الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
طفولتي البريئة
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="Taha s Edriss" data-source="post: 79201"><p>انا طه شاب في العشرينات قصتي بدات من سن 14 سنه ما كنتش اعرف اي حاجه عن الجنس عايش مع عيلتي المكونه من 6 افراد بابا وماما واخويا حسن اكبر مني ب 3 سنين وبعديا دعاء عندها 11 سنه والاخير اسلام عندة 3 سنين ماما شغاله مديرعام في شركة بترول وبابا وكيل وزارة البيت اللي جانبينا ساكن فيه طنط امل صديقة ماما عندها 50 سنه معاها بنتين وولد الولد اسمه راجي عنده 28 سنه والبنتين مني عندها 23 سنه ومليكة عندها 18 سنه بحكم ظروف شغل ماما كانت بتسيب اسلام عند طنط امل وطنط بزازها و طيزها متوسطين مش كبار اووي و طولها متوسط و عودها صاروخ زوجها انكل هاني مريض سكر والعلاقة ما بينهم تكاد تكون معدومة المهم كنت كل لما اروح اجيب اخويا من عندها تفتحلي رضي الشغاله ورضي كانت من السودان عليها حتتة عود فرنساوي يجنن كانت بتطلع فوق تجيب اخويا تتاخر علي ما تجيبه لاحظت انا اخويا لما حد يشيلة يفضل يلعب في حلمدة سدرة كنت بستغرب وبقول ده عيل لحد ما جه في يوم رحت اجيبة ضربت الجرس كلمتني الشغاله من الميكرفون مين قولتلها انا طه فتحتلي الباب بالريموت لانها كانت بتطبخ ومش فاضية قاتلي ادخل علي ما ادي خبر للهانم تنزل اسلام المهم قولت اطلع انا اجيب اسلام طلعت سمعت اااااااااااه مكتومة استغربت كان اول مره اسمع الصوت ده فتحت باب اوضة طنط امل من غير ما اخبط ولحسن الحظ كانت ناسيه الباب مفتوح دخلت لقيت طنط امل من خير هدوم واسلام بيمص في سدرها كانت بتحطله علي حلمتها شوكولاته سايحه ولقيتها مدخلة خيارة في كسها اتفاجات من اللي شوفته وبتاعي وقف اول ما شافتني دارت نفسها بفوطه وانا خرجت من غير ما اتكلم مصدوم نزلت تحت قولت للشغاله تجيب اخويا من فوق بعد شويه نزلت طنط وقالتلي تعالي يا طه معايا رفضت فقالتلي طب تعالي نطلع بره خرجنا قالتلي اركب معايا العربيه رحات فاتحه طبلون العربيه ومطلعة منه ساعه شيك وبرفن قالتلي دول بتوعك بشرط محدش يعرف حاجه عن اللي انت شوفته فوق وانه يفضل سر ما بينا وافقت المهم مشيت واخدت اخويا رحت البيت ماما بتقولي مال وشك مخطوف كده ليه قولتلها مفيش ودخلت علي اوضتي وانا مصدوم من اللي حصل النهارده تاني يوم رحت اجيب اخويا فتحتلي رضي كالعادة قالتلي اطلع المدام عيزاك كنت متردد لاكن طلعت خبطت قالت ادخل اول ما فتحت الباب دخلت لقيتها لابسه قميص نوم اسود قالتلي تعالي اقعد جانبي رحت اشوف هتديني اي المارادي من المنظر حسيت بحاجه غريبه بتاعي وقف وبقيت محرج قالتلي انت بتعمل شهةتك فين وانا مكنتش فاهم حاجه قولتلها يعني اي قالتلي ازاي متعرفش يعني اي تعالي انا هعلمك وراحت مرقداني ع السرير وقعدت تبوس فيا من بقي حسيت احساس غريب قوي كنت مبسوط باللي بيحصل نزلت ع ركبتها طلعت زبري من البنطلون لقته واقف اوووي و هايج و نزلت فيه مص ورضع بشهوة عالية اوووي وعماله تعضه لحد ما لقيت نفسي بنزل منه سائل لزج بغزارة ملي بوقها خدت تقريبا ساعه علي ما نزلت حسيت اني مبسوط جدا مكنتش فاهم حاجه من اللي بتحصل بس كنت مستمتع قالتلي مبسوط يا تيتو قولتلها اوي اعمليلي مرة كمان قالتي لا ده دورك انت اللي تعمل وراحت فتحت رجليها ومسكت راسيل ونزلت ع كسها بشفايفي قالتلي الحس الحس كسي و عض اوووي عملت زي ما قالتلي لقيتها بتقول اااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااوف اااااااااااااااااااااااااااوووووف اااااااااااااااااااااااااااااوووووف الحس جاامد انا تعبانه اوووي انا هيجانه من ساعة ما شوفت بتاعك وقف عليا بعد شويه جسمها كله اترعش جامد و نزلت عسلها وراحت قالتلي تعلي وركبت فوق مني وراحت مدخله بتاعي في كسها وفجاة سمعنا صوت رجلين جايه نحية الاوضة والباب خبط .........يتبع</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taha s Edriss, post: 79201"] انا طه شاب في العشرينات قصتي بدات من سن 14 سنه ما كنتش اعرف اي حاجه عن الجنس عايش مع عيلتي المكونه من 6 افراد بابا وماما واخويا حسن اكبر مني ب 3 سنين وبعديا دعاء عندها 11 سنه والاخير اسلام عندة 3 سنين ماما شغاله مديرعام في شركة بترول وبابا وكيل وزارة البيت اللي جانبينا ساكن فيه طنط امل صديقة ماما عندها 50 سنه معاها بنتين وولد الولد اسمه راجي عنده 28 سنه والبنتين مني عندها 23 سنه ومليكة عندها 18 سنه بحكم ظروف شغل ماما كانت بتسيب اسلام عند طنط امل وطنط بزازها و طيزها متوسطين مش كبار اووي و طولها متوسط و عودها صاروخ زوجها انكل هاني مريض سكر والعلاقة ما بينهم تكاد تكون معدومة المهم كنت كل لما اروح اجيب اخويا من عندها تفتحلي رضي الشغاله ورضي كانت من السودان عليها حتتة عود فرنساوي يجنن كانت بتطلع فوق تجيب اخويا تتاخر علي ما تجيبه لاحظت انا اخويا لما حد يشيلة يفضل يلعب في حلمدة سدرة كنت بستغرب وبقول ده عيل لحد ما جه في يوم رحت اجيبة ضربت الجرس كلمتني الشغاله من الميكرفون مين قولتلها انا طه فتحتلي الباب بالريموت لانها كانت بتطبخ ومش فاضية قاتلي ادخل علي ما ادي خبر للهانم تنزل اسلام المهم قولت اطلع انا اجيب اسلام طلعت سمعت اااااااااااه مكتومة استغربت كان اول مره اسمع الصوت ده فتحت باب اوضة طنط امل من غير ما اخبط ولحسن الحظ كانت ناسيه الباب مفتوح دخلت لقيت طنط امل من خير هدوم واسلام بيمص في سدرها كانت بتحطله علي حلمتها شوكولاته سايحه ولقيتها مدخلة خيارة في كسها اتفاجات من اللي شوفته وبتاعي وقف اول ما شافتني دارت نفسها بفوطه وانا خرجت من غير ما اتكلم مصدوم نزلت تحت قولت للشغاله تجيب اخويا من فوق بعد شويه نزلت طنط وقالتلي تعالي يا طه معايا رفضت فقالتلي طب تعالي نطلع بره خرجنا قالتلي اركب معايا العربيه رحات فاتحه طبلون العربيه ومطلعة منه ساعه شيك وبرفن قالتلي دول بتوعك بشرط محدش يعرف حاجه عن اللي انت شوفته فوق وانه يفضل سر ما بينا وافقت المهم مشيت واخدت اخويا رحت البيت ماما بتقولي مال وشك مخطوف كده ليه قولتلها مفيش ودخلت علي اوضتي وانا مصدوم من اللي حصل النهارده تاني يوم رحت اجيب اخويا فتحتلي رضي كالعادة قالتلي اطلع المدام عيزاك كنت متردد لاكن طلعت خبطت قالت ادخل اول ما فتحت الباب دخلت لقيتها لابسه قميص نوم اسود قالتلي تعالي اقعد جانبي رحت اشوف هتديني اي المارادي من المنظر حسيت بحاجه غريبه بتاعي وقف وبقيت محرج قالتلي انت بتعمل شهةتك فين وانا مكنتش فاهم حاجه قولتلها يعني اي قالتلي ازاي متعرفش يعني اي تعالي انا هعلمك وراحت مرقداني ع السرير وقعدت تبوس فيا من بقي حسيت احساس غريب قوي كنت مبسوط باللي بيحصل نزلت ع ركبتها طلعت زبري من البنطلون لقته واقف اوووي و هايج و نزلت فيه مص ورضع بشهوة عالية اوووي وعماله تعضه لحد ما لقيت نفسي بنزل منه سائل لزج بغزارة ملي بوقها خدت تقريبا ساعه علي ما نزلت حسيت اني مبسوط جدا مكنتش فاهم حاجه من اللي بتحصل بس كنت مستمتع قالتلي مبسوط يا تيتو قولتلها اوي اعمليلي مرة كمان قالتي لا ده دورك انت اللي تعمل وراحت فتحت رجليها ومسكت راسيل ونزلت ع كسها بشفايفي قالتلي الحس الحس كسي و عض اوووي عملت زي ما قالتلي لقيتها بتقول اااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااوف اااااااااااااااااااااااااااوووووف اااااااااااااااااااااااااااااوووووف الحس جاامد انا تعبانه اوووي انا هيجانه من ساعة ما شوفت بتاعك وقف عليا بعد شويه جسمها كله اترعش جامد و نزلت عسلها وراحت قالتلي تعلي وركبت فوق مني وراحت مدخله بتاعي في كسها وفجاة سمعنا صوت رجلين جايه نحية الاوضة والباب خبط .........يتبع [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
طفولتي البريئة
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل