T
Totti 10
ضيف
اهلا بكم مره اخري في فوق السحاب زادت التساؤلات حول ما الذي جعل المؤلف يفعل هذا كيف له ان ينهي القصه بحبس البطل العظيم الخارق وصديقه الخول اي عقل يسمح لك بهذا ايها المؤلف البضين ف يجيب المؤلف : هههههههه لسه ماحدش يعرف الي فيها دي لسه البدايه بس ده احنا بنسخن اذا لنبدأ السلسله الثانيه من فووق السحاااب
الجزء الاول......
"بعد مرور 3 اعوام والانتهاء من الجامعه واقف قدام البسين في فيلتي وسامع صوت من بعيد بيقولي بااااابااا باااباااا خخخخخخ ايه ده هو انت اتجوزت؟ لاااا عزيزي المشاهد مجرد دعابه بس انا فعلا واقف قدام البسين في فيلتي وهنط وابلبط اهو ، ايه ده انت مش واخد مؤبد؟ يااااعم عمر الشقي بقي ، طب عملتها ازاي؟ هحكيلك القصه من اولها"
"قبل 3 سنوات في المنزل قبل موعد تسليم الصفقه ببتاع 3 ايام ولا حاجه"
انا : بابا انا عايزك في حوار مهم وكبير اووي اووووي
بابا : عايز ايه
انا : ايه ياحجه بقول بابا يعني موضوع علي انفراد
ماما : انفراد حوش يا اخويا الاهميه
انا : بص يابا تعالي ننزل انا وانت احنا عمرنا ماخرجنا سوي برضو اهو نقعد سوي في مكان لوحدنا وارسيك ع الحوار من اول الو لحد اقفل عشان هنام دلوقتي
بابا : حوار ايه والو ايه انا مش فاهم حاجه
انا : هتفهم كل حااجه ياحجوج قوم انت بس البس وروق حالك عشان هنروح حته تانيه خالص هاخد العيله ونطير فووق وكل ده هيكون بمساعدتك
بابا : شكله حوار كبير بجد
انا : ماشي طب يلا بص هنقعد ع النيل في ركن فاضي كدا نتكلم في كل حااجه
بابا : اما نشوف اخرتها تعالي
..
انا : تعالي الحته دي هاديه
بابا : هاا اتكلم
انا : في صفقة اثار هتطلع برا مصر بعد 3 ايام وانا داخل فيها وهيطلع منها ملايين تعيشنا نصرف فيها لحد مانموت
بابا : انت بقيت تشرب ايه يالا انت
انا : معلش خدني علي قد عقلي بص ياعمهم انا هعترفلك بكل حاجه وكدا كدا كلها هتتم ودي نهاية اللعب بس اشتري مني بقي
بابا : طب بيع
انا : بصراحه كدا انا مش شغال في مطعم ولا نيله انا كنت بتاجر في المخدرات الفتره الي فاتت
بابا : مخدرات!! "ووشه ظاهر عليه الاحا"
انا : اه مستغرب من جرأتي صح بس الي عايز اوصلهولك اني في خلال 3 شهور عملت الي انت وجدي وجده معملتهوش في حياتكو
بابا : بس كلو بالحلال وعمرنا مادخلنا بيتنا لقمه حرام
انا : يبقي فلوسها تخصني انما صفقة الاثار دي تخص العيله كلها اقولك انا ليه لان الصفقه دي هيطلع منها 22 مليون ونص اخضر
بابا : "برق مصاب بالذهول بالرقم ومن الي ابنه بيقوله" طب وانت عايز ايه دلوقتي؟
انا : بص انا في راجل لاعبني في اول الطريق هو لابس اعدام الحكم ماتنفذش انا هخش السجن عشان ابرأه في الوقت الي هيكون فيه ناس بتنجز في الصفقه الحقيقيه طبعا انت الكلام ده كلوو انت ملكش دخل فيه انت هتستناني اخرج من السجن ببرائتي ياباشا وتسحبلي قرض من البنك بعلاقاتك جوا وبكدا انا اقدر اظهر فلوسي واحده واحده ومن غير شك صايع انا ها
بابا : لا متخلف وابن هبله
انا : ليه بس ياعم في ايه
بابا : ياض ياعبيط عايز تخش السجن عشان تبرأ واحد ماتبرأه وانت برا
انا : حلااوتك يالول الكلام بيحلو اهو معكش حشيش؟
بابا : احترم نفسك ياخول
انا : ياعم الكلام اخد وعطا كدا انا هفهمك عشان انا لاعب كل حاجه بص يابا من اول الليله الراجل ده دخل معايا بمراظيه بس يراظي مين ياعم ده احنا من شبرا الصفقه دي كانت ب2 مليون دولار ونص ايوا ماتتصدمش 2 مليون ونص الاسعار ولعت المهم ياباشا نكمل بدلت اكياس الكوكايين بدقيق
بابا : كوكايين!
انا : اصبر بقي بدلتهم بدقيق واديت للظابط نص مليون دولار مقابل انه يسيبني اهرب ومايعرضش الحاجه دي ع الطب الشرعي بس انا عايز اخرج الراجل الي جوا ده وفي نفس الوقت الظابط ده مايشكش في الي انا بعمله تسالني اخرجه ليه اقولك علاقاته حلوه برا وهيفيدنا طب اعمل كدا ازاااي اعمل كدا ازاااي هقولك نفس الظابط ده هيمسكني باثار بس مش اثار تماثيل طبق الاصل من الحاجه الي هتطلع برا بس هو هيكون مغلول مني وعايز يحبسني حتي لو البضاعه فيك طب يتغل مني ازاي انا اصلا متفق معاه بسيطه هاجي يوم الصفقه واقوله اني مش محتاجه وامشي من نفس الطريق الي اتفقت معاه اني هطلع منو ساعتها بقي هيجي دور اشرف الي بعد ما انا اتسجن هيقوملي محامي ويعيد التحقيق في كل ده وبما ان نفس الظابط هو الي مسك القضيتين ف نخلي الشرطه تعيد التحقيق في قضية مغاوري الي داخل علي حبل المشنقه بعد شهر تقريبا ف الطب الشرعي ينجز ف ناخد البرائه
بابا : سهله هي كدا؟ انت بتخاطر بحياتك
انا : ياعم خلينا نعيش المغامره شويه بدل الزهق ده ومتخافش عليا اهم حاجه ماما ماتشمش خبر يعني لما اتسجن انا مسافر برا مصر بص عشان لو الموضوع كبر اوي ماتشغلوش ام بي سي مصر في البيت وانا راجع راجع والفلوس جايه جايه
بابا : ماشي ياخالد
انا : طب يلا بينا بقي نطلع عشان نعسان اوووي
بابا : يلا
"فهمت حاجه ياعم القارئ ولا لسه؟ نكمل بقي بقيت الحكايه"
"تاني يوم الصبح"
انا : باشاااا جهزت الحاجه
اشرف : مش عارف انت في دماغك ايه بصراحه وليه انت الي تتسجن
انا : عشان ادي للظابط ده زبر مينساهوش المهم المزور معاك؟
اشرف : اه معايا هتعدي تاخده
انا : اه هجيبلك الاصل ويوم الصفقه ابراهيم وجو هيعدو عليك ياخدو الحاجه ويطلعو ع الطياره عايزك بقي تيجي يوم الحكم بالمحامي تقولو ان الحاجه دي مجرد تماثيل وتجيب خبير معاك يقنع الحكومه انها مزوره وتفتحو قضية مغاوري تاني
اشرف : سهله وبسيطه
"يوم الصفقه"
انا : ايه ياهيما بص يارايق هتعمل ايه هتعدي علي عمك اشرف الساعه 8 كدا وتروح ع الطياره مكان ماقولتلك وكونو في انتظارنا قريبا
ابراهيم : استني يسطا بنجيب حشيش عشان جو معهوش
انا : خخخخخ حشيش ايه بص روح لعمو ادريانو هناك هتلاقي حشيش مستورد ماتبضنش كسمنا بقي
ابراهيم : خلاص يسطا هنروح نجيب سجارتين نشربهم وننزل بالليل لاشرف ماتبضنش كسمنا
انا : خلاص المهم بس تروح لاشرف فايق
ابراهيم : عيب ياعم هو انا عويل؟
انا : و**** ماخايف غير منك انت ماشي ياعمهم اسرح دلوقتي
"راحو خدو الاصل بالليل وخلعو وواحنا ماشيين بالليل تعالو نسترجع الاحداث"
"وصلنا للكمين والظابط وقفنا وكانت المفاجأه"
احمد : فتشو العربيه
انا : عربية ايه الي تتفتش ياباشا احنا ولاد ناس
موسي : "بصوت واطي" يابن المتنااكه روحنا في داهيه
انا : انزل ياموسي "نزلنا من العربيه والعربيه اتفتشت"
عسكري : لقينا الحاجه دي ياباشا
احمد : حلاوتك
انا : ايه ده ياباشا الحاجه دي مش بتاعتنا اكيد حد حطهم هنا عشان يلبسنا جريمه
احمد : هو الي هيلبسك جريمه هيحط اثار ماهيسترخص ويحطلك فرش حشيش قدامي ع البوكس ياكسمك انت وهو
انا : حاضر ياباشا "وانا ماشي معاه بصوت واطي" هو انت مش كنت معايا في الصفقه دي
احمد : بيضربني علي قفايا ، ده تاريخ مصر ياكسمك عارف يعني ايه مصر
انا : عارف بس هقولك ع الجديد ده مش الاصل وريني بقي هتلبسهاني ازاي انا كدا كدا خاارج
اشرف : هههههه حتي لو مش الاصل هتلبسها
انا : اشطا "ركبنا البوكس وانا معرفتش موسي اي حاجه لحد ما اتحكم علينا"
انا : ههههههههههههههه يادين امييييي
موسي : انت بتضحك علي ايه خخخخخخخخ وديت كسمنا في داهيه
انا : بضحك ياعم احا بعد اللعب ابن المتناكه ده اتناك في الاخر احااااا
موسي : يعني ايه
انا : يعني خلصت يعني خلاص اترمينا بين 4 حيطان 25 سنه ياعم ياريتنا ماكننا عملنا كل ده كان زماني صاحي الصبح رايح جامعتي عادي ولا ده ذنب مازن ولا ايه
موسي : احا يسطا يعني خلاص دي اخرتها؟
انا :للاسف يسطا ماهو الشمال مابيكسبش كل مره
موسي : حسبي **** ونعم الوكيل فيك
انا : خلاص ياعم بقي هو اتاخر ليه ابن المتناكه ده
موسي : مين ده
انا : الفرج ياعم اتاخر اووي "دخل اشرف بالمحامي والخبير" يااااه يا اشرف بييه ده انا كنت فاكر اني لبستها
موسي : ايه ده!
انا : اتقل يامتناك
المحامي : سيدي القاضي ان هذا المتهم برئ بنسبة 100% ف ان هذه الاشياء التي وجدتموها في سيارته كانت مجرد اثاث لمنزله واللذي لا تعلمونه ان موكلي خاطب وانه يجهز شقته وليس من العدل حبسه بتهمة شراء اثاث منزله
انا : قوله ياعمنا بقالي اسبوعين عمال اهري ومحدش مصدقني
القاضي : الصوووت ، وما الذي يثبت برائة موكلك
المحامي : انها بسيطه ان هذا الظابط الذي قام بحبس موكلي ماهو الا فاسد ومرتشي وسأؤكد لك هل لي ان افتح قضيه اخري للتأكيد؟
"معلش ياجدعان معرفش بيقولو ايه ف بهبد"
القاضي : اتفضل
المحامي : قضية مغاوري عبد الصمد علمت مؤخرا ان مغاوري عبد الصمد إتفق مع هذا الرجل ان يسلمه تاجر مخدرات
القاضي : لكن مغاوي اتمسك متلبس بالمخدرات
المحامي : مش مخدرات ياباشا هشرحلك انا الحكايه مغاوري كلم الظابط ده وقاله انه عايز يسجن تاجر مخدرات كبير الظابط الفاسد ده اتفق مع تاجر المخدرات يحبسو مغاوري ولحسن حظه ان التاجر ده غدر بيه وبدل الكوكايين باكياس دقيق ف انا بطالب بتقرير الطب الشرعي في اسرع وقت لان الحكم بالاعدام قيد التنفيذ وارجو مراجعة الاثاث المنزلي لموكلي هو يشبه قطع اثريه بالفعل ولكنه لديكور الشقه فقط لا غير وانا معي الخبير واطالب بحبس هذا الظابط الفاسد
القاضي : يؤجل الحكم اسبوع اخر رفعت الجلسه
موسي : انا مش فاهم حاجه
انا : الحاجه طلعت برا مصر ومغاوري هيسافر معانا عشان مغاوري واصل برا
موسي : احا يعني انت عارف كل ده ومقولتش ليه
انا : عايز حد يونسني ياعم في الشويه الي هتسجن فيهم
اشرف : "جاي بيغمزلي" متخافش ياخالد الظلم هينتهي
انا : ياباشا عيب عليك اخاف من ايه انا هروح انا علي زنزانتي بقي ونتقابل الاسبوع الجاي
"بعد اسبوع في المحكمه والكل مترقب وبعد تقارير الطب الشرعي وطبعا انا في السجن وصلت لمغاوري ورسيته ع الديل وخدنا برائه واتقابلنا تاني يوم بالليل انا ومغاوري وموسي وعمك احمد لبس احلي قضيه"
مغاوري : اهلا بالزعيم
انا : هههه دلوقتي بقيت زعيم عشان تعرف بس انك عيب تستهتر بحد ماتعرفهوش اقعد
موسي : هنعمل ايه دلوقتي
انا : هنشرب سجارتين تكون الطياره رجعت ونطلع علي امريكا
موسي : ايه ده بالسهوله دي؟
انا : ياعم كسمك سهولة ايه ده احنا طالعين من مؤبد ومغاوري طالع من اعدام لف بقي عشان مش لاقي حتة حشيش عدله في كسم السجن ده كلهم متغرقين ماده
"شربنا السجارتين انا وموسي ومغاوري ودخلنا ننام شويه وبعدين اشرف رن عليا"
انا : ايه ياعم مش شايفني نايم؟
اشرف : لا مش شايفك
انا : وانا مش شايف ارغي طب عشان بنام
اشرف : في خلال ساعه تكون في الطياره
انا : وده وقته؟
اشرف : اخلص يالا
انا : حاضر ياعم اشرف تشكر سلام ، موووسيييييييي "موسي ومغاوري قامو مفزوعين نييك"
موسي : ياعم كسمك عايز ايه
انا : شنطة دولارات تجهز حاالا وناخد هدومنا ونطير عشان هنسافر بعد اقل من ساعه الطياره هتتحرك
مغاوري : طب هخش اغسل وشي وجاي
انا : احاا مافيش وقت وراايا
"دخلنا الاوضه الي هي الخزنه وطبعا مغاوري مشافنيش وانا بفتحها دخلنا خدنا جنطه مليناها فلوس بالبركه ونزلنا روحنا ع الطياره وطيرنا لامريكا"
"In America"
"موسي اول مانزلنا وطي سجد وباس الارض"
انا : بتعمل اييه يابن المتنااكه مش دي
موسي : الكام شهر الي عيشتهم هنا هما الي عملوني
انا : بالشمااال ياكسمك ولا ايه ياعم مغاوري
مغاوري : احنا الشمال نفسه
انا : عليا الطلاق انت كينج
"كاكا وصل وجه يستقبلنا"
كاكا : حمد **** علي سلامتكو
انا : **** يسلمك واحشني نيك ياعم امال ابراهيم وجو فين
كاكا : عند ادريانو في القصر
انا : نفسي اشوف ادريانو ده نيييك
كاكا : هتشوفه ياعم مستعجل علي ايه يلا بينا
موسي : يلا
مغاوري : يلا
انا : هي بتبقي مره واحده انت بتزيط وخلاص؟
مغاوري : لقيتني ساكت قولت اعمل اي حاجه يعني
انا : طب يلا
"اول مادخلنا القصر لادريانو"
انا : يااااه هو ده ادريانو ليك واحشه ياجدع
ادريانو : ههههه انت خالد صحيح؟
انا : نعم ياصاح انا خالد وهذا موسي وهذا ..
ادريانو : هذا مغاوري وانا اعرف موسي جيدا
انا : ما انت رايق اهو ياعم طب العيال فين
ادريانو : تتحدث عن يوسف وابراهيم؟
انا : اه انت ايه مابتتكلمش مصري زي المعلم كاكا ليه
ادريانو : شويه شويه يعني انا بتحدث العربيه اكثر سهوله لكن المصري بتاعكو ده متعب جدا
انا : ملحوقه تنزل عندنا وهروقك وهخليك بتشتم زينا كمان
ادريانو : هل مغاوري شريك في الصفقه
انا : مغاوري اه شريك معانا العيال فين
ادريانو : فوق
انا : حبيبي حضرولنا الغدا هو مافيش حشيش هنا
ادريانو : هنا ستجد اجود انواع الحشيش
انا : طب عايز حته بخمسين
ادريانو : ماذا
انا : عايز حشيش ياعم طاير من امباارح
ادريانو : وعندما تحشش ستطير ايضا هههههه
انا : سمج سمج يعني يلا ياموسي ولا هتبات
موسي : لا ياعم انا بخاف عليهم يلا
..
ادريانو : لماذا انت هنا يامغاوري
مغاوري : بص ياباشا الواد خالد ده مش سهل ده لبسني اعدام ولبس هو وموسي مؤبد وخرجنا كلنا زي الشعره من العجين وهو قالي اجي معاه عشان علاقاتي برا واحميه وكدا
اديانو : ولكنني لو اردت اذيته سافعل وانت لن تسطيع انت تفعل شئ
مغاوري : هو مش مقلق منك هو مقلق عشان لو حصل عوق برا كدا وهيطلعلي نسبه وكمان بعد ماشال من علي رقبتي حبل المشنقة اكيد هيحتاجني في مصر مش بس دلوقتي وانا بصراحه مش هلعب معاه بدل مايعدمني بجد المره دي
ادريانو : حسنا ستبيتون اليوم في القصر وفي الغد ستاخذون اموالكم وترحلون
مغاوري : هي الصفقه دي بكام
ادريانو : ليس من شأنك
مغاوري : اطلع اصطبح انا مع الشباب ، احلي مسا ع الكباتيين
يوسف : احااا مش ده مغاوري
موسي : عجيب امرك يازمن
انا : انت مش جاي معانا يبني؟
موسي : انا؟
انا : بس ياكسمك منك له تعالي ياعم مغاوري
مغاوري : ايوا بقي دلعناااااي
انا : ياعم انت هتبضننا
"قعدنا ودينا ونمنا طبعا من التعب كل واحد دخل اوضته ونام وصحيت بالليل علي ايد محطوطه علي زبري"
انا : احاا انتي مين
(ماريا : شعر اسود سايح وعيون زرقا ووش ابيض بحمار حته بنت متنااكه صدرها عادي بس طيزها كيرفي وزه وزه يعني)
ماريا : انا ماريا
انا : ماريا مين وبتعملي ايه في زبري
ماريا : انا ماريا سيدة القصر زوجة ادريانو
انا : سيدة القصر ومش لاقيه غير بتاعي تلعبي بيه
ماريا : لا تقلق
انا : هو الامريكان كلهم بيتكلمو عربي ولا ايه
ماريا : لا القليل هنا من يجيد العربيه وفي القصر لا يوجد الا انا وادريانو وكاكا
انا : ايوا برضو عايزه ايه
ماريا : ادريانو لا يشعرني بالمتعه ياتي للقذف في ويرحل بجانب ان قضيبه صغير جدا انا اريد ان اشعر بمتعه جنسيه
انا : وانتي جايالي انا بقي احسسك بمتعه جنسيه؟
ماريا : نعم ولو كنت لا تريد ساقول لادريانو انك تحرشت بزوجته
انا : ااه طب تعالي شوفي شغلك يازوجته
ماريا : ماذا افعل؟
انا : مصي زبي
"نزلت ماريا علي بتاعي بتلاعب راسه بلسانها وبعدين تشفطها ونزلت علي بتاعي بتمص حلو نيك احا ايه ده ونظرة عينيها الزرقا بنت المتناكه دي خخخخخخخخ انا عايز انيك قومت قالب ماريا علي ضهرها"
انا : بالمص ده 3 ثواني وكنت هغرقك انا عرفت ادريانو بيجيب بسرعه ليه "وقومت نازل علي شفايفها باكل فيهم وادخل لساني جوا بوقها وزبي بيمشي علي كسها من ع اللبس هي لابسه هوت شورت وايد بتفرك في بزها وايدي التانيه علي وسطها وانا مش عايز اقفل عيني مركز علي عنيها الي كل شويه تتفتح وتهيج كسمي قلعتها البادي الي هي لبساه وهي مسهله المهمه نييك مافيش برا اصلا قومت نازل علي فلقة بزها باخدها بلساني وهي في دنيا تالته اصلا كانها محدش لمسها قبل كدا قومت رايح علي حلمة بزها برضع منها وحاطط صباعي في بوقها وهي عماله تمص فيه وروحت ع البز التاني برضو نفس الشئ وقومت شايل صباعي من بوقها وحطيت ايدي حوالين وسطها ونازل بلساني لحد سرتها ودخلت لساني جوا"
ماريا : ايييييي بعشق هذه الحركه
انا : وحشني صوتك يابنت العرص
ماريا : اححححح ماتشيلش لسانك اهه
انا : ششششش "نزلت قلعتها الشورت احاا! وبعدين في الناس الي معندهاش ملابس داخليه دي؟ لقيتها مش لابسه كلوت وكسها احا كسم الجمال نييييك لونه وردي ومفيهوش شعره وخخخخخ بورن ستار نييك ياجدعان احا ايه الكس ده بدون تفكير طبعا نزلت الحسلها وكسم الجمدان لكسم النسوان بتاعت مصر ياعم ايه ده"
ماريا : yeah yeah fuck mee
انا : لا اعدليلي لسانك كدا خليه عربي **** يسترك
ماريا : نيكنيي ارجووك نيكني في كسيي
انا : ارجوك؟ انتي بتتناكي في معرض الكتاب ولا ايه هههه
ماريا : نيكني طيب واعطيك الي تريده
انا : لا ياست انيكك عشان فلوس انتي عبيطه؟ انا هنيكك عشان الي زيك لازم يتناكو ياشرموطه
ماريا : اححح اشتمني تاني احب الاهانه
انا : يااااه ده نسوان العالم كلو بتحب تتهزق "قومت مدخل راس زبري في كسها وخرجته" انيكك كدا يعني؟
ماريا : دخله دخله "وعنيها هتدمع من الهيجان"
انا : حاضر ياست في ايه اتعدلي بس "قومت منيمها دوجي وقومت رازع زبري فيها وكسها مش ضيق اهو والسكه سالكه امال ايه ادريانو زبره صغير دي يابنت اللبوه فضلت ادب فيها" تيجي نغير الوضع؟
ماريا : الي تريده المهم تنيكني
"قومت واخد ماريا عند الحيطه في وضع رومانسي نييك كدا بشوفه في الافلام ف عملته معاها كنت زانقها في الحيطه وايدها حوالين رقبتي ورجلها ملفوفه علي وسطي وانا عمال انيك فيها وابوسها في شفايفها ورقبتها وهي كسم المتعه حتي لو ساكته وشها وهو بيتحرك كدا يهيج تور وانا ضهري وجعني نيك من الوضع ده منك لله ياذاروك قومت واخدها بنفس الوضع ونايم بيها ع السرير لقيتها بتترعش وبتزقني وبتجيب مسالتش في كسمها قومت راجع تاني مدخل زبري في كسها قعدت ارزع فيها جامد وهي بتصرخ نيييك بس محدش سامعنا قولتلها فجأه انا هجيبهم"
ماريا : لا تخف جيب في كسي
"سمعت كلامها وجيبت جواها ونمت فوقها بوستها ومكنتش لسه طلعت زبري ومن غير تفاصيل عشان عندنا حاجات اهم نكتبها عملت معاها واحد تاني"
ماريا : اااه انت ارهقتني
انا : اقعدي بس علي جنب كدا احا ده من اول القصه ماجيبتش مرتين ورا بعض
"تاني يوم ادريانو ادانا فلوسنا وجهزلنا طياره رجعنا علي مصر كلنا وكدا تكون نهاية الجزء الاول"
Enjoy
معلش يارجاله الدماغ مش رايقه اكتب كتير زي الاول بس بنحاول اهو
الجزء الثاني ...
"خدنا فلوسنا ورجعنا مصر بطياره واول مانزلنا ع الارض موسي وطي سجد وباس الارض"
انا : انت ايه يابن المتنااكه مافيش انتماء لدوله؟
موسي : امريكا الي عملتني بس مصر الي كبرتني برضو المهم هنعمل ايه جيبنا ناهيتها كدا؟
انا : موسي ياحبيبي انت لما تكون ناجح وبتعرف تتصرف تبطل ليه؟ ماتقول حاجه ياجو
يوسف : تفكيره غيرنا هو اكتر واحد قافش
ابراهيم : وجهة نظر تحترم حد يجيب سجاره عشان خرمان نيييك حبيبي ياعم مغاوري مش عارف ليه بيقولو عليك شمال
مغاوري : عشان انا شمال
ابراهيم : وجهة نظر تحترم هي السجاره دي طعمها شاي بلبن ليه كدا
انا : يبقي حنيت لعم سعيد يلا بقي نطلع نقسم الفلوس بالعدل انت ياموسي قولتلك هتاخد ال60 مليون صح
موسي : لما كنا هنبيع ب100
انا : كسمك مغاوري واشرف دخلو فيها
موسي : بتثبتني يعني؟
انا : هعزمك علي مانجا
موسي : من عند فرغلي؟
انا : وكبده من البرنس
موسي : خد ال60 مليون كمان مش عايزهم
انا : خليهملك هات بيهم لبس للعيال
موسي : ياجدع تسلم
"طبعا بعد الي عملناه في مازن سافر ومش هيعرف يبص في عين حد بس انا اديتله فلوسه عشان يعرف يرجع ينتقم وانيكه تاني برضو"
انا : طب يلا نحتفل ع الضيق بقي عازمكو علي هيدايه
يوسف : ده كتير عليا يابيه
انا : ياحبيبي مافيش حاجه حرام تكتر عليك
يوسف : طب انا عايز انيك
مغاوري : لف وانا اديك
انا : لو رميت افيه تاني هرجعك السجن
مغاوري : لا لا انا اسف
انا : ومن النهارده انا الي هسوق المركب دي يعني انا الريس وانت ياعم مغاوري هتاخد ايه انا هديك ال2 ونص الي نصبنا عليك فيهم انت معملتش حاجه يعني ولما هحتاجلك هكلمك
مغاوري : مش فارق معايا كدا كدا فلوسكو دي شوية فكه
انا : كسم المليارات الي مقويه قلبك دي ماشي ياعم شوف بقي انت رايح فين وكلو بقي بيتك بيتك ونتقابل بالليل
"كل واحد روح وانا ماشي لقيت موبايلي بيرن"
انا : اييه ياروحي
شهد : و****؟ انت جزمه كل ده انت فين يا استاذ
انا : يابنتي كنت برا مصر
شهد : اه وطبعا رجعت وانا ولا علي بالك
انا : و**** ياشهد انا لسه ماروحتش بيتنا حتي
شهد : وحشتني اووووي
انا : وانتي كمان وحشتيني يامكنه
شهد : كداب
انا : ليييه
شهد : عشان ولا فكرت حتي تكلمني ع الواتساب
انا : يابت انا كنت في حته مفيهاش نت اصلا
شهد : انت حتي مقولتليش مسافر فين اعرف من داليا يعني ينفع؟
انا : كنت في الكويت ياشهد وجت خطف و**** وماحدش يعرف ماقولتش غير لابويا
شهد : ماشي ياخالد
انا : ايه ياقرطاس النكد مالك هقابلك بكرا وعاملك مفاجأه كمان عشان وحشتيني اووووي
شهد : بجد وحشتك؟
انا : احلفلك بايه ماعنديش اغلي منك وغلاوتك عندي وحشتيني
شهد : وانت وحشتني اووي ياحبيبي
انا : اتثبتي بالسهوله دي؟ سلاام يابنت الاهبل
شهد : باي
..
انا : ياااااه لقد عندنا الي الديار "موبايلي بيرن تاني" انا ايه الي جابني ، الوو
فرح : يا اهلا يا اهلا
انا : يااااه فروحه ازيك وحشتيني نييييك
فرح : يابن الجزمه مش قولتلي هتاخدني معاك؟
انا : انتي فين
فرح : انا عندي درس
انا : طب افكسيه وتعالي الشقه الي كنا فيها المره الي فاتت ومش هنيكك متخافيش انا مش قادر وبصراحه نايك اول امبارح حته امريكاني بنت متناكه مش عايز اخلي زبري ينساها بالسرعه دي
فرح : هههههه يبني مافيش بعد البلدي
انا : عندك حق و**** دي بتقولي من فضلك نيكني
فرح : قصدك please fuck me
انا : لااا بتتكلم باللغه العربيه وبتقولي من فضلك نيكني اسرع يافتي زوجي قادم
فرح : هههههه بتنيك واحده مدبلجه
انا : اه بوقها بيتحرك 3 مرات وبتقول اه واحده ماتبضنيناش بقي هتيجي ولا اروح علي بيتنا وانام؟
فرح : طب ماتيجي تاخدني
انا : انا اصلا معييش العربيه وهركب اوبر ومعايا شنط هتقعد جنبي فا كسمك خاالص اركبي اوبر وانا هديكي الفلوس لما تيجي وهروق عليكي نيييك
فرح : لو كدا ماشي عدي هاتلنا نص كفته عشان جعانه نيييك
انا : وانا و**** هجيب كيلو يلا سلام
"قفلت مع فرح وركب اوبر وشنطتين الدولارات كبار نييك قعدتهم ع الكنبه ورا وشنطة هدومي الي معرفش خدتها ليه فوقهم وخليته عدي علي الكبابجي جيبت الاكل وخدت الشنط وطلعت للدور الرابع وكسم الصراع الي انا فيه الشنط تقيله نيييك كان لازم اقولهم يمشو يعني دخلت وركنت الفلوس في الخزنه لحد مايجو بالليل ونقسم ومافيش 10 دقايق فرح خبطت"
انا : ياااااه وحشتيني نييييك "وبحضنها وبوستها بوستين ولقيتها بتبوس التالته" خخخخخ خلاص ياخالتي هما 2 بس
فرح : ياعم وحشتني ****
انا : وانا كنت مهاجر بكسمك ده هو شهر
فرح : ومخدتنيش ليه بقي مش قولتلي هتاخدني
انا : خشي بس ونتكلم بعد ماناكل عشان مفرهد نييك "دخلنا كلنا وشربنا كوبايتين بيبسي"
فرح : السلطه دي جامده نيييك
انا : والكفته مش جايه معاكي سكه
فرح : اسكت بقي عشان بطني بقت بلونه قولي بقي
انا : اسكت ولا اقولك
فرح : لا قولي
انا : هاا
فرح : ماخدتنيش معاك ليه
انا : مانا كنت مسجون شويه كدا اخدك معايا تتسجني؟
فرح : مسجون !!
انا : اه و**** كنت بعمل مصلحه كدا في السجن
فرح : مصلحة ايه؟
انا : كنت ببرئ واحد لابس اعدام متساليش ازاي بقي مش قادر ارغي المهم ان حوار السفر ده خلص في 4 ايام رايح جاي وجيت النهارده حتي لسه مانمتش
فرح : ياحرااام
انا : الشاي في المطبخ علي ايدك اليمين وانتي داخله والسكر جنبه قومي اعمليلنا كوبايتين عشان هروقك زي ماقولتلك "وغمزتلها"
فرح : لااا مش قاادره
انا : يابت انتي دماغك علي طول حادفه شمال كدا؟ ياست حاجه تاني قومي اعمليلنا شاي "دخلت فرح تعمل شاي قومت جيبت 20 باكو وحطيتهم في شنطها وجت" اييه بتعملي شاي علي شمعه
فرح : يبني الشاي ده احساااس هات سجاره عشان احس بيه بقي
انا : احلي مسا علي فخادك بس بطلي بكاسه بقي انتي معاكي علبه في الشنطه
فرح : لا دي كلوباترا وانت بتشرب ميريت وبعدين ثواني انت بتفتح شنطتي ليه
انا : افتحيها كدا
فرح : "فتحت الشنطه" احااا ايه دول
انا : دول 20 باكو اوعي حد يشوفهم معاكي وكل ماتخلصيهم ليكي زيهم
فرح : ده بمناسبة ايه
انا : انك صاحبتي وماينفعش تبقي فقيره عويله وانا مليونير عيب و**** ياكابتن
فرح : حيث كدا ماشي
انا : ايه ده مش تقولي خليهم ومش هينفع اخد فلوس منك وبتاع واقعد اقنعك
فرح : لاا انا مقشفره هات بقي ال50 جنيه الي دفعتهم لسواق اوبر
انا : ايه ده؟ بقولك ايه ماتيجي نريح في الاوضه شويه
فرح : هتاخر
انا : رني علي ابوكي قوليله عندنا مراجعات وقدامي للساعه 8 كدا
فرح : انت عايزه ينيكني؟
انا : حقه بصراحه ببزازك دي
فرح : طيب اصبر اشوفه ، الو ايه يابابا
سعد : (ابوها) ايه انتي فين يابت انتي
فرح : انا في الدرس كنت بكلمك عشان اقولك اني قدامي للساعه 8 كدا النهارده
سعد : انتي هتستعبطي؟
فرح : لا يابابا استعبط ليه تاخد تكلم المستر طيب؟
سعد : لا خلاص ماتتاخريش بس
فرح : حاضر سلام
انا : ايه ده شربها عادي
فرح : اساليب الاقناع يبني
انا : طب تعالي نريحلنا حبه كدا
"دخلنا ع السرير فرح قلعت السويت شيرت وكانت لابسه تيشيرت بنص كم كدا تحت قومنا نازلين تحت البطانيه وخدتها في حضني"
فرح : تعرف ياخالد
انا : لا لسه هعرف اهو
فرح : انا ببقي مرتاحه وانا معاك اوي
انا : وانا كمان انتي بس لولاش شرموطه شويه كان زماني حبيتك
فرح : انا مش شرموطه ياخالد
انا : ياست عارف بس بزك كبير اوي مش صالح للارتباط هههههه بهزر معاكي في ايه انا فعلا برتاح معاكي وانتي مميزه عندي خلي بالك بس مش احنا الي نبقي حاجه يعني هفهمك انا بحبك ومش هبعد عنك بس شهد هي الي بشوف فيها ام عيالي
فرح : انا فتحت معاك حوار انك تبقي بتاعي انا بس برتاح معاك وحساك جزء من حياتي
انا : وانتي كمان حته من راس زبري "قومت واخدها في حضني" يابضاني بقي لما تتخطبي ولا تتجوزي ويجي عيل خول يخليني معرفش اقعد معاكي
فرح : لا ما انا هتجوز عيل خول عشان اقعد معاك
انا : قد الدنيا قربي بقي ماتبقيش بضان
فرح : اقرب فيين تاني
انا : بس كدا
فرح : عايزاك
انا : قولي عايزه ايه هو في حد معانا؟
فرح : لا عايزاك تنيكني
انا : مابلاش النهارده
فرح : ليه؟
انا : يعني هيبقي كل مره انيكك شكلها وحش يعني
فرح : لا متخافش نيكني وهعمل عبيطه
انا : خليكي طب في حضني شويه
فرح : حاضر "ودخلت ايدها تلعبلي في زبي"
انا : اااه يابنت اللبوه هو ده الي حاضر
فرح : ششششش سيبني انا اتحكم النهارده
انا : طب اتحكمي بس لو معرفتيش هلفك واقعد ارزع في كسمك انا بقولك اهو شيلي بقي البطانيه بنت المتناكه دي
فرح : اهي "وقامت منزله البنطلون بتاعي قام زبي منطور في وشها"
انا : معلش هو بس كان محبوس وماصدق
فرح : ششش "نزلت خدت زبري في بوقها وقامت تافه عليه وبتضربلي عشره بايدها وبتشفط في بضاني وبصوت هادي نيييك " ايه رايك
انا : خخخخخ كملي لاقوم انيكك "قامت واخده زبري في بوقها بتنزل تاخده لحد زورها وتيجي عند الراس تشفطها الحركه دي بتزغزغني نيييك" يابنت المتنااكه انتي لسه شايفه فيلم سكس وبتطبقيه معايا
فرح : ششششش
انا : مش حافظه غيرها ولا ايه
"لقيتها لفت وركبت فوقي 69 وكسم المص بتاعها قومت واخد كسها بلساني براحه بدل مالساني يخش وافتحها والبس مصيبه روحت بالل ايدي وحاطط صباعي في خرم طيزها وبلحسلها قامت مره واحده شايله زبري من بوقها حاطاه بين بزازها وانا قعدت انيك فيهم"
فرح : ااااه خالد برااحه سيب كسي طيب
انا : ششششش انتي فاكره انك هتسوقيني بجد هتهيجي ومش هتعرفي تكملي اخرسي بقي
فرح : اااه نيك بزازي انا شرموطه ياخالد انا شرموووووطه
انا : هتفضحينا ياشرموطه في ايييه
فرح : براحه عليا ياخالد انا هجييب هههججييب "وجابت وانا مسيبتش كسها برضو وفضلت زي ما انا بنيك في بزازها ونفس كل حاجه وهي بتفرفر وانا هيجان نيك قامت واخده زبري في بوقها وفضلت انيكها في بوقها وهي بتتاوه وهي بتمص قومت جايب في بوقها وبلعتهم" حلوين اوووي
انا : خخخخ لسه الي جاي احلي تعالي "قومت قالبها علي بطنها ورازع زبري في طيزها"
فرح : ااااه براحه ياخالد طيزي لسه مخدتش عليه
انا : اخرسي ياكسمك "قومت رازعها كفين تلاته علي طيزها بسرعه ونازل رزع فيها"
فرح : ااااه نيكني اجمد "وبتصرخ وحرفيا مبقيتش نيكه بقت خناقه" خخخخخ اااه افشخني بزبرك احااااا مش قااادره
انا : "نزلت علي قفاها بوستها فيه جامد وروحت رايح علي كتفها عاضضها عضه بنت متناااكه" استحملي بقي ياشرموطه
فرح : مش قاااادره "وبتجيب تاني روحت قالبها علي ضهرها ورافه رجل علي كتفي وفضلت انيك فيها وامص في بزازها وهي قالبه عنيها وفاقده الوعي تقريبا" ااااه طلع كسمي انا شرموطه وبنت متناااكه احااا براااحه انت بتاكل بزازي
انا : اسكتي يامتناك اتناكي وانتي ساكته "قعدت ع الوضع ده شويه" انا هجيب
فرح : جيب في طيزي "قومت جايبهم في طيزها" احاااا افرااج
انا : ههههه ايه الهيجان ده كلو انا كنت هجيب بازوكا واضربها في طيزك لو قعدت اكتر من كدا
فرح : لااا كفايه كدا
انا : طب الساعه لسه 5 تعالي بقي ننام شويه وبعدين ابقي انزل اروحك
فرح : وانا كدا؟
انا : ع الاساس اننا كنا بنلعب فيفا
فرح : خلي بالك انا لعيبه نيييك بس بلعب بيس
انا : وانا كمان احاا كسم الجمدان اتعلمتيها فين
فرح : عندنا بلايستيشن في البيت بلعب انا وسعيد
انا : جاااامد انتي بقي تنسي اني قولتلك ننام وتعالي معايا القهوه ارقعلك
فرح : طب هقوم اتشطف كدا والبس
انا : خلصا نيك
"خدت فرح ونزلت روحت ع القهوه"
انا : عم سعييييد واحشني نييييك "وخدته بالحضن"
عم سعيد : وانت كمان ايه يبني الغيبه دي
انا : كنت مسافر برا شغل كدا
عم سعيد : وجايلي انت والحته
انا : ياعم حتة ايه دي صاحبتي عادي زي موسي وكدا انا خاطب اصلا المهم هاتلنا علي جهاز البلايستيشن قهوه سكيتو وشيشه وانتي هتشربي ايه
فرح : هاتلي بيبسي وشيشه لمون بنعناع
عم سعيد : ماشي ياعمهم
...
فرح : احا انا بلعب بالسيتي شوفلك فريق تاني
انا : بقي كدا؟
فرح : اه هو كدا حبيبي ياعم سعيد
انا : لا ماتستغربش هي معندهاش ددمم
عم سعيد : لو كدا ماشي حاجه تاني؟
انا : لا يابا سلامتك خلااص خدي السيتي هلعب باليوفي وهخلي ابو جونيور ينيكك
فرح : ههههاي ابقي قابلني
"بعد حوالي ساعه"
فرح : هااا هتبست
انا : هجلي منك يعني بس الي يشيل البيست يحاسب ع المشاريب
فرح : وانا موافقه
"قعدنا نلعب والماتش ممل ومقفول لحد الدقيقه 85"
انا : وديي بقيييي جووووولل يفعلهااا الدوووون القاااااااضيه ممممكننن
فرح : اقعد يابن الهبله
انا : لا ده انا مولود هنا حاسبيي ياكسها
فرح : مااشي المره الجايه هوريك
انا : ومالو يلا بقي هاتي انا احاسب عشان ميبقاش شكلي كلوت
فرح : طب ماتحاسب انت
انا : لااا انتي خسرتي
فرح : طب خد حاسب
"روحت حاسبت عم سعيد وخدت فرح ومشيت"
فرح : بس انت محظووظ فشخ ايه ده
انا : ابطالها لحد مانبطلها
فرح : ايوا ايوا
"روحت وصلتها ورنيت علي ابويا"
انا : عم علي عامل ايه
بابا : ايه عم علي دي يامنيوك انت
انا : خلاااص ياعم احنا اسفين المهم انا رجعت النهارده مصر بالفلوس وهبعتلك لوكيشن ع الواتساب تجيلي عليه
بابا : عديت منها؟
انا : عيب عليييك هو انا هجيبه من برا؟
بابا : معندناش حد مشي شمال
انا : بس دماغكو بنت حرام هستناك النهارده ومتقولش لماما اني جيت انا هروح بكرا
بابا : هو مين فينا ابو التاني؟
انا : ياعم انت عيب عليك اسمع مني بس
بابا : ماشي ياسيدي اجيلك امتي
انا : النهارده
بابا : امتي يعنيي
انا : دلوقتي
بابا : ماشي اقفل وخش ابعت
"دخلت بعتله اللوكيشن وبعته لاشرف يجي هو كمان وكلمت مغاوري وموسي وابراهيم وجو واتجمعنا كلنا"
انا : انا جمعتكو النهارده مش عارف ليه و**** بس الناس الاغنيه بيعملو كدا دايما واحب اعرفكو بابويا
بابا : للاسف
اشرف : للاسف ليه ياعمهم ده حتة عسليه ده العيال عندي في البيت ملهمش سيره غيرو
انا : انت مش متجوز اصلا
اشرف : قصدي علي فاطمه الشغاله وعمك سيد الغفير
انا : بااااس كفايه احب اعرفك ياعمنا طبعا انت عارف موسي ويوسف وابراهيم
بابا : اه بس فين موسي
انا : اهو ياحج لازق فيك
بابا : احااا هو ده موسي؟ ههههه مالك ياض بقيت خول كدا ليه
موسي : امريكا بقي ياعم علي واحشني نييك و****
بابا : لم نفسك ياخول عشان ماقولش كنت بتعمل ايه زمان
موسي : خلااص ياعم مش طالبه فضايح وسط الزملاء
انا : كان بيعمل ايه يابا وحياة امك
بابا : هات ودنك
انا : هههههههه احاااا في اعدادي وبتعملها علي نفسك وياريتها مياه حتي فضحتنا وسط المافيا وعالم الجريمه
موسي : ياعم قولتله ليه ده هيفضل قافشني
يوسف : عيب عليك انا الي هقفشك
بابا : بس ياخول منك له عرفونا بالناس التانيه
انا : اشرف بيه صاحب الفضل الكبير اوووي اوووي عليا بعد **** اني اوصل لمكانتي دي
بابا : يبني **** ايه انت ماشي شمال
اشرف : ابوك ده حتة سكره ياخلوده
انا : وده مغاوري بيه الي كن....
بابا : ماتمشيش مغاوري بيه دي
انا : قولت كدا و**** من الاول المهم ده مغاوري الي دخلت السجن عشانه
مغاوري : انت هتذلنا بقي
انا : والنهارده بقي هنقسم كل حاجه بالعدل عم مغاوري الارنبين ونص بتوعك القدام دول من جيبي انا
مغاوري : حبيبييي
انا : موسي طبعا ال60 ارنب واخد المزرعه كلها ابن اللبوه
موسي : مش هشتمك عشان ابوك قاعد
بابا : ولو شتمته هقوم انيكك
انا : جااامد وطبعا جوو الشيطان الي جرني للرذيله 20 مليون
يوسف : احاااااا هيغم عليااااا
انا : وهيما زيه ولاااا
ابراهيم : ايوا
انا : هتاخد 20 مليون
إبراهيم : اشطا ماشي
انا : منك لله ياجو ع الي بتعمله في الواد ده وعم اشرف هياخد 3 مليون
اشوف : ياعم **** يخليك ياعم
انا : لا دول عشان الطياره انت كنت قايلي هساعدك من غير مقابل بس اشطا ياعمهم باقي 44 ونص مارو طبعا هو مسافر ومقدرش يحضر هياخد 20 مليون ويتبقي 24 ونص دول بتوعي
يوسف : وانت تاخد اكتر مننا ليه
انا : قبطان المركب ياشوية مساعدين
يوسف : علي حق يارايق
انا : ايه يابا انت معانا
بابا : لا سرحان في حاجه كدا
انا : طب يلا بقي انا جيبتك عشان يبقي كل حاجه قدام عنيك هاخد الرجاله ونسهر شويه وهبقي اجي بكرا تعالي اوصلك
بابا : انت معاك عربيه؟
انا : ده انت قديم اووي يلا يااعم
"روحت وصلت بابا البيت"
انا : هاتها لماما بس واحده واحده عشان ماتتصدمش
بابا : لا امك دي قرص فايركتا وعارف هقولها ازاي
انا : راااايق سلام بقي
بابا : سلام
"روحت للرجاله قضينا السهره وطلعت بيتنا نمت وصحيت الصبح علي امي بتاكلني بالقلم"
ماما : يا اهلا يا اهلا بتااجر المخدراات
"انزل يبني بتتر النهايه خلي الناس تتشوق للجزء الجاي"
انجووي
الواحد مش عارف يعمل ايه يعني نمشي يمين مش عاجب شمال مش عاجب تتر البدايه يابا وحياة امك
الجزء التالت ............
"روحت للرجاله قضينا السهره وطلعت بيتنا نمت وصحيت الصبح علي امي بتاكلني بالقلم"
ماما : يا اهلا يا اهلا بتااجر المخدراات
انا : ماما؟
ماما : ماما؟ ده انت الي بابا هو انت فاكر لما اعرف بلاويك دي مش هصحيك تجيبلي عيش؟ قوم اغسل وشك وخد البطاقه وغور وتيجي تحكيلي كل الحكايه من اولها لاخرها
انا : طب ماتعمليلي افطر وصحي داليا تجيب عيش وهحكيلك
ماما : ومش هتكدب؟
انا : وحياة شهد ماهحكي لو نزلتيني
ماما : داليااا يادااااااللليييااااااااا قووووميي مش عايزه صوتي يلاااا
انا : امال لو عليتي صوتك هتعملي فينا ايه
ماما : اخرس انت داااااااللياااااااا
داليا : ايه ياماما في ايه
ماما : روحي هاتيلنا عيش انتي لسه هتبرقي قومي قبل ما الفرن يتزحم
داليا : يوووه بقي يامااا.. ايه ده خالد؟ جيت امتي؟
انا : روحي هاتي عيش وانا اقولك
داليا : وحشتني اوووي
ماما : شوف البت
انا : بت ايه دي بتصحي من النوم شبه الزومبي
داليا : كدا ياخالد بتتنمر علي اختك
انا : شششششش انا هطلع اطرطر ارجع الاقيكي لبستي وجيتي بالاكل برا عشان هحكيلكو قصه
داليا : قصة ايه؟
انا : قصة كفاحي من البضان الي المليونير البضان يلااااا "خرجت لقيت بابا بيشرب قهوه ومشغل اهواك" يامزااجك الراايق
بابا : خد ياخول اقعد
انا : ءننن عملت ءيي
بابا : اقعد بس
انا : اهو مع اني مغسلتش وشي بس ماشي
بابا : هنعمل ايه في الي جاي
انا : هبعد عن اي حاجه غلط وهنعيش ملوك
بابا : هنبدأها ازاي
انا : قرض واي شركه عقيمه بس يكون اسمها شركه وبتجيب فلوس وشوية موظفين وتشوف ايه اقصر مده اقدر اسدد فيها مليون جنيه
بابا : هو في بنك بيطلع مليون جنيه؟
انا : انت من ساعة ما اتجوزت امي وانت هناك وانا وانت عارفين انه حوار سهل بالنسبالك ولا صعب؟
بابا : بين الاتنين وطبعا هتسدد الفلوس وتعمل بتبني نفسك بنفسك وتبدأها حاجه حاجه
انا : قاريني
بابا : ابووك
انا : سيبني بقي اخش اطرطر واغسل وشي عقبال ماداليا تطلع بالفطار واحكيلكو كل حاجه
بابا : ماشي قوم "دخلت الحمام وامي جت قعدت مع ابويا"
ماما : ايه ياعلي الي ابنك بيعمله ده
بابا : بيعمل ايه؟
ماما : يعني تاجر مخدرات واثار وتقولي بيعمل ايه
بابا : خالد يا امل مسك في الفرصه صح وبذكاء وعرف يستغلها صح
ماما : هو اي حد يمشي شمال يبقي بيستغل الفرصه انت راخر
بابا : هو جه حكالي انا اتصدمت بس لما لقيته قالي الرقم الي هو هياخده انا قلقت اووي عليه بس لما قالي كل حاجه ملعوبه اطمنت اصل كلمة كل حاجه ملعوبه دي عمري ماقولتها وخيبت
ماما : عشان كلمه؟ افرض كان اتمسك بحاجه
بابا : ههههههه هو اصلا كان في السجن
ماما : يامصيبتي ايه الي بتقوله ده؟
بابا : اطمني خالد هيبعد عن كل حاجه وبمساعدتي هيقدر يعمل كل الي في نفسه من غير مايمشي في السكك دي بس انا معرفش غير حاجات بسيطه هو هيحكيلنا القصه لما نفطر
انا : "خرجت من الحمام" ياخاارجه من باااب الحمااااام وكل سحلب فيه خوخه خوخه خوخه خوخه خوخههه ، الوو ايه ياصاحبي
موسي : ماتكلم العيال وتعالي ننزل
انا : هو انا اسمي حشيش ياصاحبي؟
موسي : اشمعنا
انا : اصلي بلم الصحاب الوووو يابن الوسخه بتقفل في وشي انا طب ماشي ايه ده داليا انتي لحقتي تجيبي العيش
داليا : الفرن مش زحمه
انا : طب يلا نقعد نفطر عشان جعان نيك
داليا : ماتتلم بقي وعلي فكره احنا عندنا جامعه
انا : اااه مانا هفكسلها وهخرج انا وشهد
داليا : هتبوظ البت ياللي منك لله
انا : كم احببتها واشتقت لها ولم استطع خيانتها حتي عندما تعرت مها
داليا : "بتسقف" وبقيت شاعر كمان
انا : دي اقل حاجه عندي
داليا : وهي عملت ايه
انا : مين دي
داليا : مها
انا : طب قدامي بقي ماتقرفيناش
"قعدنا ع السفره"
ماما : ها ياخالد
انا : الفول تحفه فنيه يا امل **** يخليكي لينا
ماما : ماتحترم نفسك بقي
انا : ليه يا امل انتي في مقام والدتي
ماما : طب احكيلنا الحكايه بقي
داليا : حكاية ايه ياماما
انا : انا هفهمكو كل حاجه بس مش عايز حد يفتح بوقه ويقول هاااه والشغل ده بالذات انتي يادودو
داليا : لو قولتلي دودو دي هديك بالبيضه في وشك
بابا : ماتخلص يالا
انا : بص ياعمهم كنت في يوم عادي قاعد ع القهوه قاعدين بنرغي عاادي زي اي شله فاضيه فجأه يوسف طلعلنا بحوار ماتيجو نشتغل في الكوكايين طبعا انا رفضت في البدايه والي معانا وافقو لانهم شافو الحوار سهل وبسيط وتافه الراجل هيدينا الحاجه نوصلها ونرجع وشكر **** سعيكم في الاول خدت كام الف كدا بس مع تاني صفقه مغاوري يابابا انت عارفه بلغ عني انا كنت شاكك من طريقته وشكي طلع صح وكنت عامل حسابي واحد صاحبنا وشه مظهرش طلع بعربيته قدامنا وتمت الصفقه وصفقه ورا صفقه لحد ماعملنا مبلغ حلو فشخ وكلنا بقينا معانا فلوس بس مبلغ حلو بالنسبه لزمان بالنسبالي دلوقتي شوية فكة ملهمش لزمه واشرف كان قايلي لو جيبتله مغاوري والفلوس والبضاعه هياخد بضاعته وانا هاخد الفلوس "الجزء الي جاي لسه حاكيه هي مش شغلاانه" وجه مروان قال انه لقي حتة اثار طبعا استغربنا بس قولت مصلحه اكبر من الي فاتت وطلبت من اشرف يشوفلي مشتري تخيلو يطلع مين؟ ايه ده انتو مبلمين كدا ليه
داليا : بنسمع مين؟
انا : سؤال حلو المشتري كان موسي
ماما وداليا : موسي!!
انا : لا ده انا عملت اكتر منكو وشخرت ومكنتش مستوعب وموسي اشتري مني الحته دي وكان عايز يخرج اكتر من حته برا مصر ساعدته يخرج الحاجه ودلوقتي انا معايا 27 مليون دولار
ماما : يامصيبتي؟
انا : هو انتي ليه محسساني اني بتاجر في الجواري
ماما : لا في المخدرات والاثار
انا : انا كدا حققت كل حاجه كدا اسيبها تولع بقي واحفادي الي لسه مجوش هينامو مرتاحين وانا عن نفسي هبطل
بابا : عين العقل يبني
ماما : عقل ايه انت كمان؟
بابا : يا امل هو خلاص عمل يعني فعل ماضي نركز في المستقبل بقي ولا هنفضل متشعلقين في الماضي
انا : قولها ياعم ايييه ماكنتيش بتاخدي نحو انا رايح اقابل شهد
ماما : في داهيه
انا : **** يسلمك اااه داليا اوعي تقولي لشهد حااجه
داليا : طيب
انا : ايه النكد ده! انتو بتحبو الفقر صح ششششش ولا كلمه سلااام
"نزلت خدت العربيه وروحت لشهد"
انا : كنت فين يابط لما كنا فلاحيين
شهد : ايه ده خالد؟ عربية مين دي؟
انا : "نزلت من العربيه" دي عربيتي ومش عايز كلام كتير دلوقتي انا عايز حضن
شهد : احنا في الشارع الناس
انا : كسمهم محدش له عندي حاجه "ودخلت خدتها في حضني" وحشتيني اووي
شهد : وانت كمان وزعلانه منك
انا : ليه
شهد : عشان سيبتني وسافرت وانت كنت قايلي مش هبعد عنك تاني
انا : "بوست ايدها" غصب عني
شهد : يبني بقييي
انا : اييه
شهد : جسمي بيقشعر
انا : طب يلا يابنت الهبله اركبي ، عايزه تروحي فيين
شهد : اي حته اكون معاك فيها
انا : لا زحمه وكلها ناس عايزين مكان هادي
شهد : ماتيجي نروح بيتنا
انا : لا ياست خالتك هتقعد تسال مروحتيش الكليه ليه وتقرفنا وانا مش ناقص بس ممكن نروح بيتنا احنا عادي
شهد : طب يلا
انا : هاتي بوسه الاول
شهد : امممواااه يلا بقي
انا : الرجاء ربط احزمة الامان "وقومت مسرع نيك بالعربيه لقيت شهد خرجت راسها برا وبترجع" احاااا اوعي تكوني وسختي العربيه؟
شهد : انت ايه حيوان؟ انا بخاف
انا : افتكرتك حامل ماعرفش و**** انك بتخافي
شهد : من ساعة ما..
انا : "حطيت ايدي علي بوقها" انا عارف مش عايزك تنكدي علي نفسك "لقيتها بتبوس ايدي وبتدمع" ايه ده انتي بتعيطي؟ ايه الهبل ده
شهد : انا ليه ماحدش بيحس بيا
انا : ليه ياحبيبتي انا حاسس بيكي حتي بحسس علي وشك اهو ماتعيطيش بقي لو عيطي هموت نفسي
شهد : ازاي
انا : هتصرف واشوفلي موته امسحي عينك بقي
شهد : حاضر "مسحت عنيها ونزلت بدماغها علي صدري"
انا : و**** ياشهد ماكنش نفسي افصلك من اللحظه دي بس اسندي ع الكرسي عشان عايز الفيتيس في موضوع
شهد : موضوع ايه
انا : ششششششش اسندي ضهرك هبقي احضنك فوق وافتحي الشباك عايز اشرب سجاره
"وصلنا البيت انا وشهد ودخلت كانت امي بس الي موجوده"
ماما : خالد ايه ده وشهد حبيبتي تعالي بالحضن
شهد : ازيك ياطنط عامله ايه
ماما : لا طنط ايه هتكبريني؟ قوليلي ياماما
انا : ماهي كدا بتكبرك برضو يا امل
ماما : انت شايف كدا؟
انا : انا مش شايف اصلا بصي ياشهد خشي اعملي شاي وهاتيه علي اوضتي
شهد : حاضر
..
ماما : اوضة ايه انت عبيط
انا : علي فكره عندي شقه في المهندسين لو عايز اعط معاها هاخدها هناك ولا انتي شايفه ايه
ماما : ماشي ياخالد هي البت دي مش هتتحجب صح؟
انا : و**** نفسي بتبقي قموره في ال**** اوووي احلي من بنتك
ماما : مافيش احلي من بنتي
انا : شهد احلي من داليا ماتهيئيهاش لنفسك
ماما : مراية الحب عميا
انا : طب وسعي كدا انا داخل اوضتي
"دخلت قعدت وشهد جت وقفلت الباب وداخله بكوبايتين شاي خمسينه ليا انا لوحدي قومت فاتح الشباك ومولع سجاره"
انا : قوليلي بقي
شهد : ايه
انا : ايه رايك نتجوز ونسافر برا
شهد : اتنيل مش لما نعمل خطوبه الاول
انا : علي حق تعالي هنا جنبي قاعده بعيد ليه
"خدت شهد في حضني وعدي تلت شهور وامتحننا ما انا مش هقعد اهري في كلام ملهوش لزمه"
شهد : مبرووك ياحبيبي
انا : علي ايه
شهد : انت جيبت 98%
انا : يابن اللعيبه ياياسر
شهد : ياسر مين ده
انا : وانا صغير كانو بيقولولي ياسر المهم ايه المشكله يعني انا كنت عامل حسابي اقفل
شهد : و**** كتير عليك اصلا هو انت كنت بتذاكر
انا : لا
شهد : امال ايه
انا : في حاجات اهم من المذاكره
شهد : ايه هي
انا : النشاط والحيويه معلش استني ارد ، ايه ياعم مش شايفني مع الحته
موسي : ياعم بقي انا صاحي مبضون الكلام علي ايه
انا : احا يعني انت نايم بدري عشان تصحي للكلام؟
موسي : يبني ماتوجعش بضاني بقي هنعمل ايه النهارده
انا : سيبني عشان انا عريس دلوقتي ورايح مع اونكل سامي نحجز القاعه بالليل
موسي : اونكل؟ اعتر فيك بس وهنيكك
انا : **** يخليك ياعمهم
موسي : احااا هي معلماك الادب يامتناك ههههه
انا : العفو ياباشا مع السلامه "وقفلت في وشه" ايه ياقلبييي
شهد : شششششش انا عروسه يعني الاسبوع الجاي هبقي بفستان وانت تلبسني دبلة الخطوبه يالولييي
انا : انا نفسي في الدخله في حاجات اهم من الدبله هموت والبسهالك
شهد : اتلم ياحيوان
انا : قصدي علي مريلة المطبخ علي فكره انتي ليه ظالمه
شهد : ياجدع
انا : بطلو ظلم بقي حرااااام
شهد : ممثل وحش اووي
انا : بجد و****؟
شهد : اووووي
انا : ماثرتش فيكي؟
شهد : تؤتؤ
انا : خالص
شهد : ولاااا الهوا
انا : طب غوري بقي
شهد : اغور ايه ولاااااا هتخرجني ولا ابلعك
انا : ياه ياشهد حتي انتي بقيتي زيهم وبتاعت مصلحتك؟
شهد : هبلعك
انا : يابنتي انتي شبر ونص اصلا مش لايق عليكي الكلام ده "ورزعتها قفا" شوفتي انك هفأ
شهد : بس بعرف امثل مش زيك فاشل
انا : هفأ
شهد : فاشل
انا : لبوه
شهد : ايه قوولت اييه؟
انا : نجووي خالتو نجوي **** يرحمها كانت زيك كدا
شهد : اااه ياعيييني
انا : يلا بقي بلاش لكاعه
"في مساء هذا اليوم"
ادريانو : هل ستسطيع ان تنجز هذا العمل؟
انا : الصوت بيقطع ياعم بتقول ايه اقف في حته فيها شبكه وبعدين اديني كاكا راجل ابن بلد وبيفهم في الاصول
كاكا : ايه ياخالد
انا : ايه ياعم ماتكلمني انت علي طول ده هربان من فيلم كرتون
كاكا : طب ياخالد هتعرف تنجز المهمه دي
انا : قولها تاني القراء مش فاهمين
كاكا : هتعرف تقتله؟
انا : ياباشا انا مش بتاع قتل انا البسه تهمه الففه حوالين شعر طيزه انما اقتل ايه
كاكا : خالد احنا عنينا في كل حته لو مخلصتش هنخلص علي حبيبة القلب
انا : وايه الي يضمنلك ان انا اترعبت انا مابتهددش وطلاما بقي جيبت سيرة حبيبة القلب يبقي هات اخرك
كاكا : انت بتلعب بالنار وهنشوف حد يقتله غيرك بس انت الي هتخسر
انا : يححح اااه اووووف يحححح
كاكا : ايه
انا : النار ياعم لسعتني بس شوية مياه وطفيتها عادي
كاكا : انت شابف كدا
انا : ياعم بهزر انت قفوش ليه هننفذ امتي
كاكا : بعد شهر هيكون رجع مصر ولو قتلته كل واحد هيترقي يعني ادريانو هيبقي مكانه وانت مكاني وانا مكان ادريانو
انا : عايز مكان ادريانو يعني؟
كاكا : اه
انا : تيك بوووم
كاكا : يعني ايه
انا : اظن الرساله وصلت وكمان لما الاسطوره ده يعرف ان ادريانو كان عايز يخونه وراح فيها هنبقي في الحته الشمال ومدفيين قفصه الصدري
كاكا : هو هينزل بعد شهر ياخالد وخلص ااه شهر
انا : يعني اتفقنا؟
كاكا : اتفقنا
انا : كلمني بقي في وقت مايكونش جمبك في وسلملي علي ماريا كسها وحشني نيييك سلام
كاكا : سلام ياعم
"احا ايه البضان الي انا فيه ده ددمم؟ احاااا ددمم؟ هو انا ليه كل ماده بتورط اكتر في حوارات انا اصلا مش قدها بس كسمي مانا الي دخلت السكه بنت المتناكه الي مش هخرج منها دي احا كل ده وانا عندي 20 سنه امال كمان 10 سنين هبقي ايه تاجر جواري! انا اروح اشوف القاعه كسمكو خلينا نشوف افراحنا"
انا : "رنيت علي سامي" عم العااالم عارف انا لما ابقي رئيس الجمهورية هخليك ايه
سامي : قول
انا : وزير الروقان
سامي : دي وزاره جديده
انا : أروق وزاره في الوزاير كلها انت فين كدا
سامي : كنت لسه هكلمك مع انك ماينفعش تيجي بس مااشي ياسيدي
انا : ياعم احنا عيله واحده شهد بس جايه معاك ولا لا عشان وحشتني اووي
سامي : لا شهد مش جايه
انا : ليه
سامي : عندها شغل كتير في البيت ومش هينفع تيجي
انا : ياعم شغل بيت ايه ياعم ماتتعبوناش
سامي : انت يبني كافر العيد داخل
انا : ااه مانا عارف وبصوم اهو
سامي : حاسك كداب كدا
انا : خلص بقي وتعالي ده شهد مابترغيش معايا كدا
سامي : مسافة السكه اهو
"جالي سامي وروحنا علي قاعة اللؤلؤه"
سامي : عايزين نعرف مواعيد الحجز امتي والحجز بكام
"هنسمي الي واقف هناك لؤلؤ عشان شخص مش مهم"
لؤلؤ : اتفضلو ارتاحو يافندم تشربو حاجه
انا : انا عايز سحلب
لؤلؤ : لا للاسف مش موجود
انا : مانا عارف يااعم انا عايز اعرف مواعيد الحجز
لؤلؤ : في معاد فاضي بعد اسبوع غير كدا يبقي الشهر الجاي
انا : لا خلينا في الي بعد اسبوع ده
سامي : وقولنا ع السعر
لؤلؤ : هناخد منكو عربون 10 الاف ويوم الفرح هناخد 30 الف
انا : بص انت خد ال40 علي طول ماتفرهدناش
سامي : بس انا مش معايا المبلغ كلو
انا : يااامسهل خد كدا دول 10 كدا 20 كدا 21 كدا 30 و10 تاني يبقي 40 وادي 1000 جنيه لو ملقيتش جاتوه عدل هفرج عليكو الناس اشطا؟
لؤلؤ : هنكون عند حسن ظن حضرتك يافندم
انا : يلا ياعم سامي عشان في ماتش جامد فشخ يادوب نلحق "خدته وخرجنا"
سامي : ايه يبني الي انت بتعمله ده انت بتحرجني؟ وبعدين الاصول بتقول ان الخطوبه علي اهل العروسه
انا : ياعمهم انت كتر خيرك انك كبرتها وانا مش هقول حاجه خليهم معاك انت هات لشهد هديه كدا فخمه فرحها وبعدين انا الي اتقدمتلها مش انت
سامي : يابني بس ما.....
انا : مابسش ياعم سامي هاتلها هديه وبعدين شهد دي نور عيني لو تعوز ايدي اقطعهالها
سامي : **** يخليكو لبعض يبني
انا : يارب ياعم سامي انا بحبها اووي
سامي : وهي بتحبك اهي بترن اهي
انا : هات ارد انا ، الوو ياجزمه مش ترني عليا انا؟ انا الي خطيبك ولا هو
شهد : بس يالا
انا : ااه ما انتي خلاص ضمنتي ان الواد بيحبك بقي ف تشوطي براحتك نتجوز بس ياشهد وهخليكي تشوفي الشمس بالليل
شهد : ازاي
انا : هخلف بنت واسميها شمس انتي لازم تدخليني في تفاصيل؟
شهد : دمك سمم
انا : بحبك
سامي : احممم انا رايح اجيب سجاير
انا : ماشي ياعمهم ، بتقولي ايه يابت انتي
شهد : القاااااعه القااعه حجزتوها
انا : الخميس الجاي الي هو بعد العيد علي طول ده
شهد : بجد ياروحي؟
انا : هوووو دهه الي حلمت بيييييه ضحكته نظرة عنيييييه
شهد : بااااس صوتك مقرف
انا : ماتعرفيش ده بيجيب نسوان قد ايه ده؟
شهد : نسوان؟ خليهم ينفعوك
انا : هما بيجو بس ولا ع البال معايا ملكة جمال العالم
شهد : هيهئ
انا : بالضحكه دي قلبي متعلق
شهد : شششششش اسكت انت الي يعاملك كويس يستاهل ضرب الجزم
انا : طلب اخوي
شهد : قول ياصاحبي
انا : بلاش تلحوسي وشك انتي قمر من غير حاجه
شهد : بجد يالولي
انا : لو قولتيلي لولي دي تاني اعتبرينا فشكلنا يلا سلام عشان رايحين نتفرج ع الماتش
شهد : ماتش مين
انا : الترسانه واتحاد الشرطه
شهد : ااه طب ماشي باي
انا : good night ، اتحاد شرطة ايه يابنت العبيطه انتي كمان وعم سامي ده بيجيب سجاير من المريخ ولا ايه عم سااامي كنت فين يااعم
سامي : هنحتفل
انا : قصدك ايه
سامي : "طلع حتة حشيش"
انا : اوووووه ابويا التاني عليا الطلاق يلا بقي نشوفلنا مركب ع النيل نصطبح ونتسحر
سامي : ههههه يلا
انا : وريني بس الحته دي
سامي : خد
انا : "بشم الحته" اااااه بيور البيور ياعم سامي قد ايه انت عظيم
سامي : يلا بقي عشان نلحق نصلي الفجر النهارده
انا : يلا ياعمهم "خدت سامي وروحنا اترمينا في مركب والمراكبي قعد معانا هو سيح وسامي فرك وانا رليت وقومت مولع اول جوان" ياسيمفونيااتك يا احمد ياشييبه ااه لو لعبت يادش
المراكبي : زهر يابييه
انا : اتنين شيش يبقي دش انت مابتلعبش طاوله؟
المراكبي : لا
انا : طب خد العب كروس فاير
المراكبي : يابووووووي وه وه وه وه وه خد يابيه
انا : اهو قلب تمب اهو وريني كدا يا اشرف
سامي : اشرف مين
انا : هات ياعم عايز اشرف حشيش هههاهاءءئئئونئااا
سامي : خد بس سيبلي شويه
انا : ليه؟
سامي : صاحب الكوره
المراكبي : وانا بجي صاحب الملعب
انا : لا انت خد وسيبلنا 5 بقي
المراكبي : اسيبلكو الملعب وامشي
انا : لا العب معانا الكوره التانيه فين يااعم
سامي : معاك
انا : ااااه انت راجل صح
سامي : طب باصي
انا : استني اوريك حركه حلوه "قومت مولع الجوب وواخد نفسين" خالد ياولد استلام علي الصدر وسسسسس يعلق الكوره علي صدره وادي التمريره بلسمممم
سامي : وسامي والجول سامي يمرر
انا : مش بتاع جو انت
سامي : جو مين
انا : ياعم جو ايه بقولك جووو جووو استعراص يعني
سامي : اوعي انت يكون ليك في الجو اخاف علي شهد منك
انا : شهد دي في عنيا
سامي : ما انت مش شاايف
انا : والنبي ياعمو ارجع عشان نتسحر
المراكبي : سحر مييين
انا : روحنااااا
المراكبي : ااااه ماشي
"روحنا وفوقنا وكلنا وروقنا علي حالنا وعدي اسبوع"
"يوم الخطوبه ملطوع من الساعه 2 الضهر لحد الساعه 7 قدام الكوافير وكل شويه اروح القهوه اشرب حجرين وارجع لحد ما خرجت اخيرا"
انا : النقاش خلص؟
شهد : نقاش ايه
انا : "بقرب ايدي من وشها" الشغلانه دي
شهد : اوعييي وشي مانشفش لسه
انا : مش قولتلك نقاش تعالي اركبي وانت هتعرف تزفنا
موسي : عيب عليييك
انا : اييييييه لييييه كلو بيبيعني بالجنيييييه ايييييه علي ايييييه معاك حشيش يالااا
شهد : ماتتلم بقي
انا : حاضر ياقلبي
شهد : يالوليييي
موسي : ههههههه رد يالوليي
انا : عاجبك كدا يابلياتشو ده مابيصدق يقفش حاجه
شهد : وانا مالي يالمبي
انا : ما انتي بتبضني وبعدين انا كنت عايز اجي بشروال ايه وجع البضان ده
موسي : اه يسطا و**** انا مش عارف انا ايه الي ملبسني بدله ياعم كسمك
شهد : ماتشتمهوش عشان مروقكش
انا : اجلدي ديك امه
شهد : دي اقل حاجه عندي
"موسي ولع جوبايه"
انا : بتعمل ايه ياعم
موسي : بولع واحشش ولا احنا في بنزينه؟
شهد : صاحبك ده مستفز
انا : وريني كدا
شهد : و****
انا : ده فرح ياشوشو ماتقفشيش كدا سسسسسس اوووووف الاصطفه بوم نيك
موسي : سحااابه
انا : كان عنده حق الي سماك موسي
موسي : طلعه وخد فلوسك
انا : هات فلوسي
موسي : مش معايا
شهد : شوايه
انا : حربايه
شهد : تكايه
موسي : احا دي اتسطلت ع الريحه هههههه
انا : ما انت متناك وامك زانيه فيك
"وصلنا الفرح ودخلت لقيت شوية نسواان كسم الاحا مين دول انا خطبت شهد ليييه ودخلت علي بسم **** الرحمن الرحيم وهنبدا الليله وايه ده هي مش دي في الدخله! مش مهم بقي قومت قالع البليزر راميه لامي وقعدت ارقص وخدت عصايه من الي بيرقصو بيها وفضلت الوش وبتاع وبعدين دخلنا كل الكابلز بيرقصو سلو"
انا : مبسوطه ياروحي
شهد : اه طول عمري نفسي اعرف بيقولو ايه وهما بيرقصو
انا : عارفه
شهد : ايه ياحبيبي
انا : كل الناس دي عينها علينا دلوقتي وهيموتو ويعرفو بنقول ايه
شهد : ليه
انا : ارزع افيه
شهد : بحبك
انا : مقنونه
شهد : بيضه شمال انت بيضه شمال
انا : اه قلبك جمد ما انتي بالفستان
شهد : ده انا بعد الجواز هكفرك
انا : انتي طالق
شهد : كدا ياخالد تطلق حبيبتك روح قلبك عيونك
انا : بحبك
شهد : وانا كمان
"خلصت الاغنيه وبعدين مشينا وكل واحد راح لحاله وعدي فتره والاسطوره المافيا الكبير نزل مصر وادريانو كلمني عشان اخلص عليه قومت شادد الحته ال9 ملي ونازل رايحله"
انا : ممكن اخش اقابل الباشا
الامن : بصفتك ايه
انا : حياه او موت
الامن : بيتكلم في اللاسلكي وبيقوله في واحد عايز يقابل حضرتك بيقول حياه او موت
الاسطوره : دخلوه
انا : "دخلت واول ماشوفته" هههههههههههههههههههههههههههههههه ده الدنيا دي اوضه وصاله زي مابيقولو
"نهاية الجزء الثالث واسف نييييك ع التاخير"
التعديل الأخير بواسطة المشرف: