D
Dirty boy
ضيف
بص يمعلم القصه دي كامله كنت مالفها في المنتدي القديم قبل ما يتقفل فحبيت انزلها تاتي عشان بصراحه مكنتش واخده حقها القصه مش منقوله لا انا الي مالفها فا لو عاوزني اكمل عرفوني قراءه سعيده
انا حسن عندي 20 سنه معايا دبلوم صنايع مش فاشل وكدا بس كنت حابب اكبر دماغي محدش بيشتغل ب الشهاده انا من القاهره ابويا متوفي من سنتين وعايش انا وامي لوحدينا ابويا سايب شقه لينا وشويه حجات كان حالنا كويس ومحدش من قرايبنا كان بيهتم او بيسال بس انا وامي مكنش بيفرق معاها مكنتش محسساني اني نقصني حاجه امي منال 40سنه ومفكرتش تتجوز بعد ابويا وخلت حياتها ليا انا بس
حكايتي بدات وانا عندي 15 سنه كان لسه الانترنت في اوله والي بيمسك تليفون سامسونج يبق كدا بطل كان السكس ابتدا يظهر بشكل غريب كل صحابي كان معاهم فيديوهات كتير ونا عشان مش معاياا تليفون عشان فنظر امي كنت لسه صغير فا مكنتش بتفرج او مدمن بس لما حد من صحابي كان.بيشغل كنت بتفرج بلا سبب مكنتش فاهم دا اي ف الاول بس ابتديت افهم. واحده واحده ابتدت عيني تفتح ع النسوان الي عندنا في الشارع اول مره احس الاحساس دا من نحيتهم ببقا هايج ع طول عدا سنتين لحد موصلت 19 سنه مبعملش حاجه فحياتي غير اني بتفرج واضرب عشاري عليهم وبس ف الوقت دا كانت اخر سنه ف المدرسه اتعرفت علي شله وبقينا مع بعض علي طول وكان حالي اتحسن وبقا معاياا تليفون وكنت خاربها انا وصحابي خروجات وصياعه وسهر للصبح بس مكنش فينا حد بيسكر اوبيشرب حاجه طبعا بنات من نفس العمر بتاعنا و كنا مدلعين علي الاخر بوس وتقفيش بس منكتش حد ونا مفيش فدماغي غير نسوان الشارع بتاعنا لحد مفيوم كنت مروح من المدرسه دخلت البيت غيرت هدومي وخدت دش وخرجت امي عملتلي فطار ونمت شويه صحيت لقيت سماح جارتنا قاعده مع امي سماح جارتنا عندها 35سنه وعندها ولد وبنت اوصفلكو سماح بيضا شعر ناعم عيون عسلي واجمل حاجه فيها بزازها كيرفي فشخ وطيزها كبيره ومدوره خرجت سلمت عليهم امي دخلت الحمام وكان طبيعي سماح تقعد في* البيت عندنا عادي* انا كنت صاحي من النوم فكان طبيعي انا بتاعي واقف انا لقيتها مبحلقه في جامد وبتقولي
سماح:كبرت يحسن ومسكتني منه جامد انا عارف انها بتحب تهزر ب اباحه بس اول مره تعمل كدا انا اتصدمت ومكنتش عارف انتق وبتاعي شد اكتر وعرقي كان فاضحني قعدت تضحك عليا كانت مفكراني لسه عيل وكدا المهم امي جت ونا دخلت الاوضه عشان اجمع الموقف ونا مش مصدق الي حصل قمت لبست هدومي وقولت انزل عشان لو فضلت ف البيت هيحصل حوار فعلا لبست ونزلت ونا ماشي ف الشوارع بلا هدف لقيت واحد* صاحبي اسمه خالد كنت انا وهو عارفين كل حاجه عن بعض حكيتلو عن الي حصل هاج جدا وقالي
خالد:يابن المحظوظه المره الجايه هتنيكها وش
انا:تفتكر يستا منتا عارف هي متعودا علي الهزار دا
خالد:يعم اسمع مني عاوزه تتناك جوزها مش عارف يكفيها
انا سمعت كلام صحبي من هنا دماغي ولعت ومبقتش قادر اخرج الموضوع من دماغي وجبت اخري وقولت خلاص لازم انيكها والي يحصل يحصل ونا ماشي عديت من قدام صيدليه لقيت اعلان فيجرا مكتوب ع باب الصيدليه بس انا اعرف انه بيهيج الراجل بس معرفش بيعمل كدا مع النسوان ولا لا طلعت التليفون وعملت بحث لقيت انه بيهيج اي حاجه دخلت الدكتور مكنش موجود ودي حاجه كويسه عشان كان عارفني كانت واحدع بتدرب ف الصيدليه خرجت من جوه انا في دماغي ( اي النحس دا)
البنت:اتفضل اي خدمه
انا:هو الدكتور فين
البنت:الدكتور بيستلم علاج من برا للصيدليه اي خدمه
انا:كان باين عليا اني متوتر فقولتلها انا عاوز حاجه الدكتور بس هو الي هيدهاني وبصيت علي علان الفيجرا
البنت فهمت وقالت:اها فهمت بس دي للناس المتجوزين هتعمل بيها اي
انا:اضطريت اكدب واقول لا دا واحد صحبي هيتجوز وعندو مشاكل فا احنا بنساعده بس من غير مايحس
وفجاه سمعت صوت حاجه بتترزع جوه هي دخلت تجري ونا عيني جت ع طيزها كانت لابسه بنطلون بس كان متقفز من عند الوسط لدرجه اني حسيت انه ممكن يتقطع البنت كانت مش وحشه قمحاويه عنين بني شفايف صغيره بزاز صغيره وطيزها جمده
قبل ما البنت تيجي انا كنت خرجت من الصيديله ومعرفش لي بس كنت حاسس ان الكدبه مدخلتش عليها كان ساعتها الساعه8 قعدت مع نفسي وفكرت ورجعت تاني وقولت يلا الي يحصل يحصل مكنش في حاجه فدماغي غير اني انيك رجعت الصيدليه لقيت البنت واول مشفتني بصيتلي بصه مكر وكانها عارفه اي الي حصل لسه هتكلم لقيت الدكتور خرج من جوه
الدكتور:اهلا ازيك يا حسن عامل اي
انا:تمام يا دكتور عامل اي
الدكتور:الحمدلله خير الحجه بخير
انا:اه يا دكتور كويسه الحمدلله
الدكتور:تب خير اجبلك اي
انا مش عارف اقول اي وبحاول اجمع اي حاجه لقيت البنت بتتكلم وبتقولي الحاجه الي طلبتها اهي خلي صحبك يخدهم بعد الاكل
الدكتور:هو صحبك ماله
لقيت البنت بترد
البنت:لا دا تدهور ف الصحه دي شويه فيتامينات
انا:اها فعلا ممكن الحساب عشان امشي
الدكتور:ابدا ولا اي حاجه وزقني بهزار وقالي امشي ياض من هنا الدكتور كان صاحب ابويا فا عادي يعني خرجت من الصيدليه ونا دماغي عماله تجيب وتودي البنت دي عملت كدا لي ومفضحتنيش قدام الدكتور في حاجه غلط ولازم افهمها روحت البيت دخلت اوضتي ورميت شنطه العلاج ومبصيتش حتي فيها لحد مفتكرت البنت وهي بتقول خلي صحبك يخدهم بعد الاكل مسكت الشنطه لقيت فيها علبتين فياجرا وكام علبه تانيه مش عارف بتوع اي ولقيت روچيته مكتوب فيها كل حاجه بالتفصيل بتاعت اي ولقيت رقم تليفون رنيت علي الرقم
انا:الو
(طبعا كلنا عارفين مين الي هيتكلم)
البنت:دماغي صايعه صح
انا:لا دماغ شغاله مش بتنام.. انتي عملتي كدا لي
البنت:كان باين اوي ان الحاجه ليك ناس كتير بيعملوها فيا بس مش بعديها ومش بخرج الحاجه لكل الناس
انا:اشمعنا خرجتيها ليا انا
البنت:بصراحه نتا عجبتني وشدتني وقولت اعمل معاك موقف جدع ومستنياك ترد الموقف
انا:اها فهمت خلاص هشوف واكلمك
البنت:ماشي هستناك
انا:طب انا معرفش اسمك
البنت:نورهان
انا:ماشي يا قمر سلام
جمعت افكاري لحد مفهمت البنت عاوزه اي بس مش يمكن كل دا حوار وعاوزه توقعني مش مهم المهم ان الفيجرا معاياا بصيت ف الساعه لقيتها 11احا اي الوقت عدا بسرعه لي كدا
لقيت نفسي تلقائي نايم
صحيت الصبح لبست نزلت المدرسه وكل تفكيري ف الخطه الي هنفذها اليوم خلص ونا جريت ع خالد حكيتلو علي الي هعمله وقعدنا نحط خطه كانت الساعه6 روحت بيتنا دخلت سلمت علي امي وبوستها وهي استغربت انا مبعملش كدا غير لما ببقا عاوز حاجه ولسه بغير هدومي لقيت امي دخلت بتقولي عوزاك تطلع لسماح جوزها والعيال بيزورو جدتهم وفي راجل جاي يصلح باب الشقه اطلع اقف معاه ودا طبعا بحكم الجيره والعشره انا فدماغي فرحان جدا قولتلها هستحما واطلع استحميت وحلقت وظبت الدنيا وحطيت البرشامه فجيبي وطلعت كان الراجل لسه مجاش طلع لقيت الباب مفتوح طبعا عشان الراجل هيصلحه لقيتها قاعده ف الصاله لابسه جلابيه بنص كم لحد تحت ركبتها بشويه وصدرها طالع من الجلبيه بشكل يهيج مسكت نفسي دخلت سلمت عليها قابلتني بضحكتها كالعاده الي بدون سبب
انا:اي الراجل فين
سماح:راجل يحسره مفيش رجاله
انا بفكر(مش عارف لي جه فبالي جمله صحبي لما قال جوزها مش مكفيها فهي بكلامها دا تقصد جوزها ولا اي)
انا:قصدك اي
سماح بصتلي كانها بتقولي بتقولي دانت طلعت خام
سماح:الراجل الي هيصلح الباب مش جاي اتصل ومش جاي
انا:ايوا يعني امشي ولا اي
سماح:اقعد ارتاح من السلم
انا:حاضر
فجاه تليفونها رن ولقيتها بتقول خلاص انا مستنيه اهو
انا: اي في اي
سماح:الراجل جاي الساعه9
انا:بس الوقت كدا متاخر اوي
سماح:الراجل جاي مخصوص لينا عشان الباب مش بيتقفل
انا قولت استغل الوقت وانفذ الخطه
انا:باولك اي انا عطشان وببص ع صدرها
سماح:بتضحك طب متشرب
انا:عندك عصير اي
سماح:عندي لبن يخساره الموز الي عندي باظ
انا طبعا فهمت الكلام كدا علي جوزها
سيبتها ودخلت المطبخ كدا كدا احنا واخدين علي بعض فعادي
لقيت في بيبسي ف التلاجه خرجت كوبيتين وحطيت البيبسي ف الكوبيتين وخرجت الحبايه وفرمتها وحطيتها ف الكوبايه بتاعتها وقلبت ب المعلقه للحظه كدا حسيت ان في خيال واقف برا لقيت سماح بتنداه يا حسن تعاله الراجل جه
انا:الساعه مش 9 اي الي جاب الحيوان دا دلوقتي
خرجت بسرعه لقيت الراجل وقفت معاه وبفكر مفيش جوه غير بيبسي وهي مش هطلع وتحط من الاول هتشرب الراجل من الي انا عملته يبق يوم اسود لو الراجل شربها لقيت سماح خارجه وكانت طبعا لبست خمار عشان شعرها وادت للراجل كوبايه البيبسي الراجل شربها ع طول ابن الطفسه ونا واقف ف عالم تاني والراجل شغال لقيت سماح دخلت وخرجت بكوبيتين وبتشرب من واحده وبتديني التانيه انا متردد شويه لحد مشربت مش حاسس بحاجه البيببسي طعمه عادي خلصت وبظبط عدا نص ساعه ابتديت اعرق جامد وواقف مش علي بعضي كان الراجل خد باله وقالي انت كويس يبني هزيت راسي من غير كلام
الراجل:طب يمدام انا كدا خلصت شغل
سماح دخلت جوه الاوضه وندهت عليا وادتني فلوس اديهالو
قالتلي اديلو الفلوس وانزل وصله ونا هنام عشان صاحيه من بدري طبعا نزلت وشربت المقلب والخازوق جامد اوي وصلت الراجل وطلعت شقتنا الساعه كانت8ونص دخلت الاوضه وقفلت الباب بقيت بلف زي المدمنين وبقيت ماسك بتاعي بلعب في وجبت مرتين وبردو بتاعي مش عاوز ينام وانا مش بهدا لحد مصرخت من الالم لما نزل المره التالثه وبردو بتاعي واقف
صوتي كان عالي امي ممكن تكون سمعت لبست شورت واتسحبت امي كانت نايمه انا ناسي انها متعودا تاخد منوم بيقعد 12ساعه انا لقيت امي نايمه في اللحظه دي مكنتش شايفها امي كانت فرده بزها خارجه من قميص النوم الي هي لابسه ورجليها باينه انا تلقائي ابتديت احسس ع رجليها انا مكنتش حاسس بنفسي لحد موصلت ل كسها كان في شعر كتير بس مقرفتش كانت شهوتي عاليه اوي قعدت العب في لحد ما اتبل ودخلت صباعي وفضلت العب وادخل صباعه وايدي ع بزها بقرص الحلمه لحد محست ان امي بتتوجع براحه رفعت قميص النوم لحد بطنها ورفعت رجلها على كتفي وبليته من ميه كسها ودخلته حسيت اني فدنيا تانيه وزودت سرعتي جامد وبقيت داخل طالع ف كس امي وبقيت اسمع صوتها امممممممم نيمتها ع جنبها ورفعت رجليها وكملت نيك معرفش قعدت اد اي
لحد ملقيت نفسي هجيب قمت جايب جوه كسها خرجت زبي وبدات نوعا ما استوعب الكارثه الي بقيت فيها قعدت ع الارض مصدوم فوقت كانت الساعه10 يعني انا قعدت ساعه احداث فدماغي وتانيب ضميري لحد ما هديت خالص مسحت لبني من علي بطن امي وعدلت هدومها
استحميت وخرجت روحت اوضتي وقفلت الباب وبجمع الي حصل لقيت التليفون بيرن والمفاجاه مين الي بيتصل
هنعرف ف الجزء الجاي استنوني
مستنتش وقولت انزل الجزء التاني اتمنا ان القصه تتنشر فقسم المحارم نظرا للاحداث الجايه والجزء دا مش هيبق في جنس اوي هنتعمق فحيات حسن
انا حسن عندي 20 سنه معايا دبلوم صنايع مش فاشل وكدا بس كنت حابب اكبر دماغي محدش بيشتغل ب الشهاده انا من القاهره ابويا متوفي من سنتين وعايش انا وامي لوحدينا ابويا سايب شقه لينا وشويه حجات كان حالنا كويس ومحدش من قرايبنا كان بيهتم او بيسال بس انا وامي مكنش بيفرق معاها مكنتش محسساني اني نقصني حاجه امي منال 40سنه ومفكرتش تتجوز بعد ابويا وخلت حياتها ليا انا بس
حكايتي بدات وانا عندي 15 سنه كان لسه الانترنت في اوله والي بيمسك تليفون سامسونج يبق كدا بطل كان السكس ابتدا يظهر بشكل غريب كل صحابي كان معاهم فيديوهات كتير ونا عشان مش معاياا تليفون عشان فنظر امي كنت لسه صغير فا مكنتش بتفرج او مدمن بس لما حد من صحابي كان.بيشغل كنت بتفرج بلا سبب مكنتش فاهم دا اي ف الاول بس ابتديت افهم. واحده واحده ابتدت عيني تفتح ع النسوان الي عندنا في الشارع اول مره احس الاحساس دا من نحيتهم ببقا هايج ع طول عدا سنتين لحد موصلت 19 سنه مبعملش حاجه فحياتي غير اني بتفرج واضرب عشاري عليهم وبس ف الوقت دا كانت اخر سنه ف المدرسه اتعرفت علي شله وبقينا مع بعض علي طول وكان حالي اتحسن وبقا معاياا تليفون وكنت خاربها انا وصحابي خروجات وصياعه وسهر للصبح بس مكنش فينا حد بيسكر اوبيشرب حاجه طبعا بنات من نفس العمر بتاعنا و كنا مدلعين علي الاخر بوس وتقفيش بس منكتش حد ونا مفيش فدماغي غير نسوان الشارع بتاعنا لحد مفيوم كنت مروح من المدرسه دخلت البيت غيرت هدومي وخدت دش وخرجت امي عملتلي فطار ونمت شويه صحيت لقيت سماح جارتنا قاعده مع امي سماح جارتنا عندها 35سنه وعندها ولد وبنت اوصفلكو سماح بيضا شعر ناعم عيون عسلي واجمل حاجه فيها بزازها كيرفي فشخ وطيزها كبيره ومدوره خرجت سلمت عليهم امي دخلت الحمام وكان طبيعي سماح تقعد في* البيت عندنا عادي* انا كنت صاحي من النوم فكان طبيعي انا بتاعي واقف انا لقيتها مبحلقه في جامد وبتقولي
سماح:كبرت يحسن ومسكتني منه جامد انا عارف انها بتحب تهزر ب اباحه بس اول مره تعمل كدا انا اتصدمت ومكنتش عارف انتق وبتاعي شد اكتر وعرقي كان فاضحني قعدت تضحك عليا كانت مفكراني لسه عيل وكدا المهم امي جت ونا دخلت الاوضه عشان اجمع الموقف ونا مش مصدق الي حصل قمت لبست هدومي وقولت انزل عشان لو فضلت ف البيت هيحصل حوار فعلا لبست ونزلت ونا ماشي ف الشوارع بلا هدف لقيت واحد* صاحبي اسمه خالد كنت انا وهو عارفين كل حاجه عن بعض حكيتلو عن الي حصل هاج جدا وقالي
خالد:يابن المحظوظه المره الجايه هتنيكها وش
انا:تفتكر يستا منتا عارف هي متعودا علي الهزار دا
خالد:يعم اسمع مني عاوزه تتناك جوزها مش عارف يكفيها
انا سمعت كلام صحبي من هنا دماغي ولعت ومبقتش قادر اخرج الموضوع من دماغي وجبت اخري وقولت خلاص لازم انيكها والي يحصل يحصل ونا ماشي عديت من قدام صيدليه لقيت اعلان فيجرا مكتوب ع باب الصيدليه بس انا اعرف انه بيهيج الراجل بس معرفش بيعمل كدا مع النسوان ولا لا طلعت التليفون وعملت بحث لقيت انه بيهيج اي حاجه دخلت الدكتور مكنش موجود ودي حاجه كويسه عشان كان عارفني كانت واحدع بتدرب ف الصيدليه خرجت من جوه انا في دماغي ( اي النحس دا)
البنت:اتفضل اي خدمه
انا:هو الدكتور فين
البنت:الدكتور بيستلم علاج من برا للصيدليه اي خدمه
انا:كان باين عليا اني متوتر فقولتلها انا عاوز حاجه الدكتور بس هو الي هيدهاني وبصيت علي علان الفيجرا
البنت فهمت وقالت:اها فهمت بس دي للناس المتجوزين هتعمل بيها اي
انا:اضطريت اكدب واقول لا دا واحد صحبي هيتجوز وعندو مشاكل فا احنا بنساعده بس من غير مايحس
وفجاه سمعت صوت حاجه بتترزع جوه هي دخلت تجري ونا عيني جت ع طيزها كانت لابسه بنطلون بس كان متقفز من عند الوسط لدرجه اني حسيت انه ممكن يتقطع البنت كانت مش وحشه قمحاويه عنين بني شفايف صغيره بزاز صغيره وطيزها جمده
قبل ما البنت تيجي انا كنت خرجت من الصيديله ومعرفش لي بس كنت حاسس ان الكدبه مدخلتش عليها كان ساعتها الساعه8 قعدت مع نفسي وفكرت ورجعت تاني وقولت يلا الي يحصل يحصل مكنش في حاجه فدماغي غير اني انيك رجعت الصيدليه لقيت البنت واول مشفتني بصيتلي بصه مكر وكانها عارفه اي الي حصل لسه هتكلم لقيت الدكتور خرج من جوه
الدكتور:اهلا ازيك يا حسن عامل اي
انا:تمام يا دكتور عامل اي
الدكتور:الحمدلله خير الحجه بخير
انا:اه يا دكتور كويسه الحمدلله
الدكتور:تب خير اجبلك اي
انا مش عارف اقول اي وبحاول اجمع اي حاجه لقيت البنت بتتكلم وبتقولي الحاجه الي طلبتها اهي خلي صحبك يخدهم بعد الاكل
الدكتور:هو صحبك ماله
لقيت البنت بترد
البنت:لا دا تدهور ف الصحه دي شويه فيتامينات
انا:اها فعلا ممكن الحساب عشان امشي
الدكتور:ابدا ولا اي حاجه وزقني بهزار وقالي امشي ياض من هنا الدكتور كان صاحب ابويا فا عادي يعني خرجت من الصيدليه ونا دماغي عماله تجيب وتودي البنت دي عملت كدا لي ومفضحتنيش قدام الدكتور في حاجه غلط ولازم افهمها روحت البيت دخلت اوضتي ورميت شنطه العلاج ومبصيتش حتي فيها لحد مفتكرت البنت وهي بتقول خلي صحبك يخدهم بعد الاكل مسكت الشنطه لقيت فيها علبتين فياجرا وكام علبه تانيه مش عارف بتوع اي ولقيت روچيته مكتوب فيها كل حاجه بالتفصيل بتاعت اي ولقيت رقم تليفون رنيت علي الرقم
انا:الو
(طبعا كلنا عارفين مين الي هيتكلم)
البنت:دماغي صايعه صح
انا:لا دماغ شغاله مش بتنام.. انتي عملتي كدا لي
البنت:كان باين اوي ان الحاجه ليك ناس كتير بيعملوها فيا بس مش بعديها ومش بخرج الحاجه لكل الناس
انا:اشمعنا خرجتيها ليا انا
البنت:بصراحه نتا عجبتني وشدتني وقولت اعمل معاك موقف جدع ومستنياك ترد الموقف
انا:اها فهمت خلاص هشوف واكلمك
البنت:ماشي هستناك
انا:طب انا معرفش اسمك
البنت:نورهان
انا:ماشي يا قمر سلام
جمعت افكاري لحد مفهمت البنت عاوزه اي بس مش يمكن كل دا حوار وعاوزه توقعني مش مهم المهم ان الفيجرا معاياا بصيت ف الساعه لقيتها 11احا اي الوقت عدا بسرعه لي كدا
لقيت نفسي تلقائي نايم
صحيت الصبح لبست نزلت المدرسه وكل تفكيري ف الخطه الي هنفذها اليوم خلص ونا جريت ع خالد حكيتلو علي الي هعمله وقعدنا نحط خطه كانت الساعه6 روحت بيتنا دخلت سلمت علي امي وبوستها وهي استغربت انا مبعملش كدا غير لما ببقا عاوز حاجه ولسه بغير هدومي لقيت امي دخلت بتقولي عوزاك تطلع لسماح جوزها والعيال بيزورو جدتهم وفي راجل جاي يصلح باب الشقه اطلع اقف معاه ودا طبعا بحكم الجيره والعشره انا فدماغي فرحان جدا قولتلها هستحما واطلع استحميت وحلقت وظبت الدنيا وحطيت البرشامه فجيبي وطلعت كان الراجل لسه مجاش طلع لقيت الباب مفتوح طبعا عشان الراجل هيصلحه لقيتها قاعده ف الصاله لابسه جلابيه بنص كم لحد تحت ركبتها بشويه وصدرها طالع من الجلبيه بشكل يهيج مسكت نفسي دخلت سلمت عليها قابلتني بضحكتها كالعاده الي بدون سبب
انا:اي الراجل فين
سماح:راجل يحسره مفيش رجاله
انا بفكر(مش عارف لي جه فبالي جمله صحبي لما قال جوزها مش مكفيها فهي بكلامها دا تقصد جوزها ولا اي)
انا:قصدك اي
سماح بصتلي كانها بتقولي بتقولي دانت طلعت خام
سماح:الراجل الي هيصلح الباب مش جاي اتصل ومش جاي
انا:ايوا يعني امشي ولا اي
سماح:اقعد ارتاح من السلم
انا:حاضر
فجاه تليفونها رن ولقيتها بتقول خلاص انا مستنيه اهو
انا: اي في اي
سماح:الراجل جاي الساعه9
انا:بس الوقت كدا متاخر اوي
سماح:الراجل جاي مخصوص لينا عشان الباب مش بيتقفل
انا قولت استغل الوقت وانفذ الخطه
انا:باولك اي انا عطشان وببص ع صدرها
سماح:بتضحك طب متشرب
انا:عندك عصير اي
سماح:عندي لبن يخساره الموز الي عندي باظ
انا طبعا فهمت الكلام كدا علي جوزها
سيبتها ودخلت المطبخ كدا كدا احنا واخدين علي بعض فعادي
لقيت في بيبسي ف التلاجه خرجت كوبيتين وحطيت البيبسي ف الكوبيتين وخرجت الحبايه وفرمتها وحطيتها ف الكوبايه بتاعتها وقلبت ب المعلقه للحظه كدا حسيت ان في خيال واقف برا لقيت سماح بتنداه يا حسن تعاله الراجل جه
انا:الساعه مش 9 اي الي جاب الحيوان دا دلوقتي
خرجت بسرعه لقيت الراجل وقفت معاه وبفكر مفيش جوه غير بيبسي وهي مش هطلع وتحط من الاول هتشرب الراجل من الي انا عملته يبق يوم اسود لو الراجل شربها لقيت سماح خارجه وكانت طبعا لبست خمار عشان شعرها وادت للراجل كوبايه البيبسي الراجل شربها ع طول ابن الطفسه ونا واقف ف عالم تاني والراجل شغال لقيت سماح دخلت وخرجت بكوبيتين وبتشرب من واحده وبتديني التانيه انا متردد شويه لحد مشربت مش حاسس بحاجه البيببسي طعمه عادي خلصت وبظبط عدا نص ساعه ابتديت اعرق جامد وواقف مش علي بعضي كان الراجل خد باله وقالي انت كويس يبني هزيت راسي من غير كلام
الراجل:طب يمدام انا كدا خلصت شغل
سماح دخلت جوه الاوضه وندهت عليا وادتني فلوس اديهالو
قالتلي اديلو الفلوس وانزل وصله ونا هنام عشان صاحيه من بدري طبعا نزلت وشربت المقلب والخازوق جامد اوي وصلت الراجل وطلعت شقتنا الساعه كانت8ونص دخلت الاوضه وقفلت الباب بقيت بلف زي المدمنين وبقيت ماسك بتاعي بلعب في وجبت مرتين وبردو بتاعي مش عاوز ينام وانا مش بهدا لحد مصرخت من الالم لما نزل المره التالثه وبردو بتاعي واقف
صوتي كان عالي امي ممكن تكون سمعت لبست شورت واتسحبت امي كانت نايمه انا ناسي انها متعودا تاخد منوم بيقعد 12ساعه انا لقيت امي نايمه في اللحظه دي مكنتش شايفها امي كانت فرده بزها خارجه من قميص النوم الي هي لابسه ورجليها باينه انا تلقائي ابتديت احسس ع رجليها انا مكنتش حاسس بنفسي لحد موصلت ل كسها كان في شعر كتير بس مقرفتش كانت شهوتي عاليه اوي قعدت العب في لحد ما اتبل ودخلت صباعي وفضلت العب وادخل صباعه وايدي ع بزها بقرص الحلمه لحد محست ان امي بتتوجع براحه رفعت قميص النوم لحد بطنها ورفعت رجلها على كتفي وبليته من ميه كسها ودخلته حسيت اني فدنيا تانيه وزودت سرعتي جامد وبقيت داخل طالع ف كس امي وبقيت اسمع صوتها امممممممم نيمتها ع جنبها ورفعت رجليها وكملت نيك معرفش قعدت اد اي
لحد ملقيت نفسي هجيب قمت جايب جوه كسها خرجت زبي وبدات نوعا ما استوعب الكارثه الي بقيت فيها قعدت ع الارض مصدوم فوقت كانت الساعه10 يعني انا قعدت ساعه احداث فدماغي وتانيب ضميري لحد ما هديت خالص مسحت لبني من علي بطن امي وعدلت هدومها
استحميت وخرجت روحت اوضتي وقفلت الباب وبجمع الي حصل لقيت التليفون بيرن والمفاجاه مين الي بيتصل
هنعرف ف الجزء الجاي استنوني
مستنتش وقولت انزل الجزء التاني اتمنا ان القصه تتنشر فقسم المحارم نظرا للاحداث الجايه والجزء دا مش هيبق في جنس اوي هنتعمق فحيات حسن