• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصتي مع اخت صاحبي (1 مشاهد )

ا

الهايج نيك

ضيف
اول اهلا بيكم احب اعرفكم بنفسي انا ميدو 20 سنه ساكن في منطقه ريفيه مش حابب اذكر هي فين قصتي بدأت من سنتين مع اخت صاحبي
(اسمها ايه 22 سنه في الوقت الوقت ده جسمها ابيض وقوامها متناسق بزازها كبيره اد الاناناسه ومشدوديه ومرفوعين لقدام وطيازها عريضه ومدوره وطول ما هي ماشيه بتترج ملبن بمعني الكلمه)
في يوم كنت واقف في البلكونه وكان الجو حر جدا كنا في عز الصيف وهي طلعت بتكنس قدام البيت وطبعا في الريف عرفين ان الاهالي شداد جدا
في اليوم ده لقيتها طالعه تكنس الشارع وانا في البلكونه هي مشافتنيش شوفت اجمل جسم ممكن تتخيله لابسه عبايه حمرا بيتي خفيفه وشفافه باين من تحتهم الكيلوت والسنتيانه بتوعها وكان لونهم اسود انا بصراحه زبي وقف وبقا هايج اوي وبقيت اضرب عليها عشره في البلكونه.
وهي كنست الشارع وبقت كل ما توطي في الشارع يظهرلي احلي بزاز واحلي طيز في العالم وانا اهيج اكتر. لحد ما في يوم جيت معدي من الشارع
ملحوضه:( عايشه هي وابوها بس)
جيت معدي من الشارع في يوم لقيت ابوها بينده عليا
هو: ياميدو
انا: نعم ي عم***
هو: دخل الهدوم اللي وقعت من علي الحبل دي ورا الباب
انا: حاضر يا عمي
شيلت الهدوم ولسه ببص فيهم لقيته كلوت وسنتيانه مشبوكين في بعض وكانو منشورين ووقعو وهو بيلم الغسيل انا زبي وقف دخلتهم ورا الباب وروحت اتخيلت الموقف وهي بتكنس الشارع وبقيت اضرب عليها عشره لحد ما في يوم اخوها اللي هو صاحبي هو عايش مع مامته عشان لوحدها ابوه وامه منفصلين
جه عند ابوه يقعد يومين ومكنتش شوفته بقالي كتير فا بقينا نسهر عندو كل يوم
واخته ككانت محترمه قدامي بس جسمها مقسم في العبايات.
حولت اقرب منها بقيت اعمل ايميلات فيك وابعتلها صور سكس وفيديوهات واحد بينيك اخت صاحبه قدام اهلها وكده.
وهي كانت بتعمل بلوكات لحد ما في يوم فكرت في فكره
كنت بكلم واحده شرموطه خليتها تعمل ايميل وتبعتلها وتكلمها فعلا عملت ايميل وكلمتها وبداو تعارف عادي بعد كدا اتصاحبو وبيقو يتكلمو فون ويتقابلو والشرموطه اللي تبعي بقت تحاول تهيجها لحد ما اتجاوبت معاها في يوم وعملو مع بعض سحاق قضو كذا مره مع بعض يمتعو بعض لحد ما بقت شدموطه كبيره وكانت بتتصور هي والشرموطه اللي تبعي ملط وطبعا كله كان معايا كلمتها من الاكونت بتاعي وقولتلها فيه حاجه جتلي عنك توديكي في داهيه وبعتلها صوره قعدت تترجاني تعرف جبتهم منين مقولتلهاش لحد ما قولتلها لو منفذتيش اللي انا عاوزه هفضحك هي طبعا وافقت واتفقت معاها علي يوم ابوها ميكنش في البيت وروحتلها واول ما دخلت قالتلي هنفذ كل اللي تطلبه بس متفضحنيش وتمسحهم قولتلها متخفيش لو سمعتي الكلام مش هفضحك.
هي قالتلي حاضر قولتلها امسح الصور بس انا نفسي فيكي وعاوزك قالتلي انت بتقول ايه ياحيوان
انا اتنرفزت ورزعتها بالكف علي وشها وقولتلها انا حيوان وابوكي هيجي يدفنك لما يشوف صورك ملط
هي اترجتني اسمحها وهي بتعيط وانا زبي دليلي خلاني سامحتها 😅
وقالتلي انا بنت مينفعش تعمل معايا حاجه
قولتلها عادي من ورا واديكي مخطوبه وقربتي تتجوزي ابقي بعد الجواز انيك قدام
هي كانت بتمانع بس مقدرتش ترفض عشان خايفه انا مسكتها حضنتها وبقيت عمال ابوس فيها زي المجنون من شفيفها لحد اول صدرها وهي لابسه العبايه.
وبعدينقلعتها العبايه والسنتيان وشلتها وانا ببوس فيها ودخلنا اوضتها وهي هاجت وبقت في عالم تاني
رميتها علي السرير وركبت عليها وبقيت ابوس في شفايفها وامص لسانها وهي بتبادلني البوس
وبقيت انزل بوس علي رقبتها وعض فيها لحد صدرها ومسكت بزها الشمال واليمين بايدي وبقيت افعصهم وحلمتها البني واقفه وطويله وهايجه نزلت عليهم مص وعض ورضاعه وهي هايجه اوي اه اه اه يا ميدو ارضعهم اووووي اوف اححححح قطع بزازي احساس حلو اوي اووووووف وانا قطعتهم لحد ما حلمتها ورمت وكملت بوس وانا نازل الحد ما وصلت للعز كله كسها اللي بينزل عسل الوردي المنفوخ بسيط قطعت الاندر ونزلت عليه زي المجنون مص وعض في زنبورها وبدعكه بصباعي جامد لحد ما لقيتها بتقولي هجيب اهههههههه اووووووف احححححح كسي براحه وراحت مغرقه وشي بعسلها وبتتأوه بمحنه بتهيجني اكتر فضلت الحس كسها يجي 10 دقايق جابت فيهم مرتين قومت وقفت علي الارض وخليتها جت تمص زبي وهي بتقولي مش قادره اول مره احس بمتعه ولسه متناكتش وانا بشدها اقومها عشان تمص زبي
قعدت وزبي بقا قدام بوقها وهي نزلت عليه مص ولا اجدعها شرموطه سالتها انتي مصيتي قبل كده
قالتلي لا انت اول واحد يخليني اجيب شهوتي
انا بقولها ولا حتي مع حد من صحباتك
هي قالت اممممم لا برضو
انا عارف انها كدابه وخليتها تكمل مص وبقيت انيكها في بوقها وهي مبرقه مش قادره تاخد نفسها.
طلعت زبي حطيته بين بزازها وهو غرقان بريقها. وهي قفلت عليه ببزازها وبقت انيكها فيهم شويه وقولتلها اعملي وضع الدوج
قامت عملت وضع الدوج علي السرير وانا جيت من وراها وجبت زيت الشعر بتاعها غرقت طيزها وزبيوبقيت ادعك خرم طيزها ووامشي صباعي حوالين خرمها وبدات ادخل صباع وهي بتتأوه اه اه اه براحه طيزي بتوجعني اووووف دخلت صباعي وبقت انيكها بيه لحد ما وسع شويه بدات ادخل اتنين واوسعه وادخل التالت لحد ما وسع اوي عدلت زبي علي خرم طيزها وبقيت ازقه براحه لحد ما الراس دخلت وهي بتصوت خوفت تفضحنا كتمت صوتها في المخده وبقيت ازقه لحد ما دخل كله وبعدين شيلت المخده وهي بقت تصوت وتصرخ وتتأوه وتقولي نيك نيك نيك يميدو انا شرموطتك من دلوقت متعني عاوزه في كسي انت دكري نيكني فينك من زمان وانا نازل نيك فيها ورزع في طيزها وضرب وطيزها حمرا من كتر الضرب وهي بتتأوه اه اه اه اححححح اووووف نيكني اوي افشخني خليني مكسحه افشخ طيزي انا لبوه وانا عمال بنيك طيزها يجي ربع ساعه نيك واقومها تمص شويه وبعدين نمت وهي ركبت علي زبي وبقت تتنطط عليه وكل ما تطلع وتنزل. وكل ما تطلع وتنزل زبك حلو اوي يدكري ممتع طيزي الشرموطه بنت اللبوه عارفه انك هايج عليا من زمان واديني تحت ايدك افشخني قطعني وانا عمال انيك فيها جامد بتتنطت علي زبي وبعدن روحت قالبها علي بطنها وحطيت مخده تحتها وروحت فاتح طيزها وراشق زبي مره وحده هي شهقت وبرقت وزي ما يكون اغم عليها وانا نازل فيها نيك وضرب ورزع وصوت اجسمنا عالي اووووي وهي بتتأوه وتعض شفيفها وتقولي نيك لبوتك نيكها اوي لحد ما قالتلي هجيب وانا كمان قولتلها هاجيب هي كانت جابت يجي 4 مرات.
بقيت ارزع جامد ورحت غارز زبي فيها جوه اوي وبقيت انطر لبني فيها وهي كمان جابت عسلها وغرقت السرير بس اخر مره جابت كتير اوووي وهي اه لبنك سخن اوي مولع طيزي ومليها اووووف انت من دلوقتي دكري وجوزي حضنتها ونمت جنبها صحيت لقيت الساعه 1:30 صحيتها ابوكي زمانه جاي من الشغل هي قامت تجري لبس وهي اصلا مش قادره تمشي وانا لبست هدومي وخرجت جري وهي بتنضف مكانا وروحت كلمتها
ابوكي جه
هي: لسه داخل البيت
انا: نضفتي
هي: اه
انا: استمتعت اوي 💋😋
هي: وانا كمان يدكري بحبك
قفلنا مع بعض وبقيت كل يوم امارس معاها فون ولما وقت مناسب يجي بتجيلي البيت او اروحلها حتي بعد جوازها
انتهت
قولولي رائيكو ❤️💋
 
  • أحببته
التفاعلات: انا الفحل
ع

عوز موجب يفشخنى

ضيف
جميله جدا تسلم ايدك قصه تجنن
 
  • أعجبني
التفاعلات: O.se3dway

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل