أمنيه رشدى
Sexaoy Princess
عضو
اولا القصه حقيقيه مليون في الميه .
في يوم كنت مروح من الكليه فبركب العربيه من قدام الكليه كده فكانت العربيه بتحمل وانا قاعد ف التويوتا اخر كنبه وراه ولاقيت بطل جت قعدت جمبي هي وصاحبتها (دول معانا في الكليه وللعلم كانت واحده مسيحيه اللي قاعده جنبي بالظبط واللي جمبها مسلمه عادي) المهم البت المسيحيه جسمها جامد اوي وكيرفي وسطها صغير ونازله علي كبير بزازها مشدوده وكبيره وبارزه من القميص اللي لبساه وفخادها كبيره وطريه اوي وكانت قاعده لازقه فيا لان صحبتها كانت طيزها كبيره برده وجامده ، المهم لاقيت البت كل شويه بتتمايل عليا وانا ابعد وكررت الموضوع كذه مره ولاقيها بتلزق فخادها فيا وبتبصلي وتضحك فانا بصراحه هجت وهي جامده فشخ ولبن روحت حطيت ايدي علي فخادها من الجمب وقرصتها قرصه خفيفه وقعدت احسس عليها حبه وارجع بايدي ناحيه طيزها كده راحت رافعه طيزها وحطيت ايدي وقعدت علي ايدي ساعتها هجت جامد وزبي كان هيطرقك البنطلون وهي بتكلم صحبتها وهي مش واخده بالها وانا روحت شديت ايدي من تحتها وانا كنت حاطت الشنطه بتاعتي علي رجلي راحت حته ايديها علي زبي وبدات تدعك فيه وكل دا هي مندمجه مع صحبتها وبتكلمها عادي وهي اول ما لمست زبي انا كنت خلاص مش قادر عايز اقوم اركبها وعماله هي تفرك زبي من فوق الهدوم وفتحتلها السوسته ودخلت ايدها مسكت زبي ساعتها صحبتها خدت بالها وانا بصيتلها وابتسمت وهي برقتلي جامد بس فضلت ساكته وبصت لصحبتها فهي سكتت وبصت قدامها بس كانت مركزه معانا وانا روحت حاطت ايدي علي كس البت اللي جمبي من تحت شنطتها وقعدت ادعك في كسها كان سخن اوي وانا كنت مبسوط ساعتها من اللي بيحصل هي فضلت ماسكه زبي وبتضغط عليه بس وانا عمال افرك كسها وهي راحت فاتحه اخر زرار ف القميص ودخلت ايدي مسكت كسها كان العسل مالي كسها وحسيت بشعر خفيف علي كسها اول ما لمست زنبورها اللي كان وافق و نافر اوي هي اتنفضت كده وبرقت روحت قرصته بين صوابعي ونزلت بايدي فرك في كسها وهي قمطت ع ايدي وقفلت رجلها وفضلت كده شويه لحد ما ايدي اتملت من عسلها خوفت لتجيب وتفضحنا شلت ايدي وبصيت لصحبتها وضحكت وبعدين روحت فتحت زرار البنطلون و وريتهم زبي الواقف ودخلتوا ع طول والبت المسيحيه بعدها بكام دقيقه نزلت المحطه بتاعتها وصحبتها فضلت معايا قاعده تبصلي بس روحت قولتها تعالي هنا قربت مني و حطيت ايدي علي كسها من بره البنطلون دعكتها شويه و مسكت زبي وبعدين نزلت هي كمان وانا كنت مبسوط فشخ وكنت هايج عليهم اوي وخصوصا ان البت كانت بطل بمعني الكلمه جسم مشوفتش زيه قبل كده ،وبقيت لما اشوفهم في الكليه نضحك لبعض وخلاص ع كده ....
اسف علي العشوائيه في الكتابه ولكن انا اول مره احكي واكتب حاجه بس اتمني تعجبكم .
في يوم كنت مروح من الكليه فبركب العربيه من قدام الكليه كده فكانت العربيه بتحمل وانا قاعد ف التويوتا اخر كنبه وراه ولاقيت بطل جت قعدت جمبي هي وصاحبتها (دول معانا في الكليه وللعلم كانت واحده مسيحيه اللي قاعده جنبي بالظبط واللي جمبها مسلمه عادي) المهم البت المسيحيه جسمها جامد اوي وكيرفي وسطها صغير ونازله علي كبير بزازها مشدوده وكبيره وبارزه من القميص اللي لبساه وفخادها كبيره وطريه اوي وكانت قاعده لازقه فيا لان صحبتها كانت طيزها كبيره برده وجامده ، المهم لاقيت البت كل شويه بتتمايل عليا وانا ابعد وكررت الموضوع كذه مره ولاقيها بتلزق فخادها فيا وبتبصلي وتضحك فانا بصراحه هجت وهي جامده فشخ ولبن روحت حطيت ايدي علي فخادها من الجمب وقرصتها قرصه خفيفه وقعدت احسس عليها حبه وارجع بايدي ناحيه طيزها كده راحت رافعه طيزها وحطيت ايدي وقعدت علي ايدي ساعتها هجت جامد وزبي كان هيطرقك البنطلون وهي بتكلم صحبتها وهي مش واخده بالها وانا روحت شديت ايدي من تحتها وانا كنت حاطت الشنطه بتاعتي علي رجلي راحت حته ايديها علي زبي وبدات تدعك فيه وكل دا هي مندمجه مع صحبتها وبتكلمها عادي وهي اول ما لمست زبي انا كنت خلاص مش قادر عايز اقوم اركبها وعماله هي تفرك زبي من فوق الهدوم وفتحتلها السوسته ودخلت ايدها مسكت زبي ساعتها صحبتها خدت بالها وانا بصيتلها وابتسمت وهي برقتلي جامد بس فضلت ساكته وبصت لصحبتها فهي سكتت وبصت قدامها بس كانت مركزه معانا وانا روحت حاطت ايدي علي كس البت اللي جمبي من تحت شنطتها وقعدت ادعك في كسها كان سخن اوي وانا كنت مبسوط ساعتها من اللي بيحصل هي فضلت ماسكه زبي وبتضغط عليه بس وانا عمال افرك كسها وهي راحت فاتحه اخر زرار ف القميص ودخلت ايدي مسكت كسها كان العسل مالي كسها وحسيت بشعر خفيف علي كسها اول ما لمست زنبورها اللي كان وافق و نافر اوي هي اتنفضت كده وبرقت روحت قرصته بين صوابعي ونزلت بايدي فرك في كسها وهي قمطت ع ايدي وقفلت رجلها وفضلت كده شويه لحد ما ايدي اتملت من عسلها خوفت لتجيب وتفضحنا شلت ايدي وبصيت لصحبتها وضحكت وبعدين روحت فتحت زرار البنطلون و وريتهم زبي الواقف ودخلتوا ع طول والبت المسيحيه بعدها بكام دقيقه نزلت المحطه بتاعتها وصحبتها فضلت معايا قاعده تبصلي بس روحت قولتها تعالي هنا قربت مني و حطيت ايدي علي كسها من بره البنطلون دعكتها شويه و مسكت زبي وبعدين نزلت هي كمان وانا كنت مبسوط فشخ وكنت هايج عليهم اوي وخصوصا ان البت كانت بطل بمعني الكلمه جسم مشوفتش زيه قبل كده ،وبقيت لما اشوفهم في الكليه نضحك لبعض وخلاص ع كده ....
اسف علي العشوائيه في الكتابه ولكن انا اول مره احكي واكتب حاجه بس اتمني تعجبكم .