أمنيه رشدى
Sexaoy Princess
عضو
دي قصتي وحقيقه هو بس الاسماء اللي متغيرة
انا اسمي مودي سني حاليا 18 قصتي بداءت هوصفلكوا نفسي بعدها نخش ف القصه علطول
انا طويل قمحاوي ورفيع و طيزي كبيره وجسمي رياضي
نبدا...
الجزء الاول
_________________
كنت طالب وكانت امي مُدرسه فنفس المدرسه ومورثتش منها غير طيزها 😂 علطول من وانا صغير بتقلع قدامي وهكذا المهم كنت متوحد ف سنه رابعه اه نسيت اقولكوا انا كنت فمدرسه تانيه بس نقلت بعد ما نقلت بما ان امي ف المدرسه محدش بيرضي يكلمني ولا يصاحبني جيت سنه خمسه واحد صحبي اسمه علي جيه وقعد جمبي وقعد يحكيلي انه بيكلم بنت من النت وبتبعتله صور نودز وهو بيصورله جسمه انا طبعا م فاهم لي كل ده انا كنت فاكر الراجل يبوس البنت تحمل منه 😂 وبعدها قالي انه زبه كبير وبيتفرج ع سكس كتير وسالني زبك كبير ولا صغير قولتله اي زب ده قعد يضحك بعدها قالي الحصه الجايه هنروح الحمام اوريك انا كنت فرحان ان حد بيكلمني روحت معاه ولقيته دخلني حمام انا وهو ولاقيته نزل البنطلون انا حرفيا تنحت ولسا فاكر المنظر لحد دلوقتي زبك كان كبيير اوي بالنسبه لزبي وهو لقاني متنح راح ضحك ولاقيته بيحط ايده ع طيزي وقالي طيزك كبيره اوي لي كدا وبتلبس بناطيل ضيقه اوي يخول بترسم طيزك وانا واقف م فاهم اي حاجة نهائي ومستغرب هو عرف كل ده ازاي...
وقالي طب يالا عشان محدش ياخد باله. وطلعنا الفصل وراح قالي تعالي نقعد ورا روحنا قعدنا سوا ورا وقعد يحكيلي ع السكس ويقولي الراجل عنده خرم واحد والست عندها خرمين وشرح حاجات كتير وازاي النيك وانا قاعد فدنيا تانيه وسالني لي بتلبس بناطيل ضايقه اوي كدا قولتله م انا دي ماما هي اللي بتجيبهم كدا قالي هنا العيال بتتكلم ع طيزك وتقول انها شبه البنات ( قدام هتعرفوا ان اي حد بيقولي كدا عشان انا طيزي مرفوعه وكبيره) انا اتكسفت كدا وسكت قالي متتكسفش مني وانت شكلك م فاهم حاجة قولتله اه وضحكت (خليكوا فكريني كنت محترم ازاي دلوقتي عشان نرحعلها ف الاخر 😂) بعدها روحنا وانا فضل زبه يجي فخيالي وابص لزبي اضحك وجبت تلفوني وكتبت سكس زي ماهو قالي واتفرجت لاقيت لاول مره زبي بيوقف بس موصلش لحجم زب علي المهم اتفرجت ونمت تاني يوم جيه علي وقالي هعلمك حاجة جديده وجت حصه الالعاب ودخلنا انا وهو الحمام ولاقيته قلع البنطلون وقالي اقلع بنطلونك وفعلا قلعت وقولتله انا خايف قالي متخفش دي طيزك طلعت كبيره اوي وزبك شبه الاطفال 😂 ولاقيته لفني وقعد يحسس ع طيزي وبيحط زبه فخرم طيزي ف انا صوت وجعني اوي فعلا قالي اسكت خلاص م هعمل رقالي انزل حط زبي ف بوقك ومصه وعملت كدا بس سناني وجعته وقالي ابعد سنانك ودخل زبي كله بقيت اعمل كدا وكنت بتخنق لما زبه بيخش كله ف بوقي وانا بمصص سمعنا صوت رجل.....
لو لاقيت تفاعل هنزل الجزء التاني ♥️
الجزء التاني
_________________
وقفنا لما سمعنا صوت رجل وانا علي ف الحمام سوا ولاقيته حط ايده ع بوقي ولاقينا ولد عايز يخش الحمام ولما خبط علي اللي رد وقاله خش الحمام اللي جمبي انا لسا شوي اول ما سمعنا الواد دخل الحمام اللي جمبنا خرجنا وطلعنا الفصل ووسط ما انا سرحان ف اللي حصل والمتعه اللي فيها برغم انا لسا محصلش اي علاقه متعه جميله بس الاقي ايد علي دخلت ف البنطلون وعمال يشدها ويحط صباعه ناحيت خرمي ويدوس ويبعبصني وحتي دي متعه انك وسط الفصل مستر بيشرح وانا صحبك حااطط ايده ف بنطلونك وبعدها نزلنا معمل الكمبيوتر كان زي نظام بينجات الجامعه كدا وقعدنا ورا انا وعلي ولاقيته نزل البنطلون وقالي مص انا تلقائي كنت حاسس اني عايز امتعه زي ما متعني ونزلت احلي مص كان ساعتها والحس راس زبه لحد لما لاقيت ميه بتنزل فبوقي فااستغربت وسالت علي اي ده قالي بتاعت رجاله انت عشان لسا خول م هتعرف وضحكنا وكملنا طول اليوم عادي لحد لما روحت ودخلت استحمي وابتديت العب ف خرم طيزي زي ما علي عمل فيا وكان في متعه بس اقل من بتاعت علي واليوم ده اتعمدت افتح الحمام ع ابويا عشان اشوف زبه وفعلا فتحت الباب واول ما شوفته حرفيا تنحت زبه تخين وكبيير م عارف طالع خول لمين انا 😂😂
وبعدها تاني يوم ف الجامعه علي قالي هعملك حاجة حلوه شوفتها ف الافلام قولتله ماشي وانا فرحان ونزلنا الحمام وقالي اقلع ولقيته مقلعش بس نزل وقعد يلحس فخرم طيزي وانا بقيت اقول ااه بس خفيفه بقيت تطلع مني لوحدها وهو عمال يلحسه وشوي ويبعبص ويدخل صباعه جوا وبعدها قالي مصلي بقا ومصيتله زبه وانا من المتعه لما لحس خرم طيزي م قادر خلاص بس مصيتله وطلعنا الفصل وقالي مالك وبيضحك قولتله م عارف بس انت جامد اوي وضحكت وفضلنا كدا انا وعلي كل يوم لحد لما كبرت وكنا بقالنا كتير متقابلناش واول ما شوفته فرحت وقالي لازم ادخل زبي قولتله م فاهم يعني اي قالي هتعمل زي ما اقولك ودخلنا الحمام وفلقست طيزي ولاقيته بل زبه وخرم طيزي وبيحاول يدخل بس انا مقدرتش خالص ساعتها وعيني دمعت قالي خلاص انا اسف خلاص بس لما انا صوت كدا واحد صحبنا اسمه زياد سمعني ونده الفصل كله واول ما خرجنا انا وعلي قعدوا يبصوا علينا ويضحكوا ويقولولي اي اتحرش بيك 😂 وساعتها كرهت علي والفصل كل بقا وانا ماشي يبعبصني اخش الكنتين حد يجي ورايا ويحسس ع طيزي وكرهت المدرسه واستنيت لحد لما خلصت ووصلت لثانوي وانا لسا فيرجن لحد دلوقتي
وف اول يوم ليا ف المدرسه الجديده انزل الكنتين والاقي اللي بيحط ايده جوا بنطلوني ف الزحمه وبيحسس عليها ويبعبصني بس مختلف عن علي خالص ده تحسه دكر كدا وابص ورايا اعرف مين بس م عايز افضح نفسي ولحد دلوقتي معرفش مين عمل كدا 😂 وبعد الفسحه ماخلصت طلعت الفصل ولاقيت العيال بردوا اللي تقعد جمبي تبعبثني كهزار عيال بس كنت بشوف ف عنيهم ولمستهم شهوه م هزار بس كنت بحب كدا اول اني مطلوب ولاقيت العيال بقيت تنده عليا بلقب طيزه ولسا لحد دلوقتي 😂😂
كدا خلصت الجزء التاني وحاولت احكي بالتفاصيل ع قد مااقدر الجزءالجي هيبقي ف احداث كتير واول علاقه ع سرير ومنهم محاارم
--------------------—----------------------------
انا اسمي مودي سني حاليا 18 قصتي بداءت هوصفلكوا نفسي بعدها نخش ف القصه علطول
انا طويل قمحاوي ورفيع و طيزي كبيره وجسمي رياضي
نبدا...
الجزء الاول
_________________
كنت طالب وكانت امي مُدرسه فنفس المدرسه ومورثتش منها غير طيزها 😂 علطول من وانا صغير بتقلع قدامي وهكذا المهم كنت متوحد ف سنه رابعه اه نسيت اقولكوا انا كنت فمدرسه تانيه بس نقلت بعد ما نقلت بما ان امي ف المدرسه محدش بيرضي يكلمني ولا يصاحبني جيت سنه خمسه واحد صحبي اسمه علي جيه وقعد جمبي وقعد يحكيلي انه بيكلم بنت من النت وبتبعتله صور نودز وهو بيصورله جسمه انا طبعا م فاهم لي كل ده انا كنت فاكر الراجل يبوس البنت تحمل منه 😂 وبعدها قالي انه زبه كبير وبيتفرج ع سكس كتير وسالني زبك كبير ولا صغير قولتله اي زب ده قعد يضحك بعدها قالي الحصه الجايه هنروح الحمام اوريك انا كنت فرحان ان حد بيكلمني روحت معاه ولقيته دخلني حمام انا وهو ولاقيته نزل البنطلون انا حرفيا تنحت ولسا فاكر المنظر لحد دلوقتي زبك كان كبيير اوي بالنسبه لزبي وهو لقاني متنح راح ضحك ولاقيته بيحط ايده ع طيزي وقالي طيزك كبيره اوي لي كدا وبتلبس بناطيل ضيقه اوي يخول بترسم طيزك وانا واقف م فاهم اي حاجة نهائي ومستغرب هو عرف كل ده ازاي...
وقالي طب يالا عشان محدش ياخد باله. وطلعنا الفصل وراح قالي تعالي نقعد ورا روحنا قعدنا سوا ورا وقعد يحكيلي ع السكس ويقولي الراجل عنده خرم واحد والست عندها خرمين وشرح حاجات كتير وازاي النيك وانا قاعد فدنيا تانيه وسالني لي بتلبس بناطيل ضايقه اوي كدا قولتله م انا دي ماما هي اللي بتجيبهم كدا قالي هنا العيال بتتكلم ع طيزك وتقول انها شبه البنات ( قدام هتعرفوا ان اي حد بيقولي كدا عشان انا طيزي مرفوعه وكبيره) انا اتكسفت كدا وسكت قالي متتكسفش مني وانت شكلك م فاهم حاجة قولتله اه وضحكت (خليكوا فكريني كنت محترم ازاي دلوقتي عشان نرحعلها ف الاخر 😂) بعدها روحنا وانا فضل زبه يجي فخيالي وابص لزبي اضحك وجبت تلفوني وكتبت سكس زي ماهو قالي واتفرجت لاقيت لاول مره زبي بيوقف بس موصلش لحجم زب علي المهم اتفرجت ونمت تاني يوم جيه علي وقالي هعلمك حاجة جديده وجت حصه الالعاب ودخلنا انا وهو الحمام ولاقيته قلع البنطلون وقالي اقلع بنطلونك وفعلا قلعت وقولتله انا خايف قالي متخفش دي طيزك طلعت كبيره اوي وزبك شبه الاطفال 😂 ولاقيته لفني وقعد يحسس ع طيزي وبيحط زبه فخرم طيزي ف انا صوت وجعني اوي فعلا قالي اسكت خلاص م هعمل رقالي انزل حط زبي ف بوقك ومصه وعملت كدا بس سناني وجعته وقالي ابعد سنانك ودخل زبي كله بقيت اعمل كدا وكنت بتخنق لما زبه بيخش كله ف بوقي وانا بمصص سمعنا صوت رجل.....
لو لاقيت تفاعل هنزل الجزء التاني ♥️
الجزء التاني
_________________
وقفنا لما سمعنا صوت رجل وانا علي ف الحمام سوا ولاقيته حط ايده ع بوقي ولاقينا ولد عايز يخش الحمام ولما خبط علي اللي رد وقاله خش الحمام اللي جمبي انا لسا شوي اول ما سمعنا الواد دخل الحمام اللي جمبنا خرجنا وطلعنا الفصل ووسط ما انا سرحان ف اللي حصل والمتعه اللي فيها برغم انا لسا محصلش اي علاقه متعه جميله بس الاقي ايد علي دخلت ف البنطلون وعمال يشدها ويحط صباعه ناحيت خرمي ويدوس ويبعبصني وحتي دي متعه انك وسط الفصل مستر بيشرح وانا صحبك حااطط ايده ف بنطلونك وبعدها نزلنا معمل الكمبيوتر كان زي نظام بينجات الجامعه كدا وقعدنا ورا انا وعلي ولاقيته نزل البنطلون وقالي مص انا تلقائي كنت حاسس اني عايز امتعه زي ما متعني ونزلت احلي مص كان ساعتها والحس راس زبه لحد لما لاقيت ميه بتنزل فبوقي فااستغربت وسالت علي اي ده قالي بتاعت رجاله انت عشان لسا خول م هتعرف وضحكنا وكملنا طول اليوم عادي لحد لما روحت ودخلت استحمي وابتديت العب ف خرم طيزي زي ما علي عمل فيا وكان في متعه بس اقل من بتاعت علي واليوم ده اتعمدت افتح الحمام ع ابويا عشان اشوف زبه وفعلا فتحت الباب واول ما شوفته حرفيا تنحت زبه تخين وكبيير م عارف طالع خول لمين انا 😂😂
وبعدها تاني يوم ف الجامعه علي قالي هعملك حاجة حلوه شوفتها ف الافلام قولتله ماشي وانا فرحان ونزلنا الحمام وقالي اقلع ولقيته مقلعش بس نزل وقعد يلحس فخرم طيزي وانا بقيت اقول ااه بس خفيفه بقيت تطلع مني لوحدها وهو عمال يلحسه وشوي ويبعبص ويدخل صباعه جوا وبعدها قالي مصلي بقا ومصيتله زبه وانا من المتعه لما لحس خرم طيزي م قادر خلاص بس مصيتله وطلعنا الفصل وقالي مالك وبيضحك قولتله م عارف بس انت جامد اوي وضحكت وفضلنا كدا انا وعلي كل يوم لحد لما كبرت وكنا بقالنا كتير متقابلناش واول ما شوفته فرحت وقالي لازم ادخل زبي قولتله م فاهم يعني اي قالي هتعمل زي ما اقولك ودخلنا الحمام وفلقست طيزي ولاقيته بل زبه وخرم طيزي وبيحاول يدخل بس انا مقدرتش خالص ساعتها وعيني دمعت قالي خلاص انا اسف خلاص بس لما انا صوت كدا واحد صحبنا اسمه زياد سمعني ونده الفصل كله واول ما خرجنا انا وعلي قعدوا يبصوا علينا ويضحكوا ويقولولي اي اتحرش بيك 😂 وساعتها كرهت علي والفصل كل بقا وانا ماشي يبعبصني اخش الكنتين حد يجي ورايا ويحسس ع طيزي وكرهت المدرسه واستنيت لحد لما خلصت ووصلت لثانوي وانا لسا فيرجن لحد دلوقتي
وف اول يوم ليا ف المدرسه الجديده انزل الكنتين والاقي اللي بيحط ايده جوا بنطلوني ف الزحمه وبيحسس عليها ويبعبصني بس مختلف عن علي خالص ده تحسه دكر كدا وابص ورايا اعرف مين بس م عايز افضح نفسي ولحد دلوقتي معرفش مين عمل كدا 😂 وبعد الفسحه ماخلصت طلعت الفصل ولاقيت العيال بردوا اللي تقعد جمبي تبعبثني كهزار عيال بس كنت بشوف ف عنيهم ولمستهم شهوه م هزار بس كنت بحب كدا اول اني مطلوب ولاقيت العيال بقيت تنده عليا بلقب طيزه ولسا لحد دلوقتي 😂😂
كدا خلصت الجزء التاني وحاولت احكي بالتفاصيل ع قد مااقدر الجزءالجي هيبقي ف احداث كتير واول علاقه ع سرير ومنهم محاارم
--------------------—----------------------------