Y
yasen
ضيف
اهلا بيكم انا اول مره اكتب قصه وهي من وحي خيالي꧁نبدا انا اسمي ياسين عمري حاليا 22سنه قصتي بتبتدي من وانا عندي 18سنه لما ابتديت اسافر علي مصر اشتغل وللعلم انا يتيم مليش اخوات انا طولي 170وزني 57وانا من قريه من قري المنيا المهم ابتديت اسافر مصر مع عمي وابنه في المعمار ابتديت اشتغل واتعلم الشغل رغم اني كنت بتخنق من المعامله والشغل يعني كنت قرفان المهم اتخانقنت كالعاده بعدين فقرت اني اشيل شغل لوحدي بعدين اخدت شغل مقاولات وكنت بحاول امسك علي نفسي في المصريف بعدين اجيب ناس تشتغل معايا وكنت بكسب كويس لحد ما ****كرمني ومسكت قرش بقيت اجيب معداتي واشتريت ونشين وبقيت اتعامل مع مهندسين كتير وكانو بيحبوني لاني كنت بخلصلهم شغل المهم الدنيا كانت ماشيه معايا كويس لحد ما جه يوم اتغيرت حياتي في يوم كنت ماشي رايح الشغل وكانت عربيه هتدهسني لولا ستر****وكانت اللي سايقه وحده ست المهم اتخانقت معاها وهي اعتذرت بس طبعا كنت متضايق وظايط وهي زهقت راحت قالت وانت مش تفتح المهم شديت تاني والناس لمو الموضوع ومشيت علي شغلي اشوف الناس تبعي اللي شغالين معايا واشوف الشغل المهم بعديها بيومين جه ةاحد غيفير بيسلم عليه ويقولي في شغل في العماره اللي فيها تشيلو قولتلو ماشي قالي تعالي معايا طيب اعرفك علي المهندسه نرمين رحت اشوفها واتفق علي الشغل المهم وانا داخل عليها وبسلم لاقتها هي اللي اتخانقت معاها من يومين المهم قلتلها انتي وهي اتفاجئت وقالت انت المهم عم شداد ودا اسم الغفير قال انتو تعرفو بعض قولتلو لا المهم كنت همش وهي قالت استني عندك لو سمحت المهم وقفت وقالت لعم شداد اعملنا كوبايتن شاي لو سمحت المهم مشي يعمل شاي قولتلها نعم قالت قبل كل شيء انا اسفه علي اللي حصل بس انت كنت مذودها شوي قولتلها انا قالت معلش بقي قولتها ولا يهمك اؤمري قالت عم شداد حكالك قولتها مقالش علي تفاصيل المهم حكينا شويه واللي عرفتو انها كانت جايبه ناس يشتغلو ومشتهم بسبب تاخيرهم في الشغل ومخلصوش في الميعاد المطلوب والجيش ضاغط عليها بسبب التاخير علي فكره احنا كنا شغالين في موقع تبع الجيش المهم قولتلها واي المطلوب قالت هتنجزني في الشغل باسرع وقت المهم اتفقني علي الشغل وما الي ذلك اوصفهالكم بقي/هي طولها 170ووزنها 65وهي من النوع الكيرفي كده وبزازها كبار من اللي يعجبو وطيزها كبيره بس مش قوي وبيضاء شعرها طويل ووشكلها بالظبط تشبه الممثله ليغ داربي بالظبط اول مشفتها قولت ليغ داربي/المهم سنها 34ومطلقه وعندها شركه مقاولات يعني مبسوطه مش محتاجه فلوس المهم كنت بباشر الشغل وهي جت وسلمت عليه واثنت عليه وعلي الشغل ولانجاز وكانت مبسوطه جدا المهم انا كنت ماشي وهي عرضت عليا توصلني انا رفضت وهي اصرت توصلني بعربيتها المهم سالتني علي عنواني قولتلها ووصلتني وشكرتها وومشتبعديها تاني يوم رحت لقيتها هناك بتشوف الشغل بقولها صباح الخير قالتلي صباح النور ياستاز اي اللي ماخرك وبتضحك رحت ضحكت وهزرنا شويه وقولتلها انا مفطرتش رايح اجيبلنا فطار ولا انتي مش جعانا وبضحك وهي ضحكت وقالت خلاص ماشي تعالا انا هعزمك علي الفطار مش زيك قولتاها لا انتي وصليني بعربيتك وانا هعزمك دا بس علشان تعرفي ان احنا رجاله قوي راحت ضحكت قالت ماشي ياخوي لما نشوف المهم ركبنا العربيه ومشينا رحنا مطعم وطلبتلنا فطاروبعد مفطرنا قعدنا ندردش شويه وتسالني عن نفسي المهم عرفتها عن حياتي ونشائتي واني يتيم وازاي بقيت كده المهم حسيت اني صعبت عليها رحت قولتها اي صعبت عليكي ولا اي وضحكت راحت ضحكت قالت لا بس *****برافو عليك انك قدرت تشق طريقك ونا سالتها عن نفسها وحكت انا مطلقه وحكت عن نفسها وان بابا متوفي من وهي عندها 22سنه وازاي قدرت تشغل شركت باباها وماتتكلش علي فلوسو بس المهم ضحكت وقالت يعني انا زيك يتيمه بس الفرق ان انا عندي مامتي واختي وبتضحك رحت ضحكت قولتلها يتيمه وعندك 34سنه راحنا ضحكنا وقالت تصدق ان بقالي زمن متكلمتش وضحكت مع حد كده قولتلها ليه بس قالت بعيد عنك حياتي كانت كئيبه قولتلها وكنت هتبقي كئيبه اكتر لوكنتي كالتيني بالعربيه وضحكت وهي ضحكت قالت يا دنت قلبك اسود قلتها اسود اي بس دنتي كنتي هتموتيني قالت معلش بقي حظك انك وقعت معايا في اليوم دا دانا كنت ماشيه مش مخنوقه ومضايقه فمختش بالي قولتلها ولا يهمك فداكي راحت ابتسمت وقالت ميرسي المهم مشينا وواحنا ماشيين بالعربيه وهي بتوصلني قالت تصدق اني برتاح بالكلام معاك رحت انا بخجل كده قولتها اللي في القلب في القلب و****راحت مشت ونا بصراحه طنت بفكر فيها وعجباني عجباني علشان برتاح بالكلام معاها وبصراحه بقت بفكر فيه وفي جسمها وجمالها وانفسي اتقربلهااكتر احنا اه بقينا صحاب ويمكن اكتر بس انا عايزها اكتر من كده المهم قعدت يومين مبروحش الشغل وهو كانت بتكلمني علشان التلفون علشان اروحلها ف اعتزرت اني مش هقدر اروح لاني عندي شغل تاني المهم حسيتها من كلامها انها زعلتفا قالت حتي تعالي علشان نتحاسب وكده عايزه تجر رجلي يعني هههه المهم قولتلها صدقيني مشغول انا اكره يعني اتحاسب قولتلها اشوف وقت وتبقي نتحاسب مش مشكله قالت خلاص يوم التلات عدي عليه البيت خد حسابك قولتلها ماشي وعده كام يوم ورنيت عليها قولتلها انتي فين قالت مستنياك في البيت تعالي واليوم دا كان شته وباين كده من الجو انها هتمطر وبلفعل رحتلها وبضرب الجرس فتحتلي وسلمت عليها قالت اتفضل دخلت الشقه بصراحه فخمه وشيك جدا وديكورها عالي وواسعه المهم شافتني مركز مع الشقه قالت اي الشقه وحشه للدرجادي وبتدحك قولتلها بصراحه لقطه قالت انا اللي رسمت تصميمها لان العماره بتاعتها قالت المهم تشرب معايا قهوه قولت ماشي وعملت فنجانين قهوه وقعدنا ندردش شويه قولت انا مش شايف غيرك هنا انتي عايشه لوحدك قالت اه شفت الزمن قولت معلش بقي نصيبك وحكنا قولتلها امال اللي زيي يعمل اي ملوش حد في الدنيا وعايش لوحدي مفيش حد بيسأل عليه ولا يطمن عليه واطمن عليه المهم حست بزعلي وقالت معلش هي الدنيا كده مبتديش كل حاجه ورتبت علي ضهري رحت بصتلها وابتسمتلي رحت ابتسمتلها بخجل فقولت يلا بقي نشوف ورانا اي قالت مستعجل علي ايه قولت معلش الجو ميطمنش وشكلها كده هتمطر علشان اعرف اروح راحت صحكت بقولها بتضحكي علي ايه قالت اصلها بتمطر بره هههه قولت يانهار اسود يعني همشي هغرق هغرق قالت لا استني لما الجو يهدا قولت مينفعش افضل كتير قالت علي ما الجو يهده نكون خلثنا حسابنا ةبلفعل قعدنا نتحاسب والجو لسه برده بيمطر قعدنا ندردش كانت الساعه وصلت 8بليل قولت انا لازم امشي قالتمش هينفع هتعيا بسبب الجو ده قالت بصراحه انا عاوزه اتكلم معاك قولت اتفضلي المهم بتقولي بصراحه رغم فرق السن اللي بينا برتحلك وبحس معاك براحه في الكلام وانا قولت و****اانا بردو بحب اتكلم معاكي وبرتحلك والمهم انتبهت للبسها الضيق اللي بارز مفاتنهاوجسمها اللي هيجني عليها المهم الشيطان فضل يلعب في دماغي وكنتش قادر امسك نفسي قولتلها ممكن اسالك سؤال قالت اتفضل قولت معلش انا اسف انتي ليه متجوزتيش مع ان انا اسف بس دي حقيقه انك جميله واي حد يتمناكي وطبعا مش عارف نفسي بقول اي بسبب هيجاني وهي لاحظت هيجاني وزبي اللي تقريبا ابتدا يفضحني حسيتها مش علي بعصها مهو برضو وحده في سنها ومطلقه ومعاها شب ولوحديهم وواخدين علي بعض في الهزار عايزنها تعمل اي المهم بتكلمني قالت مش لاقيه اللي يناسبني وبس حسيتها ابتدت تسخن من منظر زبي المهم المهم قولت واي اللي يناسبك يعني وضحكت راحت ضحكت وقالت شب مش عايزه منو غير انو يحبني ويخاف عليه ويبقي مخلص ليه واهم حاجه ميكنش كداب ومش مهم السن قولت يعني لو اصغر منك قالت عادي طالما شايفاه مناسب قولت ادق علي الحديد وهو سخن قولتلها دا لو مثلن انا هترفض بالتلاته وضحكت قالت لا لي دانت اي حد يتمناك وطبعا احنا الاتنين هايجين راحت قالت تعالي نعمل فنجانين قهوه قولت يلي دخلنا المطبخ وانا علي اخري وهي كمان المهم بتعمل قهوه رحت حكيت فيها براحه قال،يعني مش واخد بالي وهي راحت بتضحك وبتقول مالك المطبخ واسع ههه انا /اسف مخدتش بالي، راحت هي رجت لوره قال يعني بتلف راحت خابطه في زبي زبي دخل بظبط بين فردتين طيزها المهم هي حست بيه اتنفضت قعدت يجي 15ثانيه وقالت اسفه وهي كانت علي اخرهاوانا على اخري انا/ مش تحاسبي هههه هي بهيجان قالت وانت مش كنت حاسب ههه وبتبصلي بصه كلها هيجان قولتلها انا لازم اشمي احسنانا مش مسؤل عن اللي هيحصل راحت بصالي بهيجان وقالت هتعمل اي يعني قولت هعمل كتير راحت ضحكت قالت كتير اي بس دنت لسه 18سنه قولت اغيظا قولت ماشي ياحجه راحت اتضايقث قالت مين دي اللي حجه دانا ست البنات قولت بنات اي بس دنتي خلاص عجزتي قالت عجزت اي دانا لسه شباب يبابا وبتزقني قولت ماشي مش همد ايدي علي حد كبير وبضحك وهي اضايقت اكتر راحت ابتدت تناكشني واناكشها وابتدينا نهزر بلايادي رحت لاففها خليت ضهرها ليه ومكتف ايده وبنضحك وهي بتقاوم رحت قولت فرصه ادق اكتر علي الحديد وهو سخن رحت زانقها علي الرخامه بتاع المطبخ وبحك زبي فى طيزها وهي بتحك طيزها فى زبي قال يعني بتقاوم وخلاص احنا الاتنين علي تكه رحت مره وحده بقيت ادعك بزازها وهي بتان وتقول انت بتعمل اي ميصحش كده وبتوحوح وانا اقولها بحبك ❤انتي جميله جدا وانا عايزك ولا امش راحت لفت عليه وقالت تمشي اي دانا مصدقت انك فهمت راحت بيساني من بقي وحضنا بعض في بوسه مشبك وانا بقفشلهابزازها وطيازها اللي مجننيني رحت رافعها علي الرخامه وبقيت ابوسه من بقها وصدره احسس عليه وهي حضناني المهم راحت نزلت من علي الرخامه وسحبتني لاوضه النوم بتاعتها راحت قافله الباب وراحت خلعتني الجاكت والهدوم وزقتني علي السرير وبصتلي بهيجان وقالت يخربيت جمالك هو في كده راحت قاعده علي زبي ونازله في بوس فى بوقي وصدري بنت المتناكه وانا بهرس طيازها وابتديت اقلعها هدومها وجسم اي بنت المتناكه فاجر راحت مقلعاني البنطلون والبوكسر وظهر الوحش راحت شهقت وابتدت تعض شفتها وقالت اي اي دا يخربيتك مش معقول وبتدت تمسك زبي وتلعب بيهوانا كنت حالق شعرتي وهوا من الهيجان ولانتصاب كبير واحمر وعلى حد تعبيرها انو عجبها مكانتش مصدقها قالت دا هيشقني المهم ابتدت تبوس فيه وتشمه قولت ياختي فرسه هتتناك راحت بصت بهيجان وقالت هتناك من حصان 🐎رحت قولتلها عايز اشوف جسمك عريان ملط قالت انت تؤمر راحت كانت بتقلع باغراء بنت المتناكه وانا علي اخري رحت هجمت عليها وبقيت اقلعها رحت شقيت السنيان وبزازها اتنطرو رحت نازل فيهم رضع ومص ولحس وهي بقول اه اه ام ام براحه مالك اهدي وانا نازل اقولها مش قادر بزازك فاجره رحت مقطع كلوتها برضه ويالهول ما رايت كس ميفرقش عن كس ليغ داربي وحماره انا بقيت ابلع ريقي من منظىها ومنظر كسها انصحكم تبحثو عنها وتشوفوها وتقولولي رايكم راحت ضاحكه قالت مالك مصدوم ليه قولتلها انا مش مصدق نفسي انا كيد بحلم قالت لا مبتحلمش يلي بقي حرام عليك مش قادر رحت نزلت قولت اجرب ابوس الكس اللي مش لقيلو وصف ده وبلفعل نزلت عليه بوس وانا هايج زي الحصان ابوس وامص والحس وهي تان واه اه اه ام ام ام يلي بقي ارجوك مش قادره حرام عليك رحت عدلت زبي وبتديت المس كسها بزبي واحركه علي كسها واشحط زبي بكسها وهي حرام عليك دخله مش قادره هموت بليز دخله رحت ابتديت ادخل براحه وطبعا لانها متناكتش من سنين فكان كسها ضيق ونا بدخل وهي اه اه براحه شويه براحه عليه حرام عليك المهم ابتديت ادخله كله براحه وهي بتتلوي من تحتي من المتعه وال
هلا بيكم انا اول مره اكتب قصه وهي من وحي خيالي꧁نبدا انا اسمي ياسين عمري حاليا 22سنه قصتي بتبتدي من وانا عندي 18سنه لما ابتديت اسافر علي مصر اشتغل وللعلم انا يتيم مليش اخوات انا طولي 170وزني 57وانا من قريه من قري المنيا المهم ابتديت اسافر مصر مع عمي وابنه في المعمار ابتديت اشتغل واتعلم الشغل رغم اني كنت بتخنق من المعامله والشغل يعني كنت قرفان المهم اتخانقنت كالعاده بعدين فقرت اني اشيل شغل لوحدي بعدين اخدت شغل مقاولات وكنت بحاول امسك علي نفسي في المصريف بعدين اجيب ناس تشتغل معايا وكنت بكسب كويس لحد ما ****كرمني ومسكت قرش بقيت اجيب معداتي واشتريت ونشين وبقيت اتعامل مع مهندسين كتير وكانو بيحبوني لاني كنت بخلصلهم شغل المهم الدنيا كانت ماشيه معايا كويس لحد ما جه يوم اتغيرت حياتي في يوم كنت ماشي رايح الشغل وكانت عربيه هتدهسني لولا ستر****وكانت اللي سايقه وحده ست المهم اتخانقت معاها وهي اعتذرت بس طبعا كنت متضايق وظايط وهي زهقت راحت قالت وانت مش تفتح المهم شديت تاني والناس لمو الموضوع ومشيت علي شغلي اشوف الناس تبعي اللي شغالين معايا واشوف الشغل المهم بعديها بيومين جه ةاحد غيفير بيسلم عليه ويقولي في شغل في العماره اللي فيها تشيلو قولتلو ماشي قالي تعالي معايا طيب اعرفك علي المهندسه نرمين رحت اشوفها واتفق علي الشغل المهم وانا داخل عليها وبسلم لاقتها هي اللي اتخانقت معاها من يومين المهم قلتلها انتي وهي اتفاجئت وقالت انت المهم عم شداد ودا اسم الغفير قال انتو تعرفو بعض قولتلو لا المهم كنت همش وهي قالت استني عندك لو سمحت المهم وقفت وقالت لعم شداد اعملنا كوبايتن شاي لو سمحت المهم مشي يعمل شاي قولتلها نعم قالت قبل كل شيء انا اسفه علي اللي حصل بس انت كنت مذودها شوي قولتلها انا قالت معلش بقي قولتها ولا يهمك اؤمري قالت عم شداد حكالك قولتها مقالش علي تفاصيل المهم حكينا شويه واللي عرفتو انها كانت جايبه ناس يشتغلو ومشتهم بسبب تاخيرهم في الشغل ومخلصوش في الميعاد المطلوب والجيش ضاغط عليها بسبب التاخير علي فكره احنا كنا شغالين في موقع تبع الجيش المهم قولتلها واي المطلوب قالت هتنجزني في الشغل باسرع وقت المهم اتفقني علي الشغل وما الي ذلك اوصفهالكم بقي/هي طولها 170ووزنها 65وهي من النوع الكيرفي كده وبزازها كبار من اللي يعجبو وطيزها كبيره بس مش قوي وبيضاء شعرها طويل ووشكلها بالظبط تشبه الممثله ليغ داربي بالظبط اول مشفتها قولت ليغ داربي/المهم سنها 34ومطلقه وعندها شركه مقاولات يعني مبسوطه مش محتاجه فلوس المهم كنت بباشر الشغل وهي جت وسلمت عليه واثنت عليه وعلي الشغل ولانجاز وكانت مبسوطه جدا المهم انا كنت ماشي وهي عرضت عليا توصلني انا رفضت وهي اصرت توصلني بعربيتها المهم سالتني علي عنواني قولتلها ووصلتني وشكرتها وومشتبعديها تاني يوم رحت لقيتها هناك بتشوف الشغل بقولها صباح الخير قالتلي صباح النور ياستاز اي اللي ماخرك وبتضحك رحت ضحكت وهزرنا شويه وقولتلها انا مفطرتش رايح اجيبلنا فطار ولا انتي مش جعانا وبضحك وهي ضحكت وقالت خلاص ماشي تعالا انا هعزمك علي الفطار مش زيك قولتاها لا انتي وصليني بعربيتك وانا هعزمك دا بس علشان تعرفي ان احنا رجاله قوي راحت ضحكت قالت ماشي ياخوي لما نشوف المهم ركبنا العربيه ومشينا رحنا مطعم وطلبتلنا فطاروبعد مفطرنا قعدنا ندردش شويه وتسالني عن نفسي المهم عرفتها عن حياتي ونشائتي واني يتيم وازاي بقيت كده المهم حسيت اني صعبت عليها رحت قولتها اي صعبت عليكي ولا اي وضحكت راحت ضحكت قالت لا بس *****برافو عليك انك قدرت تشق طريقك ونا سالتها عن نفسها وحكت انا مطلقه وحكت عن نفسها وان بابا متوفي من وهي عندها 22سنه وازاي قدرت تشغل شركت باباها وماتتكلش علي فلوسو بس المهم ضحكت وقالت يعني انا زيك يتيمه بس الفرق ان انا عندي مامتي واختي وبتضحك رحت ضحكت قولتلها يتيمه وعندك 34سنه راحنا ضحكنا وقالت تصدق ان بقالي زمن متكلمتش وضحكت مع حد كده قولتلها ليه بس قالت بعيد عنك حياتي كانت كئيبه قولتلها وكنت هتبقي كئيبه اكتر لوكنتي كالتيني بالعربيه وضحكت وهي ضحكت قالت يا دنت قلبك اسود قلتها اسود اي بس دنتي كنتي هتموتيني قالت معلش بقي حظك انك وقعت معايا في اليوم دا دانا كنت ماشيه مش مخنوقه ومضايقه فمختش بالي قولتلها ولا يهمك فداكي راحت ابتسمت وقالت ميرسي المهم مشينا وواحنا ماشيين بالعربيه وهي بتوصلني قالت تصدق اني برتاح بالكلام معاك رحت انا بخجل كده قولتها اللي في القلب في القلب و****راحت مشت ونا بصراحه طنت بفكر فيها وعجباني عجباني علشان برتاح بالكلام معاها وبصراحه بقت بفكر فيه وفي جسمها وجمالها وانفسي اتقربلهااكتر احنا اه بقينا صحاب ويمكن اكتر بس انا عايزها اكتر من كده المهم قعدت يومين مبروحش الشغل وهو كانت بتكلمني علشان التلفون علشان اروحلها ف اعتزرت اني مش هقدر اروح لاني عندي شغل تاني المهم حسيتها من كلامها انها زعلتفا قالت حتي تعالي علشان نتحاسب وكده عايزه تجر رجلي يعني هههه المهم قولتلها صدقيني مشغول انا اكره يعني اتحاسب قولتلها اشوف وقت وتبقي نتحاسب مش مشكله قالت خلاص يوم التلات عدي عليه البيت خد حسابك قولتلها ماشي وعده كام يوم ورنيت عليها قولتلها انتي فين قالت مستنياك في البيت تعالي واليوم دا كان شته وباين كده من الجو انها هتمطر وبلفعل رحتلها وبضرب الجرس فتحتلي وسلمت عليها قالت اتفضل دخلت الشقه بصراحه فخمه وشيك جدا وديكورها عالي وواسعه المهم شافتني مركز مع الشقه قالت اي الشقه وحشه للدرجادي وبتدحك قولتلها بصراحه لقطه قالت انا اللي رسمت تصميمها لان العماره بتاعتها قالت المهم تشرب معايا قهوه قولت ماشي وعملت فنجانين قهوه وقعدنا ندردش شويه قولت انا مش شايف غيرك هنا انتي عايشه لوحدك قالت اه شفت الزمن قولت معلش بقي نصيبك وحكنا قولتلها امال اللي زيي يعمل اي ملوش حد في الدنيا وعايش لوحدي مفيش حد بيسأل عليه ولا يطمن عليه واطمن عليه المهم حست بزعلي وقالت معلش هي الدنيا كده مبتديش كل حاجه ورتبت علي ضهري رحت بصتلها وابتسمتلي رحت ابتسمتلها بخجل فقولت يلا بقي نشوف ورانا اي قالت مستعجل علي ايه قولت معلش الجو ميطمنش وشكلها كده هتمطر علشان اعرف اروح راحت صحكت بقولها بتضحكي علي ايه قالت اصلها بتمطر بره هههه قولت يانهار اسود يعني همشي هغرق هغرق قالت لا استني لما الجو يهدا قولت مينفعش افضل كتير قالت علي ما الجو يهده نكون خلثنا حسابنا ةبلفعل قعدنا نتحاسب والجو لسه برده بيمطر قعدنا ندردش كانت الساعه وصلت 8بليل قولت انا لازم امشي قالتمش هينفع هتعيا بسبب الجو ده قالت بصراحه انا عاوزه اتكلم معاك قولت اتفضلي المهم بتقولي بصراحه رغم فرق السن اللي بينا برتحلك وبحس معاك براحه في الكلام وانا قولت و****اانا بردو بحب اتكلم معاكي وبرتحلك والمهم انتبهت للبسها الضيق اللي بارز مفاتنهاوجسمها اللي هيجني عليها المهم الشيطان فضل يلعب في دماغي وكنتش قادر امسك نفسي قولتلها ممكن اسالك سؤال قالت اتفضل قولت معلش انا اسف انتي ليه متجوزتيش مع ان انا اسف بس دي حقيقه انك جميله واي حد يتمناكي وطبعا مش عارف نفسي بقول اي بسبب هيجاني وهي لاحظت هيجاني وزبي اللي تقريبا ابتدا يفضحني حسيتها مش علي بعصها مهو برضو وحده في سنها ومطلقه ومعاها شب ولوحديهم وواخدين علي بعض في الهزار عايزنها تعمل اي المهم بتكلمني قالت مش لاقيه اللي يناسبني وبس حسيتها ابتدت تسخن من منظر زبي المهم المهم قولت واي اللي يناسبك يعني وضحكت راحت ضحكت وقالت شب مش عايزه منو غير انو يحبني ويخاف عليه ويبقي مخلص ليه واهم حاجه ميكنش كداب ومش مهم السن قولت يعني لو اصغر منك قالت عادي طالما شايفاه مناسب قولت ادق علي الحديد وهو سخن قولتلها دا لو مثلن انا هترفض بالتلاته وضحكت قالت لا لي دانت اي حد يتمناك وطبعا احنا الاتنين هايجين راحت قالت تعالي نعمل فنجانين قهوه قولت يلي دخلنا المطبخ وانا علي اخري وهي كمان المهم بتعمل قهوه رحت حكيت فيها براحه قال،يعني مش واخد بالي وهي راحت بتضحك وبتقول مالك المطبخ واسع ههه انا /اسف مخدتش بالي، راحت هي رجت لوره قال يعني بتلف راحت خابطه في زبي زبي دخل بظبط بين فردتين طيزها المهم هي حست بيه اتنفضت قعدت يجي 15ثانيه وقالت اسفه وهي كانت علي اخرهاوانا على اخري انا/ مش تحاسبي هههه هي بهيجان قالت وانت مش كنت حاسب ههه وبتبصلي بصه كلها هيجان قولتلها انا لازم اشمي احسنانا مش مسؤل عن اللي هيحصل راحت بصالي بهيجان وقالت هتعمل اي يعني قولت هعمل كتير راحت ضحكت قالت كتير اي بس دنت لسه 18سنه قولت اغيظا قولت ماشي ياحجه راحت اتضايقث قالت مين دي اللي حجه دانا ست البنات قولت بنات اي بس دنتي خلاص عجزتي قالت عجزت اي دانا لسه شباب يبابا وبتزقني قولت ماشي مش همد ايدي علي حد كبير وبضحك وهي اضايقت اكتر راحت ابتدت تناكشني واناكشها وابتدينا نهزر بلايادي رحت لاففها خليت ضهرها ليه ومكتف ايده وبنضحك وهي بتقاوم رحت قولت فرصه ادق اكتر علي الحديد وهو سخن رحت زانقها علي الرخامه بتاع المطبخ وبحك زبي فى طيزها وهي بتحك طيزها فى زبي قال يعني بتقاوم وخلاص احنا الاتنين علي تكه رحت مره وحده بقيت ادعك بزازها وهي بتان وتقول انت بتعمل اي ميصحش كده وبتوحوح وانا اقولها بحبك ❤انتي جميله جدا وانا عايزك ولا امش راحت لفت عليه وقالت تمشي اي دانا مصدقت انك فهمت راحت بيساني من بقي وحضنا بعض في بوسه مشبك وانا بقفشلهابزازها وطيازها اللي مجننيني رحت رافعها علي الرخامه وبقيت ابوسه من بقها وصدره احسس عليه وهي حضناني المهم راحت نزلت من علي الرخامه وسحبتني لاوضه النوم بتاعتها راحت قافله الباب وراحت خلعتني الجاكت والهدوم وزقتني علي السرير وبصتلي بهيجان وقالت يخربيت جمالك هو في كده راحت قاعده علي زبي ونازله في بوس فى بوقي وصدري بنت المتناكه وانا بهرس طيازها وابتديت اقلعها هدومها وجسم اي بنت المتناكه فاجر راحت مقلعاني البنطلون والبوكسر وظهر الوحش راحت شهقت وابتدت تعض شفتها وقالت اي اي دا يخربيتك مش معقول وبتدت تمسك زبي وتلعب بيهوانا كنت حالق شعرتي وهوا من الهيجان ولانتصاب كبير واحمر وعلى حد تعبيرها انو عجبها مكانتش مصدقها قالت دا هيشقني المهم ابتدت تبوس فيه وتشمه قولت ياختي فرسه هتتناك راحت بصت بهيجان وقالت هتناك من حصان 🐎رحت قولتلها عايز اشوف جسمك عريان ملط قالت انت تؤمر راحت كانت بتقلع باغراء بنت المتناكه وانا علي اخري رحت هجمت عليها وبقيت اقلعها رحت شقيت السنيان وبزازها اتنطرو رحت نازل فيهم رضع ومص ولحس وهي بقول اه اه ام ام براحه مالك اهدي وانا نازل اقولها مش قادر بزازك فاجره رحت مقطع كلوتها برضه ويالهول ما رايت كس ميفرقش عن كس ليغ داربي وحماره انا بقيت ابلع ريقي من منظىها ومنظر كسها انصحكم تبحثو عنها وتشوفوها وتقولولي رايكم راحت ضاحكه قالت مالك مصدوم ليه قولتلها انا مش مصدق نفسي انا كيد بحلم قالت لا مبتحلمش يلي بقي حرام عليك مش قادر رحت نزلت قولت اجرب ابوس الكس اللي مش لقيلو وصف ده وبلفعل نزلت عليه بوس وانا هايج زي الحصان ابوس وامص والحس وهي تان واه اه اه ام ام ام يلي بقي ارجوك مش قادره حرام عليك رحت عدلت زبي وبتديت المس كسها بزبي واحركه علي كسها واشحط زبي بكسها وهي حرام عليك دخله مش قادره هموت بليز دخله رحت ابتديت ادخل براحه وطبعا لانها متناكتش من سنين فكان كسها ضيق ونا بدخل وهي اه اه براحه شويه براحه عليه حرام عليك المهم ابتديت ادخله كله براحه وهي بتتلوي من تحتي من المتعه والالم مع بعض بتقولي اه دخله براحه ياحبيبي وانا اقولها انت عشيقتي وحبيبتي وهي تقولي بحبك بموت فيك أنت سبعي وانا شرموطك وخدامتك انا عجبني اللي بتقوله وابتديت ازود سرعتي فى النيك وهو هايجه خالص ابتديت زود من وتيرتي واسرع الرتم لحد ما خرجت زبي مره وحده وهي اكن سحبت روحها وبتقول طلعته ليه سيله بعصبيه قولتلها لفي نغير الوضع وهي بغضب لفت وضع الحصان علي ايدها ورجلها ومصدرالي طيزها رحت اشم كسها والحسه وامصه وهي بتوحوح واعضعض زنبورها وهي فرجحت رجليها 🦵رحت مدخل زبي واه من ده وضع متعه متعه بقيت ادخل زبي كامل وهي ترجع عليه بكسها وصوت الطرقه طبله ههه وصوت صويها حاجه خيال وهي اه اه اه اي اي اي اه اه اه اه اه كمان بحبك وبموت فيك وبعشقك اوى اوى كمان ياسبعي يادكري نيك عشيقتك انت خلاص بقيت بتاعي انا بس انت بتاعي انا بس انا بس اللي هتناك منك مش هتتجوز حد خالص علشان انت زبرك يخصني ااااااه ااااااي ااااااااه ااااااه ااااااي ااااااااه ااااااه ااااااي ااااااااه ااااااه ااااااي خلاص هجيب مش قادره هجيب وانا كمان هنزل ونزلنا مع بعض في كسها وهي جسمها ساب واعصابها راحت نايمه وانا زبي فى كسها وحاضنها من وسطها ونايم علي ضهرها وزبي بيصفي في كسها وهي كمان عمال تجيب عسلها المهم نمنا شويه بعدين قمت وهي قامت وفقنا من اللي كنا فيه وانا كنت خجلان وهي كانت مكسوفه فقولتلها انا هخش اغير هدومي وهي متكلمتش وظخلت غيرت هدومي وعقبال ما طلعت من الحمام كانت هي كمان غيرت هدومها وقاعده في الصاله رحت رايحلها وقعدت ومتكلمتش وهي كمان متكلمتش خالص وبكده يكون خلص جوزئنا الاول قولولي رايكم في التعليقات علشان اكمل
هلا بيكم انا اول مره اكتب قصه وهي من وحي خيالي꧁نبدا انا اسمي ياسين عمري حاليا 22سنه قصتي بتبتدي من وانا عندي 18سنه لما ابتديت اسافر علي مصر اشتغل وللعلم انا يتيم مليش اخوات انا طولي 170وزني 57وانا من قريه من قري المنيا المهم ابتديت اسافر مصر مع عمي وابنه في المعمار ابتديت اشتغل واتعلم الشغل رغم اني كنت بتخنق من المعامله والشغل يعني كنت قرفان المهم اتخانقنت كالعاده بعدين فقرت اني اشيل شغل لوحدي بعدين اخدت شغل مقاولات وكنت بحاول امسك علي نفسي في المصريف بعدين اجيب ناس تشتغل معايا وكنت بكسب كويس لحد ما ****كرمني ومسكت قرش بقيت اجيب معداتي واشتريت ونشين وبقيت اتعامل مع مهندسين كتير وكانو بيحبوني لاني كنت بخلصلهم شغل المهم الدنيا كانت ماشيه معايا كويس لحد ما جه يوم اتغيرت حياتي في يوم كنت ماشي رايح الشغل وكانت عربيه هتدهسني لولا ستر****وكانت اللي سايقه وحده ست المهم اتخانقت معاها وهي اعتذرت بس طبعا كنت متضايق وظايط وهي زهقت راحت قالت وانت مش تفتح المهم شديت تاني والناس لمو الموضوع ومشيت علي شغلي اشوف الناس تبعي اللي شغالين معايا واشوف الشغل المهم بعديها بيومين جه ةاحد غيفير بيسلم عليه ويقولي في شغل في العماره اللي فيها تشيلو قولتلو ماشي قالي تعالي معايا طيب اعرفك علي المهندسه نرمين رحت اشوفها واتفق علي الشغل المهم وانا داخل عليها وبسلم لاقتها هي اللي اتخانقت معاها من يومين المهم قلتلها انتي وهي اتفاجئت وقالت انت المهم عم شداد ودا اسم الغفير قال انتو تعرفو بعض قولتلو لا المهم كنت همش وهي قالت استني عندك لو سمحت المهم وقفت وقالت لعم شداد اعملنا كوبايتن شاي لو سمحت المهم مشي يعمل شاي قولتلها نعم قالت قبل كل شيء انا اسفه علي اللي حصل بس انت كنت مذودها شوي قولتلها انا قالت معلش بقي قولتها ولا يهمك اؤمري قالت عم شداد حكالك قولتها مقالش علي تفاصيل المهم حكينا شويه واللي عرفتو انها كانت جايبه ناس يشتغلو ومشتهم بسبب تاخيرهم في الشغل ومخلصوش في الميعاد المطلوب والجيش ضاغط عليها بسبب التاخير علي فكره احنا كنا شغالين في موقع تبع الجيش المهم قولتلها واي المطلوب قالت هتنجزني في الشغل باسرع وقت المهم اتفقني علي الشغل وما الي ذلك اوصفهالكم بقي/هي طولها 170ووزنها 65وهي من النوع الكيرفي كده وبزازها كبار من اللي يعجبو وطيزها كبيره بس مش قوي وبيضاء شعرها طويل ووشكلها بالظبط تشبه الممثله ليغ داربي بالظبط اول مشفتها قولت ليغ داربي/المهم سنها 34ومطلقه وعندها شركه مقاولات يعني مبسوطه مش محتاجه فلوس المهم كنت بباشر الشغل وهي جت وسلمت عليه واثنت عليه وعلي الشغل ولانجاز وكانت مبسوطه جدا المهم انا كنت ماشي وهي عرضت عليا توصلني انا رفضت وهي اصرت توصلني بعربيتها المهم سالتني علي عنواني قولتلها ووصلتني وشكرتها وومشتبعديها تاني يوم رحت لقيتها هناك بتشوف الشغل بقولها صباح الخير قالتلي صباح النور ياستاز اي اللي ماخرك وبتضحك رحت ضحكت وهزرنا شويه وقولتلها انا مفطرتش رايح اجيبلنا فطار ولا انتي مش جعانا وبضحك وهي ضحكت وقالت خلاص ماشي تعالا انا هعزمك علي الفطار مش زيك قولتاها لا انتي وصليني بعربيتك وانا هعزمك دا بس علشان تعرفي ان احنا رجاله قوي راحت ضحكت قالت ماشي ياخوي لما نشوف المهم ركبنا العربيه ومشينا رحنا مطعم وطلبتلنا فطاروبعد مفطرنا قعدنا ندردش شويه وتسالني عن نفسي المهم عرفتها عن حياتي ونشائتي واني يتيم وازاي بقيت كده المهم حسيت اني صعبت عليها رحت قولتها اي صعبت عليكي ولا اي وضحكت راحت ضحكت قالت لا بس *****برافو عليك انك قدرت تشق طريقك ونا سالتها عن نفسها وحكت انا مطلقه وحكت عن نفسها وان بابا متوفي من وهي عندها 22سنه وازاي قدرت تشغل شركت باباها وماتتكلش علي فلوسو بس المهم ضحكت وقالت يعني انا زيك يتيمه بس الفرق ان انا عندي مامتي واختي وبتضحك رحت ضحكت قولتلها يتيمه وعندك 34سنه راحنا ضحكنا وقالت تصدق ان بقالي زمن متكلمتش وضحكت مع حد كده قولتلها ليه بس قالت بعيد عنك حياتي كانت كئيبه قولتلها وكنت هتبقي كئيبه اكتر لوكنتي كالتيني بالعربيه وضحكت وهي ضحكت قالت يا دنت قلبك اسود قلتها اسود اي بس دنتي كنتي هتموتيني قالت معلش بقي حظك انك وقعت معايا في اليوم دا دانا كنت ماشيه مش مخنوقه ومضايقه فمختش بالي قولتلها ولا يهمك فداكي راحت ابتسمت وقالت ميرسي المهم مشينا وواحنا ماشيين بالعربيه وهي بتوصلني قالت تصدق اني برتاح بالكلام معاك رحت انا بخجل كده قولتها اللي في القلب في القلب و****راحت مشت ونا بصراحه طنت بفكر فيها وعجباني عجباني علشان برتاح بالكلام معاها وبصراحه بقت بفكر فيه وفي جسمها وجمالها وانفسي اتقربلهااكتر احنا اه بقينا صحاب ويمكن اكتر بس انا عايزها اكتر من كده المهم قعدت يومين مبروحش الشغل وهو كانت بتكلمني علشان التلفون علشان اروحلها ف اعتزرت اني مش هقدر اروح لاني عندي شغل تاني المهم حسيتها من كلامها انها زعلتفا قالت حتي تعالي علشان نتحاسب وكده عايزه تجر رجلي يعني هههه المهم قولتلها صدقيني مشغول انا اكره يعني اتحاسب قولتلها اشوف وقت وتبقي نتحاسب مش مشكله قالت خلاص يوم التلات عدي عليه البيت خد حسابك قولتلها ماشي وعده كام يوم ورنيت عليها قولتلها انتي فين قالت مستنياك في البيت تعالي واليوم دا كان شته وباين كده من الجو انها هتمطر وبلفعل رحتلها وبضرب الجرس فتحتلي وسلمت عليها قالت اتفضل دخلت الشقه بصراحه فخمه وشيك جدا وديكورها عالي وواسعه المهم شافتني مركز مع الشقه قالت اي الشقه وحشه للدرجادي وبتدحك قولتلها بصراحه لقطه قالت انا اللي رسمت تصميمها لان العماره بتاعتها قالت المهم تشرب معايا قهوه قولت ماشي وعملت فنجانين قهوه وقعدنا ندردش شويه قولت انا مش شايف غيرك هنا انتي عايشه لوحدك قالت اه شفت الزمن قولت معلش بقي نصيبك وحكنا قولتلها امال اللي زيي يعمل اي ملوش حد في الدنيا وعايش لوحدي مفيش حد بيسأل عليه ولا يطمن عليه واطمن عليه المهم حست بزعلي وقالت معلش هي الدنيا كده مبتديش كل حاجه ورتبت علي ضهري رحت بصتلها وابتسمتلي رحت ابتسمتلها بخجل فقولت يلا بقي نشوف ورانا اي قالت مستعجل علي ايه قولت معلش الجو ميطمنش وشكلها كده هتمطر علشان اعرف اروح راحت صحكت بقولها بتضحكي علي ايه قالت اصلها بتمطر بره هههه قولت يانهار اسود يعني همشي هغرق هغرق قالت لا استني لما الجو يهدا قولت مينفعش افضل كتير قالت علي ما الجو يهده نكون خلثنا حسابنا ةبلفعل قعدنا نتحاسب والجو لسه برده بيمطر قعدنا ندردش كانت الساعه وصلت 8بليل قولت انا لازم امشي قالتمش هينفع هتعيا بسبب الجو ده قالت بصراحه انا عاوزه اتكلم معاك قولت اتفضلي المهم بتقولي بصراحه رغم فرق السن اللي بينا برتحلك وبحس معاك براحه في الكلام وانا قولت و****اانا بردو بحب اتكلم معاكي وبرتحلك والمهم انتبهت للبسها الضيق اللي بارز مفاتنهاوجسمها اللي هيجني عليها المهم الشيطان فضل يلعب في دماغي وكنتش قادر امسك نفسي قولتلها ممكن اسالك سؤال قالت اتفضل قولت معلش انا اسف انتي ليه متجوزتيش مع ان انا اسف بس دي حقيقه انك جميله واي حد يتمناكي وطبعا مش عارف نفسي بقول اي بسبب هيجاني وهي لاحظت هيجاني وزبي اللي تقريبا ابتدا يفضحني حسيتها مش علي بعصها مهو برضو وحده في سنها ومطلقه ومعاها شب ولوحديهم وواخدين علي بعض في الهزار عايزنها تعمل اي المهم بتكلمني قالت مش لاقيه اللي يناسبني وبس حسيتها ابتدت تسخن من منظر زبي المهم المهم قولت واي اللي يناسبك يعني وضحكت راحت ضحكت وقالت شب مش عايزه منو غير انو يحبني ويخاف عليه ويبقي مخلص ليه واهم حاجه ميكنش كداب ومش مهم السن قولت يعني لو اصغر منك قالت عادي طالما شايفاه مناسب قولت ادق علي الحديد وهو سخن قولتلها دا لو مثلن انا هترفض بالتلاته وضحكت قالت لا لي دانت اي حد يتمناك وطبعا احنا الاتنين هايجين راحت قالت تعالي نعمل فنجانين قهوه قولت يلي دخلنا المطبخ وانا علي اخري وهي كمان المهم بتعمل قهوه رحت حكيت فيها براحه قال،يعني مش واخد بالي وهي راحت بتضحك وبتقول مالك المطبخ واسع ههه انا /اسف مخدتش بالي، راحت هي رجت لوره قال يعني بتلف راحت خابطه في زبي زبي دخل بظبط بين فردتين طيزها المهم هي حست بيه اتنفضت قعدت يجي 15ثانيه وقالت اسفه وهي كانت علي اخرهاوانا على اخري انا/ مش تحاسبي هههه هي بهيجان قالت وانت مش كنت حاسب ههه وبتبصلي بصه كلها هيجان قولتلها انا لازم اشمي احسنانا مش مسؤل عن اللي هيحصل راحت بصالي بهيجان وقالت هتعمل اي يعني قولت هعمل كتير راحت ضحكت قالت كتير اي بس دنت لسه 18سنه قولت اغيظا قولت ماشي ياحجه راحت اتضايقث قالت مين دي اللي حجه دانا ست البنات قولت بنات اي بس دنتي خلاص عجزتي قالت عجزت اي دانا لسه شباب يبابا وبتزقني قولت ماشي مش همد ايدي علي حد كبير وبضحك وهي اضايقت اكتر راحت ابتدت تناكشني واناكشها وابتدينا نهزر بلايادي رحت لاففها خليت ضهرها ليه ومكتف ايده وبنضحك وهي بتقاوم رحت قولت فرصه ادق اكتر علي الحديد وهو سخن رحت زانقها علي الرخامه بتاع المطبخ وبحك زبي فى طيزها وهي بتحك طيزها فى زبي قال يعني بتقاوم وخلاص احنا الاتنين علي تكه رحت مره وحده بقيت ادعك بزازها وهي بتان وتقول انت بتعمل اي ميصحش كده وبتوحوح وانا اقولها بحبك ❤انتي جميله جدا وانا عايزك ولا امش راحت لفت عليه وقالت تمشي اي دانا مصدقت انك فهمت راحت بيساني من بقي وحضنا بعض في بوسه مشبك وانا بقفشلهابزازها وطيازها اللي مجننيني رحت رافعها علي الرخامه وبقيت ابوسه من بقها وصدره احسس عليه وهي حضناني المهم راحت نزلت من علي الرخامه وسحبتني لاوضه النوم بتاعتها راحت قافله الباب وراحت خلعتني الجاكت والهدوم وزقتني علي السرير وبصتلي بهيجان وقالت يخربيت جمالك هو في كده راحت قاعده علي زبي ونازله في بوس فى بوقي وصدري بنت المتناكه وانا بهرس طيازها وابتديت اقلعها هدومها وجسم اي بنت المتناكه فاجر راحت مقلعاني البنطلون والبوكسر وظهر الوحش راحت شهقت وابتدت تعض شفتها وقالت اي اي دا يخربيتك مش معقول وبتدت تمسك زبي وتلعب بيهوانا كنت حالق شعرتي وهوا من الهيجان ولانتصاب كبير واحمر وعلى حد تعبيرها انو عجبها مكانتش مصدقها قالت دا هيشقني المهم ابتدت تبوس فيه وتشمه قولت ياختي فرسه هتتناك راحت بصت بهيجان وقالت هتناك من حصان 🐎رحت قولتلها عايز اشوف جسمك عريان ملط قالت انت تؤمر راحت كانت بتقلع باغراء بنت المتناكه وانا علي اخري رحت هجمت عليها وبقيت اقلعها رحت شقيت السنيان وبزازها اتنطرو رحت نازل فيهم رضع ومص ولحس وهي بقول اه اه ام ام براحه مالك اهدي وانا نازل اقولها مش قادر بزازك فاجره رحت مقطع كلوتها برضه ويالهول ما رايت كس ميفرقش عن كس ليغ داربي وحماره انا بقيت ابلع ريقي من منظىها ومنظر كسها انصحكم تبحثو عنها وتشوفوها وتقولولي رايكم راحت ضاحكه قالت مالك مصدوم ليه قولتلها انا مش مصدق نفسي انا كيد بحلم قالت لا مبتحلمش يلي بقي حرام عليك مش قادر رحت نزلت قولت اجرب ابوس الكس اللي مش لقيلو وصف ده وبلفعل نزلت عليه بوس وانا هايج زي الحصان ابوس وامص والحس وهي تان واه اه اه ام ام ام يلي بقي ارجوك مش قادره حرام عليك رحت عدلت زبي وبتديت المس كسها بزبي واحركه علي كسها واشحط زبي بكسها وهي حرام عليك دخله مش قادره هموت بليز دخله رحت ابتديت ادخل براحه وطبعا لانها متناكتش من سنين فكان كسها ضيق ونا بدخل وهي اه اه براحه شويه براحه عليه حرام عليك المهم ابتديت ادخله كله براحه وهي بتتلوي من تحتي من المتعه والالم مع بعض بتقولي اه دخله براحه ياحبيبي وانا اقولها انت عشيقتي وحبيبتي وهي تقولي بحبك بموت فيك أنت سبعي وانا شرموطك وخدامتك انا عجبني اللي بتقوله وابتديت ازود سرعتي فى النيك وهو هايجه خالص ابتديت زود من وتيرتي واسرع الرتم لحد ما خرجت زبي مره وحده وهي اكن سحبت روحها وبتقول طلعته ليه سيله بعصبيه قولتلها لفي نغير الوضع وهي بغضب لفت وضع الحصان علي ايدها ورجلها ومصدرالي طيزها رحت اشم كسها والحسه وامصه وهي بتوحوح واعضعض زنبورها وهي فرجحت رجليها 🦵رحت مدخل زبي واه من ده وضع متعه متعه بقيت ادخل زبي كامل وهي ترجع عليه بكسها وصوت الطرقه طبله ههه وصوت صويها حاجه خيال وهي اه اه اه اي اي اي اه اه اه اه اه كمان بحبك وبموت فيك وبعشقك اوى اوى كمان ياسبعي يادكري نيك عشيقتك انت خلاص بقيت بتاعي انا بس انت بتاعي انا بس انا بس اللي هتناك منك مش هتتجوز حد خالص علشان انت زبرك يخصني ااااااه ااااااي ااااااااه ااااااه ااااااي ااااااااه ااااااه ااااااي ااااااااه ااااااه ااااااي خلاص هجيب مش قادره هجيب وانا كمان هنزل ونزلنا مع بعض في كسها وهي جسمها ساب واعصابها راحت نايمه وانا زبي فى كسها وحاضنها من وسطها ونايم علي ضهرها وزبي بيصفي في كسها وهي كمان عمال تجيب عسلها المهم نمنا شويه بعدين قمت وهي قامت وفقنا منمرحبا اصدقائي نكمل الجزء الثاني من القصه نكمل بعد ما خرجت من الحمام كانت هي قاعده في الصاله رحت رايحلها وقعدت ومتكلمتش وهي كمان متكلمتش وفضلنا ساكتين شوية وبصراحه انا حسيت بالذنب لاني كنت بحبها رغم فرق السن مبينا ومش عايز ازعلها مني لاني برتاح معاها وف
ي وصت الصمت اللي احنا فيه قالت مالك ساكت ليه قولتلها انا اسف يا نرمين قالت بتتاسف علي اي قولتلها علي اللي حصل وسكت راحت هي جت قعدت جنبي لانها عارفه اني بخجل منها وحطت ايدها علي كتفي وقالت ياسين انا عارفه انك محرج مني وانا كمان محرجه منك بسبب اللي حصل ياسين انا مش شرموطه ولا دايره علي حل شعري و****انا من ساعت ما اتطلقت محدش لمسني غيرك رحت رضيت عليها قولتلها قطع لسان اللي يقول عليكي كده انا بس زعلان من نفسي اني متحكمتش في نفسي واستغليت ضعفك رحت بصيت في الارض راحت بايديها عدلت وشي عليها وقالتلي بابتسامه (بحبك ❤) رحت بصتلها باستغراب قالت انا اللي جبتك هنا علشان كده يعني قولتلها عارف قالت عارف ازاي قولتلها يعني هوا في حد بيتحاسب في البيت اي حساب بيبقي في المكتب راحت ضحكت قالت يا مكار وعاملي فيها غلبان قةلتلها مش كده بس انا قولت اشوف اخرك معايا اي قالت وطلع اخري معاك اي وضحكت قولتلها اخرك معايا اهو قاعده جمبي وضحكنا قالتلي ياسين انا بحبك بجد قولتلها وانا كمان بحبك ❤قالت بجد ياياسين قولتلها اه راحت حضناني وحطت راسه علي كتفي وقالت انا اكتر وحده مبسوطه في الدنيا دي كلها قلتلها انا اكتر المهم قولتلها انا لازم امشي قالت تمشي فين دلوقتي مش هينفع من الجو انت هتبات معايا قولتلها مش هينفع ابات معاكي حد يشوفني عندك قالت متخفش محدش بيجيلي خالص قولتلها اللي تشوفيه قالت ايوا كده اسمع الكلام قولتلها حاضر قالت اسيبك انا اروح احضر العشا قولتلها هاجي احضره معاكي قالت لا متتعبش نفسك انت خليك وانا هحضىره قولتلها لا انا عايز احضره معاكي قالت براحتك تعاله بس استحمل قلتلها حاضر ورحنا نحضر العشا وبنطبخ سوابتقولي دانت شاطر اهو قولتلها اعمل عايش لوحدي زي منتي عارفه فا لازم اتعلم الطبخ والا مين هيطبخلي قالت برافو عليك ياحبيبي بس من النهارده اعتبر نفسك مش هتاكل غير من ايدي قولتلها يامسهل قالت هيسهل بس اسكت انت قولت حاضر وجهزنا الاكل واكلنا وكانت بتاكلني بإيدها واكلها انا برضو واكلنا ولميني الاكل وقعدنا نتفرج علي التلفزيون وهي نايمة علي صدري بس صاحيه وكان احساس جميل جداً بالنسبالي ودخلنا ننام انا وهي واحنا حاضنين بعض وبصراحه كانت جميله جدا ونمنا وصحيت الصبح وهي بتصحيني بتقولي قوم بقي علشان تفطر دا كلو نوم قوم بقي وقمت وكانت مزه بصراحه قمت قولتلها صباح الخير ياحبيبتي قالت صباح النور ياحبيبي قوم خد دش 🚿ع ماحضر الفطار قولتاها ماشي قومت خدت دش وطلعت لقيتها حضرت الفطار وقعدنا نفطر سوا وبعدين لمينا الفطار وشربنا قهوه قولتلها انا همشي عشان اروح الشغل قالت شغل اي انت النهارده بتاعي قولتلها طيب اروح واجي قالت مفيش الكلام ده المهم قولتلها انتي اللي جبتيه لنفسك راحت قالت وريني هتعمل ايه يعني وبتضحك رحت رايح عليها وشايلها وهي بتضحك وبتقول هتعملي ايه قولتلها هتشوفي رحت داخل بيها اوضه النوم وكانت لبسه قميص اسود يجنن
رحت راميها علي السرير ونزلنا في بعض بوس وكنت ببوسها في شفايفها وامصه وامص لسانها بعدين أنزل علي رقبتها وبعدين صدرها بعدين طلعت بزازها بوسهم وارضعهم حلمه حلمه وهي اه اه اوف كمان ياقلبي كمان ياروحي بحبك قطع بزازي ارضعه ياحبيبي وانا نازل فيهم تقطيع ومص وهي اه اه اه اه اه اه براحه هتقطعهم رحت نازل علي اللي بعشقه كسها وبرفع القميص وبقلعها الكلوت وياحبيبي اهو ظهر ظهر ظهر روحت بايسه وفضلت ابوس كسها اكن ببوس شفايفها عمال ابوس وهي ااااااي اه اه اه براحه آه آه آه حرام عليك براحه انا هموت مش قادره استحمل انا/مش قادره مش انتي اللي مردتيش تخليني امشي استحملي بقي نرمين /انا بنت وسخه انا اللي جبته لنفسي اه اه براحه طيب اي براحه اه اه اه براحه وانا نازل فيه عض ومص رحت قولتلها عايز اطلب منك طلب قالت اؤمرني ياحبيبي قولتلها مصي زبي قالت لأ بارف قولتلها عشان خاطري قالت ياحبيبي اطلب اي شيء تاني وانا هنفزه قولتلها لا عايزك تمصي زبي قالت لا معلش قولتلها خلاص انا ماش وبراحتك قالت ماشي علي فين مفيش مشي من هنا قولتها مش هقعد غير لما تمصي زبي قالت مفيش حاجه غير كده قولتلها اه قالت خلاص ماشي همص رحت قولالها شطوره راحت رايحلها قولتلها خلعيني البنطلون راحت خلعتني البنطلون والبوكسر ومسكت زبي وبتدت تبوس راسه وتبصلي قولتلها كملي راحت باسته تانيه وابتدت تحط رأسه في بقها وتمص بعدين تمص نصه وانا بنيك بقها بزبي المهم ابتدت تاخد عليه وتمص وتعضعض وأنا بتوجع من المتعه ومن الم عضها في نفس الوقت انا /اه ايوه كده تمام ياروحي اه كمان ياحبيبتي اه اه كمان روحت مقومها ومنيمها علي السرير وعملنا وضع 69انا مص كسها وهي تمص زبي قعدنا يجي ربع ساعة بعدين قومتها وابتديت ادخل زبي جوه كسها وهي تإن نرمين /اه اه دخله دخلو كله اه عايزاه في كسي دخلو دخلو جامد ا اه اه اي اه نيك كس حبيبتك نيكو جامد روحت ابتديت ابوسها من بقها وانا بنيكها وكان احساس مفعم بالمتعه وفضلت ادك كسها جامد اووي واسرع وهي بتصرخ من المتعه والالم ونا بقولها كسك ضيق ياشرموطه يامتناكه وهي بتصرخ باستمتاع وكل ما تصوت اقولها مش انتي اللي اخترتي تقول اه اه حرام عليك انا تعبت تعبت تعبت انا بموت روحي بتطلع اهدى شويه اه اه اه اه اه اه اه اي اي اي اي اي اي برااااااحه اقولها وطي صوتك يبنت المتناكه هنتفضح تقولي مش مهم كسم الناس محدش ليه عندي حاجه محدش هينفعني نيك يادكري نيك عشيقتك المتناكه وانا لما سمعت كلامها زبي شد اكتر واتنفخ وطول اكتر بسبب هيجاني من كلامها ابتديت ادخل اسرع وادق فيها جامد خلاص اعصابي فلتت من الهيجان ولانتصاب بقيت انيك ومش سامعلها خالص بقيت اقولها خدي ياشرموطه يامتناكه وادق واسره ونازل فيها شتيمه ونيك سريع خبط ورزع فضلت حوالي ربع ساعه وهي الالم شد عليها وكسها حمر من الالم والاحتكاك بقت تصرخ وتترجاني اسيبها وتقولي حرام عليك هموت مش قادره استحمل سيبني حرام عليك سيبني ابوس ايدك سيبني اه اه براحه شويه براحه عليه حرام عليك اه اه اه اه اه براحه آه آه آه آه آه آه آه آه حرام عليك هموت خلاص مش قادره وحاولت تهرب لاكن انا مكلبش فيها وجابت شهوتها يجي اربع مرات وهي لحد اخر مره حضنتني جامد ووصلت للزروه والنشوه وجابت وهي من المتعه جسمها ساب واعصابها وعنيها اتقلبت وبتعض علي شفايفها وانا نازل فيها رزع وطرقعه راحت سابت نفسها وغابت عن الوعي ونا بردو لسه بنيك وبعضها من رقبتها ومسبت ايديها وهي مفيش خالص لحد ما خلاص حسيت اني هجيب ووانا بجيب ابتدأ زبي يشد ويتنفخ لاخره ووانا لسه هقزف رحت داحل بزبي دخله النطره في كسها وومن شده الدخله وقوته خلت نرمين تفوق بشهقه وقالت اااااااااااااااااااااااااهاه وهي بترجع لورا بسبب النطره ووانا بنطر ابتدا القزف بقي وهي قالت اااااااااااااااااااااااااااااااح ااااح ااااح وانا من المتعه عصبي راح ورتخيت من القزف وبعض رقبتها لحد منزلت كاملين وكسها بيشفط زبي ويخرج المني ويشفط ويعضر زبي ويخرج المني رحت نايم فوقيها ونمنا وحينا بعد ساعه انا قمت وشلت زبي من كسها وهي زي متكون سحبت من عليها البنطنيها وهي بردانه قامت شهقت ورجعت تاني قولتلها هتستحمي قالت مش هقدر تعبانه خالص قولتلها خلاص هشيلك واحميكي وهي من التعب مردتش رحت شايلها وهي قالت سيبني بس انا هرتاح شوية قولتلها لا انا خلاص هحميكي المهم ابتسمت وغمضت عنيها وانا شايلها واحنا ملط ودخلت بيها الحمام وابتديت اظبط الميه وهي نايمه في البانيو رحت قاعد معاها لحد ما البانيو يتملي وابتديت ابوس في رقبتها وهي اصلا تعبانه فكانت بتبتسم بس وانا امص في بزازها علشان تفوق الحد ما البانيو ما اتملا وبتديت احميها ودعك بزازها واليفها المهم اتحمينا رحت منشفها بالبشكير وواخدها وطالع لبرهوغيىت الهدوم وانا برده لحد ما شوفت الوقت لاقيت ان المغرب خلاص فاضله ساعه رحت رايحلها وهي كانت نايمه علي السرير رحت قولتلها انا ماشي ياروحي عاوزه حاجه راحت اتشعبطت فيا وقالت بدلع لا ياحبيبي بات معايا عاوزه أنام في حضنك قولتلها مش هينفع لازم امش اشوف اي اللي ورايا المهم فضلت تتحايل عليه بدلع علشان افضل معاها اللهم بصراحه انا كنت تعبانة فا قولت خلاص اريح والصبح امشي المهم قولتلها خلاص مقدرش ارفضلك طلب راحت حضنتني حضن العشاق دا عارفينو ههه المهم انا برده حضنتها رحنا بسنا بعض بوسه مشبك ونمنا في حضن بعض ونمنا ومدريناش بالدنيا لحدتاني يو قمت الساعه خمسه كان خلاص الواحد خد فاقته في النوم قمت اشطفت ولبست هدومي وبستها وهي نايمة ومحستش بيه زمشيت مشيت ووانا نازل من العماره كان في حد ماشي نازل قدامي من الدور اللي تحتينا بس هوا مششايفني انا بس اللي شايفه المهم قولت مين دا اللي صاحي بدري كده المهم مهتمتلوش وركب عربيه كانت مركونه بعيد شويه علي جنب المهم انا كنت ماشي وبفطر في. اللي حصل وازاي انا وصلت لكده واي اللي يخليني اعمل كده وان دا غلط ومش لازم افكر في اجنس لازم امسك نفسي واركز مع مستقبلي اللي معرفش هيبقي شكله ازاي ولازم اشوف حالي مش بعد ما حطيت رجلي الطريق وخطيت خطوه لقدم وابتديت اثبت نفسي وسط الناس بغلطه ارجع لوره وابعد عن الطريق لا انا لازم اشق طريقي كويس انا سني 19سنه اللي زيي منهم اللي خطب ومنهم اللي مسافر بره يشتغل ومنهم الي بيدرس وبيفكر في علامه ومركز في مستقبله ومنهم اللي بيعتمد علي فلوس 🤑ابوه يعني دول مش هيتعبو ومنهم اللي زي حالاتي بيسعا مبيفكروش غير ازاي يكسبو المهم وبكدا يكون خلص جزءنا انتظرونا الجزء القادم معلش اعزروني علي قصر القصه لاكن اوعدكم اني هطول فيها المره الجايه سلام 👋
اهلا بيكم اصدقائي اعزروني معرفتش اضم الجزء الثالث بباقي الاجزاء واطريت اني انزله وحديه يلا نبدا اهلا بيكم انا ياسين +#~~~الجزء الثالث من قصه كفاحي و ꧁مرحبا بيكم اصحابي نبدا مع بعض الجزء الثالث ꧂أهلا وسهلا بيكم انا ياسين&~طبعا بعد مامشيت وكنت بفكر في مستقبلي ودنيتي وصلت للشقه اللي انا قاعد فيها طبعا الشقه مش علي مستوى وهي في حي شعبي يعني مش زي شقه نرمين خالص ولاكن زي المثل ما بيقول علي قد لحافك مد رجليك ثم دا يعني مش نهاية الطريق المهم على بين ما وصلت كانت الساعه سته ووانا طالع لمحت حد بيراقب المكان وبيامن السلم قلت هوا باينو يوم مش فايت النهارده المهم رحت مستخبي تحت السلم وهوا نزل ومشافنيش قولت دا مين دا المهم عرفت انو خرج من الشقه الشقه جنبي قولت اه بقي كده وهتعرف ليه عزيز القارئ انا قولت ليه كده هتعرف بعدين المهم دخلت شقتي وجهزت نفسي علشان اروح اباشر الشغل في الموقع واشوف الدنيا طبعا ممكن تسأل وتقول اي اني مافور وعاطي نفسي اهميه في الشغل ومكبره قوي ونا اصلا قاعد في شقه معفنه هقولك عزيزي انك لو اشتغلت في المعمار هتعرف اهميت الشغل وبالزات لو انت شايل شغل مقاولات هتحاول تشيل شغل كتير وفي نفس الوقت عايز تتعرف علي مهندسين اكتر ويبقي ليك صيت في مجالك ودا اللي انا بحاول اعمله في شغلي وخطيط خطوه كبيره يعني زي مثلان ناشئ كره القدم لم تجيه الفرصه بيمسك فيها بإده وسنانه اتمني تكون وثلتكم المعلومه. المهم خت نفسي ومشيت علي الشغل وبباشره لحد الساعه تسعه لقيت نرمين بترن عليه رديت عليها وقولت اللي وحشاني وضحكت هههه هي ردت وقالت علي فكره انا زعلانه منك قولتلها لي بس ياحبيبتي عملت ايه قالت كده تمشي ومتصحنيش حتى على الاقل كنت افطر وامشي قولتلها معلش ياحبيبتي محبتش اصحيكي لاني عارف انك تعبانه قولت اسيبك ترتاحي قالت ولو برده كان لازم تصحيني قولتلها معلش بقي سماح قالت خلاص المهم انت اخبارك ايه قولتلها اهو تمام قالت انت فين قولتلها في الشغل حاليا قالت فيها الشغل تبعي ولا بره قولتلها لا بره قالت خلاص حاول تخلي رجالتك يركزو مع الشغل لاني مش هقدر اروح النهارده قولتلها عيوني ليكي متعوليش هم قالت ****يخليك ليا ياحبيبي قلتلها تسلميلي يلا بقي معلش هقفل معاكي باي قالت باي وقفلنا المهم قضيت يومي ومشيت روحت علي البيت ونا طالع علي السلم كانت جارتي اللي في الشقه اللي قبالي طالعه في نفس الوقت ودي كان في مشاكل بيني وبين جوزها وكنا متخانقين مع بعض فا لما شافتني قالت ياستر علي الخلق اللي تعكر اليوم بترمي كلام عليه الشرموطه المهم رحت قلت ماشي ياشرموطه صبرك عليه فقولت احرجها بقي بلي عندي فقولت اسئالها قولت الا صحيح ياام اشرف مش شفت حرامي كان نازل النهارده من فوق الساعه سته وشكلو كدا كان في شقتي ودي زي متكون ضربتها عيار قالت يامصبتي ووشها قلب وبعدين ما كانت قالبه وشها عليه حاولت تسالني وتستفسر مني اعرف حاجه ولا لا فقالت حرامي انت شوفته قولتلها اه تصدقي قالت ونت عرفته مين ونا بضحك بخبث قالتلها تقريبا كده دا شبه ابو خالد بتاع العصاره ودي خلاص اتاكدت اني خلاص عرفت انو كان خارج من عندها فقالت مش وانت اشعرفك مش يمكن يكون حد تاني وكنا وصلنا لشقتي قولتلها اصولو تقريبا كان خارج من شقتكم فا انا قلت هكلم شريف ابنك احكيله رحت دخلت شقتي وسبتها وقفلت الباب ودي فضلت واقفه متكهربه اوصفهالكم ام شريف /اسمها الهام. وسنها 46سنه وزنها يجي 75كيلو طولها حوالي 168سنتي وجسمها بالظبط زي الهام شاهبن حتي تدويرت وشها وبزازها نفس الهام شاهين وطيازها كبيره جدا من اللي بيتهزو وهي اصلا بيضه يعنى فرسه عايزه خيال وعندها ومتجوزه عم ابو اشرف ودا راجل كدا باينو علق ومش بيسد معاها وهوا مسافر بقالو اسبوع علي ليبيا وسنه 50سنه وعندهم اشرف وا سنه 30متجوز وعازل عنهم وعندهم بنتين دنيا 28وهبه 25ودول قصتهم معايا بعدين المهم بعد مغيرت هدومي ونزلت اجيب لنفسي عشا وونا طالع لقيت الهام وقفه مستنياني علي باب شقتي المهم من غير ما اتكلم فتحت الباب ودخلت وهوا قالت معلش ياياسين ممكن اتكلم معاك قولتلها اتفضلي راحت دخلت ورايا وباين علبها الخوف والارتباك وبتقلي معلش ممكن متقولش لاشرف ان محمود كان بيسرق شقتنا لانو متهور وممكن يقتلو ونا خايفه لا يتهور بتصطعبت بنت الشرموطه ومحمد دا اللي هوا ابو خالد اللي كان خارج من عندها المهم ابتديت اسطعبت عليها انا برده قولتلها لا ياام شريف مينفعش لازم يعرف علشان يتربي اصل انتي ست عايشه لوحدك كان ممكن تترجفي ولا حتي يقتلك لو شفتيه قالت علشان خاطري وبتترجاني وبتقولي انا هعمل الي انت عايزه بس متقولوش قولتلها هوا ممكن مقولوش قالت بجد قولتلها بس لو قولتي الحقيقه المهم هوا ارتبكت وقالت حقيقه اي قولتلها خلينا علي بلاطه هوا كان بيعمل ايه عندك المهم سكتت قولتلها خلاص براحتك قالت خلاص خلاص و****اول مره اعمل كده قولتها كده اللي هوا اي المهم سكتت بعديها قالت اللي في دماغك قولتلها اه ماشي تعرفي يام شريف انتي غلطي في كام مره راحت سكتت قولتلها ساكته ليه وهي باصه في الارض وقالت اللي انت عايزه هنفزهولك قولتلها خلاص ماشي بس عندي شروط قالت وانا تحت امرك فيها اللي تقوله قولتلها تقطعي علاقتك بمحمود خالص قالت حاضر واعتبرني معرفوش قولتلها واللي اقولك عليه تنفزيه قالت انا تحت امرك قولتلها طب انا متعشتش خدي اعملي عشا قالت في سواني اكون خلصت قولتلها اقلعي العبايه والطرحه راحت بصت بإستغراب وسكتت قولتلها مش قولنا هتسمعي كلامي قال حاضر المهم قلعت العباية واتخيل انت بقي يا معلم لما تكون الهام شاهبن لبسه قميص تحت العبايه وبزازها وطيازها بيترجو قدامك حاجه تخلي الحجر يلين المهم دخلت المطبخ تعمل عشا انا قولت ازلها المهم عملت العشا قالت حاجه تاني قولتلها روقي المطبخ واعملي شاي علي ما اكل المهم بصتلي زي بصه اللي هوا انت هتستعبدني ولا اي 😂قولتلها اي في حاجه راحت قالت لا وبصتلي ومشت وهي متغايظه مني رحت كلت لمت الاكل وجابت الشاي قابت حاجه تاني قبل مامشي قولتلها معايا ممكن تروقي الشقه وده بصتلي تاني اللي هوا فعلا انت هتستعبدني المهم قالت حاضرررر وهي مشت وانا بضحك المهمشربت الشاي وببصلها وهي بتروق الشقه وبتفحص جسمها وهي بتبصلي ومتضايقه وانا ببصلها برده بس هجت علي منظرها الشرموطه بزازها اللي بتتهز ولا طيازها اللي بتترج المهم نويت اني لازم انيكها رحت ماشي عليها وحاضنها من وره ودي لفتلي بتقولي مالك عايز اي قولتلها اعمل اللي قولتلك عليه ومتركزيش معايا قالت انت اتجننت رحت لطشه قلم قولتلها مالك ياشرموطه دانتي اللي جيه برجليكي لحد عندي راحت سكتت وعنيها هطق شرار وابتدت تعمل اللي كانت بتعمله قولتلها شاطره وفضلت اقفش في بزازها وطيازها رحت سبتها ورحت اامن الباب وقفلته ورحتلها كانت بتزيق البلاط رحت رفعتله القميص راحت بصت عليه بضيق رحت قولتلها شششششش وبعدين رحت ماسك الكولت اللي لابساه وكان اسود والقميص كان وردي رحت مقطع الكولت وابتديت ابعبصها وهي ساكته وبتمسح الارض رحت فضلت ابعبص فيها ونسيت اوصفلكم كسا كس احمر من الحجم العائلي ده وفتحت كسها شرخ كبير المهم فضلت ابعبص فيها بصبعتي الاتنين بعدين رحت خلعت بنطلوني وطلعت الوحش بقي وبرحت نشنت ودخلت مره وحده وده قالت اااه براحه طيب قولتلها بسي ياشرموطه وابتديت انيك فيها وهي اه اه اه اه اه اه اي اهدى شويه قولتلها اهدا أي ياشرموطه دنتي لسه متناكه منو في الصبح وابتديت ادخل زبي جوه كسها وهي تصوت وانا بنيكها وكسها شافط زبي جوه وانا بنيكها وهي تصوت تقولي براحه عليا بقي كده مينفعش وانا ولا معبرها ونا نازل فيها نطو وعمال انط عليها وهي تصوت تقولي براحه اه اه اه اه اي برااااااحه وانا نازل فيها رزع وطرقعه راحت حاولت تهرب رحت مبوط فيها جامد ومدخل زبي مره وحده راحت دي وقعت علي الارض وبزازها حسيت انهم فرقعو بسبب حملنا عليهم وبتديت اسرع وادق فيها جامد وهي خلاص خلاص براحه عليا برااااااحه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اي وانا مستمتع بصوتها رحت انتبهت قولتلها هتفضحينا ياشرموطه قالت انت السبب اي اي اي برااااااحه اه ام حرام عليك اه اه اي برااااااحه وانا نازل فيها رزع بقولها طب خدي ياشرموطه دنتي لسه هتتفشخي المهم قالت ابوس ايدك طلع زبرك ابوس زبرك طلعه بصوت الهام شاهين هههه رحت مطلع زبي وقررت اني هنيكها من طيزها ودي ابتدت تاخد نفسها لقتني مدخل راسه في طيزها ابتدت تصرخ اه اه اه طلعه طلعه ياخول وابتدت تشتم رحت انا اتنرفزت انتي بتشتميني انا يا بنت القحبه رحت حشرت زبي جوه اكتر يادوب فات تلته وتبقه تلتينو المهم دا حاولت تقوم وانا مكلب فيها وتشقاب وانا مش سايبها لحد ما رفعتها من وسطها وانا رافعها من وره وزبي في طيزها رحت نازل بيها مره وحده علي الارض وربي في طيزها ولك ان تتخيل وحده زي الهام شاهبن تنزل مره وحده علي زبك ووزنها 75كيلو ينزل علي زبك وخرم طيزها ضيق واول مره تتناك فيه المهم نزلت كده علي زبي راح زبي اتنكت فيها مره وحده حسيت باحساس غريببعد مكان طيزها ضيقه مره وحده زبي اتنكت جواها كامل ودي اول محصل كد عايزك تتخيل عملت اي ايوه عملت كده ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه عملت اااايه فيه وبتصرخ وطبعا طيزها لما ضيقه وهي مع مقاومتها ليه وبتتعصب طيزها قفلت علي زبي بطريقه الاعدام زبي مكنتش حاسس بيه زبي كله جوه طيزها وقافله عليه معرفتش اطلعه وهي تقول طلعععه طلعععععه وبتصرخ قولتلها اهدي علشان متتعوريش طيب قالت اتعور اااايه انا اتفشخت طيزي اتقطعت المهم هم بعد محاولا معرفتش اطلعه لانها مش مساعداني وبتقاوم وخايفه وخايفه لاتحرك فا ولت مبديهاش رحت ماسك بزاها اللي عامله زي البطيخ وبتديديت ازوم بزبي لانها قافله عليه وابتديت ازوم بوسطي علشان اقزف جواها وبلفعل حسيت اني هجيب رضاغت اكتر علي بزازه ومعصب بوسطي عليها واطلقت حممي البركانيه وهي تقول اااه اااااه اح اااحاااح رحت نايم علي ضهري وهي نامت بضهرها علي صدري وزبي في طيزها ومكلب في بزازها وبعضها في رقبتها وهي علي ما يبدو انا جابت شهوتها ومنتشيه ومبتتحركش فضلنا قاعدين لحد ما زبي اتصفي وبتدي يرتخي ودي بتان ام ام ان ام بصوت واطي لحد ما رفعتها من عليه وقمت دخلت الحمام واتحميت طلعت لقيتها ابتدت تفوق وتلملم هدومها قولتلها صبحيه مباركه ياعروسه ودي بصتلي بتعب وغيظ ولبست رحت ضحكت وضربتها علي طيزها وهي ماشيه راحت قالت ماشي هوريك وسابتتي ومشت المهم رحت قعدت بمسك الموبايل لقيت نرمين رنت عليا 7مرات ومردتش رحت رنيت عليها فتحت قولتلها حبيبت قلبى قالت ****باماره انك مبتدردش قولتلها و*****كنت حاطط التلفون علي الشحن ومختش بالي قالت علي الشحن ولا كنت بتلعب بديلك قولتلها انا اقدر قالت خلاص حبيت اطمن عليك بس قولتلها تسلميلي المهم فضلنا نحي ونحجي لحد الساعه 1بليل المهم اتفقني اننا نتقابل بكره بره الشغل ونروح اي مكان نقعد فيه وحددنا الوقت ونمت وصحيت علي الساعه سبعه وقولت الحق اروح الشغل بعدين اروح المعاد اللي اتفقني عليه انا ونرمين ورحت الشغل ورجعت الشقه غيرت هدومي ورحت المكان اللي نرمين مستنياني فيه المهم كان قافيه في منطقه رافيه رحت كانت مستنياني بقالها نص ساعة رحت سلمت عليها وحضنتها وبايتني في خدي المهم قالت واضح ان موعيدك مظبوطه وهي بتربع دراعها المهم قولتلها معلش ياحبيبتي انا اسف رجعت متاخر من الشغل بس قالت ماش شكلنا هناخد من دا كتير وضحكنا قولتلها اعمل اي بقي مشغول قالت امال هتعمل اي بقي في اللي جاي قولتلها اي هوا اللي جاي قالت بص ياسيدي وجه الويتر طلبت منه قهوه وهي كمان واجلنا الغدا المهم قالت بص ياسيدي انا ومجموعه شركات تبع اصحابي داخلين في مشروع كبير وعايزاك انت تشوف هتقدر تشيل اي وانا هقف معاك مش هقصر لاني خلاص عرفتك في الشغل بس اهم حاجه ترفع راسي هه قولتلها ودا عباره عن اي المشاريع ظي اللي عايزاني اخدها قالت عباره عن عشر عماير وسطيهم مستشفى طبي وكافيهات لاني الارض دي تبع رجل اعمال وعايز يبدا بالمرحله الاولي قولتلها تمام بس سيبيني اشوف دنيتي وافكر واديكي ردي مش يمكن اقولك اني هشيلو كله هههه وهي قالت وانا عارفه انك زكي ومش هتفوت الفرصه دي وزي ما قولتلك مش هقصر معاك قولتلها تمام اسبوع ارتب دنيتي واقولك على طول قالت اوكي براحتك المهم اتغدينا ورحنا نتمشي شويه بعدين لفينا بالعربيه بتاعتها لحد ما جه الليل ورحنا اتعشينا في مطعم وهي كانت مبسوطه ولا اكنا خطيبتي وانا بصراحه كنت مبسوط ووحنا راكبين العربيه قالت مش هتيجي تبات معايا النهارده قولتلها انا نفسي ياحبيبتي بس بكره ورايا شغل وحاجه لمان قالت علشان خاطري قولتلها زي بعضه سيبيني النهارده قالت طاب انا عايزه احكي معاك قولتلها وانا سامعك المهم نامت في حضني وابتدت تحكي عن همومها وانها ملت من الوحده وان مبتشفش امها واخواتها غير كل فين وفين بسبب انهم في محافظة تاني قولتلها معلش هي الدنيا كدا هموم وتعب قالت انا عايزه اقولك علي حاجه قولتلها قولي قالت انا بحس معاك بارتياح ياسين رغم اني كبيره عنك ولوخلفت من زمان كام ممكن يكون عندي عيل اصغر منك بسنتين تلاته بس انا بحسك حاجه تاني بحس اني بحتجلك مش عارفه دا اي بس يا ياسين صدقني دا شعوري نحيتك قولتلها و*****نفس الشعور وميختلفش عنك فى حاجه وبسال نفسي اشمعني انتي ورد علي نفسي وقول مش يمكن عشان زي بعض نرمين انا عشت طفوله محروم من اب وام امي ماتت وهي بتولدني وابويا مات وانا عندي تلات سنين يعني مفيش بإس اكتر من كده المهم راحت حضنتني وقالت معلش ياحبيبي انت لسه بتقول هي الدنيا كده وباستني من ايدي وقالت ولا تعولها هم مسيرك هتتراضي رحت حضنتها انا كمان وعشنا أجواء الرومانسيه دي شويه لحد ما وصلتها لبيتها حتولت معايا بكل الطرق اني اطلع معاها مقدرتش المهم مشيت وروحت كانت الساعه11بليل روحت ودخلت الشقه ونمت وصحيت تاني يوم رحت الشغل اشوف ورايا اي احد نرمين مرنت عليه قالت انت فين قولتلها في الشغل قالت خلاص غير هدومك وتعالي قولتلها علي فين قالتلي ههرفك علي شركاتي وتعرف نظام الشغل اللي حكتلك عليه قولتلها ربع ساعه واكون عندك قالت ماشي باي وقفلت ورحت غيرت هدومي واتشيكت ورحت لمكان الشركه اللي وصفتهولي ورحت وكانت شركه مكونه من مبنه اربع ادوار وكانت حاجه فخمه جدا رنيت عليها كانت هي جوه عربيتها وبلفعل رحت سلمت عليها ودخلنا وعرفتني علي شركاتها وهم كانو مكونين من مهندس طارق 58سنه ومتجوز وعنده ولد وبنتين الشريك التاني مهندس يوسف 56متجوز وعندو اربع بنات بس الشريك التالت مهندس رأفت54 متجوز ومبيخلفش وكل دول هيبقي ليهم ادوار معانا في القصه نرجع بقا لمرجوعنا نرمين عرفتني عليهم واتعرفنا علي بعض وقالولي علي نظام الشغل واهم حاجه الانجاز قولتلهم اكيد طبعا المهم رحت وشفت الشغل انا ونرمين في الموقع ورجعنا تاني علي الشركه قولتهم خلاص انا هشيل الشغل كله قالولي هتقدر قولتلهم انشا****بس شوفو هتبداو امتي قالو بعد اسبوع علي طول المهم سلمت عليهم ومشيت انا ونرمين قالت متاكد انك عايز تشيل الشغل مقاوله لوحدك قولتلها اه قالت برافو عليك متترددش وبلفعل قولتلها انتي رايحه علي فين قالت الشركه بتعتي قولتلها ماشي ووحنا ماشين سالتها عن شركائها قالت ان المهندس طارق يبقي خالها ويوسف ورأفت كانو زمايل بباها جدا قولتلها اه المهم رحنا الشركة بتاعتها وكان شغال معاها مهندس ومهندستين ومحاسب المهم رحنا الشركه وقعدنا جوه مكتبها قولتلها علي فكره انتي وحشتيني رحت ماسك ايديها قالت لا احنا هنا في الشغل قولتلها محدش شايفنا هاتي بوسه وضحكت وبتتمنع وقالت لا امسك نفسك كده احنا لسه معملناش حاجة وهي كانت لبسه جيبه لحد الركبه وضيقه وجاكتصغير وتحتيه قميص المهم حاولت ابوسها واقفش بزازها مقدرتش قولتلها هاتي بوسه وحدة وانا اسكت قالت ام بوسه وحده بس قولتلها اه قالت ماشي رحت ماسكها وببوسها من شفايفها رحت مره وحده قفشت طيازها وهي حاولت تشيل ايد مقدرتش ونا نازل بوس في صدرها ورقبتها وهو بتحاول تحوشني وتقولي لا كدا هنتفضح ياسين بس بقي عيب مش كده فجئه باب المكتب اتفتح رحنا اتخضينا دخلت علينا رانيا ولما شافتنا اتخضت من المنظر وتحرجت وقالت انا اسفه نمرمين قالت عاجبك كده وانا بزعل قولتلها انا آسف وهي لما شافتني زعلت قالت ياسين خلاص متحطش في بالك انا مقصدش ازعلك قولتلها لا انا بس زعلان من الموقف يعني هتقول علينا اي دلوقتي قالت خلاص رنيا دي صحبتي من ايام ابتدائي متقلقش انا هحاول افهمها بس هفهمها اي بس . خلاص انس انا هتصرف معاها ونا قاعد مخنوق هي مخلاص يبني مالك قولتلك انا هتصرف المهم بصتلها راحت بصتلي وقالت هات بوسه ياعسل رحت ضحكت وهي ضحكت قالت ايوا كده اضحك متضايقش قولتلها بحبك وانتي رايقه قالت انا طول عمري رايقه وطلبتلنا قهوه شربنا القهوه وقولتلها انا عازمك علي الغدا قالت لسه فاكر دانا مستنياك تقولهالي من بدري قولتلها ماشي يابخيله يلي نروح نتغدا قالت بس متقولش يابخيله وضحكنا ومشينا سوا ركبنا عربيتها ووصلنا مطعم ودخلنا اتغدينا ووحنا ماشيين قالت هاتيجي معايا قولتلها معلش لازم انزل البلد النهارده علشان اجهز الناس واظبط اموري قالت لا انت كل مره تقول نش فاضي قولتلها معلش اوعدك لمااجي هكون ليك المهم حسيتها زعلانه رحت ماسك ايدها وبايسها قولتلها معلش بقى وعد منى لما اجي هكون ليكي المهم بصتلي وقالت خلاص براحتك وسكتت راحت وصلتني ومشت ووانا طالع الشقه لقيت الهام طالعه قدامي وطيزها بتتهز المهم رحت ضربتها علي طيزها راحت اتخضت وقالت يمصبتي أنت اتجننت افرض حد شافك قولتلها طيزك هي اللي مغريها راحت بصتلي وسكتت راحت فتحت باب شقتها رحت زققها وداخل معاها وقفلت الباب بسرعة قالت يفضحتي يفضحتي قولتلها اهدي ياشرموطه مالك قالت مالي افرض حد شافك معايا قولتلها محدش شايفنا وافرض حد جه شافك اقولهم اي قولتلها قوليلهم ابو اشرف استعان بصديق هههه بصتلي وسكتت قولت احاول الطف الجو رحت مقرب منها قولتلها على فكره انتى لو مش عاوزه عادي ممكن امشي قالت يعني ايه قولتلها يعني مش هغصبك علي حاجه انتي مش عاوزها قالت يعني لو قولتلك امشي هتمش قولتلها اه قالت طيب انا مش عاوزه اعمل حاجه النهارده قولتلها خلاص انا ماشي رحت سايبها وماشي ودخلت شقتي غيرت هدومي وجهزت نفسي عشان انزل البلد وبلفعل شلت الشنطة وونا خارج من الشقه لقيت الهام بره راحت بصتلي واستغربت وقالت هو انت شايل شنطه ورايح فين كده قولتلها نازل البلد اسبوع وجاي قالت راحت سكتت راحت مقرب منها وبصوت واطي قولتلها تعرفي لو لعبتي بديلك من ورايا وخنتيني حسابك معايا عسير راحت بصتلي وقالت و****انا قطعت علاقتي بيه ثم اي اخونك دي هوا انت جوزي قولتلها اه انا مش زي لامخذه جوزك الخول فاهمه قالت يبني دنا اكبر منك بعشرين سنه قولتلها ولو فاهمه راحت بصتلي وسكتت وقالت اللي تشوفو وابتسمت قولتلها داحنا رضينا اهو قالت مش بتقول جوزي قولتلها اه والدخله تشهد راحت ضكت وقالت طب متتاخرش عليه زي الخول جوزي سايبيني قولتلها اسبوع وهتلاقين مزهقق المهم سلمت عليها ومشيت وركبت مكروباص وسافرت البلد علي القريه تبعي ووصلت الساعه واحده بليل ودخلت بيتنا وطبعاء انا عايش لوحدي دخلت وكنت جايب اكل معايا واكلت وروقت فرشتي ونمت وصحيت تاني يوم الساعه 11الضهر قمت ختلي دش واتسنبهت وقلت اطلع اشوف البلد واتمش شوية وعلى فكره انا عندي ارض يعني نص فدان كده المهم خرجت كده لقيت نسوان شارعنا قاعدين قدام بيتنا بحكم طبعا ان محدش موجود في البيت فمحدش هيتضايق طبعا وطبعا هتسال وهما قاعدين ليه هقولك هي طبيعت القري كده بتتلم نسوان الشارع ويقعدو يسهرو مع بعض وينمو علي الناس هههه المهم خرجت ودول اتفاجئو بيه وبتدو يعدلو ققعدتهم وكان معاهم مرت عمي ودي ملهاش دور خالص في قصتنا نهائيا المهم اتفاجئو ومرت عمي سلمت عليه وهم كمان سلمو عليه وقالولي حمدا***علي السلامه قولتلهم ***ييسلمكم ورحبو بيه اوصفهملكم كريمه جارتي ودي جسمها مليان ششويه بس مش مرهرطه خالص جسمها لايق عليها بزاز كبار وطيازكبيره وبيضا مع حمره كده في وشها حاجه اي قشه سنها 36سنه خلفتها كلها بنات لحد الوقت نيجي بقي لسلفتها جمالات ودي اي كيرفي جدا قمحاويه وبزازها حازه عليها وطيازها كمان كيرفي كده وسنها 33سسنه نيجي بقي للجار التالته ودي ام احمد نفس النظام كيرفي كده وبيضه وبزازها ترضع بلد وتحب الهزار والضحك وجوزها رمضان مسافر وكمان جمالات جوزها مسافمفيش غير كريمه اللي جوزها موجود ودا جوزها بيحب التجاره وعندو 50سسنه اكبر من مراتو حوالي 16سسنه المهم سبتهم ومشيت ورحت البيت التاني بس مش مبني لاكن ملفوف حوليه سور ومبني فيه اوضتين ونفس النظام الجيران رحت قعدت شويه بعدين لفيت وكلمت صحابي اللي هجيبهم معايا يشتغلو وقولتلهم يجيبو ناس كتيرعلشان الشغل وكد قالولولي ادينا كام يوم كده نرتب امورنا ونشوف الناس قولتلهم ماشي خلاص وقعدنا وحكيتلهم تفاصيل الشغل وكده بعدين سبتهم وروحت ولقيت كريمه جارتي قاعده قدام بيتها سلمت عليهم وانا ماشي سلمت عليه وبصراحه كانت فرس رحت دخلت بيتنا واتعشيت ولقيت تلفوني بيرن لقيتها نرمين فتحت وسلمت عليه وقالت وحشتني وكانت زعلانه وقولتلها انتي اكتر قالت هتيجي امتي قولتلها اسبوع وهتلاقين مزهقق قالت بس تيجي انت بس وقعدنا ندردش شويه وقفلت كانت الساعه 11ببليل المهم نمت صحيت الساعه عشره رحت البيت التاني اقعد شويه في الشمس وطبعا كانت كريمه جارتي كان ليها بيت برده جنبي للبهايم ولقيتها هناك بس مشافتنيش ولقيت شق في الحيط ببص منو عليها وبشوفها وهي بتكنس عند البهايم وبتحطلهم برسيم وكانت مشمره العبايه وكانت لابسه تحتيها عبايه بيتي رقيقه جدا ورجليها بيضه جدا ومغريه طبعا انا هجت وكنت عاوز اهجم عليها لولا مسكت نفسي بلعافيه المهم لقيتها راحت ناحية الجحش بتاعهم وبتبصلو وقعدت فتره تبصله انا استغربت لحد ما ممشت عليه ولقيتها مسكت زبه قولت اه ياشرموطه هايجه علي الحمير ودي مسكت زبه وبتدت تلعب فيه وهي هايجه المهم قولت اصورها وبلفعل ختلي زاويه وصورتها فديو 3دقايق بعدين قولت لنفسي انا مش قادر انا لازم انيكها وعزمت اني خلاص هواجهه بالفديو رحت خبط عليها ودي اتخضت قالت جيه اهو وراحت فتحتلي قالت اهلا ازيك ياياسين وكانت لسه مشمره العبايه قولتلها امال فين ابو شذي ودي بنتهم الكبيره قالت دا في اسوق وهوا كان تاجر مواشي عايزه في حاجه قولتلها لا انا عايزك في موضوع قالت موضوع ايه قولتلها مش هتقوليلي اتفضل قالت معلش اصلي لوحدي ومروحه قلتلها منا عايزك لوحدك مالك في ااي لقيتها هتعلي صوتها قولتلها بس بس عايزك تشوفي الفديو ده قالت فديو اي ووريتها الفديو وقالت يفضحتي يفضحتي انت عايز اي قولتلها ابدا رحت سايبها وداخل علي الاوضه اللي عندي ودي قفلت عندها ودخلت عندى بسرعة وقفلت الباب قولتلها عايزه اي قالت انت هتصطعبط انت اللي عايز اي وصورتني ليه قولتلها طب بصي لما انتي تعبانه مقولتيش ليه قالت اقولك انك عايزه ترتاحي وانا موجود اهو قالت يعني اللي عايز يريح حد يعمل فيه كده قولتلها انا عاوزك @+-وبكدا يكون انتهي جزءنا اتمني دعمكم في التعليقات
الجزء الرابع
ا꧁قصه كفاحي* الجزء الرابع ꧂متسلسله* نبدا قصتنا لما وصلت لكريمه وصورتها وللعلم كريمه دي كانت صحبت امي وكان ليا معاها كلام المهم كريمه بتقولي وهوا اللي عايز يريح حد يعمل كدا قولتلها ياام شذي قولي بصراحه انتي تعبانه ونا مش غريب عليكي دنتي جارتي وكنتي صحبت امي يعني مش هضرك قالت طب امسح الفديو الاول قولتلها اهو ومسحت الفديو قدامها قالت هات التلفون عشان مش مصدقاق قولتلها خدي وفعلا خدت التلفون وقلبت فيه ملقتش حاجه راحت عطتني التلفون وقالت طب بما ان الفديو اتمسح اي اللي يجبرني اسمع كلامك قولتلها يعني بزمتك انا ولا الحمير راحت ضحكت وقالت يخيبك يواد طب افرض اني وافكت هتقدر عليا قولتلها جربي ومش هتندمي قالت يا خويا جايب الثقه دي منين قولتلها من ده وشاورتلها علي زبي راحت ضحكت وقالت طب انا هشوفو الاول وبعدين اقرر قولتلها موافق رحت منزل البنطلون ووريتها زبي ودي شافته شهقت وقالت اي دا كلو ياواد انت يخربيتك انت كبرت كده امتي راحت مسكته وابتدت تحسس عليه راحت قالت تعالي عندنا عشان انا مش ضامنة ممكن تكون بتصور من اي مكان رحت ضحكت وهي مشت وانا بعديها 10دقايق رحتلها كنا مبين البهايم والماعز والخرفان قولتلها يلي بقي عشان اوريكي هقدر عليكي ولا لا راحت ضحكت وقالت وريني هتعملي ايه روحت مشيت عليها وبوستها من شفايفها وانا حرفيا بأكل شفايفها ونازل فيهم مص وهي كل اللي بتعملو ام اممم ام امم لحد ما بعدتني عنها وقالتلي نفسي انقطع يخربيتك اهدا رحت مطلع بزازها من العبايه واه من بزازها كبيرة وتهبل رحت نازل في بزازها رضاعه ومص ولحس ودي بتقول اي براحه شويه مش كده آه اه ام ام ونا نازل فيها رضاعه بعدين روحت لفيتها علي المكان اللي البهايم بتاكل منه ورفعت العبايه ومقلعها الكلوت ونزلت عند كسها الحس واعضع فيه وهي اه اه اااه انت بتعمل اي اااي اه ام ام ام براحه ونا نازل عض في كسها الاحمر ونضيف وهي بتقولي دخلو بقي مش قدره قولتلها هوا اي دا اللي ادخله قالت بتاعك قولتلها اسمه اي قالت ام ام زبرك دخله ارجوك وبلفعل ابتديت ادخله وكان صعب بالنسبالها لانها بقالها فتره مبتتنكش رحت شلت زبي ورحت جايب لعاب البقرة اللزج وحاطت على زبي وعلي كسها علشان يسهل النيك وبتديت انيك وهي تئن لان مينفع تعلي صوتها حد يسمعها وكانت كاتمه صوتها ومستمتعه بلنيك ونا كمان مستمتع وابتديت اسرع النيك وهي بصوت واطي اه اه اه اه اه اه ايوه كده اه اه اه اه ايوه كمان نيك كنت فين من زمان سيبني لمين اه اه اه اي اي اي رحت خرجت زبي بصتلي بغضب قالت خرجته ليه قولتلها عايز انيك طيزك قالت لا انا عمري ما اتنكت من طيزي قولتله هنجرب قالت طب استنا راحت لفه علي زبي ومسكته وابتدت تمص وتمصه جامد وانا مستمتع وهي اغ اغغ اغ اغغغ ام اغا اغ بعدين راحت حطته بين بزازها وضمت بزازها الكبيره عليه وانا ابتديت انيك بزازها وهي تستقبل راس زبي في بقها وقعدنا يجي ربع ساعة بعدين راحت مدت ايدها وجايبه لعاب البقره تاني ولغمطت زبي وطيزها بعدين لفت وانا ابتديت انيك طيزها ودخلت راس زبي وبراحه ابتديت ادخل نص زبي وهي اه اه اه بيوجع اه براحه اه اه اي براحه بقولك وانا ابتديت ادخله كله وهي تشهق رحت ثبت نفسي شويه ومتحركتش علشان طيزها تاخد عليه والوجع يخف شويه بعدين ابتديت ادخل وطلع زبي وهي اه اه اه اه اه ام ام اه اه اه اي اي ام كمان ياحبيبي اه ام وانا اقولها انتي مستمتعه وهي تقولي ام اه كمان كمان نيك طيزي نيكها ياحبيبي وقعدت ياجي تلت ساعه انيك فيها بعدين تعبنا من الوقفة رحت فارش شويت برسيم على الارض ومنيمها علي ضهرها ورافع رجليها علي كتافي وموجه زبي ناحية كسها وابتدت ادخل زبي ادخل وهي تقول اه اه اه اه اه اه اوف اوف ام ام وادخله واطلعه وهي كسها سخن من جوه وونا بنيكها كنت بقفش بزازها وامص حلماتها وفضلنا علي الحال ده يجي نص ساعة وهي تقول اه طفي ناري اه اروى كسي العطشان اه ياكسي ياني وفضلت انيك لحد مثبت دراعاتها على الارض وبعضها من رقبتا وضاغت على رقبتها وهي اه اهاه اهاه اه اه اي ام رحت جايب لبني جوه كسها وفضلت نايم فوقيها يجي 10دقايق بعدين قمت وهي كانت مخبله من النيك وقمنا ولبست هدومي وهي قالتلي مش قادره البس يواد تعالي لبسني هدومي وبلفعل لبستها هدومها عدلنا نفسنا روحت قولتلها اتبسطي قالت عمري محسيت بلمتعه دي قولتلها يعني قدرت عليكي قالت دا عمك ابو شذي عمره مناكني كده قولتلها ولا يهمك انا سداد برده قالت انا من هنا ورايح مش هسيبك قلتلها تحت امرك المهم رحت مشيت وهي برده مشت وكنا قبل العصر بشويه المهم رحت اسلم على قرايبنا واهلي بعدين وانا ماشي شافني ابن عم امي يعني خالي نادا عليه رحت مشيت عليه سلمنا علي بعض بالاحضان وقلي جيت امتي قولتله لسه يادوب امبارح المهم حلف عليه اني اروح عنده اشرب حاجه وصمم اني اروح معاه وروحت فعلا معاه وبعدين قعدت شويه ومشيت بعدين ووانا ماشي في الشارع كانت كريمه وجمالات وام احمد قاعدين مع بعض رحت سلمت عليهم وكريمه بتسلم بكسوف رحت دخلت بيتنا وقعدت اتعشيت وشربت شاي بعدين خرجت اقعد علي القهوه شويه ورحت فعلا وقعدت مع صحابي وقالو انهم جاهزين قولتلهم ماشي يومين كده ونمش وفضلنا سهرانين لحد الساعه واحده وقمت مشيت روحت البيت نمت قمت الساعه عشره كنت هيجان قولت اما اشوف كريمة فى البيت التاني الليعند البهايم ولا لا وبلفعل رحت بيتنا التاني وببص من شق في الحيط لاقيتها عند البهايم رحت خبط عليها فتحت قولتلها فاضي ولا امشي قالت تمشي اي ياواد تعالي بسرعه راحت شاداني لجوه وفضلت تبوس فيا بعدين زقتني وسط المعزه ونامت فوقيه وابتدت تبوسني ونا فضلت افعص طيازها ورفعلها العبايه وقفش فرد طيازها وهيا نازله فيا بوس لحد ما فجئه الباب اتفتح علينا وقالت انتو بتعمولو اييه احنا الاتنين اتخضينا كريمه قالت جمالات قالتلها ايوه جمالات ياشرموطه جايبه عيل من دور عيالك ينيكك كريمه بخوف جمالات استري عليه ****يخليكي استري عليه ة*****مهعمل كده تاني قالتلها ليه بتعملي كده دنتي حت جوزك هنا امال انا اعمل ايه اللي جوزي مسافر راحت ابتدت كريمه تبكي رحت انا قولتلها ياجمالات دا اول مره نعمل كده سدقيني راحت قالت اول اه هههه امال امبارح كنت بتعملو اي بتتعرفو مثلا قولتلها امبارح تقصدي اي قالت انا شفتكم امبارح اوعا تنكر رحت سكت وفكرت شويه قولتلها ولما شفتينا مدخلتيش ليه راحت اتلجلجت في الكلام وقالت اصل اصل قولت اسكت يمكن دي اخر مره امشي انت دلوقت ولااكني شفتك وسيبلي الشرموطه دي انا هتصرف معاها المهم سبتهم ومشيت علي بيتنا وعقلي بيودي ويجيب طب لما شافتنا متكلمتش ليه طب هي هتسكت ولا هتفضحنا المهم فضلت قاعد لحد ما العصر اذن رحت لقيت كريمه بتخبط عليه قولتلها اي قالت قالت جمالات وافقت انها تسكت بس بشرط قولتلها شرط اي قالت انك تنام معاها قولتلها بقي كده قالت اه قولتلها وهي فين دلوقتي قالت عند البهايم رحلها قولتلها ماشي خلينا نشوف اخر الشرموطه دي ايه وبلفعل رحتلها انا وكريمه راحت فتحت وقالت تعالي ياياسين قولتلها نعم قالت كريمه حكتلك قولتلها اه قالت طيب اي قولتلها هنا قالت اه تعالى ندخل جوه وانتي ياكريمه امني الباب قالتلها حاضر رحت دخلت انا وهي قولتلها ياشرموطه لما انتي عاوزاني مدخلتيش ليه علي طول قالت لا عاوزاك لوحدي المهم رحت مشيت عليها ومسكت بزازها ادعكهم قالت اه اه براحه مالك هتقطعهم قولتلها ياشرموطه بزازك دي عاوز تتاكل اكل قالت يله كلهم اهم ونزلت فيهم دعك وانا ببوسها من بقها وبنت الشرموطه كيرفي كده حاجه كده زي الممثله اليسون تايلور تشبه بالظبط ولكن النسخه الصعيديه ههه ابحثو عنها المهم فضلت ابوسها وطلعت بزازها وفضلت ارضهع منهم وامص بزازها والحس صدرها ورقبتها وامصمص شفايفها وهي اه اه اه اي ام اه يخربيت حلاوتك ياواد ام اه اه ام ام رحت نازل لحد كسها ورافع العبايه وهي مسكت العبايه بإدها رحت مقرب علي كسها واحسس عليه من فوق الكلوت وهي اه اه ايدك تجنن ام ام وبعدين قربت علي كسها ببقي وبتديت اشمه من فوق الكلوت بعدين عطيتو بوسه كده وبدتيت الحس كسها من علي الكلوت بعدين نزلت الكلوت وشفت كسها واه من كسها سخن وبينقط عسل بعدين عطيتو بوسه كده وبصتلها لقيتها مستمتعه وبتعض علي شفايفها ومغمضه راحت بصتلي بصه كلها محن رحت قربت تاني علي كسها وابوسه اكني ببوس بقها واعضع زنبورها اللي عامل زي الشفايف راحت هي من المتعه والهيجان سابت العبايه من ايديها وقالت بمحن اه ااه ام ااام اممم وطبعا العبايه غطيتني لحد تحت كتفي ونا نازل فيها مص وعض وهي تقول اه اه انت جتلي منين اه ام ام مش قدره حرام عليك بعدين رحت قمت ولفيتها ورفعتلها العبايه وطلعت زبي وبتديت أوجه ناحيه كسها ودي اول ما زبي لمس كسها هاجت اكتر اه اه اه اه اه أم ام وحاولت ادخل زبي مدخلش كله رحت قولتلها مصي زبي عشان يتبل بلعابك المهم نزلت عند زبي وبتدت تشمه وتهيج راحت طلعت لسانها تدوق طعمه بعدين بصتلي بهيجان وعدلت نفسها تاني عليه وزبي كان احمر ونضيف وراسه بتلمع علي حمار المهم راحت باسته بعدين ابتدت تطلع لسانها وتلحس تاني وتطلع وتنزل بلسانها عليه وان هيجان بعدن دخلته في بقها وبتدت تمصه الراس بعدين تمص لحد النص وبعدين تمصه كله لحد ميوصل زورها وهي نازله اغ اغغ اغ اغغغ ام اغ اغغ اغ اغغغ اغ اغغغ ام لحد مطلعته علشان تاخد نفسها راحت قالت استني وقلعت العبايه وباقي هدومها والسنتيان بعدين مسكت زبي وحطاه بين بزازها الكبيره وبتدت تحرك بزازها رحت انا نازل فيها نيك فى بزازها الكبيره وهي تمص راس زبي وفضلنا يجي ربع ساعة بعدين قومتها وسندت علي الحيط ورحت رافع رجلها 🦵الشمال ومدخل زبي في كسها وهي اه اه اه براحه اه براحه بيوجعني اه قولتلها استحملي وهتتعودي عليه وفضلت انيك فيها يجي نص ساعه بعدين لفيتها علي الحيط علشان انيكها من وره ووانا بمسك ايدها لقيت من بين رجلي كريمه ماده راسها وبتمص زبي وانازله فيه اغ اغغغ اغ اغغ بصتلي جمالات قالت يله واقف ليه قولتلها بصي علي زبي بصت لقت كريمه بتمص زبي من بين رجلي راحت بصتلها بغضب وقالتلها اي ياشرموطه مشبعتيش من امبارح والنهارده سيبيه يلي راحت كريمه بصتلها ونازل فيه رضاعه ومص برض اغ اغغغ اغ اغغ اغ اغغغ جمالات بصوت عالي سيبيه يالي بقي سيبه يامتناكه يام صرم راحت كريمه طلعته من بقها وقالتلها استحملي بقي ياشرموطه راحت ماسكه زبي ومدخلاه في كسها وجمالات اه اه ايوه كده اه اه ام ام بعدين كريمة راحت زقاني من وسطي جامد علي جمالات وزبي اول مدخل كله جوه كس جمالات قالت اااااااااااااااااه اااااااااااااااااهاه اه طلعه طلعه وكريمه زقاني عليها وبتقولها مش كنتي هتموتي عليه ياشرموطه خديه اهو وجمالات قالتلها اااااااااااااااااه ماشي ياشرموطه يابنت الكلب اه اه ماشي يامتناكه اه اه وجمالات جابت عسلها بعدين قالت طلعه وكريمه راحت ساحبه زبي من كسها يادوب جمالات هترتاح لقت كريمه بتحط زبي في خرم طيزها وبتزقني عليها جمالات فضلت تصوت اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه وكريمه زقاني عليها وبتقولها استحملي ياشرموطه خديه اهو اللي مردتيش تخليني اتناك منه خدي وجمالات تصوت اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه ماشي ياشرموطه اه اه اه لحد مثبت نفسي عشان تتعود عليه المهم ابتديت انيك براحه لحد ما اتعوت عليه وفضلت انيك فيها يجي نص ساع بعدين جمالات مسكت زبي وشالته من طيزها ودخلته في كسها وفضلت انيك وهي تئن ام ام ام اه كمان كمان نيك كسي العطشان اه ياكسي ياني وفضلت انيك فيها وكريمه حطت بيضاني في بقها وفضلت تمص بيضاني وزبي في كس جمالات لحد مامسكت جمالات جامد وشديت شعرها وطلعت طلعه علي ضهرها جامد وجبت لبني جواها وهي قالت اه اه ايوه لبنك اح اح اح اح اه جميل ام ام وفضلت مثبت نفسي على الوضع ده يجي خمس دقايق راحت كريمه قالتلها مخلاص ياشرموطه انتي استحليتي الركوبه ولا اي قالتلها ام انتي مش حاسه بلي انا فيه ام ام رحت سبتها راحت كريمه مسكتني من زبي وقالتلي المره الجايه انا بس راحت بايساني من بقي راحت جمالات قالتلها اي ياشرموطه دا بتاعي انا بس وجت عليه ومسكتني برضه من بيضاني وبقت تبوسني مع كريمه وهم الاتنين يمصو لساني وشفايفي لحد ما لعدت عنهم وقلتلهم ياشراميط هتموتوني راحو ضحكو وقعدو يتفقو علي ميعاد وكريمه قالت ان جوزها مسافر تلات ايام اسيوط بس المشكله في ولادها هتعمل اي المهم جماات قالت طب خلاص احنا نخلي الولاد ينامو مع بعض ونروح البيت عندي كريمه قالت فكره حلوه بس في مشكله افرض صحيو ملقوناش اي اللي هيحصل المهم قولتلهم اي رايكم لو نحطلهم منوم العشاء المهم بصولي وقالو موافقين بعدين لبست ومشيت وبليل سهران مع صحابي وبعدين روحت البيت نمت صحيت ياني يوم رحت المركز تبعنا ودخلت صيدليه وشريت منوم وفياجرا علشات اقدر عليهم بعدين روحت البيت فضلت قاعد لحد اليل بعد ين عطيت كريمه المنوم عشان تحطه للولاد وبلفعل الساعه 12بليل لقيت كريمه جت عند جمالات المهم خبط عليهم لقيتهم ولاد الشرميط لابسين قمصان نوم تجنن المهم شدوني لجوه بعدين نزلو فيه بوس راحت جمالات زقتني علي الكنبه وكريمه قلعتني البنطلون وفضلو هم الاتنين يمصو زبي بشراها وانا مش قادر ومستمتع جدا ولاتنين نازلين مص اغ اغ اغ اغ اغ اغ اغ اغ اغ اغ اغ مع بعض قولتلهم استنو طيب اهدو وبعينهم مش ساكتين اليه فجئه الباب خبط علينا ينهار مطين كبسه المهم راحو قالو مين يمصبتي مين اللي جاي اتفضحنا رحت قولت لكريمه انتي مش قولتي جوزك مسافر اسيوط قالت ايوه ولو هيجي كأن جه علي بيتنا مكش هايجي هنا وقولت لجمالات البسي وقومي شوفي مين واعملي اكنك كنتي نايمه ودخلت انا وكريمه اوضه النوم وجمالات راحت تشوف مين بتقول مين من وره الباب لقت ام احمد بتقولها انا ام احمد راحت فتحت الباب قالتلها اهلا يا ام احمد في حاجه قالتلها مش هتقولي اتفضلي الاول قالتلها معلش اصلي احسب في حاجه اتفضلي راحت دخلت وجمالات مرتبكه راحت ام احمد ضحكت قالتلها مالك مش علي بعضك كده ليه ههه قالتلها لا ابدا مفيش اصلك خضتيني راحت قالتلها ليه هي كريمه مش معاكي راحت جمالات ارتبكت اكتر وقالتلها ا ا لا مش هنا راحت ام احمد ضحكت اكتر وقالتلها امال مين اللي جت من شويه قالتلها من شويه اه فعلا هي كانت هنا ومشت راحت ضحكت اكتر وقالتلها اه ماشي معلش ممكن ادخل الحمام راحت قالتلها اه اتفضلي وقامت تدخل الحمام ووهي ماشيه فجئه فتحت الباب علينا راحت بصتلنا وقالت ***.***انتو بتعملو ايه راحت جمالات حطت ايدها علي خدها وكريمه/يامصبتي
ام احمد /مصبتك ايه ياشرموطه دانا هفضحكم
انا /انتي عاوزه ايه ودا شيء ميخصكيش
ام احمد / ميخصنيش دانا هجرسكم يا انجاس
انا اتكلمي علي قدك رحت ماشي عليها وزاققها لجوه وقفلت الباب راحت قالت انت بتزقني يا ياوسخ وشرفي لفضحكم قولتلها وشرفك لاخدو منك رحت قولت لكريمه وجمالات امسكو الشرموطه دي متخلوهاش تتحرك راحو بلفعل جريو عليها وابتدو يمسكوها وهي تقول انت هتعمل اي ابعدو عني ابعدو عني ياشراميط ابعدو يولاد الشرميط سيبوني وبلفعل رقدوها عليها السرير رحت ماشي عليها وهما ماسكينها كل وحده من ايد ومثبتينها علي السرير رحت ماشي عليها وقلتلهم انا هصورها عشان توريني هتفضحنا ازاي راحو قالو ايوه وهيا تقول ياولاد المتناكه سيبوني سيبوني وكريمه تقولها علشان تبقي تفتحي بقك بكلمه رحت لقيتها هتبتدي تصوت رحت حاولت اقلعها الكلوت وهي كانت بتتلوي وبتقاوم رحت مقلعهولها وكاتم بيه بقها بعدين ابتديت ااقرصها من صدرها وهو تصرخ وصوتها مكتوم رحت ابتديت ابوس في صدره اللي تحس انو يرضع بلد وهي بتقاوم ونا نازل فيها بوس فى رقبتها وصدرها وكريمه تقولي قطعها الشرموطه دي وجمالات تقولي نيك الشرموطه دي هي اللي جابته لنفسها وبلفعل انا نازل فيها بوس وحاولت اطلع بزازها مقدرتش لانها لبسه سنتيان وفوقيه قميص نوم رحت شاقق العبايه من عند صدرها والسنتيان بان وصدرها الكبير الابيض نصه باين رحت نزلت فيه بوس ولحس ماهو ****** بقي ودي بتقاوم وكريمه وجمالات مسكينها بلعفيه رحت نازل شق في العبايه للاخر وكانت لبسه قميص نوم رحت ممزع العبايه علي اربعه رحت رابط رجليها كل راجل من رجليه في طرف من السرير ونفس النظام ايديها ربط كل ايد في طرف من اطراف السرير وهي بتصرخ ومش طالعلها صوت راحت كريمه وجمالات وقفو جنبي وقلعو ملط وراحو مقلعيني برده ووقفو جنبي راحت جمالات حطت ايدها علي زبي وبتلعب فيه وكريمه بتبوسني بوسه مشبك ونزلت جمالات علي زبي تمصه وفضلت تمص بشراها وكريمه بتمص لساني اكنها بتاكله راحت كريمه قالت نيك الشرموطه دي متخلوهاش تتحرم من حاجه هههه وراحت عليها وبتلعبلها في كسها بتجهزهالي وجمالات قامت وهي ماسكه زبي بعد مبلتو وقالت انا اللي هدخل زبرك بايدي ورحنا علي ودي بقاوم راحت جمالات زقتني عليها وانا نمت فوقيها وقعدت ارضع من بزازه الكبيره وجمالات وكريمه نزلو مص في زبي وبعدين عدلوه علي كس أم احمد وبيدخلو راسه وهي لما بتقاوم قافله كسها راحت كريمه زقتني مره واحده دخلت زبي علي طول ودي بتصرخ من الالم راحت كريمه قعدت علي وصتي علشان زبي يدخل اكتر وميخرج بعدين نزلت وجمالات بتصور بس مبتجبش وشي وكريمه وقفت علي جنب وانا فضلت انيك يجي نص ساعه وام احمد بتئن قولتلها هحوش الكلوت من بقك بس مسمعش صوتك راحت هزت راسها بمعني انها موافقه رحت شلته من بقها وهي بتئن وبتقول اه اه انا احسبها بتئن من الالم رحت خرجت زبي ودي ادايقت وقالت خرجته ليه دخله يلي راحت كريمه قالت بص الشرموطه اللي من شويه كانت عامله شريفه الشرموطه راحت ردت علي كريمه وقالتلها كلنا شرميط زي بعض يا متناكه قولتلها يعنى مش ممانعه اني انيكك قالت امانع اي انا طايله راحت جمالات قالتلها امال كان اي لزمته دا كله ياشرموطه قالتلها انتي هتصطعبتي مش انتي اللي قولتي ان هتتناكو النهرده رحت بصتلهم قولتلهم اه ياشويه شرميط راحت كريمه بصتلي وقالت و****معرف ان الشرموطه متفقه معاها رحت قولتلهم مش هنيك ياشراميط راحت كريمه قالت وانا مالي وونا بلبس هدومي كانت جمالات فكت أم احمد راحو جم عليه يشدوني وام احمد تقول هوا دخول الحمام زي خروجو قلتلها ابعدي يامتناكه انت راحت جمالات مسكتني من ورا ضهري وام احمد نزلت ترضع زبي اللي عامل زي المسطره رحت زحت جمالات راحت أم احمد زقتني علي السرير وجمالات راحت جت عليا جري تمسكني من ايدي وبتقول لكريمه امسكي معايا ياشرموطه ليجري وام احمد نازله رضع في زبي راحت كريم فكتني من جمالات وحاشتها عني وفضلت مسبتاها رحت مسكت ام احمد وفضلت مثبت فيها لحد مكتفتها وجمالات بتحاول تفلت من كريمه مش قادره رحت ربط ام احمد ضحك السرير زي مكانت رحت مش علي جمالات وضربتها بلقلم رحت رابطها فوق ام احمد وربطهم وشهم لبعض في السرير وقولتلهم ماشي ياشويه شرميط انا هربيكم راحت كريمه بصتلي وقالت اي رايك فيه قولتلها انتي الحته اللي جوه راحت ضحكت وجت باستني من بقي بعدين قالتلي هتعمل معاهم اي قولتلها هوريكي رحت جبت الحزام من البنطلون ونزلت فيهم ضرب علي طيازهم وهما يصوتو ويقولو اه اه اه اخر مره سماح اه اه اه مش هنعمل كده تاني اه اه اه اه اه اه اه اه اه الحقينيا يكريمه حوشيه عنا وكريمه تضحك وتقولهم تستاهلو راحت ماشى عليهم وسديت بقهم بلكلوتات بتاعتهم ورجعت وره خليت كريمه تمصلي زبي وانا بعبطهم وهما يصرخو من العبط وكريمه ولا في بالها نازله جغط في زبي بعدين خليت كريمه تنام فوقيهم وتفرجح رجلها وفعلا نزلت لحس في كسها بعدين دخلت زبي وفضلت انيكهل بعدين بصيت لطيازهم وكساسهم اللي حمرت من الضرب فضلت انيك في كل وحده منهم شويه انقل من كس دي لكس دي ومن طيز دي لطيز دي لحد مقربت اجيب قولت لكريمه اني هجيب قالت هاتهم في كسي قولتلها ماشي وبلفعل فضلت انيكها في كسها لحد مجبت جواها بعدين قولتلهم مش هفككم غير لما تنضفو كس كريمه من لبني راحو هزو راسهم بمعني انهم موافقين وبلفعل كانو بيلحسو كس كريمه وبينضفو من لبني وكريمه كانت بتمص زبي وبتنضفهولي من لبني راحو قالو مش هتفكونا قولتلهم لما ناخد دش 🚿قبله انا وحبيبتي وكررمه ضحكت وسبناهم خدنا دش مع بعض وخرجنا ولبستني هدومي وهي لبست بعدين فكتهم ومكانوش قادرين يقعدو من طيازهم من الالم رحت بست كريمه بوسه مشبك وهما قولولها بوسي يبنت المحظوظه بوسي رحت سبتهم ومشيت روحت البيت نمت صحيت الساعه واحده الضهر بسبب الشرميط التلاته اللي هدوني قمت خدت دش وروقت نفسي ببص في التلفون لقيت نرمين رنتا عليه يجي 15مره رحت رنيت عليها مردتش رنيت عليها تاني يجي 5مرات برده مردتش رحت بعتلها رساله قولتلها *****انا اسف كنت عامل التلفون صامت ردي بقي راحت بعتتلي رساله بتقولي فيها لا روحت بعتلها رساله تاني بقولها ارجوكي ردي عليه ضروري عايزك في موضوع مهم راحت رنت عليا فتحت عليها قالت نعم عايز اي قولتلها و****انا اسف مشفتش التلفون وانتي بترني عليا قالت و****دا مش مبرر برن عليك من امبارح مبتردش ولو سمحت متتكلمش معايا تاني راحت قفلت المهم قولت اي الورطه دي بس؟ وبكدا يبقي خلص جزءنا الرابع رايكم في التعليقات وياريت دعم
هلا بيكم انا اول مره اكتب قصه وهي من وحي خيالي꧁نبدا انا اسمي ياسين عمري حاليا 22سنه قصتي بتبتدي من وانا عندي 18سنه لما ابتديت اسافر علي مصر اشتغل وللعلم انا يتيم مليش اخوات انا طولي 170وزني 57وانا من قريه من قري المنيا المهم ابتديت اسافر مصر مع عمي وابنه في المعمار ابتديت اشتغل واتعلم الشغل رغم اني كنت بتخنق من المعامله والشغل يعني كنت قرفان المهم اتخانقنت كالعاده بعدين فقرت اني اشيل شغل لوحدي بعدين اخدت شغل مقاولات وكنت بحاول امسك علي نفسي في المصريف بعدين اجيب ناس تشتغل معايا وكنت بكسب كويس لحد ما ****كرمني ومسكت قرش بقيت اجيب معداتي واشتريت ونشين وبقيت اتعامل مع مهندسين كتير وكانو بيحبوني لاني كنت بخلصلهم شغل المهم الدنيا كانت ماشيه معايا كويس لحد ما جه يوم اتغيرت حياتي في يوم كنت ماشي رايح الشغل وكانت عربيه هتدهسني لولا ستر****وكانت اللي سايقه وحده ست المهم اتخانقت معاها وهي اعتذرت بس طبعا كنت متضايق وظايط وهي زهقت راحت قالت وانت مش تفتح المهم شديت تاني والناس لمو الموضوع ومشيت علي شغلي اشوف الناس تبعي اللي شغالين معايا واشوف الشغل المهم بعديها بيومين جه ةاحد غيفير بيسلم عليه ويقولي في شغل في العماره اللي فيها تشيلو قولتلو ماشي قالي تعالي معايا طيب اعرفك علي المهندسه نرمين رحت اشوفها واتفق علي الشغل المهم وانا داخل عليها وبسلم لاقتها هي اللي اتخانقت معاها من يومين المهم قلتلها انتي وهي اتفاجئت وقالت انت المهم عم شداد ودا اسم الغفير قال انتو تعرفو بعض قولتلو لا المهم كنت همش وهي قالت استني عندك لو سمحت المهم وقفت وقالت لعم شداد اعملنا كوبايتن شاي لو سمحت المهم مشي يعمل شاي قولتلها نعم قالت قبل كل شيء انا اسفه علي اللي حصل بس انت كنت مذودها شوي قولتلها انا قالت معلش بقي قولتها ولا يهمك اؤمري قالت عم شداد حكالك قولتها مقالش علي تفاصيل المهم حكينا شويه واللي عرفتو انها كانت جايبه ناس يشتغلو ومشتهم بسبب تاخيرهم في الشغل ومخلصوش في الميعاد المطلوب والجيش ضاغط عليها بسبب التاخير علي فكره احنا كنا شغالين في موقع تبع الجيش المهم قولتلها واي المطلوب قالت هتنجزني في الشغل باسرع وقت المهم اتفقني علي الشغل وما الي ذلك اوصفهالكم بقي/هي طولها 170ووزنها 65وهي من النوع الكيرفي كده وبزازها كبار من اللي يعجبو وطيزها كبيره بس مش قوي وبيضاء شعرها طويل ووشكلها بالظبط تشبه الممثله ليغ داربي بالظبط اول مشفتها قولت ليغ داربي/المهم سنها 34ومطلقه وعندها شركه مقاولات يعني مبسوطه مش محتاجه فلوس المهم كنت بباشر الشغل وهي جت وسلمت عليه واثنت عليه وعلي الشغل ولانجاز وكانت مبسوطه جدا المهم انا كنت ماشي وهي عرضت عليا توصلني انا رفضت وهي اصرت توصلني بعربيتها المهم سالتني علي عنواني قولتلها ووصلتني وشكرتها وومشتبعديها تاني يوم رحت لقيتها هناك بتشوف الشغل بقولها صباح الخير قالتلي صباح النور ياستاز اي اللي ماخرك وبتضحك رحت ضحكت وهزرنا شويه وقولتلها انا مفطرتش رايح اجيبلنا فطار ولا انتي مش جعانا وبضحك وهي ضحكت وقالت خلاص ماشي تعالا انا هعزمك علي الفطار مش زيك قولتاها لا انتي وصليني بعربيتك وانا هعزمك دا بس علشان تعرفي ان احنا رجاله قوي راحت ضحكت قالت ماشي ياخوي لما نشوف المهم ركبنا العربيه ومشينا رحنا مطعم وطلبتلنا فطاروبعد مفطرنا قعدنا ندردش شويه وتسالني عن نفسي المهم عرفتها عن حياتي ونشائتي واني يتيم وازاي بقيت كده المهم حسيت اني صعبت عليها رحت قولتها اي صعبت عليكي ولا اي وضحكت راحت ضحكت قالت لا بس *****برافو عليك انك قدرت تشق طريقك ونا سالتها عن نفسها وحكت انا مطلقه وحكت عن نفسها وان بابا متوفي من وهي عندها 22سنه وازاي قدرت تشغل شركت باباها وماتتكلش علي فلوسو بس المهم ضحكت وقالت يعني انا زيك يتيمه بس الفرق ان انا عندي مامتي واختي وبتضحك رحت ضحكت قولتلها يتيمه وعندك 34سنه راحنا ضحكنا وقالت تصدق ان بقالي زمن متكلمتش وضحكت مع حد كده قولتلها ليه بس قالت بعيد عنك حياتي كانت كئيبه قولتلها وكنت هتبقي كئيبه اكتر لوكنتي كالتيني بالعربيه وضحكت وهي ضحكت قالت يا دنت قلبك اسود قلتها اسود اي بس دنتي كنتي هتموتيني قالت معلش بقي حظك انك وقعت معايا في اليوم دا دانا كنت ماشيه مش مخنوقه ومضايقه فمختش بالي قولتلها ولا يهمك فداكي راحت ابتسمت وقالت ميرسي المهم مشينا وواحنا ماشيين بالعربيه وهي بتوصلني قالت تصدق اني برتاح بالكلام معاك رحت انا بخجل كده قولتها اللي في القلب في القلب و****راحت مشت ونا بصراحه طنت بفكر فيها وعجباني عجباني علشان برتاح بالكلام معاها وبصراحه بقت بفكر فيه وفي جسمها وجمالها وانفسي اتقربلهااكتر احنا اه بقينا صحاب ويمكن اكتر بس انا عايزها اكتر من كده المهم قعدت يومين مبروحش الشغل وهو كانت بتكلمني علشان التلفون علشان اروحلها ف اعتزرت اني مش هقدر اروح لاني عندي شغل تاني المهم حسيتها من كلامها انها زعلتفا قالت حتي تعالي علشان نتحاسب وكده عايزه تجر رجلي يعني هههه المهم قولتلها صدقيني مشغول انا اكره يعني اتحاسب قولتلها اشوف وقت وتبقي نتحاسب مش مشكله قالت خلاص يوم التلات عدي عليه البيت خد حسابك قولتلها ماشي وعده كام يوم ورنيت عليها قولتلها انتي فين قالت مستنياك في البيت تعالي واليوم دا كان شته وباين كده من الجو انها هتمطر وبلفعل رحتلها وبضرب الجرس فتحتلي وسلمت عليها قالت اتفضل دخلت الشقه بصراحه فخمه وشيك جدا وديكورها عالي وواسعه المهم شافتني مركز مع الشقه قالت اي الشقه وحشه للدرجادي وبتدحك قولتلها بصراحه لقطه قالت انا اللي رسمت تصميمها لان العماره بتاعتها قالت المهم تشرب معايا قهوه قولت ماشي وعملت فنجانين قهوه وقعدنا ندردش شويه قولت انا مش شايف غيرك هنا انتي عايشه لوحدك قالت اه شفت الزمن قولت معلش بقي نصيبك وحكنا قولتلها امال اللي زيي يعمل اي ملوش حد في الدنيا وعايش لوحدي مفيش حد بيسأل عليه ولا يطمن عليه واطمن عليه المهم حست بزعلي وقالت معلش هي الدنيا كده مبتديش كل حاجه ورتبت علي ضهري رحت بصتلها وابتسمتلي رحت ابتسمتلها بخجل فقولت يلا بقي نشوف ورانا اي قالت مستعجل علي ايه قولت معلش الجو ميطمنش وشكلها كده هتمطر علشان اعرف اروح راحت صحكت بقولها بتضحكي علي ايه قالت اصلها بتمطر بره هههه قولت يانهار اسود يعني همشي هغرق هغرق قالت لا استني لما الجو يهدا قولت مينفعش افضل كتير قالت علي ما الجو يهده نكون خلثنا حسابنا ةبلفعل قعدنا نتحاسب والجو لسه برده بيمطر قعدنا ندردش كانت الساعه وصلت 8بليل قولت انا لازم امشي قالتمش هينفع هتعيا بسبب الجو ده قالت بصراحه انا عاوزه اتكلم معاك قولت اتفضلي المهم بتقولي بصراحه رغم فرق السن اللي بينا برتحلك وبحس معاك براحه في الكلام وانا قولت و****اانا بردو بحب اتكلم معاكي وبرتحلك والمهم انتبهت للبسها الضيق اللي بارز مفاتنهاوجسمها اللي هيجني عليها المهم الشيطان فضل يلعب في دماغي وكنتش قادر امسك نفسي قولتلها ممكن اسالك سؤال قالت اتفضل قولت معلش انا اسف انتي ليه متجوزتيش مع ان انا اسف بس دي حقيقه انك جميله واي حد يتمناكي وطبعا مش عارف نفسي بقول اي بسبب هيجاني وهي لاحظت هيجاني وزبي اللي تقريبا ابتدا يفضحني حسيتها مش علي بعصها مهو برضو وحده في سنها ومطلقه ومعاها شب ولوحديهم وواخدين علي بعض في الهزار عايزنها تعمل اي المهم بتكلمني قالت مش لاقيه اللي يناسبني وبس حسيتها ابتدت تسخن من منظر زبي المهم المهم قولت واي اللي يناسبك يعني وضحكت راحت ضحكت وقالت شب مش عايزه منو غير انو يحبني ويخاف عليه ويبقي مخلص ليه واهم حاجه ميكنش كداب ومش مهم السن قولت يعني لو اصغر منك قالت عادي طالما شايفاه مناسب قولت ادق علي الحديد وهو سخن قولتلها دا لو مثلن انا هترفض بالتلاته وضحكت قالت لا لي دانت اي حد يتمناك وطبعا احنا الاتنين هايجين راحت قالت تعالي نعمل فنجانين قهوه قولت يلي دخلنا المطبخ وانا علي اخري وهي كمان المهم بتعمل قهوه رحت حكيت فيها براحه قال،يعني مش واخد بالي وهي راحت بتضحك وبتقول مالك المطبخ واسع ههه انا /اسف مخدتش بالي، راحت هي رجت لوره قال يعني بتلف راحت خابطه في زبي زبي دخل بظبط بين فردتين طيزها المهم هي حست بيه اتنفضت قعدت يجي 15ثانيه وقالت اسفه وهي كانت علي اخرهاوانا على اخري انا/ مش تحاسبي هههه هي بهيجان قالت وانت مش كنت حاسب ههه وبتبصلي بصه كلها هيجان قولتلها انا لازم اشمي احسنانا مش مسؤل عن اللي هيحصل راحت بصالي بهيجان وقالت هتعمل اي يعني قولت هعمل كتير راحت ضحكت قالت كتير اي بس دنت لسه 18سنه قولت اغيظا قولت ماشي ياحجه راحت اتضايقث قالت مين دي اللي حجه دانا ست البنات قولت بنات اي بس دنتي خلاص عجزتي قالت عجزت اي دانا لسه شباب يبابا وبتزقني قولت ماشي مش همد ايدي علي حد كبير وبضحك وهي اضايقت اكتر راحت ابتدت تناكشني واناكشها وابتدينا نهزر بلايادي رحت لاففها خليت ضهرها ليه ومكتف ايده وبنضحك وهي بتقاوم رحت قولت فرصه ادق اكتر علي الحديد وهو سخن رحت زانقها علي الرخامه بتاع المطبخ وبحك زبي فى طيزها وهي بتحك طيزها فى زبي قال يعني بتقاوم وخلاص احنا الاتنين علي تكه رحت مره وحده بقيت ادعك بزازها وهي بتان وتقول انت بتعمل اي ميصحش كده وبتوحوح وانا اقولها بحبك ❤انتي جميله جدا وانا عايزك ولا امش راحت لفت عليه وقالت تمشي اي دانا مصدقت انك فهمت راحت بيساني من بقي وحضنا بعض في بوسه مشبك وانا بقفشلهابزازها وطيازها اللي مجننيني رحت رافعها علي الرخامه وبقيت ابوسه من بقها وصدره احسس عليه وهي حضناني المهم راحت نزلت من علي الرخامه وسحبتني لاوضه النوم بتاعتها راحت قافله الباب وراحت خلعتني الجاكت والهدوم وزقتني علي السرير وبصتلي بهيجان وقالت يخربيت جمالك هو في كده راحت قاعده علي زبي ونازله في بوس فى بوقي وصدري بنت المتناكه وانا بهرس طيازها وابتديت اقلعها هدومها وجسم اي بنت المتناكه فاجر راحت مقلعاني البنطلون والبوكسر وظهر الوحش راحت شهقت وابتدت تعض شفتها وقالت اي اي دا يخربيتك مش معقول وبتدت تمسك زبي وتلعب بيهوانا كنت حالق شعرتي وهوا من الهيجان ولانتصاب كبير واحمر وعلى حد تعبيرها انو عجبها مكانتش مصدقها قالت دا هيشقني المهم ابتدت تبوس فيه وتشمه قولت ياختي فرسه هتتناك راحت بصت بهيجان وقالت هتناك من حصان 🐎رحت قولتلها عايز اشوف جسمك عريان ملط قالت انت تؤمر راحت كانت بتقلع باغراء بنت المتناكه وانا علي اخري رحت هجمت عليها وبقيت اقلعها رحت شقيت السنيان وبزازها اتنطرو رحت نازل فيهم رضع ومص ولحس وهي بقول اه اه ام ام براحه مالك اهدي وانا نازل اقولها مش قادر بزازك فاجره رحت مقطع كلوتها برضه ويالهول ما رايت كس ميفرقش عن كس ليغ داربي وحماره انا بقيت ابلع ريقي من منظىها ومنظر كسها انصحكم تبحثو عنها وتشوفوها وتقولولي رايكم راحت ضاحكه قالت مالك مصدوم ليه قولتلها انا مش مصدق نفسي انا كيد بحلم قالت لا مبتحلمش يلي بقي حرام عليك مش قادر رحت نزلت قولت اجرب ابوس الكس اللي مش لقيلو وصف ده وبلفعل نزلت عليه بوس وانا هايج زي الحصان ابوس وامص والحس وهي تان واه اه اه ام ام ام يلي بقي ارجوك مش قادره حرام عليك رحت عدلت زبي وبتديت المس كسها بزبي واحركه علي كسها واشحط زبي بكسها وهي حرام عليك دخله مش قادره هموت بليز دخله رحت ابتديت ادخل براحه وطبعا لانها متناكتش من سنين فكان كسها ضيق ونا بدخل وهي اه اه براحه شويه براحه عليه حرام عليك المهم ابتديت ادخله كله براحه وهي بتتلوي من تحتي من المتعه والالم مع بعض بتقولي اه دخله براحه ياحبيبي وانا اقولها انت عشيقتي وحبيبتي وهي تقولي بحبك بموت فيك أنت سبعي وانا شرموطك وخدامتك انا عجبني اللي بتقوله وابتديت ازود سرعتي فى النيك وهو هايجه خالص ابتديت زود من وتيرتي واسرع الرتم لحد ما خرجت زبي مره وحده وهي اكن سحبت روحها وبتقول طلعته ليه سيله بعصبيه قولتلها لفي نغير الوضع وهي بغضب لفت وضع الحصان علي ايدها ورجلها ومصدرالي طيزها رحت اشم كسها والحسه وامصه وهي بتوحوح واعضعض زنبورها وهي فرجحت رجليها 🦵رحت مدخل زبي واه من ده وضع متعه متعه بقيت ادخل زبي كامل وهي ترجع عليه بكسها وصوت الطرقه طبله ههه وصوت صويها حاجه خيال وهي اه اه اه اي اي اي اه اه اه اه اه كمان بحبك وبموت فيك وبعشقك اوى اوى كمان ياسبعي يادكري نيك عشيقتك انت خلاص بقيت بتاعي انا بس انت بتاعي انا بس انا بس اللي هتناك منك مش هتتجوز حد خالص علشان انت زبرك يخصني ااااااه ااااااي ااااااااه ااااااه ااااااي ااااااااه ااااااه ااااااي ااااااااه ااااااه ااااااي خلاص هجيب مش قادره هجيب وانا كمان هنزل ونزلنا مع بعض في كسها وهي جسمها ساب واعصابها راحت نايمه وانا زبي فى كسها وحاضنها من وسطها ونايم علي ضهرها وزبي بيصفي في كسها وهي كمان عمال تجيب عسلها المهم نمنا شويه بعدين قمت وهي قامت وفقنا من اللي كنا فيه وانا كنت خجلان وهي كانت مكسوفه فقولتلها انا هخش اغير هدومي وهي متكلمتش وظخلت غيرت هدومي وعقبال ما طلعت من الحمام كانت هي كمان غيرت هدومها وقاعده في الصاله رحت رايحلها وقعدت ومتكلمتش وهي كمان متكلمتش خالص وبكده يكون خلص جوزئنا الاول قولولي رايكم في التعليقات علشان اكمل
هلا بيكم انا اول مره اكتب قصه وهي من وحي خيالي꧁نبدا انا اسمي ياسين عمري حاليا 22سنه قصتي بتبتدي من وانا عندي 18سنه لما ابتديت اسافر علي مصر اشتغل وللعلم انا يتيم مليش اخوات انا طولي 170وزني 57وانا من قريه من قري المنيا المهم ابتديت اسافر مصر مع عمي وابنه في المعمار ابتديت اشتغل واتعلم الشغل رغم اني كنت بتخنق من المعامله والشغل يعني كنت قرفان المهم اتخانقنت كالعاده بعدين فقرت اني اشيل شغل لوحدي بعدين اخدت شغل مقاولات وكنت بحاول امسك علي نفسي في المصريف بعدين اجيب ناس تشتغل معايا وكنت بكسب كويس لحد ما ****كرمني ومسكت قرش بقيت اجيب معداتي واشتريت ونشين وبقيت اتعامل مع مهندسين كتير وكانو بيحبوني لاني كنت بخلصلهم شغل المهم الدنيا كانت ماشيه معايا كويس لحد ما جه يوم اتغيرت حياتي في يوم كنت ماشي رايح الشغل وكانت عربيه هتدهسني لولا ستر****وكانت اللي سايقه وحده ست المهم اتخانقت معاها وهي اعتذرت بس طبعا كنت متضايق وظايط وهي زهقت راحت قالت وانت مش تفتح المهم شديت تاني والناس لمو الموضوع ومشيت علي شغلي اشوف الناس تبعي اللي شغالين معايا واشوف الشغل المهم بعديها بيومين جه ةاحد غيفير بيسلم عليه ويقولي في شغل في العماره اللي فيها تشيلو قولتلو ماشي قالي تعالي معايا طيب اعرفك علي المهندسه نرمين رحت اشوفها واتفق علي الشغل المهم وانا داخل عليها وبسلم لاقتها هي اللي اتخانقت معاها من يومين المهم قلتلها انتي وهي اتفاجئت وقالت انت المهم عم شداد ودا اسم الغفير قال انتو تعرفو بعض قولتلو لا المهم كنت همش وهي قالت استني عندك لو سمحت المهم وقفت وقالت لعم شداد اعملنا كوبايتن شاي لو سمحت المهم مشي يعمل شاي قولتلها نعم قالت قبل كل شيء انا اسفه علي اللي حصل بس انت كنت مذودها شوي قولتلها انا قالت معلش بقي قولتها ولا يهمك اؤمري قالت عم شداد حكالك قولتها مقالش علي تفاصيل المهم حكينا شويه واللي عرفتو انها كانت جايبه ناس يشتغلو ومشتهم بسبب تاخيرهم في الشغل ومخلصوش في الميعاد المطلوب والجيش ضاغط عليها بسبب التاخير علي فكره احنا كنا شغالين في موقع تبع الجيش المهم قولتلها واي المطلوب قالت هتنجزني في الشغل باسرع وقت المهم اتفقني علي الشغل وما الي ذلك اوصفهالكم بقي/هي طولها 170ووزنها 65وهي من النوع الكيرفي كده وبزازها كبار من اللي يعجبو وطيزها كبيره بس مش قوي وبيضاء شعرها طويل ووشكلها بالظبط تشبه الممثله ليغ داربي بالظبط اول مشفتها قولت ليغ داربي/المهم سنها 34ومطلقه وعندها شركه مقاولات يعني مبسوطه مش محتاجه فلوس المهم كنت بباشر الشغل وهي جت وسلمت عليه واثنت عليه وعلي الشغل ولانجاز وكانت مبسوطه جدا المهم انا كنت ماشي وهي عرضت عليا توصلني انا رفضت وهي اصرت توصلني بعربيتها المهم سالتني علي عنواني قولتلها ووصلتني وشكرتها وومشتبعديها تاني يوم رحت لقيتها هناك بتشوف الشغل بقولها صباح الخير قالتلي صباح النور ياستاز اي اللي ماخرك وبتضحك رحت ضحكت وهزرنا شويه وقولتلها انا مفطرتش رايح اجيبلنا فطار ولا انتي مش جعانا وبضحك وهي ضحكت وقالت خلاص ماشي تعالا انا هعزمك علي الفطار مش زيك قولتاها لا انتي وصليني بعربيتك وانا هعزمك دا بس علشان تعرفي ان احنا رجاله قوي راحت ضحكت قالت ماشي ياخوي لما نشوف المهم ركبنا العربيه ومشينا رحنا مطعم وطلبتلنا فطاروبعد مفطرنا قعدنا ندردش شويه وتسالني عن نفسي المهم عرفتها عن حياتي ونشائتي واني يتيم وازاي بقيت كده المهم حسيت اني صعبت عليها رحت قولتها اي صعبت عليكي ولا اي وضحكت راحت ضحكت قالت لا بس *****برافو عليك انك قدرت تشق طريقك ونا سالتها عن نفسها وحكت انا مطلقه وحكت عن نفسها وان بابا متوفي من وهي عندها 22سنه وازاي قدرت تشغل شركت باباها وماتتكلش علي فلوسو بس المهم ضحكت وقالت يعني انا زيك يتيمه بس الفرق ان انا عندي مامتي واختي وبتضحك رحت ضحكت قولتلها يتيمه وعندك 34سنه راحنا ضحكنا وقالت تصدق ان بقالي زمن متكلمتش وضحكت مع حد كده قولتلها ليه بس قالت بعيد عنك حياتي كانت كئيبه قولتلها وكنت هتبقي كئيبه اكتر لوكنتي كالتيني بالعربيه وضحكت وهي ضحكت قالت يا دنت قلبك اسود قلتها اسود اي بس دنتي كنتي هتموتيني قالت معلش بقي حظك انك وقعت معايا في اليوم دا دانا كنت ماشيه مش مخنوقه ومضايقه فمختش بالي قولتلها ولا يهمك فداكي راحت ابتسمت وقالت ميرسي المهم مشينا وواحنا ماشيين بالعربيه وهي بتوصلني قالت تصدق اني برتاح بالكلام معاك رحت انا بخجل كده قولتها اللي في القلب في القلب و****راحت مشت ونا بصراحه طنت بفكر فيها وعجباني عجباني علشان برتاح بالكلام معاها وبصراحه بقت بفكر فيه وفي جسمها وجمالها وانفسي اتقربلهااكتر احنا اه بقينا صحاب ويمكن اكتر بس انا عايزها اكتر من كده المهم قعدت يومين مبروحش الشغل وهو كانت بتكلمني علشان التلفون علشان اروحلها ف اعتزرت اني مش هقدر اروح لاني عندي شغل تاني المهم حسيتها من كلامها انها زعلتفا قالت حتي تعالي علشان نتحاسب وكده عايزه تجر رجلي يعني هههه المهم قولتلها صدقيني مشغول انا اكره يعني اتحاسب قولتلها اشوف وقت وتبقي نتحاسب مش مشكله قالت خلاص يوم التلات عدي عليه البيت خد حسابك قولتلها ماشي وعده كام يوم ورنيت عليها قولتلها انتي فين قالت مستنياك في البيت تعالي واليوم دا كان شته وباين كده من الجو انها هتمطر وبلفعل رحتلها وبضرب الجرس فتحتلي وسلمت عليها قالت اتفضل دخلت الشقه بصراحه فخمه وشيك جدا وديكورها عالي وواسعه المهم شافتني مركز مع الشقه قالت اي الشقه وحشه للدرجادي وبتدحك قولتلها بصراحه لقطه قالت انا اللي رسمت تصميمها لان العماره بتاعتها قالت المهم تشرب معايا قهوه قولت ماشي وعملت فنجانين قهوه وقعدنا ندردش شويه قولت انا مش شايف غيرك هنا انتي عايشه لوحدك قالت اه شفت الزمن قولت معلش بقي نصيبك وحكنا قولتلها امال اللي زيي يعمل اي ملوش حد في الدنيا وعايش لوحدي مفيش حد بيسأل عليه ولا يطمن عليه واطمن عليه المهم حست بزعلي وقالت معلش هي الدنيا كده مبتديش كل حاجه ورتبت علي ضهري رحت بصتلها وابتسمتلي رحت ابتسمتلها بخجل فقولت يلا بقي نشوف ورانا اي قالت مستعجل علي ايه قولت معلش الجو ميطمنش وشكلها كده هتمطر علشان اعرف اروح راحت صحكت بقولها بتضحكي علي ايه قالت اصلها بتمطر بره هههه قولت يانهار اسود يعني همشي هغرق هغرق قالت لا استني لما الجو يهدا قولت مينفعش افضل كتير قالت علي ما الجو يهده نكون خلثنا حسابنا ةبلفعل قعدنا نتحاسب والجو لسه برده بيمطر قعدنا ندردش كانت الساعه وصلت 8بليل قولت انا لازم امشي قالتمش هينفع هتعيا بسبب الجو ده قالت بصراحه انا عاوزه اتكلم معاك قولت اتفضلي المهم بتقولي بصراحه رغم فرق السن اللي بينا برتحلك وبحس معاك براحه في الكلام وانا قولت و****اانا بردو بحب اتكلم معاكي وبرتحلك والمهم انتبهت للبسها الضيق اللي بارز مفاتنهاوجسمها اللي هيجني عليها المهم الشيطان فضل يلعب في دماغي وكنتش قادر امسك نفسي قولتلها ممكن اسالك سؤال قالت اتفضل قولت معلش انا اسف انتي ليه متجوزتيش مع ان انا اسف بس دي حقيقه انك جميله واي حد يتمناكي وطبعا مش عارف نفسي بقول اي بسبب هيجاني وهي لاحظت هيجاني وزبي اللي تقريبا ابتدا يفضحني حسيتها مش علي بعصها مهو برضو وحده في سنها ومطلقه ومعاها شب ولوحديهم وواخدين علي بعض في الهزار عايزنها تعمل اي المهم بتكلمني قالت مش لاقيه اللي يناسبني وبس حسيتها ابتدت تسخن من منظر زبي المهم المهم قولت واي اللي يناسبك يعني وضحكت راحت ضحكت وقالت شب مش عايزه منو غير انو يحبني ويخاف عليه ويبقي مخلص ليه واهم حاجه ميكنش كداب ومش مهم السن قولت يعني لو اصغر منك قالت عادي طالما شايفاه مناسب قولت ادق علي الحديد وهو سخن قولتلها دا لو مثلن انا هترفض بالتلاته وضحكت قالت لا لي دانت اي حد يتمناك وطبعا احنا الاتنين هايجين راحت قالت تعالي نعمل فنجانين قهوه قولت يلي دخلنا المطبخ وانا علي اخري وهي كمان المهم بتعمل قهوه رحت حكيت فيها براحه قال،يعني مش واخد بالي وهي راحت بتضحك وبتقول مالك المطبخ واسع ههه انا /اسف مخدتش بالي، راحت هي رجت لوره قال يعني بتلف راحت خابطه في زبي زبي دخل بظبط بين فردتين طيزها المهم هي حست بيه اتنفضت قعدت يجي 15ثانيه وقالت اسفه وهي كانت علي اخرهاوانا على اخري انا/ مش تحاسبي هههه هي بهيجان قالت وانت مش كنت حاسب ههه وبتبصلي بصه كلها هيجان قولتلها انا لازم اشمي احسنانا مش مسؤل عن اللي هيحصل راحت بصالي بهيجان وقالت هتعمل اي يعني قولت هعمل كتير راحت ضحكت قالت كتير اي بس دنت لسه 18سنه قولت اغيظا قولت ماشي ياحجه راحت اتضايقث قالت مين دي اللي حجه دانا ست البنات قولت بنات اي بس دنتي خلاص عجزتي قالت عجزت اي دانا لسه شباب يبابا وبتزقني قولت ماشي مش همد ايدي علي حد كبير وبضحك وهي اضايقت اكتر راحت ابتدت تناكشني واناكشها وابتدينا نهزر بلايادي رحت لاففها خليت ضهرها ليه ومكتف ايده وبنضحك وهي بتقاوم رحت قولت فرصه ادق اكتر علي الحديد وهو سخن رحت زانقها علي الرخامه بتاع المطبخ وبحك زبي فى طيزها وهي بتحك طيزها فى زبي قال يعني بتقاوم وخلاص احنا الاتنين علي تكه رحت مره وحده بقيت ادعك بزازها وهي بتان وتقول انت بتعمل اي ميصحش كده وبتوحوح وانا اقولها بحبك ❤انتي جميله جدا وانا عايزك ولا امش راحت لفت عليه وقالت تمشي اي دانا مصدقت انك فهمت راحت بيساني من بقي وحضنا بعض في بوسه مشبك وانا بقفشلهابزازها وطيازها اللي مجننيني رحت رافعها علي الرخامه وبقيت ابوسه من بقها وصدره احسس عليه وهي حضناني المهم راحت نزلت من علي الرخامه وسحبتني لاوضه النوم بتاعتها راحت قافله الباب وراحت خلعتني الجاكت والهدوم وزقتني علي السرير وبصتلي بهيجان وقالت يخربيت جمالك هو في كده راحت قاعده علي زبي ونازله في بوس فى بوقي وصدري بنت المتناكه وانا بهرس طيازها وابتديت اقلعها هدومها وجسم اي بنت المتناكه فاجر راحت مقلعاني البنطلون والبوكسر وظهر الوحش راحت شهقت وابتدت تعض شفتها وقالت اي اي دا يخربيتك مش معقول وبتدت تمسك زبي وتلعب بيهوانا كنت حالق شعرتي وهوا من الهيجان ولانتصاب كبير واحمر وعلى حد تعبيرها انو عجبها مكانتش مصدقها قالت دا هيشقني المهم ابتدت تبوس فيه وتشمه قولت ياختي فرسه هتتناك راحت بصت بهيجان وقالت هتناك من حصان 🐎رحت قولتلها عايز اشوف جسمك عريان ملط قالت انت تؤمر راحت كانت بتقلع باغراء بنت المتناكه وانا علي اخري رحت هجمت عليها وبقيت اقلعها رحت شقيت السنيان وبزازها اتنطرو رحت نازل فيهم رضع ومص ولحس وهي بقول اه اه ام ام براحه مالك اهدي وانا نازل اقولها مش قادر بزازك فاجره رحت مقطع كلوتها برضه ويالهول ما رايت كس ميفرقش عن كس ليغ داربي وحماره انا بقيت ابلع ريقي من منظىها ومنظر كسها انصحكم تبحثو عنها وتشوفوها وتقولولي رايكم راحت ضاحكه قالت مالك مصدوم ليه قولتلها انا مش مصدق نفسي انا كيد بحلم قالت لا مبتحلمش يلي بقي حرام عليك مش قادر رحت نزلت قولت اجرب ابوس الكس اللي مش لقيلو وصف ده وبلفعل نزلت عليه بوس وانا هايج زي الحصان ابوس وامص والحس وهي تان واه اه اه ام ام ام يلي بقي ارجوك مش قادره حرام عليك رحت عدلت زبي وبتديت المس كسها بزبي واحركه علي كسها واشحط زبي بكسها وهي حرام عليك دخله مش قادره هموت بليز دخله رحت ابتديت ادخل براحه وطبعا لانها متناكتش من سنين فكان كسها ضيق ونا بدخل وهي اه اه براحه شويه براحه عليه حرام عليك المهم ابتديت ادخله كله براحه وهي بتتلوي من تحتي من المتعه والالم مع بعض بتقولي اه دخله براحه ياحبيبي وانا اقولها انت عشيقتي وحبيبتي وهي تقولي بحبك بموت فيك أنت سبعي وانا شرموطك وخدامتك انا عجبني اللي بتقوله وابتديت ازود سرعتي فى النيك وهو هايجه خالص ابتديت زود من وتيرتي واسرع الرتم لحد ما خرجت زبي مره وحده وهي اكن سحبت روحها وبتقول طلعته ليه سيله بعصبيه قولتلها لفي نغير الوضع وهي بغضب لفت وضع الحصان علي ايدها ورجلها ومصدرالي طيزها رحت اشم كسها والحسه وامصه وهي بتوحوح واعضعض زنبورها وهي فرجحت رجليها 🦵رحت مدخل زبي واه من ده وضع متعه متعه بقيت ادخل زبي كامل وهي ترجع عليه بكسها وصوت الطرقه طبله ههه وصوت صويها حاجه خيال وهي اه اه اه اي اي اي اه اه اه اه اه كمان بحبك وبموت فيك وبعشقك اوى اوى كمان ياسبعي يادكري نيك عشيقتك انت خلاص بقيت بتاعي انا بس انت بتاعي انا بس انا بس اللي هتناك منك مش هتتجوز حد خالص علشان انت زبرك يخصني ااااااه ااااااي ااااااااه ااااااه ااااااي ااااااااه ااااااه ااااااي ااااااااه ااااااه ااااااي خلاص هجيب مش قادره هجيب وانا كمان هنزل ونزلنا مع بعض في كسها وهي جسمها ساب واعصابها راحت نايمه وانا زبي فى كسها وحاضنها من وسطها ونايم علي ضهرها وزبي بيصفي في كسها وهي كمان عمال تجيب عسلها المهم نمنا شويه بعدين قمت وهي قامت وفقنا منمرحبا اصدقائي نكمل الجزء الثاني من القصه نكمل بعد ما خرجت من الحمام كانت هي قاعده في الصاله رحت رايحلها وقعدت ومتكلمتش وهي كمان متكلمتش وفضلنا ساكتين شوية وبصراحه انا حسيت بالذنب لاني كنت بحبها رغم فرق السن مبينا ومش عايز ازعلها مني لاني برتاح معاها وف
ي وصت الصمت اللي احنا فيه قالت مالك ساكت ليه قولتلها انا اسف يا نرمين قالت بتتاسف علي اي قولتلها علي اللي حصل وسكت راحت هي جت قعدت جنبي لانها عارفه اني بخجل منها وحطت ايدها علي كتفي وقالت ياسين انا عارفه انك محرج مني وانا كمان محرجه منك بسبب اللي حصل ياسين انا مش شرموطه ولا دايره علي حل شعري و****انا من ساعت ما اتطلقت محدش لمسني غيرك رحت رضيت عليها قولتلها قطع لسان اللي يقول عليكي كده انا بس زعلان من نفسي اني متحكمتش في نفسي واستغليت ضعفك رحت بصيت في الارض راحت بايديها عدلت وشي عليها وقالتلي بابتسامه (بحبك ❤) رحت بصتلها باستغراب قالت انا اللي جبتك هنا علشان كده يعني قولتلها عارف قالت عارف ازاي قولتلها يعني هوا في حد بيتحاسب في البيت اي حساب بيبقي في المكتب راحت ضحكت قالت يا مكار وعاملي فيها غلبان قةلتلها مش كده بس انا قولت اشوف اخرك معايا اي قالت وطلع اخري معاك اي وضحكت قولتلها اخرك معايا اهو قاعده جمبي وضحكنا قالتلي ياسين انا بحبك بجد قولتلها وانا كمان بحبك ❤قالت بجد ياياسين قولتلها اه راحت حضناني وحطت راسه علي كتفي وقالت انا اكتر وحده مبسوطه في الدنيا دي كلها قلتلها انا اكتر المهم قولتلها انا لازم امشي قالت تمشي فين دلوقتي مش هينفع من الجو انت هتبات معايا قولتلها مش هينفع ابات معاكي حد يشوفني عندك قالت متخفش محدش بيجيلي خالص قولتلها اللي تشوفيه قالت ايوا كده اسمع الكلام قولتلها حاضر قالت اسيبك انا اروح احضر العشا قولتلها هاجي احضره معاكي قالت لا متتعبش نفسك انت خليك وانا هحضىره قولتلها لا انا عايز احضره معاكي قالت براحتك تعاله بس استحمل قلتلها حاضر ورحنا نحضر العشا وبنطبخ سوابتقولي دانت شاطر اهو قولتلها اعمل عايش لوحدي زي منتي عارفه فا لازم اتعلم الطبخ والا مين هيطبخلي قالت برافو عليك ياحبيبي بس من النهارده اعتبر نفسك مش هتاكل غير من ايدي قولتلها يامسهل قالت هيسهل بس اسكت انت قولت حاضر وجهزنا الاكل واكلنا وكانت بتاكلني بإيدها واكلها انا برضو واكلنا ولميني الاكل وقعدنا نتفرج علي التلفزيون وهي نايمة علي صدري بس صاحيه وكان احساس جميل جداً بالنسبالي ودخلنا ننام انا وهي واحنا حاضنين بعض وبصراحه كانت جميله جدا ونمنا وصحيت الصبح وهي بتصحيني بتقولي قوم بقي علشان تفطر دا كلو نوم قوم بقي وقمت وكانت مزه بصراحه قمت قولتلها صباح الخير ياحبيبتي قالت صباح النور ياحبيبي قوم خد دش 🚿ع ماحضر الفطار قولتاها ماشي قومت خدت دش وطلعت لقيتها حضرت الفطار وقعدنا نفطر سوا وبعدين لمينا الفطار وشربنا قهوه قولتلها انا همشي عشان اروح الشغل قالت شغل اي انت النهارده بتاعي قولتلها طيب اروح واجي قالت مفيش الكلام ده المهم قولتلها انتي اللي جبتيه لنفسك راحت قالت وريني هتعمل ايه يعني وبتضحك رحت رايح عليها وشايلها وهي بتضحك وبتقول هتعملي ايه قولتلها هتشوفي رحت داخل بيها اوضه النوم وكانت لبسه قميص اسود يجنن
رحت راميها علي السرير ونزلنا في بعض بوس وكنت ببوسها في شفايفها وامصه وامص لسانها بعدين أنزل علي رقبتها وبعدين صدرها بعدين طلعت بزازها بوسهم وارضعهم حلمه حلمه وهي اه اه اوف كمان ياقلبي كمان ياروحي بحبك قطع بزازي ارضعه ياحبيبي وانا نازل فيهم تقطيع ومص وهي اه اه اه اه اه اه براحه هتقطعهم رحت نازل علي اللي بعشقه كسها وبرفع القميص وبقلعها الكلوت وياحبيبي اهو ظهر ظهر ظهر روحت بايسه وفضلت ابوس كسها اكن ببوس شفايفها عمال ابوس وهي ااااااي اه اه اه براحه آه آه آه حرام عليك براحه انا هموت مش قادره استحمل انا/مش قادره مش انتي اللي مردتيش تخليني امشي استحملي بقي نرمين /انا بنت وسخه انا اللي جبته لنفسي اه اه براحه طيب اي براحه اه اه اه براحه وانا نازل فيه عض ومص رحت قولتلها عايز اطلب منك طلب قالت اؤمرني ياحبيبي قولتلها مصي زبي قالت لأ بارف قولتلها عشان خاطري قالت ياحبيبي اطلب اي شيء تاني وانا هنفزه قولتلها لا عايزك تمصي زبي قالت لا معلش قولتلها خلاص انا ماش وبراحتك قالت ماشي علي فين مفيش مشي من هنا قولتها مش هقعد غير لما تمصي زبي قالت مفيش حاجه غير كده قولتلها اه قالت خلاص ماشي همص رحت قولالها شطوره راحت رايحلها قولتلها خلعيني البنطلون راحت خلعتني البنطلون والبوكسر ومسكت زبي وبتدت تبوس راسه وتبصلي قولتلها كملي راحت باسته تانيه وابتدت تحط رأسه في بقها وتمص بعدين تمص نصه وانا بنيك بقها بزبي المهم ابتدت تاخد عليه وتمص وتعضعض وأنا بتوجع من المتعه ومن الم عضها في نفس الوقت انا /اه ايوه كده تمام ياروحي اه كمان ياحبيبتي اه اه كمان روحت مقومها ومنيمها علي السرير وعملنا وضع 69انا مص كسها وهي تمص زبي قعدنا يجي ربع ساعة بعدين قومتها وابتديت ادخل زبي جوه كسها وهي تإن نرمين /اه اه دخله دخلو كله اه عايزاه في كسي دخلو دخلو جامد ا اه اه اي اه نيك كس حبيبتك نيكو جامد روحت ابتديت ابوسها من بقها وانا بنيكها وكان احساس مفعم بالمتعه وفضلت ادك كسها جامد اووي واسرع وهي بتصرخ من المتعه والالم ونا بقولها كسك ضيق ياشرموطه يامتناكه وهي بتصرخ باستمتاع وكل ما تصوت اقولها مش انتي اللي اخترتي تقول اه اه حرام عليك انا تعبت تعبت تعبت انا بموت روحي بتطلع اهدى شويه اه اه اه اه اه اه اه اي اي اي اي اي اي برااااااحه اقولها وطي صوتك يبنت المتناكه هنتفضح تقولي مش مهم كسم الناس محدش ليه عندي حاجه محدش هينفعني نيك يادكري نيك عشيقتك المتناكه وانا لما سمعت كلامها زبي شد اكتر واتنفخ وطول اكتر بسبب هيجاني من كلامها ابتديت ادخل اسرع وادق فيها جامد خلاص اعصابي فلتت من الهيجان ولانتصاب بقيت انيك ومش سامعلها خالص بقيت اقولها خدي ياشرموطه يامتناكه وادق واسره ونازل فيها شتيمه ونيك سريع خبط ورزع فضلت حوالي ربع ساعه وهي الالم شد عليها وكسها حمر من الالم والاحتكاك بقت تصرخ وتترجاني اسيبها وتقولي حرام عليك هموت مش قادره استحمل سيبني حرام عليك سيبني ابوس ايدك سيبني اه اه براحه شويه براحه عليه حرام عليك اه اه اه اه اه براحه آه آه آه آه آه آه آه آه حرام عليك هموت خلاص مش قادره وحاولت تهرب لاكن انا مكلبش فيها وجابت شهوتها يجي اربع مرات وهي لحد اخر مره حضنتني جامد ووصلت للزروه والنشوه وجابت وهي من المتعه جسمها ساب واعصابها وعنيها اتقلبت وبتعض علي شفايفها وانا نازل فيها رزع وطرقعه راحت سابت نفسها وغابت عن الوعي ونا بردو لسه بنيك وبعضها من رقبتها ومسبت ايديها وهي مفيش خالص لحد ما خلاص حسيت اني هجيب ووانا بجيب ابتدأ زبي يشد ويتنفخ لاخره ووانا لسه هقزف رحت داحل بزبي دخله النطره في كسها وومن شده الدخله وقوته خلت نرمين تفوق بشهقه وقالت اااااااااااااااااااااااااهاه وهي بترجع لورا بسبب النطره ووانا بنطر ابتدا القزف بقي وهي قالت اااااااااااااااااااااااااااااااح ااااح ااااح وانا من المتعه عصبي راح ورتخيت من القزف وبعض رقبتها لحد منزلت كاملين وكسها بيشفط زبي ويخرج المني ويشفط ويعضر زبي ويخرج المني رحت نايم فوقيها ونمنا وحينا بعد ساعه انا قمت وشلت زبي من كسها وهي زي متكون سحبت من عليها البنطنيها وهي بردانه قامت شهقت ورجعت تاني قولتلها هتستحمي قالت مش هقدر تعبانه خالص قولتلها خلاص هشيلك واحميكي وهي من التعب مردتش رحت شايلها وهي قالت سيبني بس انا هرتاح شوية قولتلها لا انا خلاص هحميكي المهم ابتسمت وغمضت عنيها وانا شايلها واحنا ملط ودخلت بيها الحمام وابتديت اظبط الميه وهي نايمه في البانيو رحت قاعد معاها لحد ما البانيو يتملي وابتديت ابوس في رقبتها وهي اصلا تعبانه فكانت بتبتسم بس وانا امص في بزازها علشان تفوق الحد ما البانيو ما اتملا وبتديت احميها ودعك بزازها واليفها المهم اتحمينا رحت منشفها بالبشكير وواخدها وطالع لبرهوغيىت الهدوم وانا برده لحد ما شوفت الوقت لاقيت ان المغرب خلاص فاضله ساعه رحت رايحلها وهي كانت نايمه علي السرير رحت قولتلها انا ماشي ياروحي عاوزه حاجه راحت اتشعبطت فيا وقالت بدلع لا ياحبيبي بات معايا عاوزه أنام في حضنك قولتلها مش هينفع لازم امش اشوف اي اللي ورايا المهم فضلت تتحايل عليه بدلع علشان افضل معاها اللهم بصراحه انا كنت تعبانة فا قولت خلاص اريح والصبح امشي المهم قولتلها خلاص مقدرش ارفضلك طلب راحت حضنتني حضن العشاق دا عارفينو ههه المهم انا برده حضنتها رحنا بسنا بعض بوسه مشبك ونمنا في حضن بعض ونمنا ومدريناش بالدنيا لحدتاني يو قمت الساعه خمسه كان خلاص الواحد خد فاقته في النوم قمت اشطفت ولبست هدومي وبستها وهي نايمة ومحستش بيه زمشيت مشيت ووانا نازل من العماره كان في حد ماشي نازل قدامي من الدور اللي تحتينا بس هوا مششايفني انا بس اللي شايفه المهم قولت مين دا اللي صاحي بدري كده المهم مهتمتلوش وركب عربيه كانت مركونه بعيد شويه علي جنب المهم انا كنت ماشي وبفطر في. اللي حصل وازاي انا وصلت لكده واي اللي يخليني اعمل كده وان دا غلط ومش لازم افكر في اجنس لازم امسك نفسي واركز مع مستقبلي اللي معرفش هيبقي شكله ازاي ولازم اشوف حالي مش بعد ما حطيت رجلي الطريق وخطيت خطوه لقدم وابتديت اثبت نفسي وسط الناس بغلطه ارجع لوره وابعد عن الطريق لا انا لازم اشق طريقي كويس انا سني 19سنه اللي زيي منهم اللي خطب ومنهم اللي مسافر بره يشتغل ومنهم الي بيدرس وبيفكر في علامه ومركز في مستقبله ومنهم اللي بيعتمد علي فلوس 🤑ابوه يعني دول مش هيتعبو ومنهم اللي زي حالاتي بيسعا مبيفكروش غير ازاي يكسبو المهم وبكدا يكون خلص جزءنا انتظرونا الجزء القادم معلش اعزروني علي قصر القصه لاكن اوعدكم اني هطول فيها المره الجايه سلام 👋
اهلا بيكم اصدقائي اعزروني معرفتش اضم الجزء الثالث بباقي الاجزاء واطريت اني انزله وحديه يلا نبدا اهلا بيكم انا ياسين +#~~~الجزء الثالث من قصه كفاحي و ꧁مرحبا بيكم اصحابي نبدا مع بعض الجزء الثالث ꧂أهلا وسهلا بيكم انا ياسين&~طبعا بعد مامشيت وكنت بفكر في مستقبلي ودنيتي وصلت للشقه اللي انا قاعد فيها طبعا الشقه مش علي مستوى وهي في حي شعبي يعني مش زي شقه نرمين خالص ولاكن زي المثل ما بيقول علي قد لحافك مد رجليك ثم دا يعني مش نهاية الطريق المهم على بين ما وصلت كانت الساعه سته ووانا طالع لمحت حد بيراقب المكان وبيامن السلم قلت هوا باينو يوم مش فايت النهارده المهم رحت مستخبي تحت السلم وهوا نزل ومشافنيش قولت دا مين دا المهم عرفت انو خرج من الشقه الشقه جنبي قولت اه بقي كده وهتعرف ليه عزيز القارئ انا قولت ليه كده هتعرف بعدين المهم دخلت شقتي وجهزت نفسي علشان اروح اباشر الشغل في الموقع واشوف الدنيا طبعا ممكن تسأل وتقول اي اني مافور وعاطي نفسي اهميه في الشغل ومكبره قوي ونا اصلا قاعد في شقه معفنه هقولك عزيزي انك لو اشتغلت في المعمار هتعرف اهميت الشغل وبالزات لو انت شايل شغل مقاولات هتحاول تشيل شغل كتير وفي نفس الوقت عايز تتعرف علي مهندسين اكتر ويبقي ليك صيت في مجالك ودا اللي انا بحاول اعمله في شغلي وخطيط خطوه كبيره يعني زي مثلان ناشئ كره القدم لم تجيه الفرصه بيمسك فيها بإده وسنانه اتمني تكون وثلتكم المعلومه. المهم خت نفسي ومشيت علي الشغل وبباشره لحد الساعه تسعه لقيت نرمين بترن عليه رديت عليها وقولت اللي وحشاني وضحكت هههه هي ردت وقالت علي فكره انا زعلانه منك قولتلها لي بس ياحبيبتي عملت ايه قالت كده تمشي ومتصحنيش حتى على الاقل كنت افطر وامشي قولتلها معلش ياحبيبتي محبتش اصحيكي لاني عارف انك تعبانه قولت اسيبك ترتاحي قالت ولو برده كان لازم تصحيني قولتلها معلش بقي سماح قالت خلاص المهم انت اخبارك ايه قولتلها اهو تمام قالت انت فين قولتلها في الشغل حاليا قالت فيها الشغل تبعي ولا بره قولتلها لا بره قالت خلاص حاول تخلي رجالتك يركزو مع الشغل لاني مش هقدر اروح النهارده قولتلها عيوني ليكي متعوليش هم قالت ****يخليك ليا ياحبيبي قلتلها تسلميلي يلا بقي معلش هقفل معاكي باي قالت باي وقفلنا المهم قضيت يومي ومشيت روحت علي البيت ونا طالع علي السلم كانت جارتي اللي في الشقه اللي قبالي طالعه في نفس الوقت ودي كان في مشاكل بيني وبين جوزها وكنا متخانقين مع بعض فا لما شافتني قالت ياستر علي الخلق اللي تعكر اليوم بترمي كلام عليه الشرموطه المهم رحت قلت ماشي ياشرموطه صبرك عليه فقولت احرجها بقي بلي عندي فقولت اسئالها قولت الا صحيح ياام اشرف مش شفت حرامي كان نازل النهارده من فوق الساعه سته وشكلو كدا كان في شقتي ودي زي متكون ضربتها عيار قالت يامصبتي ووشها قلب وبعدين ما كانت قالبه وشها عليه حاولت تسالني وتستفسر مني اعرف حاجه ولا لا فقالت حرامي انت شوفته قولتلها اه تصدقي قالت ونت عرفته مين ونا بضحك بخبث قالتلها تقريبا كده دا شبه ابو خالد بتاع العصاره ودي خلاص اتاكدت اني خلاص عرفت انو كان خارج من عندها فقالت مش وانت اشعرفك مش يمكن يكون حد تاني وكنا وصلنا لشقتي قولتلها اصولو تقريبا كان خارج من شقتكم فا انا قلت هكلم شريف ابنك احكيله رحت دخلت شقتي وسبتها وقفلت الباب ودي فضلت واقفه متكهربه اوصفهالكم ام شريف /اسمها الهام. وسنها 46سنه وزنها يجي 75كيلو طولها حوالي 168سنتي وجسمها بالظبط زي الهام شاهبن حتي تدويرت وشها وبزازها نفس الهام شاهين وطيازها كبيره جدا من اللي بيتهزو وهي اصلا بيضه يعنى فرسه عايزه خيال وعندها ومتجوزه عم ابو اشرف ودا راجل كدا باينو علق ومش بيسد معاها وهوا مسافر بقالو اسبوع علي ليبيا وسنه 50سنه وعندهم اشرف وا سنه 30متجوز وعازل عنهم وعندهم بنتين دنيا 28وهبه 25ودول قصتهم معايا بعدين المهم بعد مغيرت هدومي ونزلت اجيب لنفسي عشا وونا طالع لقيت الهام وقفه مستنياني علي باب شقتي المهم من غير ما اتكلم فتحت الباب ودخلت وهوا قالت معلش ياياسين ممكن اتكلم معاك قولتلها اتفضلي راحت دخلت ورايا وباين علبها الخوف والارتباك وبتقلي معلش ممكن متقولش لاشرف ان محمود كان بيسرق شقتنا لانو متهور وممكن يقتلو ونا خايفه لا يتهور بتصطعبت بنت الشرموطه ومحمد دا اللي هوا ابو خالد اللي كان خارج من عندها المهم ابتديت اسطعبت عليها انا برده قولتلها لا ياام شريف مينفعش لازم يعرف علشان يتربي اصل انتي ست عايشه لوحدك كان ممكن تترجفي ولا حتي يقتلك لو شفتيه قالت علشان خاطري وبتترجاني وبتقولي انا هعمل الي انت عايزه بس متقولوش قولتلها هوا ممكن مقولوش قالت بجد قولتلها بس لو قولتي الحقيقه المهم هوا ارتبكت وقالت حقيقه اي قولتلها خلينا علي بلاطه هوا كان بيعمل ايه عندك المهم سكتت قولتلها خلاص براحتك قالت خلاص خلاص و****اول مره اعمل كده قولتها كده اللي هوا اي المهم سكتت بعديها قالت اللي في دماغك قولتلها اه ماشي تعرفي يام شريف انتي غلطي في كام مره راحت سكتت قولتلها ساكته ليه وهي باصه في الارض وقالت اللي انت عايزه هنفزهولك قولتلها خلاص ماشي بس عندي شروط قالت وانا تحت امرك فيها اللي تقوله قولتلها تقطعي علاقتك بمحمود خالص قالت حاضر واعتبرني معرفوش قولتلها واللي اقولك عليه تنفزيه قالت انا تحت امرك قولتلها طب انا متعشتش خدي اعملي عشا قالت في سواني اكون خلصت قولتلها اقلعي العبايه والطرحه راحت بصت بإستغراب وسكتت قولتلها مش قولنا هتسمعي كلامي قال حاضر المهم قلعت العباية واتخيل انت بقي يا معلم لما تكون الهام شاهبن لبسه قميص تحت العبايه وبزازها وطيازها بيترجو قدامك حاجه تخلي الحجر يلين المهم دخلت المطبخ تعمل عشا انا قولت ازلها المهم عملت العشا قالت حاجه تاني قولتلها روقي المطبخ واعملي شاي علي ما اكل المهم بصتلي زي بصه اللي هوا انت هتستعبدني ولا اي 😂قولتلها اي في حاجه راحت قالت لا وبصتلي ومشت وهي متغايظه مني رحت كلت لمت الاكل وجابت الشاي قابت حاجه تاني قبل مامشي قولتلها معايا ممكن تروقي الشقه وده بصتلي تاني اللي هوا فعلا انت هتستعبدني المهم قالت حاضرررر وهي مشت وانا بضحك المهمشربت الشاي وببصلها وهي بتروق الشقه وبتفحص جسمها وهي بتبصلي ومتضايقه وانا ببصلها برده بس هجت علي منظرها الشرموطه بزازها اللي بتتهز ولا طيازها اللي بتترج المهم نويت اني لازم انيكها رحت ماشي عليها وحاضنها من وره ودي لفتلي بتقولي مالك عايز اي قولتلها اعمل اللي قولتلك عليه ومتركزيش معايا قالت انت اتجننت رحت لطشه قلم قولتلها مالك ياشرموطه دانتي اللي جيه برجليكي لحد عندي راحت سكتت وعنيها هطق شرار وابتدت تعمل اللي كانت بتعمله قولتلها شاطره وفضلت اقفش في بزازها وطيازها رحت سبتها ورحت اامن الباب وقفلته ورحتلها كانت بتزيق البلاط رحت رفعتله القميص راحت بصت عليه بضيق رحت قولتلها شششششش وبعدين رحت ماسك الكولت اللي لابساه وكان اسود والقميص كان وردي رحت مقطع الكولت وابتديت ابعبصها وهي ساكته وبتمسح الارض رحت فضلت ابعبص فيها ونسيت اوصفلكم كسا كس احمر من الحجم العائلي ده وفتحت كسها شرخ كبير المهم فضلت ابعبص فيها بصبعتي الاتنين بعدين رحت خلعت بنطلوني وطلعت الوحش بقي وبرحت نشنت ودخلت مره وحده وده قالت اااه براحه طيب قولتلها بسي ياشرموطه وابتديت انيك فيها وهي اه اه اه اه اه اه اي اهدى شويه قولتلها اهدا أي ياشرموطه دنتي لسه متناكه منو في الصبح وابتديت ادخل زبي جوه كسها وهي تصوت وانا بنيكها وكسها شافط زبي جوه وانا بنيكها وهي تصوت تقولي براحه عليا بقي كده مينفعش وانا ولا معبرها ونا نازل فيها نطو وعمال انط عليها وهي تصوت تقولي براحه اه اه اه اه اي برااااااحه وانا نازل فيها رزع وطرقعه راحت حاولت تهرب رحت مبوط فيها جامد ومدخل زبي مره وحده راحت دي وقعت علي الارض وبزازها حسيت انهم فرقعو بسبب حملنا عليهم وبتديت اسرع وادق فيها جامد وهي خلاص خلاص براحه عليا برااااااحه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اي وانا مستمتع بصوتها رحت انتبهت قولتلها هتفضحينا ياشرموطه قالت انت السبب اي اي اي برااااااحه اه ام حرام عليك اه اه اي برااااااحه وانا نازل فيها رزع بقولها طب خدي ياشرموطه دنتي لسه هتتفشخي المهم قالت ابوس ايدك طلع زبرك ابوس زبرك طلعه بصوت الهام شاهين هههه رحت مطلع زبي وقررت اني هنيكها من طيزها ودي ابتدت تاخد نفسها لقتني مدخل راسه في طيزها ابتدت تصرخ اه اه اه طلعه طلعه ياخول وابتدت تشتم رحت انا اتنرفزت انتي بتشتميني انا يا بنت القحبه رحت حشرت زبي جوه اكتر يادوب فات تلته وتبقه تلتينو المهم دا حاولت تقوم وانا مكلب فيها وتشقاب وانا مش سايبها لحد ما رفعتها من وسطها وانا رافعها من وره وزبي في طيزها رحت نازل بيها مره وحده علي الارض وربي في طيزها ولك ان تتخيل وحده زي الهام شاهبن تنزل مره وحده علي زبك ووزنها 75كيلو ينزل علي زبك وخرم طيزها ضيق واول مره تتناك فيه المهم نزلت كده علي زبي راح زبي اتنكت فيها مره وحده حسيت باحساس غريببعد مكان طيزها ضيقه مره وحده زبي اتنكت جواها كامل ودي اول محصل كد عايزك تتخيل عملت اي ايوه عملت كده ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه عملت اااايه فيه وبتصرخ وطبعا طيزها لما ضيقه وهي مع مقاومتها ليه وبتتعصب طيزها قفلت علي زبي بطريقه الاعدام زبي مكنتش حاسس بيه زبي كله جوه طيزها وقافله عليه معرفتش اطلعه وهي تقول طلعععه طلعععععه وبتصرخ قولتلها اهدي علشان متتعوريش طيب قالت اتعور اااايه انا اتفشخت طيزي اتقطعت المهم هم بعد محاولا معرفتش اطلعه لانها مش مساعداني وبتقاوم وخايفه وخايفه لاتحرك فا ولت مبديهاش رحت ماسك بزاها اللي عامله زي البطيخ وبتديديت ازوم بزبي لانها قافله عليه وابتديت ازوم بوسطي علشان اقزف جواها وبلفعل حسيت اني هجيب رضاغت اكتر علي بزازه ومعصب بوسطي عليها واطلقت حممي البركانيه وهي تقول اااه اااااه اح اااحاااح رحت نايم علي ضهري وهي نامت بضهرها علي صدري وزبي في طيزها ومكلب في بزازها وبعضها في رقبتها وهي علي ما يبدو انا جابت شهوتها ومنتشيه ومبتتحركش فضلنا قاعدين لحد ما زبي اتصفي وبتدي يرتخي ودي بتان ام ام ان ام بصوت واطي لحد ما رفعتها من عليه وقمت دخلت الحمام واتحميت طلعت لقيتها ابتدت تفوق وتلملم هدومها قولتلها صبحيه مباركه ياعروسه ودي بصتلي بتعب وغيظ ولبست رحت ضحكت وضربتها علي طيزها وهي ماشيه راحت قالت ماشي هوريك وسابتتي ومشت المهم رحت قعدت بمسك الموبايل لقيت نرمين رنت عليا 7مرات ومردتش رحت رنيت عليها فتحت قولتلها حبيبت قلبى قالت ****باماره انك مبتدردش قولتلها و*****كنت حاطط التلفون علي الشحن ومختش بالي قالت علي الشحن ولا كنت بتلعب بديلك قولتلها انا اقدر قالت خلاص حبيت اطمن عليك بس قولتلها تسلميلي المهم فضلنا نحي ونحجي لحد الساعه 1بليل المهم اتفقني اننا نتقابل بكره بره الشغل ونروح اي مكان نقعد فيه وحددنا الوقت ونمت وصحيت علي الساعه سبعه وقولت الحق اروح الشغل بعدين اروح المعاد اللي اتفقني عليه انا ونرمين ورحت الشغل ورجعت الشقه غيرت هدومي ورحت المكان اللي نرمين مستنياني فيه المهم كان قافيه في منطقه رافيه رحت كانت مستنياني بقالها نص ساعة رحت سلمت عليها وحضنتها وبايتني في خدي المهم قالت واضح ان موعيدك مظبوطه وهي بتربع دراعها المهم قولتلها معلش ياحبيبتي انا اسف رجعت متاخر من الشغل بس قالت ماش شكلنا هناخد من دا كتير وضحكنا قولتلها اعمل اي بقي مشغول قالت امال هتعمل اي بقي في اللي جاي قولتلها اي هوا اللي جاي قالت بص ياسيدي وجه الويتر طلبت منه قهوه وهي كمان واجلنا الغدا المهم قالت بص ياسيدي انا ومجموعه شركات تبع اصحابي داخلين في مشروع كبير وعايزاك انت تشوف هتقدر تشيل اي وانا هقف معاك مش هقصر لاني خلاص عرفتك في الشغل بس اهم حاجه ترفع راسي هه قولتلها ودا عباره عن اي المشاريع ظي اللي عايزاني اخدها قالت عباره عن عشر عماير وسطيهم مستشفى طبي وكافيهات لاني الارض دي تبع رجل اعمال وعايز يبدا بالمرحله الاولي قولتلها تمام بس سيبيني اشوف دنيتي وافكر واديكي ردي مش يمكن اقولك اني هشيلو كله هههه وهي قالت وانا عارفه انك زكي ومش هتفوت الفرصه دي وزي ما قولتلك مش هقصر معاك قولتلها تمام اسبوع ارتب دنيتي واقولك على طول قالت اوكي براحتك المهم اتغدينا ورحنا نتمشي شويه بعدين لفينا بالعربيه بتاعتها لحد ما جه الليل ورحنا اتعشينا في مطعم وهي كانت مبسوطه ولا اكنا خطيبتي وانا بصراحه كنت مبسوط ووحنا راكبين العربيه قالت مش هتيجي تبات معايا النهارده قولتلها انا نفسي ياحبيبتي بس بكره ورايا شغل وحاجه لمان قالت علشان خاطري قولتلها زي بعضه سيبيني النهارده قالت طاب انا عايزه احكي معاك قولتلها وانا سامعك المهم نامت في حضني وابتدت تحكي عن همومها وانها ملت من الوحده وان مبتشفش امها واخواتها غير كل فين وفين بسبب انهم في محافظة تاني قولتلها معلش هي الدنيا كدا هموم وتعب قالت انا عايزه اقولك علي حاجه قولتلها قولي قالت انا بحس معاك بارتياح ياسين رغم اني كبيره عنك ولوخلفت من زمان كام ممكن يكون عندي عيل اصغر منك بسنتين تلاته بس انا بحسك حاجه تاني بحس اني بحتجلك مش عارفه دا اي بس يا ياسين صدقني دا شعوري نحيتك قولتلها و*****نفس الشعور وميختلفش عنك فى حاجه وبسال نفسي اشمعني انتي ورد علي نفسي وقول مش يمكن عشان زي بعض نرمين انا عشت طفوله محروم من اب وام امي ماتت وهي بتولدني وابويا مات وانا عندي تلات سنين يعني مفيش بإس اكتر من كده المهم راحت حضنتني وقالت معلش ياحبيبي انت لسه بتقول هي الدنيا كده وباستني من ايدي وقالت ولا تعولها هم مسيرك هتتراضي رحت حضنتها انا كمان وعشنا أجواء الرومانسيه دي شويه لحد ما وصلتها لبيتها حتولت معايا بكل الطرق اني اطلع معاها مقدرتش المهم مشيت وروحت كانت الساعه11بليل روحت ودخلت الشقه ونمت وصحيت تاني يوم رحت الشغل اشوف ورايا اي احد نرمين مرنت عليه قالت انت فين قولتلها في الشغل قالت خلاص غير هدومك وتعالي قولتلها علي فين قالتلي ههرفك علي شركاتي وتعرف نظام الشغل اللي حكتلك عليه قولتلها ربع ساعه واكون عندك قالت ماشي باي وقفلت ورحت غيرت هدومي واتشيكت ورحت لمكان الشركه اللي وصفتهولي ورحت وكانت شركه مكونه من مبنه اربع ادوار وكانت حاجه فخمه جدا رنيت عليها كانت هي جوه عربيتها وبلفعل رحت سلمت عليها ودخلنا وعرفتني علي شركاتها وهم كانو مكونين من مهندس طارق 58سنه ومتجوز وعنده ولد وبنتين الشريك التاني مهندس يوسف 56متجوز وعندو اربع بنات بس الشريك التالت مهندس رأفت54 متجوز ومبيخلفش وكل دول هيبقي ليهم ادوار معانا في القصه نرجع بقا لمرجوعنا نرمين عرفتني عليهم واتعرفنا علي بعض وقالولي علي نظام الشغل واهم حاجه الانجاز قولتلهم اكيد طبعا المهم رحت وشفت الشغل انا ونرمين في الموقع ورجعنا تاني علي الشركه قولتهم خلاص انا هشيل الشغل كله قالولي هتقدر قولتلهم انشا****بس شوفو هتبداو امتي قالو بعد اسبوع علي طول المهم سلمت عليهم ومشيت انا ونرمين قالت متاكد انك عايز تشيل الشغل مقاوله لوحدك قولتلها اه قالت برافو عليك متترددش وبلفعل قولتلها انتي رايحه علي فين قالت الشركه بتعتي قولتلها ماشي ووحنا ماشين سالتها عن شركائها قالت ان المهندس طارق يبقي خالها ويوسف ورأفت كانو زمايل بباها جدا قولتلها اه المهم رحنا الشركة بتاعتها وكان شغال معاها مهندس ومهندستين ومحاسب المهم رحنا الشركه وقعدنا جوه مكتبها قولتلها علي فكره انتي وحشتيني رحت ماسك ايديها قالت لا احنا هنا في الشغل قولتلها محدش شايفنا هاتي بوسه وضحكت وبتتمنع وقالت لا امسك نفسك كده احنا لسه معملناش حاجة وهي كانت لبسه جيبه لحد الركبه وضيقه وجاكتصغير وتحتيه قميص المهم حاولت ابوسها واقفش بزازها مقدرتش قولتلها هاتي بوسه وحدة وانا اسكت قالت ام بوسه وحده بس قولتلها اه قالت ماشي رحت ماسكها وببوسها من شفايفها رحت مره وحده قفشت طيازها وهي حاولت تشيل ايد مقدرتش ونا نازل بوس في صدرها ورقبتها وهو بتحاول تحوشني وتقولي لا كدا هنتفضح ياسين بس بقي عيب مش كده فجئه باب المكتب اتفتح رحنا اتخضينا دخلت علينا رانيا ولما شافتنا اتخضت من المنظر وتحرجت وقالت انا اسفه نمرمين قالت عاجبك كده وانا بزعل قولتلها انا آسف وهي لما شافتني زعلت قالت ياسين خلاص متحطش في بالك انا مقصدش ازعلك قولتلها لا انا بس زعلان من الموقف يعني هتقول علينا اي دلوقتي قالت خلاص رنيا دي صحبتي من ايام ابتدائي متقلقش انا هحاول افهمها بس هفهمها اي بس . خلاص انس انا هتصرف معاها ونا قاعد مخنوق هي مخلاص يبني مالك قولتلك انا هتصرف المهم بصتلها راحت بصتلي وقالت هات بوسه ياعسل رحت ضحكت وهي ضحكت قالت ايوا كده اضحك متضايقش قولتلها بحبك وانتي رايقه قالت انا طول عمري رايقه وطلبتلنا قهوه شربنا القهوه وقولتلها انا عازمك علي الغدا قالت لسه فاكر دانا مستنياك تقولهالي من بدري قولتلها ماشي يابخيله يلي نروح نتغدا قالت بس متقولش يابخيله وضحكنا ومشينا سوا ركبنا عربيتها ووصلنا مطعم ودخلنا اتغدينا ووحنا ماشيين قالت هاتيجي معايا قولتلها معلش لازم انزل البلد النهارده علشان اجهز الناس واظبط اموري قالت لا انت كل مره تقول نش فاضي قولتلها معلش اوعدك لمااجي هكون ليك المهم حسيتها زعلانه رحت ماسك ايدها وبايسها قولتلها معلش بقى وعد منى لما اجي هكون ليكي المهم بصتلي وقالت خلاص براحتك وسكتت راحت وصلتني ومشت ووانا طالع الشقه لقيت الهام طالعه قدامي وطيزها بتتهز المهم رحت ضربتها علي طيزها راحت اتخضت وقالت يمصبتي أنت اتجننت افرض حد شافك قولتلها طيزك هي اللي مغريها راحت بصتلي وسكتت راحت فتحت باب شقتها رحت زققها وداخل معاها وقفلت الباب بسرعة قالت يفضحتي يفضحتي قولتلها اهدي ياشرموطه مالك قالت مالي افرض حد شافك معايا قولتلها محدش شايفنا وافرض حد جه شافك اقولهم اي قولتلها قوليلهم ابو اشرف استعان بصديق هههه بصتلي وسكتت قولت احاول الطف الجو رحت مقرب منها قولتلها على فكره انتى لو مش عاوزه عادي ممكن امشي قالت يعني ايه قولتلها يعني مش هغصبك علي حاجه انتي مش عاوزها قالت يعني لو قولتلك امشي هتمش قولتلها اه قالت طيب انا مش عاوزه اعمل حاجه النهارده قولتلها خلاص انا ماشي رحت سايبها وماشي ودخلت شقتي غيرت هدومي وجهزت نفسي عشان انزل البلد وبلفعل شلت الشنطة وونا خارج من الشقه لقيت الهام بره راحت بصتلي واستغربت وقالت هو انت شايل شنطه ورايح فين كده قولتلها نازل البلد اسبوع وجاي قالت راحت سكتت راحت مقرب منها وبصوت واطي قولتلها تعرفي لو لعبتي بديلك من ورايا وخنتيني حسابك معايا عسير راحت بصتلي وقالت و****انا قطعت علاقتي بيه ثم اي اخونك دي هوا انت جوزي قولتلها اه انا مش زي لامخذه جوزك الخول فاهمه قالت يبني دنا اكبر منك بعشرين سنه قولتلها ولو فاهمه راحت بصتلي وسكتت وقالت اللي تشوفو وابتسمت قولتلها داحنا رضينا اهو قالت مش بتقول جوزي قولتلها اه والدخله تشهد راحت ضكت وقالت طب متتاخرش عليه زي الخول جوزي سايبيني قولتلها اسبوع وهتلاقين مزهقق المهم سلمت عليها ومشيت وركبت مكروباص وسافرت البلد علي القريه تبعي ووصلت الساعه واحده بليل ودخلت بيتنا وطبعاء انا عايش لوحدي دخلت وكنت جايب اكل معايا واكلت وروقت فرشتي ونمت وصحيت تاني يوم الساعه 11الضهر قمت ختلي دش واتسنبهت وقلت اطلع اشوف البلد واتمش شوية وعلى فكره انا عندي ارض يعني نص فدان كده المهم خرجت كده لقيت نسوان شارعنا قاعدين قدام بيتنا بحكم طبعا ان محدش موجود في البيت فمحدش هيتضايق طبعا وطبعا هتسال وهما قاعدين ليه هقولك هي طبيعت القري كده بتتلم نسوان الشارع ويقعدو يسهرو مع بعض وينمو علي الناس هههه المهم خرجت ودول اتفاجئو بيه وبتدو يعدلو ققعدتهم وكان معاهم مرت عمي ودي ملهاش دور خالص في قصتنا نهائيا المهم اتفاجئو ومرت عمي سلمت عليه وهم كمان سلمو عليه وقالولي حمدا***علي السلامه قولتلهم ***ييسلمكم ورحبو بيه اوصفهملكم كريمه جارتي ودي جسمها مليان ششويه بس مش مرهرطه خالص جسمها لايق عليها بزاز كبار وطيازكبيره وبيضا مع حمره كده في وشها حاجه اي قشه سنها 36سنه خلفتها كلها بنات لحد الوقت نيجي بقي لسلفتها جمالات ودي اي كيرفي جدا قمحاويه وبزازها حازه عليها وطيازها كمان كيرفي كده وسنها 33سسنه نيجي بقي للجار التالته ودي ام احمد نفس النظام كيرفي كده وبيضه وبزازها ترضع بلد وتحب الهزار والضحك وجوزها رمضان مسافر وكمان جمالات جوزها مسافمفيش غير كريمه اللي جوزها موجود ودا جوزها بيحب التجاره وعندو 50سسنه اكبر من مراتو حوالي 16سسنه المهم سبتهم ومشيت ورحت البيت التاني بس مش مبني لاكن ملفوف حوليه سور ومبني فيه اوضتين ونفس النظام الجيران رحت قعدت شويه بعدين لفيت وكلمت صحابي اللي هجيبهم معايا يشتغلو وقولتلهم يجيبو ناس كتيرعلشان الشغل وكد قالولولي ادينا كام يوم كده نرتب امورنا ونشوف الناس قولتلهم ماشي خلاص وقعدنا وحكيتلهم تفاصيل الشغل وكده بعدين سبتهم وروحت ولقيت كريمه جارتي قاعده قدام بيتها سلمت عليهم وانا ماشي سلمت عليه وبصراحه كانت فرس رحت دخلت بيتنا واتعشيت ولقيت تلفوني بيرن لقيتها نرمين فتحت وسلمت عليه وقالت وحشتني وكانت زعلانه وقولتلها انتي اكتر قالت هتيجي امتي قولتلها اسبوع وهتلاقين مزهقق قالت بس تيجي انت بس وقعدنا ندردش شويه وقفلت كانت الساعه 11ببليل المهم نمت صحيت الساعه عشره رحت البيت التاني اقعد شويه في الشمس وطبعا كانت كريمه جارتي كان ليها بيت برده جنبي للبهايم ولقيتها هناك بس مشافتنيش ولقيت شق في الحيط ببص منو عليها وبشوفها وهي بتكنس عند البهايم وبتحطلهم برسيم وكانت مشمره العبايه وكانت لابسه تحتيها عبايه بيتي رقيقه جدا ورجليها بيضه جدا ومغريه طبعا انا هجت وكنت عاوز اهجم عليها لولا مسكت نفسي بلعافيه المهم لقيتها راحت ناحية الجحش بتاعهم وبتبصلو وقعدت فتره تبصله انا استغربت لحد ما ممشت عليه ولقيتها مسكت زبه قولت اه ياشرموطه هايجه علي الحمير ودي مسكت زبه وبتدت تلعب فيه وهي هايجه المهم قولت اصورها وبلفعل ختلي زاويه وصورتها فديو 3دقايق بعدين قولت لنفسي انا مش قادر انا لازم انيكها وعزمت اني خلاص هواجهه بالفديو رحت خبط عليها ودي اتخضت قالت جيه اهو وراحت فتحتلي قالت اهلا ازيك ياياسين وكانت لسه مشمره العبايه قولتلها امال فين ابو شذي ودي بنتهم الكبيره قالت دا في اسوق وهوا كان تاجر مواشي عايزه في حاجه قولتلها لا انا عايزك في موضوع قالت موضوع ايه قولتلها مش هتقوليلي اتفضل قالت معلش اصلي لوحدي ومروحه قلتلها منا عايزك لوحدك مالك في ااي لقيتها هتعلي صوتها قولتلها بس بس عايزك تشوفي الفديو ده قالت فديو اي ووريتها الفديو وقالت يفضحتي يفضحتي انت عايز اي قولتلها ابدا رحت سايبها وداخل علي الاوضه اللي عندي ودي قفلت عندها ودخلت عندى بسرعة وقفلت الباب قولتلها عايزه اي قالت انت هتصطعبط انت اللي عايز اي وصورتني ليه قولتلها طب بصي لما انتي تعبانه مقولتيش ليه قالت اقولك انك عايزه ترتاحي وانا موجود اهو قالت يعني اللي عايز يريح حد يعمل فيه كده قولتلها انا عاوزك @+-وبكدا يكون انتهي جزءنا اتمني دعمكم في التعليقات
الجزء الرابع
ا꧁قصه كفاحي* الجزء الرابع ꧂متسلسله* نبدا قصتنا لما وصلت لكريمه وصورتها وللعلم كريمه دي كانت صحبت امي وكان ليا معاها كلام المهم كريمه بتقولي وهوا اللي عايز يريح حد يعمل كدا قولتلها ياام شذي قولي بصراحه انتي تعبانه ونا مش غريب عليكي دنتي جارتي وكنتي صحبت امي يعني مش هضرك قالت طب امسح الفديو الاول قولتلها اهو ومسحت الفديو قدامها قالت هات التلفون عشان مش مصدقاق قولتلها خدي وفعلا خدت التلفون وقلبت فيه ملقتش حاجه راحت عطتني التلفون وقالت طب بما ان الفديو اتمسح اي اللي يجبرني اسمع كلامك قولتلها يعني بزمتك انا ولا الحمير راحت ضحكت وقالت يخيبك يواد طب افرض اني وافكت هتقدر عليا قولتلها جربي ومش هتندمي قالت يا خويا جايب الثقه دي منين قولتلها من ده وشاورتلها علي زبي راحت ضحكت وقالت طب انا هشوفو الاول وبعدين اقرر قولتلها موافق رحت منزل البنطلون ووريتها زبي ودي شافته شهقت وقالت اي دا كلو ياواد انت يخربيتك انت كبرت كده امتي راحت مسكته وابتدت تحسس عليه راحت قالت تعالي عندنا عشان انا مش ضامنة ممكن تكون بتصور من اي مكان رحت ضحكت وهي مشت وانا بعديها 10دقايق رحتلها كنا مبين البهايم والماعز والخرفان قولتلها يلي بقي عشان اوريكي هقدر عليكي ولا لا راحت ضحكت وقالت وريني هتعملي ايه روحت مشيت عليها وبوستها من شفايفها وانا حرفيا بأكل شفايفها ونازل فيهم مص وهي كل اللي بتعملو ام اممم ام امم لحد ما بعدتني عنها وقالتلي نفسي انقطع يخربيتك اهدا رحت مطلع بزازها من العبايه واه من بزازها كبيرة وتهبل رحت نازل في بزازها رضاعه ومص ولحس ودي بتقول اي براحه شويه مش كده آه اه ام ام ونا نازل فيها رضاعه بعدين روحت لفيتها علي المكان اللي البهايم بتاكل منه ورفعت العبايه ومقلعها الكلوت ونزلت عند كسها الحس واعضع فيه وهي اه اه اااه انت بتعمل اي اااي اه ام ام ام براحه ونا نازل عض في كسها الاحمر ونضيف وهي بتقولي دخلو بقي مش قدره قولتلها هوا اي دا اللي ادخله قالت بتاعك قولتلها اسمه اي قالت ام ام زبرك دخله ارجوك وبلفعل ابتديت ادخله وكان صعب بالنسبالها لانها بقالها فتره مبتتنكش رحت شلت زبي ورحت جايب لعاب البقرة اللزج وحاطت على زبي وعلي كسها علشان يسهل النيك وبتديت انيك وهي تئن لان مينفع تعلي صوتها حد يسمعها وكانت كاتمه صوتها ومستمتعه بلنيك ونا كمان مستمتع وابتديت اسرع النيك وهي بصوت واطي اه اه اه اه اه اه ايوه كده اه اه اه اه ايوه كمان نيك كنت فين من زمان سيبني لمين اه اه اه اي اي اي رحت خرجت زبي بصتلي بغضب قالت خرجته ليه قولتلها عايز انيك طيزك قالت لا انا عمري ما اتنكت من طيزي قولتله هنجرب قالت طب استنا راحت لفه علي زبي ومسكته وابتدت تمص وتمصه جامد وانا مستمتع وهي اغ اغغ اغ اغغغ ام اغا اغ بعدين راحت حطته بين بزازها وضمت بزازها الكبيره عليه وانا ابتديت انيك بزازها وهي تستقبل راس زبي في بقها وقعدنا يجي ربع ساعة بعدين راحت مدت ايدها وجايبه لعاب البقره تاني ولغمطت زبي وطيزها بعدين لفت وانا ابتديت انيك طيزها ودخلت راس زبي وبراحه ابتديت ادخل نص زبي وهي اه اه اه بيوجع اه براحه اه اه اي براحه بقولك وانا ابتديت ادخله كله وهي تشهق رحت ثبت نفسي شويه ومتحركتش علشان طيزها تاخد عليه والوجع يخف شويه بعدين ابتديت ادخل وطلع زبي وهي اه اه اه اه اه ام ام اه اه اه اي اي ام كمان ياحبيبي اه ام وانا اقولها انتي مستمتعه وهي تقولي ام اه كمان كمان نيك طيزي نيكها ياحبيبي وقعدت ياجي تلت ساعه انيك فيها بعدين تعبنا من الوقفة رحت فارش شويت برسيم على الارض ومنيمها علي ضهرها ورافع رجليها علي كتافي وموجه زبي ناحية كسها وابتدت ادخل زبي ادخل وهي تقول اه اه اه اه اه اه اوف اوف ام ام وادخله واطلعه وهي كسها سخن من جوه وونا بنيكها كنت بقفش بزازها وامص حلماتها وفضلنا علي الحال ده يجي نص ساعة وهي تقول اه طفي ناري اه اروى كسي العطشان اه ياكسي ياني وفضلت انيك لحد مثبت دراعاتها على الارض وبعضها من رقبتا وضاغت على رقبتها وهي اه اهاه اهاه اه اه اي ام رحت جايب لبني جوه كسها وفضلت نايم فوقيها يجي 10دقايق بعدين قمت وهي كانت مخبله من النيك وقمنا ولبست هدومي وهي قالتلي مش قادره البس يواد تعالي لبسني هدومي وبلفعل لبستها هدومها عدلنا نفسنا روحت قولتلها اتبسطي قالت عمري محسيت بلمتعه دي قولتلها يعني قدرت عليكي قالت دا عمك ابو شذي عمره مناكني كده قولتلها ولا يهمك انا سداد برده قالت انا من هنا ورايح مش هسيبك قلتلها تحت امرك المهم رحت مشيت وهي برده مشت وكنا قبل العصر بشويه المهم رحت اسلم على قرايبنا واهلي بعدين وانا ماشي شافني ابن عم امي يعني خالي نادا عليه رحت مشيت عليه سلمنا علي بعض بالاحضان وقلي جيت امتي قولتله لسه يادوب امبارح المهم حلف عليه اني اروح عنده اشرب حاجه وصمم اني اروح معاه وروحت فعلا معاه وبعدين قعدت شويه ومشيت بعدين ووانا ماشي في الشارع كانت كريمه وجمالات وام احمد قاعدين مع بعض رحت سلمت عليهم وكريمه بتسلم بكسوف رحت دخلت بيتنا وقعدت اتعشيت وشربت شاي بعدين خرجت اقعد علي القهوه شويه ورحت فعلا وقعدت مع صحابي وقالو انهم جاهزين قولتلهم ماشي يومين كده ونمش وفضلنا سهرانين لحد الساعه واحده وقمت مشيت روحت البيت نمت قمت الساعه عشره كنت هيجان قولت اما اشوف كريمة فى البيت التاني الليعند البهايم ولا لا وبلفعل رحت بيتنا التاني وببص من شق في الحيط لاقيتها عند البهايم رحت خبط عليها فتحت قولتلها فاضي ولا امشي قالت تمشي اي ياواد تعالي بسرعه راحت شاداني لجوه وفضلت تبوس فيا بعدين زقتني وسط المعزه ونامت فوقيه وابتدت تبوسني ونا فضلت افعص طيازها ورفعلها العبايه وقفش فرد طيازها وهيا نازله فيا بوس لحد ما فجئه الباب اتفتح علينا وقالت انتو بتعمولو اييه احنا الاتنين اتخضينا كريمه قالت جمالات قالتلها ايوه جمالات ياشرموطه جايبه عيل من دور عيالك ينيكك كريمه بخوف جمالات استري عليه ****يخليكي استري عليه ة*****مهعمل كده تاني قالتلها ليه بتعملي كده دنتي حت جوزك هنا امال انا اعمل ايه اللي جوزي مسافر راحت ابتدت كريمه تبكي رحت انا قولتلها ياجمالات دا اول مره نعمل كده سدقيني راحت قالت اول اه هههه امال امبارح كنت بتعملو اي بتتعرفو مثلا قولتلها امبارح تقصدي اي قالت انا شفتكم امبارح اوعا تنكر رحت سكت وفكرت شويه قولتلها ولما شفتينا مدخلتيش ليه راحت اتلجلجت في الكلام وقالت اصل اصل قولت اسكت يمكن دي اخر مره امشي انت دلوقت ولااكني شفتك وسيبلي الشرموطه دي انا هتصرف معاها المهم سبتهم ومشيت علي بيتنا وعقلي بيودي ويجيب طب لما شافتنا متكلمتش ليه طب هي هتسكت ولا هتفضحنا المهم فضلت قاعد لحد ما العصر اذن رحت لقيت كريمه بتخبط عليه قولتلها اي قالت قالت جمالات وافقت انها تسكت بس بشرط قولتلها شرط اي قالت انك تنام معاها قولتلها بقي كده قالت اه قولتلها وهي فين دلوقتي قالت عند البهايم رحلها قولتلها ماشي خلينا نشوف اخر الشرموطه دي ايه وبلفعل رحتلها انا وكريمه راحت فتحت وقالت تعالي ياياسين قولتلها نعم قالت كريمه حكتلك قولتلها اه قالت طيب اي قولتلها هنا قالت اه تعالى ندخل جوه وانتي ياكريمه امني الباب قالتلها حاضر رحت دخلت انا وهي قولتلها ياشرموطه لما انتي عاوزاني مدخلتيش ليه علي طول قالت لا عاوزاك لوحدي المهم رحت مشيت عليها ومسكت بزازها ادعكهم قالت اه اه براحه مالك هتقطعهم قولتلها ياشرموطه بزازك دي عاوز تتاكل اكل قالت يله كلهم اهم ونزلت فيهم دعك وانا ببوسها من بقها وبنت الشرموطه كيرفي كده حاجه كده زي الممثله اليسون تايلور تشبه بالظبط ولكن النسخه الصعيديه ههه ابحثو عنها المهم فضلت ابوسها وطلعت بزازها وفضلت ارضهع منهم وامص بزازها والحس صدرها ورقبتها وامصمص شفايفها وهي اه اه اه اي ام اه يخربيت حلاوتك ياواد ام اه اه ام ام رحت نازل لحد كسها ورافع العبايه وهي مسكت العبايه بإدها رحت مقرب علي كسها واحسس عليه من فوق الكلوت وهي اه اه ايدك تجنن ام ام وبعدين قربت علي كسها ببقي وبتديت اشمه من فوق الكلوت بعدين عطيتو بوسه كده وبدتيت الحس كسها من علي الكلوت بعدين نزلت الكلوت وشفت كسها واه من كسها سخن وبينقط عسل بعدين عطيتو بوسه كده وبصتلها لقيتها مستمتعه وبتعض علي شفايفها ومغمضه راحت بصتلي بصه كلها محن رحت قربت تاني علي كسها وابوسه اكني ببوس بقها واعضع زنبورها اللي عامل زي الشفايف راحت هي من المتعه والهيجان سابت العبايه من ايديها وقالت بمحن اه ااه ام ااام اممم وطبعا العبايه غطيتني لحد تحت كتفي ونا نازل فيها مص وعض وهي تقول اه اه انت جتلي منين اه ام ام مش قدره حرام عليك بعدين رحت قمت ولفيتها ورفعتلها العبايه وطلعت زبي وبتديت أوجه ناحيه كسها ودي اول ما زبي لمس كسها هاجت اكتر اه اه اه اه اه أم ام وحاولت ادخل زبي مدخلش كله رحت قولتلها مصي زبي عشان يتبل بلعابك المهم نزلت عند زبي وبتدت تشمه وتهيج راحت طلعت لسانها تدوق طعمه بعدين بصتلي بهيجان وعدلت نفسها تاني عليه وزبي كان احمر ونضيف وراسه بتلمع علي حمار المهم راحت باسته بعدين ابتدت تطلع لسانها وتلحس تاني وتطلع وتنزل بلسانها عليه وان هيجان بعدن دخلته في بقها وبتدت تمصه الراس بعدين تمص لحد النص وبعدين تمصه كله لحد ميوصل زورها وهي نازله اغ اغغ اغ اغغغ ام اغ اغغ اغ اغغغ اغ اغغغ ام لحد مطلعته علشان تاخد نفسها راحت قالت استني وقلعت العبايه وباقي هدومها والسنتيان بعدين مسكت زبي وحطاه بين بزازها الكبيره وبتدت تحرك بزازها رحت انا نازل فيها نيك فى بزازها الكبيره وهي تمص راس زبي وفضلنا يجي ربع ساعة بعدين قومتها وسندت علي الحيط ورحت رافع رجلها 🦵الشمال ومدخل زبي في كسها وهي اه اه اه براحه اه براحه بيوجعني اه قولتلها استحملي وهتتعودي عليه وفضلت انيك فيها يجي نص ساعه بعدين لفيتها علي الحيط علشان انيكها من وره ووانا بمسك ايدها لقيت من بين رجلي كريمه ماده راسها وبتمص زبي وانازله فيه اغ اغغغ اغ اغغ بصتلي جمالات قالت يله واقف ليه قولتلها بصي علي زبي بصت لقت كريمه بتمص زبي من بين رجلي راحت بصتلها بغضب وقالتلها اي ياشرموطه مشبعتيش من امبارح والنهارده سيبيه يلي راحت كريمه بصتلها ونازل فيه رضاعه ومص برض اغ اغغغ اغ اغغ اغ اغغغ جمالات بصوت عالي سيبيه يالي بقي سيبه يامتناكه يام صرم راحت كريمه طلعته من بقها وقالتلها استحملي بقي ياشرموطه راحت ماسكه زبي ومدخلاه في كسها وجمالات اه اه ايوه كده اه اه ام ام بعدين كريمة راحت زقاني من وسطي جامد علي جمالات وزبي اول مدخل كله جوه كس جمالات قالت اااااااااااااااااه اااااااااااااااااهاه اه طلعه طلعه وكريمه زقاني عليها وبتقولها مش كنتي هتموتي عليه ياشرموطه خديه اهو وجمالات قالتلها اااااااااااااااااه ماشي ياشرموطه يابنت الكلب اه اه ماشي يامتناكه اه اه وجمالات جابت عسلها بعدين قالت طلعه وكريمه راحت ساحبه زبي من كسها يادوب جمالات هترتاح لقت كريمه بتحط زبي في خرم طيزها وبتزقني عليها جمالات فضلت تصوت اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه وكريمه زقاني عليها وبتقولها استحملي ياشرموطه خديه اهو اللي مردتيش تخليني اتناك منه خدي وجمالات تصوت اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه اااااااااااااااااه ماشي ياشرموطه اه اه اه لحد مثبت نفسي عشان تتعود عليه المهم ابتديت انيك براحه لحد ما اتعوت عليه وفضلت انيك فيها يجي نص ساع بعدين جمالات مسكت زبي وشالته من طيزها ودخلته في كسها وفضلت انيك وهي تئن ام ام ام اه كمان كمان نيك كسي العطشان اه ياكسي ياني وفضلت انيك فيها وكريمه حطت بيضاني في بقها وفضلت تمص بيضاني وزبي في كس جمالات لحد مامسكت جمالات جامد وشديت شعرها وطلعت طلعه علي ضهرها جامد وجبت لبني جواها وهي قالت اه اه ايوه لبنك اح اح اح اح اه جميل ام ام وفضلت مثبت نفسي على الوضع ده يجي خمس دقايق راحت كريمه قالتلها مخلاص ياشرموطه انتي استحليتي الركوبه ولا اي قالتلها ام انتي مش حاسه بلي انا فيه ام ام رحت سبتها راحت كريمه مسكتني من زبي وقالتلي المره الجايه انا بس راحت بايساني من بقي راحت جمالات قالتلها اي ياشرموطه دا بتاعي انا بس وجت عليه ومسكتني برضه من بيضاني وبقت تبوسني مع كريمه وهم الاتنين يمصو لساني وشفايفي لحد ما لعدت عنهم وقلتلهم ياشراميط هتموتوني راحو ضحكو وقعدو يتفقو علي ميعاد وكريمه قالت ان جوزها مسافر تلات ايام اسيوط بس المشكله في ولادها هتعمل اي المهم جماات قالت طب خلاص احنا نخلي الولاد ينامو مع بعض ونروح البيت عندي كريمه قالت فكره حلوه بس في مشكله افرض صحيو ملقوناش اي اللي هيحصل المهم قولتلهم اي رايكم لو نحطلهم منوم العشاء المهم بصولي وقالو موافقين بعدين لبست ومشيت وبليل سهران مع صحابي وبعدين روحت البيت نمت صحيت ياني يوم رحت المركز تبعنا ودخلت صيدليه وشريت منوم وفياجرا علشات اقدر عليهم بعدين روحت البيت فضلت قاعد لحد اليل بعد ين عطيت كريمه المنوم عشان تحطه للولاد وبلفعل الساعه 12بليل لقيت كريمه جت عند جمالات المهم خبط عليهم لقيتهم ولاد الشرميط لابسين قمصان نوم تجنن المهم شدوني لجوه بعدين نزلو فيه بوس راحت جمالات زقتني علي الكنبه وكريمه قلعتني البنطلون وفضلو هم الاتنين يمصو زبي بشراها وانا مش قادر ومستمتع جدا ولاتنين نازلين مص اغ اغ اغ اغ اغ اغ اغ اغ اغ اغ اغ مع بعض قولتلهم استنو طيب اهدو وبعينهم مش ساكتين اليه فجئه الباب خبط علينا ينهار مطين كبسه المهم راحو قالو مين يمصبتي مين اللي جاي اتفضحنا رحت قولت لكريمه انتي مش قولتي جوزك مسافر اسيوط قالت ايوه ولو هيجي كأن جه علي بيتنا مكش هايجي هنا وقولت لجمالات البسي وقومي شوفي مين واعملي اكنك كنتي نايمه ودخلت انا وكريمه اوضه النوم وجمالات راحت تشوف مين بتقول مين من وره الباب لقت ام احمد بتقولها انا ام احمد راحت فتحت الباب قالتلها اهلا يا ام احمد في حاجه قالتلها مش هتقولي اتفضلي الاول قالتلها معلش اصلي احسب في حاجه اتفضلي راحت دخلت وجمالات مرتبكه راحت ام احمد ضحكت قالتلها مالك مش علي بعضك كده ليه ههه قالتلها لا ابدا مفيش اصلك خضتيني راحت قالتلها ليه هي كريمه مش معاكي راحت جمالات ارتبكت اكتر وقالتلها ا ا لا مش هنا راحت ام احمد ضحكت اكتر وقالتلها امال مين اللي جت من شويه قالتلها من شويه اه فعلا هي كانت هنا ومشت راحت ضحكت اكتر وقالتلها اه ماشي معلش ممكن ادخل الحمام راحت قالتلها اه اتفضلي وقامت تدخل الحمام ووهي ماشيه فجئه فتحت الباب علينا راحت بصتلنا وقالت ***.***انتو بتعملو ايه راحت جمالات حطت ايدها علي خدها وكريمه/يامصبتي
ام احمد /مصبتك ايه ياشرموطه دانا هفضحكم
انا /انتي عاوزه ايه ودا شيء ميخصكيش
ام احمد / ميخصنيش دانا هجرسكم يا انجاس
انا اتكلمي علي قدك رحت ماشي عليها وزاققها لجوه وقفلت الباب راحت قالت انت بتزقني يا ياوسخ وشرفي لفضحكم قولتلها وشرفك لاخدو منك رحت قولت لكريمه وجمالات امسكو الشرموطه دي متخلوهاش تتحرك راحو بلفعل جريو عليها وابتدو يمسكوها وهي تقول انت هتعمل اي ابعدو عني ابعدو عني ياشراميط ابعدو يولاد الشرميط سيبوني وبلفعل رقدوها عليها السرير رحت ماشي عليها وهما ماسكينها كل وحده من ايد ومثبتينها علي السرير رحت ماشي عليها وقلتلهم انا هصورها عشان توريني هتفضحنا ازاي راحو قالو ايوه وهيا تقول ياولاد المتناكه سيبوني سيبوني وكريمه تقولها علشان تبقي تفتحي بقك بكلمه رحت لقيتها هتبتدي تصوت رحت حاولت اقلعها الكلوت وهي كانت بتتلوي وبتقاوم رحت مقلعهولها وكاتم بيه بقها بعدين ابتديت ااقرصها من صدرها وهو تصرخ وصوتها مكتوم رحت ابتديت ابوس في صدره اللي تحس انو يرضع بلد وهي بتقاوم ونا نازل فيها بوس فى رقبتها وصدرها وكريمه تقولي قطعها الشرموطه دي وجمالات تقولي نيك الشرموطه دي هي اللي جابته لنفسها وبلفعل انا نازل فيها بوس وحاولت اطلع بزازها مقدرتش لانها لبسه سنتيان وفوقيه قميص نوم رحت شاقق العبايه من عند صدرها والسنتيان بان وصدرها الكبير الابيض نصه باين رحت نزلت فيه بوس ولحس ماهو ****** بقي ودي بتقاوم وكريمه وجمالات مسكينها بلعفيه رحت نازل شق في العبايه للاخر وكانت لبسه قميص نوم رحت ممزع العبايه علي اربعه رحت رابط رجليها كل راجل من رجليه في طرف من السرير ونفس النظام ايديها ربط كل ايد في طرف من اطراف السرير وهي بتصرخ ومش طالعلها صوت راحت كريمه وجمالات وقفو جنبي وقلعو ملط وراحو مقلعيني برده ووقفو جنبي راحت جمالات حطت ايدها علي زبي وبتلعب فيه وكريمه بتبوسني بوسه مشبك ونزلت جمالات علي زبي تمصه وفضلت تمص بشراها وكريمه بتمص لساني اكنها بتاكله راحت كريمه قالت نيك الشرموطه دي متخلوهاش تتحرم من حاجه هههه وراحت عليها وبتلعبلها في كسها بتجهزهالي وجمالات قامت وهي ماسكه زبي بعد مبلتو وقالت انا اللي هدخل زبرك بايدي ورحنا علي ودي بقاوم راحت جمالات زقتني عليها وانا نمت فوقيها وقعدت ارضع من بزازه الكبيره وجمالات وكريمه نزلو مص في زبي وبعدين عدلوه علي كس أم احمد وبيدخلو راسه وهي لما بتقاوم قافله كسها راحت كريمه زقتني مره واحده دخلت زبي علي طول ودي بتصرخ من الالم راحت كريمه قعدت علي وصتي علشان زبي يدخل اكتر وميخرج بعدين نزلت وجمالات بتصور بس مبتجبش وشي وكريمه وقفت علي جنب وانا فضلت انيك يجي نص ساعه وام احمد بتئن قولتلها هحوش الكلوت من بقك بس مسمعش صوتك راحت هزت راسها بمعني انها موافقه رحت شلته من بقها وهي بتئن وبتقول اه اه انا احسبها بتئن من الالم رحت خرجت زبي ودي ادايقت وقالت خرجته ليه دخله يلي راحت كريمه قالت بص الشرموطه اللي من شويه كانت عامله شريفه الشرموطه راحت ردت علي كريمه وقالتلها كلنا شرميط زي بعض يا متناكه قولتلها يعنى مش ممانعه اني انيكك قالت امانع اي انا طايله راحت جمالات قالتلها امال كان اي لزمته دا كله ياشرموطه قالتلها انتي هتصطعبتي مش انتي اللي قولتي ان هتتناكو النهرده رحت بصتلهم قولتلهم اه ياشويه شرميط راحت كريمه بصتلي وقالت و****معرف ان الشرموطه متفقه معاها رحت قولتلهم مش هنيك ياشراميط راحت كريمه قالت وانا مالي وونا بلبس هدومي كانت جمالات فكت أم احمد راحو جم عليه يشدوني وام احمد تقول هوا دخول الحمام زي خروجو قلتلها ابعدي يامتناكه انت راحت جمالات مسكتني من ورا ضهري وام احمد نزلت ترضع زبي اللي عامل زي المسطره رحت زحت جمالات راحت أم احمد زقتني علي السرير وجمالات راحت جت عليا جري تمسكني من ايدي وبتقول لكريمه امسكي معايا ياشرموطه ليجري وام احمد نازله رضع في زبي راحت كريم فكتني من جمالات وحاشتها عني وفضلت مسبتاها رحت مسكت ام احمد وفضلت مثبت فيها لحد مكتفتها وجمالات بتحاول تفلت من كريمه مش قادره رحت ربط ام احمد ضحك السرير زي مكانت رحت مش علي جمالات وضربتها بلقلم رحت رابطها فوق ام احمد وربطهم وشهم لبعض في السرير وقولتلهم ماشي ياشويه شرميط انا هربيكم راحت كريمه بصتلي وقالت اي رايك فيه قولتلها انتي الحته اللي جوه راحت ضحكت وجت باستني من بقي بعدين قالتلي هتعمل معاهم اي قولتلها هوريكي رحت جبت الحزام من البنطلون ونزلت فيهم ضرب علي طيازهم وهما يصوتو ويقولو اه اه اه اخر مره سماح اه اه اه مش هنعمل كده تاني اه اه اه اه اه اه اه اه اه الحقينيا يكريمه حوشيه عنا وكريمه تضحك وتقولهم تستاهلو راحت ماشى عليهم وسديت بقهم بلكلوتات بتاعتهم ورجعت وره خليت كريمه تمصلي زبي وانا بعبطهم وهما يصرخو من العبط وكريمه ولا في بالها نازله جغط في زبي بعدين خليت كريمه تنام فوقيهم وتفرجح رجلها وفعلا نزلت لحس في كسها بعدين دخلت زبي وفضلت انيكهل بعدين بصيت لطيازهم وكساسهم اللي حمرت من الضرب فضلت انيك في كل وحده منهم شويه انقل من كس دي لكس دي ومن طيز دي لطيز دي لحد مقربت اجيب قولت لكريمه اني هجيب قالت هاتهم في كسي قولتلها ماشي وبلفعل فضلت انيكها في كسها لحد مجبت جواها بعدين قولتلهم مش هفككم غير لما تنضفو كس كريمه من لبني راحو هزو راسهم بمعني انهم موافقين وبلفعل كانو بيلحسو كس كريمه وبينضفو من لبني وكريمه كانت بتمص زبي وبتنضفهولي من لبني راحو قالو مش هتفكونا قولتلهم لما ناخد دش 🚿قبله انا وحبيبتي وكررمه ضحكت وسبناهم خدنا دش مع بعض وخرجنا ولبستني هدومي وهي لبست بعدين فكتهم ومكانوش قادرين يقعدو من طيازهم من الالم رحت بست كريمه بوسه مشبك وهما قولولها بوسي يبنت المحظوظه بوسي رحت سبتهم ومشيت روحت البيت نمت صحيت الساعه واحده الضهر بسبب الشرميط التلاته اللي هدوني قمت خدت دش وروقت نفسي ببص في التلفون لقيت نرمين رنتا عليه يجي 15مره رحت رنيت عليها مردتش رنيت عليها تاني يجي 5مرات برده مردتش رحت بعتلها رساله قولتلها *****انا اسف كنت عامل التلفون صامت ردي بقي راحت بعتتلي رساله بتقولي فيها لا روحت بعتلها رساله تاني بقولها ارجوكي ردي عليه ضروري عايزك في موضوع مهم راحت رنت عليا فتحت عليها قالت نعم عايز اي قولتلها و****انا اسف مشفتش التلفون وانتي بترني عليا قالت و****دا مش مبرر برن عليك من امبارح مبتردش ولو سمحت متتكلمش معايا تاني راحت قفلت المهم قولت اي الورطه دي بس؟ وبكدا يبقي خلص جزءنا الرابع رايكم في التعليقات وياريت دعم