الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
طموح تحرر ـ حتي الجزء الثالث 13/3/2022
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="Hamed bo zeb gamed" data-source="post: 184665"><p>انا متأسف جدا جدا جدا جدا علي التاخير بس الظروف الي عندي بجد صعبه واتمني الجزء يعجبكم وهحاول مقطعش كده تاني اتمني الجزء يعجبكم</p><p>جزء رابع</p><p></p><p>صحيو تاني يوم علي صوت مامتهم بتخبط علي الباب وبتحاول تفتح ريم صحيت مفزوعه وياسين كان نايم زي القتيل من الملحمه الي حصلت ريم فاقت وقامت تفتح الباب وكانت لابسه تيشيرت ابيض شفاف خفيف ده وكلوت بس وراحت وهي مش واخده بالها وفتحت لامها وهي بتدعك في عينيها </p><p>امها: ايه يابنت الوسخه الي انتي لابسه ده اخوكي كبر ومبقاش صغير </p><p>ريم:مخدتش بالي ياماما بقي **** كل ما حاجه تحصل تمسكي فيا وبعدين انا نمت بعدو يعني مشافش حاجه </p><p>امها: طب عديني كده افتح الشباك ده كده </p><p>ام ريم وهي داخله شمت ريحه ومش اي ريحه دي ريحه طالعه بعد ملحمه وامها عارفه كويس الريحه دي ايه وهنا شكت ام ريم فيها هي وياسين </p><p>ام ريم:ايه الريحه دي </p><p>ريم بقلق:ريحه ايه ياماما مفيش ريحه</p><p>ام ريم:بصتلها كده و سكتت </p><p>راحت تصحي ياسين وهنا كان التأكيد بيزيد انها لقت ياسين نايم وزبرو واقف وخارج من البوكسر وعلي لبن ناشف راحت قومتو وقالتلو قوم استحمي وتعالي معايا مشوار عايزاك وخرجت من الاوضه ريم بصت لياسين بخوف وقالتلو روحنا في داهيه قالها اهدي بس راح علي الدولاب طلع هدوم ودخل خد دوش ودماغو عماله تجيب وتودي فيه ان ممكن امو تعمل فيه حاجه او تبعدو عن ريم الي بقت تعتبر مراتو خرج ياسين وهو ماسك فوطه ولابس بوكسر وفلنه وبتاعو شبه واقف وبينشف شعرو ام ياسين بصت علي زبرو وبصتلو وقالتلو انجز يابني كل ده لسه ملبستش قالها خلاص هلبس بنطلون وتيشرت وخلاص وهو داخل الاوضه امو بصت تاني علي بتاعو وقالتلو كبرت يعني يا واد يا ياسين وحاجاتك كبرت معاك ياسين عمل نفسو عبيط ودخل يلبس ريم كانت قاعد في الاوضه ماسكه التليفون بتقلب فيه بصتلو وقالتلو في ايه قالها امك عايزاني في مشوار وشكلها قفشت الحوار ريم اتخطفت كده وقالتلو روح وابقي كلمني علي الواتس لو فيه اي جديد قالها ماشي ولبس تيشيرت اسود في احمر وعلي بنطلون اسود وخرج لقي امو متشيكه ولابسه دريس لونو لبني وحاطه برفيوم من مايه ورد كانت ريحتو جامده جدا صفر ياسين بأعجاب وقالها رايحه تتجوزي علي بابا ولا ايه قالتلو اخرس يا حيوان يلا بينا ننزل عشان منتأخرش نزلو وركبوا العربيه وقالها احنا رايحين فين قالتلو مش عايزاك تسأل تاني قالها طيب وركب ومشيو بتاع عشر دقايق ولقث امو بدأت كلام </p><p>نهال(اسم ام ريم وياسين):هسأل سؤال وهتجاوب بكل صدق غير كده مش هتشوف مني غير وش ابن وسخه!!</p><p>ياسين بوش مخطوف ودقات قلبو بقت مليون:اتفضلي </p><p>نهال:انتو كنتو بتعملو ايه امبارح بليل</p><p>ياسين:بنعمل ايه ما احنا كنا مع بعض وبعدين دخلنا ننام </p><p>نهال: اهو ابتديت تحور</p><p>ياسين:وضحي يا ماما عشان مش فاهمك</p><p>نهال:بنبره صوت حاده:امبارح بليل انت وريم كنتو بتعملو ايه</p><p>ياسين حاسس انو هيغم عليه:مكناش بنع..</p><p>نهال:قطعتو.انت بتعمل علاقه مع اختك يا عرص </p><p>ياسين بخوف:لا و***</p><p>نهال:اخر مره هقولك رد دوغري من غير لف ودوران انا مش عبيطه</p><p>ياسين وهو بيعيط:لا مش بعمل معاها علاقه بس بنريح بعض </p><p>نهال داست فرامل مره واحده :بتريحوو بعض ازاي يابن الشرموطه منك ليها!!!!!</p><p>ياسين هرر خلاص و زي ما بنقول اعترف من اول قلم:يعني ممكن نغير قدام بعض عادي ممكن استمني قدامها عادي </p><p>نهال في صدمه: يانهار ابوكو اسوددددد اوعي تكون عملت فيها حاجه يابن الوسخه</p><p>ياسين:لا و*** ده حتي انا بطلب وهي بترفض عمري ما لمستها(ياسين قال يتكلم بعقل عشان ميروحش في داهيه)</p><p>نهال: وانت ياذبله يا عرص فيك زبر عشان تعمل حاجه اصلا </p><p>ياسين مردش </p><p>نهال: رد يا عرص وراحت زغدتو في كتفو </p><p>ياسين: اه عـــــندي</p><p>نهال:عندك ايه ده تلاقيه حبه بسله وراحت ضاحكه</p><p></p><p>ياسين هدي شويه وحس ان امو مش فارق معاها حاجه لا حرام ولا مش حرام اهم حاجه عندها انو ميكونش فتح اختو بس هي متعرفش الي فيها وراح قايل لا عندي </p><p>نهال:طب لو راجل وابن ابوك وريني </p><p>ياسين حس انو ممكن يقرب من امو ويحقق حلمو الي هو التحرر راح بكل ثقه منزل فاتح سوسته البنطلون ومخرج زبرو الي فلحظه بقي شبه العصايا رغم الخضه الي كان فيها امو اتزهلت من جرأته وشكل زبرو قالتلو يخربيت امك انت مصدقتي وكمان وقفتو عليا يا عرص هههههههه </p><p>ياسين: هو بيقف عليكي كتير بس انتي مش بتاخدي بالك </p><p>نهال: لا وانت الصادق باخد بالي بس بقول عيل بشخه ههههههه نهال لفت بالعربيه ورجعت وهي ماشيه جابت عصير وقالتلو بلاش تعمل حاجه مع اختك عشان انتو لسه صغيرين ومتفتكرش ان الموضوع عدا بس انا مش عايزه احبكها عليكو عشان انا معنديش غيركو في الدنيا ولما تبقي عايز تعمل حاجه زي دي اكتفي انك تبص بصه عليا ولا علي اختك او حتي تشوف صوره انا السكه دي وحشه وراحت عدلت البرا الي مكانتش مكفيه بزها في لمح البصر ياسين زبرو طرقع نهال اخدت بالها وراحت بكل جرأه مدت ايديها ومسكتو من فوق البنطلون ياسين بقي مزهول بس نهال شالت ايديها بسرعه وقالتلو كنت عايزه اتأكد انك هجت عليا يا خول بس هههههههه كانو وصلو تحت البيت نزلو من العربيه وقالت لياسين اياك تجيب سيره لأختك اني عرفت حاجه قولها روحنا لصاحبتي وجينا بس متجودش طلعو وفعلا ريم كانت قاعده علي نار اول ما شافت ياسين كانت عماله تبصلو وتبص لامها بس امها اتعملت عادي وقالت داخله اغير وجايه اول ما دخلت وقفلت الباب ريم جريت علي ياسين وهو بيقلع قالتلو ايه الي حصل عملتو ايه وقعدت تزن وتسأل ياسين قالها الي امو قالتلو يقوله وقالها سيبني بقي اخش الحمام دخل الحمام بعد ما امو كانت فيه لقي فيه كلوت امو الرصاصي مبروم ومليان عسل ياسين من غير ما يفكر مسك الكلوت وحطو علي مناخيرو وبدأ يلحس فيه وهو بيدعك زبرو وبيقول في نفسو معقوله امي هاجت علي زبري وراح جايب علي كلوت امو وسابو زي ما هو الصدمه هنا بقي لما خرج من الحمام لقي امو واقفه في المطبخ لابسه قميص نوم ومش لابسه برا ولابسه كلوت رقيق خالص ومبين طيزها وكانت ملبننننن (لك ان تتخيل عزيزي القارئ امرأه في اوخر الاتلاتينات بقميص نوم شفاف لونو اسود واقفه بتطبخ بطيزها الكبيره الملبن دي وصدرها عمال رايح جاي وبيتهز وحلمتها الوردي دي)ياسين بلمم قدام المنظر امو خدت بالها قالتلو تعالي يا سمسم تعالي كل بس انده لأختك وتعالي جت ريم وبردو استغربت من لبس امها الي كانت دايما في البيت بجلبيه واسعه بس قالت عادي ممكن زهقت من اللبس وقعدو اكلو وطول القاعده ريم عنيهت علي زبر ياسين الي هيفرقع من منظر امو وهي بتاكل وبزازها رايحه جايه خلصو اكل و ياسين دخل الحمام ضرب عشره وخرج قعد في الاوضه مع ريم وامو كانت بتتكلم في التليفون في الاوضه اول ما دخل راح ناطت علي شفايف ريم وهاتك يا تقطيع وتقفيش في بزازها ريم زقتو قالتلو يخربيت ابوك امك بره انت مش عايز تجيبها البر قالها بكل برود مش مهم راحت سابتو يكمل مكملوش دقيقه وسمع امو بتنده عليه اتخضو وراح قام وعدل هدومو وقالها هقوم اشوفها عايزه ايه وجاي دخل لقي منظر يشيب الشعر ويموت العاجز 😂😂دخل لقي امو نايمه علي بطنها وطيزها قابه لفوق وجمبها مرهم قالتلو معلش يا سمسم ادعكلي رجلي وكتافي عشان تعبني اوي ياسين متسمر بس بدأ يتحرك ببطئ أمو قالتلو اقفل الباب وتعالي قفل الباب وراح قالتلو المرهم اهو حط علي ايدك وادعك براحه علي رجلي الاول وبزات كعوب رجلي عشان وجعني من كتر اللف حط ياسين علي ايدو وبدأ يدعك وزبرو هيفرقع من المنظر واول ما لمس رجل امو كان يعتبر جاب بس محسش بنفسو و كمل لحد ما لقي ايدو بدأت تسرح لفوق لحد فوق السمانه وملقاش من امو رد فعل بدا يدعك ومكنش في واعيه وراح مقرب وشو من طيز امو وشمها وشم احلي ريحه شمها في حياتو ريحه عرق مع عسل واحده بالغه بالغه وبدأ نفسو يعلي ويخبط في طيز امو وهي مش مديه اي رده فعل رفع ايدو براحه لحد ما طلع عند فخادها هنا بدات امو تتكلم بصوت مبحوح قالتلو حط كريم تاني زود في الدعك لحد ما طلع عند طيزها وسمع اشرمط أه سمعها في حياتو وكان جاب يجي تلت مرات بدا يقرب من الخرم الكلوت بعد كده قال لامو ادعك هنا ولا مش عايزه قالتلو ادعك كلو قالها ال ال ال مش هعرف ادعك عشان مش هيوصل الدهان قالتلو هو ايه هي كانت فاهمه بس بتستعبط سكت وقالها الكلوت ياماما قالتلو زيحو لفوق وكمل عمل زي ما قالتلو وهو بيزيح الكلوت دخل صباعو ولمس خرم طيزها وسمع أههههههههههه وراح متمادي فيها وبدا يدعك ناحيه الفلق وكل شويه يقرب من الخرم قالها بصوت متقطع القميص هيتبهدل راحت رافعه نفسها وشدتو لحد نص ضهرها بقت طيزها كلها باينه بدون تردد ياسين قالعها الكلوت وملا طيزها كريم وقعد يدعك وهي شغالها اهات فتح طيزها وقرب منخيرو الريحه جننتو راح دافس دماغو في طيزها قالتلو بصوت ملين محن بتعمل ايه يا خول رد بكل جرأه وقالها بعمل الي انتي عايزه وراح مطلع لسانو وهو كان اتعلم اللحس بسبب ريم راح حاطت لسانو علي خرم طيزها اتشنجت وجابت عسلها وراحت قفلت طيزها علي لسانه لحد ما حابت وارحت قايمه عادله نفسها ومسكت ياسين وراحت شدتو جمبها ونزلت بنطلونو الي بقي كلو لبن مسكت زبرو وقعدت تمص فيه لحد ما جاب في بوقها اترمن جمبو ولا كأنها كانت بتتناك من تلاته عشر دقايق وقامت دخلت الحمام وقالتلو البس هدومك واخرج شوف اختك ياسين مبقاش قاظر يقف علي رجلو ولا مصدق الي حصل اصلا لبس هدومو وخرج ملقاش اختو اصلا قال اكيد نزلت لهدي ودخل نام بلبنو بكل حاجه فيه </p><p></p><p>الجزء الي جاي هنعرف اكتر عن ماضي نهال وعميلها وفي شخص محترم نصحني بأني اكبر دائره العيله والأشخاص وفعلا ده هيحصل</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hamed bo zeb gamed, post: 184665"] انا متأسف جدا جدا جدا جدا علي التاخير بس الظروف الي عندي بجد صعبه واتمني الجزء يعجبكم وهحاول مقطعش كده تاني اتمني الجزء يعجبكم جزء رابع صحيو تاني يوم علي صوت مامتهم بتخبط علي الباب وبتحاول تفتح ريم صحيت مفزوعه وياسين كان نايم زي القتيل من الملحمه الي حصلت ريم فاقت وقامت تفتح الباب وكانت لابسه تيشيرت ابيض شفاف خفيف ده وكلوت بس وراحت وهي مش واخده بالها وفتحت لامها وهي بتدعك في عينيها امها: ايه يابنت الوسخه الي انتي لابسه ده اخوكي كبر ومبقاش صغير ريم:مخدتش بالي ياماما بقي **** كل ما حاجه تحصل تمسكي فيا وبعدين انا نمت بعدو يعني مشافش حاجه امها: طب عديني كده افتح الشباك ده كده ام ريم وهي داخله شمت ريحه ومش اي ريحه دي ريحه طالعه بعد ملحمه وامها عارفه كويس الريحه دي ايه وهنا شكت ام ريم فيها هي وياسين ام ريم:ايه الريحه دي ريم بقلق:ريحه ايه ياماما مفيش ريحه ام ريم:بصتلها كده و سكتت راحت تصحي ياسين وهنا كان التأكيد بيزيد انها لقت ياسين نايم وزبرو واقف وخارج من البوكسر وعلي لبن ناشف راحت قومتو وقالتلو قوم استحمي وتعالي معايا مشوار عايزاك وخرجت من الاوضه ريم بصت لياسين بخوف وقالتلو روحنا في داهيه قالها اهدي بس راح علي الدولاب طلع هدوم ودخل خد دوش ودماغو عماله تجيب وتودي فيه ان ممكن امو تعمل فيه حاجه او تبعدو عن ريم الي بقت تعتبر مراتو خرج ياسين وهو ماسك فوطه ولابس بوكسر وفلنه وبتاعو شبه واقف وبينشف شعرو ام ياسين بصت علي زبرو وبصتلو وقالتلو انجز يابني كل ده لسه ملبستش قالها خلاص هلبس بنطلون وتيشرت وخلاص وهو داخل الاوضه امو بصت تاني علي بتاعو وقالتلو كبرت يعني يا واد يا ياسين وحاجاتك كبرت معاك ياسين عمل نفسو عبيط ودخل يلبس ريم كانت قاعد في الاوضه ماسكه التليفون بتقلب فيه بصتلو وقالتلو في ايه قالها امك عايزاني في مشوار وشكلها قفشت الحوار ريم اتخطفت كده وقالتلو روح وابقي كلمني علي الواتس لو فيه اي جديد قالها ماشي ولبس تيشيرت اسود في احمر وعلي بنطلون اسود وخرج لقي امو متشيكه ولابسه دريس لونو لبني وحاطه برفيوم من مايه ورد كانت ريحتو جامده جدا صفر ياسين بأعجاب وقالها رايحه تتجوزي علي بابا ولا ايه قالتلو اخرس يا حيوان يلا بينا ننزل عشان منتأخرش نزلو وركبوا العربيه وقالها احنا رايحين فين قالتلو مش عايزاك تسأل تاني قالها طيب وركب ومشيو بتاع عشر دقايق ولقث امو بدأت كلام نهال(اسم ام ريم وياسين):هسأل سؤال وهتجاوب بكل صدق غير كده مش هتشوف مني غير وش ابن وسخه!! ياسين بوش مخطوف ودقات قلبو بقت مليون:اتفضلي نهال:انتو كنتو بتعملو ايه امبارح بليل ياسين:بنعمل ايه ما احنا كنا مع بعض وبعدين دخلنا ننام نهال: اهو ابتديت تحور ياسين:وضحي يا ماما عشان مش فاهمك نهال:بنبره صوت حاده:امبارح بليل انت وريم كنتو بتعملو ايه ياسين حاسس انو هيغم عليه:مكناش بنع.. نهال:قطعتو.انت بتعمل علاقه مع اختك يا عرص ياسين بخوف:لا و*** نهال:اخر مره هقولك رد دوغري من غير لف ودوران انا مش عبيطه ياسين وهو بيعيط:لا مش بعمل معاها علاقه بس بنريح بعض نهال داست فرامل مره واحده :بتريحوو بعض ازاي يابن الشرموطه منك ليها!!!!! ياسين هرر خلاص و زي ما بنقول اعترف من اول قلم:يعني ممكن نغير قدام بعض عادي ممكن استمني قدامها عادي نهال في صدمه: يانهار ابوكو اسوددددد اوعي تكون عملت فيها حاجه يابن الوسخه ياسين:لا و*** ده حتي انا بطلب وهي بترفض عمري ما لمستها(ياسين قال يتكلم بعقل عشان ميروحش في داهيه) نهال: وانت ياذبله يا عرص فيك زبر عشان تعمل حاجه اصلا ياسين مردش نهال: رد يا عرص وراحت زغدتو في كتفو ياسين: اه عـــــندي نهال:عندك ايه ده تلاقيه حبه بسله وراحت ضاحكه ياسين هدي شويه وحس ان امو مش فارق معاها حاجه لا حرام ولا مش حرام اهم حاجه عندها انو ميكونش فتح اختو بس هي متعرفش الي فيها وراح قايل لا عندي نهال:طب لو راجل وابن ابوك وريني ياسين حس انو ممكن يقرب من امو ويحقق حلمو الي هو التحرر راح بكل ثقه منزل فاتح سوسته البنطلون ومخرج زبرو الي فلحظه بقي شبه العصايا رغم الخضه الي كان فيها امو اتزهلت من جرأته وشكل زبرو قالتلو يخربيت امك انت مصدقتي وكمان وقفتو عليا يا عرص هههههههه ياسين: هو بيقف عليكي كتير بس انتي مش بتاخدي بالك نهال: لا وانت الصادق باخد بالي بس بقول عيل بشخه ههههههه نهال لفت بالعربيه ورجعت وهي ماشيه جابت عصير وقالتلو بلاش تعمل حاجه مع اختك عشان انتو لسه صغيرين ومتفتكرش ان الموضوع عدا بس انا مش عايزه احبكها عليكو عشان انا معنديش غيركو في الدنيا ولما تبقي عايز تعمل حاجه زي دي اكتفي انك تبص بصه عليا ولا علي اختك او حتي تشوف صوره انا السكه دي وحشه وراحت عدلت البرا الي مكانتش مكفيه بزها في لمح البصر ياسين زبرو طرقع نهال اخدت بالها وراحت بكل جرأه مدت ايديها ومسكتو من فوق البنطلون ياسين بقي مزهول بس نهال شالت ايديها بسرعه وقالتلو كنت عايزه اتأكد انك هجت عليا يا خول بس هههههههه كانو وصلو تحت البيت نزلو من العربيه وقالت لياسين اياك تجيب سيره لأختك اني عرفت حاجه قولها روحنا لصاحبتي وجينا بس متجودش طلعو وفعلا ريم كانت قاعده علي نار اول ما شافت ياسين كانت عماله تبصلو وتبص لامها بس امها اتعملت عادي وقالت داخله اغير وجايه اول ما دخلت وقفلت الباب ريم جريت علي ياسين وهو بيقلع قالتلو ايه الي حصل عملتو ايه وقعدت تزن وتسأل ياسين قالها الي امو قالتلو يقوله وقالها سيبني بقي اخش الحمام دخل الحمام بعد ما امو كانت فيه لقي فيه كلوت امو الرصاصي مبروم ومليان عسل ياسين من غير ما يفكر مسك الكلوت وحطو علي مناخيرو وبدأ يلحس فيه وهو بيدعك زبرو وبيقول في نفسو معقوله امي هاجت علي زبري وراح جايب علي كلوت امو وسابو زي ما هو الصدمه هنا بقي لما خرج من الحمام لقي امو واقفه في المطبخ لابسه قميص نوم ومش لابسه برا ولابسه كلوت رقيق خالص ومبين طيزها وكانت ملبننننن (لك ان تتخيل عزيزي القارئ امرأه في اوخر الاتلاتينات بقميص نوم شفاف لونو اسود واقفه بتطبخ بطيزها الكبيره الملبن دي وصدرها عمال رايح جاي وبيتهز وحلمتها الوردي دي)ياسين بلمم قدام المنظر امو خدت بالها قالتلو تعالي يا سمسم تعالي كل بس انده لأختك وتعالي جت ريم وبردو استغربت من لبس امها الي كانت دايما في البيت بجلبيه واسعه بس قالت عادي ممكن زهقت من اللبس وقعدو اكلو وطول القاعده ريم عنيهت علي زبر ياسين الي هيفرقع من منظر امو وهي بتاكل وبزازها رايحه جايه خلصو اكل و ياسين دخل الحمام ضرب عشره وخرج قعد في الاوضه مع ريم وامو كانت بتتكلم في التليفون في الاوضه اول ما دخل راح ناطت علي شفايف ريم وهاتك يا تقطيع وتقفيش في بزازها ريم زقتو قالتلو يخربيت ابوك امك بره انت مش عايز تجيبها البر قالها بكل برود مش مهم راحت سابتو يكمل مكملوش دقيقه وسمع امو بتنده عليه اتخضو وراح قام وعدل هدومو وقالها هقوم اشوفها عايزه ايه وجاي دخل لقي منظر يشيب الشعر ويموت العاجز 😂😂دخل لقي امو نايمه علي بطنها وطيزها قابه لفوق وجمبها مرهم قالتلو معلش يا سمسم ادعكلي رجلي وكتافي عشان تعبني اوي ياسين متسمر بس بدأ يتحرك ببطئ أمو قالتلو اقفل الباب وتعالي قفل الباب وراح قالتلو المرهم اهو حط علي ايدك وادعك براحه علي رجلي الاول وبزات كعوب رجلي عشان وجعني من كتر اللف حط ياسين علي ايدو وبدأ يدعك وزبرو هيفرقع من المنظر واول ما لمس رجل امو كان يعتبر جاب بس محسش بنفسو و كمل لحد ما لقي ايدو بدأت تسرح لفوق لحد فوق السمانه وملقاش من امو رد فعل بدا يدعك ومكنش في واعيه وراح مقرب وشو من طيز امو وشمها وشم احلي ريحه شمها في حياتو ريحه عرق مع عسل واحده بالغه بالغه وبدأ نفسو يعلي ويخبط في طيز امو وهي مش مديه اي رده فعل رفع ايدو براحه لحد ما طلع عند فخادها هنا بدات امو تتكلم بصوت مبحوح قالتلو حط كريم تاني زود في الدعك لحد ما طلع عند طيزها وسمع اشرمط أه سمعها في حياتو وكان جاب يجي تلت مرات بدا يقرب من الخرم الكلوت بعد كده قال لامو ادعك هنا ولا مش عايزه قالتلو ادعك كلو قالها ال ال ال مش هعرف ادعك عشان مش هيوصل الدهان قالتلو هو ايه هي كانت فاهمه بس بتستعبط سكت وقالها الكلوت ياماما قالتلو زيحو لفوق وكمل عمل زي ما قالتلو وهو بيزيح الكلوت دخل صباعو ولمس خرم طيزها وسمع أههههههههههه وراح متمادي فيها وبدا يدعك ناحيه الفلق وكل شويه يقرب من الخرم قالها بصوت متقطع القميص هيتبهدل راحت رافعه نفسها وشدتو لحد نص ضهرها بقت طيزها كلها باينه بدون تردد ياسين قالعها الكلوت وملا طيزها كريم وقعد يدعك وهي شغالها اهات فتح طيزها وقرب منخيرو الريحه جننتو راح دافس دماغو في طيزها قالتلو بصوت ملين محن بتعمل ايه يا خول رد بكل جرأه وقالها بعمل الي انتي عايزه وراح مطلع لسانو وهو كان اتعلم اللحس بسبب ريم راح حاطت لسانو علي خرم طيزها اتشنجت وجابت عسلها وراحت قفلت طيزها علي لسانه لحد ما حابت وارحت قايمه عادله نفسها ومسكت ياسين وراحت شدتو جمبها ونزلت بنطلونو الي بقي كلو لبن مسكت زبرو وقعدت تمص فيه لحد ما جاب في بوقها اترمن جمبو ولا كأنها كانت بتتناك من تلاته عشر دقايق وقامت دخلت الحمام وقالتلو البس هدومك واخرج شوف اختك ياسين مبقاش قاظر يقف علي رجلو ولا مصدق الي حصل اصلا لبس هدومو وخرج ملقاش اختو اصلا قال اكيد نزلت لهدي ودخل نام بلبنو بكل حاجه فيه الجزء الي جاي هنعرف اكتر عن ماضي نهال وعميلها وفي شخص محترم نصحني بأني اكبر دائره العيله والأشخاص وفعلا ده هيحصل [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
طموح تحرر ـ حتي الجزء الثالث 13/3/2022
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل