أمنيه رشدى
Sexaoy Princess
عضو
أحمد ومحارمة
انا متابع للموقع من زمان من ايام الموقع القديم ودي آول مرة اكتب فيها قصة فبعتذر لو في أي أخطاء املائية
والقصة كلها من وحي الخيال وهتحتوي على نيك محارم وكل انواع الشرمطة والدياثة وحاجات كتير بس الأحداث هتاخد وقتها وبتمنى تعجبكم
في البداية الشخصيات الرئيسية
عايشين ف بيت ملك لينا
أحمد ٢٠ سنة شاب جامعي بيدرس ف كلية الحقوق قمحاوي شوية طولة ١٧٦ ووزنة ٧٩ ك بيحب السكس والنسوان الكبيرة
امة داليا ٤٥ سنة بس تشوفها تقول عندها ٢٥ سنة مهتمة جدا بنفسها هي ١٧٠ طول بيضة وجميلة اوي عود مظبوط بزاز عل ابوها مش كبيرة بس دايما واقفة وبتهيج اي راجل
اختة ندى ١٨ سنة شبة امها ف الجمال والحلاوة بس عود فرنساوى عل أبوة هي ف ٣ ثانوي ودايما ف الدروس برة برة البيت
أبوة سيد مسافر قطر بقالة سنتين وبينزل اجازة شهر كل سنة
وباقي الشخصيات هتظهر مع الأحداث
بداية القصة كانت ف شهر ٧ كانت ندى لسة داخلة ثانوي وانا كنت ف الاجازة
ف يوم الصبح امي دخلت تصحيني علشان نفطر سوا
داليا. قوم يا احمد يلة علشان نفطر ندى قعدة برة مستنياك
انا وقتها كنت نايم علبطني فبتعدل علشان اكلمها وطبعا زي اي شاب مصرى عندة انتصاب صباحى مش كنت مركز وقتها
احمد. اية يا أمي سبيني انام شوية انا ف الاجازة
بصيت لأمي لقيتها متنحة ناحية زبى ومش بترد عليا وسرحانة انا وقتها بسرعة حاولت ادارى زبى وهي خدت بالها وقالت ماشى يا حبيبي بسرعة علشان نفطر سوا
وخرجت امى من هنا
احمد. احية هي الولية دي مالها كانت متنحة كدة لية
انا عمري مافكرت ف امي او اختي جنسيا بس مع الوقت دة كلة هيتغير
قومت ودخلت الحمام اخدت شاور وضربت العشرة الصباحية وتمام التمام
خرجت من الحمام لقيت ندى قاعدة ف الصالة وكانت لابسة بيجامة لازقة فيها اووووي لدرجة كسها بايت من البنطلون وبزازها هتتفرتك وتخرج من البيجامة انا مدتش اهتمام للموضوع وصبحت عليها وقعدنا فطرنا سوا وطول محنا قاعدين امي عمالة تبصلي بصات سريعة من تحت لحت انا مدتلهاش اهتمام وعديت الدنيا
بعد الفطور دخلت اوضتي وقولت اكلم علي صحبي
على دة راجل اوي وبتاع نسوان اوي اوي
احمد. اعلوة حبيبي اخبارك
على. طالما علوة وحبيبي يبقى عاوزة مصلحة انجز قول
احمد. طول عمرك فاهمني ياصديقي عاوزين مزة حلوة الليلة علشان اخوك هايج وعاوز ينيك
على. بس كدة عنيا بالليل تجيلي عل الشقة يكون اهلي برة وانا هظبطك ياصحبى
احمد.حبيبي ياعلوة متنساش اخوك بقا اشطا سلام
على. سلام ياض
فتحت اللاب وقعدت ءاقضي اليوم عل موقع نسوانجى ءاقرا شوية قصص او اتفرج عل سكس لغاية العصر ولقيت امي بتنادي عليا
داليا. يا احمد اخرج علشان عاوزاك
احمد. حاضر يامزتي جايلك خرجت ليها
مزتى القمر محتاجة مني اية
داليا. بطل دلع يابايخ وانجز خد فلوس الجمعية اديهم لجارتنا اعتماد وقولها ماما عاوزاكي انهاردة بالليل
احمد. عنيا ياقلبي وانا خارج هعدى عليها
وعدي اليوم واحمد خرج علشان يروح لعلي وعدي عل اعتماد أداها الفلوس وسلم عليها وطار عل شقة على
ف بيت علي
احمد. بيخبط ومنتظر وسامع ضحك جوا
على. فتح وسلم عل احمد
دخل احمد ولقى جوز نسوان يحلو من عل حبل المشنقة
احمد. علوة حبيبي الي مظبطني بكسم شوية قمرات
على. ادفع الأول ياروح امك
احمد. طول عمرك مادي خد ٤٠٠ جنية اهم
المهم نظبط الدنيا انهاردة
على خد واحدة من البنات ودخل اوضتة واحمد اخد التانية وناكها ف الصالة
أميرة. براحة عليا شكلك شقى وهتتعبي معاك معاك
احمد. دا انا غلبان ولسة بتعلم وحياتك
احمد قرب منها وخدها ف بوسة طويلة قعدوا يلحسوا شفايف بعض وقعدت العب بلساني ف بقها وهي خبرة اوي ف البوس
سبت شفايفها ونزلت بوس ولحس ف رقبتها ونزلت قلعتها العباية وظهرلي تحتها أجمل جسم قمحاوي ملفاية بنت المتناكة شكلها هتخلص عليا
نزل ارضع ف بزازها الكبار ارضع ف فردة من بزازها وايدي بتلعب ف التانية وابدل بينهم فضلت عل كدا شوية وفضلت بلحس جسمها كلة لغاية لما وصلت لكسها لقيتة احمر ددمم بينزل مية وشكلة يهيج اوي هجمت علية علطول وهي شغالة اةةة بيوجع طب براحة طب نتفاهم وانا مش سامع اي حاجة وعمال الحس كسها جامد لغاية لما نزلت ميتها وقومت قلعت هدومي وبديت زبي من مية كسها وروحت راشقة فيها علطول وقعدت انيك فيها ربع ساعة ف كام وضعية بس الغريب وانا ينيكها لمحت خيال قدام باب الشقة ومركزتش يكون مين
وقربت انزل وقلتها انزل فين قالت ف بوقي عاوزة ابلعهم
طلعتة من كسها وروحت ومسكتة فضلت تمصة لغاية لما نزلت لبنى كلة ف بوقها وماسبتهوش غير وهي مصفياة قعدت جمبها وريحنا شوية ولسة هقوة ابدا الجولة التانية
تلفونها بيرن
احمد. مين يا أميرة ومالك مستعجلة اوي لية كدة
أميرة. مصيبة لازم تروح حالا ودخلت لعلي قالتلة كدا ومشيت
وانا اتبضت وقومت خدت شاور وسلمت عل على وقولت اروح
ودا نهاية الجزء الأول اتمنى يكون عجبكم
ومنتظر تعليقاتكم ودا الاكونت الجيمبل بتاعي للحابب يتواصل معايا
انا متابع للموقع من زمان من ايام الموقع القديم ودي آول مرة اكتب فيها قصة فبعتذر لو في أي أخطاء املائية
والقصة كلها من وحي الخيال وهتحتوي على نيك محارم وكل انواع الشرمطة والدياثة وحاجات كتير بس الأحداث هتاخد وقتها وبتمنى تعجبكم
في البداية الشخصيات الرئيسية
عايشين ف بيت ملك لينا
أحمد ٢٠ سنة شاب جامعي بيدرس ف كلية الحقوق قمحاوي شوية طولة ١٧٦ ووزنة ٧٩ ك بيحب السكس والنسوان الكبيرة
امة داليا ٤٥ سنة بس تشوفها تقول عندها ٢٥ سنة مهتمة جدا بنفسها هي ١٧٠ طول بيضة وجميلة اوي عود مظبوط بزاز عل ابوها مش كبيرة بس دايما واقفة وبتهيج اي راجل
اختة ندى ١٨ سنة شبة امها ف الجمال والحلاوة بس عود فرنساوى عل أبوة هي ف ٣ ثانوي ودايما ف الدروس برة برة البيت
أبوة سيد مسافر قطر بقالة سنتين وبينزل اجازة شهر كل سنة
وباقي الشخصيات هتظهر مع الأحداث
بداية القصة كانت ف شهر ٧ كانت ندى لسة داخلة ثانوي وانا كنت ف الاجازة
ف يوم الصبح امي دخلت تصحيني علشان نفطر سوا
داليا. قوم يا احمد يلة علشان نفطر ندى قعدة برة مستنياك
انا وقتها كنت نايم علبطني فبتعدل علشان اكلمها وطبعا زي اي شاب مصرى عندة انتصاب صباحى مش كنت مركز وقتها
احمد. اية يا أمي سبيني انام شوية انا ف الاجازة
بصيت لأمي لقيتها متنحة ناحية زبى ومش بترد عليا وسرحانة انا وقتها بسرعة حاولت ادارى زبى وهي خدت بالها وقالت ماشى يا حبيبي بسرعة علشان نفطر سوا
وخرجت امى من هنا
احمد. احية هي الولية دي مالها كانت متنحة كدة لية
انا عمري مافكرت ف امي او اختي جنسيا بس مع الوقت دة كلة هيتغير
قومت ودخلت الحمام اخدت شاور وضربت العشرة الصباحية وتمام التمام
خرجت من الحمام لقيت ندى قاعدة ف الصالة وكانت لابسة بيجامة لازقة فيها اووووي لدرجة كسها بايت من البنطلون وبزازها هتتفرتك وتخرج من البيجامة انا مدتش اهتمام للموضوع وصبحت عليها وقعدنا فطرنا سوا وطول محنا قاعدين امي عمالة تبصلي بصات سريعة من تحت لحت انا مدتلهاش اهتمام وعديت الدنيا
بعد الفطور دخلت اوضتي وقولت اكلم علي صحبي
على دة راجل اوي وبتاع نسوان اوي اوي
احمد. اعلوة حبيبي اخبارك
على. طالما علوة وحبيبي يبقى عاوزة مصلحة انجز قول
احمد. طول عمرك فاهمني ياصديقي عاوزين مزة حلوة الليلة علشان اخوك هايج وعاوز ينيك
على. بس كدة عنيا بالليل تجيلي عل الشقة يكون اهلي برة وانا هظبطك ياصحبى
احمد.حبيبي ياعلوة متنساش اخوك بقا اشطا سلام
على. سلام ياض
فتحت اللاب وقعدت ءاقضي اليوم عل موقع نسوانجى ءاقرا شوية قصص او اتفرج عل سكس لغاية العصر ولقيت امي بتنادي عليا
داليا. يا احمد اخرج علشان عاوزاك
احمد. حاضر يامزتي جايلك خرجت ليها
مزتى القمر محتاجة مني اية
داليا. بطل دلع يابايخ وانجز خد فلوس الجمعية اديهم لجارتنا اعتماد وقولها ماما عاوزاكي انهاردة بالليل
احمد. عنيا ياقلبي وانا خارج هعدى عليها
وعدي اليوم واحمد خرج علشان يروح لعلي وعدي عل اعتماد أداها الفلوس وسلم عليها وطار عل شقة على
ف بيت علي
احمد. بيخبط ومنتظر وسامع ضحك جوا
على. فتح وسلم عل احمد
دخل احمد ولقى جوز نسوان يحلو من عل حبل المشنقة
احمد. علوة حبيبي الي مظبطني بكسم شوية قمرات
على. ادفع الأول ياروح امك
احمد. طول عمرك مادي خد ٤٠٠ جنية اهم
المهم نظبط الدنيا انهاردة
على خد واحدة من البنات ودخل اوضتة واحمد اخد التانية وناكها ف الصالة
أميرة. براحة عليا شكلك شقى وهتتعبي معاك معاك
احمد. دا انا غلبان ولسة بتعلم وحياتك
احمد قرب منها وخدها ف بوسة طويلة قعدوا يلحسوا شفايف بعض وقعدت العب بلساني ف بقها وهي خبرة اوي ف البوس
سبت شفايفها ونزلت بوس ولحس ف رقبتها ونزلت قلعتها العباية وظهرلي تحتها أجمل جسم قمحاوي ملفاية بنت المتناكة شكلها هتخلص عليا
نزل ارضع ف بزازها الكبار ارضع ف فردة من بزازها وايدي بتلعب ف التانية وابدل بينهم فضلت عل كدا شوية وفضلت بلحس جسمها كلة لغاية لما وصلت لكسها لقيتة احمر ددمم بينزل مية وشكلة يهيج اوي هجمت علية علطول وهي شغالة اةةة بيوجع طب براحة طب نتفاهم وانا مش سامع اي حاجة وعمال الحس كسها جامد لغاية لما نزلت ميتها وقومت قلعت هدومي وبديت زبي من مية كسها وروحت راشقة فيها علطول وقعدت انيك فيها ربع ساعة ف كام وضعية بس الغريب وانا ينيكها لمحت خيال قدام باب الشقة ومركزتش يكون مين
وقربت انزل وقلتها انزل فين قالت ف بوقي عاوزة ابلعهم
طلعتة من كسها وروحت ومسكتة فضلت تمصة لغاية لما نزلت لبنى كلة ف بوقها وماسبتهوش غير وهي مصفياة قعدت جمبها وريحنا شوية ولسة هقوة ابدا الجولة التانية
تلفونها بيرن
احمد. مين يا أميرة ومالك مستعجلة اوي لية كدة
أميرة. مصيبة لازم تروح حالا ودخلت لعلي قالتلة كدا ومشيت
وانا اتبضت وقومت خدت شاور وسلمت عل على وقولت اروح
ودا نهاية الجزء الأول اتمنى يكون عجبكم
ومنتظر تعليقاتكم ودا الاكونت الجيمبل بتاعي للحابب يتواصل معايا