ك
كاسر أميري
ضيف
إستمر عصفور ينيك كل شوية يزيد في ريتم ونعيمة تتآوه وكسها خرج منه أنهار وتمتم وكل شويةتقول لعصفور زيدني رزع ونيك اه دا محرومة وتعبانة خالصالجزء الرابع
غادر عصفور بيت فتحية متجها الى بيتهم كان يخشى مقابلة نبوية إذ كان يحس بإرهاق بعد ناك طن من أطياز العملاقة دخل بيت فوجد نبوية و أبوه وأمه جالسين يتعشوا
نبوية: تعالى يا عصفور تشعى أصلك شقيان نهار بطوله
عصفور: توحشت لمتكم أنا جيعان عايز أكل بلد بحالها
ثم جلس عصفور بدأ يأكل بنهم شديد
أمه: هو في إيه مالك يا ولد
نبوية : أتركي واد يا ولية أصله راجل وسيد رجالة يشتغل ومكافيكم
ثم قام أبوه و ذهب لغرفة النوم عشان ينام
نبوية :عصفور عايزاك تشوف راجل يساعدنا سنة دي على خدمة الأرض أبوك موش قادر يشتغل معنا
عصفور: إيه رايك في عوضين إبن نعيمة دا صاحبي وصديق عمري فلاح محترف ويشتغل مثل الثور
نبوية: أمالو هاته بكرة يشتغل معانا وإنت بطل سرحان في سوق ومن بكرة إشتغل عندي في الأرض وانا أعطيك الي عايزه
عصفور: حاضر يا ست الستات أنا تحت أمرك
أمه: قول تحت طيازها
نبوية: مالك يا بهيجة إنت غايرة مني دا عصفور كنز وأنا هكون سند ليه وخليه المعلم عصفور وكل قرية تحلف براسه والأيام حتثبتلك
عصفور : وأنا خدامك وطوع إيدك يا ست نبوية
نبوية: حسيبك ليلة ترتاح بكرة عندنا شغل كثير
في صباح الباكر عصفور ذهب لبيت عوضين
عوضين يعيش مع أمه أبوه متوفي عمره عشرين سنة أمه عمرها ٤٨ سنة أمه سمراء تخينة و أجمل مافيها طيازها مدورة وكبيرة
وصل عصفور الي بيت عوضين خبط على باب فتحت باب أمه نعيمة كانت لابسة جلبية خفيفة بزازها وطيازها باينة
عصفور: صباح الخير خالتي نعيمة ياريت تفيقي عوضين أصلي لقيته شغل
نعيمة : أصله سهران لحد صبح لسة نايم تفضل أدخل
دخل عصفور وكانت نعيمة تمشي أمامه وكان في نسمة قوية هزت العباية لفوق وبانت طيازها أصلها لم تكن تلبس كلوت عصفور تسمر في مكانه متفاجئ بالمنظر إلى شافه
نعيمة: مالك يا ولد أول مرة تشوف طياز مرأة كبيرة
عصفور: أنا أموت في مرأة مليانة مثلك و كلها طياز وبزاز
نعيمة: إمسك نفسك مالك
عصفور قام ماسك زبره رفع جليته فوق كتافه
نعيمة : إنت تجننت إيه إلي أنت بتعمله
عصفور: أنا عشق نسوان الكبيرة تعالي أنيكك زبري صار مثل الحديدة
نعيمة: يلا أركب
ثم رفعت عبايتها و فنست وهي واقفة وعصفور قرب منها ودخله في كسها مرة وحدة صار ما سكها من خصرها وعمال يرزع جامد هو مكنة نيك بيفشخ أي ست
حتى جاب لبنه فيها بعد دخلت فيفت عوضين وفطر مع بعض خرج عوضين وعصفور راحوا لنبوية عشان يتفاهموا على خدمة الأرض تركهم عصفور راك لسوق عشان يشتري مستلزمات الأرض من بذور وأسمدة اخذ العربية الكرو وهو مروح لبيت نبوية مر من أمام بيت عوضين خبط على باب فتحت نعيمة فوجد عندها جملات البلاعة كل يسميها البلاعة أصلها بلاعة أزبار وأختصاص المرهقين معروفة عنها إنها بائعة هوى بدنها كيرفي و مليانة في طيازها وأردفها وبزازها كبار
عصفور: جملات تعمل إيه عندك
نعيمة: في شعل بيننا
عصفور :شغل إيه دي كل شغلها ركوب الأزبار مراهقين القرية و القرى المجاورة
نعيمة: إنت مالك موش عشان نيكتني تتحكم فيا أنا قد أمك وإنت حتة عيل
ععصفور: تعالي حواريك العيل يعمل إيه
ثم دخل تحت العباية وصار يلحس كسها جامد ثم دفعها على كنبة و جملات تتفرج
ثم أخرج زبره وصار يحكه على كسها وبعدين صار يعصر بزازها ودخل زبره وصار يرزع جامد و جملات مبهوتة من إلي تشوفه وصارت تهيج هلى منظر نعيمة وهي تتناك من فحل لا يعرف الرحمة فنزعت هدومها بقت ملط جلست بقرب نعيمة فتحت رجليها وصار عصفور ينيك جملات شوية و نعيمة شوية وفي الأخير جاب على وجههم لبنه
نعيمة: اليوم كيفتني خالص أنا يا عصفور بأشتغل في دعارة منذ مدة جملات بتجيبلي زباين بس يكون موش من قرية وكله في سرية تامة عوضين لا يعرف شيء
عصفور : بطلي شغل دعارة أنا أكفيكي نيك وفلوس ممكن أكلم ست نوسة تشغلك عندها
نعيمة: يا ريت
جملات: زباين يا شرموطة حينيكوا مين
عصفور: كسك يشبع بلد بحالها
جملات: يبقى كده أنا غلطانة لما علمت الشغل
ثم غادرت غضبانة
في طرف الأخر كانت نبويةوعوضين في الأرض كانت نبوية تمشي أمامه و توريه حدود الأرض تكعبلت وسقطت رأسها مغروس في الأرض وطيازها بانت فنست بان كسها العملاق لم يتردد عوضين للحظة خرج زبره دخله فيها أصل منطقة في أعشاب طويلة فلا يراك أحد وبدأ يرزع فيها ونبوية معرفتش كيف تتلم على نفسها واستمر ينيك فيها بعنف وهي ساحت خالص و أعصابها سابت ثم خرجه تفه في خرم طيزها دخله وظل ينيك فيها حى جاب لبنه