• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس قصة قصه حبيبتي مع زوجها الديوث😉❤️ (1 مشاهد )

  • بادئ الموضوع الكاتب❤️😉
  • تاريخ البدء
ا

الكاتب❤️😉

بادئ الطريق في السكس
عضو
إنضم:1 مايو 2023
المشاركات:21
مستوى التفاعل:6
نقاط سكس العرب
226
اهلا عاملين اي..
القصه النهارده مختلفه شويه يلا بينا نستمتع😉❤️
انا علي، من فتره طويله وانا بحاول اقفل ايميلات السوشيال ونجحت بس بقا عندي وقت فاضي كتير اوووي ، ف يوم جا برنامج قدامي دخلت وسجلت فيه بداعي الفضول وبدات اتصفحه واعرف عليه والناس وكنت مره بنزل فيه بوست لقيت واحده تقريبا ٣٢ سنه عملت لاف علي البوست انا اصغر منها ب ٨ سنين😉 ،
دخلت اكلمها وادردش معاها شويه والكلام جاب بعضه وبدأنا نتكلم اكتر وكل يوم نطول اكتر عن اليوم ال قبله وبدأنا نتكلم ف حياتنا عموما. ونتناقش. والكلام بدأ ياخد منحني قله الادب بدأنا نتكلم اكتر لدرجه اننا كنا بنتكلم بال١٢ ساعه متواصل وطبعا عرفنا كل حاجه تقريبا عن بعض ، بعدين عدي نص يوم متكلمناش واتكلمنا بعدها وعرفت انها كانت تعبانه ، سالتها عن جوزها وبدات اعرف انه مهملها، بصراحه هو غبي اووووي ازاي يهمل حد بالجمال دا ، بدا اطمنها اني جنبها وانه مش هتكون لوحدها وفضلت جنبها لحد ما بقت احسن بكتير ، بعدها رجعنا للكلام كتير تاني وعرفت من كلامها انها اتعلقت بيا اوووي وانا كمان كنت اتعلقت بيها، عدت فتره واحنا بنتكلم ف حبيت اخلينا نقرب اكتر وبدا نتكلم اكتر لحد ما اعترفت انها بتحبني واعترفتلها بحبي بس كانت المشكله ازاي نحول العلاقه دي لاني انيكها خصوصا انها كانت جامده فشخ ولسا شباب وصوتها بيدوبني اوووي ،.
بدانا نتكلم بكل صراحه سوا ونحكي ف كل المواضيع لحد ما عرفت اعمل معاها اول علاقه ف الشات وهنا بدانا نقرب اكتر واكتر احنا الاتنين من القاهره والمسافه بينا صغيره بس كان صعب نتقابل لانها كانت لسا مكسوفه مني ولسا معملتش كدا مع حد غير جوزها ،.
طبعا لما لقيت ان جوزها مهملها كدا قررت اني انيكها قدامه وهو الي هيدخلني عليها كمان ،
بدأت اتعرف عليه منها واخدت اكونتاته وحاولت اكلمه واصاحبه وبعدين بعد فتره اتصاحبنا وبدات اكلمه عن التحرر والدياثه وعرفت بعدها منه انه مش بيتمتع اوي لما يكون مع مراته وكنت بختار حاجات معينه وابعتهاله
شويه بشويه بدا يتجاوب معايا وبدا يقولي انه بيحب الحاجات دي اوووي وانه لاول مره لما تخيل احساس ان حد مع مراته شهوته بقت عاليه اوووي وقتها عرفت ان فرصتي جات خلاص ، بدات اتكلم معاه اكتر وابعتله حاجات اكتر لحد ما قرر ياخد هو اول خطوه بعدها بفتره لقيته باعتلي استاذي عايز مساعدتك ،
قولتله عيوني يا ميدو اتفضل ، قالي انا بدات اسمتع اوووي وعايز ادخل مراتي اوووي ف الموضوع دا وخايف تزعل وخايف من رد فعلها ، قولتله سيب الباقي عليا وهات رقمها ، اداني رقمها وبعتلي صور ليها كان مصورها وهي ف الحمام او بتلعب ف كسها ،
دخلت اكلمها وعرفتها انا مين وبدأت اطور العلاقه معاها وف مره قولتلها انا عايز اجي دلوقت وانييكك قالتلي لا جوزي موجود وهيموتني قولتلها اقفلي ثواني وقومت لابس وواخد دش ع السريع وظبت نفسي اوووي وروحتلهم. ، قبل م اوصل كلمت ميدو وعرفته اني جي وكلمت هند مراته وقولتلها محضرلك مفاجئه ، اول ما روحت البيت فتحتلي ولما لقتني واقف ع الباب اتخضت وخافت بعدين لقيت ميدو من وراها بيقولي اتفضل يا علي تعال ، لقيتها واقفه فاتحه بقها ومش مصدقه ودخلت وراهم ومشيت ايدي علي طيزها بالراحه كدا من غير ما حد ياخد باله لقيتها اتنفضت كدا لقدام وبصيتلي ، كملت تحسيس عادي راحت شايله ايدي من علي طيزها وهي بتبصلي وقالت بصوات واطي اوووي كفايه يا علي جوزي اهو ،
دخلت وقعدنا انا وميدو وهي عملتلنا قهوه وشاي لميدو وجات ، وبعدين ميدو قالها اعرفكم ببعض دا علي صاحبي من فتره،قالتلي اهلا بيك يا علي عامل اي ، قولتلها بخير وبدأنا ندردش شويه وغمزت لميدو ف قال انا هعمل مكالمه بس وجي قولتله اتفضل،

قام راح طلع البلكونه وقام راجع بالراحه واقف ورا الباب وبيتفرج علينا ، اول ما قام روحت قعدت جنب هند مراته وبدا اقرب اكتر وهي خايفه وتبعد لحد ما لزقت ف الحيطه قولتلها خايفه مني يا عمري ، قالتلي علي جوزي هنا ومش هيحصلي طيب ، قولتلها مش واثقه ف حبيبك ولا اي ، وقومت ماسك ايدها وبايسها بالراحه ، لقيت قلبها بدأ نبضاته تزيد اووووي نفسها يعلي قومت مقرب منها وبايسها وهي بتحاول تفلت مني مش عارفه وانا ماسكها وهي خايفه وتقولي علي بلاش علي جوزي علي سيبني وانا ماسك فيها مش سايبها وبدات امسك بزازها ب ايدي وهي صوت نفسها علي اووووي والخوف هيموتها ، وتقولي علي بلاش وبدات تدمع وميدو بره الباب بيتفرح وبيلعب ف زبه وبعدين لقيت انها خايفه اوووي قولتلها هند ، قالتلي نعم قولتلها بحبك اووي وهنيكك دلوقت قدام العالم كله، قالتلي علي اهدي جوزي هيموتني ، قولتلها جوزك دا هنييك قدامه اول واحد ، قالتلي علي هيموتني بجد قولتلها ششش انتي ملكي وبس وبدات اقفش ف بزازها واحسسلها علي جسمها بالراحه وهي ساحت اوووي وبدات تغمض قولتلها ايه رايك نكمل قدام ميدو قالتلي لا مش هيرضي انت عبيط ، اخدتهت ف حضني وقولتلها انتي ف حضني محدش يقدر يكلمك انتي بتاعتي وبس ، بعدين ندهت علليه ميدو تعالي هنا ، دخل ولقاني راكب عليها وماسك بزازها وهي تحتي بتبصله وخايفه ، اول ما جه قالهاوحاسه ب ايه يا هند قولتله متتكلمش خالص العب ف زبك وانا هوريك ازاي تنيكها كويس ، قالي حاضر يا استاذي، وهي طبعا مش عارفه تقول اي ولا تعمل ايه ، حضنتها وقولتلها بحبك اوووي ومحدش هياخدك مني ، لقيتها بدات تهدي بين ايدي وتسيح اوووي لما بدات احك ف كسها والعب ف بزازها وبعدين قومت مقلعها مره واحده وقاع بالبوكسر بس ونيمتها علي. ضهرها علي الكنبه وشيلت رجلها علي كتفي وفتحت رجلها اوووي وبدات انيك فيها اوووي وهي تصوت وترجاني انيك فيها اكتر وفضلت انيك فيها بكل الاوضاع لحد ما خليتها تجيب لبنها مرتين وف اخر مره كنت خلاص هجيب قالتلي هاتهم علي وشي وبصت لميدو قولتلها ششش وقومت جايبهم ف كسها وهي ناااار ولقيتها غمصت وطلعت صرخه كلها متعه وحب وحضنتني اووووي ونمت فوقها شويه ميدو كان كل دا ع الكرسي جنبنا ةبيلعب ف زبه وجابهم علي وشها وهي بصراحه خساره اوووي قولت لعلي من النهارده دي مراتي انا انا بس ال انيكها تفضل انت جنبها تحرسها وانا كل يوم هجيلها انيكها قالي امرك يا سيدي براحتك انا وهي ، قولتلها من النهارده انتي مراتي وملكي وبس قالتلي بحبك اوووي قولتلها وانا اكتر يا عمري،

حاليا هي دلوقت متناكتي بعدي عليها يوميا افشخ كسها الجميل دا حتي بعد ما بقي عندنا علي وهي لسا كسها جميل برضوا😉❤️
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل