الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
عمه احمد
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أمنيه رشدى" data-source="post: 243079" data-attributes="member: 2674"><p>اسمي احمد ٢٢ سنه بدأت حكايتي مع عمتي من سنه واحده بصراحه عمتي كانت بتثيرني جدا عمتي ٤٥ سنه دبدوبه بيضه جدا بياض مش طبيعي كنت دايما كل اما اروح عند عمتي لما تيجي تقعد جمبي بتلزق فيا حرفيا وساعات جسما بيلامس جسمي لدرجه رهيبه كانت عمتي بتثيرني جدا لدرجه ان ريحه عرقها لوحدو بتجنني ودايما بتلبس لبس بيت بيبقا مفتوح من عند صدرها وصدرها باين وابيض وعروق صدرها لوحدو بيجنني في يوم اتنين كنت رايح عند عمتي كان جوزها مسافر وكانت لوحدها في البيت دخلت عند عمتي وعمتي كالعاده لابسه لبس قصير ومفتوح من عند صدرها وعمتي مش بتلبس سنتيانه في البيت خالص لدرجه كل اما تشيل حاجه من عالترابيزه بحس ان صدرها هيخرج خلتني هايج عالأخر دخلت تعمل اكل في المطبخ دخلت وراها وحاولت ابوسها من خدها عادي عمتي قالتلي انتا مش محترم لم نفسك خرجت قعدت في الصاله ومنظر صدرها مجنني المهم خلصت الأكل في المطبخ وخرجت خدت دش ودخلت الأوضه تغير هدومها دخلت الأوضه بالصدفه لقيتها كانت بتلبس كانت واقفه بقميص نوم اسود من بتاع زمان وهيا جسمها دبدوب بس بيضه شمعه دخلت بوستها تاني فضلت تزعق قلتلها انا بحبك اوي ونفسي فيكي زقيتها علي السرير وفضلت ابوس في صدرها وهيا اقتنعت وقالتلي بس متعرفش حد لو حد عرف مش هعبرك قولتها مفيش حد هيعرف قلعت خالص وكان جسمها مثير جدا بزازها كبار ومدلدلين ومثيرين جدا فضلت امص في بزازها وهيا بتحاول متطلعش صوت فضلت امص فيهم وبعدين نامت علي بطنها ونزلت الحس طيزها فضلت الحس في طيزها وريحتها 🔥 اوف عالجمال ده وفضلت الحس في شفرات كسها مرضيتش تمص زبي حاولت ادخل زبي في خرم طيزها الي كان مخليني اصلا مولع بس رفضت اقنعتها اني انيكها في كسها وبعدين انزل في طيزها وافقت خدت وضع الكلب وانا دهنت زبي فازلين ودخلتو في كسها اوووف احساس جميل جدا فضلت ارزع في كسها وجسمها الطري ده يتهز وانا مولع ودخله واخرجه نامت علي ضهرها ورفعت رجليها ودخلت زبي في كسها وفضلت نايم عليها زبي جوا كسها وانا حرفيا باكل في بزازها بدأت ادخل زبي في كسها واخرجه وماسك بزازها بأيدي وبوستها بوسه في بوقها اوف عالحلاوه عدلتها علي بطنها ودهنت خرم طيزها فازلين وحاولت ادخل زبي كذا مره بس كانت بتصوت لأنها اول مره حطيت زبي في كسها ونزلت نيك فيها جامد وضربتها علي طيزها وعمال ادخل زبي واخرجه بسرعه حسيت اني هنزل لبني خرجت زبي ونزلت علي ضهرها وبعد ما نزلت علي ضهرها حضنت طيزها وحطيت راسي عليها وكانت اجمل لحظه بالنسبالي ودي كانت حكايتي مع عمتي</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="أمنيه رشدى, post: 243079, member: 2674"] اسمي احمد ٢٢ سنه بدأت حكايتي مع عمتي من سنه واحده بصراحه عمتي كانت بتثيرني جدا عمتي ٤٥ سنه دبدوبه بيضه جدا بياض مش طبيعي كنت دايما كل اما اروح عند عمتي لما تيجي تقعد جمبي بتلزق فيا حرفيا وساعات جسما بيلامس جسمي لدرجه رهيبه كانت عمتي بتثيرني جدا لدرجه ان ريحه عرقها لوحدو بتجنني ودايما بتلبس لبس بيت بيبقا مفتوح من عند صدرها وصدرها باين وابيض وعروق صدرها لوحدو بيجنني في يوم اتنين كنت رايح عند عمتي كان جوزها مسافر وكانت لوحدها في البيت دخلت عند عمتي وعمتي كالعاده لابسه لبس قصير ومفتوح من عند صدرها وعمتي مش بتلبس سنتيانه في البيت خالص لدرجه كل اما تشيل حاجه من عالترابيزه بحس ان صدرها هيخرج خلتني هايج عالأخر دخلت تعمل اكل في المطبخ دخلت وراها وحاولت ابوسها من خدها عادي عمتي قالتلي انتا مش محترم لم نفسك خرجت قعدت في الصاله ومنظر صدرها مجنني المهم خلصت الأكل في المطبخ وخرجت خدت دش ودخلت الأوضه تغير هدومها دخلت الأوضه بالصدفه لقيتها كانت بتلبس كانت واقفه بقميص نوم اسود من بتاع زمان وهيا جسمها دبدوب بس بيضه شمعه دخلت بوستها تاني فضلت تزعق قلتلها انا بحبك اوي ونفسي فيكي زقيتها علي السرير وفضلت ابوس في صدرها وهيا اقتنعت وقالتلي بس متعرفش حد لو حد عرف مش هعبرك قولتها مفيش حد هيعرف قلعت خالص وكان جسمها مثير جدا بزازها كبار ومدلدلين ومثيرين جدا فضلت امص في بزازها وهيا بتحاول متطلعش صوت فضلت امص فيهم وبعدين نامت علي بطنها ونزلت الحس طيزها فضلت الحس في طيزها وريحتها 🔥 اوف عالجمال ده وفضلت الحس في شفرات كسها مرضيتش تمص زبي حاولت ادخل زبي في خرم طيزها الي كان مخليني اصلا مولع بس رفضت اقنعتها اني انيكها في كسها وبعدين انزل في طيزها وافقت خدت وضع الكلب وانا دهنت زبي فازلين ودخلتو في كسها اوووف احساس جميل جدا فضلت ارزع في كسها وجسمها الطري ده يتهز وانا مولع ودخله واخرجه نامت علي ضهرها ورفعت رجليها ودخلت زبي في كسها وفضلت نايم عليها زبي جوا كسها وانا حرفيا باكل في بزازها بدأت ادخل زبي في كسها واخرجه وماسك بزازها بأيدي وبوستها بوسه في بوقها اوف عالحلاوه عدلتها علي بطنها ودهنت خرم طيزها فازلين وحاولت ادخل زبي كذا مره بس كانت بتصوت لأنها اول مره حطيت زبي في كسها ونزلت نيك فيها جامد وضربتها علي طيزها وعمال ادخل زبي واخرجه بسرعه حسيت اني هنزل لبني خرجت زبي ونزلت علي ضهرها وبعد ما نزلت علي ضهرها حضنت طيزها وحطيت راسي عليها وكانت اجمل لحظه بالنسبالي ودي كانت حكايتي مع عمتي [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
عمه احمد
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل