الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
علاقتي بأختي الشرموطة قوية جدا (قصة محارم حقيقية) للكبار فقط
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="بورن ستار" data-source="post: 665516" data-attributes="member: 113283"><p>دي اول مرة اكتب فيها قصة و اتمني تعجبكم</p><p>انا يوسف عندي 18 سنه و اختي الكبيرة اسمها ندي عندها 27 سنه جسمها ابيض جدا و اي حاجه تظهر فيه متجوزة بقالنا سنتين جوزها اسمه عمر و بيسافر كتير ف شغل برا و مخلفه بنت اسمها سلمي عندها 3 شهور عشان هما مكنوش عايزين يخلفوا دلوقتي</p><p>ملحوظة مهمة بابا و ماما متوفيين من زمان و اختي الكبيرة هي اللي ربتني و علمتني الحياة و كل حاجه و علاقتي بيها قويه جدا و مش بنتكسف من بعض</p><p>الجزء الاول :</p><p>ف يوم يوم عمر جوز اختي ندي كان عنده شغل برا و مسافر ندي كلمتني قالتلي تعالي سلم ع عمر و خدني معاك اقعد معاك بدل م ابقي لوحدي لبست و نزلت و روحتلها سلمت ع عمر و قعدنا شويه و بعدين نزل عشان الشغل و سافر بعد م نزل و كده ندي قالتلي استني معلش هجهز حاجتي بس هاخد شاور الاول و هلي سلمي معاك هي كده كده نايمه قولتلها ماشي دخلت الحمام و انا قعدت العب ببجي ع لما هي تخلص المهم خلصت و دخلت ع الأوضه و سلمي بنتها صحيت و بتعيط و انا مليش ف ******* ف مكنتش عارف اعمل ايه اخدت سلمي و دخلتلها الاوضه كانت لسه بتختار هتلبس ايه بس لابسه فوطه قصيرة لحد فوق الركبة المهم دخلت و قولتلها خدي بنتك انا مليش خلق للاطفال ي ندي طبعا مكنتش لابسه اخدت البنت و طلعت بزها و رضعتها و انا فضلت واقف قدامها طبعا عادي أنها ترضع بنتها قدامي بحكم اني اخوها الصغير و كده و متعودين ع بعض المهم و هي بترضع البنت طلعت البز التاني و قعدت ع السرير و انا روحت قعدت جنبها برضو سلمي نامت خلاص و حطيتها ع السرير قالتلي ي واد اطلع برا هتفضل تتفرج عليا عايزة البس بدل م انا عريانه كده قولتلها يبخت جوزك بيكي ي دودو بجد انتي جامدة فشخ ي ندي و قعدنا نضحك طبعا انا مفيش ف دماغي اي حاجه لاني دي طبيعة علاقتي معاها</p><p>المهم ضحكنا و قالتلي طب يلا قوم اطلع برا قومت و مشيت لحد الباب و فضلت واقف ع الباب و هي برضو بتقولي اطلع برا ي قليل الأدب و بتضحك انا روحت داخل تاني و بوستها بوسه طويله و اخدت بعضي و طلعت و قفلت الباب وراية بعديها ب عشر دقايق طلعت مجهزة الشنطة و لبست و كل حاجه قالتلي انت فطرت ؟</p><p>قولتلها لا</p><p>قالتلي طب خلاص و انا ماشين نيجيب فطار عشان انا كمان مفطرتش نزلنا و روحنا جيينا فطار و روحنا ع بيت بابا و ماما اللي انا عايش فيه لوحدي بعد وفاة بابا و ماما و طبعا بعد م ندي اتجوزت</p><p>المهم روحنا البيت عندي و قعدنا و غيرنا هدومنا و ندي عملت الفطار و فطرنا و قعدنا شويه بنتكلم و نهزر المهم كان ف فيلم اجنبي شغال و ف مشهد سكس طبعا أنا ركزت ف الفيلم و زبي و قف من المشهد بحاول اخد حاجه احطها عليه عشان ندي متاخدش بالها و عملت كده لاقيت ندي بتقولي مش محتاج تداري انا خلاص شوفت كل حاجه و ضحكت و انا قولتلها انا هقوم ادخل الحمام و طبعا هي اللي مربياني ف فهمتني قالتلي برضو هتعمل العادة الزفت دي تاني قولتلها لا مش هعمل انا هدخل الحمام عادي</p><p>قالتلي انت حر انت اللي هتندم انا مسمعتش كلامي و انت ي يوسف لازم تبطل دي مش حلوة و لما تيجي تتجوز مش هتعرف تعمل مع مراتك حاجه ي يوسف انا بحبك و بخاف عليك و بعدين ي اخي اعمل احترام ليا ع الاقل ي چو</p><p>قولتلها يبنتي ف اي كل دا عشان مشهد و بقولك انا هدخل الحمام عادي ي دودو هفك واحد و اجي و ضحكت و هي ضحكت و قالت تفك واحد يبني اسلك بقي قالتلي انا تعبانه اوي و عايزة انام شويه</p><p>قولتلها وانا كمان و**** ي ندي</p><p>قالتلي طب يلا ندخل</p><p>هي الشقه اوضتين بس اوضه واحدة اللي موجود فيها التكيف و بننام فيها</p><p>المهم دخلنا و انا بنام عريان من فوق و لابس شورت و هي كانت لابسه شورت و بلوزة واسعه و من غير البرا بتاعها قالتلي هتنان جنبي ع السرير ولا ع الأرض</p><p>قولتلها يرضيكي اخوكي ينام ع الأرض قالت لا خلاص تعالي نام جنبي بس اخاف ع نفسي منك يعم و ضحكت المهم رتبنا النومه خلاص و ندي كانت تعبانه ف نامت ع طول و انا قعدت ع الفون شويه لاقيت سلمي بنتها صحيت و ندي نايمه مش حاسه ب حاجه حرفيا كانت مدياني ضهرها و انا بقولها ي ندي اصحي سلمي بتعيط ي ندي صحيت و كانت مش قادرة تتكلم بجد اخدت سلمي مني و طلعت بزها و رضعتها</p><p>و انا قولتلها معلش ي دودو معنديش بز زيك حلو كده و كبير عشان ارضعها و بضحك و هي كمان ضحكت و قالت بس ي واد بقي بطل قلة ادب و غمزتلي و بعد ربع ساعة سلمي نامت و هي بترضع هي بتطلع بزها من بوق سلمي الحلمة بتاعتها كان عليها لبن و بينزل لبن و انا مركز فيها اوي قالتلي هتفضل تبص عليه كده كتير و عينك هتاكلني قولتلها ي دودو انا ليا حد غيرك ي بت و قولتلها ياما نفسي ادوق اللبن الطبيعي دا و ضحكت و كنت خايف من رد فعلها بس لاقيها بتقولي بجد هتعرف ؟</p><p>قولتلها اه انا كل دا فاكرة بتهزر بس فعلا لاقيتها طلعت بزها تاني و قالتلي تعالي بس متقولش لحد ي حبيبي اشطا</p><p>قولتلها ندي انتي بتتكلمي جد قالتلي ايوا و**** تعالي ي حبيبي لما بيحصلي كده بيتعبني و سلمي خلاص شبعت كده المهم قربت منها و مسكت بزها و حلمتها واقفه فشخ و بصتلها قالي متخافش ي حبيبي انت بتساعد اختك اخدت بزها ف بوقي و برضع منه و بمشي لساني ع حلمتها و انا بصراحه زبي وقف زي الحديد و اخدت بالها بس مقالتش حاجه المهم لاقيتها بتقولي خلاص كده ي حبيبي انا كويسه دلوقتي</p><p>و انا كنت فرحان فشخ بجد انا عملت كده</p><p>بس لاقيتها بتقولي مش عيب كده طبعا انا فاهم بس عملت فيها عبيط قولتلها عيب ايه ؟</p><p>قالتلي عيب لما زبك يقف ع اختك الكبيرة و ضحكت و بتقولي كده ي يوسف قولها طب اعمل ايه م انتي اللي قمر و جامدة فشخ برضو و قولت المفروض زي م انا ساعدتك انتي كمان تساعديني</p><p>قالتلي اعملك ايه يعني ي واد</p><p>قولتلها مصيلي و ضحكت و كنت خايف فشخ من رد فعلها بجد المرادي</p><p>قالتلي افكر و لاقيتها ماشي انت طلعت جدع معايا انا كمان هطلع جدعه معاك قالتلي اقلع الشورت قلعت الشورت و طلعت زبي و هي نزلت عليه و بدأت تمص و تمشي لسانها ع رأسه و انا خلاص من الهيجان هموت و مش قادر بعد شويه كده قولتلها انا هجيب فضلت تمص جامد فشخ لحد م نزلت ف بوقها و قالتلي طعمه حلو اوي ي حبيبي بجد عدلنا نفسنا و نمنا</p><p>كده الجزء الاول خلص اتمني تعجبكم و اسف لو ف اخطاء دي اول مرة اكتب فيها</p><p></p><p><a href="https://tinyurl.com/4aby2v9x" target="_blank"><strong>لقراءة باقي الفصول (اضغط هنا)</strong></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="بورن ستار, post: 665516, member: 113283"] دي اول مرة اكتب فيها قصة و اتمني تعجبكم انا يوسف عندي 18 سنه و اختي الكبيرة اسمها ندي عندها 27 سنه جسمها ابيض جدا و اي حاجه تظهر فيه متجوزة بقالنا سنتين جوزها اسمه عمر و بيسافر كتير ف شغل برا و مخلفه بنت اسمها سلمي عندها 3 شهور عشان هما مكنوش عايزين يخلفوا دلوقتي ملحوظة مهمة بابا و ماما متوفيين من زمان و اختي الكبيرة هي اللي ربتني و علمتني الحياة و كل حاجه و علاقتي بيها قويه جدا و مش بنتكسف من بعض الجزء الاول : ف يوم يوم عمر جوز اختي ندي كان عنده شغل برا و مسافر ندي كلمتني قالتلي تعالي سلم ع عمر و خدني معاك اقعد معاك بدل م ابقي لوحدي لبست و نزلت و روحتلها سلمت ع عمر و قعدنا شويه و بعدين نزل عشان الشغل و سافر بعد م نزل و كده ندي قالتلي استني معلش هجهز حاجتي بس هاخد شاور الاول و هلي سلمي معاك هي كده كده نايمه قولتلها ماشي دخلت الحمام و انا قعدت العب ببجي ع لما هي تخلص المهم خلصت و دخلت ع الأوضه و سلمي بنتها صحيت و بتعيط و انا مليش ف ******* ف مكنتش عارف اعمل ايه اخدت سلمي و دخلتلها الاوضه كانت لسه بتختار هتلبس ايه بس لابسه فوطه قصيرة لحد فوق الركبة المهم دخلت و قولتلها خدي بنتك انا مليش خلق للاطفال ي ندي طبعا مكنتش لابسه اخدت البنت و طلعت بزها و رضعتها و انا فضلت واقف قدامها طبعا عادي أنها ترضع بنتها قدامي بحكم اني اخوها الصغير و كده و متعودين ع بعض المهم و هي بترضع البنت طلعت البز التاني و قعدت ع السرير و انا روحت قعدت جنبها برضو سلمي نامت خلاص و حطيتها ع السرير قالتلي ي واد اطلع برا هتفضل تتفرج عليا عايزة البس بدل م انا عريانه كده قولتلها يبخت جوزك بيكي ي دودو بجد انتي جامدة فشخ ي ندي و قعدنا نضحك طبعا انا مفيش ف دماغي اي حاجه لاني دي طبيعة علاقتي معاها المهم ضحكنا و قالتلي طب يلا قوم اطلع برا قومت و مشيت لحد الباب و فضلت واقف ع الباب و هي برضو بتقولي اطلع برا ي قليل الأدب و بتضحك انا روحت داخل تاني و بوستها بوسه طويله و اخدت بعضي و طلعت و قفلت الباب وراية بعديها ب عشر دقايق طلعت مجهزة الشنطة و لبست و كل حاجه قالتلي انت فطرت ؟ قولتلها لا قالتلي طب خلاص و انا ماشين نيجيب فطار عشان انا كمان مفطرتش نزلنا و روحنا جيينا فطار و روحنا ع بيت بابا و ماما اللي انا عايش فيه لوحدي بعد وفاة بابا و ماما و طبعا بعد م ندي اتجوزت المهم روحنا البيت عندي و قعدنا و غيرنا هدومنا و ندي عملت الفطار و فطرنا و قعدنا شويه بنتكلم و نهزر المهم كان ف فيلم اجنبي شغال و ف مشهد سكس طبعا أنا ركزت ف الفيلم و زبي و قف من المشهد بحاول اخد حاجه احطها عليه عشان ندي متاخدش بالها و عملت كده لاقيت ندي بتقولي مش محتاج تداري انا خلاص شوفت كل حاجه و ضحكت و انا قولتلها انا هقوم ادخل الحمام و طبعا هي اللي مربياني ف فهمتني قالتلي برضو هتعمل العادة الزفت دي تاني قولتلها لا مش هعمل انا هدخل الحمام عادي قالتلي انت حر انت اللي هتندم انا مسمعتش كلامي و انت ي يوسف لازم تبطل دي مش حلوة و لما تيجي تتجوز مش هتعرف تعمل مع مراتك حاجه ي يوسف انا بحبك و بخاف عليك و بعدين ي اخي اعمل احترام ليا ع الاقل ي چو قولتلها يبنتي ف اي كل دا عشان مشهد و بقولك انا هدخل الحمام عادي ي دودو هفك واحد و اجي و ضحكت و هي ضحكت و قالت تفك واحد يبني اسلك بقي قالتلي انا تعبانه اوي و عايزة انام شويه قولتلها وانا كمان و**** ي ندي قالتلي طب يلا ندخل هي الشقه اوضتين بس اوضه واحدة اللي موجود فيها التكيف و بننام فيها المهم دخلنا و انا بنام عريان من فوق و لابس شورت و هي كانت لابسه شورت و بلوزة واسعه و من غير البرا بتاعها قالتلي هتنان جنبي ع السرير ولا ع الأرض قولتلها يرضيكي اخوكي ينام ع الأرض قالت لا خلاص تعالي نام جنبي بس اخاف ع نفسي منك يعم و ضحكت المهم رتبنا النومه خلاص و ندي كانت تعبانه ف نامت ع طول و انا قعدت ع الفون شويه لاقيت سلمي بنتها صحيت و ندي نايمه مش حاسه ب حاجه حرفيا كانت مدياني ضهرها و انا بقولها ي ندي اصحي سلمي بتعيط ي ندي صحيت و كانت مش قادرة تتكلم بجد اخدت سلمي مني و طلعت بزها و رضعتها و انا قولتلها معلش ي دودو معنديش بز زيك حلو كده و كبير عشان ارضعها و بضحك و هي كمان ضحكت و قالت بس ي واد بقي بطل قلة ادب و غمزتلي و بعد ربع ساعة سلمي نامت و هي بترضع هي بتطلع بزها من بوق سلمي الحلمة بتاعتها كان عليها لبن و بينزل لبن و انا مركز فيها اوي قالتلي هتفضل تبص عليه كده كتير و عينك هتاكلني قولتلها ي دودو انا ليا حد غيرك ي بت و قولتلها ياما نفسي ادوق اللبن الطبيعي دا و ضحكت و كنت خايف من رد فعلها بس لاقيها بتقولي بجد هتعرف ؟ قولتلها اه انا كل دا فاكرة بتهزر بس فعلا لاقيتها طلعت بزها تاني و قالتلي تعالي بس متقولش لحد ي حبيبي اشطا قولتلها ندي انتي بتتكلمي جد قالتلي ايوا و**** تعالي ي حبيبي لما بيحصلي كده بيتعبني و سلمي خلاص شبعت كده المهم قربت منها و مسكت بزها و حلمتها واقفه فشخ و بصتلها قالي متخافش ي حبيبي انت بتساعد اختك اخدت بزها ف بوقي و برضع منه و بمشي لساني ع حلمتها و انا بصراحه زبي وقف زي الحديد و اخدت بالها بس مقالتش حاجه المهم لاقيتها بتقولي خلاص كده ي حبيبي انا كويسه دلوقتي و انا كنت فرحان فشخ بجد انا عملت كده بس لاقيتها بتقولي مش عيب كده طبعا انا فاهم بس عملت فيها عبيط قولتلها عيب ايه ؟ قالتلي عيب لما زبك يقف ع اختك الكبيرة و ضحكت و بتقولي كده ي يوسف قولها طب اعمل ايه م انتي اللي قمر و جامدة فشخ برضو و قولت المفروض زي م انا ساعدتك انتي كمان تساعديني قالتلي اعملك ايه يعني ي واد قولتلها مصيلي و ضحكت و كنت خايف فشخ من رد فعلها بجد المرادي قالتلي افكر و لاقيتها ماشي انت طلعت جدع معايا انا كمان هطلع جدعه معاك قالتلي اقلع الشورت قلعت الشورت و طلعت زبي و هي نزلت عليه و بدأت تمص و تمشي لسانها ع رأسه و انا خلاص من الهيجان هموت و مش قادر بعد شويه كده قولتلها انا هجيب فضلت تمص جامد فشخ لحد م نزلت ف بوقها و قالتلي طعمه حلو اوي ي حبيبي بجد عدلنا نفسنا و نمنا كده الجزء الاول خلص اتمني تعجبكم و اسف لو ف اخطاء دي اول مرة اكتب فيها [URL='https://tinyurl.com/4aby2v9x'][B]لقراءة باقي الفصول (اضغط هنا)[/B][/URL] [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
علاقتي بأختي الشرموطة قوية جدا (قصة محارم حقيقية) للكبار فقط
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل