• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم عمرو و أخته المطلقة (1 مشاهد )

ا

المافيا

ضيف
عمرو و أخته المطلقة
أنا اسمي عمرو مطلق وعندي 39 سنة وأختي شيرين مطلقة وعمرها 36 سنة أنا طلقت مراتي بسبب علاقاتي بالبنات اللي مقدرش اعيش من غيرهم بس زهقت من كتر البنات وعلاقاتي وبقيت بستمتع بالفرجة على الأفلام المختلفة الغير عادية زي أفلام السحاق و الشذوذ و العنف و الإغتصاب وتبادل الزوجات و التعريص وغيرها بس في الفترة الأخيرة بقيت بحب أفلام وقصص المحاارم وبقيت بهيج على أختي ونفسي أنيكها , بقت الفكرة شاغلة كل تفكيري ومش بهيج على حاجة غيرها وبدأت أبص لأختي نظرات جنسية كلها رغبة وبدأت أشوفها مثيرة و أبص لطيزها و بزازها بشوف مواعيد الكلام لقيتها ديما بتكلمهم من الساعة 11 لحد الساعة 4 الفجر بعد ما الكل ينام عشان كدة كذا مرة أخبط عليها الاقيها قافلة بالمفتاح وتقولي بغير هدومي استنى واللبوة بتبقى بتتشرمط , فكرت اتجسس عليها وفعلا في يوم نمت من بدري وصحيت الساعة 2 وقربت من الباب وسمعت كانت بتكلم حد بس مسمعتش بتقول ايه , خبطت على الباب كانت قافلاه وقالت لي استنى , فتحت بعد شوية وقالت لي كأنها عاملة عملة في ايه , قولت لها كنتي بتعملي ايه خافت امي تسمع فشدتني للأوضة وقالت لي هسسس متعليش صوتك , قلت لها كنتي بتكلمي مين , قالت لي مكنتش بكلم حد قولتلها يا سلام , قالت لي بص متخافش وكانت مش عارفة تقولي ايه , قولت لها أنا شوفت كل حاجة على موبايلك قالت لي وهي خايفة حاجة ايه , قولت لها الماسنجر و الأكوانت التاني , قالت لي بص محدش شاف وشي ومحدش يعرف انا مين , قولت لها دي أهم حاجة خلي بالك من نفسك ومتثقيش في حد , حطت وشها في الأرض وقالت لي ماشي , قولت لها مالك قالت لي مفيش مش عارفة أقولك ايه انت مش زعلان مني قولت لها لأ بصت لي وضحكت وقالت لي يعني أكمل , قولت لها وانا بضربها يا جزمة وبتقوليها في وشي , قالت لي مش انت بتقول مزعلتش وضحكت قولت لها مش في وشي كدة يعني , قالت لي ماهو محدش يعرف انا مين , قولت لها وانا بقعد كملي بقى كنتي بتعملي ايه , قالت لي وهي بتضحك يا سلام وبصت للباب وقالت لي امك هتسمع , قولت لها طيب بصي خلينا اصحاب مفيهاش مشكلة ونحكي لبعض على كل حاجة قالت لي يا ريت يا عمرو , قولت لها ما انا بعمل زيك برضه قالت لي طيب تفرجني بقى ما انت اتفرجت عندي , فتحت الموبايل وفرجتها بسرعة على صور ومحادثات وأمي صحيت فانا قولتلها بكرة بقى بكرة وروحت أوضتي ونمتاني يوم روحت الشغل ووانا هناك كلمتني على الواتس وقالت لي أنا صحيت اهه قولت لها صباحية مباركة يا عروسة , ضحكت وقالت لي مهدودة قولت لها ايه انتي كملتي بعد ما انا مشيت قالت لي لأ معملتش حاجة انت هتيجي امتى قولت لها كمان ساعتين قالت لي طيب قولتلها ابعتيلي نودز وضحكت قالت لي يا مجنون وضحكت قولت لها بتكلم جد ابعتيلي صورة عريانة , قالت لي عمرو بطل هبل قولت لها بتكلم جد قالت لي ما انت شوفت قولتلها لأ عايزك تبعتيلي بأيدك صورة دلوقتي قالت لي انت بتتكلم جد قولتلها أمال بهزر ابعتي يلا , قالت لي طيب ثواني وبعتتلي بعدها صورة لطيزها عريانة كنت هولع قولتلها دي دلوقتي قالت لي آه , قولت لها جامدة فشخ يا بختهم , قالت لي بجد جامدة , قولت لها فشيخة هو محدش دخل فيها قبل كدة قالت لي لأ , قولت لها بصراحة كدة بما إننا أصحاب نمتي مع حد غير طليقك قالت لي لأ طبعا أنا بقولك أكاونت مش بإسمي وناس ميعرفوش انا مين , قولت لها طيب أنا عايز أنام معاكي , قالت لي تعرف إني بفكر في كدة من إمبارح , بعت لها صورة زبي وقولت لها بتعرفي تمصي , بعتت لي ايموشن قلب وقالت لي اه , قولت لها طيب بالليل بقى , قالت لي ماشي .دخلت البيت و انا على آخري , ودخلت أوضتها لقيتها واقفة لابسة لانجيري اسود سكسي وحاطة برفان وميك اب ومجهزة الليلة على الآخر , قلعت التيشيرت وفضلت بالبنطلون بس وقولت لها بصي استنيني دقايق , دخلت الحمام أخدت دش في ثانية وخرجت لها بالبوكسر بس , أول ما دخلت قامت جت في حضني , كان لانجيري شفاف مبين طيزها و الأندر و ابزازها كلها من غير برا , قعدت أقفش في بزازها وطيزها و انا ببوس رقبتها وطلعت بزازها برة أمص فيهم وهي مولعة على آخرها ونيمتها على السرير و قلعتها الأندر ومسكت كسها الناعم المبلول من الهيجان وفتحته ومصيته ولحسته وبوسته ونمت وقلتلها مصيلي قلعتني البوكسر وقعدت على وشي وهي بتمص زبي وانا الحس كسها وبعدين قعدت على زبي وانا ماسك بزازها وزبي بيدخل في كسها وانا هموت من الهيجان أكتر مرة استمتعت فيها و انا بنيك رغم إني نيكت بنات كتير غير مراتي قبل وبعد الجواز و الطلاق , مسكت طيزها ورزعتها في كسها جامد وهي بتقول آهات مجنونة وبتعصر في صدري نيمتها على ضهرها وقلعتها اللانجيري كله ونمت عليها دخلته في كسها وانا بفرك في بزازها وبلحس رقبتها و شفايفها وبديها في كسها جامد وهي بتقولي كمان يا عمرو و انا بقولها قولي اللي بتقوليه في الشات والفون قالتلي نيكني يا عمرو في كسي , كلامها ولعني خلاني بنيك بعنف رهيب وبضاني بتخبط في كسها جامد وهي بتقول آهات عالية وبتجيبهم وبتترعش تحتي وهي بتخربش طيزي وضهري و أنا حسيت إني هجيبهم طلعت زبي وفركت كسها و اللبن نازل عليه وهي بتجيبهم معايا وقضينا بقية الليلة عريانين رقص ونيك وشرمطة للصبح كان أجمل ليلة خميس قضيتها في حياتي ومع أختي شيرينت
 
  • أعجبني
التفاعلات: omar al asd91
O

omar al asd91

ضيف
تم نقل القصه الي قسم المحارم
وعند كتابه جزء جديد وتريد اضافته تتم باضافه الجزء في التعليقات ثم نسخ رابط القصه والتعليق في موضوع الدمج والتعديل
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل