• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس على ومروه (1 مشاهد )

R

roo7

ضيف

- تصدقي إن دي أول مره في حياتي أدخل بيت بالشكل ده ، إنتي عملتي فيا إيه وأقنعتيني أجيلك شقتك اللي في عمارة أهل جوزك ؟
  • سأل علي هذا السؤال لمروه وهو ينظر إليها بعينيه التي تكاد أن تلتهمها من أخمص قدميها حتي رأسها.
  • - ماتقلقش ، البيت هنا كل واحد في حاله ، يعني محدش هييجي ولا حد هيخبط علينا باب الشقه ، خليك هنا معايا ياقلبي ، أنا ماصدقت بقينا لوحدنا ، أنا هموت وآخدك في حضني ، إنت مش ممكن تعرف أنا بحبك أد إيه .....
قالت هذه الكلمات وهي تقترب منه بشفتيها وتهمس في أذنه .... بحبك
  • أنا اللى بحبك بجنون
  • قالها علي وهو يضع يديه علي خصرها ويجذبها
  • إليه بحنان بالغ ، ضمها إلي صدره ، وضع قبله هادئه علي شفتيها ، إقتربت منه أكثر وأكثر، ،،،
  • إلتهمت شفتاه بكل عطش جسدها لجسده ،،،،
  • ضمته إليها ،،،، ذابت بين ذراعيه ،،،
  • - علي .... تعالي جوه ... مش قادره ... هموت عليك ... تعالي
سارت أمامه الي غرفة النوم ... كانت ترتدي ثوبا من ثلاث قطع ( روب ، قميص ، برا) ، عيناه كانت تخترق كل ماترتديه مروه ....
هي إمرأة ( زي الكتاب ماقال) ، شعر أسود مفرود علي كتفيها ويداعب #صدرها الممتلئ ، وخصر منحوت بتفاصيل تشعل النار في صدره، وساقين لم يري مثلها في حياته ،
دخلت مروه الي غرفة النوم وهو ورائها ،
جلست علي السرير ، وقف أمامها ، إحتضنته ، وضعت رأسها علي صدره ، و صدرها يحتضن هذا السيف البارز من بين فخذيه يناديها في صمت ، أخذت مروه تحرك صدرها علي #زبر علي في نشوه وكل تفكيرها كيف تمسك هذا البارز و كيف تضعه بين نهديها ،،،،
  • مروه ..... قالها علي وهو ينظر في عينيها بحب
  • - قلب مروه
  • بحبك
  • - أنا بعشقك ياعلي ، بعشق كل حاجه فيك ،
مدت ايديها وفتحت حزام البنطلون ، بسرعه فتح زراير قميصه ، فتحت سوستة البنطلون ، خلع قميصه ،
  • عارف ... أنا من أول مره إتقابلنا وانا نفسي أبوس شعر صدرك كله ، بحب شعر صدرك أوي .
  • مد علي ايديه علي الروب من علي كتفها و نزله من ع الكتف ، وهي خلعت ايديها من الروب ،
  • نزل لمستواها براسه وباسها بوسه طووووويله،
  • ونام فوقها ع السرير ورجليهم علي الأرض
  • نصفهم الأعلي ع السرير والنصف التاني ع الأرض، مد إيديه اليمين علي بزها الشمال ، طالت البوسه ،،،،، سخنت البوسه أكتر ،،،، مسك حلمة بزها بصباعين ،،،، فركهم بهدوووووء ،
  • - آه ......
قالتها مروه بحب ، بشهوه ، بنشوه ، برغبه
آه
آه
مد علي ايديه وفتح البرا من ضهر مروه ،
وهي نزلتها من دراعتها
علي كان فتح رجلها و دخل بين رجلها ،
حرك زبره علي كسها من بره ، مسك بزازها الإتنين ، ضمهم لبعض ، مصمص حلماتها وهي مش عارفه تقول حاجه غير آه آاأااااااااه بحبك
نزل علي وسطها ..... بلسانه ،،، تحت ،،، كمان ،،، تحت ..... وصل لكسها ...... باس كسها بوسه رقيقه .... ودخل لسانه ف كسها ....
آاااااااااااةاة
  • علي ..... كمان .... مصه أوي . .... كمان
  • آه ،
  • علي دخل لسانه جوه كسها ... فضل يلعب بلسانه علي شفايف كسها ،،،، وهي تصرخ من المتعه ،
عضها بشافيفه في بظرها ،،،، صرخت أكتر ....
آاااااااااااااه
حرام عليك ياعلي ، بالراحه ، بالراحه ياحبيبي
كمان .....كمان ياعلي .... مصه أوي
أووووووي .... آاااااااه
أوي
آه أيوه هنا ....كمان
آه آه
أهو هييجو ... أهو آه
أح
أح
أح
بس ....بس كفايه
وهدأت عاصفتها بعد أن أفضت شهوتها بلسان علي في كسها بس ..... هديت مروه ... استكانت في حضن علي ..... حطت راسها علي صدره ... غمضت عينيها ..... إبتسمت إبتسامة رضا شديد ...
علي أخدها في حضنه ..... قعد يلعب في شعرها
ايده علي صدرها ،
فجأة إفتكرت إن بزها اليمين تحت صدر علي وهي مش حاسه ، سحبت بزها من تحته وإبتسمت له ،
عينيها كانت بتقوله ( أنا بحبك ، بعشقك ، ووو تعالي بقي)
حاجه جواه هي اللي بتحركه .... علي بيحبها ، عاوزها ، عاوز يبقي جواها ، عاوز يحط كله جواها
يدخل كله جواها
هي كمان ...... قالتله من غير ماتنطق ..... تعالي نيكني
لأ مش تنيك .... تعالي أحبك وأدخلك جوايا ، تعالي
إبتسم علي وقرب من شفايفها وباسها ، بوسه طويله وجامده ،،،، مصمص شفايفها أوي ،
وأخد ايديها حطها علي زبره ،،،،، مسكت زبره وفضلت تلعب فيه وهو فتح رجلها ودخل مابين رجلها ،،،،، حط زبره علي باب كسها ،،،
  • آه ، علي بالراحه ، ماتحطوش كله مره واحده،،،
  • راسه بس أهي .... راسه ف كسك ،،، بالراحه ياقلب علي .... أهو .... كمان حته جوه
  • أيوه كمان ... دخله كله بس بالراحه ،،، آه ، كمان ، كله بقي كلللللللللللله
نيكني ياحبيبي
نيك كمان
كمان
آااااه كسي
كسسسسسي
بيحرق اوي
كمان
نيك
بحبك أوي أوي
كمان
إفشخني كمان
كمان
نيكني
فجأه وبدون مقدمات , على وقف اللى بيعمله , وبص فى عيون مروه وسألها بصوت هادى
  • مبسوطه ؟
  • - أوى أوى أوى , أنا بحبك أوى , أنا حاسه إن الدنيا كلها بين ايديا وانت ف حضنى , أنا مش نايمه معاك , أنا نايمه فيك ... جواك .... حاسه إنى داخله جوه صدرك وانت واخدنى ف حضنك .... إحساس جديد عليا , عمرى ماحسيت إنى ست , أنثى , عروسه فى يوم دخلتها إلا دلوقت , انت مش ممكن تتخيل شعورى وانا ف حضنك
  • بعشقك يامروه , بحبك ............
  • ثم إنهال عليها بشفتيه يشرب منها ماضاع من العمر بدونها , ذابت مرة أخرى , أزاح شعرها من على كتفها وطبع قبله هادئه ثم نزل بالتدريج الى أعلى صدرها , ثم صدرها ,
  • وبهدوء كان على بيحرك زبره على باب كسها , حركة صايعه , حركة زبره على باب كسها كانت بتهيجها أكتر من دخول زبره جوه , صرخت وهى بتتنفض تحته , دخله بقى .... كده لآ ,,,, بهيج ياعلى ... حرام عليك , دخله , دخل زبرك جوه كسى ياعلى
  • إبتسم على فى مكر : لأ ..... خليكى كده شويه ,,,, إولعى أكتر ,,, هيجى أكتر ,,, مش هدخله دلوقت ,,,
  • - حرام عليك بقى .... كسى ياعلى , هتجنن ياعلى , نيكنى ياعلى ,,, مش أنا شرموطتك ؟
مش أنا لبوتك ؟ نيكنى بقى ..... كده كتيييييييييير ,,,,,, ومدت ايديها من تحته , مسكت زبره بإيديها ودخلته جوه كسها ,,, وبسرعه قفلت رجليها الإتنين عليه وسحبته كله جواها ,,,, وصرخت آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه , آآآه كمان ياعلى ,,, نيكنى ياحبيبى
على دخل ايديه الإتنين من تحت إكتافها وشدها ليه بعنف ورز عفى كسها ,,,,, صوت رزع وخبط بيضانه على كسها وطرقعة زبره فى فى كسها بقى عالى ,,,,
  • إرزع أوى ياحبيبى ,,,, إرزع ف كسى ,,, إفشخنى كمان ,,, كمان ياعلى ,,, أوى
  • نيكنى ياعلى
  • - أهو يالبوه ,,, أهو يامتناكتى ,,,, يالا ؟ ها ؟ يالا
  • أيوه يالا ياقلب مروه
  • - يالا سوا ؟
  • ايوه ياحبيبى ,,,, نجيبهم سوا ,,,,, آآآآآآآآآآه , جامد ياعلى , أهو خلاص هجيب ,,,, هاتهم معايا ياقلبى ,,, هات ,,,, يالا آآآآآآآآآآآآآآآه أح أح أح أح أوووووووووووووف
  • - أهم , جايين أهم ,,,, جوه يالبوه ؟؟؟
  • إيوه ياقلب لبوتك , هاتهم جوه , عاوزه لبنك فى كسى , عاوزاه يبقى جوه كسى
  • - أهم ......... آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه أوووووووووووووووووووووو , بحبك
وبحركه لا إراديه , ضمت رجليها عليه , قفلت نفسها على زبره , وأخدت حبيبها فى حضنها جامد , وهو فضل ضاممها من كتفها ومخليها كلها جواه ,,,,, وزبره جوه كسها ,,, فضلوا على الوضع ده كتيييييييييير , واخدها فى حضنه , نايم فوقها , وهى حاضناه بعنيها وقلبها أكتر من حضنها ,,,,, بوسه طويييييييييييييييييييييييييله هاديه ,,, مصها كلها وهى كمان مصته كله , محدش فيهم عاوز يقوم من حضن التانى ,,,,, زبره نام جواها ,,,,
  • على ..... لبنك بدأ ينزل من كسى ,,,,, مش عاوزاه ينزل ,,,, أخليه يفضل جوه إزاى؟
  • - نزود اللبن جوه
  • قصدك ايه يا قليل الأدب ؟
  • - ابتسم على ابتسامة خجل وقالها : تانى ؟
  • عارف .... وجودك ف حضنى حتى من غير ما زبرك يبقى جوايا فى حد ذاته متعتى .... أنا بحب حضنك ,,,, بحب أحس إنى جوه حضنك ,,,, بحب لمسة ايديك على جسمى ’,, بحب إحساسى بنفسك فى صدرى ,,,, بحب أضمك جوايا ,,,, بحس إنك إبنى اللى جوايا ,,, إنك قريب من كل حته فيها
  • - أنا بعشقك
الإبتسامه اللى فى عينيهم مكنش ليها معنى غير إن نومهم مع بعض مكنش ( نيك ) دا كان كل واحد فيهم عاوز يقول للتانى أد إيه أنا بحبك وبحب أستمتع بيك وفيك وأمتعك بيا ................

تمت
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل