أمنيه رشدى
Sexaoy Princess
عضو
في البدايه حابب اعرفكم ان دي قصه واقعيه بنسبه(٧٥٪) مع اختلاف الاسماء وسامحوني لاول في اخطاء ف الكتابه بس انا اول مره اكتب واشارك قصه فياريت تدعموني ومع الوقت هيبقا فيه تطور 😅
انا فهد وعندي ١٨ سنه وزبي طوله ١٩ سم جسمي رياضي وبلعب كوره ف نادي## القصه دي حصلت معايا من ٤ سنين وانا عندي ١٤ سنه ومن عيله متوسطه الحال وعايش مع اهلي في بيت عيله وطبعا مش مهم اعرفهم لان ملهمش ادوار في القصه (لمهوسيين الجنس😂 القصه مش كلها جنس طبعا علشان دي قصه واقعيه مش تأليف)
ليا صاحبي مصطفي عنده ١٤ سنه ساكن في البيت الي قصادي وابوه شريف مهندس وعايش في السعوديه ومامته ميس مها مدرسه انجليزي في نفس المدرسه الي بندرس فيها وليه اخت اكبر منه اسمها ملك وعندها ١٧ سنه ودي تكون عيله مصطفي اسف لو طولت عليكم ف المقدمه بس بحب اكتب كل حاجه بالتفصيل وطبعا الابطال الي ليهم ظهور ف القصه هوصفهم لما يجي دورهم نبدأ قصتنا:
الجزء الأول
مصطفي: يافهد يافهد
انا: اي ياض يزفت صحيت الشارع كله ههه
مصطفي: يعم انجز وانزل الساعه بقت٧:٣٠ مش هنلحق الطابور والمدير هيضربنا
انا: يعم احنا معانا واسطه انت نسيت ان امك شغاله ف المدرسه وكل المدرسيين بيحترموها
مصطفي: يعم انت عارف ان امي بتحب الانضباط وممكن هيا الي تعاقبنا هههه
انا: طيب نازلك اهو
(في المدرسه اول يوم في ٣ اعدادي)
مريم:ازيك ي فهد عامل ايه( اعرفكم بمريم دي ودي القمر بتاعت المدرسه حته كدا شبه ياسمين صبري بس بزازه اكبر سيكا ههه)
انا: تمام الحمد*** وانتي عامله ايه
مريم:تمام ايه فينك يعني كنت مختفي في الاجازه
انا: لا مفيش بس كنت بحاول اتعلم اي كورسات اونلاين ولا حاجه
مريم: اها اصل بكلمك علي الواتس مفيش اي حاجه بتظهرلي
انا : اه مانا غيرت الرقم
مريم: طيب هاته ونبقا نتكلم
انا : 01*****
مريم: طيب يالا بقا هروح احضر الحصه
(في الفصل)
مصطفي: اي يمعلم يعني كنت واقف مع مريم ايه هتنيكها ولا ايه
انا: ياض يوسخ احنا لسا صغيرين علي الحجات دي
مصطفي: طب اسكت بس انت طيب اوي
وراح مصطفي مطلع تليفونه وموريني صور انا من الصدمه تنحت وفتحت بوقي (شوفت صور ل ساره صحبتنا الي معانا ف الفصل وهيا ملط) طبعا عزيزي القارئ نسيت اعرفكم بساره ودي بقا بطل الفصل حته كدا اي نفس جسم ساره جاي بالظبط🤤
انا : انت جبت الصور دي ازاي
مصطفي : اي يمعلم انت نسيت اني كنت بتعلم كورسات هكر ولا ايه
انا : يبن اللعيبه يعني انت هكرت تليفونها وجبت الصور
مصطفي : طبعا يسطا اومال انت فاكر ايه
انا : ويترا بقا باعتهم لمين
مصطفي : لا يعم دي متصوره وحطاهم علي الفون ومش باعتهم لحد
انا : يبت الكلب ي ساره بقا بتتصوري ملط وعامله علينا محترمه
مصطفي : عايزين ننيكها يسطا
انا : اكيد بس ازاي وفين
مصطفي : سهله يمعلم انا هروح اوريها الفيديوهات والصور واقولها لو منفذتش الي هنقولك عليه هنزل صور علي جروب المدرسه
انا : طيب يفالح لو وافقت هننيكها فين
مصطفي : اي يفهودي انت نسيت شقتكم الفاضيه ولا ايه
انا : لالا دا مستحيل يحصل دانا ابو يموتني لو عرف حاجه
مصطفي: يعم هنقوله رايحين نذاكر
انا : طيب اقفل ع الحوار علشان الواد يوسف البضان جاي
يوسف : ازيكم يجماعه بتحكوا ف ايه ( اعرفكم بيوسف عيل دبدوب ومقلبظ وطيازه كبيره بس عيل بضان اوي وانا مبحبوش)
انا : وانت مال اهلك دانت عيل حشري وبارد
مصطفي : براحه يفهد الراجل بيسأل يعم هو قال حاجه غلط
انا : يعم عيل بارد
يوسف: انا اسف انا همشي
انا: ( بصراحه صعب عليا وحسيت انه زعل وهو بصراحه معملش حاجه غلط) لالا خليك يسطا انا بهزر معاك
يوسف: (وشه ابتسم وحسيت انه فرح بجد) ها بقا كنتوا بتتكلمو ف ايه
مصطفي: لا يعم ولا حاجه كنا بنتكلم بنحاول نكون فريق كوره علشان الدوري( طبعا عزيزي القارئ مصطفي قاله كدا علشان ميزعلوش ويكسفه وف نفس الوقت ميقلهوش الصراحه والواد يوسف دا عبيط ممكن يكشف خطتنا)
يوسف: طيب ينفع اجي معاكوا ف الفريق
انا: وماله يعم تعال اقفلنا جون حتي تسد الجون بطيزك هههه
يوسف: خلصانه انا كدا معاكوا ف الفريق
انا : اشطا يالا بقا ننزل الفسحه
(في الفسحه)
فاطمه: ازيك يفهودي ( اعرفكم بقا بفاطمه نفس جسم صافينار بالظبط بس بزاز اصغر سيكا )
انا: ازيك ي فاطمه
فاطمه: ايه يعني كنت مختفي مش ظاهر
انا : وهو هيفرق معاكي ف حاجه ( طبعا بكلمها بقرف علشان دي شرموطه والمدرسين بيزنقوها ف الحمام وينيكوها و*** اعلم بينيكوها ف طيزها بس ولا كمان كسها وانا بصراحه بقرف من الشراميط)
فاطمه: في ايه مش طايقني ليه
انا : لاء ولا حاجه انا طالع الفصل
فاطمه(بزعل): طيب باي
مصطفي جه لقاني واقف لوحدي ومبتكلمش مع حد : اي يمعلم مين مدايقك
انا : البت فاطمه الشرموطه دي عايزه تحكي معايا وكل محاول ابعد عنها تيجي تفتح اي موضوع
مصطفي : يعم متحكي معاها يمكن تخليك تنيكها ولا حاجه
انا : انت عارف يصاصا اني بكره الشراميط
مصطفي : دماغك جزمه ي فهد
انا : روح نيكها انت يعم
مصطفي : ياريت توافق يعم وانا مش همانع ههه
انا: طيب ايه درس الانجليزي انهاردا الساعه كام ( طبعا عزيزي احنا بناخد درس عند ام مصطفي البيت)
مصطفي: الساعه٤
انا : طيب يالا نستأذن من المدرسه ونروح علشان تعبان
مصطفي : يالا
....ومشينا
(انا ف البيت)
قاعد بقلب ف الموبايل ولقيت صور ميس مها ام مصطفي لما كنت مصور طيزها وهيا بتشرح ف المدرسه طبعا سخنت ودخلت اتفرجت علي فيلم سكس مدرسه والطالب بتاعها وضربت عشره وبعدين دخلت استحمي وخرجت كانت الساعه ٣:٣٠ لبست وروحت عند مصطفي علشان ناخد الدرس
( في البيت عند مصطفي طبعا بناخد درس انا ومصطفي ويوسف وفاطمه ومريم وميار ( ميار دي جاره مصطفي وقدنا برضوا بس ايه بطل ونفس جسم وملامح مايا خليفه )
روحت عند مصطفي كانت الساعه ٣:٤٠
انا : بقولك اي ياض يصاصا متيجي نلعب ماتش بلاستيشن لحد لما العيال البضان دي تيجي
مصطفي : ايه عايز يتحط عليك ولا ايه
انا : ايه نسيت نفسك ولا ايه دانا بحط عليك كل مره
مصطفي : طيب هنشوف
لعبنا الماتش والساعه جت ٤ وام مصطفي جت ندهت علينا علشان العيال كانت جت برا
انا شوفت ميس مها من هنا وزبي وقف من هنا لابسه عبايه لونه اصفر وشفافه سيكا وحز الكلوت باين منها مصطفي لقاني تنحت كدا راح خبطني ف رجلي وقالي بغضب اهدي متنساش ان دي امي قولته بصراحه امك جامده اوي اتعصب وكان هيتخانق معايا بس امه ندهت علينا وقالتنا يالا
ميس مها: انهاردا يولاد هنشرح اليونيت ٣
احنا: تمام ي ميس
انا عمال احك رجلي فيها كاني مش واخد بالي
واحنا قاعدين فاطمه نزلت ايديها تحت الترابيزه وحططت ايدها علي زبي من تحت البنطلون طبعا اتخضيت وبصتلها لقيتها عامله نفسها مش مركزه روحت خابطها ف رجلها راحت اتخضت وشالت ايديها وفضلت الحصه ميس مها بتشرح وانا مش مركز غير مع بزازها لحد لما الحصه خلصت والعيال روحت وفضلت قاعد مع مصطفي بقوله متزعلش يسطا من الي حصل قالي انت عارف ان احنا صحاب وجيران بس دي امي ومينفعش قولتله خلاص يسطا حقك عليا ف الوقت دا دخلت ملك اخت مصطفي علينا وقالتلنا بتعملو ايه قولنالها لسا مخلصين الحصه وهنلعب بلاستيشن قالت ممكن العب معاكوا قولنالها تعالي وقعدنا علي الكنبه وشغالنا البلاستيشن وهيا قعدت ف النص وطبعا اوصفلكم ملك دي حته جامده كدا شبه جورجينا صحبه رونالدو بالظبط وطياز اكبر سيكا طبعا هيا لابسه ترينج والترينج هيتقطع من طيازها وبزازها😂❤️🔥 واحنا قاعدين وانا عمال الزق فيها واعمل نفسي مندمج مع الماتش واعمل نفسي انفعلت واروح لامس بزها وهيا تبصلي اقولها اسف بالغلط تقولي ولا يهمك وطبعا مصطفي سايبه يكسبني ودي اول مره فبطعا فرحان فشخ انه كسبان ومش مركز مع اي حاجه بتحصل😂 والماتش خلص وهو كسب وقعد يفرح وانا خلاص كنت مروح وانا نازل ملك جت ورايا عند الباب وقالتلي انا عارفه انك كنت بتحك فيا بالقصد وسيبتك علشان عارفه اننا جيران وانت صاحب اخويا ومعملتلكش مشكله بس لو اتكرر الموضوع دا تاني مش هيحصلك خير انا خوفت وقولتلها حقك عليا بس انا مكنش قصدي قالتلي انا حذرتك وانت حر وطبعا نزلت من عند مصطفي وانا خايف ل ملك تحكي لحد وطلعت فوق ونمت وصحيت الصبح تاني يوم لقيت رقم غريب رن عليا ١٢ مره يترا مين؟؟
الجزء الثاني
(اسف يجماعه لو القصه مفيهاش جنس كتير بس انا اول مره احكي قصتي وبحب احكي واكتب كل حاجه بالتفاصيل واسف لو فيه اخطاء ف الكتابه بس اول مره اكتب وشكرا ليكم وانتظروا الجزء التاني❤️🫂)
وقفنا الجزء الي فات لما صحيت من النوم لقيت رقم غريب رانن عليا ١٢ رنه ويترا مين هو
طبعا صحيت علي الساعه ٦:٣٠ وفطرت وفتحت الواتساب شويه لقيت رقم غريب باعتلي بيقولي انا مريم سجلي رديت عليها وقولتلها تم ولقيت مصطفي بيكلمني ويصحيني علشان نروح المدرسه بعتله رساله وقولتله ان انا صحيت وطبعا قفلت الواتس و رنيت علي الرقم الغريب الي كان رانن عليا امبارح رنيت اول مره محدش رد ورنيت تاني مره برضوا نفس الموضوع برن تالت مره وقولت ف بالي لو محدش رد المرادي هنزل اروح المدرسه واكبر دماغي منه رنيت والمرداي رد عليا صوت ناعم ورقيق وجميل فشخ بقول الو لقيتها بتقولي انت عارفني قولتلها لاء قالتلي انا ملك اخت مصطفي وكنت برن عليك علشان كنت عايزه اعرف انت ليه كنت بتلمسني امبارح واحنا قاعدين نلعب عملت نفسي مستغرب وقولتلها مانا قولتلك امبارح اني مكنش قصدي لقيت نبره صوتها اتغيرت وبتقولي يعني برضوا مش هتقول الحقيقه طب سلام وراحت قفلت (بيني وبينكم انا كنت خايف وقلقان فشخ لتقول لحد من اهلي او تقول لمصطفي ونخسر بعض) رحت رنيت عليها وردت عليا بتقولي ها نعم عايز ايه قولتلها بصراحه ومن الاخر كدا انا مكنش ينفع اشوف واحده جامده زيك واقاوم قالتي طيب ومخفتش تتفضح ولا انا ازعق وافضحك او مصطفي ياخد باله قولتلها انا كنت متأكد ان مصطفي مستغل انه فايز عليا ومش مركز وعمره مهياخد باله انا كنت خايف منك انتي وعلشان كدا كنت بعمل الحركات دي وانا مش مبينها قالتلي طيب وهتفضل تعمل حركات كدا من دي كتير مش ناوي تدخل ف الجد بقا (هنا تنحت شويه) قولتلها جد ازاي يعني مش فاهم قالتلي بقولك ايه انا هخليك تجرب معايا بس من ورا ولو حد عرف مش هيحصلك كويس قولتلها موافق بس امتا يعني قالتلي انهاردا ودلوقتي انا مش هروح المدرسه وانت كمان متروحش قولتلها ازاي قالتلي مصطفي زمانه جايلك دلوقتي اول لما يجي ينادي عليك رن عليه وقوله مش هنزل بس من غير ما اهلك يسمعوا واول لما هو يمشي قول لأهلك انك نازل المدرسه وتعاللي البيت وكدا كدا امي ومصطفي هيبقوا ف المدرسه
قولتلها اشطا
طبعا قومت استحميت وحلقت وظبطت الدنيا ونزلت وانا مش مصدق نفسي ان اول مره رايح انيك ويريتها اي واحده لاء دي ملك اخت اعز صحابي وجسمها وطيزها المهلابيه
نزلت وروحت لملك ورنيت الجرس فتحتلي الباب انا شوفتها تنحت من جمالها لابسه بيبي دول وكات لونه احمر ومش لابسه برا وحلماتها ظاهره من الكات ومفوقتش غير وهيا بتخبطني ف كتفي بتقولي فوق اومال لما تشوفني ملط هتعمل ايه روحت تلقائيا واخده ف بوسه من بوقها وايدي ابتدت تنزل لحد كسها وبلعب فيه راحت قالتلي استني ندخل مش ع الباب كدا وطبعا قفلت الباب وجريت علي اوضه النوم بس بلبونه كدا علشان تهيجني اكتر وانا جريت وراها وانا بقلع ف هدومي لحد لما بقيت بالبوكسر بس طلعنا علي السرير وابدت هيا تقلع كل هدومها وانا مسك بزازها وفضلت افعص فيهم وهيا طبعا هتموت تحت ايدي وفضلت العب ف كسها لحد لما نزلت شهوتها ونزلت انا الحس عسلها وروحت قالع البوكسر وهيا شافت زبي من هنا وقالت استحاله دا يدخل فيا دا ممكن يقسمني نصين قولتلها انتي جربتي قبل كدا ولا دي اول مره قالتلي لاء اول مره طبيعي بس بعمل سكس شات مع شباب ومرتين بس حصل تقفيش من صحابي ف المدرسه طبعا انا معروف اني مبحبش انيك واحده شرموطه ف طبعا فرحت فشخ اني اول زبر هيفشخ طيازها وروحت مسكت دماغها وخليتها تمصلي زبري طبعا هيا مش محترفه اوي ف المص وكانت سنانها بتلمس زبري وطبعا الحركه دي هيجتني فشخ وخليتها وهيا بتمصلي رزعتها بعبوص من شده البعبوص داست جامد علي زبي حسيت انه كان هيتقطع😅😢 وطبعا فضلنا علي الوضع دل لمده ١٥ دقيقه هيا بتمصلي وانا شغال بعبصه فيها لحد لما قومتها وقولتلها تجيب زيت او فازلين ف ثواني ولقيتها محضراهم قولتلها اه ي شرموطه دانتي محضره من امبارح بقا قالتلي اومال انت فاكر ايه😂طبعا مسكت الفازلين ودهنت بيه زبري وطيازها وبدأت ادخل الراس واحده واحده لحد لما دخلت لقيتها صوتت وكنا هنتفضح قولتها **** يخربيتك هتفضحينا وحطيتلها المخده ف بوقها وخليتها تعضها وابديت ادخل ادخل لحد لما دخل نص زبري وفضل ادخل واخرج لحد لما دخل كله وفضلت انيك فيها حوالي تلت ساعه لحد لما قربت انزل وقولتها انزل فين قالتلي نزل ف طيزي نفسي اجرب احساس اللبن في طيزي روحت انا منزل لبني ف طيزها وسيبت زبري لحد لما نام جوا طيزها لقيتها بتلقائيه بتقولي انا بحبك ي فهودي ممكن متسبنيش ولا تفضحني انا بصراحه خدتها بوسه حوالي دقيقتين كدا وقولتها يروح قلبي من هنا ورايح انتي مراتي وروح قلبي لقيت الابتسامه علي وشها قولتلها يالا نقوم نستحمي مع بعض وفعلا قومنا واحنا داخلين الحمام فضلت حاشر صباعي ف طيزها وطبعا زي مانتوا متوقعين محدش يبقا معاه طيز زي طيز ملك ويعمل واحد بس دا يبقا عبيط اكيد😂😂هيا لقت بتاعي وقف قالتلي لاء مش قادره قولتها وحياه امك لو عملتي ايه مهحلك😂قولتلها يالا انزلي مصي( هيا كانت عايزه بس بتتلبون وتقول مش قادره)اول لما قولتلها كدا نزلت من غير تفكير بس المرادي كانت اتعودت علي المص مصلتي حوالي ١٠ دقايق وبعدين انا قعدت علي قعده الحمام وقعدها علي حجري وخليتهة تفضل تتنطط علي زبري لحد لما قربت انزل راحت قامت ومصلتي لحد لما نزلت ف بوقها لقيتها بتقولي انهاردا احسن يوم ف حياتي قولتلها وانا كمان يروح قلبي وبرغم ان هيا اكبر مني بس ف اللحظه دي حستها زي الطفله الي متعلقه ف ابوها 🥺❤️🔥 قومنا واستحمينا ولبسنا كانت الساعه ١٠:٣٠ لقيتها بتقولي لسا فاضل ساعه ونص لحد لما ماما ومصطفي يخرجوا من المدرسه خليك قاعد معايا شويه طبعا وافقت من غير مافكر لقيتها جابت فيلم رومانسي وشغلته وقالتلي هقوم اعمل فشار واجيلك طبعا وقفنا الفيلم ودخلت وراها المطبخ وفضلت لازق فيها زي مانكون عرسان جدد وفضلت ابوس فيها جامد وخلصت الفشار وروحنا نتفرج علي الفيلم وهيا قاعده فحضني وعمالين نبوس ف بعض لحد لما جت الساعه ١١:٤٥ قولتلها هقوم انزل بقا لأحسن حد يجي قالتلي طيب يحبيبي وطبعا نزلت وقعدت الف شويه لحد ما الساعه جت ١٢ وروحت مروح علشان محدش من اهلي يستغرب اني جاي بدري وطبعا طلعت البيت ومسكت الفون ولقيت ملك باعتلي كلام حب وجو محن انا طبعا رحت رادد بقول وخلاص مبعرفش ارد علي الكلام الحلو انا ( اه دبشه عزيزي القارئ😂😂💔) ولقيت مصطفي باعتلي بيقولي ايه يمعلم عايزين ننيك ساره قولتله ينهار دانا كنت ناسي موضوع ساره دا قالي مهو انا كنت هوريها الصور والفيديوهات انهاردا بس في عيل مجاش المدرسه انهاردا(قصده عليا وبيقول عيل قصده اني مستجدعتش معاه وكدا ) قولتله يسطا كنت تعبان ومقدرتش انزل قالي خلاص بكره قولتله اشطا وطبعا دخلت نمت لاني كنت اول مره انيك وطبعا مفرهد نمت وصحيت قعدت اذاكر شويه وانا بذاكر لقيت مريم بتقولي عامل ايه يفهد قولتلها زي الفل قالتلي ايه مش هنرجع نقعد زي زمان قولتها حاضر يمريومه هفضي نفسي ونحدد معاد ونتقابل قالتلي اشطا قولتلها هقفل انا بقا علشان هنام (انا طبعا ولا هنام ولا حاجه بس زي ما قولتلكم فوق انا دبشه ومبعرفش اطول مع حد ف الكلام😂) وطبعا قعدت كملت مذاكره ولقيت يوسف البضان بيكلمني وبيقولي يفهد انا عارف انك مش بطيقني وبتستبضني بس معلش انا محتاج مساعدتك ضروري انا شوفت الرساله ومردتش لقيته بعدها بيقولي ممكن ترد رديت وقولته اي مشكلتك قالي الواد كريم والواد فراج واحمد عايزين يتخانقوا معايا (اعرفكم ب شله فراج كريم دا عيل هلس وملوش فيها بس يعتبر اغني واحد ف المدرسه علشان كدا فراج مصاحبه واحمد دا واد رجوله وقلبه مي,ت ومش فارقه معايا حد ومعا فراج ف اي خناقه وفراج دا طبعا زعيم الشله دي علشان بيلعب جيم ورياضه ومعضل شويه ل كله بيخاف منه بس طبعا هما صحابي ومش متخانق معاهم بس مليش اختلاط بيهم اوي) المهم قولت ليوسف ليه عايزين يتخانقوا معاك قالي واحنا ف الفسحه كريم جه بعبصني وقالي خد ٥٠ جنيه رحت ضربته بالقلم وقولته دانا طلع ميتين امك يخول راح مسك فيا وانا ضربته بس احمد وفراج شوفه ولسا جايين يضربوني بس المدرسيين اتدخلو ولموا الموضوع بس فراج قالي انا هفشخك بعد المدرسه وانا طبعا خوفت وجيت الحصه القبل الاخيره استأذنت من المدرسه ومشيت وخايف اروح بكره علشان هيعملو معايا الجلاشه روحت قولتله متخافش وتعال عدي عليا وانت رايح المدرسه بكره وانا هخلصلك الحوار دا راح قالي شكرا يا اجدع صاحب ف الدنيا (وانا طبعا قولتله هخلصلك الحوار وانا معرفش هروح بكره اتعامل ازاي😂🥴) وطبعا دخلت انام وصحيت لقيت يوسف بينادي عليا هو ومصطفي ومستنيني ف الشارع
مصطفي: اي ياض ي يوسف مش عوايدك انك تمشي مع فهد
يوسف : لا اصل فيه حوار كدا ( وحكاله الموضوع)
مصطفي: يخربيت امك ي يوسف مش لاقي غير دول وتتخانق معاهم
يوسف : اعمل ايه يعني يبعبصني وهسكتله
مصطفي: يعمل كنت اعمل نفسك مش واخد بالك واسكت
يوسف : اهو الي حصل بقا
انا نزلتلهم ومشينا وروحنا للمدرسه واذا فجاءه لقينا ف وشنا التلاته فراج وكريم واحمد واقفين قدام المدرسه وماسكين سلاسل وبيجروا علي يوسف هيفشخوه طبعا انا وقفت ومسكت ايد فراج وبقوله يسطا مش عيب عليك تتخانق معاه من غير ماتقدرني
فراج: انت عبيط ي فهد انت متعرفش الواد عمل ايه
انا: يسطا اولا انا مش عبيط ولو الكلمه دي اتكررت تاني مش هيطلع عليك صباح ف المدرسه
فراج (بسخريه) : طب وماله متفرجني
انا : كلته روسيه راح وقع ع الارض
احمد: خخخ انت عبيط ومسك السلسه وخبطني بيها علي دماغي
مصطفي : مسك طوبه وقعد يحدف علي احمد وفراج
يوسف: دانا هنيكك ي كريم ومسك كريم وفشخه ف الارض
طبعا انا واقع ع الارض وفراج واقع ع الارض والعيال ملمومه حوالينا والمدرسين جت وخدونا دخلونا المدرسه وخدونا علي اوضه المدير
المدير : و* عال لما شويه عيال *** يعملو كدا قدام المدرسه
انا: ي مستر احنا مش عيال وبعدين هما كانوا عايزين يضربوا يوسف وانا كنت جاي اتفاهم بالحب وهما الي متفاهموش
يوسف: ي مستر الموضوع حصل من امبارح(وحكاله الي حصل)
كريم : كداب ي مستر محصلش الكلام دا
يوسف : لاء حصل وصحابك كانوا عايزين يضربوني
احمد: يمستر من الاخر فيها رفد ولا استدعاء ولي امر ولا ايه
المدير :اخرص يحيوان واتكلم عدل وكلهم هياخدوا انذار شفوي الا انت رفد اسبوع
احمد(بخوف):ليه وانا مالي
المدير : علشان تتعلم تتكلم مع الي اكبر منك باحترام
احمد: طيب معلش اخر مره
المدير : لاء والكلام انتهي
انابصراحه الواد احمد صعب عليا مع اننا متخانقين وضربني بالسلسه بس الي كنت متغاظ منه هو فراج ) طيب معلش يمستر حقك علينا وبعدين احمد كان واقف بيحوش بس معملش حاجه
المدير : اومال لما كان بيحوش بس اومال عامل فيها اسطوره ليه
انا: حقك علينا ي مستر
المدير : طيب كلكم انذار شفوي ويالا انصرفوا علي فصولكم
(طبعا عزيزي القارئ انا عارف انك مستغرب انا ليه اتعاطفت وصعب عليا احمد بالذات مع انه هو متخانق معايا ودا الي هنعرفه ف الجزء الجاي اتمني الجزء دا يعجبكم ❤️م
الجزء الثالث
طبعا بحب اشكر كل حبايبي واخواتي الي شجعوني اني انزل الجزء التالت واستمر احب اشكركم واقولكم كلكم علي راسي يحبايب قلبي❤️😘
وقفنا الجزء الي فات لما مصطفي سألني بعد مخرجنا من عند المدير ليه احمد هو الوحيد الي انا اتعاطفت معاه عند المدير
مصطفي: يسطا انت مجنون
انا: ايه في ايه ياض
مصطفي: احمد كان هياخد فصل اسبوع لولا انك حكيتها واتدخلت
انا: يعم عادي وفيها ايه برضوا
مصطفي: مهما كدا ممكن يتخانقوا معاك يسطا انت عبيط
انا: طب بطل عبط طيب
مصطفي: ممكن تقولي بتفكر ف ايه
انا: اقولك يمعلم
مصطفي: قول
انا: انا بعد الحوار الي عملته مع المدير دا هكبر ف نظر احمد ومش بعيد يجي يتصاحب معانا ويدخل شلتي وكدا ابقا كسبت واحد قلبه مي،ت وهيسد معايا ف اي خناقه لو اتخانقت مع حد وغير كدا لما اتقرب منه اكيد هتقرب من اخته كريمه
مصطفي(وهو متنح): هه اخته كريمه واي علاقه اخته بالموضوع يعم
انا: بصراحه نفسي انيكها يسطا (اعرفكم بقا بكريمه حته اشطا وبيضه اوي وقموره ومحترمه جدا علي عكس اخوها احمد بس ايه فرس بمعني الكلمه وهيا اكبر مننا بسنه يعني ف اولي ثانوي)
مصطفي: يبن الايه دانتا دماغك سم
انا: اومال انت فاكر ايه هتعاطف مع احمد يعني من جمال عيونه ولا من جمال طيازه ههه
وضحكنا وطلعنا ف الفصل وعدت اول ٣ حصص عادي ونزلنا الفسحه
(ف الفسحه)
مصطفي: بقولك ايه
انا : ارغي
مصطفي: البت ساره واقفه لوحديها ودي فرصه نستغلها علشان نوريها الصور والفيديوهات
انا:اها صحيح يالا
ومشينا...
مصطفي: ازيك ي ساره عامله ايه
ساره: تمام
مصطفي: ممكن اقولك حاجه
ساره: اتفضل (وبقرف علشان هيا مبتحبش تحكي مع ولاد)
مصطفي: ممكن تاخدي الفون وتقوليلي مين الي ف الفيديو دي
ساره(بضحك): ليه هو انا السجل المدني ولا ايه
مصطفي: خدي بس معلش
ساره خدت الفون ولقيناها بتدمع وبتقول انتوا جبتوا الحجات دي منين
مصطفي: من السجل المدني هههه
انا : اتقل بقا خلينا نخش ف الموضوع
ساره: انتوا عايزين مني ايه
انا : انا بصراحه مش عايز مصطفي هو الي عايز (طبعا عزيزي القارئ هتستغرب اني ف اول جزء كنت عايز انيكها والجزء دا بقولها مش عايز بس الي متابع هيعرف ان ملك اخت مصطفي طيزها خلتني انسي ساره ههه)
ساره: طب انت عايز ايه يمصطفي
مصطفي: بصراحه نفسي اركب ( وراح خابطها علي طيزها بس من غير محد يشوف طبعا)
ساره( وهيا مدمعه+: تركب ايه
مصطفي : مش هوضح اكتر ومستني ردك بعد المدرسه
وهنا كانت الفسحه خلصت وسيبناها ومشينا وطلعنا الفصل
(ف الفصل) قاعد انا ومصطفي وطبعا يوسف حاككها فينا وخلاص ولقينا احمد جاي علينا
طبعا مصطفي طلع البرجل من الشنطه وكان فاكر احمد جاي يضربني ويتخانق معايا ولسا هيضرب احمد بيه قولتله استني نشوف عايز ايه
احمد: ازيكم يرجاله
(يوسف ومصطفي ساكتين)
انا: ازيك ياحمد عامل ايه خير في حاجه ولا ايه
احمد : لا لا مفيش بس كنت جاي اشكرك علي الحركه الي انت عملتها عند المدير واقولك انت رجوله ومحترم
انا: حبيبي ياحمد ولا يهمك احنا ف الاول والاخر صحاب ومع بعض ف نفس المدرسه برغم اننا متخانقين
احمد : حبيبي يفهود ممكن تديني رقمك ونبقا صحاب
انا : عادي يعم ولا يهمك اكتب عندك 01*****
احمد : تمام سجلتك
انا : تمام اشطا
باقي اليوم عدي اشطا ودا كان يوم الاربع
واحنا مروحين لقينا ساره جايه بتقول لمصطفي انا موافقه بس بشرط هيا مره واحده وتمسح كل الحجات الي عندك
(مصطفي طبعا كان هيطير من الفرحه علشان اول مره هينيك ف حياته)
ساره: ها بقا هنعمل كدا امتا
مصطفي: هيا ي فهد تفضيلنا شقتكم امتا
انافكرت شويه) وقولتلهم بكره ف ميعاد المدرسه (في فرح ف البلد واهلي مسافرين والعماره هتبقا فاضيه)
ساره : تمام همشي انا بقا علشان محدش يشك فيا
مصطفي وانا : تمام باي
واحنا مروحين انا ومصطفي
مصطفي : هتبدأ انت ولا انا مع ساره
انا : لايعم دي ملكك انا هفضيلكم الشقه الي فوق خالص وهسيبكم واقعد ف شقتنا يعم
مصطفي : يعني مش زعلان انك مش هتنيكها
انا : لايعم هزعل من ايه
مصطفي(بفرح): تمام يبرو
انا : فل
وكل واحد طلع بيته روحت اتغديت وذاكرت شويه وعلي المغرب كدا فتحت الواتس
ولقيت مريم بعتالي مذكرات وشويه حجات كدا ملهمش لزمه شوفتهم وقولتلها شكرا وعملت قلوب ولقيت احمد باعتلي انه سجلني ودا رقمه واني اسجله وكدا قولتله اشطا وطبعا روحت لملكوكه حبيبه قلبي👀❤️🔥
(ركز عزيزي القارئ ف الحته الي جايه دي علشان هتشوفوا حركه ذكيه نيك الحته الجايه دي😂😂🙊👀) ركززووا😂❤️
انا : ملوكه روح قلبي ازيك عامله ايه
ملك: فهودي حبيب قلبي الي واحشني وطيزي مشتقاله
انا: معلش يروح قلبي كنت بحاول افضي نفسي بس حصل وفضيت😂👀🔥
ملك: بجد يروح قلبي امتا انت وحشتني اوي🥺🥺
انا: بكره يروح قلبي ابسطي🤤
ملك(ريكورد هز قلبي):بجد يفهد انا بحبك اوي اوي اوي ونفسي تفضل معايا طول العمر ومتسبنيش ولا مره يروح قلبي
انا: حبيبه قلبي يملوكه😘😘😘❤️
ملك: مقولتليش بقا عملت ايه علشان تفضي نفسك
انا : هقولك بس متستغربيش من الي هتسمعيه دا
ملك : قول يروحي
انا: بصراحه اخوكي ف الاجازه خد كورسات هكر وهكر تليفون واحده عندنا ف الفصل وجاب صور وفيديوهات ليها ملط وراح وراهالها وهينيكها بكره
ملك(باستغراب): ازاي وامتا كل دا
انا: (حكيتلها كل الموضوع)
ملك: مش مهم اهو خليه يبقا فحل وراجل الاهم من كل دا اني هشوفك بكره يروحي
انا:بحبك يقلبي
ملك: هتعمل ايه وهتخلع منهم ازاي
انا: بصي احنا عندنا شقه فوق ف عمارتنا غير شقتنا الي احنا فيها وكدا كدا اهلي مسافرين البلد علشان عندنا فرح ف هقول لأخوكي اني هستناهم ف شقتنا لحد لما يخلصو الي بيعملوه وكدا كدا امك هتكون ف المدرسه ومصطفي قايلها انه مش هيروح المدرسه ويجي يقعد معايا علشان اهلي مسافرين وهنزل واجيلك وافشخ طيازك😂❤️
ملك : مستنياك يروح قلبي😘
(بليل)
مصطفي:يسطا
انا : ارغي
مصطفي: مش عارف هعمل ايه بكره
انا : ادخل علي جوجل واكتب نيك الطيز
مصطفي : حاضر بس ياريت افهم حاجه
انا : هتفهم ويالا بقا غور علشان عايز انام😂
مصطفي : اشطا تصبح علي خير
صحيت تاني يوم الصبح ولقيت مصطفي بينادي عليا وساره واقفه علي ناصيه الشارع شاورتله يروح يجيبها ويجي وقابلتهم ع السلم وطلعتهم الشقه الي فوق وقولتلهم اسيبكم انا وهنزل شقتنا وطبعا هما طلعو ودخلو الشقه الي فوق وانا نزلت شقتنا ولبست وجهزت نفسي وروحت لملك واول لما روحت لقيت ملوكه مستنياني ع السلم واول لما شافتني خديتني بالحضن وفضلت تبوس فيا قولتلها استني ال*** يخربيتك هنتفضح قالتلي مش مهم المهم ان انا بحبك ومقدرش استغني عنك قولتلها وانا كمان ودخلنا علي الشقه وفضلت ابوس فيها وافعص بزازها وبصراحه بزازها مهيجاني اوي (حتي زبري وقف عليها دلوقتي وانا بكتب😂😂🙊) وفضلت ابعبصها ف طيزها والعبلها ف كسها وهيا سايحه خالص تحت ايدي ولقيتها مره واحده من غير ماحس بيها وهيا مقلعاني البوكسر وبتمصلي وبصراحه المرادي كانت اتعلمت المص عن المره الي فاتت وهيا بتمص قولتلها ايه الخبره دي كلها لقيتها طلعت زبري من بوقها وقالتلي بقالي اسبوع بتفرج علي فيديوهات تعليم علشان اللحظه دي قولتلها لاء جابت نتيجه وفضلت تمصلي ٥ دقايق وحسيتها هايجه ع الاخر قومتها وعملنا وضع 69 هيا تمصلي وانا الحسلها لحد لما هيا جابت عسلها ف بوقي وانا كنت قربت اجيب رحت مقومها وعملنا وضع الدوجي وروحت مدخل زبري في طيزها والمرادي دخل بسهوله وهيا كانت مستمتعه وفضلت انيك فيها لمده ربع ساعه وروحت منزل جوا طيزها ونمت ف حضهنا ولقيتها بتقولي انا عايزاك تفتحني وتفشخلي كسي انا بصراحه كنت هايج نيك وللحظه كنت هوافق وافتحها بس سيطرت علي هيجاني وقولت ف بالي ( انا بحب ملك اه بس هيا اكبر مني وحتي لو بنعشق بعض اهلها ممكن ميوافقوش وغير كدا انا مكنتش ضامن نفسي هفضل احبها ولا من كتر النيك معاها هزهق واسيبها ف قولت لو فتحتها هلبس نفسي ولو حد عرف هخسر مصطفي صحبي وانا بصراحه مش حمل المشاكل دي فقولتلها) بصي ي ملوكه انا بحبك اه ومقدرش استغني عنك بس لازم اخاف عليكي ومأذكيش وموضوع ان انا افتحك دا مش هيحصل دلوقتي الا لو كملنا مع بعض واتخطبنا لقيتها زعلت وكانت هتعيط وبتقولي هو انت ممكن تسيبني ي فهد قولتلها لاء طبعا يروح قلبي بس محدش ضامن الظروف قالتلي ماشي بس حاسسها زعلانه
انا طبعا علشان الطف الجو روحت رازعها بعبوص وقولتها طيب ايه مش هنعمل واحد تاني ولا ايه لقيتها بتقولي لاء مش قادره قولتلها طب يالا نستحمي( طبعا عزيزي القارئ هيا تقول الي تقوله وانا طبعا هعمل واحد تاني يعني هعمل 😂😂) واحنا ف الحمام روحت لازق فيها بس هيا بعدت وبتقولي لاء مش قادره بجد انا طبعا عملت نفسي اتقمصت وبقولها طيب انا هروح استحمي ف بيتنا لقيتها بتقولي لاء لاء خلاص تعالي دخله بس بحنيه انا طبعا وقفت وراها وروحت مدخله واحده واحده وفضلت انيك فيها ع الواقف حوالي تلت ساعه وروحت منزلهم جواها واستحمينا وقعدنا وهيا قالتلي هعملك غدا وجرب اكلي قولتلها اشطا وهيا دخلت تعمل اكل وانا قعدت اتفرج ع التليفزيون
نروح بقا لمصطفي وساره( ملحوظه دا كان ف نفس الوقت الي انا بنيك فيه ملك بس قولته دلوقتي لان انا مش خارق هكتب الاتنين ف نفس الوقت يعني😂😂👍🏽)
مصطفي: اخيرا هنيك طيزك الملبن
ساره: مصطفي احترم نفسك وخلص علشان مش عايزه اتأخر
مصطفي: اهدي يبت وعامليني عدل بدل تلاقي صورك كلها ع النت
ساره: خلاص انا اسفه وابتدت تعيط
مصطفي: (صعبت عليه ساره) خلاص متزعليش وراح حضنها
ساره ابتدت تهدي وحست ان مصطفي مش هيأذيها
مصطفي: مش يالا بقا ولا ايه
ساره: اه يالا بس هعمل ايه علشان مش عارفه
مصطفي قلع هدومه وقاله مصي( مصطفي زبره حوالي ١٦ سم ومش تخين اوي يعني الي هو مظبوط) ساره ابتدت تمص وكانت قرفانه شويه بس مع الوقت اتعودت وفضلت تمص حوالي ١٠ دقايق وراح هو وقومها وقلعها وقعد يلحس كسها وخرم طيزها وهيا كانت قرفانه ف الاول بس ابتدت تستجيب معاه وطلعت اهات اه اه اه اه براحه يمصطفي لسانك سخن اوي وهو شغال يلحس وراح مقومها وجاب فازلين ودهن بيه زبه ودهن خرمها بيه وراح مدخله واحده واحده بس الصدمه هنا انه دخل بسرعه من غير ميوجعها ولا يعصلج ف مصطفي استغرب واتضايق وللحظه حس ان زبه ممكن يكون صغير ومش مأثر فيها ف ابتدي يزود وينيك بغشوميه ف ساره ابتدت تتوجع وقالتله براحه انت بتنتقم ولا ايه قالها يلبوه يعني زبري دخل بسهوله انتي اتناكتني قبل كدا ولا ايه ف اتكسفت ساره وقالتله كنت بلعب لنفسي بالخياره قالها متأكده يشرموطه قالتله بلاش كلمه شرموطه دي واه كنت بعمل لنفسي انا اصلا بقرف من الولاد ومبحبش اعمل غير لنفسي بس شكلي هبقا مدمنه ازبار بسببك ي صاصا قالها مش اخر مره هنيكك فيها دي ي لبوه قالتله مانا كنت عارفه ي صاصا بس لازم ف الاول اعمل شريفه هيهيهيهي وابتدي مصطفي ينيك فيها حوالي ربع ساعه ونزل جواها وراح اترمي علي ضهره وساره نامت ف حضنه وقاموا استحموا ( طبعا عزيزي القارئ الي منتظر نيكه تانيه ف الحمام لاء مصطفي وساره تعبوا من اول نيكه لان طبيعي اول مره وكدا ف فرهدوا 😂) وطبعا استحموا وطلعوا يريحوا وهما نايمين ف حضن بعض فجأه تليفون مصطفي رن يترا مين الي بيرن ودا الي هنعرفه الجزء الجاي.......
يتبع......
طبعا اسف لكل اخواتي واخواتي الي كانوا مستنين الجزء من بدري بس معلش اتشغلت شويه ويدوب لسا مخلص وكتبت الجزء ع السريع ونزلته عارف انه ممكن يبقا جزء ممل وقصير ومفيهوش احداث كتير بس معلش استحملوني لاني الافكار بتروح من دماغي وانا بكتب ف بحاول اطول علي قد مقدر ومبعرفش ف معلش استحمولو بس كدا هحاول انزل جزء كل يوم او لو يوم فاضي فيه انزل جزئين ف اليوم وياريت الي حابب يضيف حاجه يكتب ف الكومنتات وانا هضيفها (بس ياريت يجماعه حجات واقعيه تتناسب مع القصه لان انة كاتب ان دي قصه واقعيه مش خارقه مش الاقي حد كاتبلي ف الكومنتات خليك تاجر كبير والكلام دا 😂😂لان طبيعي احداث القصه وانا ف ٣ اعدادي فحاولو تضيفوا افكار ف نفس العمر دا) واسف اني طولت عليكم بس استحملوني😂❤️
انا فهد وعندي ١٨ سنه وزبي طوله ١٩ سم جسمي رياضي وبلعب كوره ف نادي## القصه دي حصلت معايا من ٤ سنين وانا عندي ١٤ سنه ومن عيله متوسطه الحال وعايش مع اهلي في بيت عيله وطبعا مش مهم اعرفهم لان ملهمش ادوار في القصه (لمهوسيين الجنس😂 القصه مش كلها جنس طبعا علشان دي قصه واقعيه مش تأليف)
ليا صاحبي مصطفي عنده ١٤ سنه ساكن في البيت الي قصادي وابوه شريف مهندس وعايش في السعوديه ومامته ميس مها مدرسه انجليزي في نفس المدرسه الي بندرس فيها وليه اخت اكبر منه اسمها ملك وعندها ١٧ سنه ودي تكون عيله مصطفي اسف لو طولت عليكم ف المقدمه بس بحب اكتب كل حاجه بالتفصيل وطبعا الابطال الي ليهم ظهور ف القصه هوصفهم لما يجي دورهم نبدأ قصتنا:
الجزء الأول
مصطفي: يافهد يافهد
انا: اي ياض يزفت صحيت الشارع كله ههه
مصطفي: يعم انجز وانزل الساعه بقت٧:٣٠ مش هنلحق الطابور والمدير هيضربنا
انا: يعم احنا معانا واسطه انت نسيت ان امك شغاله ف المدرسه وكل المدرسيين بيحترموها
مصطفي: يعم انت عارف ان امي بتحب الانضباط وممكن هيا الي تعاقبنا هههه
انا: طيب نازلك اهو
(في المدرسه اول يوم في ٣ اعدادي)
مريم:ازيك ي فهد عامل ايه( اعرفكم بمريم دي ودي القمر بتاعت المدرسه حته كدا شبه ياسمين صبري بس بزازه اكبر سيكا ههه)
انا: تمام الحمد*** وانتي عامله ايه
مريم:تمام ايه فينك يعني كنت مختفي في الاجازه
انا: لا مفيش بس كنت بحاول اتعلم اي كورسات اونلاين ولا حاجه
مريم: اها اصل بكلمك علي الواتس مفيش اي حاجه بتظهرلي
انا : اه مانا غيرت الرقم
مريم: طيب هاته ونبقا نتكلم
انا : 01*****
مريم: طيب يالا بقا هروح احضر الحصه
(في الفصل)
مصطفي: اي يمعلم يعني كنت واقف مع مريم ايه هتنيكها ولا ايه
انا: ياض يوسخ احنا لسا صغيرين علي الحجات دي
مصطفي: طب اسكت بس انت طيب اوي
وراح مصطفي مطلع تليفونه وموريني صور انا من الصدمه تنحت وفتحت بوقي (شوفت صور ل ساره صحبتنا الي معانا ف الفصل وهيا ملط) طبعا عزيزي القارئ نسيت اعرفكم بساره ودي بقا بطل الفصل حته كدا اي نفس جسم ساره جاي بالظبط🤤
انا : انت جبت الصور دي ازاي
مصطفي : اي يمعلم انت نسيت اني كنت بتعلم كورسات هكر ولا ايه
انا : يبن اللعيبه يعني انت هكرت تليفونها وجبت الصور
مصطفي : طبعا يسطا اومال انت فاكر ايه
انا : ويترا بقا باعتهم لمين
مصطفي : لا يعم دي متصوره وحطاهم علي الفون ومش باعتهم لحد
انا : يبت الكلب ي ساره بقا بتتصوري ملط وعامله علينا محترمه
مصطفي : عايزين ننيكها يسطا
انا : اكيد بس ازاي وفين
مصطفي : سهله يمعلم انا هروح اوريها الفيديوهات والصور واقولها لو منفذتش الي هنقولك عليه هنزل صور علي جروب المدرسه
انا : طيب يفالح لو وافقت هننيكها فين
مصطفي : اي يفهودي انت نسيت شقتكم الفاضيه ولا ايه
انا : لالا دا مستحيل يحصل دانا ابو يموتني لو عرف حاجه
مصطفي: يعم هنقوله رايحين نذاكر
انا : طيب اقفل ع الحوار علشان الواد يوسف البضان جاي
يوسف : ازيكم يجماعه بتحكوا ف ايه ( اعرفكم بيوسف عيل دبدوب ومقلبظ وطيازه كبيره بس عيل بضان اوي وانا مبحبوش)
انا : وانت مال اهلك دانت عيل حشري وبارد
مصطفي : براحه يفهد الراجل بيسأل يعم هو قال حاجه غلط
انا : يعم عيل بارد
يوسف: انا اسف انا همشي
انا: ( بصراحه صعب عليا وحسيت انه زعل وهو بصراحه معملش حاجه غلط) لالا خليك يسطا انا بهزر معاك
يوسف: (وشه ابتسم وحسيت انه فرح بجد) ها بقا كنتوا بتتكلمو ف ايه
مصطفي: لا يعم ولا حاجه كنا بنتكلم بنحاول نكون فريق كوره علشان الدوري( طبعا عزيزي القارئ مصطفي قاله كدا علشان ميزعلوش ويكسفه وف نفس الوقت ميقلهوش الصراحه والواد يوسف دا عبيط ممكن يكشف خطتنا)
يوسف: طيب ينفع اجي معاكوا ف الفريق
انا: وماله يعم تعال اقفلنا جون حتي تسد الجون بطيزك هههه
يوسف: خلصانه انا كدا معاكوا ف الفريق
انا : اشطا يالا بقا ننزل الفسحه
(في الفسحه)
فاطمه: ازيك يفهودي ( اعرفكم بقا بفاطمه نفس جسم صافينار بالظبط بس بزاز اصغر سيكا )
انا: ازيك ي فاطمه
فاطمه: ايه يعني كنت مختفي مش ظاهر
انا : وهو هيفرق معاكي ف حاجه ( طبعا بكلمها بقرف علشان دي شرموطه والمدرسين بيزنقوها ف الحمام وينيكوها و*** اعلم بينيكوها ف طيزها بس ولا كمان كسها وانا بصراحه بقرف من الشراميط)
فاطمه: في ايه مش طايقني ليه
انا : لاء ولا حاجه انا طالع الفصل
فاطمه(بزعل): طيب باي
مصطفي جه لقاني واقف لوحدي ومبتكلمش مع حد : اي يمعلم مين مدايقك
انا : البت فاطمه الشرموطه دي عايزه تحكي معايا وكل محاول ابعد عنها تيجي تفتح اي موضوع
مصطفي : يعم متحكي معاها يمكن تخليك تنيكها ولا حاجه
انا : انت عارف يصاصا اني بكره الشراميط
مصطفي : دماغك جزمه ي فهد
انا : روح نيكها انت يعم
مصطفي : ياريت توافق يعم وانا مش همانع ههه
انا: طيب ايه درس الانجليزي انهاردا الساعه كام ( طبعا عزيزي احنا بناخد درس عند ام مصطفي البيت)
مصطفي: الساعه٤
انا : طيب يالا نستأذن من المدرسه ونروح علشان تعبان
مصطفي : يالا
....ومشينا
(انا ف البيت)
قاعد بقلب ف الموبايل ولقيت صور ميس مها ام مصطفي لما كنت مصور طيزها وهيا بتشرح ف المدرسه طبعا سخنت ودخلت اتفرجت علي فيلم سكس مدرسه والطالب بتاعها وضربت عشره وبعدين دخلت استحمي وخرجت كانت الساعه ٣:٣٠ لبست وروحت عند مصطفي علشان ناخد الدرس
( في البيت عند مصطفي طبعا بناخد درس انا ومصطفي ويوسف وفاطمه ومريم وميار ( ميار دي جاره مصطفي وقدنا برضوا بس ايه بطل ونفس جسم وملامح مايا خليفه )
روحت عند مصطفي كانت الساعه ٣:٤٠
انا : بقولك اي ياض يصاصا متيجي نلعب ماتش بلاستيشن لحد لما العيال البضان دي تيجي
مصطفي : ايه عايز يتحط عليك ولا ايه
انا : ايه نسيت نفسك ولا ايه دانا بحط عليك كل مره
مصطفي : طيب هنشوف
لعبنا الماتش والساعه جت ٤ وام مصطفي جت ندهت علينا علشان العيال كانت جت برا
انا شوفت ميس مها من هنا وزبي وقف من هنا لابسه عبايه لونه اصفر وشفافه سيكا وحز الكلوت باين منها مصطفي لقاني تنحت كدا راح خبطني ف رجلي وقالي بغضب اهدي متنساش ان دي امي قولته بصراحه امك جامده اوي اتعصب وكان هيتخانق معايا بس امه ندهت علينا وقالتنا يالا
ميس مها: انهاردا يولاد هنشرح اليونيت ٣
احنا: تمام ي ميس
انا عمال احك رجلي فيها كاني مش واخد بالي
واحنا قاعدين فاطمه نزلت ايديها تحت الترابيزه وحططت ايدها علي زبي من تحت البنطلون طبعا اتخضيت وبصتلها لقيتها عامله نفسها مش مركزه روحت خابطها ف رجلها راحت اتخضت وشالت ايديها وفضلت الحصه ميس مها بتشرح وانا مش مركز غير مع بزازها لحد لما الحصه خلصت والعيال روحت وفضلت قاعد مع مصطفي بقوله متزعلش يسطا من الي حصل قالي انت عارف ان احنا صحاب وجيران بس دي امي ومينفعش قولتله خلاص يسطا حقك عليا ف الوقت دا دخلت ملك اخت مصطفي علينا وقالتلنا بتعملو ايه قولنالها لسا مخلصين الحصه وهنلعب بلاستيشن قالت ممكن العب معاكوا قولنالها تعالي وقعدنا علي الكنبه وشغالنا البلاستيشن وهيا قعدت ف النص وطبعا اوصفلكم ملك دي حته جامده كدا شبه جورجينا صحبه رونالدو بالظبط وطياز اكبر سيكا طبعا هيا لابسه ترينج والترينج هيتقطع من طيازها وبزازها😂❤️🔥 واحنا قاعدين وانا عمال الزق فيها واعمل نفسي مندمج مع الماتش واعمل نفسي انفعلت واروح لامس بزها وهيا تبصلي اقولها اسف بالغلط تقولي ولا يهمك وطبعا مصطفي سايبه يكسبني ودي اول مره فبطعا فرحان فشخ انه كسبان ومش مركز مع اي حاجه بتحصل😂 والماتش خلص وهو كسب وقعد يفرح وانا خلاص كنت مروح وانا نازل ملك جت ورايا عند الباب وقالتلي انا عارفه انك كنت بتحك فيا بالقصد وسيبتك علشان عارفه اننا جيران وانت صاحب اخويا ومعملتلكش مشكله بس لو اتكرر الموضوع دا تاني مش هيحصلك خير انا خوفت وقولتلها حقك عليا بس انا مكنش قصدي قالتلي انا حذرتك وانت حر وطبعا نزلت من عند مصطفي وانا خايف ل ملك تحكي لحد وطلعت فوق ونمت وصحيت الصبح تاني يوم لقيت رقم غريب رن عليا ١٢ مره يترا مين؟؟
الجزء الثاني
(اسف يجماعه لو القصه مفيهاش جنس كتير بس انا اول مره احكي قصتي وبحب احكي واكتب كل حاجه بالتفاصيل واسف لو فيه اخطاء ف الكتابه بس اول مره اكتب وشكرا ليكم وانتظروا الجزء التاني❤️🫂)
وقفنا الجزء الي فات لما صحيت من النوم لقيت رقم غريب رانن عليا ١٢ رنه ويترا مين هو
طبعا صحيت علي الساعه ٦:٣٠ وفطرت وفتحت الواتساب شويه لقيت رقم غريب باعتلي بيقولي انا مريم سجلي رديت عليها وقولتلها تم ولقيت مصطفي بيكلمني ويصحيني علشان نروح المدرسه بعتله رساله وقولتله ان انا صحيت وطبعا قفلت الواتس و رنيت علي الرقم الغريب الي كان رانن عليا امبارح رنيت اول مره محدش رد ورنيت تاني مره برضوا نفس الموضوع برن تالت مره وقولت ف بالي لو محدش رد المرادي هنزل اروح المدرسه واكبر دماغي منه رنيت والمرداي رد عليا صوت ناعم ورقيق وجميل فشخ بقول الو لقيتها بتقولي انت عارفني قولتلها لاء قالتلي انا ملك اخت مصطفي وكنت برن عليك علشان كنت عايزه اعرف انت ليه كنت بتلمسني امبارح واحنا قاعدين نلعب عملت نفسي مستغرب وقولتلها مانا قولتلك امبارح اني مكنش قصدي لقيت نبره صوتها اتغيرت وبتقولي يعني برضوا مش هتقول الحقيقه طب سلام وراحت قفلت (بيني وبينكم انا كنت خايف وقلقان فشخ لتقول لحد من اهلي او تقول لمصطفي ونخسر بعض) رحت رنيت عليها وردت عليا بتقولي ها نعم عايز ايه قولتلها بصراحه ومن الاخر كدا انا مكنش ينفع اشوف واحده جامده زيك واقاوم قالتي طيب ومخفتش تتفضح ولا انا ازعق وافضحك او مصطفي ياخد باله قولتلها انا كنت متأكد ان مصطفي مستغل انه فايز عليا ومش مركز وعمره مهياخد باله انا كنت خايف منك انتي وعلشان كدا كنت بعمل الحركات دي وانا مش مبينها قالتلي طيب وهتفضل تعمل حركات كدا من دي كتير مش ناوي تدخل ف الجد بقا (هنا تنحت شويه) قولتلها جد ازاي يعني مش فاهم قالتلي بقولك ايه انا هخليك تجرب معايا بس من ورا ولو حد عرف مش هيحصلك كويس قولتلها موافق بس امتا يعني قالتلي انهاردا ودلوقتي انا مش هروح المدرسه وانت كمان متروحش قولتلها ازاي قالتلي مصطفي زمانه جايلك دلوقتي اول لما يجي ينادي عليك رن عليه وقوله مش هنزل بس من غير ما اهلك يسمعوا واول لما هو يمشي قول لأهلك انك نازل المدرسه وتعاللي البيت وكدا كدا امي ومصطفي هيبقوا ف المدرسه
قولتلها اشطا
طبعا قومت استحميت وحلقت وظبطت الدنيا ونزلت وانا مش مصدق نفسي ان اول مره رايح انيك ويريتها اي واحده لاء دي ملك اخت اعز صحابي وجسمها وطيزها المهلابيه
نزلت وروحت لملك ورنيت الجرس فتحتلي الباب انا شوفتها تنحت من جمالها لابسه بيبي دول وكات لونه احمر ومش لابسه برا وحلماتها ظاهره من الكات ومفوقتش غير وهيا بتخبطني ف كتفي بتقولي فوق اومال لما تشوفني ملط هتعمل ايه روحت تلقائيا واخده ف بوسه من بوقها وايدي ابتدت تنزل لحد كسها وبلعب فيه راحت قالتلي استني ندخل مش ع الباب كدا وطبعا قفلت الباب وجريت علي اوضه النوم بس بلبونه كدا علشان تهيجني اكتر وانا جريت وراها وانا بقلع ف هدومي لحد لما بقيت بالبوكسر بس طلعنا علي السرير وابدت هيا تقلع كل هدومها وانا مسك بزازها وفضلت افعص فيهم وهيا طبعا هتموت تحت ايدي وفضلت العب ف كسها لحد لما نزلت شهوتها ونزلت انا الحس عسلها وروحت قالع البوكسر وهيا شافت زبي من هنا وقالت استحاله دا يدخل فيا دا ممكن يقسمني نصين قولتلها انتي جربتي قبل كدا ولا دي اول مره قالتلي لاء اول مره طبيعي بس بعمل سكس شات مع شباب ومرتين بس حصل تقفيش من صحابي ف المدرسه طبعا انا معروف اني مبحبش انيك واحده شرموطه ف طبعا فرحت فشخ اني اول زبر هيفشخ طيازها وروحت مسكت دماغها وخليتها تمصلي زبري طبعا هيا مش محترفه اوي ف المص وكانت سنانها بتلمس زبري وطبعا الحركه دي هيجتني فشخ وخليتها وهيا بتمصلي رزعتها بعبوص من شده البعبوص داست جامد علي زبي حسيت انه كان هيتقطع😅😢 وطبعا فضلنا علي الوضع دل لمده ١٥ دقيقه هيا بتمصلي وانا شغال بعبصه فيها لحد لما قومتها وقولتلها تجيب زيت او فازلين ف ثواني ولقيتها محضراهم قولتلها اه ي شرموطه دانتي محضره من امبارح بقا قالتلي اومال انت فاكر ايه😂طبعا مسكت الفازلين ودهنت بيه زبري وطيازها وبدأت ادخل الراس واحده واحده لحد لما دخلت لقيتها صوتت وكنا هنتفضح قولتها **** يخربيتك هتفضحينا وحطيتلها المخده ف بوقها وخليتها تعضها وابديت ادخل ادخل لحد لما دخل نص زبري وفضل ادخل واخرج لحد لما دخل كله وفضلت انيك فيها حوالي تلت ساعه لحد لما قربت انزل وقولتها انزل فين قالتلي نزل ف طيزي نفسي اجرب احساس اللبن في طيزي روحت انا منزل لبني ف طيزها وسيبت زبري لحد لما نام جوا طيزها لقيتها بتلقائيه بتقولي انا بحبك ي فهودي ممكن متسبنيش ولا تفضحني انا بصراحه خدتها بوسه حوالي دقيقتين كدا وقولتها يروح قلبي من هنا ورايح انتي مراتي وروح قلبي لقيت الابتسامه علي وشها قولتلها يالا نقوم نستحمي مع بعض وفعلا قومنا واحنا داخلين الحمام فضلت حاشر صباعي ف طيزها وطبعا زي مانتوا متوقعين محدش يبقا معاه طيز زي طيز ملك ويعمل واحد بس دا يبقا عبيط اكيد😂😂هيا لقت بتاعي وقف قالتلي لاء مش قادره قولتها وحياه امك لو عملتي ايه مهحلك😂قولتلها يالا انزلي مصي( هيا كانت عايزه بس بتتلبون وتقول مش قادره)اول لما قولتلها كدا نزلت من غير تفكير بس المرادي كانت اتعودت علي المص مصلتي حوالي ١٠ دقايق وبعدين انا قعدت علي قعده الحمام وقعدها علي حجري وخليتهة تفضل تتنطط علي زبري لحد لما قربت انزل راحت قامت ومصلتي لحد لما نزلت ف بوقها لقيتها بتقولي انهاردا احسن يوم ف حياتي قولتلها وانا كمان يروح قلبي وبرغم ان هيا اكبر مني بس ف اللحظه دي حستها زي الطفله الي متعلقه ف ابوها 🥺❤️🔥 قومنا واستحمينا ولبسنا كانت الساعه ١٠:٣٠ لقيتها بتقولي لسا فاضل ساعه ونص لحد لما ماما ومصطفي يخرجوا من المدرسه خليك قاعد معايا شويه طبعا وافقت من غير مافكر لقيتها جابت فيلم رومانسي وشغلته وقالتلي هقوم اعمل فشار واجيلك طبعا وقفنا الفيلم ودخلت وراها المطبخ وفضلت لازق فيها زي مانكون عرسان جدد وفضلت ابوس فيها جامد وخلصت الفشار وروحنا نتفرج علي الفيلم وهيا قاعده فحضني وعمالين نبوس ف بعض لحد لما جت الساعه ١١:٤٥ قولتلها هقوم انزل بقا لأحسن حد يجي قالتلي طيب يحبيبي وطبعا نزلت وقعدت الف شويه لحد ما الساعه جت ١٢ وروحت مروح علشان محدش من اهلي يستغرب اني جاي بدري وطبعا طلعت البيت ومسكت الفون ولقيت ملك باعتلي كلام حب وجو محن انا طبعا رحت رادد بقول وخلاص مبعرفش ارد علي الكلام الحلو انا ( اه دبشه عزيزي القارئ😂😂💔) ولقيت مصطفي باعتلي بيقولي ايه يمعلم عايزين ننيك ساره قولتله ينهار دانا كنت ناسي موضوع ساره دا قالي مهو انا كنت هوريها الصور والفيديوهات انهاردا بس في عيل مجاش المدرسه انهاردا(قصده عليا وبيقول عيل قصده اني مستجدعتش معاه وكدا ) قولتله يسطا كنت تعبان ومقدرتش انزل قالي خلاص بكره قولتله اشطا وطبعا دخلت نمت لاني كنت اول مره انيك وطبعا مفرهد نمت وصحيت قعدت اذاكر شويه وانا بذاكر لقيت مريم بتقولي عامل ايه يفهد قولتلها زي الفل قالتلي ايه مش هنرجع نقعد زي زمان قولتها حاضر يمريومه هفضي نفسي ونحدد معاد ونتقابل قالتلي اشطا قولتلها هقفل انا بقا علشان هنام (انا طبعا ولا هنام ولا حاجه بس زي ما قولتلكم فوق انا دبشه ومبعرفش اطول مع حد ف الكلام😂) وطبعا قعدت كملت مذاكره ولقيت يوسف البضان بيكلمني وبيقولي يفهد انا عارف انك مش بطيقني وبتستبضني بس معلش انا محتاج مساعدتك ضروري انا شوفت الرساله ومردتش لقيته بعدها بيقولي ممكن ترد رديت وقولته اي مشكلتك قالي الواد كريم والواد فراج واحمد عايزين يتخانقوا معايا (اعرفكم ب شله فراج كريم دا عيل هلس وملوش فيها بس يعتبر اغني واحد ف المدرسه علشان كدا فراج مصاحبه واحمد دا واد رجوله وقلبه مي,ت ومش فارقه معايا حد ومعا فراج ف اي خناقه وفراج دا طبعا زعيم الشله دي علشان بيلعب جيم ورياضه ومعضل شويه ل كله بيخاف منه بس طبعا هما صحابي ومش متخانق معاهم بس مليش اختلاط بيهم اوي) المهم قولت ليوسف ليه عايزين يتخانقوا معاك قالي واحنا ف الفسحه كريم جه بعبصني وقالي خد ٥٠ جنيه رحت ضربته بالقلم وقولته دانا طلع ميتين امك يخول راح مسك فيا وانا ضربته بس احمد وفراج شوفه ولسا جايين يضربوني بس المدرسيين اتدخلو ولموا الموضوع بس فراج قالي انا هفشخك بعد المدرسه وانا طبعا خوفت وجيت الحصه القبل الاخيره استأذنت من المدرسه ومشيت وخايف اروح بكره علشان هيعملو معايا الجلاشه روحت قولتله متخافش وتعال عدي عليا وانت رايح المدرسه بكره وانا هخلصلك الحوار دا راح قالي شكرا يا اجدع صاحب ف الدنيا (وانا طبعا قولتله هخلصلك الحوار وانا معرفش هروح بكره اتعامل ازاي😂🥴) وطبعا دخلت انام وصحيت لقيت يوسف بينادي عليا هو ومصطفي ومستنيني ف الشارع
مصطفي: اي ياض ي يوسف مش عوايدك انك تمشي مع فهد
يوسف : لا اصل فيه حوار كدا ( وحكاله الموضوع)
مصطفي: يخربيت امك ي يوسف مش لاقي غير دول وتتخانق معاهم
يوسف : اعمل ايه يعني يبعبصني وهسكتله
مصطفي: يعمل كنت اعمل نفسك مش واخد بالك واسكت
يوسف : اهو الي حصل بقا
انا نزلتلهم ومشينا وروحنا للمدرسه واذا فجاءه لقينا ف وشنا التلاته فراج وكريم واحمد واقفين قدام المدرسه وماسكين سلاسل وبيجروا علي يوسف هيفشخوه طبعا انا وقفت ومسكت ايد فراج وبقوله يسطا مش عيب عليك تتخانق معاه من غير ماتقدرني
فراج: انت عبيط ي فهد انت متعرفش الواد عمل ايه
انا: يسطا اولا انا مش عبيط ولو الكلمه دي اتكررت تاني مش هيطلع عليك صباح ف المدرسه
فراج (بسخريه) : طب وماله متفرجني
انا : كلته روسيه راح وقع ع الارض
احمد: خخخ انت عبيط ومسك السلسه وخبطني بيها علي دماغي
مصطفي : مسك طوبه وقعد يحدف علي احمد وفراج
يوسف: دانا هنيكك ي كريم ومسك كريم وفشخه ف الارض
طبعا انا واقع ع الارض وفراج واقع ع الارض والعيال ملمومه حوالينا والمدرسين جت وخدونا دخلونا المدرسه وخدونا علي اوضه المدير
المدير : و* عال لما شويه عيال *** يعملو كدا قدام المدرسه
انا: ي مستر احنا مش عيال وبعدين هما كانوا عايزين يضربوا يوسف وانا كنت جاي اتفاهم بالحب وهما الي متفاهموش
يوسف: ي مستر الموضوع حصل من امبارح(وحكاله الي حصل)
كريم : كداب ي مستر محصلش الكلام دا
يوسف : لاء حصل وصحابك كانوا عايزين يضربوني
احمد: يمستر من الاخر فيها رفد ولا استدعاء ولي امر ولا ايه
المدير :اخرص يحيوان واتكلم عدل وكلهم هياخدوا انذار شفوي الا انت رفد اسبوع
احمد(بخوف):ليه وانا مالي
المدير : علشان تتعلم تتكلم مع الي اكبر منك باحترام
احمد: طيب معلش اخر مره
المدير : لاء والكلام انتهي
انابصراحه الواد احمد صعب عليا مع اننا متخانقين وضربني بالسلسه بس الي كنت متغاظ منه هو فراج ) طيب معلش يمستر حقك علينا وبعدين احمد كان واقف بيحوش بس معملش حاجه
المدير : اومال لما كان بيحوش بس اومال عامل فيها اسطوره ليه
انا: حقك علينا ي مستر
المدير : طيب كلكم انذار شفوي ويالا انصرفوا علي فصولكم
(طبعا عزيزي القارئ انا عارف انك مستغرب انا ليه اتعاطفت وصعب عليا احمد بالذات مع انه هو متخانق معايا ودا الي هنعرفه ف الجزء الجاي اتمني الجزء دا يعجبكم ❤️م
الجزء الثالث
طبعا بحب اشكر كل حبايبي واخواتي الي شجعوني اني انزل الجزء التالت واستمر احب اشكركم واقولكم كلكم علي راسي يحبايب قلبي❤️😘
وقفنا الجزء الي فات لما مصطفي سألني بعد مخرجنا من عند المدير ليه احمد هو الوحيد الي انا اتعاطفت معاه عند المدير
مصطفي: يسطا انت مجنون
انا: ايه في ايه ياض
مصطفي: احمد كان هياخد فصل اسبوع لولا انك حكيتها واتدخلت
انا: يعم عادي وفيها ايه برضوا
مصطفي: مهما كدا ممكن يتخانقوا معاك يسطا انت عبيط
انا: طب بطل عبط طيب
مصطفي: ممكن تقولي بتفكر ف ايه
انا: اقولك يمعلم
مصطفي: قول
انا: انا بعد الحوار الي عملته مع المدير دا هكبر ف نظر احمد ومش بعيد يجي يتصاحب معانا ويدخل شلتي وكدا ابقا كسبت واحد قلبه مي،ت وهيسد معايا ف اي خناقه لو اتخانقت مع حد وغير كدا لما اتقرب منه اكيد هتقرب من اخته كريمه
مصطفي(وهو متنح): هه اخته كريمه واي علاقه اخته بالموضوع يعم
انا: بصراحه نفسي انيكها يسطا (اعرفكم بقا بكريمه حته اشطا وبيضه اوي وقموره ومحترمه جدا علي عكس اخوها احمد بس ايه فرس بمعني الكلمه وهيا اكبر مننا بسنه يعني ف اولي ثانوي)
مصطفي: يبن الايه دانتا دماغك سم
انا: اومال انت فاكر ايه هتعاطف مع احمد يعني من جمال عيونه ولا من جمال طيازه ههه
وضحكنا وطلعنا ف الفصل وعدت اول ٣ حصص عادي ونزلنا الفسحه
(ف الفسحه)
مصطفي: بقولك ايه
انا : ارغي
مصطفي: البت ساره واقفه لوحديها ودي فرصه نستغلها علشان نوريها الصور والفيديوهات
انا:اها صحيح يالا
ومشينا...
مصطفي: ازيك ي ساره عامله ايه
ساره: تمام
مصطفي: ممكن اقولك حاجه
ساره: اتفضل (وبقرف علشان هيا مبتحبش تحكي مع ولاد)
مصطفي: ممكن تاخدي الفون وتقوليلي مين الي ف الفيديو دي
ساره(بضحك): ليه هو انا السجل المدني ولا ايه
مصطفي: خدي بس معلش
ساره خدت الفون ولقيناها بتدمع وبتقول انتوا جبتوا الحجات دي منين
مصطفي: من السجل المدني هههه
انا : اتقل بقا خلينا نخش ف الموضوع
ساره: انتوا عايزين مني ايه
انا : انا بصراحه مش عايز مصطفي هو الي عايز (طبعا عزيزي القارئ هتستغرب اني ف اول جزء كنت عايز انيكها والجزء دا بقولها مش عايز بس الي متابع هيعرف ان ملك اخت مصطفي طيزها خلتني انسي ساره ههه)
ساره: طب انت عايز ايه يمصطفي
مصطفي: بصراحه نفسي اركب ( وراح خابطها علي طيزها بس من غير محد يشوف طبعا)
ساره( وهيا مدمعه+: تركب ايه
مصطفي : مش هوضح اكتر ومستني ردك بعد المدرسه
وهنا كانت الفسحه خلصت وسيبناها ومشينا وطلعنا الفصل
(ف الفصل) قاعد انا ومصطفي وطبعا يوسف حاككها فينا وخلاص ولقينا احمد جاي علينا
طبعا مصطفي طلع البرجل من الشنطه وكان فاكر احمد جاي يضربني ويتخانق معايا ولسا هيضرب احمد بيه قولتله استني نشوف عايز ايه
احمد: ازيكم يرجاله
(يوسف ومصطفي ساكتين)
انا: ازيك ياحمد عامل ايه خير في حاجه ولا ايه
احمد : لا لا مفيش بس كنت جاي اشكرك علي الحركه الي انت عملتها عند المدير واقولك انت رجوله ومحترم
انا: حبيبي ياحمد ولا يهمك احنا ف الاول والاخر صحاب ومع بعض ف نفس المدرسه برغم اننا متخانقين
احمد : حبيبي يفهود ممكن تديني رقمك ونبقا صحاب
انا : عادي يعم ولا يهمك اكتب عندك 01*****
احمد : تمام سجلتك
انا : تمام اشطا
باقي اليوم عدي اشطا ودا كان يوم الاربع
واحنا مروحين لقينا ساره جايه بتقول لمصطفي انا موافقه بس بشرط هيا مره واحده وتمسح كل الحجات الي عندك
(مصطفي طبعا كان هيطير من الفرحه علشان اول مره هينيك ف حياته)
ساره: ها بقا هنعمل كدا امتا
مصطفي: هيا ي فهد تفضيلنا شقتكم امتا
انافكرت شويه) وقولتلهم بكره ف ميعاد المدرسه (في فرح ف البلد واهلي مسافرين والعماره هتبقا فاضيه)
ساره : تمام همشي انا بقا علشان محدش يشك فيا
مصطفي وانا : تمام باي
واحنا مروحين انا ومصطفي
مصطفي : هتبدأ انت ولا انا مع ساره
انا : لايعم دي ملكك انا هفضيلكم الشقه الي فوق خالص وهسيبكم واقعد ف شقتنا يعم
مصطفي : يعني مش زعلان انك مش هتنيكها
انا : لايعم هزعل من ايه
مصطفي(بفرح): تمام يبرو
انا : فل
وكل واحد طلع بيته روحت اتغديت وذاكرت شويه وعلي المغرب كدا فتحت الواتس
ولقيت مريم بعتالي مذكرات وشويه حجات كدا ملهمش لزمه شوفتهم وقولتلها شكرا وعملت قلوب ولقيت احمد باعتلي انه سجلني ودا رقمه واني اسجله وكدا قولتله اشطا وطبعا روحت لملكوكه حبيبه قلبي👀❤️🔥
(ركز عزيزي القارئ ف الحته الي جايه دي علشان هتشوفوا حركه ذكيه نيك الحته الجايه دي😂😂🙊👀) ركززووا😂❤️
انا : ملوكه روح قلبي ازيك عامله ايه
ملك: فهودي حبيب قلبي الي واحشني وطيزي مشتقاله
انا: معلش يروح قلبي كنت بحاول افضي نفسي بس حصل وفضيت😂👀🔥
ملك: بجد يروح قلبي امتا انت وحشتني اوي🥺🥺
انا: بكره يروح قلبي ابسطي🤤
ملك(ريكورد هز قلبي):بجد يفهد انا بحبك اوي اوي اوي ونفسي تفضل معايا طول العمر ومتسبنيش ولا مره يروح قلبي
انا: حبيبه قلبي يملوكه😘😘😘❤️
ملك: مقولتليش بقا عملت ايه علشان تفضي نفسك
انا : هقولك بس متستغربيش من الي هتسمعيه دا
ملك : قول يروحي
انا: بصراحه اخوكي ف الاجازه خد كورسات هكر وهكر تليفون واحده عندنا ف الفصل وجاب صور وفيديوهات ليها ملط وراح وراهالها وهينيكها بكره
ملك(باستغراب): ازاي وامتا كل دا
انا: (حكيتلها كل الموضوع)
ملك: مش مهم اهو خليه يبقا فحل وراجل الاهم من كل دا اني هشوفك بكره يروحي
انا:بحبك يقلبي
ملك: هتعمل ايه وهتخلع منهم ازاي
انا: بصي احنا عندنا شقه فوق ف عمارتنا غير شقتنا الي احنا فيها وكدا كدا اهلي مسافرين البلد علشان عندنا فرح ف هقول لأخوكي اني هستناهم ف شقتنا لحد لما يخلصو الي بيعملوه وكدا كدا امك هتكون ف المدرسه ومصطفي قايلها انه مش هيروح المدرسه ويجي يقعد معايا علشان اهلي مسافرين وهنزل واجيلك وافشخ طيازك😂❤️
ملك : مستنياك يروح قلبي😘
(بليل)
مصطفي:يسطا
انا : ارغي
مصطفي: مش عارف هعمل ايه بكره
انا : ادخل علي جوجل واكتب نيك الطيز
مصطفي : حاضر بس ياريت افهم حاجه
انا : هتفهم ويالا بقا غور علشان عايز انام😂
مصطفي : اشطا تصبح علي خير
صحيت تاني يوم الصبح ولقيت مصطفي بينادي عليا وساره واقفه علي ناصيه الشارع شاورتله يروح يجيبها ويجي وقابلتهم ع السلم وطلعتهم الشقه الي فوق وقولتلهم اسيبكم انا وهنزل شقتنا وطبعا هما طلعو ودخلو الشقه الي فوق وانا نزلت شقتنا ولبست وجهزت نفسي وروحت لملك واول لما روحت لقيت ملوكه مستنياني ع السلم واول لما شافتني خديتني بالحضن وفضلت تبوس فيا قولتلها استني ال*** يخربيتك هنتفضح قالتلي مش مهم المهم ان انا بحبك ومقدرش استغني عنك قولتلها وانا كمان ودخلنا علي الشقه وفضلت ابوس فيها وافعص بزازها وبصراحه بزازها مهيجاني اوي (حتي زبري وقف عليها دلوقتي وانا بكتب😂😂🙊) وفضلت ابعبصها ف طيزها والعبلها ف كسها وهيا سايحه خالص تحت ايدي ولقيتها مره واحده من غير ماحس بيها وهيا مقلعاني البوكسر وبتمصلي وبصراحه المرادي كانت اتعلمت المص عن المره الي فاتت وهيا بتمص قولتلها ايه الخبره دي كلها لقيتها طلعت زبري من بوقها وقالتلي بقالي اسبوع بتفرج علي فيديوهات تعليم علشان اللحظه دي قولتلها لاء جابت نتيجه وفضلت تمصلي ٥ دقايق وحسيتها هايجه ع الاخر قومتها وعملنا وضع 69 هيا تمصلي وانا الحسلها لحد لما هيا جابت عسلها ف بوقي وانا كنت قربت اجيب رحت مقومها وعملنا وضع الدوجي وروحت مدخل زبري في طيزها والمرادي دخل بسهوله وهيا كانت مستمتعه وفضلت انيك فيها لمده ربع ساعه وروحت منزل جوا طيزها ونمت ف حضهنا ولقيتها بتقولي انا عايزاك تفتحني وتفشخلي كسي انا بصراحه كنت هايج نيك وللحظه كنت هوافق وافتحها بس سيطرت علي هيجاني وقولت ف بالي ( انا بحب ملك اه بس هيا اكبر مني وحتي لو بنعشق بعض اهلها ممكن ميوافقوش وغير كدا انا مكنتش ضامن نفسي هفضل احبها ولا من كتر النيك معاها هزهق واسيبها ف قولت لو فتحتها هلبس نفسي ولو حد عرف هخسر مصطفي صحبي وانا بصراحه مش حمل المشاكل دي فقولتلها) بصي ي ملوكه انا بحبك اه ومقدرش استغني عنك بس لازم اخاف عليكي ومأذكيش وموضوع ان انا افتحك دا مش هيحصل دلوقتي الا لو كملنا مع بعض واتخطبنا لقيتها زعلت وكانت هتعيط وبتقولي هو انت ممكن تسيبني ي فهد قولتلها لاء طبعا يروح قلبي بس محدش ضامن الظروف قالتلي ماشي بس حاسسها زعلانه
انا طبعا علشان الطف الجو روحت رازعها بعبوص وقولتها طيب ايه مش هنعمل واحد تاني ولا ايه لقيتها بتقولي لاء مش قادره قولتلها طب يالا نستحمي( طبعا عزيزي القارئ هيا تقول الي تقوله وانا طبعا هعمل واحد تاني يعني هعمل 😂😂) واحنا ف الحمام روحت لازق فيها بس هيا بعدت وبتقولي لاء مش قادره بجد انا طبعا عملت نفسي اتقمصت وبقولها طيب انا هروح استحمي ف بيتنا لقيتها بتقولي لاء لاء خلاص تعالي دخله بس بحنيه انا طبعا وقفت وراها وروحت مدخله واحده واحده وفضلت انيك فيها ع الواقف حوالي تلت ساعه وروحت منزلهم جواها واستحمينا وقعدنا وهيا قالتلي هعملك غدا وجرب اكلي قولتلها اشطا وهيا دخلت تعمل اكل وانا قعدت اتفرج ع التليفزيون
نروح بقا لمصطفي وساره( ملحوظه دا كان ف نفس الوقت الي انا بنيك فيه ملك بس قولته دلوقتي لان انا مش خارق هكتب الاتنين ف نفس الوقت يعني😂😂👍🏽)
مصطفي: اخيرا هنيك طيزك الملبن
ساره: مصطفي احترم نفسك وخلص علشان مش عايزه اتأخر
مصطفي: اهدي يبت وعامليني عدل بدل تلاقي صورك كلها ع النت
ساره: خلاص انا اسفه وابتدت تعيط
مصطفي: (صعبت عليه ساره) خلاص متزعليش وراح حضنها
ساره ابتدت تهدي وحست ان مصطفي مش هيأذيها
مصطفي: مش يالا بقا ولا ايه
ساره: اه يالا بس هعمل ايه علشان مش عارفه
مصطفي قلع هدومه وقاله مصي( مصطفي زبره حوالي ١٦ سم ومش تخين اوي يعني الي هو مظبوط) ساره ابتدت تمص وكانت قرفانه شويه بس مع الوقت اتعودت وفضلت تمص حوالي ١٠ دقايق وراح هو وقومها وقلعها وقعد يلحس كسها وخرم طيزها وهيا كانت قرفانه ف الاول بس ابتدت تستجيب معاه وطلعت اهات اه اه اه اه براحه يمصطفي لسانك سخن اوي وهو شغال يلحس وراح مقومها وجاب فازلين ودهن بيه زبه ودهن خرمها بيه وراح مدخله واحده واحده بس الصدمه هنا انه دخل بسرعه من غير ميوجعها ولا يعصلج ف مصطفي استغرب واتضايق وللحظه حس ان زبه ممكن يكون صغير ومش مأثر فيها ف ابتدي يزود وينيك بغشوميه ف ساره ابتدت تتوجع وقالتله براحه انت بتنتقم ولا ايه قالها يلبوه يعني زبري دخل بسهوله انتي اتناكتني قبل كدا ولا ايه ف اتكسفت ساره وقالتله كنت بلعب لنفسي بالخياره قالها متأكده يشرموطه قالتله بلاش كلمه شرموطه دي واه كنت بعمل لنفسي انا اصلا بقرف من الولاد ومبحبش اعمل غير لنفسي بس شكلي هبقا مدمنه ازبار بسببك ي صاصا قالها مش اخر مره هنيكك فيها دي ي لبوه قالتله مانا كنت عارفه ي صاصا بس لازم ف الاول اعمل شريفه هيهيهيهي وابتدي مصطفي ينيك فيها حوالي ربع ساعه ونزل جواها وراح اترمي علي ضهره وساره نامت ف حضنه وقاموا استحموا ( طبعا عزيزي القارئ الي منتظر نيكه تانيه ف الحمام لاء مصطفي وساره تعبوا من اول نيكه لان طبيعي اول مره وكدا ف فرهدوا 😂) وطبعا استحموا وطلعوا يريحوا وهما نايمين ف حضن بعض فجأه تليفون مصطفي رن يترا مين الي بيرن ودا الي هنعرفه الجزء الجاي.......
يتبع......
طبعا اسف لكل اخواتي واخواتي الي كانوا مستنين الجزء من بدري بس معلش اتشغلت شويه ويدوب لسا مخلص وكتبت الجزء ع السريع ونزلته عارف انه ممكن يبقا جزء ممل وقصير ومفيهوش احداث كتير بس معلش استحملوني لاني الافكار بتروح من دماغي وانا بكتب ف بحاول اطول علي قد مقدر ومبعرفش ف معلش استحمولو بس كدا هحاول انزل جزء كل يوم او لو يوم فاضي فيه انزل جزئين ف اليوم وياريت الي حابب يضيف حاجه يكتب ف الكومنتات وانا هضيفها (بس ياريت يجماعه حجات واقعيه تتناسب مع القصه لان انة كاتب ان دي قصه واقعيه مش خارقه مش الاقي حد كاتبلي ف الكومنتات خليك تاجر كبير والكلام دا 😂😂لان طبيعي احداث القصه وانا ف ٣ اعدادي فحاولو تضيفوا افكار ف نفس العمر دا) واسف اني طولت عليكم بس استحملوني😂❤️