• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصه حقيقيه للمسابقه حدثت بالفعل (1 مشاهد )

ز

زبير محترم

ضيف
بعد يوم عمل بالشركه اخذت سيارتي وذهبت وفي طريقي للمنزل رائيت جاره لي عمرها مابين الأربعين والخمس وأربعون كنت رائيتها عده مرات بجوار المنزل الذي اسكن فيه فوقت بالسياره حيث أن الظلام بداء في النزول ومع دخول المدارس بتكون المواصلات صعبه فتوقفت بعدها ونزلت من السياره وذهبت إليها مش حضرتك ساكنه في شارع كذا ردت عاليا اهلا بيك استاذ علاء عامل ايه اه انا جارتك قولتلها طيب اتفضلي اوصلك توجهت الي السياره وفتحت لها الباب وركبت السياره كانت تلبس عبايه سمراء هي وزنها ٨٠ كيلو صدر كبير مدلدل وحلمات واضحه طيز فوق الوصف بطن صغيره وكانت حاطه ميكب خفيف و اسمه عيونها قولتلها اهلا بيكي انتي تعرفي اسمي قالتلي ايوه طبعا قولتلها انا ماعرفش اسمك انا عرفتك بالشبه قالتلي انا اسمي ساميه قولتلها اهلا بيكي وبالتالي انا اخت صاحب محل بقاله بجوار المنزل قولتلها انا كنت فاكرك مراته قالتلي لا انا ارمله من زمان جوزي اتوفي بعد سنتين وسابني وحيده تبادلنا اطراف الحديث استاذنتها أقف اجيب سجاير وعزمت عاليها بعصير أصرت انها اللي هتعزمني ونزلت من العربيه وانا بفتح اجيب العصير حسيت بحاجه ملبن كده بتزنق في كتفي وبتقولي و**** ابدا جبت السجاير ودوخت من طراوه بزازها وجابت العصير وركبت اتحركت بالعربيه وانا ساكت ولعت سيجاره قالتلي انا اسفه انت زعلت مني قولتلها لا ابدا قالتلي طيب ممكن نقف هنا نشرب العصير كان في الجهه المقابله لقسم امبابه وفي مكان باركينج كبير فاضي والجو سكوت ركنت وخليت وشي للنيل قالتلي انت اضايقك ليه وفضلت تحلفني اتكلم قولتلها ابدا انتي بس لما سندتي عاليا حسيت بصدرك اوي فحرك جوايا حجات كده فضحكت ضحكه كبيره وقالتلي بس كده للدرجاي عجبك ده الصدر وصاحبته يشرفهم انه عجبك قولتلها تسلميلي ياقمر قالت انت اللي قمر وريحه برفانك تجنن قولتلها وانتي شميته ازاي قالتلي كده وقربت من صدري وخدت نفس كبير اوي وقالت ريحتك جميله وبصلتلي باثاره كبيره قولتلها هو انتي بجد وتنحتلها كده ضحكت قولتلها طيب يلا نمشي لأحسن لو استنيت شوبه كمان في حجات هتتهور وانا مش مسؤل قامت ضحكت بكسوف وطول مانا ماشي ببصبصلها وهي بتبتسم قربنا نوصل انا بركن عربيتي في جراج جمب البيت قطعه ارض كبيره متقدمه بكيات ومعقوله جراج وتربيتي متفهمه اصلا فقولتلها انا هدخل الجراج تحبي تنزلي هنا ولا تستني نمشي سوا قالتلي اللي تحبه قولتلها طيب دخلت الجراج بكيتي جوه شويه دخلت ركنت فيها وولعت سيجاره فاقدتها بتبصلي قولتلها أشرب السيجاره وننزل كانت سانده اديها علي المخدع فبحط ايدي جت علي اديها فضحكت قولتلها ضحكت جميله بس وطي صوتك لأحسن حد يسمعك قالتلي متشكره قوي ليك كان زماني لسه واقفه واللي يسوي واللي ميسواش بيرخم عاليا قولتلها بصراحه عندهم حق انتي زي القمر ونزلت من العربيه روحت افتحها الباب بتنزل مديت ادي تمسك فيها فتحولي شدني عربيتك واطيه فبشدها طلعت فحضني وايدي اتزنقت بين بزازها قالتلي شوفت انت مرزق ازاي قولتلها شكلهم حاسين بيا
قالتلي طيب ممكن طلب قبل مانمشي انا عندي مشوار بكره ولازم حد يجي معايا وخايفه اقول لاخويا مايرداش ينفع تيجي معايا قولتلها بس بكره عندي شغل قالتلي بعد الشغل قولتلها خلاص هاتي رقمك ونظبط مع بعض رنت عاليا وسجلت رقمها علي الفون طبعا بتاع الشغل وطلعنا من الجراج قولتلها تركبي تركتك علشان ماحدش يشوفنا سوا يدخلك الشارع قالتلي حاضر ركبت توكتك وانا روحت السوبر ماركت اجيب بن وجبن وبسطرمه لاقيتها بترن عاليا قالتلي انا طلعت قولتلها حمد**** علي السلامه قالتلي انت روحت قولتلها لا انا همشي شويه قبل ماطلع قالتلي مقولتش ليه طيب كنت اتمشيت معاك ولا زهقت مني قولتلها ابدا بس بصراحه مش هطلع علشان اسمع الصوت الحلو ده قالتلي انت اللي حلو وعينك حلوه قولتلها لا طبعا انتي اللي مزه وزي القمر وكل حاجه فيكي تجنن قالتلي انت شقي خالص مايبنش عليك خالص قولتلها انتي اللي تنطقي الحجر قالتلي للدرجاي عجبوك قولتلها بصراحه يجننو قالتلي بتكلم بجد قولتلها و**** يجنن لدرجه اني كان نفسي امسكهم قالتلي ومامسكتهومش ليه قولتلها لا طبعا ماينفعش وبعدين دول لما يتمسكو يتمسكو بمزاج مش بسرعه وخوف دو محتاجين يخرجو بره السنتيال واحد يستمتع بمنظرهم كده قالتالي مش بقولك شكلك شقي اوي قولتلها و**** ظلماني قالتالي خلاص لوجيت معايا بكره هخليك تمسكهم براحتك قولتلها ازاي بقي ماقولنا ماينفعش بسربعه قالتالي ماهو المشوار انا رايحه البيت اللي في اوسيم علشان بقاله كتير مقفول وعايز يتنضف قولتلها طيب وانا هروح معاكي ازاي والناس هيقولو مين اللي معاها قالتالي لا انا هنزل بعيد وانت اركن العربيه في الحراج اللي علي ناصيه الشارع وتعال علي رجلك والبت فاضي اصلا والجيران هناك فحالها وانا هتباع معاك واستناك افتحلك الباب قولتلها خلاص اتفقنا واتفقنا اني اطلع نص يوم بدري ونتقابل عند قسم الوراق الساعه ٢ وفعلا الساعه ١.٣٠ كلمتها قالتالي انها جاهزه من بدري وانا كلمتها قبل ماوصل وهي نزلت ركبت ومشينا اول ماركبت كنت قمر بمعني الكلمه عيون مرسومه روج احمر غامق صدر مرفوع ببرا بوش اب عابيه بكابسين بس واسعه وريحه بيرفيوم سكسي ركبت العىبيه زوبري وقف تنحتلها قالتالي يلا هتفضل متنح كده وضحكت قولتلها انتي زي القمر واتحركنا نزلتها قبل الشارع شاورتلي علي الشارع وانا دخلت الجراج علي ناصيه الشارع ركنت العربيه وراضيت السايس رنيت عاليها قالتالي انا واقفه في الخوش مستنياك البيت رقم كذا قولتلها اوك دخلت الشارع هس هس خالص مافيش غير عيلين بيلعبو مديت شوفت رقم البيت ولمحت الباب موارب روحت علي البيت زقيت الباب ودخلت وقفلته لاقيتها واقفه بتقولي كل ده قربت منها قالتالي تحب نقعد فين قولتلها انا سايبلك حريه الاختبار قالتالي لاحسن السلم يتعبك قولتلها نجربو يمكن يبسطني ضحكت بدلع وطلعت السلم طبعا لمت العبايه علي طيزها وانا اتهبلت حز الاندر السبعه الصغنون باين وواضح وطيزها بترقص بمعني الكلمه طلعت تاني دور فتحت شقه مفروشه ونضيفه جدا دخلت وقالتلي اتفضل انت عايز عزومه قولتلها بصراحه انا عايز حاجه تانيه قالتالي طيب اصبر اخد نفسي راحت التلاجه جابتلي عصير وقالتالي ثواني هدخل الحمام طبعا كان في دماغي انها هترجع بقميص نوم وبتاع وهجت بقي لاقيتها جايه بالعبايه عادي وجت جمبي قالتالي اديني معاك اهو كنت بتقول ايه بقي قولتلها ممكن افك الطرحه ولسه هقرب منها لاقيتها قالتالي لا اطلب وماتمدش ايدك تنحتلها كده قولتلها طيب انا هنزل استناكي في الجراج ولما تخلصي رنيلي علشان اوصلك وقمت وفتحت باب الشقه لاقتها بتقولي طيب انت زعلت ليه قولتلها بقولك ايه انا ماليش في شغل شوق ولا تدوق ده ومن الاخر خلاص قفلت منك سبتها قالتالي طيب مش عايز تشوف دول وقامت شاده كباسيل العبايه وبان قدامي اجمل برا بوش اب شايل بطيختين كبار ومداري الحلمه بالعافيه والهاله باينه قولتلها لا انا مابريلش مش معني انك عجبتيني تتحكمي وتترسمي قالتالي براحتي ياكسمك انا سمعت كسمك وقمت رايح عاليها مديها قلم ابن متناكه وجايبها من شعرها ساحبها في الصاله ورازع الباب وقمت شادظ الطرحه وفاضح باقي كباسيل العبايه وهي تشتم وانا اضرب وقمت جتيبها من شعرها ونازل ضرب ةلي طيزها وبزازها بتزقني برجليها قمت ماسكها ونازل بوشي علي كسها هات ياعض واشد الفتله بسناني ادخلها في طيزها وهي بتشتم وقمت رازعها قلم هديت وبطلت تتشنك وقمت مطلع بزازها وهاتك يامص ورضاعه وعض وهي بدات عنيها تغرغر واهات ضعيفه واول ماعضيت الحلمه بشفايفي لاقيتها بتمسك فيا جامد وبتترعش جامد وكسها ضرب كانها بتشخ مايه مسكت الفتله شدتها جامد اتقطع ولاقيت كس بينور تخيل كده كس اسمراني بشفايف عريضه وزنبور واقف قد عقله الصباع التخين وبيلمع من مايتها وريحته تجنن وانا شوفت كده ونزلت امص والحس واعض في شفايف كسها وامص فزمبورها وهي عينها مرغرغه وفي دنيا تانيه وارفع رجليها وانا بلحس كسها واخد من كسها بصوباعي لخرم طيزها والاقي طيزها واسعه وصوباعي بيدخل عادي وهي اول ماصوباعي دخل اتشنجت والمرادي كسها نطر في وشي ايوه نطر كانك بتضرب عشره بنطر في وشي شخرت شخره بنت متناكه وقلعت البنطلون بالبوكس زوبري واقف موت واحاول ازنقه خي جسمها سايب خالص ورجليها تقيله مش مالكها قمت رافه راجلها الاتنين داقرهم في صدري وقعدت بصدري علي صدرها كسها وطيزها بانولي وبقم قدام زوبري وفضلت انيك زمبورها يعني حاطت زوبري بين شفايف كسها وبينيك اخبط راس زوبري فزمبورها وارجع لورا وهكذا وهي بدات تفوق وتوحوح وقمت مدخل زوبري رشق بغباء قامت مصوته وزقاني جامد قمت ضاربها بالقلم تاني ودخلته وفضلت انيك فيها وهي بتتلوي ١٠ ظقايق كنت خلاص هموت قجيت اسحب زوبري انزل بؤه لافت رجلها علي وسطي نزلت جواها وانا بنزل بوستها برومانسيه من شفايفها اتجاوبت معايا سبت زوبري فكسها وفضلت ابوس شفايفها ورقيتها والحس ودنها واقولها كده تخليني ااقسي عليكي بصت في عنيا كده وقامت معيطه وضمتني لحضنها اوي قلعت التيشرت وضمتها فحضني سحبت زوبري بشويش كان بداء ينام وهي عنيها غمضت علي صدري وانا بمشي ايدي ولمس صدرها واامس الحلمه بايدي ربع ساعه بدات تفتح عنيها قربت بوستها اتجاوبت معايا فضلت ابوس وامص شفايفهاةوالحس رقبتها هاجت نزلت علي بزازها ابوس وارضع واشد وهي اه بزازي حرام عليكي ارجوك بشويش طيب وقمت ماسك زوبري ومحركه علي كسها قالت اه كسي علاء بلاش وبتشدني قومت وسبتها وزبري وقف قولتلها خلاص انا هلبس وامشي قامت وقفت وحضتنتي لفيتها وحضنتها من ضهرها وز بري بين طيزها وانا ماسك بزازها وهي اول مازوبري لمس خرم طيزها اتحولت للبوه اه طيزي اه زوبرك بيحرقني نيكني فيها نفسي اتناك فيها طيزي ووضت وبتحاول تمسك زوبري تدخله فيها مش طياله ومسكت ظوبري ودخلته بحنيه بعد ما بليته الراس دخلت وهي قامت مضرطه قمت ماسكها من شعرها وزقيت اتحشر بقت تتمنيك اوي فضلت زانق وبقيت ادعك طيزها وهي اللبوه طيزها بتقمط جاظد علي زوبري فضلت انيك بشويش وهي مستلذه وبداءت صوتها يعلي ٢٠ دقيقع متوةصله نيك فطيزها علي نفس الوضع لغايه ماقعدت تقولي نزل عايزه لبنك في طيزي كنت عايزه اتناك في طيزي نكتني ليع فكسي اروي طيزي بلبنك هموت لغايه مانزلت فطيزها وقعدنا في الارض
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل