أمنيه رشدى
Sexaoy Princess
عضو
الجزء الاول :
ازيكم يا شباب هحكيلكم قصتي انا اسمي عمرو ساكن في منطقة شعبية عايش مع امي و ابويا معنديش اخوات كان عامدي جارة اسمها ام ايمن ايمن لسا عيل عنده سنة و جوزها بيسافر اسبوع شغل و اسبوع معاها كانت ساكنة في الشقة القصادنا كان جسمها مظبوط مفهوش غلطة من وشها لغاية طيزها وانا كنت بهيج عليها المهم كانت كل لما تيجلنا البيت تقعد معامي عشان جوزها بيبقي مسافر اقعد مراقبها و اسرق شبشبها و الحسو لغايت لما عزلت عدا سنتين و انا كنت في البيت لوحدي في لحظة هيجان المهم بعتلها برقم غريب كلام اني نفسي اكون خدامها و اكون كلبها وهي مش بترد لغاية ماردت فيوم فاتفقنا اننا نتقابل انا طبعا مكنتش هروح ولا هعمل حاجة عشان متقلش لامي او تحصل مشكلة بس قلت هروح المكان هشوفها و اسلم كاني عديت بالصدفة المهم لقيتها لابسة جلابية سودا و شبشب روحتلها وسلمت عليها وقلتلها بتعملي ايه هنا قالتلي مستنية واحدة صاحبتي فجأة لقيتها رنت علي الرقم و التلفون المعايا رن قالتلي هو انت قلتلها انا اسف هشرحلك كل حاجة قالتلي اخرس و تعالا ورايا قلتلها حاضر المهم رحت البيت معاها وكان جوزها فالاسبوع السفر قالتلي انت بقا الشرموطة البتكلمني و بتتشرمط عليا دانا هوريك ايام عمرك مشفتها قمت موطي بابس رجليها وانا بعيط وبقلها اسف ارجوكي متقوليش لامي قامت رفساتي برجليها فوشي و قلعت الجلبية وقالتلي مش عايزني اقول لحد قلتلها ارجوكي قالتلي بوس رجلي اترددت شوية قالتلي انت جاي تعمل فيها شريف هنا يلا يكسمك عشان متصلش بامك قمت بايسها قالتلي الحس صوابعي قمت لاحسهم قالتلي بص بقا يا عمرو من دلوقتي انت هتشوف معايا اوسخ ايام حياتك هعذبك و هنيكك و هعمل فيك المينفعش اعملو فلحيوان قالتلي انت اسمك مش عاجبني اسمك من انهردا حنان ماشي يا حنان قلتلها حاضر قالتلي افتح بقك قمت فاتحو قامت تفة فيه ومسكت بقي ووشي لغايت مبلعتها وانا كل دا مصدوم قالتلي هخليك الزبالة بتاعتي تاكل خرايا وتشرب حمامي بس انا جوزي جاي بكرا اول لما يقعد الاسبوع عشان يمشي اعمل حساباك هتيجي تبات معايا عشان انيكك و اعرف اعمل حمام قلتلها انا ثانوية عامة قامت ضرباني بالقلم وقالتلي مش بتاعتي.
اشوفكم بالجزء الثاني علي خير
ازيكم يا شباب هحكيلكم قصتي انا اسمي عمرو ساكن في منطقة شعبية عايش مع امي و ابويا معنديش اخوات كان عامدي جارة اسمها ام ايمن ايمن لسا عيل عنده سنة و جوزها بيسافر اسبوع شغل و اسبوع معاها كانت ساكنة في الشقة القصادنا كان جسمها مظبوط مفهوش غلطة من وشها لغاية طيزها وانا كنت بهيج عليها المهم كانت كل لما تيجلنا البيت تقعد معامي عشان جوزها بيبقي مسافر اقعد مراقبها و اسرق شبشبها و الحسو لغايت لما عزلت عدا سنتين و انا كنت في البيت لوحدي في لحظة هيجان المهم بعتلها برقم غريب كلام اني نفسي اكون خدامها و اكون كلبها وهي مش بترد لغاية ماردت فيوم فاتفقنا اننا نتقابل انا طبعا مكنتش هروح ولا هعمل حاجة عشان متقلش لامي او تحصل مشكلة بس قلت هروح المكان هشوفها و اسلم كاني عديت بالصدفة المهم لقيتها لابسة جلابية سودا و شبشب روحتلها وسلمت عليها وقلتلها بتعملي ايه هنا قالتلي مستنية واحدة صاحبتي فجأة لقيتها رنت علي الرقم و التلفون المعايا رن قالتلي هو انت قلتلها انا اسف هشرحلك كل حاجة قالتلي اخرس و تعالا ورايا قلتلها حاضر المهم رحت البيت معاها وكان جوزها فالاسبوع السفر قالتلي انت بقا الشرموطة البتكلمني و بتتشرمط عليا دانا هوريك ايام عمرك مشفتها قمت موطي بابس رجليها وانا بعيط وبقلها اسف ارجوكي متقوليش لامي قامت رفساتي برجليها فوشي و قلعت الجلبية وقالتلي مش عايزني اقول لحد قلتلها ارجوكي قالتلي بوس رجلي اترددت شوية قالتلي انت جاي تعمل فيها شريف هنا يلا يكسمك عشان متصلش بامك قمت بايسها قالتلي الحس صوابعي قمت لاحسهم قالتلي بص بقا يا عمرو من دلوقتي انت هتشوف معايا اوسخ ايام حياتك هعذبك و هنيكك و هعمل فيك المينفعش اعملو فلحيوان قالتلي انت اسمك مش عاجبني اسمك من انهردا حنان ماشي يا حنان قلتلها حاضر قالتلي افتح بقك قمت فاتحو قامت تفة فيه ومسكت بقي ووشي لغايت مبلعتها وانا كل دا مصدوم قالتلي هخليك الزبالة بتاعتي تاكل خرايا وتشرب حمامي بس انا جوزي جاي بكرا اول لما يقعد الاسبوع عشان يمشي اعمل حساباك هتيجي تبات معايا عشان انيكك و اعرف اعمل حمام قلتلها انا ثانوية عامة قامت ضرباني بالقلم وقالتلي مش بتاعتي.
اشوفكم بالجزء الثاني علي خير