• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص تجارب جنسية قصتي مع زميل اختى فى الثانوي (1 مشاهد )

Y

Youssef11..

ضيف
-1-
انا اسمي مي عندي ٢٥ سنه جسمي مليان ملبن زي ما بيقولو بزازي كبيرة وبيضه وطريه اوي وطيزي كبية ومدورة وطرية وكسي كبير ومنفوخ ولونه وردي مدي على احمر واملس وناعم ، قصتي بدات من سنتين لما اختى مريم الصغيرة دخلت الثانوي وبدأت تعجب بشاب اسمه زياد طويل وعريض وجسمه جاحد ومشدود زي بتوع الافلام الاول لما كانت بتقعد تحكيلي قد ايه هو حلو مكنتش متخيله انه حلو كدا لحد ما جي اليوم المعود لما جي ياخد درس فى البيت عندنا اول ما شفته اتصدمت من حلاوته وبقيت كل مرة يجي فيها احاول ابرز مفاتني ليه وهو كل ما يشوفنى بحس عنيه بتفتش كل حته فى جسمي لحد يوم كنت لوحدي فى البيت وعرفت انه جي عشان ياخد كتاب الرياضه قلت ان دى فرصتي اقرب منه وقمت غيرت هدومي لقميس لانجري احمر ديق اوي ومفتوح من الجنبين ويدوبك لبست من تحت بانتي فتلة احمر وصدري كله طالع برة ومفتوح من الضهر وبعدها بشويه لقيت الباب بيخبط عملت نفسي بفتح لشهد تعالى خشي ياختي لقيته هو حاولت استر نفسي قدامه(تمثيل طبعا) راح داخل وقافل الباب وشاددني من وسطي وحضنني من ورا فضلت اقوله ميصحش كدا ابعد لقيته نزل باسني فرقابتي وهمسلي عند ودني تعبتيني وتعبتي قلبي معاكي لي بتعملي فيا كدا وبعدها حسيت بزبه بين فلقتين طيزي حسيت بكهربة فى جسمي كلها وايده رايحه جايه على جسمي بحنيه وهدوء وشفايفه مش سايبه رقبتي وودانى لحد ما هجت وسخنت ع الاخر وبدأت احس بسائل سخن بين فخادى لقيته بعد عنى وراح لاففنى بقا وشي لوشه وشايفه الرغبه فى عيونه والشهوة مسيطرة عليه لقيته بيبوسني بحنيه وحب وأيد ماسكه رقبتي والايد التاني على طيزي بتبعبصني وانا بدوب وبرجع بطيزي على ايده عشان تتمكن منى بعد ١٠دقايق على الوضع دا لقيته بعد عنى وبدأ يقلعني القميص وظهر جسمي وهو اوا مش شاف بزازي نزل عليهم زي العيل الصغير وفضل يعض فيهم ويفعص فيهم وانا بقيت على اخر وكسي بياكلنى اوي لحد ما بعدته عنى وقلعته كل هدومه وابفاجأت بزبه كان كبير اوي وتخين وواقف وراسه حمرة من كل الهيجان خفت ف الاول بعدين مسكته منه وشديته ورايا عالاوضه وطول الطريق وهو عمل يغرفلي بعبوص وانا بتنطر لقدام لحد ما دخلنا اوضتي وسحبته وقعدته على السرير ونزلت على ركبتي وقربت شفايفي منه وفضلت ابوسه منراه وانا بدعكه بأديا وقعدت الحس فيه وادخله فى بوقى وهو عمال يتتاوه اااه ايواا جامد دخليه اكتر وماسك شعري وبيزق راسي لحد ما دخل لحد زوري بعد ١٠ دقايق مص في زبه قومي ورمانى ع السرير ونام فوقى وفضل يبوس فى شفايفي وايده بتفعص بزازى وفضل يلحس رقبتي بعدها صدري وبطني وبعدها نزل للمكان المنشود وهو بيشم عبير كسي وبيقولى كانه بيبص بنهم علي علبه حلويات ونزل على شفايف كسي بشفايفه ويمص فيه وانا بصوت من المتعه اااااه اهه ايوا يا حبيبي مصه مصه كله ومسكت راسه وفضل اضغط عليه عشان يمص اكتر لحد ما صوتت من النشوه دخلههه اهه دخله نيكني يا حبيبي يلاا وهو قام مقرب من شفايفي وبيبوسني بكل حنيه وزبه بيحك فى كسي جامد لحد ما قام ومسك زجلي فتحها جامد ومسك بتاعه وفضل يبله بعسل كسي وبدأ يدخله مكنش راضي يدخل فى الاول لانها اول مرة ليا لاكنه دخله مرة وحدة صرخت جامد وكان فض بكارتي فضل رايح جي رايح جي لحد ما جبت شهوتى مرتين وهو جاب لبنه فى كسي وفضل نايم فى حضني لحد ما صحينا ٧ المغرب قاب لبس وباسني ومشي عشان اختي كانت راجعه من الدروس ومن ساعتها وهو بينيكني كل ما تيجي فرصه.
توتي 🥵👙مساء العمبر هاتي النمبر
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل