• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم عماتي الشراميط؟ (عدد المشاهدين 2)

D

Dr:zengy

ضيف
اول حاجه احب اقولها القصه دي حقيقيه 100%وانا هحاول ما ازودش في الكلام
اولا انا اسمي خالد :عمري مع بدايه القصه كان 18 سنه طبعا تعتبر اقوي مراحل المراهقه؟
الوصف(الطول 173 والوزن 65 طبعا عضلات فقط)
انا عندي 7 عمات وكلهم متجوزين وبحكم ان انا من الارياف فا ستي بتحب تجوز البنات للناس اللي كبيره في السن علشان الفلوس وكمان توفر حوار الفلوس وكدا فا انا مش هوصفهم لأنهم كتار مع الأحداث هوصف كل واحده
نبدأ القصه:
بحكم ان انا من بلد ارياف بس اانا بحب اهتم باللبس وكدا زي الناس العاديه يعني فا مكنتش بشوف عماتي غير ممكن مره كل سنتين وعلاقتها بابويا عن طريق التليفون لان كل واحده عايشه في محافظه .
البدايه لما كان عندي 15 سنه كنت طويل وانا بلغت بدري شويه فا الزب كان 16 سنتي ساعتها دي كانت أطول فتره ابعد عن عماتي من ساعت ما كان عندي 15 سنه لحد 18 سنه وكان ساعتها زبي وصل لل 18 سنتي فا كنا بنتكلم فون بس في بدايه ال 18 سنه ستي اتوفى طبعا ابويا راجل علي 6 اخوات بنات وكلهم كانوا ميلف ماعدا واحده عود فرنساوي طبعا اتجمعنا وهما قرروا يقعدوا اسبوع معانا وبحكم ان اجوازهم ناس كبيره ومبتنيكهمش اساسا وافقوا وكمان احنا بيتنا كبير قوي واوض كتير يا يشيل من الحبايب الف طبعا في التلت ايام بتاع الموتي مكناش بنقعد مع بعض غير نص ساعه ومن اول ما وصلوا اول يوم كانوا مستغربين مني ومن ان انا ازاي اتغيرت كدا فا عادي سلموا عليا وزي منا قولت التلات ايام مكناش بنقعد مع بعض غير نص ساعه وبتكون غالبا واحنا بنتعشي وبحكم ان أصغر واحده فيهم اكبر مني بسنه فا كانت اكتر واحده قريبه مني وانا كنت خلاص خلصت ثانوي بمجموع ٩٠ % الكلام دا كان من أربع سنين فا هيا كانت في كليه تجاره انجلش وانا كنت شاطر جدا في الانجليزي فا اختارت الاوضه ايل جمبي علشان لو هتسالني علي حاجه في الدراسه فا جه اليوم ايل كان اكتر يوم ممتع بالنسبالي انا كنت قاعد في الاوضه الساعه 2 بليل وقاعد طبعا عمال افكر ازاي هجيب واحده حني منهم انيكها وهما كدا كدا تعبانين فا دايما كنت بفكر في عمتي الصغيره ودي هي كانت الفرنساوي بتاعتهم دخلت عليا وانا قاعد بليل تسألني فالقتني قاعد بضرب عشره فا راقبتني من بعيد وعملت صوت علشان انا اخد بالي وطبعا لبست البنطلون وقعدت مفيش دقيقتين ودخلت سألتني عن سؤال فا جاوبتها وقعدت اهزر وافتح كلام معاها واحط ايدي علي رجليها وكدا ودي مع ان هي كانت أصغر واحده لكن كانت مجوزه واحد كبير في السن اوي وطبعا هي سيباني لأنها هاجت بعد ما شافتني بضرب عشره وانا بحسس علي رجليها وبنتكلم عادي لمحت زبي واقف هيفرتك الشورت لقيتها انتفضت وسابت نفسها اكتر وبدأت تكلمني عن اد ايه امها ظلمتها في الجوازه دي وعن قد ايه جوزها مطنشلها وباين من كلامها انو مبينكهاش ولقيتها بتعيط قومت واخدها فحضنك وبمسح دموعها وهي حست بزبي فا اتشرمطت اكتر وتلعب طيزها انا فهمت جيت بايسها وقلتلها متزعليش وقعدت كل ما تقول كلمه وتزود من العياط علشان ابوس اكتر لحد ما كام دقيقه كدا ابوسها واقولها متزعليش لحد مجيت مرع واحده راشق في شفايفها بوسه رومانسيه ونسينا نفسنا فيها بتاع خمس دقايق فضلت ساكته بعدها بخمس دقايق ببص علي التيشيرت لقيتها مش لابسه برا والحلمه واقف كأنها زب *** صغير اول ما شوفتها حسيت زبي وقف ٣٠ سنتي عملت نفسي بطمنها واحسس عليها وانا بكلمها جيت مره واحده راشق في شفايفها بوسه ونزل بأيدي اقفش في بزازها واقرص الحلمه طبعا لازم تعمل نفسها رافضه بس مكملتش دقيقه مقاومه وسابت نفسها قومت نيمتها علي ظهرها ونزلت بوس وهمس فودنها بكلام رومانس وانزل ارضع في بزازها لحد ما جابت نشوتها ودي اكتر واحده كانت مشتاقه للنيك فيهم جوزها اساسا مفتاحها ولا ناكها في طيزها اساسا نزلت الحس كسها وبايدي نزلت الشورت اول ما شافت زبي عملت مخضوضه ايه دا كله دا هيفتحني دا استغربت وبصتلها ضحكت وقالت اصل المتناك لسه مفتحنيش فرحت جدا لأن هي هتكون ليا لوحدي فضلت الحس كسها وهي عماله تتلوي تحتها زي التعبان لحد ما جابت تاني مره علي وشي قمت مسكت زبي قولتلها مصي علشان تتفتحي يا متناكه طبعا مكانتش عارفه لان اول مره تتناك وكمان بتضرب عشره لجوزها لانوا اول ما بتلمس زبروا بيجيبهم قولتلها ازاي تمص لحد ما اتعلمت شويه قمت رميتها علي السرير علي ظهرها وفتحت رجلها وبدأت افرش كسها لحد ما هي قالت ارحمني ودخلوا بقي جيت مدخلوا براحه لحد ما غشاء البكاره اتفك وهي بتصوت من كبر زبي جواها والصراحه كان كسها وردي بطريقه كأنه احمر وهي مع انها مش بتتناك لاكن انا عمري ما شفت ست نظيفه بالطريقه دي
طبعا الدم نزل يجري وهي اول ما زبي دخل صوتت البيت حسيت الكل هييجي علينا كتمت بقها ومسحت الدم وفضلت سايب زبي جوه علشان كسها ياخد علي الزب وبدأت نيكه عمرها ما هتنساها وانا من النوع ايل بحب النيك بعنف نزلت دك غي كسها وكاتم بقها بمفرش ومكتف ايدها الاتنين بأيد واحد وبضرب بالثانيه علي طيزها وهي من كتر النيك والنشوه جابت مايتها علي زبي وانا مكمل مش مديها فرصه لحد ما رمت المفرش من بقها وهي بتعيط وبتقولي ارحمني وبترتعش خلاص انا مش عايزه اتناك سيبني صعبت عليا بدأت انيكها براحه بس منظرها وهي بتعيط هيجني اكتر وكملت دك في كسها وعمال اضرب في بزازها وطبازها لحد قربت اجيب لبني حسيتها هتجيب ميتها تاني جيت مطلع زبي ومدخل صوباعين في كسها واحرك ايدي بسرعه لحد ما جابت مايتها جيت حاطط زبي مابين بزازها وجبت لبني وترميت جمبها وهي بعد نص ساعه عماله تعيط فيهم بتقولي حرام عليك قولتلها خلاص مفيش تاني قالت لا انا موافقه اعمل كدا تاني وكنت مستمتعه روحت قايلها طب بتعيط ليه قالتلي وجع قولتلها طب خلاص مش هنيك بعنف ردت قالت انا بحب العنف بس انا بعيط من النشوه اول مره اتناك وتكون من زب زي دا قوم سندني دخلني الحمام كانها عروسه لسه مفتوحه كأنها ايه هي عروسه لسه مفتوحه طبعا هي ملط وانا مسنده عمال ابعبصها لاكن الخرم كان ديق اوي بس علي مين فتحت اموا بس بعدين مع بقيت الشراميط ايل جايين انتظروا الأجزاء وياريت
تقولوا أصلح الأخطاء لو في حاجه .....سلام......
 
  • أعجبني
التفاعلات: عاشق ولهان 1, bengoo, Elfager17 و 6 آخرين
A

Agri Eng

ضيف
تسلم ايدك و منتظر كل جديد
تحياتي لك
 
  • أعجبني
التفاعلات: عاشق المحارم الاول
B

Bosy17 اسطورة القصص

ضيف
توقف عن التبليغات القصص ملك للمنتدي ولا يمكن حزفها
 
ز

زلزال

ضيف
على كلامك ان كل عماتك كانو عندكم ف البيت ازاي بقي وديتها بنفسك الحمام عريانة 🤔
 
إ

إم إم

ضيف
قصه حلوه وباين انها هتكون سلسله قويه
بس محتاج تطول في الجزء وحاول تبقي واقعي شويه
بس في المجمل عاااش فشخ
 
ا

السريع

ضيف
معلش نحترم عقلية اللى بيقرأ ..بلاش السذاجة دى السرد والسهولة فى الوصل للجنس اعطى كل شيئ حقة
اتمنى تكمل وتراعى ماسبق حتى تكون الحبكة مقبوله
 
M

ManelDz

ضيف
قصة جميلة استمر 😍







181.jpg
2715.jpg
181.jpg
2715.jpg
:love::love::love:
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل