلت واقف ف العزا لحد ملقيت خالد بيرن عليا رديت عليه
انا:الو
خالد:اي يبني انت فين
انا:برا فمشوار
خالد:جنب البيت يعني
انا سكت شويه وقولته اها قدامي كتير وممكن ابات بره عاوزك تروح البيت تقول ل امي
خالد:خلصانه يستا ماشي المهم انتا معاك حوار اوي اي حاجه
انا:لا مفيش حاجه يلا سلام.
انا دماغي اشتغلت وصوت هيخرم دماغي بيقول روح البيت دلوقي بسرعه سلمت علي الناس الي في العزا كدا كدا محدش كان عارفني فا محدش هيتكلم اني مفضلتش واقف مكان صاحبي جريت على البيت وقلبي بيدق وبتمنا انا الي فدماغي ميحصلش وقفت قدام باب الشقه ولسه هفتح باب الشقه..........
وبكدا يكون الجزء التاني خلث انظروني في الجزء الثالث هينزل في اقرب وقت...
الجزء الثالث
وقفنا ف الجزء التاني لما وقفت قدام باب الشقه ولسه هفتح الباب
جاتلي فكره انا اطلع من سلم المنور وفي باب بيدخل علي المطبخ وفي شباك انا اخش من الباب واتسحب واشوف في اي انا متاكد ان خالد جوه روحت علي سلم المنور لحد شباك المطبخ وكانت المفاجاه خالد فعلا موجود فالشقه واقف مع امي فالمطبخ ونا واقف باصص عليهم من الشباك وعين خالد مش نازله من علي طيز امي وبيبلع ريقه بالعافيه وباين عليه انو هايج انا كنت عاوز اخش انيكو بس حاجه بتقولي استنا ببص علي امي لقيتها بتعرج بسيط
خالد:اي يا منوله مال رجلك
منال:اسكت يواد يا خالد بيوجعني اوي
خالد:هو اي الي بيوجعك
منال:كعب رجلي وركبتي بردو
خالد:تب استني هدعكلك رجلك وهتمشي زي الحصان
منال:لا مش مهم انا هبق كويسه
خالد:يا منوله اسمعي مني هتمشي علي رجلك من غير وجع
خالد قعد يتحايل علي امي لحد موافقت وقالت استني اقعد علي كرسي طيب خالد قلها لا الطريقه دي لازم تكوني واقفه
خالد ابتدا يدعك رجل ماما من تحت عند الكعب ويطلع وينزل فكل رجل شويه لحد موصل للركبه وفضل يدعك جامد
ويقولها الوجع هنا وامي تقولو ايوا هنا فضل يدعك ويطلع بشويش علي فخادها وامي انفاسها بتزيد يطلع وينزل للركبه تاني بيسويها امي غمضت عنيها وقالت لخالد:كفايه بق يخالد انا بقيت كويسه اوي
خالد:انا لسه مخلصتش فاضل شويه صغيرين عشان الموضوع يبقا كامل
امي سكتت وهو فضل مكمل دعك بس المره دي ف افخادها بيطلع وينزل ومره وحدا لقيت امي فتحت بقها جامد انا كدا عرفت انه لمس كسها لقيت خالد مكمل دعك فكسها وامي مغمضه وعماله تطلع تاوهات خفيفه ومروه واحده قالت لخالد:
انت بتعمل اي خلاص مش عاوزه حاجه
خالد ساب ايده وقالها: خلاص هكمل الي كنت بعمله ف رجلك امي قالته لا خلاص بس خالد كان مسر فقلتله: تب يلا خلص
خالد رفع الجالبيه الي امي كانت لابساها وامي متنحه جامد َخله امي تمسك طرف الجلابيه وامي كل دا مش مستوعبه وبان الاند الاسود بتاع امي خالد جابوه علي جنب وامي متنحه قام خالد حاطط لسانه علي كس ماما وبدا يلحس ويمص وامي راحت فعالم تاني لدرجه انها مبقتش تقاوم وبتشد راسه عشان يلحس اكتر خالد لف دراعه وحضن طيزها ٠امي لحد م امي ارتعشت جامد ونزلت مياه كتير خالد شربها كلها امي مستحملتش تقف ونامت علي الارض وغمضت عنيها وخالد قام َقلع البنطلون بتاعه وبان زبره قام بلل زبره بريقه وامي مغمضه قام حطه مره واحده امي صرخت كانها بتموت وخالد داخل طالع وامي مبتعملش حاجه غير انها مسكه فرقبته وعماله اهااا اممممم يححح براحه وخالد بيزود سرعته اكتر وامي تصوت اكتر وهو بينيكها طلع بزازها الاتنين من الجلابيه وبيرضع فيها وهو بينيكها لحد ملقيت خالد بيشد جامد ونزل لبنه فكس امي وامي كانت مبتتحركش خالد راح عند امي وبسها من بوقها وهنا كانت المفاجاه امي بتبوسه ومتجاوبه معاه (طبعا عزيزي القاري انت بتسال احساسي كان اي انا مكنتش هايج في الاول انا كنت بعيط انا كنت بتمنا ان امي تطلع محترمه وتقاوم بس للاسف طلعت شرموطه ولما باسته كل حاجه من نحيتها فقلبي اختفت) لبس خالد ونزل وانا فضلت متسمر مكاني بستوعب الي حصل اي دا اي الي حصل دا كابوس كصم كابوس انا عارف خالد بينيك امي وامي مبسوطه وانا بفكر لقيت امي قامت ومبتسمه وكان النهارده كانت دخلتها انا نزلت من العماره بلف في الشوارع الساعه بقت12 الدنيا ليلت وانا مش عاوز اروح مسكت التليفون ورنيت علي ساره
ساره:الو ازيك يا حسن
انا صوتي كان باين عليه ان في مصيبه:انا عاوز اقعد معاكي محتاج اعد معاكي دلوقتي دا لو ينفع
ساره:ماشي يا حسن تعالي علي العنوان دا
خت العنوان واتحركت عليه وصلت وقفت قدام برج وكان باين عليه الفخامه دخلت لقيت بتاع امن سالني رايح فين قولتله الدور العاشر تقريبا ساره كانت سايبه خبر فسابوني اطلع ركبت الاسنسير وطلعت خبط علي الشقه فتحت ساره واول مشفتني تنحت فيا وفي شكلي انا عيني كانت حمرا وشعري متنعكش كاني كنت بضرب دخلتني وقعدنا في الصاله واتكلمت
ساره: مالك يا حسن في اي
انا مكنتش عارف انتق انا اول مبصيت لها اعدت اعيط هي خدتني فحضنها وفضلت تهدي فيا انا مكنتش حاسس بحاجه كنت بارد مفيش مشاعر رغم أنها وخداني فحضنها بس انا مش بتحرك مفيش مشاعر مفيش شهوه واضح انا الصدمه كانت كبيره لدرجه اني فقدت كل الاحاسيس قامت ساره ورجعت بكوبايه ليمون وشربتهالي وبدات نوعا ما اهدي قالتلي يلا بق يا حسن احكي اي الي حصل بدات اجمع الي حصل وبدات اتكلم وحكيتلها عن كل حاجه لقيتها مصدومه وبتحاول تهديني
اتكلمت:صدعتك يا ساره بس كنت هموت لو مكنتش حكيت لحد وجاي فوقت زي دا انا اسف علي الازعاج انا هستاذن
ساره: يبني خد بس ازعاج اي وهتمشي فين دلوقتي الوقت متاخروبعدين انا مش هسيبك تمشي وتروح البيت وتشوف امك وممكن تعمل فيها حاجه اقولك نام عندي وبكره نتصرف
انا مكنش فيا حيل اناهد قولتلها ماشي هدتني ودخلتني اوضه وقفلت الباب عليا ونا شوفت السرير مصدقت نمت ونا نايم شوفت نفس الكابوس بس المره دي خالد كان هو الي بينيك امي وكانو الاتنين بصنلي وبيبتسمو وكان جنبهم علي السرير شنطه الشنطه بتاعت الڨياجرا بتاعت الصيدليه وكمل خالد نيك في امي لحد مجاب فكسها ونا فوقت من الحلم لقيت ساره قاعده جنبي ومسكه فوطه وبتمسح عرقي
ساره:كابوس صح
انا:حلمت بالكابوس اول امبارح واتحقق امبارح
ساره:انا عارفه ان مهما اقولك مش هطفي النار الي جواك بس انا مش هسيبك يا حسن غير لما تعدي الازمه
انا:لا يا ساره انا مش عاوز اعملك وجع دماغ وكفايه اوي الي نتي عملتي معايا لحد دلوقتي ر** يخليكي واقدر ارد الجميل ده
ساره:اي يعم الدراما الي نتا فيها دي انا مش هسيبك والموضوع خلص ومتفتحوش تاني قوم بقا خد دش وتعاله نفطر ونا هخرج اجيب حاجه من باره وجايه
انا كنت لا اراديا بسمع الكلام وماشي وراها يمكن عشان معنديش مكان اروحه او يمكن عشان بدات اتعلق بيها بس اتعلق بيها ازاي دي تاني مره اشوفها رجعت ساره ومعاها شنط
ساره:خد شوف الهدوم دي هتيجي مقاسك ولا لا
انا كان باين عليا اني مضايق ومتتكلمتش وسكت
ساره:مالك يا حسن في اي
انا:انا صعبت عليكي صح
ساره:اي الي نتا بتقوله دا يا حسن لا طبعا انا بس عوزاك تاخد دش وتغير هدومك انتا هتفضل قاعد معايا كام يوم لحد متهدا فقلت اشتري هدوم ليك انا مكنش قصدي حاجه انت فهمت اي
انا:ان ممكن اشتريهم انا عادي
ساره:انا عارفه ان احنا لسه عارفين بعض بس حسن ممكن تعتبرنا من النهارده واحد مش اتنين ومنتكلمش في الحاجات التافه دي تاني انت بقيت حاجه كبيره يا حسن سيبت كل الناس وجيت حكيتلي مشكلتك مع انك متعرفش انا مين ودا مفرحني
انا:مبقتش عارف اثق فحد يا ساره الموضوع دا بوظلي دماغى بس بردو فتح دماغي علي حجات مكنتش متخيل اني ممكن اعملها او تيجي في دماغي اصلا
ساره:انا كدا فهمت الموضوع في انتقام انتا تاخد الدش وانا اعمل الفطار ونتكلم
ساره خرجت ونا ببص للهدوم كتير اوي بصراحه وبراندات حاجات غاليه خدت تشيرت وشورت وبوكسر ودخلت خدت دش بمايه دافيه وخرجت لقيت فطار بتاع ملوك و هاي كلاس فطرت وخلصت وساره عملت نسكافيه وبدات اتكلم انا:فكرت في الانتقام من خالد بس امه صعبه جدا واخواته البنات اصعب واصعب فانا هخشلهم ازاي
ساره:تب انا اسفه يعني يا حسن مه امك كانت بالنسباله صعبه وعرف يوقعها هنا الفكره والحوار هو قدر يوقعها ازاي
انا:عشان امي محرومه بقالها كتير محدش لمسها فعشان كدا قاومت فالاول بس ساحت في الاخر
ساره:تب وام خالد تفتكر انها محرومه
انا:اكيد جوزها مش بيجي غير كل فين وفين من الخليج
ساره:حلو اوي الكلام دا هنبدا نلعب في المنطقه دي بس الاهم من دا انك لازم ترجع لحياتك تاني وطبيعي ولا في اي حاجه
انا:ازاي مش هقدر احط عيني فعيني امي
ساره:خالد نام معاها امبارح والكلام كان قدام عينك فلازم دا ميحصلش تاني عشان ميصورش امك ويبقي جابك تحت رجله
انا:انتي كلامك صح وصح اوي انا لازم ارجع ودلوقتي قمت وكسلت اغير كدا كدا متعود اخرج بشورت عادي لبست الكوتشي وساره واقفه بتبصلي ومبتسمه زي القمر (وهنا في حاجه عزيزي القارئ ساره قدامي من ساعت مصحيت لابسه قميص نوم اسود وروب ابيض فوقيه ونا مش واخد بالي اصلا او زي مقلت مشاعري وقفت او انعدمت انا معرفش في اي)
ساره:بص يا حسن تعقل ومتتصرفش في حاجه غير لما تقولي واحنا علي تليفونات ومتخفش يا حسن انا مش هسيبك وهكمل
انا مقولتش حاجه بس قربت منها وقولتلها:شكرا اوي يا ساره
ساره قامت وخداني فحضنها ونا زي ميكون خلاص زبري اتقطع او بقيت مبحسش بس انا مكنش فدماغي غير حوار الانتقام دا هنفذه وبعد كدا انيك طوب الارض
نزلت من عند ساره نا كنت قافل التليفون من امبارح فتحته لقيت امي اتصلت50مره وخالد 10مرات مرنتش علي حد
ركبت تاكسي وروحت ونا بحاسب التاكسي لمحت خالد طالع العماره عندنا جريت وراه والحق اي حاجه قبل متحصل اتسحبت لحد مركب الاسنسير احنا شقتنا ف الدور الرابع انا طلعت علي السلالم قبل ما الاسنسير يوصل اصلا بس المفاجاه كانت اي ان الاسنسير فضل مكمل للدور السادس ومفيش في الدور السادس غير سماح لا احاا اي دا كصم دماغي هتقف يعني اي مش فاهم يعني خالد طلع زبير للدرجادي الفضول كان بينكني قررت اطلع من سلم المنور لحد الدور بتاع سماح واقف واسمع
او اشوف اي حاجه طلعت فعلا وقفت عند شباك المطبخ مش سامع حاجه جربت افتح الباب براحه لقيته فتح اتسحبت بالراحه وسمعت صوت في الصاله بدات ارمي ودني وكانت المفاجااه سماح بتتكلم:ها يا سبع عملت اي مع الشرموطه
خالد:كل حاجه تمت زي مخططنا بالظبط المغفل نفذ الخطه وساعدنا من غير ميحس حسن ناك امه وسهلي الطريق انا كنت مصدوم من الي انا سامعه ولقيت سماح بتكمل كلام:اللبوه دي لازم اكسر عينها صورهالي...
تمم الجزء الثالث جاري كتابه الجزء الرابع والرفع في اقرب وقت شكرا علي التشجيع وانتظروني
اسف علي الاطاله بس انا لسه عندي مشكله في دمج القصص ياريت الادمنز يحلو المشكله دي
وقفنا في الجزء الثالث لما لقيت خالد طالع عند سماح طلعت من سلم المنور ودهلت من باب المطبخ وسمعت
سماح بتتكلم:ها يا سبع عملت اي مع الشرموطه
خالد:كل حاجه تمت زي مخططنا بالظبط المغفل نفذ الخطه وساعدنا من غير ميحس حسن ناك امه وسهلي الطريق انا كنت مصدوم من الي انا سامعه ولقيت سماح بتكمل كلام:اللبوه دي لازم اكسر عينها صورهالي
انا واقف مصدوم احا اي دا يبنت المتناكه* سماح بتعمل كل دا لي امي معملتلهاش حاجه الناس طلعت بنت متناكه اوي
خالد اتكلم:اصورهالك يحبيبتي طب اي مفيش حاجه لحبيبك
سماح:اقلع وتعاله ورايا داخلو على اوضه النوم وبدات اسمع صوت سماح بيعله اتسحبت لحد اوضه النوم كان الباب مفتوح لقيت سماح فوضع الكلبه وخالد نازل فيها نيك انا طلعت التليفون وبدات اصور خالد عمال ينيك وسماح اهاااا اكتر اديني كمان نيك الشرموطه خالد:مين الشرموطه سماح:انا شرموطه بنت متناكه نيكني جامد اههههه اححححح اممممم مش قادره كسي قايد نار زبرك كبير ياخالد هيخرمني كانو خمس دقايق وخالد لسه مكمل نيك انا اتسحبت ونزلت ونا معاياا دليل جامد نزلت فتحت باب الشقه لقيت امي اول مشافتني فضلت تزعقلي وتهزقني ونا سامعها وساكت وبعد مخلصت:قولتلها خلصتي وسيبتها ودخلت الاوضه وقفلت الباب وهي فضلت واقفه مكانها وفتحت الفيديو كان متصور والجوده بتاعته جمدا.جدا انا مستنتش وبعت الفيديو لساره وشرحتلها الي حصل قلتلي خطوه حلوه بس خلي بالك ومتعملش دا تاني عشان محدش يشوفك ونتكشف قولتلها ماشي انا شيلت الفيديو* من الفون وحطيته علي اللاب توب وعملت شويه حجات عشان انا بس الي اقدر اجيبه ومسحته من علي التليفون وحتي لو الدنيا باظت خالص واللاب باظ كدا كدا ساره معاها نسخه من الفيديو ببص لقيت علبه الفياجرا َافتكرت الحلم وافتكرت كلام خالد وقولت احا يولاد المتناكه كل دا عشان توصلو ل امي وتكسروني نوعا ما بدت افهم خالد عارف اني هايج علي سماح وهو الي كان بيلعب فدماغي وفي اليوم الي انا جبت منه الفياجرا انا مكنتش همشي من المنطقه دي بس خالد كان هناك لما روحتلو يعني كدا اي بردو مش فاهم يدين امي انا غبي اوي كدا نورهان معاهم هو خلي نورهان تبقي سهله معايا وتخرج تقابلني عشان البيت يبقي فاضي يولاد الزانيا انا نزلت فورا روحت الصيدليه دخلت لقيت نورهان:اتفضل حضرتك.. انا:اي خدمه انا واقف متنح اي خدمه اي انتي مش عرفاني
نورهان:لا هعرف حضرتك منين
انا وقفت ثواني كدا بستوعب مسكت التليفون برن علي رقمها مقفول وبصتلها وهي بصالي علي اساس اني مجنون قولتلها الدكتور فين ردت:الدكتور مسافر وهيرجع اخر الشهر
انا سيبتها ومشيت وكدا انا فهمت اللعبه ماشي نحط دي كمان في الحساب دانا هنيكك نيك ابن متناكه روحت وقفت قدام باب الشقه وجيت افتح مش بيفتح في مفتاح من جوه احا احا لو خالد جوه جريت علي باب المنور دخلت منه لقيت خالد واقف في المطبخ زانق امي في الحيطه ومطلع فرده بزها ونازل مص فيها وايده التانيه بتحسس علي كسها وامي سايحه فايده وبتقوله يخربيتك انا محستش كدا من سنين انا هنا خدت بالي انا تليفون خالد محطوط كانه بيصور خالد ساب بزاز امي ولسه هينزل يلحس كسها امي مسكته من ايديه ودخلت بيه علي اوضه النوم انا دخلت بشويش مسكت التليفون لقيت في كاميرا بتصور والتليفون مقفول برنامج انا مديه لخالد انا طبعا عارف باسورد التليفون بتاع خالد دخلت ومسحت الفيديو ولعب في البرنامج بحيث انه ميصورش تاني وخرجت من باب المنور ونا خلاص مبقتش شايف الست الي جوه دي امي بقت شرموطه وهنا سمعتها وهي بتصوت وصوت النيك بيعلا هنا زبي وقف كان الحاجز الي مكنش بيخليه يقف اتكسر رجعت زي الاول وبقيت عاوز انيك دلوقتي حالا سيبت امي تتناك وبدات انفذ انا ختطتي وروحت البيت عند خالد واول ما امه شافتني رحبت بيا جدا اسمها زينب عندهل 40سنه بيضا اوي بزازها كبار وطياز اكبر من حياتي واخواته رنا و سناء رنا الكبيره 25 عود كيرفي مظبوط وبناطيل ولبس متحرر جدا وسناء عيونها اجمل ما فيها جسمها مظبوط بس لابسه طرحه وماشيه عدل دخلت ونا متعود ادخل واقعد معاها عادي بدات كلام:امال خالد فين
زينب:مش عارفه انا كنت لسه هسالك عليه
انا:ونا هعرف منين انا حتي برن عليه مش بيرد يمكن فمشوار ونا اصلا عارف انا مش موجود قولت اعدي اسال واسلم عليكي وطبعا انتي هتعمليلي الشاي وانا هشربه وهنزل وضحكت
زينب:ياحبيبي انت تنور وشاي اي انتا تتغدا معايا
انا:لا مره تانيه انا عاوز شاي بس دخلت هي تعمل شاي ونا دخلت بعدها بخمس دقايق وندهت عليها بقولها هاتي ازازه ميه من التلاجه قالتلي عدي خدها وعشان اروح للثلاجه لازم اقعدي من وراها المطبخ واسع بس الي صمم المطبخ غبي مضايق المطبخ فانا عديت من وراها ولمست جسمهاوثبت كدا لمده ثانيه وهي مفيش اي رد فعل طبعا انا لابس شورت وزبي باين منه زبي اتحشر في طيزها من الجلابيه وهي طلعت تنهيده كاني ضربتها بسيف وابتدت تتوجع اهااا انا عديت وجبت ازازه الميه وخرجت رجعت بعدها لقيتها سانده علي المطبخ قولتلها مالك يا زوزو في اي عرقانه لي كدا خدي اشربي ميه خدت الازازه وهديت شويه كانت خلصت الشاي ونا قولتلها هعمل تليفون وهي قالتلي هعمل الغدا رنيت علي خالد كلمته:انت فين يعم انت
خالد:طالع البيت يبني في اي
انا: تعاله عند مصطفي بتخانق في امبابه تعاله دلوقتي
خالد:ثواني وهجيلك
دخلت ملقيتش زينب ببص لقيتها في المطبخ بتحضر الاكل وجسمها كلو عرق قولتلها:قي اي يا زوزو لو في حاجه نروح لدكتور
زينب:لا مش مستاهله الجو حر شويه
انا:الجو فعلا حر هاتيلي ازازه ميه من الثلاجه
زينب:تعاله خدها انت
انا بهدؤ عديت من وراها ووقفت وثبت وزبي بق فطيزها ولقيتها بتتكلم عيب عيب يا حسن الي انت بتعمله ده متكلمتش ايدي الاتنين لفطهم وقفشت فبزازها وفضلت العب فيهم مسكت بايد واحده والايد التانيه بتنزل براحه عند كسها واول لما لمسته فتحت بوقها اهااا احححح اهااا امممممم كسها كان غرقان لقيتها بتتكلم حرام يبني انا زي امك ان بعدت عنها وبعدل عدومي لقيتها بتبصلي وعنيها كلها محن قولتلها انا اسف انا همشي وهي مش بتتكلم بس انا كدا فهمت قمت رافع الجلبيه ودخلت صباعي فكسها وهي بقت بتزوم على الاخر ونزلت مرتين شديتها ودخلت بيها علي الاوضه ودخلت قلعتها هدومها ونزلت بوس فكسها ولحس لحد مصوتها بدا يعلي ونا مش راحم كسها قلعت هدومي وبدات افرش زبي علي كسها وهي مولعه وبتقولي دخله بق مش قادره قولتلها ادخل اي فسكتت حركت زبي ولعبت بيه عند زنبورها
زينب:اهااا اهاا دخل زبك يخول
انا دخلته مره واخده فضدت ارزع فيها واضربها بالاقلام علي وشها خدي يمتناكه انا خول يا شرموطه دانا هنيكك لحد متحملي ونا برزع بغل فكسها بنتقم من ابنها وافتكر الي حصل وخالد بينيك امي وان هو كان بينيك امي ودلوقتي انا بنيك امه وبقيت ازود فسرعتي اكتر واقفش بزازها وبقرص جامد
زينب:انا اسفه يراجلي خلاص بس براحه هموت براحه
قولتلها:انتي اي ردت:انا شرموطه بصيت علي التسريحه الي فيها المرايه وضحكت وزودت السرعه اكتر وهي اهاا كمان كمان اهاااا ولقيتها بتنزل شهوتها*قلبتها وضع الكلبه ودخلت زبي فكسها وهي مش قادره تتحرك اصلا دخلت صباعي فخرم طيزها الكبيره الي كانت مجناني لقيتها بتصوت وكاني فوقتها ورجعت شهوتها فضلت انيك فكسها لحد منا جبت وبتاعي لسه واقف خرجته من كسها وخدت نفسي ومخليتهاش تتعدل علي نفس الوضع قمت مدخل زبي فطيزها علي الناشف الموضوع كان مولم جدا وخصوصا ان هي خرمها ضيق فضلت تصوت وتقولي ابوس ايدك خرجه مش قادره هموت وبقا صريخ الم مش متعه خرجته. لقيت ددمم خارج من خرمها قولتلها مبروك علي الدخله يعروسه جبت منديل ومسحت الدم وهي فوضع الكلبه مش بتتحرك جبت كريم ودهنته علي خرمها وبدات ادخل زبي براحه وخرمها ابتدا ياخد علي زبي وبقت بتصوت مني تاني وصوتها بقا عالي اوي خرجت زبي وعدلتها وخليتها راقعه ووشها قدام زبي وقولتلها نضفي يشرموطه خدته فبوقها مص ولحس فبضاني مسكت دماغها اوي دخلته لحد زورها ونزلت فبوقها وقلتلها ابلعيه كله بلعته واترمت علي السرير ونا دخلت خدت دوش خرجت لبست هدومي وخدت منديل الدم والاندر الفتله الي كان كلو شهوتها وخدت مفتاح الاوضه وقفلت عليها من بره والباب في فتحه من تحت عديت منها المفتاح عشان محدش يرجع ويلقيها كدا نزلت من عندها مسكت التليفون لقيت خالد اتصل 100مره رنيت عليه وقالي وهو بيزعق:انت فين يعم انت
انا:روحنا القسم ودلوقتي انا هروح البيت خلاص معلش يصحبي تعبتك معايا وخليتك تروح المشوار علي الفاضي
خالد:لا يصحبي بس انا هاجي اطمن عليك
انا:تنور
مروحتش روحت ل ساره خبطت فتحتلي قفلت الباب ونا حضنتها جامد
ساره:شكلك مبسوط في اي
حسن:انا هموت من الجوع اكل واحكيلك
ساره طلبت سمك واكل بحري وفسفور انا كلت جامد وحبست بشاي وساره مستنيه اني احكيلها طلعت المنديل الي في الدم وقولتلها كدا انا خلصت من امه زينب فاضل اخواته
ساره:حسن الدم دا منين مش هي مفتوحه
انا:طيزها كانت بكر يبنتي
ساره:يخربيتك انتا شكلك دمرتها خليتها تجيب ددمم
انا:طلعت الغل كلو فيها
ساره:تب احكيلي اي الي حصل
(عزيزي القارئ انا قولت اسيبك تشغل دماغك وتقول اي الي حصل حصل ازاي الموضوع كان بسيط جدا لما عديت من وراها اول مره وهي ابتدت تهيج خدت ازازه ميه وخرجت وحطيت فيها برشامه فياجرا وهي شربت الميه وطلعنا شربنا الشاي طبعا خالد كان خلص نيك ف امي فا اكيد هيجي هنا فارنيت عليه وقلتله انا عند مصطفي بتخانق طبعا هو اكيد هيرن علي مصطفي ويقوله ونا قبلها مكلم مصطفي ومفهمه ان احنا بنعمل فخالد مقلب دخلت لقيتها هايجه بسبب الحبايه دخلت بهدوء حطيت التليفون فمكان يصور وبعد كدا هيجتها علي الاخر خدت التليفون وسحبتها رميتها علي السرير وعملت اني بقلع وحطيت التليفون علي التسريحه علشان كدا بصيت علي المرايا وضحكت وهي بتقول علي نفسها شرموطه وبكدا افسر موضوع انها جابت كتير وطولت معايا عشان هي واخده ونا خدت برشامه مقويه) انا حكيت لساره كل دا لقيتها بتسقفلي وبتتكلم:يخربيتك دا انت ابليس يتعلم منك بس انت نفذت بسرعه لي كد
انا:قبل مروح لزينب كان خالد بينيك امي وبيصورها
ساره:شوفت قولتلك اي..وانت عملت اي
انا:دخلت ومسحت الفيديو وبوظتله التليفون عشان ميصورش تاني وحطيته وسيبت يكمل نيك وانا طلعت انيك بس لما شوفت امي هي الي بتشده علي اوضه النوم مشاعري البارده صحيت مبقتش عاوز امي مش شايفها امي بقت شرموطه
ساره:دلوقتي انتا معاك فيديو سماح وفيديو لزينب هتعمل اي
انا سكت شويه وبصيتلها:ساره انا بحبك
ومش عارف دا حصل ازي بس انا عاوز افضل معاكي انتي اكبر مني اهاا بس انا اتعلقت بيكي اوي ومش عارف اخرجك مش بتفارقي دماغي وعاوز افضل معاكي علي طول
ساره كانت مصدومه من الكلام:انت بجد بتحبني كدا يا حسن
انا:واكتر يا ساره احنا لسه متعرفين بس نتي احسن من الي عاشرتهم سنين
ساره:انا كمان يا حسن حبيتك ومش عارفه لي مع ان مفيش حد بيقول كدا بس بردو انت بقيت مهم اوي عندي انا في حاجه مقولتلكش عليها انا طلبت الطلاق من جوزي وهو احترم دا وطلقني وفاضل شهور العده بس حسن تتجوزني ..؟؟؟
انا:بتتكلمي بجد
ساره:اها بجد يا حسن امال نتا عاوز تعمل اي
انا:لا لا مش قصدي نعيش ونتصاحب انا بس مش مصدق وداني بس انا مش هقدر يا ساره اعيش ومراتي تصرف عليا انا كدا مش هبقا راجل انا عارف ان احنا اتفقنا نكون واحد بس مش هقدر اعيش ونتي تصرفي عليا
ساره:يا حسن يحبيبي انا محترمه دا اوي وبعدين احنا هنقعد فالبيت هنا وانت الي هتشتغل وتصرف عليا ونا مش هتحرك ابدا وهفضل عايشه معاك واعملك الي انت عاوزه
انا:انا مش مصدق ان دا بيحصلي ناس بقالها سنين طلعو زباله وخرجوا من حياتي بس انتي محسستنيش بدا انا بحبك
وقربت من ساره وبوستها علي خدها وقولتلها انا هنزل عشان اشوف امي احنا لسه عندنا خطه
ساره:ماشي يحبيبي خلي بالك من نفسك وكلمني لما تروح
نزلت من عند ساره روحت البيت دخلت علي الاوضه بتاعتي ونمت من غير مغير هدومي صحيت تاني يوم الساعه8
لبست ونزلت المدرسه وكل دا مشوفتش امي من امبارح
روحت وقضيت اليوم الجميل مع صحابي وبعد كدا روحت لقيت امي قاعده فالصاله ومستنياني قالتلي تعاله يا حسن
روحت وقعدت وبدات كلام: ممكن اعرف مالك بقا من ساعت مكنت بايت بره ونت راجع وضعك متغير في اي اي الي غيرك..
انا من ساعت موعيت علي الدنيا اول مره اشوف امي كدا لابسه قميص نوم من غير سنتيانه واندر وشعرها ملفوف كحكه وقميص نوم لحد ركبتها وكانها لسه عروسه انا بتاعي وقف
امي رجعت تتكلم:متتكلم ساكت لي
انا:هيفرق معاكي
منال:اكيد هيفرق معايا
انا:كنت نايم مع واحده
منال:اي انت بتقول اي يا زباله يوسخ عملت كدا بجد
انا بكلمها وعلي وشي ابتسامه صفرا:اها بجد عندها 40 سنه ومحرومه واول مزنقتها في المطبخ ساحت في ايدي وبقت شرموطه وهي الي بقت تطلبني عشان انيكها
امي اتصدمت من كلامي َوبقت مش علي بعضها
انا:ها هتسالي حاجه تاني ولا اخش انام
امي ساكته ومبتتكلمش دخلت الاوضه وخرجت بشنطه فيها كريم اديتهولها فبتقولي:اي دا
انا:عشان كعب رجلك الي بيوجعك وسيبتها ودخلت الاوضه
انا عملت الي انا عاوزه فكان لازم اعرفها اني عارف عشان تخاف مني وتبطل تتناك عشان خالد ميصورهاش وانا معايا فيديوهين يودو خالد فداهيه شويه ولقيت امي بتخبط ودخلت
انا ماسك التليفون ومش بصصلها:في حاجه تاني
منال:عاوزه اتكلم معاك وافهمك علي الي حصل انا مظلومه يبني
انا ضحكت جامد:متقوليش ابنك دي تاني انا امي ماتت انتي مجرد وحده شرموطه بتتناك وعاوزه واحد يركبها
منال قامت وضربتني بالقلم وقفت ورديتلها القلم واديتها التاني الثالث والرابع وهي مكنتش بتعمل حاجه غير انعا بتعيط وتلطم
انا:ايدك يا شرموطه لو اتمدت عليا تاني هقطعها وهحطها فطيزك ويلا غوري بره متقعديش هنا يلا غوري خرجت وهي منهاره وبتعيط ونا حاسي اني شفيت غليلي منها المتناكه تستاهل كل دا بس حاسس بتقنيب ضمير بيقولي يعرص منت السبب انت الي نكتها بس لا حتي لو نكتها هي لو محترمه متخليش حد يلمسها وبعدين مش انا السبب سماح هي السبب
انا تلقائي* قفلت اللاب وطلعت لسماح خبط فتحتلي بجلبيه بيضا بلدي بزازها هينطو منها انا صفرت لجمالها قولتلها: قمر قمر بيفتح الباب انتي الي ذيك يقعد مكانه والناس تخدمه يقمر
هي ردت بكل برود:عاوز اي يا حسن
انا:عاوز اعد معاكي خمس دقايق اخد رايك فحاجه
قالتلي:طيب خش بس انجز عشان عاوزه انام
دخلت قعدت قالتلي:عاوز اي بق
قولتلها:هاتي تليفونك هبعتلك حاجه تتفرجي عليها
فتحت التليفونا بعتلها الفيديو بتاعها مع خالد واول مشافته بقت متنحه ليا انا نتشت التليفون ورميته علي الارض ورزعتها بالقلم علي وشها وهي مفيش اي رد فعل بتعيط بس
انا:بصراحه اضربلك تعظيم سلام علي الي نتي عملتيه دا خطه بنت متناكه بس للاسف يشرموطه منجحتش عارفه لي عشان انتو اغبيه وهمكو علي النيك النيك بيعمي عقلكو انا عاوز اعرف يبنت الزانيا عملنالك اي عشان كل دا امي عملتلك اي عشان كل دا هو دا اخره المعامله الحلوه والمعروف يبنت المتناكه
هي ساكته بردو مسكتها من شعرها وهي بدات تصوت من الالم
انا:هتتكلمي ولا اخلي جوزك واهلك والناس هي الي تتكلم
سماح نطقت: امك هي السبب يا حسن حكيتلها عن شويه حجات حصلت معايا زمان لما كنت بتناك ونا صغيره وحصل مره ابوك قبل ميموت خليته ينكني وهي عرفت وفضلت تعايرني بدا انتا بتشوفنا مع بعض تمام بس دا حصل زمان وخد مني وقت كتير عشان اصالحها وقلت لازم اكسر عينها ذي مكسره عيني
انا: بدات ارفع الجلبيه كملي يكصمك عرفتي تجيبي خالد ازاي
سماح:خالد فمره كان طالعلك ونا ركبت معاه الاسنسير وفجاه الاسانسير عطل فخبط فيا بقا حضني حسيت بزبره فبطني عضيت علي شفايفي وهو خد باله والاسنسير اشتغل وجه عشان ينزل عندك مسكت في وطلعنا عندي الشقه فوق وناكني وفشخني وهنا انا بدات اغويه واخليه يبقا فصفي وبقا ذي الخاتم فصباعي وعرضت علي الفكره ووافق وهو قالي انك بتهيج عليا وعاوز تنيكني فعملنا الخطه انت روحت لخالد المنطقه القريبه من الصيدليه هي بتتكلم ونا بحسس علي كسها براحه عشان تهيج وهي بدات تهيج فعلا اه اه مش قادره
انا قرصتها من بزازها وهي صوت كملي يكصمك
سماح:دخلت الصيدليه واحنا متفقين مع نورهان تعمل عليك التمثليه ونتا عشان هايج شربتها اه اه اه اممممم
(انا كنت مدخل صباعي فكسها وهي وحوحت مني خالص)
قولتلها كملي يزانيا بتكمل وهي مش قادره خدت البرشامه ونا عارفه انك هتحطهالي خليتك تشربها ونزلت وطبعا مكنش في غير امك فا اكيد نكتها ونا نزلت لا امك واتاكد ان هي اتناكت اه يححح مش قادره حرام عليك
انا:حرام اي بس هو نا لسه عملت حاجه دخلت لساني اشفط زنبورها وهي بدات تزوم ونا اسحب جامد واشد شفايف كسها جامد وهي بتوحوح من وفجاه وقفت لقيتها بعصبيه:وقفت لي كمل بق نيكني يلا مش قادره
انا:كملي كلام يا شرموطه وهتكملي ونتي هايجه
سماح كملت وهي هتموت:بعد كدا نورهان كلمتك عشان تقابلك ونتا نزلت عشان خالد يقع براحته وفعلا خالد راح وبدا يلمس علي خفيف وانت رجعت ومحستش بحاجه
انا بضحك:اها فعلا محستش بحاجه كملي يمتناكه
تاني يوم كان خالد عرف ان حد من صحابك عنده حالت وفاه ونت نزلت جري وهو بدا يحك فا امك لحد مناكها وفشخها وتاني يوم هي رنت عليه عشان وحشها زبره امك اتكيفت اوي ولقيتها بتلعب فكسها ومطلع بزازها وماسكه فيهم
انا ضربتها بالقلم علي وشها واي كمان يا شرموطه
سماح: بس كدا هو دا مفيش حاجه تاني
انا:اممممم وخالد ناكك كام مره بقا
سماح:كتير اوي كل مجوزي يجيلو شغل بره اودي العيال عند امي وينكني للصبح
انا:وجوزك زبره مقطوع
سماح:بيجي تعبان وبيقعد خمس دقايق يجيب وينام
انا ابتديت افك زراير البنطلون وزبري بان قدامها لقيتها لسه هتيجي قولتلها علي ايدك ورجلك يا متناكه انتي اي ردت عليا
انا متناكه وجت علي ركبها ونزلت مص فربري ولحس وتنزل علي بضاني ونا ماسكها من شعرها وبدخل بتاعي لحد زورها لدرجه ان روحها كانت بتطلع فضلت تكح جامد ونا قلعت البنطلون والتيشرت وقلعتها الجلابيه والاندر والسنتيانه وجت علشان تبوسني تفيت فبوقها وخليتها تبلعها نزلتها علي ايديها ورجليها تاني وخرجت بكره لازق من جيبي فهي يتقولي: هتعمل فيا اي يحسن انا عملتلك كل حاجه
انا:متخافيش انا بس مش تقليدي في النيك بحب اعمل حاجات مجنونه لفيت ايديها ورا ضهرها وربتها ومن عند رجلها من تحت ربطها هي نايمه علي بطنها خرجت التليفون ووقفت التسجيل طبعا كل دا كنت بسجلها وفتحت الكاميرا عشان تصور المدعكه الي هتحصل انا عارف اني مش هطول انا مش واخد برشام ولا حاجه بس انا هايج ودخلت اوضه النوم وجبت حزام من بتوع جوزها لقيتها بتقولي:هتعمل اي
قولتلها:هنيكك يحبيبتي وبدات اضربه علي طيزها بالحزام وهي بتصوت واضرب واضرب وهي عماله تزود في الصويت خليتها تقعد علي ركبتها ودخلت زبي فبوقها وخليتها تلحس بضاني وارجع احط زبي فبوقها تاني وافتح بوقها اتف في واخليه تبلعه
نيمتها علي بطنها ورفعت طيزها لفوق انا كنت بحلم بالطيز دي خرمها كان واسع دخلت زبي علي الناشف لقيتها بتصوت وبتزوم وعماله تقولي براحه ونا ولا سال فيها وهي اه اه يحححح امممم بيوجع خرجه بقا مش قادره ونا عمال ازود فالنيك خرجته ودخلت فكسها الي كان نار ومليان ميه من الشهوه كملت رزع فيها لحد مصوتها كان تقريبا كل الدنيا سمعته قلبتها علي ضهرها ورفعت رجلها الاتنين لفوء ودخلت زبي فكسها تاني وحسيت اني خلاص مش قادر اكمل وهجيب قمت شايله من كسها وخليتها تبلع زبري كله ونزلت فيها وخليتها تبلعهم وهي نايمه مش بتتحرك شكلها كان يجنن اصلا فكيتها ولقيتها عماله تعيط وجت وطت علي رجلي وهي بتزحف مش قادره تتحرك وبتقولي ابوس رجلك متفضحنيش وانا هبق فحالي مليش دعوه بامك ونت مش كنت عاوز تنيكني هخليك تنيكني كل يوم
انا ضربتها برجلي خليتها تبعد اتكلكت:انيك مين انتي واحده شرموطه بتتناكي من كل الناس واحسنلك متتكلميش بدل ما الفيديو بتلعك يبق في الترند هو انا مقولتلكيش انا كل دا بصورك ضحكت ولبست هدومي ونزلت..
وبفتح باب الشقه لقيت نصيبه فوشي.........؟؟
تم الجزء الرابع شكرا جدا علي التشجيع والاجزاء هتنزل في اقرب وقت
الجزء الخامس
وقفنا في الجزء الي فات اني نكت سماح وصورتها وسيبتها ونزلت وفتحت باب الشقه لقيت...
امي نايمه علي الارض وفي برشام كتير واقع علي الارض نا جريت شيلتها ودخلتها علي الاوضه بتاعتها وفضلت افوق فيها لحد منوعا ما ابتدت تفوء*فتحت عنيها واول مشافتني فضلت تعيط انا سيبتها ودخلت الاوضه بتاعتي ونا ضميري هيفشخني بس دماغي هي الي مصيتره وان الي جوه دي شرموطه بتتناك بمازجها نقلت الحاجه علي اللاب توب وبعت الفيديو لساره شافته ومعلقتش ولا قالت حاجه رجعت ابص علي امي لقيتها لسه بتعيط قررت اني اكلمها واحكيلها الي حصل عشان متعملش كدا تاني وخالد بدا يصورها بعد محكتلها لقيتها بتتبصلي وبتبرق:يعني انتا نمت معايا ونكتني وكنت سبب فكل دا وبتعايرني ان صاحبك نام معايا ونت كنت واقف بتتفرج عجبك شكلي ونا في واحد نايم معايا للدرجادي طلعت خول
انا:متحاوليش تخليني غلطان عشان انا مش غلطان والي حصل
معاكي انا مكنتش فوعي وسماح هي السبب ودلوقتي سماح وخالد بقو تحت رجلي ونا مكنتش بتفرج نا كنت مستني اشوف امي وهي محترمه ومحافظه علي شرفها بس للاسف معملتيش كدا وتاني مره لما انتي الي شديتي خالد علي اوضه النوم بقيتي مش فدماغي اصلا بقيتي مش امي انا امي ماتت بقيت يتيم اسمعي الكلام دا انا لو عرفت ان خالد دخل هنا تاني هقتلك انا مش فارق معايا ان كسك هايج يلبوه انا خايف علي سمعتي ويتقال عليا ابن المتناكه لو صورك هتتفضحي بجد اموتك واخلص بدل معيش ففضايح
منال بتعيط:فضلت حارمه نفسي من كل حاجه عشان خاطرك
انا بقاطعها:ايواا ايوااا ومرضتش اتجوز عشان ميبقاش ليك اب وفضلت لوحدي وانا ست وليا احتياجات وليا شرمطه ومنيكه انا كل دا ميفرقش معايا قولتلك انك مش امي انا كل الي يفرق معايا ان كسك ميبنش غير ف الحمام وبس ونتي بتستحمي غير كدا هنيكك بجد ونتي مش هتقوميني عشان هايجه واوعي تجيبي سيره لسماح او خالد انا سيبتها وخرجت ونا مش عارف ازاي بقيت جاحد كدا لبست ونزلت روحت لساره عشان وحشاني بجد اول مشافتني كان باين عليها انها مضايقه بدات كلام:في اي مين مضايقق
ساره:بص يا حسن انا مبعرفش اخبي ومليش ف محن النسوان بس انت هتفضل تنيك فيهم لحد امتا عشان اعرف
انا هديت شويه:دا احنا بنغير بق
ساره بنرفزه:اه بغير يا حسن ومش عوزاك تعمل كدا مع حد غيري ولما نتجوز هعملك كل الي نتا عاوزه انما متنمليش مع النسوان من دلوقتي كدا ثقتي هتبدا تقل
انا:بصي يا ساره احنا لسه في الاول ونتي لسه متعرفنيش انا صحيح بنيك فيهم بس عشان الانتقام مش اكتر وبعد كدا مش عاوز حاجه تاني لو هتفضلي تشكي فيا يبق نقطع كل حاجه من الاول انا همشي نا كنت جاي اطمن عليكي وسيبتها ومشيت
نزلت الشارع ودخلت العماره وبطلب الاسنسير لقيت في حد في بس وصل للرابع ووقف احا في حد عندنا انا طلعت جري دخلت المنور ودخلت من باب المطبخ ومن غير اي صوت ولقيت الي انا متوقعه خالد قاعد بين رجل امي وبيلحس فكسها وامي ماسكه فدماغه وعماله تدخلها اكتر عشان يلحس اكتر وبايده مطلع بزازها من القميص وبيلعب فيهم وامي صوتها بيعلي ومبقتش قادره خالد اتحرك وقلعها القميص ونيمها علي الكنبه فرش كسها وبقا بيحسس بزبره علي كسها وهي بتوحوح وبتقوله:ارحمني بق مش قادره
قالها:يعني اعمل اي
ردت عليه بسرعه:دخله بقا مشقادره حرام عليك
خالد:تب لو ابنك جه هنعمل اي
منال:كصم ابني نيكني يلا
خالد دخل زبه وبدا يزود فسرعته ويقولها يبنت المتناكه هايجه لي كدا كسك قايد نار وهي
منال:زبك كبير يحبيبي نكني علي طول متخرجوش سيبه جوه علي طول افشخني جامد اها اهه
ونا مصدم التليفون بيصور التليفون محطوط وبيصور جريت من المنور ورحت علي باب الشقه ومفتحتش ب المفتاح خبط وطبعا هما قعدو شويه لحد ما امي فتحت واتصدمت ونا بصتلها بقرف ودخلت خالد شافني وبدا يتكلم طبيعي
خالد:اي يمعلم مختفي فين
انا:موجود يعم.بس مال وشك اصفر ليا كدا
خالد بتوتر:مفيش يعم شويه برد..انا كنت جاي اشوفك واطمن عليك همشي بق عشان امي عوزاني
انا:لا الف سلامه باولك اي عاوز منك طلب
خالد:اطلب يصحبي عنيا
انا:عاوز تليفونك هنقل حجات من علي اللاب عشان مفيش مساحه وعاوز الحاجه ضروري
خالد اتكهرب وقالي خد وانا بصصله وبقوله مالك يبني في اي
خالد:مفيش
نزل خالد ونا دخلت جبت الفيديو الي صوره ودخلت ل امي اول مشفتها رزعتها بالقلم علي وشها ووريتها الفيديو
انا:عاوزه اي انتي بتعملي كدا لي وبدات ارزع واضرب بالاقلام وهي عماله تعيط حطيت التليفون فوشها
انا:اتفرجي علي نفسك ونتي شرموطه انتي بتعملي كدا لي عاوزه تبقي تحت رجل سماح لي للدرجادي انتي شرموطه تفيت عليها وقولتلها بتشتميني عشان تتناكي للدرجادي هايجه هما بيعملولك اي ردي عليا
وهي مبتعملش حاجه غير انها بتعيط
انا:طيب بما انك بتحبي تتناكي وهايجه علي طول انا هبسطك
قلعتها القميص وهي ابتدت تقاوم ضربتها بلقلم وجبت بكره اللزق وربط ايديها وجبت كرسي قعدتها عليه وبدات اربطها فالكرسي وهي من غير هدوم وربطها كويس وكان الكرسي في فاتحه من تحت عند خرم طيزها بدات ادخل صباعي فخرم طيزها وهي بعد مقاومه بدات تهيج اكتر من ايدي الي فطيزها انا سيبتها ودخلت المطبخ جبت خياره وجيت وبدات ادخلها فطيزها وهي بتصوت واحده واحده لحد ملخياره كلها بقت فطيزها سيبت الخياره وجيبت عصايه صغيره ووقفتها بحيس الخياره متخرجش من طيزها وقفت قدامها وبدات اتكلم
انا:اي رايك في الهيجان بقا حلو صح انا هسيبك كدا ولما ارجع بليل هفكر افكك ولا لا لقيتها بتقولي
منال:لا حسن عشان خاطري مش قادره ارحمني مش هعمل كدا تاني يبني عشان خاطري
انا:خاطري وكان فين خاطري ونتي بتشتميني عشان تتناكي كان فين خاطري ونتي بتتناكي من صاحبي ويعالم مين تاني
خليكي كدا بقا انا سيبتها ونزلت روحت لبيت خالد روحت لقيت سناء بتفتحلي الباب وبتقولي:ازيك يا حسن اتفضل
انا دخلت بس هي كان باين عليها انها نازله
انا:انتي خارجه ولا اي
سناء:اه نازله اشتري هدوم
سناء اصغر مني بسنه محجبه ومش متدلعه زي اختها الكبيره
انا:طب خالد فين وزوزو
سناء:في الاوضه خشله وماما نايمه ونا هنزل بقا
نزلت سناء ونا خدت نفسي ودخلت ل خالد اول مفتحت الباب
خالد:اي يبني متخبط زي الناس انا مش لسه سايبك وحشتك
انا:وحشتني جدا انا مبقتش افكر غير فيك يبني
خالد ابتدا يضحك بس انا معالم وشي مبتتحركش
خالد:مالك يا حسن في اي
انا:جيت عشان اديك التليفون ورميتله التليفون علي السرير
وبفتح الباب عشان اخرج هو جاي عشان يوصلني فقولتله:
وفي حاجه كمان عاوز اديهالك ومن غير ما يرد ضربته بدماغي فا جت في منخيره داغ وابتدا ينزل ددمم جريت وكملت ضرب في وابتدا يغم عليه بدات اكتفه ب اللزق وروحت لباب الشقه قفلته ب المفتاح وسيبت المفتاح ف الباب عشان محدش يفتح
ودخلت لخالد تاني ابتدا يفوق وبيبصلي رزعته بالقلم علي وشه
انا:لسه بسخن متعيطش احنا لسه ف الاول
انا طبعا كنت كاتم بقه فا هو عمال يفرك وعاوز يفك نفسه بس مشعارف وبيصرخ بس محدش سامع حاجه
انا:اهدا بقا ومتصوتش زي النسوان هشيلك اللزق
شيلت اللزق من علي بقه
خالد:عاوز اي يحسن بتعمل معايا لي كدا
انا:امممممم.. بعمل معاك لي كدا مش عارف طب متفكر معايا
يمكن علشان انا حرامي او كداب او خاين او بنيك فواحده قد امي مش عارف يا خالد انا بعمل كل دا لي
خالد:انا مش فاهم يا حسن انت بتتكلم كدا لي
انا:اها هنبدا بقا وهنعمل نفسنا عبط..نكت امي لي يا خالد
خالد بدا يضحك ضحكه صفرا:عشان شرموطه وهايجه
وكسها مبلول علي طول وعاوزه حد يركبها انا اولي من الغريب
وكل دا ونت نايم علي ودانك ومش عارف او عارف وعجبك
انا:ونا مش مضايق يا خالد وفعلا عارف بس مش عجبني لا شجعني اعمل حجات مكنتش متوقع اني اعملها
خالد:اي نكت منال الشرموطه انت كمان
انا:هنيك منال لي مكفايه انت بتنيكها انا بصيت لواحده جوزها مبيتحركش من الخليج وسايبها لوحدها ومعاها بنتين واحده شرموطة والتانيه محترمه ونا هنيك كله
خالد اتعصب:وشرف امك ههه علي اساس ان عندها شرف لو جيت جنب امي او اخواتي ل افضح امك ف كل مكان
انا:ازاي ب الفيديوهات الي مبتلحقش تصورها.. ههه غبي اوي بص يحبيبي لما تحب تصور صور صح زي كدا
وطلعتله الفيديو وهو بينيك سماح وكان مصدوم صدمه ضحكتني عليه وفضلت اضحك
انا:لا لا اهدا كدا لما تشوف الفيديو التاني زي منتا خليت نورهان توديني وسط البلد انا بردو وديتك امبابه وشغلت الفيديو بتاع امه ونا زنقها في المطبخ وخالد كان في صاعقه نزلت علي وشه ومبقاش بينطق وسمعته الفيديو التاني وامه بتتنتك
انا:شايف يلا امك وهي هايجه شايف وهي بتقول علي نفسها شرموطه كانت سهله اوي كانت هايجه ومخدتش وقت
انا ببص علي خالد لقيت زبره واقف علي الاخر
انا:احا اي دا اي دا دياثه دياثه عجبك جسم زينب ولا اي بس معاك حق هي طيزها اكبر من حياتي انا جيت النهارده يا خالد ومعايا ليك مفاجاه طلعت حبايه فياجرا من جيبي
انا:شكرا يخالد علي مخزون الفياجرا انا شايفك بتتعب مع سماح ومع امي وبصراحه انا مش عاوز اتعبك تاني حطيت اللزق على بقه وقطعت الهدوم من عليه وهو عمال ينكش وعاوز يقوم ويفلت بس هدي اول محطيت صباعي فطيزه مقاومته بدات تقل وبقا بيزوم مع صباعي وزبره بق يشد اكتر ونا بقيت بدخل صباعين في طيزه وهو بيصرخ بس مفيش صوت طالع عشان اللزق خرم طيزه بدا يوسع طبعا انا مكتفه جامد باللزق زي معملت مع سماح عدلته علي وضع الكلبه وبدات ادخل زبي براحه وطيزه بتستقبل زيري بكل لطافه وبدات انيك في وهو بيطلع اهااته وبقيت اشتمه ب امه واقوله اتنا بتتناك زي زينب يلا امك هتشفك دلوقتي هتشوفك ونت بتتناك وتعرف ان عندها ٣بنات لقيت زبره بيشد عشان هو هايج علي امه المتناكه يبن زينب الشرموطه زبي بيرشق فطيزه جامد كل ما اجيب سيره امه يهيج اكتر زينب نايمه بس هنيكها دلوقتي شديت اللزق من علي بقه يلا يبن زينب عاوز اسمعك ونت بتصوت(عزيزي القارئ مش محتاج افهمك تليفوني فين)
بدات انيك فخالد وهو بيطلع تاوهات ولا اجدع شرموطه وبقيت انيك فيه اكتر عشان اسمع صوته زي النسوان زينب هتدخل وتشوفك ونت بتتناك وهنيكك وهنيكها وبدات ازود سرعتي اكتر ودخلت زبي جامد ونزلت فطيز خالد وخالد اترمي علي الارض ولسه هكمل نيك لقيت الباب بيخبط وبيتفتح......
يا ترا مين وحسن هيتصرف معاه ازاي جاري تنزيل الجزء السادس قريبا وعذرا لكل المتابعين عشان القصه متكرره بس تم التعديل والقصه اصبحت بمستوي رائع من الكتابه والتنظيم شكرا علي التشجيع وفي انتظار باقي الاجزاء..
الجزء السادس
......
وقفنا في الجزء الي فات لما حسن فشخ خالد وناكه وخلاه خول ولسه هيكمل نيك.....
خالد اترما علي الارض ولسه هكمل نيك في لقيت الباب بيخبط وحد هيفتح جريت قفلت الباب بالمفتاح كانت زينب الي بتخبط
زينب:خالد.. انتا صاحي يبني
انا كتمت بق خالد عشان ميتكلمش الدنيا سكتت و مشيت زينب ونا عدلت خالد وبدات اتكلم معاه:
انا:اي مالك وشك اصفر كدا ليه برد بردو فوء كدا عشان عاوزك لسه فحوار كبير انتا بتاعك وقف عشان جبت سيره امك امال لما انيكها قدامك هتعمل اي حطيت اللزق علي بقه وفتحت الباب براحه وبمشي براحه بصيت علي زينب لقيتها في المطبخ شيلت خالد براحه وحطيته فالصاله مابين الكراسي فحته محدش ياخد باله منها هو يشوف من غير محد يشوفو
انا:اتفرج وانا بنيك امك واتعلم
جريت فتحت باب الشقه وخرجت وخبط علي الباب زينب فتحتلي الباب وكانت علي وشها ابتسامه كان جوزها رجع من السفر دخلت وقفلت الباب وختها فحضني وقولتلها وحشتيني
زينب:وانت كمان وحشتيني بس خالد نايم جوه
انا:وفيها اي يعني
زينب:لا مينفعش انا هدخل اعملك عصير
سابتني ودخلت المطبخ دخلت بعدها بشويه كانت مدياني ظهرها اتسحبت ورزعتها بعبوص خليتها تتنفض وإيدي بقت فطيزها بتطلع وتنزل وبتزوم معايا عدلتها وبقت فوشي
خدت شفايفها ورحت فبوسه طويله خليتها تسرح خالص وايدي الاتنين مسكين فطيزها بفعص فيهم قلعتها الجلابيه وخليتها بالاندر والبرا ودخلت بيها علي الصاله ونيمتها علي الكنبه عشان تبق فوش خالد وبدات اسيح فيها بطريقه بنت متناكه مسكت رقبتها بوس ومص بهدوء ورومانسيه اكنها حبيبتي وبدات انزل علي رقبتها واطلع لودنها تاني وايدي بتحسس علي حلمه بزها من فوق البرا براحه خالص وانا هموت من الهيجان بنيكها وابنها شايفني وغير كدا تاوهاتها هتجنني قلعتها البرا و نزلت علي بزها اليمين وبدات ارضع في الحلمه والحس جامد وهي صوتها بيولع وبتزوم من لساني
زينب:اهااا اممممم لسانك جامد كفايه بقا هتموتني خالد هيصحا
انا:هو احنا لسه عملنا حاجه النهارده هنسيكي نفسك
زينب:انا خايفه خالد يصحا اهاااا اممممم
انا:واي يعني يجي يتعلم بدل ما هو خول
انا بدات انزل لكسها واستقبل كميه عسل محصلتش من علي الاندر قلعتها الاندر و شفط العسل كله من الهيجان وبدات الحس في زنبورها وهي خلاص صوتها بيعلا وتاوهاتها بتعلي حاسس ان معايا شرموطه بتتناك من الشارع كله بدات ازود اكتر والحس شفايف كسها من بره وارجع امسك زنبورها تاني صوتها كان مولعني طبعا بسبب الحبايه الي انا ختها كنت ماسك نفسي كملت لحس ودخلت صباعي فخرم طيزها لقيتها فتحت بقها وطلعت صويته بنت متناكه ولعتني نزلت وجابت اخرها من شهوه وبدات اقلع هدومي ورحت واخد شفايفها فبوسه طويله وهي بتتحرك وبتحك كسها فزبي ونا مش بدخله لحد مهي نطقت وقالت:ارحمني بقا وريحني
دخلت زبي فكسها بالراحه اوي ورمنسيه وهي بتموت من الهيجان وبدات ازود سرعتي واحده واحده لحد ما بقيت بسرع فدخول وبقيت بخبط فكسها جامد صوت الخبط كان بيهيجني صوتها كان مولعني منظر خالد وهو زبره واقف كانه كان فياجرا خلاني ازود سرعتي اكتر وهي اهاااا احححح نيك كمان نيك وطفي ناري
انا:طب ولو خالد جه
زينب:امممممم دا خول دا نيك وملكش دعوه نيك امه الشرموطه
انا كلامها ولعني.وزودت سرعتي ودخلت زبي جامد لحد منزلت* فكسها هي ابتدات تشدني عليها اكتر مش عاوزه زبري يخرج من كسها انا بتاعي خرج ولسه هايج عليها وبتاعي شادد حيله
قومت وخليتها تقعد وتتنطط علي زبري الوضع دا ابن متناكه عماله تتنطط وشغاله محن اهااا اممم زبرك كبير يا حسن مش قادره هموت اههاا لحد ما بدات تتعب من الطلوع والنزول عدلتها فوضع الدوحي ودخلته فكسها من ورا وبدات ارزع وهي اههااا نيك يحبيبي نيك اللبوه ام صاحبك شرف صحبك بقا تحت زبرك نيكني وافشخني مترحمنيش اهاااا اهااا يحححح خخخخخ
ومن كلمها انا بزود نيك اكتر وبدخل اكتر لحد منزلت فكسها تاني وهي مش همدانه بنت الوسخه هايجه نيك
لقيتها اتعدلت ونزلت قدام زبي ومسكته بايديها الشمال وبدات تدعك في وانا مع لعبها ببص لخالد الي لقيته فك من اللزق الي كان مربوط بي وماسك زبره بيحلبه احا اي دا كصم الهيجان
لقيت زينب بتلعب بلسانها علي راس زبي ونا هولع مش قادر من الهيجان لقيتها بتتكلم:اي هتجيب ولا اي مش قادر تستحمل لساني دا انتا طلعت خفيف بقا
انا شديت بتاعي وقلبتها ع وضع الدوجي وتفيت في خرم طيزها ودخلت زبري فطيزها وهي متوجعتش (الغريب ان انا نكتها فطيزها كانت ضيقه اوي دلوقتي زبري دخل بسهوله) فضلت ارزع فطيزها واقولها اي يا شرموطه مين الخفيف يمتناكه من كل الرجاله مين كان بينيكك فطيزك غيري
زينب:اهاا دي الخياره يعرص نيك كمان يخول يعرص دخل زبرك افشخني وبطل كلام اممم نيك جامد
انا ضربتها علي طيزها جامد وهي بتصوت وفضلت ارزع بزبري فخرم طيزها واضربها علي طيزها وهي بتصوت لحد مطيزها احمرت من كتر الضرب
انا:لو شتميتيني تاني هجيب عصايه واحطها فطيزك
زينب:هات اهاا اهاا اهي العصايه اطول من زبرك. اهاا اممم
انا:زبري فشخك يمتناكه مكان كبير من شويه يلبوه طب اهو بدات ارزع جامد وجامد وهي بتوحوح لدرجه اني خلاص مش حاسس بركبي ونزلت فطيزها وهي صوتت من كتر اللبن فطيزها ومن المتعه كانت نيكه جامده وخلاص بدات نوعا ما دماغي تتقل ودي المره الثالثه الي اجيب فيها وحاسس اني جبت اخري زينب اترمت علي الارض
زينب:يخربيتك يحسن كسي وطيزي انتا فشختني يا دكري مش قادره اتحرك وحاسه ان صوتي مش خالد بس سمعه كل الدنيا
بتبص عنيها جت فعنين خالد الي كان في مزرعه لبن حولين منه الصدمه كانت كفيله اني ابتسمت وانا مش قادر قومت دخلت الحمام خت شور وحاسس اني تعبان لبست هدومي وخت حاجتي رجعت الصاله لقيت خالد وامه فوضع 69 وهي ماسكه زبره وهو بيلحس كسها احا محاارم انا مش قادر
(احا يبنت الزانيا انتي مبتتهديش طلعت التليفون وصورت الكلام دا)ورحت قدام كس زينب لقيت خالد بيبصلي وهو فرحان وكمل لحس فكس امه رحت لزينب وبكل هدوء خت صباعها وخليتها تدخله فخرم طيز ابنها فبصيتلي جامد فغمزتلها
خالد بيتوجع من صباع امه وهو كمان بدا يدخل صباع فطيزها وصباع فكسها وماسك كسها لحس وهي تزود وهو يزود
زينب اهاتها بتعلي:مص يخول ولا لازم ابعبصك اممم مص يشرموطه اهاااا ايواه عض زنبوري اححححح امممم يمتناك
انا صورت الي صورته وخت بعضي ومشيت وسيبتهم يتناكو
نزلت ونا حاسس ان الدنيا بتدور بيا وقفت تاكس وروحت البيت طلعت الشقه وانا مش قادر افتكرت امي دخلت لقيتها مرميه علي الارض والكرسي مكسور وعماله تعيط نا ببص كان في ددمم جامد من طيزها شيلتها وهي بتترعش ودموعها مليه عنيها ساعتها حسيت اني وحش من غير مشاعر ختها ومسحتلها الدم وهي مش مبطله عياط وهي بتترعش انا جسمي بيترعش من المنظر دخلتها الحمام وحطيتها في البانيوه وشغلت مايه دافيه وبدات اغسل جسمها قفلت الميه ونشفتها وجبتلها هدوم ولبستهالها وهي بتترعش وخايفه مني حاسس اني مش طايق نفسي بقيت من غير قلب بقيت حيوان
اتكلمت:متخافيش مش هعملك حاجه جبت البرشامه المنومه وخليتها تخدها ونامت ونا دخلت الاوضه بتاعتي وبدات اكلم نفسي (اي بقا اي انت بقيت حيوان مش بني ادم انت معندكش ددمم ولا قلب كل حاجه بتعملها سببها شهوه عايش عشان الشهوه صحتك فلنازل عشان الشهوه امك كانت هتموت عشان الشهوه كصم الشهوه الف مره) من كتر التفكير نمت نمت نمت نمت يعني معرفش الساعه بقت كام صحيت جسمي متكسر وعيني مش قادر افتحها ومش قادر احرك ايدي فتحت بالراحه لقيتني متكتف في السرير ومن غير هدوم وسماح واقفه قدامي وماسكه حزام ووراها خالد قالع كل هدومه وبيحلب فزبره ولقيت المفاجاه امي داخله من باب الاوضه من غير هدوم وماسكه الخياره وكانت عليها بقع ددمم انا شخرت من الموقف وغمضت عنيا قولت احا لا مش ممكن..
سماح:مين فيكو هيبدا مع الخول دا
لقيت امي بتتحرك قدامي وماسكه الخياره وخالد. بيبعد مبين رجلي عشان امي تدخل الخياره
انا:لا لا يماما يماما لا لا لا لاااااااااااااا
الجزء السابع
وقفنا في الجزء الي فات لما حسن كان نايم وصحي لقا نفسه عريان ومربوط في السرير وسماح قاعده علي الكرسي وخالد واقف وراهاا وامي داخله من باب الاوضه من غير هدوم وماسكه خياره وعليها بقع ددمم
سماح:مين فيكو هيبدا مع الخول دا
لقيت امي بتتحرك عليا وخالد بيبعد مبين رجلي وامي بتتحرك عشان تحطلي الخياره زي منا عملت معاها
انا:لا لا يماما يماما لا لا لا لاااااااااااااا
الدنيا اسودت ودماغي تقلت مش حاسس بحاجه حاسس اني بقيت فحلم حاسس اني مت وخلاص حياتي خلصت لا ثواني انا مش حاسس بحاجه اصلا دماغي بقت بتلف فمتاهات انا عايش فعالم مش حقيقي انا في قصر كبير تحت القمر بالظبط القمر كان منور بس القصر كان اسود القصر كان مكتوم انا تلقائي بدخل القصر الي من جوه عباره عن ناس بتنيك فبعض بس لبن وعشارات فكل مكان سنتيانات وكلوتات بجميع الاشكال انا ماشي وسطهم وهما بينيكو بعض رجاله مع ستات وستات مع ستات وخولات مع بعض وفي نيك جماعي وفي ناس كتير هناك احاا اي العالم دا بصيت لقيت مرايا ببص فيها شايف واحد غيري انا الي ببص في المرايا بس مش انا دا واحد تاني واحد غيري اي المكان دا انا واقف بتفرج ودماغي مش مستوعبه انا بعمل اي هنا طب اي دا انا مت وبشوف سبب العقاب بتاعي ولا اي قطع تفكيري ضربه علي راسي وقعتني علي الارض ببص لقيت خالد ورايا وبيقولي:قوم لسه عاوزك فحوار كبير* وبيشاور ع زبره
وامي:اي مش انت عاوز الشهوه انا هجبلك الشهوه
وسماح:وانا هدلعك ومش اي دلع اصل انا بحب النيك المجنون
انا حسيت اني خايف قمت بسرعه جريت وهما بيجرو ورايا انا مش عارف بجري لي انا اقوي من كدا بس مش عارف لي خايف لحد ملقيت صوت بينده عليا صوت انا عاوز اسمعه صوت انا عارفه بس مش فاكره المشهد اتغير بدل مكنت بجري في القصر بقيت بجري فنفق نفق اخره نور ابيض والصوت ف اخر النور دا
الصوت:تعالي يا حسن تعالي انا محتاجك متسيبنيش
والي بيجرو ورايا:خليك معانا هنا احسن خليك مع الشهوه
انا كنت بجري وعاوز اوصل للصوت واهرب من الخوف الي بقيت في الحركه بقت ابطئ دماغي ابتدت تصدع والدنيا اسودت سمعت صوت زن لمده دقيقه وبدات افتح عيني لقيتني علي سرير وجنبي ساره وعماله تعيط وتقول الحمد***
انا مش عارف انطق مش مجمع انا بعمل اي في المستشفي
ساره خرجت ورجعت معاها دكتور ابتدا يعمل شويه حجات وبعد كدا سالني
الدكتور:حسن انتا سامعني يا حسن
انا رديت عليه:سامعك يا دكتور
الدكتور:هايل جدا ممكن تقولي دول كام رفع صباعين
انا:اتنين يا دكتور
الدكتور:عظيم جدا يحسن تقدر تقولي اخر حاجه كنت فاكرها
انا سكت شويه وبدات ارجع وافتكر بس دماغي وجعتني اوي
وباين اني اتوجعت الدكتور اتكلم بسرعه
الدكتور:خلاص خلاص يا حسن مش مهم حمدلله علي سلامتك
لقيت دكاتره تانيه دخلت وبق يعملو فحوصات وحجات كدا وكدا وكان في حقنه مهدء اخدها وانام 12ساعه نمت محستش بنفسي وشفت ف الحلم نفس المكان القصر تحت القمر بس اسود وانا واقف قدامه وعلي باب القصر امي وسماح وخالد بيشورولي اني اجيلهم وصوت من ورايا بيقولي خليك معاياا فجاه لقيت القصر بيقرب لحد مبق خلاص قدامي وخالد وامي وسماح بيقربو عليا والصوت بيقلي اهرب يا حسن انا اعدت علي الارض وفضلت اصرخ اصرخ لحد ملقيت نفسي في المستشفي والدكاتره مكتفيني وساره ميته من العياط خت حقنه مهدء ونمت تاني وبدا اسبوع متكرر نفس الحلم حياتي عامله زي الجحيم لحد منوعا ما بدات افوق من الوضع دا بعد شهرين من العلاج ويارتني ما فقت فقت علي حاجه بنت متناكه علي التاريخ احنا ف 2020 احا اي دا طبعا ساره كانت شايفه صدمتي والذهول الي انا في
ساره:اهدا ابوس ايدك يا حسن انا مصدقت انك فوقت
انا:ازاي انا بقالي سنه هنا انا اي الي جابني اصلا..كان في مرايا جنبي ببص فيها وكانت الصدمه شايف نفسي الشخص الي كان بيبص عليه في المرايا في القصر شايف نفسه بوش وجسم واحد تاني (فلحظه شريط الذكريات رجع بكل حاجه من اول ما خالد ناك امي لحد ملقيتهم ف الاوضه بتاعتي) بصيت لساره انا دموعي مش قادر اخبيها ولاا ادريها
انا:ساره انا بقيت خول خالد ناكني صح
ساره:لا لا يحبيبي صدقني انت راجل وسيدي الرجاله ومحدش جه جنبك انا لحقتك في الوقت المناسب
انا:لحقتيني.. اه صح انتي هنا ازاي وعرفتي البيت منين
ساره:انا هحكيلك في اول مره انت جيت عندي كنت خايفه عليك فجبتلك هدوم وحطيت ف الهدوم جهاز مراقبه صغير اوي لسه جايلي من المانيا بعرف منه مكانك واقدر اسمع الي حواليك فا انا بدات اسمع الي حصل لما كتفوك في الاوضه فبعتلك ناس ضروري كسره الباب دخلو ملقوش حد في الشقه خدوك وجابوك علي هنا ونت دخلت فغيبوبه لمده سنه عشان خدت ضربه جامده جدا علي راسك ممكن كمان تكون اثرت علي الذاكره
انا كنت مصدوم من الكلام انا كنت حاسس لاني بسمع حدوته قبل النوم محدش هيصدق الي بيحصل دا
انا:واي الي حصل لوشي
ساره:كان متدمر يحسن ومكنش في حل غير عمليه تجميل
انا:عمليه تجميل..!
انا:وامي فين دلوقتي
ساره:عايشه حياتها بكل حريه بعد معرفت انك ميت
انا:ميت.....اوعي تكوني عملتلها حاجه
ساره:مقدرش يحبيبي اعملها حاجه انت كنت واخد كل تفكيري
انا:حلو عشان انا الي هعمل عاوز اخرج وهكمل علاج ف البيت وهنفذ خطه كدا
ساره:بيت مين
انا:بيتنا انا ونتي احنا مش كنا متفقين ان احنا هنتجوز انا خلاص مبقاش ليا غيرك دلوقتي ولا انتي غيرتي رايك
ساره:يحبيبي انا اتمنا يوم السعد بالنسبالي حاضر هكلم الدكتور
بس اي الخطه دي
انا:اسمعي الكلام بس بعدها هنروح البيت نكتب الكتاب وهفهمك
ساره بسيتني علي خدي وخرجت فرحانه انا كنت تعبان وكان لازم افضل في المستشفي بس تحس المستشفي بتاعت ساره اصلا ساعه بالظبط كنت خارج علي الكرسي المتحرك لاني دايخ بطريقه جامده ماشي وسط اتنين جاردات كل واحد فيهم طول وعرض واضح ان ساره واخده بالها مني اوي المستشفي حرفيا مفيهاش غيرنا تقريبا خرجنا من جراج المستشفي مشينا في الشوارع الدنيا متغيرتش اوي لسه زي مهي وصلت البيت عندها دخلت وهي ماسكالي العلاج العلاج خدت العلاج عشان اخلص
انا:دلوقتي التليفون بتاعي والاب توب اكيد فالبيت
ساره:للاسف يا حسن انا مش لقياهم هما عليهم اي
انا:وانا بنيك سماح وزينب وخالد
ساره:هو انت نكت خالد
انا:وقدام امه وبعد كدا هما ناكو بعض
ساره مكنتش مضايقه لما عرفت اني نكت تاني
انا:بصي يا ساره انا كنت مش ناوي اعمل حاجه تني ولا هنيك تني وقولت خلاص الموضع خلص وصدقيني كنت هاجي ونتجوز ونخلص بس بعد الي حصل ورحمه ابويا لفشخهم كلهم
ساره:لا لا انت مش هتعمل حاجه انت متعرفش انا كانت حالتي كانت اي ونت في المستشفى انا كنت بموت حرام عليك يحسن
انا:والسنه الي ضاعت من عمري علي حساب مين ردي عليا ووشي الي اتغير وبقيت عايش كاني واحد تني علي حساب مين
ساره:خلاص انا هجيبهملك متكتفين تحت رجلك
انا:وفين المتعه في الي نتي بتعملي دا انا عاوز افشخهم ف افكارهم اطلعلهم فكره ابليس لو سمعها يصقفلي ومش بعيد يسجدلي علي الشر الي ناوي اعمله فيهم
ساره:ناوي علي اي يحسن
انا:واحده واحده هتعرفي..يلا اطلبي الماذون عشان اكتب عليكي ونتجوز عشان مبصش برا
ساره:ابتسمت ووشها بق قمر..ابق بص برا وشوف انا هعمل اي
انا:حبيبتي مش عاوز غيرك يلا بق كلمي الراجل
ساره كلمت الماذون وفعلا جه وكتب الكتاب ومشي ونا بقا معايا جمل بطل حرفيا انا عمري متكلمت عن ساره جنسيا عشان فكل مره بكون معاها ببق متشتت بحوار بس دلوقتي ساره خرجت من الحمام واقفه قدامي ببجاما لونها ابيض وصدرها طالع منها والاندر والبرا بينين من البجامه ولونهم بنفسجي وكسها بارز منه ونا فوسط كل التعب ابن المتناكه الي انا في دا بس زبري شد وخلاص عاوز اكلها وجبت اخري من الاخر ودي حلالي بقا
انا كنت كل دا واقف مبلم فجمالها فجت قعدت جنبي
انا:اي الحلاوه دي
ساره:بس يا حسن بتكسف
انا:تتكسفي اي هو احنا عملنا حاجه لسه
لقيتها بترفعلي حاجبها مع ابتسامه بسيطه
انا:هو انتي مش مضايقه علشان شكلي اتغير
ساره:مش مهم الشكل يحبيبي انا بحبك يا حسن
قربت منها وخت شفايفها فرحله بطيئه اوي بقيت ماسك في شفايفها بكل حنيه حاسس ان دي اول مره ابوس فيها ايدي نزلت علي بزازها كانو طراي قوي وده هيجني اكتر نزلت علي رقبتها ونا حاسس بنفسها السخن وتنفسها الي بق اسرع وايدي عشان ايدي بتلعب فجسمها فضلت نازل علي رقبتها لحد موصلت لبزازها وفضلت اقفش فيهم بايدي وهي بتتوجع بصوت واطي اهااا اممممم
انا ختها ودخلت اوضه النوم رميتها علي السرير وقلعت التيشرت والبنطلون وروحت لساره خت شفايفها بس المره دي جامد كاننا بنتخانق مين ياكل شفايف التاني انا مش عاوز انزل علي كسها علي طول انا مش واخد برشام فهنزل بسرعه ودي دخلتي يعني شكلي هيبق خروف اوي مسكت رقبتها مص بشفايفي وبراحه خالص ودي حاجه بتولع النسوان ايدي بتسرح علي كسها من فوق البيجاما وبتطلع تقفش علي بزازها وبحسس علي الحلمه قلعتها البيجاما وخليتها ملط من غير هدوم وشوفت افجر جسم فحياتي انا صفرت علي الفجر وقلتلها:اي الجمدان دا
ساره:تب وريني هتعمل اي مع الجمدان دا كدا
نزلت علي شفايفها بوس تني وهيجاني زاد احا انا هجيب نزلت علي بزازها مص ولعب ف الحلمه وساره شغاله اهااا امممم ايي
وممسكتش نفسي ونزلت للكنز كس وردي مفيهوش شعرايه ومقفول كانه بكر وغرقان عسل نزلت لحس في وايدي علي بزازها والايد الاتانيه كان صباع فكسها مع لساني الي بيلعب ف زنبورها لقيت ساره بتزوم وبتتنفض من الهيجان لحد منزلت ونا لسه مكمل لحس فكسها لحد ما بدات تهيج تاني قمت ماسك زبري ودخلته فكسها شهقت وفتحت بقا ونا داخل طالع فكسها وصوتها بق مزيكا فوداني اهااا* احححح حلو حلو دخل اكتر
ونا بسمع الكلام وبدخل اكتر خرجت زبري ونيمتها علي جنبها وانا نيمت وراها ودخلت زبري فكسها من ورا وبدات انيك فمراتي تاني والمره دي بسرعه اكتر واكتر لحد منزلت وهي نزلت بس انا اترميت وكنت فعلا مش قادر بس يمكن عشان العمليه والمستشفي وكدا لقيت ساره بتنهج وبتبصلي وهي عريانه وعرقانه وشعرها منكوش كانت تجنن ختها فحضني وفضلت ابوس فيها ونمت وهي فحضني نمت وكاني منمتمش.
صحيت ملقيتش ساره جنبي دخلت الحمام خدت شاور و خرجت لقيتها واقفه في المطبخ بتعمل فطار ولابسه قميص نوم احمر لحد اخر طيزها انا حضنتها من ورا وايدي بتقفش فبزازها وببوسها من رقبتها لقيتها بترجع لورا
انا:صباح الخير يا احلي حاجه فحياتي
ساره:امممم صباح النور يرحي يلا عشان نفطر
انا:انا فعلا جعان اوي قمت نازل بايدي بدعك فكسها من علي القميص وهي اهااا امممم يحسن استني نفطر الاول احححح
انا لفيتها نحيتي ومسكت شفايفها فبوسه جمده قلعتها القميص ونزلت الحس فكسها وهي سانده علي.المطبخ ومش قادره تقف لحد مجابت قلعت البوكسر وهي اول مشافت زبري نزلت علي ركبها وبتروح بشفايفها علي زبي وبتبصلي فعنيا بطريقه تهيج وخدت زبري لحس براحه خالص انا هموت من الهيجان اي دا بتلعب بلسانها علي زبي كله رايح جاي وتنزل علي بضاني بلسانها وتطلع تاني ومره واحده قامت وخده زبي رضاعه زي المصاصه مش عاوزه تسيبو ونا مقدرتش نزلت فبقها وهي شربت لبني كله انا سيبتها وجريت علي الحمام من غير هدوم وكنت مضايق قوي من نفسي انا بجيب بسرعه يعني انا من غير البرشام مليش لزمه الباب خبط وساره دخلت وهي من غير هدوم لسه وبتكلمني
ساره:مالك يا حسن في اي
حسن:بصي يا ساره نا مش هخبي عليكي انا مبقتش زي الاول مبقتش بطول في النيك انا اسف علي دا بس علشان...
ساره:شششش اوعي تقول كدا تاني يحسن انت سيدي الرجاله
انا عرفه كل دا والدكتور قال ممنوع الكلام دا بس انا مرديتش اقولك عشان محبطكش او اضايقك علشان كدا بخليك تجيب بسرعه عشان متضرش نفسك يحبيبي انا مصدقت انك رجعتيلي وبقيت معايا وبعدين انتا مش بطول بس جامد وعجبني وفاشخني كمان
انا كنت قاعد علي البانيو لقيتها ركبت علي رجلي وبدات تبوس فيا بطريقه هايجه ونا هيجت انا كمان وبتاعي وقف بدات ابوس فيها ووايدي قافشه فطيزها دخلت صباعي فخرم طيزها صوتت اهااا اهااا اممممم نيمتها علي الارض ودخلت زبي فكسها الي كان عامل زي النار انا بدات انيك وانا عندي طاقه غريبه جوايه حاسس اني بقيت اجمد ساره صوتها بيعلي ونا زبي فكسها ولساني علي حلمت بزها طلعت زبي وخليتها فوضع الدوجي ودبقيت بحك زبي فكسها من ورا وبعدين احكه فخرم طيزها وهي كانت بتترعش من الهيجان لحد مخلاص بقت مش قادره تستحمل وقالت دخله بقه يحسن نيكني مش قادره
دخلته فكسها من ورا وبدات انيك جامد وبسمع احلا تاوهات فحياتي فضلت داخل طالع وساره مبتعملش حاجه غير اهااا اممم ايوه حلو حلو كمان يحسن زود يحسن نيك مراتك حبيبتك
كلامها كان بيهيجني لحد مجبت فكسها واترمينا احنا الاتنين علي الارض كانت نيكه جمده خدنا شاور بعد كدا خرجنا فطرنا ساره:حبيبي انا عندي فكره كدا عاوزه رايك فيها
انا:قولي يا حياتي
ساره:اي رايك نسافر نقضي شهر العسل بره مصر
انا:امممم فين يعني
ساره: لندن مثلا
انا:بجد لندن حلوه جداا موافق
ساره:بجد يحبيبي
انا:طبعا بجد
ساره قامت تتنطط من الفرحه وبستني وقالت هتجهز الشنط ونا بصراحه كنت محتاج دا محتاج اهاجر من مصر خالص واحنا بنتكلم عن لندن يعني انجلترا يعني عيشه فاجره اصلا
بس ثواني كدا هو مش طليق ساره كان شغال فلندن احا يعني اي انا حاسس ان في حاجه غلط لا مه مش معقول كل الناس عايشه عشان تخزوقني انا من ساعت مبدات انيك ونا بتخزوق
انا اتقل واعملها الي هي عوزاه وهشوف اي الي هيحصل
هضرنا الشنط وجوزات السفر ورحنا المطار واول مره فحياتي اروحه شكل الطياره من بره حاسس اني بحلم فيوم وليله بقيت فلندن ركبنا الطياره طبعا ساره فرحانه فشخ زياده عن اللزوم ودا شئ قلقني جدا بس انا مبينتش ان الموضوع شاغلني الطياره طارت وكان احساس فاجر انك طاير فالهواء كانت رحله طويله عشان اول مره وصلنا بالسلامه ونزلنا من الطياره الجو حرفيا كان تلج تلج يعني ركبنا عربيه ومشينا وانا بتفرج ومذهول من الجمال الي انا شايفه والنظام الي موجود المعالم الي موجودا وساعه بيج بن(الساعه دي من اهم المعالم ف لندن)
كان مكان جميل والواحد ميزهقش منه وصلنا فمكان نقدر نقول زي الكومباوند عندنا كدا في بيوت كتير بنفس الاشكال وفي اشكال مختلفه بس البيت الي احنا دخلناه كان اكبر وعلي مساحه اوسع ومتطرف لوحده وكان تقريبا يشبه القصر دخلنا البيت ومعانا الحراسه اتنين جردات واقفين علي الباب والبيت كان قصه تانيه بقا مش هقدر اوصف قصر اتخيل معايا كدا قصر
طلعنا الشنط فوق ونا غيرت هدومي وساره شيفاني مبسوط ونا فعلا مبسوط بس مش مرتاح لساره وللسبب الي احنا جينا بي هنا الوقت عدا بشكل سريع احنا بقينا بليل والدنيا فعلا ساقعه جبنا خشب وولعنا المدخنه وقعدت ساره وسندت علي الكنبه ونا نايم علي رجلها حاجه مكنتش بتحصل غير فخيالي جو جميل وفيو فاجر مهما اتكلمت مش هقدر اوصفو
ساره:مبسوط يحسن
انا:مبسوط عشان معاكي يقلب حسن
نزلت بدماغها وخدت شفايفي فبوسه جامده اوي اندمجنا فيها
انا:بقولك اي متيجي نطلع الاوضه فوق
ساره:بس يحسن انا مش قادره وانت مبترحمش
انا:يا شيخه مبرحمش اي بس مقدرش تبقي قدامي واهدا
ساره: بجد بتحبني يا حسن وعاوز تخلف مني
انا:حلمي يا ساره اخلف بنت زي القمر زيك بس الموضوع مش هيتم لو فضلنا قاعدين هنا..شيلتها وطلعت بيها فوق وعملنا واحد جامد ونمنا صحيت الصبح ملقتش ساره جنبي نزلت تحت برحه اتسحب لقيتها ماسكه التليفون وبتتكلم بس انا مش سامع قربت شويه لحد مسمعت
ساره:ايوه ايوه معايا وهسلمهولك بكره بليل انا قد الاتفاق
انا اتصدمت انا انا مبتحركش في اي يولاد المتناكه انتو اتخلقتو عشان تفشخو افكاري هو انا موعود اني اتخزوق حتي انتي يا ساره طب طب ساعدتني لي وعمليه التجميل والخروج والجواز ازاي وليه ساره خلصت المكالمه وانا طلعت فوق افكر اكيد الي انا سمعته كان في حاجه غلط اكيد هتسلم حاجه مش شخص
الباب خبط وساره دخلت
ساره:انت صحيت يحبيبي
انا:اها يحبيبتي انتي كنتي فين
ساره:كنت بعمل تليفون
انا:اها...لمين يعني..؟
ساره:الشغل فمصر بتابع الدنيا عشان متبوظش
انا:صحيح هو انتي بتشتغلي ف اي
ساره:احنا هنقضيها اسئله قوم افطر عشان نخرج واوريك البلد
انا طبعا فهمت انها بتكروتني وكدا فعلا في حاجه غلط المهم مبينتش حاجه وفطرنا ولبسنا وخرجنا ونا مبقتش شايف المكان انه جميل شايفه سجن انا مش عارف اهرب هروح فين وازاي سرحان وعمال افكر فحل للمصيبه دي ساره لحظت دا
ساره:مالك يحسن في اي
انا بكل برود حسيت الدنيا قفلت:هتسلمي مين وتنفذي الاتفاق
ساره تنحتلي شويه:مش فاهمه يا حسن
انا:سمعتك فالتليفون وانتي بتتكلمي وبتقولي هسلمهولك هتسلمي مين وبتكلمي مين اصلا
ساره:انت بتشك فيا يا حسن
انا:مش هتصدقي انا بحاول قد اي اخرج الافكار من دماغي بس مش قادر عمليه التجميل والحوار الي مخدش وقت والسفر الي نتي طايره من الفرحه بسببه حاسس ان انا الي هتسلم
ساره وعنيها بدات تدمع:مكنتش متخيله انك تشك فيا بعد كل الي عملته عشانك للولايه كان زمانك خول والسبب الشرموطه امك بسببي كان زمانك فلشارع انا غلطانه اني حبيتك
انا:لو عوزاني اصدقك تعالي نسافر مصر بكرا وننسا الي حصل
ساره انا بحبك صدقيني ولو الي فكرت في دا صح ممكن اموت عشان مش هستحمل صدمه منك انتي انتي اغلي حد عندي
ساره عياطها بيزيد ختها فحضني فضلت تبعد عني بس فلاخر فضلت فحضني ووافقت وقالت هنسافر مصر بكره
روحنا وبدات انا وهي نحضر الشنط من غير ولا كلمه وانا بحاول انكشها بس مفيش مضايقه مني بدات اتكلم معاها
انا:ساره انا اسف علي شكي بس حطي نفسك مكاني وبعد كل الي حصلي بقيت مش بثق فحد بس انتي غير كل الي فحياتي انا بحبك يا ساره صدقيني..ساره من غير ولا كلمه قامت طفت النور ونامت علي السرير ونا فضلت قاعد شويه وبعد كدا نمت جنبها صحيت علي ضلمه انا جسمي كلو مبلول وعنيا متغميه وفي حاجه علي بقي ومتكتف من ايدي ورجلي بصرخ صوتي مش طالع لحد مفي حد اتحرك نحيتي وقطع الحاجه الي كانت ربطاني من رجلي وبدانا نمشي لحد موقفني الحد الي معايا دا وقعدني علي ركبتي وشال الحاجه من علي عنيا وشوفت الصدمه الي فشخت افكاري انا فمزاد بس مزاد هاي كلاس شويه ناس غنيه فشخ من شكل المكان فهمت انه مزاد من الكلام الي بيتقال في مزاد بس انا مش خفرع يعني عشان اتباع الرجل ابتدا يتكلم(طبعا انا فلندن يعني الكلام انجليزي بس انا هقول عربي)
الراجل:ودلوقتي هنبدا المزاد علي شاب مصري عنده 20 سنه مطيع يعمل كل حاجه يتامر بيها من مهام جسديه الي مهام جنسيه تم تعديل شكله باحسن المظاهر التجمليه من اجل افضل بيع ومن اجل افضل ناس في مجتمعنا الراقي ونشكر المدام ساره علي عرض هذا المصري للبيع وبيشاور علي ساره الي كانت قاعده وسط الناس وهما بيصقفولها وماسكه الخمر فاديها وبتشاورلي بيها وبتغمزلي حياتي بنت متناكه لي كدا انا ببص لساره وبعيط لو حلم اخلص عشان هموت هنا ومس قادر
الراجل:نبدا المزاد بي 10 مليون دولار
واحده ست:15مليون دولار
راجل تني:20مليون دولار
ست تانيه25مليون دولار
انا بسمع وبعيط فصمت انا مبقتش سامع الارقام من كتر مبتتقال اخر حاجه سمعتها
الراجل:95مليون دولار مبروك مدام كريستين المصري بق ملكك..؟!!
لحظات من الصمت عدت كانها سنين انا اتبعت كاني عبد انا مش شايف غير سواد وبس مش حاسس بجد حاسس بدماغي بتتقل حاسس حاسس اني فلقصر الاسود اي اي اي دا انا شايف خالد وامي وسماح............؟
وبكدا يكون الجزء السابع خلص اتمنا يكون الجزء عجبكو اكتبو توقعاتكو لحسن واي الي ممكن يحصلو تاني من مصايب بسبب الشهوه كان واخد طريق للندن لقه نفسه فطريق الشهوه.!!
الجزء الثامن
شكرا جدا علي التشجيع وشكرا لكل المتابعين وردودهم وتعليقاتهم علي القصة وصدقوني في صدمة فنهاية السلسلة دي ومعاد نشر الاْجزاء يوم الاحد من كل اسبوع الساعة10ونص مساء لو القصة انتشرت اوعد كل الناس بسلسه ثانية والجزء ده مفيهوش جنس اوي عباره عن مشاكل البطل بيمر بيها وطبعا الجنس مش كل حاجه ودا الهدف من القصه
وقفنا في الجزء الي فات لما حسن سافر مع ساره لندن واكتشف انها ضحكت عليه وانها باعته فمزاد من نوع غريب والاغرب الرقم الي اتباع بي وهو95مليون دولار وشاف خالد وسماح وامه واقفين بيضحكو وفجاه اختفو.........
حسن قاعد مصدوم من الرقم الي اتقال ومن شكل الناس الي عندها لا مبالاه الناس بتشتري الناس رجعنا لعصرالعبيد تاني انا مش مصدق ساره بتستلم الشيك وبتضحك كانها بتقولي انت تستاهل الي حصلك ده وانا مش مستوعب اي الي انا في دا لو حلم اخلص لو مقلب ف انتو دمكو ابن متناكه تقيل ببص لقيت واحد جه حط حاجة سوده علي وشي وبدأت اتحرك انا مش شايف حاجة ومفيش فدماغي غير ان انا ريح اتناك واتعذب وبس ركبت عربيه وبعد مشوار كنت حاسس انو طويل اوي نزلت من العربيه وبدات امشي وانا مستسلم للقدر الي هو انا متباع علي اساس حاجه انا مش مرتحلها مشينا شويه بعد كدا وقفنا والراجل دا شال الي علي عيني وشوفت المكان قصر حاجه جميله اوي انا واقف قدام واحده لابسه فستان طويل وحاسس ان الفستان في مجوهرات الماس بتلمع لقيتها بتقرب مني وبتتكلم
كريستين:أنا كريستين دلوقتي انت بتاعي وبتشتغل عندي وهتنفذ كل حاجه بتتقال ليك من غير مناقشه اسمع الكلام هتعيش معايا فمستوي متحلمش بي اكسر كلامي او حاول تهرب مش هيبقا في فرق بينك وبين اي ست واظن انت فاهم انا قصدي اي رايك في الكلام دا يا حسن
حسن: انا.....مش عارف يعني انا شغال عندك ولا عبد عندك
كريستين: مش هتفرق يا حسن فكلتا الحالتين هتعمل الي هيطلب منك ولا انتا تفضل حاجه منهم
حسن: اكيد افضل اني ابق شغال عندك لو هتخديها اني عبد يبق خليني زي الستات احسن انا مش عبد ولا هبق عبد ومستحقش كل الي انا في ده ومهما حصل استحاله ابق عبد لحد
كريستين: عنيد يا حسن وانا بحب العند هنشوف موضوع العبد دا بعدين ارتاح عشان انتا وراك شغل كتير بكرا الخدمة هتطلع توريك الاوضه بتاعتك انا مصممه الاوضه بتاعتك بشكل اكيد هيعجبك تصبح علي خير يا حسن
سابتني ومشيت ولقيت الخدامة بتشاورلي اني اطلع معاها طبعا انا هموت من البرد الجو ساقعه وانا هدومي مبلوله* فانا كنت بتنفض من البرد طلعنا فوق فعلا القصر كان خيال حاجه مش بشوفها غير في الافلام وصلنا ل الاوضه بتاعتي دخلت لقيت اوضه واسعه جدا بشكل كبير واخده شكل مودرن اوضه لشب وكدا مكتبه وجهاز كمبيوتر حديث جدا جدا مكنتش احلم اني اشوفه اصلا ذهولي ب الاوضه وب القصر بيفكروني بشغلي الي معرفوش فا فرحتي بالحاجه ملهاش لازمه الاوضه فيها حمام وحمام جامد بمعني الكلمة طلعت هدوم تقيله وخدت شاور سخن ولبست هدوم تقيله وخرجت من الحمام لقيت الباب بيخبط دخلت الخدامه وبتحرك ترابيزه بس بشكل عربيه فيها اكل وفيها تقريبا خمرا انا مش متاكد وسابتني وخرجت وانا محتار اكل ولا ماكلش يبق في سم واموت او في منوم انام والاقي نفسي متكتف تاني
انا كنت جعان جداا وبدات اقول لنفسي انها مش فارقه يعني هيحصل اي اكتر من الي حصل وبدات اكل الاكل كان حلو اوي فتحت الازازه الموجوده الي هي اكيد شامبانيا من نوع فاخر خدت كاس وبعد كدا مددت علي السرير وبدات افكر في الي هيحصل اي الي هيحصلك تاني يا حسن قمت بصيت من البلكونه بتاعت الاوضه لقيت القصر فعلا كبير وليه برجين وجنينه واسعه احا مليانه حراسه بس المكان حلو يلا اتمتع بي قبل مموت او اتناك او اتقتل مفيش حاجه تانيه
دخلت فتحت الكمبيوتر وبدات استكشف الجهاز الجامد دا بس في حاجه شلت تفكيري التاريخ الموجود في الكمبيوتر تاريخ النهارده احنا ف2019 اذاي ساره والغيبوبه يعني كانت بتضحك عليا في دي كمان فتحت فيس بوك بدات ادور علي الاكونت بتاعي مش لاقيه انا اتمحيت من الوجود دورت علي اكونتات صحابي لحد ملقيات واحد منهم منزل بوست بيعزي فيا وبيقول **يرحمك يا حسن هتوحشني يا اخويا حوار الموت دا بجد دورت علي الاكونت بتاع خالد لقيت محطوط خلفيه سوده ومكتوب صاحب الاكونتميت ادعوله بالرحمه
خالد مات اذاي يمكن ساره قتلته يمكن عملت كدا ولا اي انا مش فاهم الوقت طول ومحستش بي النهار طلع عليا لقيت الخدامه بتخبط وبتقولي
الخدامهطبعا الكلام انجليزي بس انا هتكتب عادي)صباح الخير مدام كريستين بتقولك حضر نفسك وانزل تحت عشان الفطار
انا:حاضر
قفلت الباب ومشيت وانا قاعد بفكر اي الي نا في دا محلتيش حاجه ادافع بيها عن نفسي انا عديم الحيله مقدميش غير اني اقول نعم وحاضر لبست وجهزت نفسي وكاني قاعد فبيتنا ونزلت لقيت كريستين علي السفره الطويله الي معليهاش غير كام طبق بس اي دا فين الفطار دخلت
انا:صباح الخير
كريستين:صباح النور اتفضل يحسن اقعد
انا متردد ومش عاوز اقعد
كريستين:مالك يا حسن متقعد عشان تفطر
قعدت وفطرنا وخلصنا وخرجنا في الجنينه وبدانا نتكلم(انا موصفتش كريستين لحد دلوقتي بس انا ف اي ولا اي تقدر تقول عود انجليزي فعلا تحسها في الثلاتينات شعرها لونه تلجي وعنيها زرقا مش عارف حقيقيه ولا لا انا مشوفتش اجمل من كدا وجسمها مظبوط مش طخينه ومش رفيعه في المعقول يعني)
كريستين:احكيلي يا حسن قصتك اي
انا:عاوزه تعرفي اي عني
كريستين:كل حاجه يا حسن كل حاجه
بدات احكيلها كل حاجه من اول حاجه خالص لحد مجيت هنا
كريستين:حياتك كانت صعبه اوي يا حسن
انا:متقدريش تتخيلي قد اي كانت صعبه
كريستين:لا قادره اتخيل يا حسن انت متعرفش انا شوفت اي
انا:انا لحد دلوقتي انا مش عارف هشتغل اي عندك
كريستين:ولا حاجه يا حسن
انا:دا اذاي يعني
كريستين:كل الي نتا شايفهم في القصر دول انا اشتريتهم اول مهددت حياتهم بقو تحت رجلي عبيد من الاخر انت معملتش كدا انت رفضت عاوزه اعرف لي
انا:انا متربتش علي كدا انا راجل وفي مصر الموضوع دا كبير شويتين شرفك وحياتك هي رجولتك لو ضاعت او اتذلت يبق تموت احسن ونا شوفت كتير وحكيتلك لو مت يبقا ارحملي
كريستين:بقالي كتير اوي منزلتش مصر وحشاني اوي اسكندريه
انا:لحد دلوقتي معرفتش انتي منين وازاي العربي بتاعك مصري مش مكسر زي الاجانب واسكندريه كمان لا دنتي قديمه فمصر
كريستين:يبني انا مصريه اصلا ابويا مصري وامي من المانيا
حبو بعض واتجوزو وانا اتولدت هنا خدت الجنسيه بس بابا كان عاوز يخلي عروقي اسكندرانيه وبيتهيقلي نجح في ده
انا:مصر وحشتني اوي انا مبقتش متخيل الي بيحصلي شكلي اتغير واهلي انقلبو عليا ومراتي بعتني فمزاد وانتي دفعتي فيا 95 مليون دولار انا مسواش كل دا
كريستين:كفايه انك من مصر يا حسن
انا:طالما انتي بتحبي مصر اوي كدا لي مش بتنزلي مصر
كريستين:الموضوع معقد يا حسن بس انا مش مسموحلي انزل
انا:اكيد بسبب شغلك الي انا مش هسالك عنه (وبضحك)
كريستين:شاطر يا حسن اوعي تسال عشان انتا مش هتلاقي عندي اجابه لكل الي انا في دا
انا:بس البيت جميل جدا ومش بحسد علي فكره
كريستين:ولا تحسد يخويا يعني اي الي هيحصل يعني تفتكر انا ممكن اغدر بيك يا حسن ولا انت شايفتي انسانه كويسه
انا:كريستين الي من لحمي ودمي كانو سبب فكل دا ف انا بقيت اتوقع اي حاجه وكل حاجه وحتي لو غدرتي بيا فصدقيني هتبق احلي نوع من انوع الغدر لو بلعيون دي
كريستين:اوبا...احنا بنعاكس بقا
انا:يعني هي جت علي قرمط يعني (وبضحك)عاوز اسال علي حاجه لو ينفع
كريستين:اتفضل
انا:ساره الي نتي اشترتيني منها تعرفي اي عنها
كريستين:ساره من الشخصيات اللعوبه جدا وفي المزاد الي نتا شوفته دا بتجيب حاجات نادره او حجات استثنائيه متجوزه من راجل اعمال هنا وكل شويه يتطلب منها حاجه تجبها فلمزاد وفعلا بتعمل دا والي اتطلب منها تجيب شب من مصر يكون نام مع اهله وكل القريبين منه ويسببلهم مشاكل لباقي حياتهم بس انت بتقول ان انتا اتعملك مشاكل من امك وصاحبك وساره انقذتك منهم يبقا اذاي بقا انتا بتكدب عليا يا حسن
انا:صدقيني هو دا الي حصل انا هكدب عليكي لي(احي الاكونت بتاع خالد يعني كدا خالد مات بجد)
كريستين:امال ساره منفذتش المطلوب منها لي
انا:اكيد منفذتش المطلوب منها انا استحاله اقتل امي
كريستين:طب مهي حاولت تقتلك يا حسن
انا:لا لا محاولتش واكيد انا مش هعملها كدا دي امي
كريستين:خلاص انا هجيب ساره وهشوف الموضوع دا ودلوقتي بق انا بقول نتغدا بره ولا اي
انا:هو احنا لسه ف لندن صح
كريستين:حسن لندن اي احنا في المانيا اجمل منها وانا هوريك
ركبنا العربيه وطبعا ورانا جيش تحسه الموكب الرئاسي حاسس اني بحلم لتاني مره وبشوف حجات جميله والبلد فعلا جميله بس الخزوق هاخده امتا مش عارف ومش فارق معايا اصلا
وصلنا لمطعم مكان فاخر ومفيهوش غيرنا قعدنا فوش بعض وقصه حب جديده هتبدا ولا اي كانت جميله وعامله ذي سنو وايت(شخصيه خياليه من ديزني)انا سارح فعنيها وبس وهي بتبصلي وبتتكلم وانا ولا هنا شايف شفايفها بتتحرك بس مش سامع كلام سارح فعنيها فوقت علي صوتها
كريستين:حسن...حسن
انا:نعم..في اي
كريستين:سرحت ف اي
انا:ولا حاجه حلو الاكل اي دا بقا
كريستين بتضحك:كل وانتا تعرف
بدانا اكل طبعا مش عاجبني بس انا مش مبين
خلصنا واتحركنا من المكان وانا فاكر ان احنا هنروح البيت هو احنا فعلا روحنا البيت بس مكنش زي منا سايبه الصبح لقيت كريستين عامله حفله وناس كتير ومحدش تقريبا لابس هدوم احنا في المانيا بقا دخلت المكان دي جي ومزيكا ميكس انا بحبها والناس بترقص ونا مش شايف كريستين البنات ابتدات تزقني عشان ارقص معاهم وبدات ارقص واخبط فطيز دي واقفش فبزاز دي ودي بتبوس ودي بتتبعبص والدنيا اتقلبت مع اول كاس شربته حسيت اني ملك خدت البنتين وطلعنا الاوضه بتاعتي
وانا مش ملاحق عليهم الاتنين نازلين بوس فيا اترمينا علي السرير قلعت هدومي مسكت اول واحده كانت فلات بس طيزها جمده نزلت علي شفايفها اكل فيهم والتانيه بتبوس فضهري وبتحسس علي جسمي وطيزي وبتدخل صباعها فطيزي هيجت اوي بس شيلت اديها بعصبيه لقيتها بتضحك علي طول قمت منيمها علي بطنها ورفعت طيزها ودخلت زبي فطيزها علي الناشف لقيتها بتصوت والتانيه نامت فوقيها ومصدرالي طيزها ونا ماسك كسها بعض في وايدي بتبعبص فطيزها وزبي فطيز التانيه(انا عمري منكت اتنين ولا عملت الي انا بعمله دا)زبي فاشخ طيز الاولي والتانيه بتصوت اهاا امممم من صباعي ولساني لحد مجابت شهوتها فوشي والتانيه انا نزلت فطيزها انا لقيتها نزلت من فوق صاحبتها وعملت معاها69 انا مستحملتش
قمت راشق زبي فطيزها وهي بتصوت من المتعه و لسان صاحبتها الي فكسها وزبي الي فطيزها وبدات ادخل اكتر والاوضه كانت عباره عن اصوت واهات شرموطه ومنظرهم وهما ببتساحقو كان يجنن بدات اذود سرعتي لحد مجابو هما الاتنين ونا لسه شيلت زبي من طيزها وفردت جسمي نامت عليا ومسكت شفايفي بوس ونا نازل تقفيش فطيزها وبدخل صوابعي فخرمها لقيت التانيه اتحركت ونزلت علي زبي مص ولحس وانا ماسك التانيه بوس وبنتخانك علي الي ياخد لسان التانيه لحد ملقيتها بتطلع بكسها علي وشي وبقيت الحس كسها وزنبورها الي مليان شهوه بس انا هايج نيك من الي انا في دا واحد كسها فوشي والتاني بتمص زبي بطريقه بنت متناكه سابت زبي وقامت وابتدت تفرش زبي علي كسها دخلته وسمعت اهاا من افلام البورنو بالظبط وابتدات تتنطط والتانيه بتشد فراسي عشان ادخل لساني اكتر والتانيه بتتنطط اكتر وانا بلحس فكس دي اكتر لحد منزلت شهوتها والتانيه قامت من علي زبي ونزلت شهوتها علي الارض وانا فضلت العب فزبي لقيت الاتنين جم جري ركعين بيلحسو فزبي وبيوضي عشان انزل وبدات العب فزبي وهما فاتحين بوقهم لحد منزلت فبوقهم وهما خدو اللبن وبلعو واترميت علي السرير من النيك الجامد واحده نايمه علي يميني والتانيه علي شمالي فحضني وايدي ماسكه فطياز الاتنين وبيضحكو بشرمطه خدت نفسي وحسيت اني ملك وان يمكن دي هتبق حياتي الجديده وبدايه حياه وكدا نمت صحيت علي ايد بتلعب فزبي لقيت البنات نايمين كانت كريستين وبتضحك
كريستين:بتحتفل لوحدك يحسن مش عيب كدا لقيتها بتضرب البنات علي طيزهم وبتقولهم يطلعو برا البنات خرجت
انا:صباح الخير
كريستين:صباح النور يعم كل دا نوم ولا هو علي قد التعب حاسه انك عملت مجهود وبتضحك
انا:مجهود جامد جامد
اتحركت ونامت فوقي وبدات تبوسني وبتحرك ايديها علي زبي وانا مصدوم ومش مصدق نفسي ونا بحسس علي طيزها وبقفش فصدرها قمت قلبها ونمت ان فوقيها وهي من غير اندر وبرا لابسه روب ابيض بس زبي بيلمس شفايف كسها وبدات انزل علي صدرها كان طري قول بدات امص في بكل هدواء اكني برضع بالظبط..وايدي لمست كسها وسمعت احلي اها
كريستين:اممممم دخلو بق
انا:ادخل اي بس احنا بنسخن بصي سيبيلي نفسك ونا همتعك
وبدات العب فكسها الي كان مبلول من غير ملمسه وبدات انزل علي سورتها ابوس فيها واهيجها علي قد مقدر(انا كنت مقتول بس في حيل انيك البنت جمل بصراحه)نزلت علي كسها الي كان نار نار احمر واخد حمران مخلي شكله يهيج نزلت اعض في وايدي بتقفش فبزازها وماسك زنبورها وهي بتشد فراسي وبتتاوه اممممم احححح ايي اكتر يحبيبي اكتر اشفط كمان وعض كمان اهاا اهاا..وانا مع كلامها بهيج اكتر لحد مبقت بتزوم وتشد فشعري جمد ونزلت شهوتها وبدات تنهج ومش عارفه تاخد نفسها لقيتها اتعدلت وقامت نطت فوقي وبدات تبوس فيا بشهوه ونا اقلبها وابقا فوقيها وبعدها بشويه هي تقلبني وتبق فوقي كنا بنتخانق اكننا بنحب بعض وبقلنا كتير مشوفناش بعض بقيت فوقيها وبقيت بفرش زبي علي كسها واحركه علي زنبورها وهي بتوحوح مني وبتقولي دخلو بقا نيكني بقا
بدات ادخل زبري جوه فرن مولع نار هي اهاا اهاا وصوتها بيعلا وانا بزود اكتر..وبقولها اي يمتناكه صوتك في القصر كله الحراس هيفكرو اني بقتلك
كريستين:خليهم يجو ويتفرجو ونتا بتنكني اهاا اممم احح
انا:اها يشرموطه بتهيجو والناس شيفاكي
كريستين:اها ولوينفع ينيكوني كلهم عاوزه اتناك من كله محدش فيهم كيفني كلهم بيجيبو بسرعه كلهم اهاا امممم اححح
انا قرصتها من بزها:ونا مش عجبك يلبوه
كريستين بتتوجع بمياصه:اهاا لا عاجبني اهاا دخل زبرك اكتر يحبيبي
انا:هفشخك يشرموطه ومحدش هينيكك غيري
كريستين:من النهارده انت بتاعي وبس وكسي مش هيدخله زبر غيرك اهااا نيك كمان وطفي ناري احح مش قادره
انا:هه مش قادر خلاص هنزل انزل فين
كريستين:فكسي طفي نار كسي اهاا
دخلت زبري علي الاخر فكسها وصرخت بصوت مش عالي من الالم وهي صوتت من لبني السخن الي فكسها اتعدلت علي السرير لقيتها بشعرها التلجي بتنام علي كتفي وبتبصلي عنيها كانت فيها سحر لما ببصلها بتوه واسرح..ابتدت تتكلم
كريستين:يخربيتك يا حسن انتا فشختني كسي اتهري
انا:هو الي حصل بنا دا عشان انتي هايجه ولا عوزاني انا
كريستين:هو في الاول انا كنت هايجه بس ونا فحضنك حسيت بحاجه عمري محسيتها حسيت انك فاهمني ومش نايم معايا وخلاص وهتجيبهم وتمشي انت متعتني قبل متمتع نفسك
انا فعلا محدش هيلمسني تاني غيرك
انا:عجبتك يعني
كريستين:امال يحبيبي انت عجبتني واوي كمان ورحنا انا وهي فبوسه طويله وبتحسس علي زبري اتوجعت
انا:اي الوجع دا انا مش قادر
كريستين:من المجهود يحبيبي..استني انا هتصرف
مسكت التليفون واتكلمت شويه مفعمتش حاجه من الكلام عشان الماني خلصت المكالمه وبدات تتكلم معاياا
كريستين:تعالي ناخد شاور ونت هترتاح علي الاخر
فعلا دخلنا خدنا شاور سخن بس بحترام من غير قله ادب وجابت مرهم ودهنتلي زبي ومفيش وجع
وبعدها نزلنا فطرنا كان فطار عباره عن سلطه وفاكه وعسل بس روحنا مكان في القصر اوضه خشب الي فهمته انه سونه غرفه بخار يعني قلعنا هدومنا ولفيت فوطه علي جسمي وكريستين بردو لفت فوطه علي جسمها وفوطه علي شعرها قعدت انا وهي بتاع ساعه ونا حاسس ان جسمي فك غير الاول كان واجعني
كريستين:اي يا حسن حاسس ب اي
انا:حاسس اني فدنيا تانيه خالص وبدات ابوسها وهي بقت فحضني وايدي سارحه فكل جسمها لقيتها بتبعد وبتقولي يبني اتهد بق عشان صحتك..انا شديتها عليا تاني صحت اي بس مش قادر امسك نفسي قدامك وخليتها تركب علي زبي ونا قاعد وبدات ابوس فبزازها وهي بدات تسيح خالص لقيتها قامت..
كريستين:استنا يحسن عشان صحتك بجد واحنا مع بعض
انا:خلاص ماشي
كريستين:متزعلش انا همتعك علي الاخر..تعاله معايا
طلعت انا وهي ونا حاسس ب باور عالي اوي اي دا روحنا اوضه انا بصراحه لو مشيت لوحدي اتوه فلقصر دا لقيت اتنين ستات باين انهم ف الاربعين لابسين ابيض وفي طربيزتين وفوطه كدا انا فهمت ان دا مساج ضحكت لكريستين
انا:لا متعه متعه انا مش هستحمل ايديهم
كريستين:هات اخرك يا دكري
الستات مكنوش كبار اوي واحده بيضه شعرها احمر بزازها كبار اوي عندها كرش خفيف عند بطنها وطيزها وخده حقها من كبر ودي كنت واقفه عند الترابيزه بتاعتي ترابيزه كريستين واقفه عندها صاروخ عود موزون شعر اسود بزاز تفاح طياز علي قد ايدك شفايف حمرا حاجه جامده فشخ قلعنا ونزلنا تحت الفوط
وبدا المساج وبدات رحله هيجان خليتني اولع انا كنت نايم علي ظهري بدات بالكتاف ايديها كانت ناعمه اوي وبتحسس بطريقه فشيخه علي صدري وبعدها مسكت دراعي اليمين وانا نوعا ما متخدر او تايه فلمتعه ببص لقيت كريستين بزازها باينه احا علي جسمها وهو مدهون زيت عامل زي التلج والست الي هناك بتدلك فيهم وبتبصلي وبتعض علي شفايفها ونا زبري عمل خيمه في الفوطه..لقيتها بتدعك فبزازها وبتقرب من حلمت بزازها وبتلمسها بلسانها بطريقه شرموطه انا هموت من الهيجان وكريستين فاتحه بقها وبتتاوه براحه كانت الست الي معايا نزلت تدلك رجلي وايديها بقت تنزل علي بضاني وانا زبي بيشد اكتر والناحيه التانيه بدات تنزل تحت عند رجلها وبدات تدلك مكان سرتها وبدات نزل باديها علي كسها براحه وكريستين متخدره خالص وبتطلع اهات مكتومه الست بعدت مبين رجليها وطلعت علي الطربيزه وراحت عند سرتها وبدات تبوس وتنزل تحت شويه لحد موصلت لكسها وقفت عنده وبصتلي وطلعت لسانها ولحسته كله وهي بصالي انا غمضت عيني من الهيجان نا شايف كريستين بتترعش من غير هدوم وفي واحده مبين رجلها بتلعب فكسها والتانيه بتحسس علي زبري كريستين صوتها ابتدا يعلي وصوت الست وهي بتشفط كس كريستين بقا واضح وبيعلا لقيت الست الي عندي شالت الفوطه بتاعتي وطلعت فوقي69 وبدات تحسس علي زبري بالراحه..ونا لقيت جبلين مش طياز..فضلت احسس عليهم واقفش فيهم لسانها بقا يلحس فبيوضي لحد مخدت بيضوي فبقها وبتطلع تلحس زبي بلسانها اكنها ماسكه مصاصه انا نزلت البنطلون الي هي لابسه وحشرت راسي بين طيازها..لقيتها بتتوجع اهاا..والناحيه التانيه كريستين بتزوم من لسان الست الي بيلحس كسها وصوابعها الي فكسها وفي طيزها لحد مبقت تزوم جامد ونزلت شهوتها وبدات تاخد نفسها وقلعت التيشرت الابيض وبانت بزازها ونظراتها بنت متناكه لي كدا انا بهيج اوي منها مسكت طيز الي معايا وبدات ادخل صوابعي فكسها كان واسع بس طيزها كانت ضيقه بدات ادخلص صباع الاول هي شهقت وبدات تصوت وتمص فزبري اكتر بعد كدا طيزها خدت علي ايدي وبدات ادخل صباعين ولساني بيلحس كسها لحد مصرخت ونزلت شهوتها وانا هايج علي 69 الي كريستين والست التانيه عملاه الاتنين بيدارو الصويت وبيعضو ف كساس بعض منظر يهيج فشخ يديني فياجرا من غير ماخد حاجه..ببص لقيت الست الي معايا ملط انا نطيت عليها حضنتها ومسكت شفايفها مص وبوس وايدي بتدعك بزازعا الي كانو اكبر من حياتي بدات ادخل راسي بينهم وايدي فكسها الي كان واسع اوي خلتها فوضع الدوجي وجبت الزيت بتاع المساج ودهنت بي طيزها وزبي وبدات ادخل راس* زبي دخل بسرعه بدات ادخل واحده واحده لحد نصه
وهي بقت بتصوت لحد مدخلته كله وفضلت داخل طالع فطيزها الجباره دي حاجه فاجره بجد داخل طالع وطيزها بتتهز معايا وصوتها بيعله اكتر..لحد منزلت فطيزها وبتاعي لسه واقف ببص الناحيه التانيه لقيت كريستين فوضع الدوجي والست بتلحس كسها فوضع الدوجي بردو..انا طلعت وراهم وبليت زبي ودخلته فكسها شهقت وبقت بتعض فكس كريستين قوي والست الي كانت معايا راحت نامت قدام كريستين وكريستين بقت تلحس كسها بقينا..احنا الاربعه بنيك فبعض معايا 3 نسوان بيصوتو فوقت واحد احا..انا بقيت برزع اكتر فيها تزود لحس فكس كريستين فكرستين تلحس كس الست الي معاياا اكتر..لحد منزلو شهوتهم ونا خرجت بتاعي عشان انزل كل واحده فيهم مسكت زبري من مكان شكل اتنين فبيوضي وااحده فزبي للحس ومص لحد منزلت علي وشهم هما الثلاثه واترميت علي الطربيزه من التعب مكنتش قادر كريستين نامت جنبي والستات خدو هدومهم ومشيو اكنهم كانو بينفذو حاجه والحاجه خلصت
كريستين:اي رايك بقا في المتعه
انا:يخربيتك اي دا انا مشوفتش كدا فحياتي
كريستين:ولسه هتشوف يا حبيبي..يلا قوم خد دش عشان العشاء
انا:احا هي الدنيا ليلت امتا احا انا كل دا بنيك
كريستين:هتحسد نفسك ولا اي
انا:تب مش هناخد شاور مع بعض..ولا اي وبضربها ع طيزها
كريستين بمياصه:اهاا بس بق مش قادره
انا:طب يلا بينا..دخلنا خدنا الشاور الجميل ولبسنا الهدوم كريستين:علي فكره احنا جايلنا ضيف علي العشاء
انا:ضيف مين دا
كريستين:هتعرف لما ننزل تحت
نزلنا تحت السفره مليانه اكل وفي احا سمك واكل بحري
انا:انتي عوزاني اعمل اي تني(وبضحك)
ببص قدامي لقيت ساره داخله وبتقول مساء الخير
انا بصيت لكريستين ولسه هتكلم...........!!!!!
انا قولت الجزء مفيهوش جنس بس لو صلت للجزء دا كدا انت بتابعني عشان القصه عجباك مش عشان الجنس الي فيها تم الجزء الثامن بنجاح اتمنا قراءه سعيده ولسه حسن انا فشختو فحيانو بس هو هيفشخ كل الناس تابعع لتعلم كل القصه
الجزء الناسع
وقفنا في الجزء الي فات لما حسن فشخ كريستين والاتنين بتوع المساج ونزلو علي العشا وكان في ضيف مميز
حسن:ساره....انتي بتعملي اي هنا
كريستين:حـــســـن....دي ضيفتنا اتفضلي يا ساره
قعدت وانا قاعد مغلول منها وعاوز اقوم انيكها بنت الزانيا بس الحراس فكل مكان وسلاح فقلت اهدي اللعب لحد مبدا الكلام
ساره:خير يا كريستين هانم انا مفهمتش طلب الدعوه العبد الي اشترتي مش كويس
انا:عبد....انتي اتجننتي
كريستين:اهدا يا حسن في اي..حسن مش عبد لحد حسن هيبق جوزي ولازم تحترمي كويس اوي
ساره:واو جوزك حسن دايما محظوظ بيقع مع ستات زي القمر
بينام معاهم وبعدين هما الي ينامو معاه(يتناك)ولا اي يحسن
حسن:لي..عاوز اعرف لي عملتي كل دا اد كدا طلعتي شرموطه وكلبه فلوس انا مستهلش كل دا مستهلش كل الي اتعمل دا
ساره:لا تستاهل وتستاهل اوي كمان
كريستين:كان مطلوب منك تجيبي حسن وفي شروط معينه يقتل كل الي حواليه وينام معاهم ودا محصلش يا ساره
ساره:لا دا حصل بس حسن استحاله يفتكر عشان مكنش فوعيه وهو بيعمل كدا
انا...يعني اي الكلام دا انا مش فاهم
ساره:يعني انتي جيباني هنا عشان احكيلك جبته ازاي
كريستين:ايوه
ساره:اكيد طبعا بس كل حاجه وليها سعرها
انا:لا شرموطه شرموطه
ساره:انا مسمحلكش يا حيوان انت تشتمني كدا
انا:حيوان مين يبنت الزانيا
لقيت الحراس طلعو السلاح وكلو فوش بعض قامت كريستين مزعقااه كلو فعلا نزل سلاحه
كريستين:انتي بترفعي سلاح فبيتي الحركه دي مش هتعدي
ساره:كريستين هانم انتي شايفه لسانه طويل اذاي..المهم اتفقنا
كريستين:اتفقنا
ساره:الموضوع بدا اني سافرت مصر عشان المهمه واستنيت ف كافيه لحد ما اي حد يجي وفعلا جه حسن وفضل مستني كتير كلمت الويتر يحطله برشام ايزيكس ف القهوه وانتي طبعا عارفه بيعمل اي..
انا:بيعمل اي
كريستين:بيتهيالك كل حاجه بتفكر فيها كانك ف عالم سحري
ساره:بالظبط كدا..انت فاكر ان نورهان مجتش بس نورهان فعلا جت بس رجالتي كانو بره ومخلوهاش تدخل خدت رقمي وكنت عارفه انك هتكلمني وفضلت مستنيه اي تاتش يحصلك هيتهايالك فورا..وفعلا اتهيالك ان صحبك بينام مع امك ودا محصلش..انت الي نمت مع امك مش خالد..يعني امك وخالد مكنوش مع بعض كل دا حصل فدماغكك انت وبس..طبعا خليت ناس تمشي وراك وتدخل بيتك وتحط كاميرات فكل مكان والي حسبته لقيته..اليوم الي خالد زنق امك في المطبخ محصلش اصلا وامك كانت نايمه ف اوضتها اساسا
ساره طلعت تليفون وشغلت فيديو بالتاريخ والساعه وفعلا امي نايمه والكاميرا في المطبخ ونا واقف باصص في الشباك.. ومفيش حد في المطبخ انا مصدوم ومش بنطق وساره بتضحك
ساره:اهدا يا حسن اهدا لسه الي جاي لسه تقيل انشف كدا
انت طبعا جتلي وحكتلي علي كل حاجه وانا جبتلك لمون وزوتلك الجرعه اكتر وبقيت بتحلم بيهم كمان..وبدانا ننفذ الخطه ونت مشيت وطبعا في ناس مشيا وراك..وطلعت ورا خالد شقه سماح بس للاسف سماح مكنتش موجودا اصلا ونت دخلت وبعتلي الفيديو خالد بينيك سماح بس مكنش في حد في الشقه اصلا..ودا الفيديو يا حسن..فعلا نفس الفيديو بس محدش موجود انا بصور هواء مفيش حد
ساره:طبعا ركبت كاميرات فبيت سماح عشان ارقبها هي كمان وانت بعتلي الفيديو ونا مبسوطه ان الخطه ماشيه ذي الفل وتاني يوم انت لقيت خالد بينيك امك في المطبخ وامك بتشده علي اوضه النوم..بس في اليوم دا امك كانت عند الدكتور اصلا..وكله بلدليل والفيديو انا داخل من باب المطبخ وبمسك الهوا كاني ماسك تليفون وبرجعه مكانه..انا نوعا ما بقيت مشلول من الصدمه اي دا وساره لسه بتتكلم:انت طبعا رجولتك رجعتلك ورحت لبيت صحبك ودي الحاجه الوحيده الحقيقيه انك خليت ام صحبك شرموطه..وروحت البيت وحصل حاجه مع امك لازم تتفرج علي الفيديو دا هيعجبك اوي..وفتحت الفيديو انا قاعد وبكلم امي وهي لابسه عادي خالص وبدات اقولها اني بنيك واحده كبيره ف السن نفس المشهد الي حصل معايا بس امي مش لابسه قميص نوم لابسه عادي..وفعلا دخلت ورايا الاوضه وضربتني بلقلم وانا فضلت اضربها وكانت مصدومه طردتها من الاوضه وبعدها قمت خارج وهي كانت مرميه علي الارض بس انا مش واخد بالي منها وسيبتها ونزلت..
انا:مش فاهم يعني اي الكلام دا يعني امي محترمه..ام..ام
ساره:لا لا انشف يا دكر هتعيط ولا اي..بعدها انت جتلي وكنت مضايقه بسبب النيك والي انت عملته وروحت البيت ولقيت امك مرميه علي الارض دخلتها وحطيتها علي السرير امك جالها انهيار عصبي انت فضلت تكلمها وهي مبتردش عليك..
ساره طلعت التليفون وشغلت فيديو وفعلا انا بكلمها وبحكيلها عن الي حصل وهي ساكته ومش بتنطق
ساره وهي بتضحك جامد:الفيديو الي جاي دا بق هو الي في كل الضحك ونتا طالع لسماح عشان تنتقم اولا الباب كان مفتوح ونت بتكلم سماح وبعدها..اي دا اي دا انا اوريك الفيديو احسن..انا مسكت التليفون وبدات اتفرج انا دخلت الصاله ومفيش حد وبدات اكلم سماح علي انها موجوده وبضرب الهوا وعمال اشتم واضرب الهوا ومسكت بكره اللزق وكل دا وساره قاعده بتضحك وكريستين مبتتحركش..بدات اقلع هدومي وانيك ف الهوا وانا بتفرج ومش مصدق نفسي..ساره كملت كلام
ساره:اي يحسن مش عارف تدخلو(وبتضك)وطبعا لما جيت تفتح باب بيتكو حسيت ان في حد جوه جيت تلف من باب المطبخ ولقيت خالد وكان مبين رجلين امك بس دا فخيالك..وشغلت الفيديو وبان في اني واقف بتفرج عليهم بس وهما بيتكلمو مع بعض والحوار هو..
امي:حسن اتجنن يا خالد
خالد:بعد الشر متقوليش كدا اكيد كويس وفتره وهتعدي
امي:بيمد ايدو وبيضربني(وبتعيط) فاكر انك بتنام معايا
خالد:انتي بتقولي اي يمنال حسن اخويا انا مقدرش اعمل دا
امي:اوعي تتكلم معاه لحد مشوف الي حصل دا اي نهايته
خالد:حاضر يا منال الي نتي شايفه
ببص لقتني بخرج من باب المطبخ وبخبط وامي اتنفضت وعدلت نفسها ومسحت دموعها وفتحت الباب ونا ببص ليها بقرف وهي بتبصلي وبتدمع واتكلمت مع خالد وخت منه التليفون ومشي ونا دخلت ل امي وفضلت اضرب فيها وهي عماله تقولي يبني حرام عليك يا حسن انا امك يبني وانا مش سامع ولا هممني حاجه وهي قدامي متمرمطه..
انا سيبت الفيديو ونا دموعي فعيني ومش قادر
ساره:لا لا لازم تكمل الفيديو
كريستين:خلاص يا ساره مش هيشوف كملي كلام
ساره:حاضر يا هانم..طبعا بعد مسيبت الخياره ف طيز الوالده رحت لصاحبك الي امه هي البطل الوحيد فقصتك الي حقيقي دخلتله وشغلت فيديو وحصل الاتي..انا بدخل لخالد..
خالد:اي يبني متبطل ام الرعب دا اي وحشتك
انا:وحشتني اوي دانا مبقتش افكر غير فيك
خالد:في اي يا حسن مالك
انا:تليفونك اهو انا ماشي
خالد:يحسن استنا بس
انا مستنتش وضربته بدماغي وقع وفضلت مكمل ضرب وكتفته وقفلت باب الشقه ورجعت كان هو فاق
انا ضربته بلقلم:لا اصحا معايا كدا اليوم لسه طويل
خالد:ليه ليه يا حسن
انا:مش عارف يمكن عشان انا كداب او خايف او بنيك شرفك
خالد:يعني اي يحسن مش فاهم حاجه
انا:هنلف وندورعلي بعض نكت امي لي يا خالد
خالد:انت اتجننت يا حسن دي امي يا حسن انت اذاي بتفكر كدا
انا:هو فعلا انا عارف بس مش عاجبني بس خليتني اعمل حاجات انا عمري مكنت متخيل اني اعملها
خالد:انت لازم تهدا يا اخويا انت اعصابك تعبانه
حسن:وانا انيك منوله لي منت مكفيها انا فكرت فواحده جوزها مبيتحركش من الخليج وسايبها هي وبنتين واحده شرموطه والتانيه محترمه ونا هنيك كله
خالد:ابوس ايدك يا حسن امي واخواتي يا حسن دول اهلي واهلك يا حسن انا معملتش حاجه انا اخوك يحسن
انا:هتفضح امي اذاي بفيديوهاتك الي مش بتكمل..لما تيجي تصور صور كدا..وفتحتله فيديو وهو بينيك سماح ومفيش حاجه اصلا انا بصور هوا وهو مش فاهم
خالد:يحسن انت اتجننت خلاص مفيش حد في الفيديو
انا:لا لا متتصدمش لسه الي جاي احسن..وشغلت فيديو ونا بنيك امه وهنا كانت الصدمه والمفاجاه ان خالد بتاعه وقف علي امه
انا:اي دا دياثه دياثه انت هايج علي زينب ولا اي..بس بصراحه انت بتعمل مجهود ونا عاوز اريحك من التعب د..بدات اقلعه وهو بدا يفرق ويعيط ويقولي حرام عليك يحسن ونا ببعبصه عشان اوسع خرم طيزه لحد مهدي وبدات انيكه..وخلصت وكان خالد اتخدر خته وحطيته بره وفعلا كل الي حصل بعد كدا ونا بنيك امه قدامه وبعدها لقيته هو وامه بينيكو بعض وخدت بعضي ومشيت..
ساره:انت روحت يا حسن وافتكرت امك ودخلت تشوفها وهنا كنت انا حققت الي انا عوزاه..
انا ماسك الموبايل وشايف امي وهي غرقانه ددمم من عند رجلها ونا وخدها وبحطها في الحمام وبعدها بلبسها هدوم
انا:ايوا بس..بس هي مش بتتحرك هي كانت بتتحرك وخايفه مني..هي ساكته لي هي مالها فيها اي..
ساره:هتتحرك اذاي ما هي ماتت انت قتلتها
انا مكنتش مصدق لدرجه اني.بدات اصرخ فيها وبدات اعيط واغم عليا ومفقتش غير فحلم ونا واقف في القصر الاسود وشايف خالد وفي واحد ماسكه وعمال ينيك فطيزه وخالد بيصوت وبيقولي..انت السبب انت السبب
مشيت شويه شوفت امه اتنين بينيكو فيها وواخده زبر فبقها
زينب:كلو بسببك انت السبب فكل دا
وانا مش عارف اعمل اي انا عاوز اجري فضلت اجري لحد موصلت ل اوضه فتحتها..لقيتني انا بس بوشب القديم قبل عمليه التجميل ماسك امي ةعمال انيك فيها..وهي عماله تصوتس تصوت وملاحظ الدم بق عمال يخرج من طيزها لقيت الي بينيكها الي هو انا بيبصلي وبيبتسملي بشكل يخوف ابليس بنفسه انا فضلت اصرخ اصرخ اصرخ لحد مصحيت لقيت كريستين جنبي وماسكه ف ايدي وبتعيط وفي تلاته مكتفيني
ومحستش بنفسي غير ونا بنام تاني وبشوف نفس الحلم..بدات نوعا ما فعزله مبخرجش من الاوضه ومهدات وعلاج وبقيت شخصيه ساكته مبتكلمش غير للضرورة..كل دا تحت عنين كريستين كنت اتعودت علي الي بنا علاقتنا كبرت بقيت احسن بقيت اسكر بقيت اشرب
بقيت ببلبع اي حاجه بقيت شخصيه بتعمل الي هي عوزاه.. وبدات نوعا ما كلامي مع كريستين يبق في الشغل وهي كانت ممانعه في الاول بس اقنعتها..وعرفت انها بتشتغل في تهريب واستخرج الاثار بدات امسك الشغل وبقيت برجع دايما ومعايا المطلوب ودايما بنجز الي بيطلب مني..بق ليا دراع يمين اسمه جاك وكنا بنعمل كل حاجه في الشغل بحرفنه وكل عمليه بتبق ممتعه لحد ما روحنا فرنسا
جاك:الكلام علي اي يا كيير
انا:هتروح انت والرجاله ذي مقلتلكم تجبولي الشخص المطلوب احنا مش هنرجع من غير العقد دا انتا فاهم
جاك:فاهم يكبير عولم وينفذ..
انا بدات اشرب فخمرا وسرحان في الي فات لحد م جاك جه
ومعاه حد وحاطط حاجه سودا علي وشه وبداو يحطوه علي كرسي ويربطوه وشالوه الحاجه دي طلعت واحده فضلت تصرخ وتهددهم
االبنت:انتو متعرفوش بتتعاملو مع مين انا هنهيكو يشويه كلاب
انا جيت من وراها:امممم وانتي من ناحيه النهايه فانتي بتنهي فعلا..
وعيني جت فعنيها
البنت:ح.. حح.. حسن انت بتعمل اي هنا
انا:جاي اصفي حسابي معاكي يا ساره..........
تمم الجزء العاشر...
الجزء العاشر و الأخير
كنا واقفين في الجزء الي فات لما حسن بقا ماسك معظم شغل كريستين وبق هو المسؤل عن كل العمليات وتنفيذها كمان وبقا عنده مساعد اسمه جاك وكان بينفذ كل حاجه حسن بيطلبها ونروح ل فرنسا وللعمليه الي حسن راح يخلصها بس مطلعتش عمليه وبس دا طلع حساب قديم وكان لازم يخلص
حسن:اي يا ساره مال لون وشك مخطوف لي كدا احنا لسه في الاول هو احنا لسه عملنا حاجه
ساره:حسن انت متعرفش انت بتعمل اي متدخلش نفسك فمشاكل انت مش قداها انت كدا هتموت نفسك
حسن:لا متخفيش محدش هيعرف اني ليا دخل اصلا عشان انتي مش هتبقي فكامل قواكي العقليه اصلا..انا حياتي كانت بخير قبل متيجي وتخربيها..كان كان زمان خالد صحبي وراجل كان زمان امي لسه عايشه..بس انا مش هنا عشان اعاتبك انا بشكرك علي الي نتي عملتيه عملتي انسان من غير مشاعر حاجه كل شغلها ف الحياه انها تدمر وبس..
عارفه يا ساره قعدت افكر ف مليون طريقه عشان اعذبك بيها
التعذيب بلكهربا ولا بالضرب ولا الحرق ولا الشهوه..وفعلا اخترت الشهوه بس معاها كل الي فات دا
ساره:يعني اي..
حسن:يعني هتتكهربي ونتي هايجه.. هتضربي ونتي كسك بياكلك..هتتحرقي ونتي كسك مبلول..هجرب فيكي نظريات ممكن يستخدموها في افلام السكس..جاك
جاك:اؤمر يباشا
حسن:معانا هنا كام راجل
جاك:معانا عشر رجاله
حسن:تب هاتلي هينري من بره عشان كان هيموت وينيكها
ساره:حسن.. حسن ابوس ايدك ارحمني علي الي عملته انا مستعده اعملك الي نتا عاوزه اي حاجه..اي حاجه..(وبتعيط)
حسن:اي حاجه اي حاجه
ساره:ايوه اي حاجه تقولها
حسن:حلو دا جاك اندهلي هينري يلا بسرعه
ساره:ليه انا هعملك الي نت عاوزه بس مفيش راجل يلمسني
حسن:ومين قلك ان هينري دا راجل اصلا
دخل جاك وكان معاه حصان اسود وكان باين عليه ان هايج وفي صحه وزبره قرب يوصل للارض
حسن:دا بق يستي هينري اكتر حصان هايج ممكن تشوفيه
ساره:هتعمل اي يحسن
حسن:المطلوب منك حاجه بسيطه ريحي المسكين دا
ساره:نعم..ازاي
حسن:مصي زبره لحد مينزل لبنه
ساره:انت اتجننت انت اكيد مجنون انا لا يمكن اعمل كدا
حسن:امممم كنت عارف انك هتقولي كدا..جاك هاتلي الصندوق
جاك خرج ورجع معاه صندوق وريحته مقرفه
حسن:الريحه بقت اقوي يا جاك
ساره:اي القرف دا شيل القرف دا من هنا
حسن:الصندوق دا بتاع هينري عشان لو حب يعمل ذي الناس
دلوقتي انتي عندك اختيارين يا تمصي زبره وتجيبي لبنه.. يترفضي وساعتها هخليه الرجاله يكتفوكي وياكلوكي الي في الصندوق دا بالعافيه.. ها اي رايك
ساره:ارحمني يا حسن ارحمني ابوس ايدك
حسن:الرحمه مش ف الاختيارات الي ادتهالك ها يلا بسرعه هينري هايج ولا مريحتيهوش هيفك مني وهيجري ويحط بتاعه فبوقك يلا خلصي..
ساره بتعيط ومنهاره في العياط
حسن:اممم يلا يرجاله اكلوها من الصندوق
ساره:لا لا خلاص هعمل الي نتا عاوزه
حسن:الي هو اي الي نا عاوزه
ساره:ها....ها امص زبره
حسن:ايوه كدا هي دي الوسخه الي انا اعرفها جاك كتف هينري عشان ميركبش عليها
الرجاله ربطت الحصان عشان ميتحركش..وفكو ساره ونزلوها علي ركبتها وبقت قدام زبر هينري بتبصله
حسن:اي ناويه تتصوري معاه ولا اي خلصي يشرموطه
ساره بدات تمسك زبره بقرف ومغمضه عنيها وبتقربه من بقها لحد مدخلتها وهي قرفانه وبقت بتدخله فبقها وتخرجه وهي قرفانه من نفسها لحد مخدت عليه وبدات تزود سرعتها هي مش واخده غير راسه بس فبقها بس بدات تلعب بلسانها في وبدا يعجبها ومبقتش قرفانه وبتمص وماسكاه ب الايد التانيه وبتلعب في لحد مخرجته من بقها ونزل اللبن علي الارض..
حسن:عاش يبطل
ساره:انا عملتلك الي انت عاوزه سيبني امشي
حسن:لا انتي معملتيش المطلوب
ساره:نعم.. انت مشقولتلي امص زبره لحد ميجيب لبنه
حسن:وتبلعيه.. ولا اي يا جاك
جاك:بالظبط يباشا هي كدا معملتش المطلوب
حسن:قلعوها
اتنين مسكوها والثالث قطع هدومها وهي عماله تصوت وتصرخ ونزلوها فوضع الدوجي والصندوق قداَمها والتلاته قلعوه ونزل واحد يلحس كسها والتاني بيقفش فبزازها وهي ابتدت تهيج وصوتها بيعلي وبدا الاول يدخل زبره فطيرها علي الناشف كان صوتها عالي من الالم كانها بتموت والي راكب عليها مش راحمها..جه واحد تاني ومسك كيس وبدا ياخد من الصندوق ورايح عشان ياكله لساره
ساره:اهاا..اهاا..يحسن ابوس ايدك اعمل فيا اي حاجه غير دا
حسن:انتي ف ايدك كل دا يخلص
ساره:مش قادره اهااا...اذاي
حسن:مين صاحب المزاد
ساره:مارك اهااا..اسمه مارك
حسن:اوصله اذاي
ساره:امممممم كريستين هي الوحيده الي تقدر توصلك ليه
حسن:شكرا علي التعاون يا ساره افتحي بوقك وبلهنا والشفاء لخرا هينري..جاك خلي الرجاله كلها تلعب ومتنساش الخياره..
ساره:حسن متسيبنيش يا حسن يا حسن...
خرج حسن هو وجاك وساب عشر رجاله مع ساره
جاك:انا اتصلت ب دانيل وقالي ان العمليه تمت وانا العقد معانا
حسن:حلو اوي عاش دلع الرجاله انا مبسوط يا جاك
جاك:تحب المعركه الي جوه تفضل كام يوم
حسن:هي الرجاله دي وراها حاجه
جاك:لا يباشا ولا اي حاجه
حسن:خليهم يلعبو لحد ميزهقو وبعد ميخلصو اديهم شهر اجازه
جاك:ماشي يا كبير..يلا بينا عشان الطياره جاهزه
اتحرك حسن وركب الطياره الخاصه ورجع المانيا رجع القصر وكريستين كان فانتظاره..كان في منها حضن بيعبر اد اي حسن كان وحشها وقد اي هي بقت متعلقه بي واد هي بتحبه فعلا
حسن:اي وحشتك ولا اي
كريستين:حاسه اني غلط عشان خليتك تشتغل معايا يا حسن
حسن:لي كدا..
كريستين:مبقتش اشوفك كتير وبعدين خايفه عليك يجرالك حاجه..
حسن:متخافيش عليا انا كويس ومبسوط اوي كدا..ومفيش حاجه هتبعدني عنك اصلا ولا حتي الموت
كريستين وحسن راحه فبوسه طويله نسيتهم.انهم لسه فلجنينه ومدخلوش القصر
حسن:انا بقول نطلع فوق ولا اي
كريستين:امممم خد شاور ونتعشا وبعدين نطلع فوق
حسن:امممم الليله شكلها حمرا النهارده
ملحوظه(مبروك مبروك للنادي للاهلي بتتويجه بطل افريقيا)
طلع حسن وخد شاور ونزل علي السفره ووجبات بحريه لا تكون موجوده غير لنيكه بنت متناكه..حسن بدا ياكل كان الاكل فعلا حلو جدا..وبدا الخمور فلنزول علي السفره وكان الليله هتكون تاريخيه..دخل جاك وطلع من جيبه سجارتين حشيش ملفوفين
واداهم لحسن..
حسن:لو تعرف انا بحبك اد اي يا جاك هتقول عليا شاذ..ههههههه
كريستين:الرجوله عوزاك جاك لو عايز شاك هو عارف وهيلاقيه
جاك(بيضحك):عارف يهانم عارف تومرني بحاجه تانيه يباشا
حسن:لا بس ريح بكره عشان عندنا شغل بعد بكره واندهلي مايكل من بره عشان عاوزه..
كريستين:عاوز اي من مايكل
حسن:هياخد مكافئه علي شغل النهارده
(عزيزي القاري كل الشخصيات بتتكلم بلغه تانيه بس انا بكتب بلعربي عشان محدش يتلغبط جاك بس هو الي بيتكلم عربي)
دخل مايكل..وبدا حسن يساله
حسن:مايكل انت عمرك قولتيلي علي حاجه وانا قولتلك لا
مايكل:لا
حسن:عمري زعلتك او ضغط عليك فشغل
مايكل:ابدا محصلش
حسن:انت شغال بتنقل اخباري لكريستين صح
مايكل:انا لا محصل مقدرش اعمل كدا
حسن:وانا مصدق يا مايكل
حسن طلع المسدس وضربه بالنار الطلقه جت فدماغه
كريستين: اي الحصل دا..قتلته لي يحسن
حسن:بغض النظر انه بينقل اخباري انا سالته وكذب عليا اذاي اديله الامان بعد كدا ممكن يكدب علي ف اي حاجه او ينقل اخباري بجد ل اي حد تاني ويعمل مشاكل ف الشغل
جاك:تب اي اخفيها يا باشا
حسن:معلش هتعبك يا جاك..وبعد متخلص مشوفش وشك تاني مش عاوزك تشتغل معايا يلا غور
جاك كان مصدوم وخد الجثه وطلع بره
بعدها طلع الجثه ودفنها وبدا حوار بين الاثنين
كريستين:دا تصرف متهور يحسن
حسن:مكنش هيحصل لو مكنتيش شغلتي ينقل اخباري
كريستين:علي اساس انك كنت هتيجي تقولي علي ساره
حسن:وانا من امتا وانا بخبي عليكي حاجه
كريستين:يحسن انا خايفه عليك صدقني وخايفه تغلط..ذي ما في شطار كتير كان سبب وقوعهم اسباب تافهه
حسن:متخفيش انا بحسبها كويس ومش هقع ممكن متخبيش عليا حاجه تاني ولا تمشي ناس ورايا انا مفيش حاجه مخبيها
كريستين:بما ان خلاص خت حقق من ساره بكدا تكون ارتحت
حسن:انا لسه مختش حقي ساره معملتش كدا من نفسها
كريستين:يع..يعني قصدك اي
حسن:اوصل لمارك اذاي
كريستين:يحسن مارك ميعرفكش ساره هي السبب وخدت جذائها والموضوع خلص خلينا بقا نرجع لحياتنا الطبيعيه
حسن:اممممم انا قولت ابدائها معاكي بصراحه بس نتي مش عاوزه تساعديني ف انا هوصله لوحدي
كريستين:ولما توصله هتعمله اي
حسن:هقطعله زبره واخليه خول وانيك امه واخواته
كريستين:امه ميته وملوش غير اخت واحده وانت نكتها فعلا
حسن:انا.. دي تبق مين
كريستين:انا يحسن..مارك يبق اخويا
حسن:اخوكي..يعني انتي كنتي تعرفي كل الي حصلي دا
كريستين:صدقني معرفش حاجه.انا مش بكلم مارك بقالي سنين بسبب مشاكل عائليه وبسبب مشاكل شغل ومارك عاوز حقه ف الميراث الي ابويا كتبهولي كله..فقرر انه يصالحني وعزمني علي المزاد..وقبل ميبدا قلي ان في حاجه استحاله متخديهاش وانتي عارفه سعرها هيكون اي فا ادفعيها عشان الحاجه دي لو راحت لحد تاني هتتبهدل
حسن:والحاجه دي تبقا انا
كريستين بعياط:اه يحسن انا بحب مصر وكنت عارفه ان لو حد غيري خدك كان هيعمل اول حاجه انا سالتك عليها هنا كان هيخليك عبد جنسي..عشان كدا اشتريتك بلمبلغ الكبير دا بكدا مارك يكون خد حقه وانا كسبت راجل من بلدي الي انا بحبها..
انا بحبك يا حسن صدقني وكنت بعمل دا علشانك..بس مقدرش اشوفك ونت بتعمل كدا فاخويا هو ملوش ذنب
حسن:لو بتحبيني كنت قولتيلي الحقيقه مكنتيش تخبيها عليا
كريستين:انا اسفه انا اسفه سامحني يا حسن
حسن:لو في حاجه اتعلمتها من الرحله الي انا كنت فيها اني مديش الامان لحد ولا اسامح ومسيبش حقي..انا ماشي
حسن طلع لبس هدوم ونزل لقا كريستين فمكانها بصتله وعنيها كلها دموع وكانها ملاك ساحر قلب حسن بدا يدق عشان فعلا اتعلق بيها حبها وحاسس انه لقا اخيرا حد يفهمه ويحبه..بس المره دي كان الشيطان هو الي مسيطر..حسن فكر بعقله مش بقلبه..مشي
(ونروح لمشهد جاك مع مارك)
مارك:جاك بتعمل اي هنا
جاك:كنت عاوز اتكلم معاك في موضوع مهم
مارك:موضوع اي
جاك:لما بعتني مع العبد الي اتباع روحت ونفذت كل الي انت طلبته مني..دلوقتي هو طردني عاوز ارجع اشتغل معاك تاني
مارك:واي سبب الطرد عملت اي
جاك:حسن بقا مغرور ومش عجبه حد بدا يزعقلي علي حجات متستهلش وبعد كدا طردتني وكريستين هانم مش بتدخل
مارك طلع تليفونه وبدا يتكلم
مارك:الو كريستين.. عامله اي..حسن طرد جاك لي.. امممممم..فهمت..لا خلاص انا هتصرف
مارك:اعتبر نفسك فاجازه ودي هديه بعودتك ليا بالسلامه
جاك:شكرا يباشا
مارك:بس قولي اي المشاكل التافهه الي حسن كان بيزعق عليها
جاك:كان عاوزنا ننقل المخزن الخاص بالاثار فمكان تاني..وبعد كدا قرر انه ينقله فمكان تاني..فبدانا ننفذ دا..بعدها قرر يرجعه مكانه تاني..وانت عارف اد اي دا بيبق صعب..
مارك:والمخزن دا فين
جاك:في الشمال في مصنع مهجور تحت الارض
مارك:تب انا عاوز اروح هناك يا جاك
جاك:بس الموضوع دا خطر ومشاكل مع كريستين هانم
مارك:انتا شغلك معاها نساك انا مين ولا اي
جاك:انا اسف يباشا..انا اسف..شوف حضرتك عاوز تروح امتي
مارك:دلوقتي قبل مينقلوه لمكان تاني
مارك اتحرك مع جاك ومعاهم رجاله لحد موصلو المصنع ولقو رجاله بتحرص المكان..وجاك بدا يقتلهم بلمسدس واحد واحد
لحد م المكان بقا فاضي دخل مارك والرجاله
جاك:باشا انا بقول ننزل انا ونت بس تحت انت عارف الطمع
مارك:معاك حق..خليكم هنا وفتحو عنيكم
بدا جاك ومارك ينزلو فسلم لحد ملقو اسنسير نزلهم ثلاث ادوار تحت الارض لحد منزلو قدام باب خزنه بنك فتحا جاك ودخل مارك وكانت المفاجاه رجاله حسن كانت جوه وهنا كانت الصدمه
لمارك..جاك وحسن وقفين بيضحكو علي منظره
حسن:هو انت فاكر انه ممكن يخوني او يعمل دا
(نرجع فلاش باك حسن لما خرج من القصر)
جاك:حسن
حسن:هفضل واقف علي الباب
جاك:اتفضل يباشا.. لامواخذه
الشقه كانت حلوه دخلت قعدت وجاك مستغرب مني..
جاك:دلوقتي انا مشفاهم اللعب الي احنا عملناه دا
حسن:يبني انت مش طايقني امشي
جاك:يباشا العفو اصل موضوع الطرد دا غريب قولي انت بتفكر في اي
حسن:تب اعملنا قهوه عشان الموضع كبير
دخل جاك وقعد شويه بعدها رجع ومعاه القهوه
حسن:مارك
جاك:مين..
حسن:مارك..تعرف اي عنه
جاك:يبق اخو كريستين هانم..بس في بنهم مشاكل كتير وهو يبقا صاحب المزاد الي انت اتبعت فيه بتسال لي يباشا
حسن:عاوز اقابله يا جاك
جاك:خير ولا شر
حسن:هتفرق معاك..انت خايف ولا اي
جاك:مش خوف بس انا عاوز افهم عشان نعمل حسابنا لو في مشاكل عشان الي انت رايحله دا المشاكل بعينها
حسن:تقيل يعني..هيبق صعب الحوار عليك
جاك:مفيش حاجه صعبه بس دا واحد جاحد في حاجات كتير عرفتها عنه بس مقدرش اقولها عشان كريستين هانم
حسن:ذي اي
جاك:ذي انه قتل ابوه وامه عشان الميراث بس كانت الصدمه ان الثروه باسم كريستين كلها..بس طبعا لما اشترتك دفعت فيك مبلغ كبير وانت اكيد عارف هي صفت الحسابات القديمه معاه
حسن:ونت عرفت الموضوع دا منين
جاك:قبل مشتغل معاك كنت شغال عنده انا الي جبتك من ساره ودخلتك المزاد..ومدام كريستين لما اشتريتك مارك خلاني فوق البيعه هديه منه..وعشان اوفر السؤال كريستين هي الي قالتلي مقلكش حاجه وان الموضوع مش لازم يتعرف
حسن:يعني هو كان عارف ان كريستين هتشتريني
جاك:عشان هي اتولدت فمصر هو اتولد هنا
حسن:يعني عشان ياخد فلوس يقتل امي واقرب الناس ليا
جاك:حسن انسا بقا واحنا كويسين والموضوع عدا عليه سنتين
حسن:حقي لازم اقتله واخد حقي..انت معايا ولا لا
جاك:معاك يا حسن هنعمل اي
حسن:انت هترحله وتقوله علي المكان الي كريستين بتخبي في التحف والاثار وهو لما هيصدق يجي واول ميجي نعمله كمين جاك:مارك مش مغفل للدرجادي ومتنساش انه اتصالح معاها
حسن:بس لسه بيكرها عشان الميراث..وهيعمل اي حاجه عشان ياخد منها اي فلوس
جاك:ماشي بس انا هدخله ازاي وافتحله الموضوع
حسن:شغل دماغك معايا..انا طردتك وبهدلتك وانت عاوز تشتغل فرجعتله تاني وعاوز تنتقم وهتقوله علي مكان المخزن
جاك:فكره حلوه..ننام عليها لحد بكره..بس كريستين هانم عارفه الي احنا بنعمله دا
حسن:عارفه اي اني هقتل اخوها
جاك:اه صح..نسيت اقولك ساره ماتت
حسن:يلا فداهيه
جاك:تب يلا نام شويه عشان هنعمل كل حاجه الضهر
حسن:لا مش جايلي نوم نام انت
جاك سبني ودخل ونا عمال اقلبها فدماغي واحسب كل حاجه صح عشان كل حاجه تبقا مظبوطة
الساعه بقت12 جاك بدا يتحرك وراح لمارك
(نرجع لمشهد المخزن)
جاك:ومتقلقش الرجاله الي فوق دي ممتوش كانو بيمثلو رجالتك هما الي ماتو واتدفنو كمان
مارك:يولاد الكلب
لقا ضربه قويه علي دماغه خليته يغما عليه..بعدها يفوق علي جردل ميه سقعه تلج متكتف فكرسي من غير هدوم
مارك:حسن انت مش فاهم حاجه استنا اشرحلك
حسن:اشرح الكلام دا فجهنم
وطلع سكينه وبدون مقدمات وتجاهل لصراخ مارك وهو بيقول كريستين مش انا هي السبب كان حسن كتم بقه وقطع رقبته.. وسابه مرمي فدمه وخلي الرجاله تنضف المكان
انا كنت حاسس اني خدت حقي وشفيت غليلي وان خلاص اقدر اعيش حياتي من الاول وجديد
جاك:ودلوقتي اي يباشا
حسن:هنرجع القصر
ورجع حسن وجاك ودخلو القصر وحسن معاه شنطه فيها دماغ مارك.. كريستين كانت قاعده مستنيه كانها عارفه انه جاي
حسن:انا خت حقي وحقق..قام مطلع راس مارك ورماها تحت رجلها..هو الي قتل ابوكي ودلوقتي دفع التمن
كريستين بصت لدماغه وقعدت تضحك بهستريا وبصت لحسن
كريستين:ومين قلك ان اخويا هو الي قتلهم
حسن:امال مين الي قتلهم
كريستين:انا الي قتلتهم..كانو فاخورين بمصر مع انهم شويه بهايم واحنا اهم واحسن منهم عشان كلامي كان مش متصدق لما كنت بقلهم انهم ممكن يعملو اي حاجه عشان الفلوس والشهوه..وهما بيردو عليا ويقولو الناس دي كويسه..فقتلتهم ومارك عرف وكان عملي دوشه..فقولتله يجبلي واحد من مصر ويكون وسخ وعمل كل حاجه وسخه وانا هديله فلوس كتير اوي..وعمل كدا فعلا وخد فلوس..بس مسكتش ورجع يهددني تاني كان طماع فكنت انا عارفه اي الي هتعمله مع ساره وانها هتدلك علي مارك وانت فعلا عملت الخطه وبدات تنفذ وخلصتني من زن اخويا..انا عملت كل حاجه خدت الفلوس وخلصت من اهلي واثبت ان الناس الي اهلي بيدافعو عنهم بيقتلو و بيعملو كل حاجه..
وطبعا شكرا لجاك عشان كان معايا خطوه بخطوه..مفروض تفرح يحسن انا عملت منك انسان غير قابل للتدمير بيدوس علي اي حد..
وهنا ظهر جاك ووقف جنب كريستين وبيبتسملي
حسن:مبروك يا كريستين عملتي انسان غير قابل للتدمير فعلا
كنت فاكر اني خت حقي بس حقي لسه مخلصش..
حسن طلع المسدس بتاعه وضرب طلقه جت فدماغ جاك وضرب طلقه تانيه جت فدماغ كريستين..
وقعد علي الأرض يضحك
حسن:اخير خت حقي اخير انتقمت من الي كانو السبب اخير عرفت ان مفيش خير وان الشر هو الي مسيطر علي كل حاجه
كان رجاله الشرطه دخلت القصر وقبضو علي حسن وتم الحكم علي بالاعدام عشان قتل اتنين وبداو تنفيذ الحكم وكان حسن مرتاح جدا ومش مضايق..وبدا تنفيذ الحكم فعلا ودخل غرفه الشنق وكانت المفاجاه..كان كل الي حسن عرفهم موجودين في الاوضه من غير هدوم امه..وخالد..وسماح..وساره..وكريستين. .وجاك..ومارك..وكلهم بيبتسمو ليا وبيشورولي اني اجي وانا هزيت دماغي اني موافق وهجيلهم فعلا..ولبس الكيس الأسود وبدا يلفو الحبل حولين رقبتو..قطع كل دا صوت ضخم اكنه خارج من الجحيم بعدها صراخ لناس كتير بعدها حسيت ان انا طايو في الهوا انا مت ولا اي الدنيا كانت سودا فتحت عيني كانت وجعاني لقيت نفسي فشارع وقدامي بالظبط(مطار القاهره الدولي)..وصوت من ورايا بيقولي:اهلا بعودتك يحسن..