• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس كل الطرق تودي الي الشهوه|السلسه الاولي|الاجزء الاول (1 مشاهد )

M

Mo7a.love2

ضيف
الجزء الاول رائع
وشكلها كده هتبقي سلسله عظمة
ما تتأخرش علينا بالجزء للتاني 👍
 
  • أعجبني
التفاعلات: Dirty boy و M.k.n
L

Lucifer.

ضيف
اهلا بعودتك
انا قريت القصة فى المنتدي القديم وكانت عظمة ياريت تنزل ببقيت الاجزاء على طول عشان نفسى اكمل الاحداث
 
  • أعجبني
  • مضحك
التفاعلات: M.k.n، متهور موت و كامادو تانجيرو
D

Dirty boy

ضيف
******************************** الجزء التاني


التليفون بتاعي كان بيرن والمفاجاه لقيت سماح هي الي بترن
سماح:الو
انا:الو
سماح:اي عامل اي يا حسن
انا:يعني انتي مكلماني دلوقتي عشان تقوليلي عامل اي
سماح:اها يا حسن انت كويس
انا:اها كويس جدا
سماح:تب كويس يلا سلام
انا اتضيقت جامد ازاي قدرت تعمل كدا انا خام اوي للدرجادي افتكرت الي حصل وعملته في امي امي الي ربتني ومعملتليش حاجه وحشه متستهلش مني دا انا انسان زباله تعبت من كتر التفكير ونمت.

صحيت جسمي دماغي تقيله ومش مفتح عيني من كتر الصداع ببص في الساعه لقيتها 3 انا نمت كتير اوي بس محستش بنفسي خالص قمت دخلت الحمام غسلت وشي وخرجت لقيت باب الاوضه بتاع ماما موارب الحته الفتوحه من الباب تقدر تبص منها علي مرايا والمرايا قدام السرير امي كانت رافعه قميص النوم لبطنها وبتحسس علي كسها براحه وكل متلمسه تتالم كانه بيلسعها انا هجت من الموقف وبتاعي وقف وبدات العب فيه بس فوقت فثانيه وافتكرت انها امي جريت علي الاوضه وبدات اكلم نفسي
في اي بقا انتا هتهيج على امك عاوز تكرر الي حصل امبارح الموضوع دا شيله من دماغك حاول ترجع لحياتك بس اي هي حياتي منا عاوز انيك وبس افكار كتير تتعب الدماغ خلاص قررت اشيل الموضوع من دماغي خرجت لقيت امي في الحمام دخلت المطبخ كنت جعان اوي جبت الاكل وعملت شاي بلبن ودخلت الاوضه (عزيزي القارئ متستغربش اني بخش الاوضه كتير بس انا بحب كدا ومتعود علي كدا) كلت وشربت الشاي لقيت امي خارجه من الحمام وبتقولي
منال:انتا جيت من المدرسه بدري لي
انا:لا انا مروحتش معنديش حاجه مهمه
منال:انتا كلت مش كنت تستنا ناكل سوا انا هموت من الجوع
انا:خلاص اعملي اكل تاني واعملي شاي تني عشان دماغي مصدعه
منال:ماشي
خرجت ونا ملاحظ انها بتعرج بسيط فا سالتها
انا:في حاجه نتي كويسه
منال:لا مفيش رجلي بس وجعاني شويه وهبق تمام
انا:لو حابه نروح للدكتور
منال:لا يحبيبي انا كويسه
دخلت المطبخ تعمل الاكل لقيت رساله في التليفون من نورهان بتقولي هقابلك الساعه6 في كافيه في وسط البلد انا عارف العنوان فقولتلها ماشي
كلت وظبط الدنيا ولبست وروقت علي الدنيا ونزلت قابلت خالد وقولتله علي كوضوع نورهان وسيبته ومشيت
روحت الكافيه رنيت عليها قالتلي خلاص قربت اوصل
المكان كان جامد جدا وواخد الشكل الامريكي كدا تقريبا كلكو عرفتوه
قعدت طلبت قهوه ومستني الهانم الوقت طول اوي فضلت ارن تليفونها مقفول احا يعني اي البت خزوقتني دمي اتحرق اوي قررت اني همشي ندهت للويتر عاوز الحساب لو سمحت
الويتر:الحساب اتدفع يا فندم
انا:نعم ازاي اتدفع مين الي دفعه
الويتر:المدام الي هناك دي
شاور ع واحده لقيتها بتبتسملي واحا علي الجمال مفيهاش غلطه شعرها سايح ولابسه فستنان اسود صدرها باين منه
روحتلها وقولتلها:حضرتك تعرفيني
هي:انا عملت كدا عشان اعرفك ممكن تتفضل
انا:ماشي هقعد بس عاوز افهم
هي:مفيش لقيتك قاعد لوحدك كنت مستني حد ومجاش صح
انا:اها صح دا دخله اي بردو بالحساب
هي:اها انا اسفه لو بتطفل
انا حسيت اني بايخ اوي فقولتلها:انا اسف بس مضايق شويه وبجد مش قصدي اتكلم بالاسلوب دا انا الحركه ضايقتني
هي:انتا كنت مستني حد مهم بقا
انا:ولا مهم ولا حاجه انا غلطان من الاول اني جيت ناس متستهلش اصلا وعملت معاياا كدا و**** لوريها
هي:خلاص بق متضايقش كدا انت بتحبها
انا:لا لا احب مين انا اول مره اقابلها النهارده كانت بترن عليا كتير وكنت عاوز اعرف هي عاوزه اي
هي:صحيح متعرفناش انا ساره
ساره اسمك حلو اوي نا سكت ثواني لاني فعلا بعشق الاسم دا
ساره:اي يبني فينك
انا:.موجود موجود
ساره:سرحت في اي
انا:اصل بصراحه انا بحب اسم ساره اوي ومقبلتوش قبل كدا
ساره:اتكسفت وقالت اديك قابلته مش هتقولي بق اسمك اي
انا:حسن
ساره:بجد دا علي اسم بابا بابا اسمه حسن. طب اتكلم بقا واحكيلي عن نفسك مين حسن بالتفصيل وضحكت..
بدات احكيلها عني كل حاجه بس طبعا عاوز انجز علشان اسمعها
ضحكتها كانت جميلة اوي ابتدت ساره تحكي عن نفسها
وعرفت ان عندها 27سنه ومتجوزا وجوزها دايما ف لندن عشان شغله هناك ببص علي جسمها كان مظبوط مش تخينه لا مظبوطه صدرها كان كبير وعنيها كانت خضرا انا كنت باصص لعنيها وسارح مش مركز مع كلامها اصلا* تليفونها رن وفضلت تتكلم وبعد مخلصت قالتلي انا لازم امشي يا حسن هات تليفونك اديتها تليفوني وسلمت عليا ومشيت
كنت مبسوط بالمقابله رغم ان دمي اتحرك بس في الاخر المشوار مترحش علي الفاضي ببص ف التليفون لقيت نورهان رنه10مرات
كبرت دماغي وروحت بفتح باب الشقه سمعت صوت ف المطبخ
لقيت خالد صحبي خارج من المطبخ ووشه عرقان واول مشافني كان في كهربا مسكته خالد كان بيجي عندي عادي احنا اخوات وحتي وانا مش موجود خالد كان اقرب حد ليا ومكنش في مجال للشك ابدا ابتدا خالد يتكلم
خالد:يعم انتا مش هتبطل الرعب الي نتا في دا
انا عملت عبيط:اي يا بيضه بتخافي
لقيت امي بتنده من جوه:يا حسن شوف الواطي صحبك كان عاوزني احط الاكل ونتا مش موجود وناكل انا وهو
خالد:انا جعان وامي مش فالبيت وابنك اتاخر..
انا كنت حاسس ان خالد متوتر وهو بيتكلم بس انا جريت الحوار
امي حطط الاكل وكلنا كلناوخالد عينه ف الاكل مرفعاش نحيت حد فينا انا بدعي وبقول ياريت الي فدماغي يطلع غلط
خالد مشي ونا دخلت الاوضه غيرت وخرجت ببص بره لقيت ماما فاتحه التليفزيون فاستغربت لسه صاحيه ومخدتش المنوم فكرت اني اسالها بس كدا ممكن تشك فسكت ودخلت الاوضه افكر فموضوع خالد وقلبها فدماغي معقول خالد بيهيج علي امي لا مش ممكن ازاي دا اخويا يعني يوم متيجي من حد تيجي من اقرب الناس ليا دماغي كانت هتتشل والموضوع مش عايز يخرج من دماغي فوسط كل دا التليفون رن كان رقم غريب رديت:الو
الصوت:الو يا حسن انا ساره
انا:ازيك يا ساره عامله اي
ساره:انا كويسه انتا عامل اي
انا:كويس
ساره:حبيت اعتذرلك اني مشيت بسرعه بس كان عندي مشوار وخلصته فقولت اتصل وافهمك واقولك تصبح علي خير
انا:انا بجد فرحان انك دخلتي حياتي ومش عارف اقول اي من الفرحه ونتي من اهل الخير يقمر
قفلت مع ساره وعدت دقايق لحد مرجع موضوع خالد فدماغي تاني فقررت اني مش هعدي الموضوع وهفتح عيني الفتره الجايه قولت بكرا ابتدي افكر ونمت
حلمت حلم غريب حلمت اني في الشقه وان في طابور رجاله ف الشقه اول الطبور في اوضه ماما دخلت الاوضه لقيت واحد ماسك امي ونازل رزع فكسها ونا واقف مش بتحرك مش هايج مش مبسوط مش زعلان انا كنت جسم من غير روح خلص نيك ف امي والي بعده دخل ناكها وهكذا وامي مع كل واحد تبصلي وتضحك لحد مصحيت علي صوت امي وهي بتقولي اصحا يحبيبي عشان المدرسه قعدت علي السرير اجمع الي شوفته دا الموضوع كان يخوف ونا كرهت نفسي اوي ومعرفش انا كنت بارد في الحلم لي امي بتكلمني يبني هتروح ولا لا..قولتلها: لا انا تعبان ومش قادر اتحرك
خرجت ونا رجعت حاولت انام تاني ونمت بس بقلق وشكل الحلم مش عاوز يسيبني الساعه جت 12قمت خدت دش وفطرت وتليفوني رن ببص لقيت واحد صحبي من شله المدرسه
امير:اي يا حسن فينك يعم
انا:معلش يا ميرو تعبان شويه
امير:عزيت محمد
انا:انت بتقول اي هعزي محمد لي
امير: يبني محمد ابوه مات امبارح انت متعرفش
الخبر كان صادم محمد دا يبق اطيب واحد فالشله وانا الوحيد الي دخلت بيته ابوه كان راجل محترم انا قفلت مع امير وجريت علي بيت محمد لقيت فعلا في صوان لسه بيتنصب انا بدور علي محمد مش شايفه لحد مسالت وعرفت انهم بيدفنو ابوه في البلد والعزا هيبق ف البلد عشان بيت العيله هناك واحنا عملين عزا هنا بردو انا وقفت شويه في العزا ونفسيتي تعبانه انا كنت بحب الراجل دا وبعتبره ابويا وبرن على محمد مش بيرد فضلت واقف ف العزا لحد ملقيت خالد بيرن عليا رديت عليه
انا:الو
خالد:اي يبني انت فين
انا:برا فمشوار
خالد:جنب البيت يعني
انا سكت شويه وقولته اها قدامي كتير وممكن ابات بره عاوزك تروح البيت تقول ل امي
خالد:خلصانه يستا ماشي المهم انتا معاك حوار اوي اي حاجه
انا:لا مفيش حاجه يلا سلام.
انا دماغي اشتغلت وصوت هيخرم دماغي بيقول روح البيت دلوقي بسرعه سلمت علي الناس الي في العزا كدا كدا محدش كان عارفني فا محدش هيتكلم اني مفضلتش واقف مكان صاحبي جريت على البيت وقلبي بيدق وبتمنا انا الي فدماغي ميحصلش وقفت قدام باب الشقه ولسه هفتح باب الشقه..........

وبكدا يكون الجزء التاني خلث انظروني في الجزء الثالث هينزل في اقرب وقت...
الجزء الثالث

وقفنا ف الجزء التاني لما وقفت قدام باب الشقه ولسه هفتح الباب

جاتلي فكره انا اطلع من سلم المنور وفي باب بيدخل علي المطبخ وفي شباك انا اخش من الباب واتسحب واشوف في اي انا متاكد ان خالد جوه روحت علي سلم المنور لحد شباك المطبخ وكانت المفاجاه خالد فعلا موجود فالشقه واقف مع امي فالمطبخ ونا واقف باصص عليهم من الشباك وعين خالد مش نازله من علي طيز امي وبيبلع ريقه بالعافيه وباين عليه انو هايج انا كنت عاوز اخش انيكو بس حاجه بتقولي استنا ببص علي امي لقيتها بتعرج بسيط
خالد:اي يا منوله مال رجلك
منال:اسكت يواد يا خالد بيوجعني اوي
خالد:هو اي الي بيوجعك
منال:كعب رجلي وركبتي بردو
خالد:تب استني هدعكلك رجلك وهتمشي زي الحصان
منال:لا مش مهم انا هبق كويسه
خالد:يا منوله اسمعي مني هتمشي علي رجلك من غير وجع
خالد قعد يتحايل علي امي لحد موافقت وقالت استني اقعد علي كرسي طيب خالد قلها لا الطريقه دي لازم تكوني واقفه
خالد ابتدا يدعك رجل ماما من تحت عند الكعب ويطلع وينزل فكل رجل شويه لحد موصل للركبه وفضل يدعك جامد
ويقولها الوجع هنا وامي تقولو ايوا هنا فضل يدعك ويطلع بشويش علي فخادها وامي انفاسها بتزيد يطلع وينزل للركبه تاني بيسويها امي غمضت عنيها وقالت لخالد:كفايه بق يخالد انا بقيت كويسه اوي
خالد:انا لسه مخلصتش فاضل شويه صغيرين عشان الموضوع يبقا كامل
امي سكتت وهو فضل مكمل دعك بس المره دي ف افخادها بيطلع وينزل ومره وحدا لقيت امي فتحت بقها جامد انا كدا عرفت انه لمس كسها لقيت خالد مكمل دعك فكسها وامي مغمضه وعماله تطلع تاوهات خفيفه ومروه واحده قالت لخالد:
انت بتعمل اي خلاص مش عاوزه حاجه
خالد ساب ايده وقالها: خلاص هكمل الي كنت بعمله ف رجلك امي قالته لا خلاص بس خالد كان مسر فقلتله: تب يلا خلص
خالد رفع الجالبيه الي امي كانت لابساها وامي متنحه جامد َخله امي تمسك طرف الجلابيه وامي كل دا مش مستوعبه وبان الاند الاسود بتاع امي خالد جابوه علي جنب وامي متنحه قام خالد حاطط لسانه علي كس ماما وبدا يلحس ويمص وامي راحت فعالم تاني لدرجه انها مبقتش تقاوم وبتشد راسه عشان يلحس اكتر خالد لف دراعه وحضن طيزها ٠امي لحد م امي ارتعشت جامد ونزلت مياه كتير خالد شربها كلها امي مستحملتش تقف ونامت علي الارض وغمضت عنيها وخالد قام َقلع البنطلون بتاعه وبان زبره قام بلل زبره بريقه وامي مغمضه قام حطه مره واحده امي صرخت كانها بتموت وخالد داخل طالع وامي مبتعملش حاجه غير انها مسكه فرقبته وعماله اهااا اممممم يححح براحه وخالد بيزود سرعته اكتر وامي تصوت اكتر وهو بينيكها طلع بزازها الاتنين من الجلابيه وبيرضع فيها وهو بينيكها لحد ملقيت خالد بيشد جامد ونزل لبنه فكس امي وامي كانت مبتتحركش خالد راح عند امي وبسها من بوقها وهنا كانت المفاجاه امي بتبوسه ومتجاوبه معاه (طبعا عزيزي القاري انت بتسال احساسي كان اي انا مكنتش هايج في الاول انا كنت بعيط انا كنت بتمنا ان امي تطلع محترمه وتقاوم بس للاسف طلعت شرموطه ولما باسته كل حاجه من نحيتها فقلبي اختفت) لبس خالد ونزل وانا فضلت متسمر مكاني بستوعب الي حصل اي دا اي الي حصل دا كابوس كصم كابوس انا عارف خالد بينيك امي وامي مبسوطه وانا بفكر لقيت امي قامت ومبتسمه وكان النهارده كانت دخلتها انا نزلت من العماره بلف في الشوارع الساعه بقت12 الدنيا ليلت وانا مش عاوز اروح مسكت التليفون ورنيت علي ساره
ساره:الو ازيك يا حسن
انا صوتي كان باين عليه ان في مصيبه:انا عاوز اقعد معاكي محتاج اعد معاكي دلوقتي دا لو ينفع
ساره:ماشي يا حسن تعالي علي العنوان دا
خت العنوان واتحركت عليه وصلت وقفت قدام برج وكان باين عليه الفخامه دخلت لقيت بتاع امن سالني رايح فين قولتله الدور العاشر تقريبا ساره كانت سايبه خبر فسابوني اطلع ركبت الاسنسير وطلعت خبط علي الشقه فتحت ساره واول مشفتني تنحت فيا وفي شكلي انا عيني كانت حمرا وشعري متنعكش كاني كنت بضرب دخلتني وقعدنا في الصاله واتكلمت
ساره: مالك يا حسن في اي
انا مكنتش عارف انتق انا اول مبصيت لها اعدت اعيط هي خدتني فحضنها وفضلت تهدي فيا انا مكنتش حاسس بحاجه كنت بارد مفيش مشاعر رغم أنها وخداني فحضنها بس انا مش بتحرك مفيش مشاعر مفيش شهوه واضح انا الصدمه كانت كبيره لدرجه اني فقدت كل الاحاسيس قامت ساره ورجعت بكوبايه ليمون وشربتهالي وبدات نوعا ما اهدي قالتلي يلا بق يا حسن احكي اي الي حصل بدات اجمع الي حصل وبدات اتكلم وحكيتلها عن كل حاجه لقيتها مصدومه وبتحاول تهديني
اتكلمت:صدعتك يا ساره بس كنت هموت لو مكنتش حكيت لحد وجاي فوقت زي دا انا اسف علي الازعاج انا هستاذن
ساره: يبني خد بس ازعاج اي وهتمشي فين دلوقتي الوقت متاخروبعدين انا مش هسيبك تمشي وتروح البيت وتشوف امك وممكن تعمل فيها حاجه اقولك نام عندي وبكره نتصرف
انا مكنش فيا حيل اناهد قولتلها ماشي هدتني ودخلتني اوضه وقفلت الباب عليا ونا شوفت السرير مصدقت نمت ونا نايم شوفت نفس الكابوس بس المره دي خالد كان هو الي بينيك امي وكانو الاتنين بصنلي وبيبتسمو وكان جنبهم علي السرير شنطه الشنطه بتاعت الڨياجرا بتاعت الصيدليه وكمل خالد نيك في امي لحد مجاب فكسها ونا فوقت من الحلم لقيت ساره قاعده جنبي ومسكه فوطه وبتمسح عرقي
ساره:كابوس صح
انا:حلمت بالكابوس اول امبارح واتحقق امبارح
ساره:انا عارفه ان مهما اقولك مش هطفي النار الي جواك بس انا مش هسيبك يا حسن غير لما تعدي الازمه
انا:لا يا ساره انا مش عاوز اعملك وجع دماغ وكفايه اوي الي نتي عملتي معايا لحد دلوقتي ر** يخليكي واقدر ارد الجميل ده
ساره:اي يعم الدراما الي نتا فيها دي انا مش هسيبك والموضوع خلص ومتفتحوش تاني قوم بقا خد دش وتعاله نفطر ونا هخرج اجيب حاجه من باره وجايه
انا كنت لا اراديا بسمع الكلام وماشي وراها يمكن عشان معنديش مكان اروحه او يمكن عشان بدات اتعلق بيها بس اتعلق بيها ازاي دي تاني مره اشوفها رجعت ساره ومعاها شنط
ساره:خد شوف الهدوم دي هتيجي مقاسك ولا لا
انا كان باين عليا اني مضايق ومتتكلمتش وسكت
ساره:مالك يا حسن في اي
انا:انا صعبت عليكي صح
ساره:اي الي نتا بتقوله دا يا حسن لا طبعا انا بس عوزاك تاخد دش وتغير هدومك انتا هتفضل قاعد معايا كام يوم لحد متهدا فقلت اشتري هدوم ليك انا مكنش قصدي حاجه انت فهمت اي
انا:ان ممكن اشتريهم انا عادي
ساره:انا عارفه ان احنا لسه عارفين بعض بس حسن ممكن تعتبرنا من النهارده واحد مش اتنين ومنتكلمش في الحاجات التافه دي تاني انت بقيت حاجه كبيره يا حسن سيبت كل الناس وجيت حكيتلي مشكلتك مع انك متعرفش انا مين ودا مفرحني
انا:مبقتش عارف اثق فحد يا ساره الموضوع دا بوظلي دماغى بس بردو فتح دماغي علي حجات مكنتش متخيل اني ممكن اعملها او تيجي في دماغي اصلا
ساره:انا كدا فهمت الموضوع في انتقام انتا تاخد الدش وانا اعمل الفطار ونتكلم
ساره خرجت ونا ببص للهدوم كتير اوي بصراحه وبراندات حاجات غاليه خدت تشيرت وشورت وبوكسر ودخلت خدت دش بمايه دافيه وخرجت لقيت فطار بتاع ملوك و هاي كلاس فطرت وخلصت وساره عملت نسكافيه وبدات اتكلم انا:فكرت في الانتقام من خالد بس امه صعبه جدا واخواته البنات اصعب واصعب فانا هخشلهم ازاي
ساره:تب انا اسفه يعني يا حسن مه امك كانت بالنسباله صعبه وعرف يوقعها هنا الفكره والحوار هو قدر يوقعها ازاي
انا:عشان امي محرومه بقالها كتير محدش لمسها فعشان كدا قاومت فالاول بس ساحت في الاخر
ساره:تب وام خالد تفتكر انها محرومه
انا:اكيد جوزها مش بيجي غير كل فين وفين من الخليج
ساره:حلو اوي الكلام دا هنبدا نلعب في المنطقه دي بس الاهم من دا انك لازم ترجع لحياتك تاني وطبيعي ولا في اي حاجه
انا:ازاي مش هقدر احط عيني فعيني امي
ساره:خالد نام معاها امبارح والكلام كان قدام عينك فلازم دا ميحصلش تاني عشان ميصورش امك ويبقي جابك تحت رجله
انا:انتي كلامك صح وصح اوي انا لازم ارجع ودلوقتي قمت وكسلت اغير كدا كدا متعود اخرج بشورت عادي لبست الكوتشي وساره واقفه بتبصلي ومبتسمه زي القمر (وهنا في حاجه عزيزي القارئ ساره قدامي من ساعت مصحيت لابسه قميص نوم اسود وروب ابيض فوقيه ونا مش واخد بالي اصلا او زي مقلت مشاعري وقفت او انعدمت انا معرفش في اي)
ساره:بص يا حسن تعقل ومتتصرفش في حاجه غير لما تقولي واحنا علي تليفونات ومتخفش يا حسن انا مش هسيبك وهكمل
انا مقولتش حاجه بس قربت منها وقولتلها:شكرا اوي يا ساره
ساره قامت وخداني فحضنها ونا زي ميكون خلاص زبري اتقطع او بقيت مبحسش بس انا مكنش فدماغي غير حوار الانتقام دا هنفذه وبعد كدا انيك طوب الارض
نزلت من عند ساره نا كنت قافل التليفون من امبارح فتحته لقيت امي اتصلت50مره وخالد 10مرات مرنتش علي حد
ركبت تاكسي وروحت ونا بحاسب التاكسي لمحت خالد طالع العماره عندنا جريت وراه والحق اي حاجه قبل متحصل اتسحبت لحد مركب الاسنسير احنا شقتنا ف الدور الرابع انا طلعت علي السلالم قبل ما الاسنسير يوصل اصلا بس المفاجاه كانت اي ان الاسنسير فضل مكمل للدور السادس ومفيش في الدور السادس غير سماح لا احاا اي دا كصم دماغي هتقف يعني اي مش فاهم يعني خالد طلع زبير للدرجادي الفضول كان بينكني قررت اطلع من سلم المنور لحد الدور بتاع سماح واقف واسمع
او اشوف اي حاجه طلعت فعلا وقفت عند شباك المطبخ مش سامع حاجه جربت افتح الباب براحه لقيته فتح اتسحبت بالراحه وسمعت صوت في الصاله بدات ارمي ودني وكانت المفاجااه سماح بتتكلم:ها يا سبع عملت اي مع الشرموطه
خالد:كل حاجه تمت زي مخططنا بالظبط المغفل نفذ الخطه وساعدنا من غير ميحس حسن ناك امه وسهلي الطريق انا كنت مصدوم من الي انا سامعه ولقيت سماح بتكمل كلام:اللبوه دي لازم اكسر عينها صورهالي...

تمم الجزء الثالث جاري كتابه الجزء الرابع والرفع في اقرب وقت شكرا علي التشجيع وانتظروني

اسف علي الاطاله بس انا لسه عندي مشكله في دمج القصص ياريت الادمنز يحلو المشكله دي

وقفنا في الجزء الثالث لما لقيت خالد طالع عند سماح طلعت من سلم المنور ودهلت من باب المطبخ وسمعت
سماح بتتكلم:ها يا سبع عملت اي مع الشرموطه
خالد:كل حاجه تمت زي مخططنا بالظبط المغفل نفذ الخطه وساعدنا من غير ميحس حسن ناك امه وسهلي الطريق انا كنت مصدوم من الي انا سامعه ولقيت سماح بتكمل كلام:اللبوه دي لازم اكسر عينها صورهالي


انا واقف مصدوم احا اي دا يبنت المتناكه* سماح بتعمل كل دا لي امي معملتلهاش حاجه الناس طلعت بنت متناكه اوي
خالد اتكلم:اصورهالك يحبيبتي طب اي مفيش حاجه لحبيبك
سماح:اقلع وتعاله ورايا داخلو على اوضه النوم وبدات اسمع صوت سماح بيعله اتسحبت لحد اوضه النوم كان الباب مفتوح لقيت سماح فوضع الكلبه وخالد نازل فيها نيك انا طلعت التليفون وبدات اصور خالد عمال ينيك وسماح اهاااا اكتر اديني كمان نيك الشرموطه خالد:مين الشرموطه سماح:انا شرموطه بنت متناكه نيكني جامد اههههه اححححح اممممم مش قادره كسي قايد نار زبرك كبير ياخالد هيخرمني كانو خمس دقايق وخالد لسه مكمل نيك انا اتسحبت ونزلت ونا معاياا دليل جامد نزلت فتحت باب الشقه لقيت امي اول مشافتني فضلت تزعقلي وتهزقني ونا سامعها وساكت وبعد مخلصت:قولتلها خلصتي وسيبتها ودخلت الاوضه وقفلت الباب وهي فضلت واقفه مكانها وفتحت الفيديو كان متصور والجوده بتاعته جمدا.جدا انا مستنتش وبعت الفيديو لساره وشرحتلها الي حصل قلتلي خطوه حلوه بس خلي بالك ومتعملش دا تاني عشان محدش يشوفك ونتكشف قولتلها ماشي انا شيلت الفيديو* من الفون وحطيته علي اللاب توب وعملت شويه حجات عشان انا بس الي اقدر اجيبه ومسحته من علي التليفون وحتي لو الدنيا باظت خالص واللاب باظ كدا كدا ساره معاها نسخه من الفيديو ببص لقيت علبه الفياجرا َافتكرت الحلم وافتكرت كلام خالد وقولت احا يولاد المتناكه كل دا عشان توصلو ل امي وتكسروني نوعا ما بدت افهم خالد عارف اني هايج علي سماح وهو الي كان بيلعب فدماغي وفي اليوم الي انا جبت منه الفياجرا انا مكنتش همشي من المنطقه دي بس خالد كان هناك لما روحتلو يعني كدا اي بردو مش فاهم يدين امي انا غبي اوي كدا نورهان معاهم هو خلي نورهان تبقي سهله معايا وتخرج تقابلني عشان البيت يبقي فاضي يولاد الزانيا انا نزلت فورا روحت الصيدليه دخلت لقيت نورهان:اتفضل حضرتك.. انا:اي خدمه انا واقف متنح اي خدمه اي انتي مش عرفاني
نورهان:لا هعرف حضرتك منين
انا وقفت ثواني كدا بستوعب مسكت التليفون برن علي رقمها مقفول وبصتلها وهي بصالي علي اساس اني مجنون قولتلها الدكتور فين ردت:الدكتور مسافر وهيرجع اخر الشهر
انا سيبتها ومشيت وكدا انا فهمت اللعبه ماشي نحط دي كمان في الحساب دانا هنيكك نيك ابن متناكه روحت وقفت قدام باب الشقه وجيت افتح مش بيفتح في مفتاح من جوه احا احا لو خالد جوه جريت علي باب المنور دخلت منه لقيت خالد واقف في المطبخ زانق امي في الحيطه ومطلع فرده بزها ونازل مص فيها وايده التانيه بتحسس علي كسها وامي سايحه فايده وبتقوله يخربيتك انا محستش كدا من سنين انا هنا خدت بالي انا تليفون خالد محطوط كانه بيصور خالد ساب بزاز امي ولسه هينزل يلحس كسها امي مسكته من ايديه ودخلت بيه علي اوضه النوم انا دخلت بشويش مسكت التليفون لقيت في كاميرا بتصور والتليفون مقفول برنامج انا مديه لخالد انا طبعا عارف باسورد التليفون بتاع خالد دخلت ومسحت الفيديو ولعب في البرنامج بحيث انه ميصورش تاني وخرجت من باب المنور ونا خلاص مبقتش شايف الست الي جوه دي امي بقت شرموطه وهنا سمعتها وهي بتصوت وصوت النيك بيعلا هنا زبي وقف كان الحاجز الي مكنش بيخليه يقف اتكسر رجعت زي الاول وبقيت عاوز انيك دلوقتي حالا سيبت امي تتناك وبدات انفذ انا ختطتي وروحت البيت عند خالد واول ما امه شافتني رحبت بيا جدا اسمها زينب عندهل 40سنه بيضا اوي بزازها كبار وطياز اكبر من حياتي واخواته رنا و سناء رنا الكبيره 25 عود كيرفي مظبوط وبناطيل ولبس متحرر جدا وسناء عيونها اجمل ما فيها جسمها مظبوط بس لابسه طرحه وماشيه عدل دخلت ونا متعود ادخل واقعد معاها عادي بدات كلام:امال خالد فين
زينب:مش عارفه انا كنت لسه هسالك عليه
انا:ونا هعرف منين انا حتي برن عليه مش بيرد يمكن فمشوار ونا اصلا عارف انا مش موجود قولت اعدي اسال واسلم عليكي وطبعا انتي هتعمليلي الشاي وانا هشربه وهنزل وضحكت
زينب:ياحبيبي انت تنور وشاي اي انتا تتغدا معايا
انا:لا مره تانيه انا عاوز شاي بس دخلت هي تعمل شاي ونا دخلت بعدها بخمس دقايق وندهت عليها بقولها هاتي ازازه ميه من التلاجه قالتلي عدي خدها وعشان اروح للثلاجه لازم اقعدي من وراها المطبخ واسع بس الي صمم المطبخ غبي مضايق المطبخ فانا عديت من وراها ولمست جسمهاوثبت كدا لمده ثانيه وهي مفيش اي رد فعل طبعا انا لابس شورت وزبي باين منه زبي اتحشر في طيزها من الجلابيه وهي طلعت تنهيده كاني ضربتها بسيف وابتدت تتوجع اهااا انا عديت وجبت ازازه الميه وخرجت رجعت بعدها لقيتها سانده علي المطبخ قولتلها مالك يا زوزو في اي عرقانه لي كدا خدي اشربي ميه خدت الازازه وهديت شويه كانت خلصت الشاي ونا قولتلها هعمل تليفون وهي قالتلي هعمل الغدا رنيت علي خالد كلمته:انت فين يعم انت
خالد:طالع البيت يبني في اي
انا: تعاله عند مصطفي بتخانق في امبابه تعاله دلوقتي
خالد:ثواني وهجيلك
دخلت ملقيتش زينب ببص لقيتها في المطبخ بتحضر الاكل وجسمها كلو عرق قولتلها:قي اي يا زوزو لو في حاجه نروح لدكتور
زينب:لا مش مستاهله الجو حر شويه
انا:الجو فعلا حر هاتيلي ازازه ميه من الثلاجه
زينب:تعاله خدها انت
انا بهدؤ عديت من وراها ووقفت وثبت وزبي بق فطيزها ولقيتها بتتكلم عيب عيب يا حسن الي انت بتعمله ده متكلمتش ايدي الاتنين لفطهم وقفشت فبزازها وفضلت العب فيهم مسكت بايد واحده والايد التانيه بتنزل براحه عند كسها واول لما لمسته فتحت بوقها اهااا احححح اهااا امممممم كسها كان غرقان لقيتها بتتكلم حرام يبني انا زي امك ان بعدت عنها وبعدل عدومي لقيتها بتبصلي وعنيها كلها محن قولتلها انا اسف انا همشي وهي مش بتتكلم بس انا كدا فهمت قمت رافع الجلبيه ودخلت صباعي فكسها وهي بقت بتزوم على الاخر ونزلت مرتين شديتها ودخلت بيها علي الاوضه ودخلت قلعتها هدومها ونزلت بوس فكسها ولحس لحد مصوتها بدا يعلي ونا مش راحم كسها قلعت هدومي وبدات افرش زبي علي كسها وهي مولعه وبتقولي دخله بق مش قادره قولتلها ادخل اي فسكتت حركت زبي ولعبت بيه عند زنبورها
زينب:اهااا اهاا دخل زبك يخول
انا دخلته مره واخده فضدت ارزع فيها واضربها بالاقلام علي وشها خدي يمتناكه انا خول يا شرموطه دانا هنيكك لحد متحملي ونا برزع بغل فكسها بنتقم من ابنها وافتكر الي حصل وخالد بينيك امي وان هو كان بينيك امي ودلوقتي انا بنيك امه وبقيت ازود فسرعتي اكتر واقفش بزازها وبقرص جامد
زينب:انا اسفه يراجلي خلاص بس براحه هموت براحه
قولتلها:انتي اي ردت:انا شرموطه بصيت علي التسريحه الي فيها المرايه وضحكت وزودت السرعه اكتر وهي اهاا كمان كمان اهاااا ولقيتها بتنزل شهوتها*قلبتها وضع الكلبه ودخلت زبي فكسها وهي مش قادره تتحرك اصلا دخلت صباعي فخرم طيزها الكبيره الي كانت مجناني لقيتها بتصوت وكاني فوقتها ورجعت شهوتها فضلت انيك فكسها لحد منا جبت وبتاعي لسه واقف خرجته من كسها وخدت نفسي ومخليتهاش تتعدل علي نفس الوضع قمت مدخل زبي فطيزها علي الناشف الموضوع كان مولم جدا وخصوصا ان هي خرمها ضيق فضلت تصوت وتقولي ابوس ايدك خرجه مش قادره هموت وبقا صريخ الم مش متعه خرجته. لقيت ددمم خارج من خرمها قولتلها مبروك علي الدخله يعروسه جبت منديل ومسحت الدم وهي فوضع الكلبه مش بتتحرك جبت كريم ودهنته علي خرمها وبدات ادخل زبي براحه وخرمها ابتدا ياخد علي زبي وبقت بتصوت مني تاني وصوتها بقا عالي اوي خرجت زبي وعدلتها وخليتها راقعه ووشها قدام زبي وقولتلها نضفي يشرموطه خدته فبوقها مص ولحس فبضاني مسكت دماغها اوي دخلته لحد زورها ونزلت فبوقها وقلتلها ابلعيه كله بلعته واترمت علي السرير ونا دخلت خدت دوش خرجت لبست هدومي وخدت منديل الدم والاندر الفتله الي كان كلو شهوتها وخدت مفتاح الاوضه وقفلت عليها من بره والباب في فتحه من تحت عديت منها المفتاح عشان محدش يرجع ويلقيها كدا نزلت من عندها مسكت التليفون لقيت خالد اتصل 100مره رنيت عليه وقالي وهو بيزعق:انت فين يعم انت
انا:روحنا القسم ودلوقتي انا هروح البيت خلاص معلش يصحبي تعبتك معايا وخليتك تروح المشوار علي الفاضي
خالد:لا يصحبي بس انا هاجي اطمن عليك
انا:تنور
مروحتش روحت ل ساره خبطت فتحتلي قفلت الباب ونا حضنتها جامد
ساره:شكلك مبسوط في اي
حسن:انا هموت من الجوع اكل واحكيلك
ساره طلبت سمك واكل بحري وفسفور انا كلت جامد وحبست بشاي وساره مستنيه اني احكيلها طلعت المنديل الي في الدم وقولتلها كدا انا خلصت من امه زينب فاضل اخواته
ساره:حسن الدم دا منين مش هي مفتوحه
انا:طيزها كانت بكر يبنتي
ساره:يخربيتك انتا شكلك دمرتها خليتها تجيب ددمم
انا:طلعت الغل كلو فيها
ساره:تب احكيلي اي الي حصل
(عزيزي القارئ انا قولت اسيبك تشغل دماغك وتقول اي الي حصل حصل ازاي الموضوع كان بسيط جدا لما عديت من وراها اول مره وهي ابتدت تهيج خدت ازازه ميه وخرجت وحطيت فيها برشامه فياجرا وهي شربت الميه وطلعنا شربنا الشاي طبعا خالد كان خلص نيك ف امي فا اكيد هيجي هنا فارنيت عليه وقلتله انا عند مصطفي بتخانق طبعا هو اكيد هيرن علي مصطفي ويقوله ونا قبلها مكلم مصطفي ومفهمه ان احنا بنعمل فخالد مقلب دخلت لقيتها هايجه بسبب الحبايه دخلت بهدوء حطيت التليفون فمكان يصور وبعد كدا هيجتها علي الاخر خدت التليفون وسحبتها رميتها علي السرير وعملت اني بقلع وحطيت التليفون علي التسريحه علشان كدا بصيت علي المرايا وضحكت وهي بتقول علي نفسها شرموطه وبكدا افسر موضوع انها جابت كتير وطولت معايا عشان هي واخده ونا خدت برشامه مقويه) انا حكيت لساره كل دا لقيتها بتسقفلي وبتتكلم:يخربيتك دا انت ابليس يتعلم منك بس انت نفذت بسرعه لي كد
انا:قبل مروح لزينب كان خالد بينيك امي وبيصورها
ساره:شوفت قولتلك اي..وانت عملت اي
انا:دخلت ومسحت الفيديو وبوظتله التليفون عشان ميصورش تاني وحطيته وسيبت يكمل نيك وانا طلعت انيك بس لما شوفت امي هي الي بتشده علي اوضه النوم مشاعري البارده صحيت مبقتش عاوز امي مش شايفها امي بقت شرموطه
ساره:دلوقتي انتا معاك فيديو سماح وفيديو لزينب هتعمل اي
انا سكت شويه وبصيتلها:ساره انا بحبك
ومش عارف دا حصل ازي بس انا عاوز افضل معاكي انتي اكبر مني اهاا بس انا اتعلقت بيكي اوي ومش عارف اخرجك مش بتفارقي دماغي وعاوز افضل معاكي علي طول
ساره كانت مصدومه من الكلام:انت بجد بتحبني كدا يا حسن
انا:واكتر يا ساره احنا لسه متعرفين بس نتي احسن من الي عاشرتهم سنين
ساره:انا كمان يا حسن حبيتك ومش عارفه لي مع ان مفيش حد بيقول كدا بس بردو انت بقيت مهم اوي عندي انا في حاجه مقولتلكش عليها انا طلبت الطلاق من جوزي وهو احترم دا وطلقني وفاضل شهور العده بس حسن تتجوزني ..؟؟؟
انا:بتتكلمي بجد
ساره:اها بجد يا حسن امال نتا عاوز تعمل اي
انا:لا لا مش قصدي نعيش ونتصاحب انا بس مش مصدق وداني بس انا مش هقدر يا ساره اعيش ومراتي تصرف عليا انا كدا مش هبقا راجل انا عارف ان احنا اتفقنا نكون واحد بس مش هقدر اعيش ونتي تصرفي عليا
ساره:يا حسن يحبيبي انا محترمه دا اوي وبعدين احنا هنقعد فالبيت هنا وانت الي هتشتغل وتصرف عليا ونا مش هتحرك ابدا وهفضل عايشه معاك واعملك الي انت عاوزه
انا:انا مش مصدق ان دا بيحصلي ناس بقالها سنين طلعو زباله وخرجوا من حياتي بس انتي محسستنيش بدا انا بحبك
وقربت من ساره وبوستها علي خدها وقولتلها انا هنزل عشان اشوف امي احنا لسه عندنا خطه
ساره:ماشي يحبيبي خلي بالك من نفسك وكلمني لما تروح
نزلت من عند ساره روحت البيت دخلت علي الاوضه بتاعتي ونمت من غير مغير هدومي صحيت تاني يوم الساعه8
لبست ونزلت المدرسه وكل دا مشوفتش امي من امبارح
روحت وقضيت اليوم الجميل مع صحابي وبعد كدا روحت لقيت امي قاعده فالصاله ومستنياني قالتلي تعاله يا حسن
روحت وقعدت وبدات كلام: ممكن اعرف مالك بقا من ساعت مكنت بايت بره ونت راجع وضعك متغير في اي اي الي غيرك..
انا من ساعت موعيت علي الدنيا اول مره اشوف امي كدا لابسه قميص نوم من غير سنتيانه واندر وشعرها ملفوف كحكه وقميص نوم لحد ركبتها وكانها لسه عروسه انا بتاعي وقف
امي رجعت تتكلم:متتكلم ساكت لي
انا:هيفرق معاكي
منال:اكيد هيفرق معايا
انا:كنت نايم مع واحده
منال:اي انت بتقول اي يا زباله يوسخ عملت كدا بجد
انا بكلمها وعلي وشي ابتسامه صفرا:اها بجد عندها 40 سنه ومحرومه واول مزنقتها في المطبخ ساحت في ايدي وبقت شرموطه وهي الي بقت تطلبني عشان انيكها
امي اتصدمت من كلامي َوبقت مش علي بعضها
انا:ها هتسالي حاجه تاني ولا اخش انام
امي ساكته ومبتتكلمش دخلت الاوضه وخرجت بشنطه فيها كريم اديتهولها فبتقولي:اي دا
انا:عشان كعب رجلك الي بيوجعك وسيبتها ودخلت الاوضه
انا عملت الي انا عاوزه فكان لازم اعرفها اني عارف عشان تخاف مني وتبطل تتناك عشان خالد ميصورهاش وانا معايا فيديوهين يودو خالد فداهيه شويه ولقيت امي بتخبط ودخلت
انا ماسك التليفون ومش بصصلها:في حاجه تاني
منال:عاوزه اتكلم معاك وافهمك علي الي حصل انا مظلومه يبني
انا ضحكت جامد:متقوليش ابنك دي تاني انا امي ماتت انتي مجرد وحده شرموطه بتتناك وعاوزه واحد يركبها
منال قامت وضربتني بالقلم وقفت ورديتلها القلم واديتها التاني الثالث والرابع وهي مكنتش بتعمل حاجه غير انعا بتعيط وتلطم
انا:ايدك يا شرموطه لو اتمدت عليا تاني هقطعها وهحطها فطيزك ويلا غوري بره متقعديش هنا يلا غوري خرجت وهي منهاره وبتعيط ونا حاسي اني شفيت غليلي منها المتناكه تستاهل كل دا بس حاسس بتقنيب ضمير بيقولي يعرص منت السبب انت الي نكتها بس لا حتي لو نكتها هي لو محترمه متخليش حد يلمسها وبعدين مش انا السبب سماح هي السبب
انا تلقائي* قفلت اللاب وطلعت لسماح خبط فتحتلي بجلبيه بيضا بلدي بزازها هينطو منها انا صفرت لجمالها قولتلها: قمر قمر بيفتح الباب انتي الي ذيك يقعد مكانه والناس تخدمه يقمر
هي ردت بكل برود:عاوز اي يا حسن
انا:عاوز اعد معاكي خمس دقايق اخد رايك فحاجه
قالتلي:طيب خش بس انجز عشان عاوزه انام
دخلت قعدت قالتلي:عاوز اي بق
قولتلها:هاتي تليفونك هبعتلك حاجه تتفرجي عليها
فتحت التليفونا بعتلها الفيديو بتاعها مع خالد واول مشافته بقت متنحه ليا انا نتشت التليفون ورميته علي الارض ورزعتها بالقلم علي وشها وهي مفيش اي رد فعل بتعيط بس
انا:بصراحه اضربلك تعظيم سلام علي الي نتي عملتيه دا خطه بنت متناكه بس للاسف يشرموطه منجحتش عارفه لي عشان انتو اغبيه وهمكو علي النيك النيك بيعمي عقلكو انا عاوز اعرف يبنت الزانيا عملنالك اي عشان كل دا امي عملتلك اي عشان كل دا هو دا اخره المعامله الحلوه والمعروف يبنت المتناكه
هي ساكته بردو مسكتها من شعرها وهي بدات تصوت من الالم
انا:هتتكلمي ولا اخلي جوزك واهلك والناس هي الي تتكلم
سماح نطقت: امك هي السبب يا حسن حكيتلها عن شويه حجات حصلت معايا زمان لما كنت بتناك ونا صغيره وحصل مره ابوك قبل ميموت خليته ينكني وهي عرفت وفضلت تعايرني بدا انتا بتشوفنا مع بعض تمام بس دا حصل زمان وخد مني وقت كتير عشان اصالحها وقلت لازم اكسر عينها ذي مكسره عيني
انا: بدات ارفع الجلبيه كملي يكصمك عرفتي تجيبي خالد ازاي
سماح:خالد فمره كان طالعلك ونا ركبت معاه الاسنسير وفجاه الاسانسير عطل فخبط فيا بقا حضني حسيت بزبره فبطني عضيت علي شفايفي وهو خد باله والاسنسير اشتغل وجه عشان ينزل عندك مسكت في وطلعنا عندي الشقه فوق وناكني وفشخني وهنا انا بدات اغويه واخليه يبقا فصفي وبقا ذي الخاتم فصباعي وعرضت علي الفكره ووافق وهو قالي انك بتهيج عليا وعاوز تنيكني فعملنا الخطه انت روحت لخالد المنطقه القريبه من الصيدليه هي بتتكلم ونا بحسس علي كسها براحه عشان تهيج وهي بدات تهيج فعلا اه اه مش قادره
انا قرصتها من بزازها وهي صوت كملي يكصمك
سماح:دخلت الصيدليه واحنا متفقين مع نورهان تعمل عليك التمثليه ونتا عشان هايج شربتها اه اه اه اممممم
(انا كنت مدخل صباعي فكسها وهي وحوحت مني خالص)
قولتلها كملي يزانيا بتكمل وهي مش قادره خدت البرشامه ونا عارفه انك هتحطهالي خليتك تشربها ونزلت وطبعا مكنش في غير امك فا اكيد نكتها ونا نزلت لا امك واتاكد ان هي اتناكت اه يححح مش قادره حرام عليك
انا:حرام اي بس هو نا لسه عملت حاجه دخلت لساني اشفط زنبورها وهي بدات تزوم ونا اسحب جامد واشد شفايف كسها جامد وهي بتوحوح من وفجاه وقفت لقيتها بعصبيه:وقفت لي كمل بق نيكني يلا مش قادره
انا:كملي كلام يا شرموطه وهتكملي ونتي هايجه
سماح كملت وهي هتموت:بعد كدا نورهان كلمتك عشان تقابلك ونتا نزلت عشان خالد يقع براحته وفعلا خالد راح وبدا يلمس علي خفيف وانت رجعت ومحستش بحاجه
انا بضحك:اها فعلا محستش بحاجه كملي يمتناكه
تاني يوم كان خالد عرف ان حد من صحابك عنده حالت وفاه ونت نزلت جري وهو بدا يحك فا امك لحد مناكها وفشخها وتاني يوم هي رنت عليه عشان وحشها زبره امك اتكيفت اوي ولقيتها بتلعب فكسها ومطلع بزازها وماسكه فيهم
انا ضربتها بالقلم علي وشها واي كمان يا شرموطه
سماح: بس كدا هو دا مفيش حاجه تاني
انا:اممممم وخالد ناكك كام مره بقا
سماح:كتير اوي كل مجوزي يجيلو شغل بره اودي العيال عند امي وينكني للصبح
انا:وجوزك زبره مقطوع
سماح:بيجي تعبان وبيقعد خمس دقايق يجيب وينام
انا ابتديت افك زراير البنطلون وزبري بان قدامها لقيتها لسه هتيجي قولتلها علي ايدك ورجلك يا متناكه انتي اي ردت عليا
انا متناكه وجت علي ركبها ونزلت مص فربري ولحس وتنزل علي بضاني ونا ماسكها من شعرها وبدخل بتاعي لحد زورها لدرجه ان روحها كانت بتطلع فضلت تكح جامد ونا قلعت البنطلون والتيشرت وقلعتها الجلابيه والاندر والسنتيانه وجت علشان تبوسني تفيت فبوقها وخليتها تبلعها نزلتها علي ايديها ورجليها تاني وخرجت بكره لازق من جيبي فهي يتقولي: هتعمل فيا اي يحسن انا عملتلك كل حاجه
انا:متخافيش انا بس مش تقليدي في النيك بحب اعمل حاجات مجنونه لفيت ايديها ورا ضهرها وربتها ومن عند رجلها من تحت ربطها هي نايمه علي بطنها خرجت التليفون ووقفت التسجيل طبعا كل دا كنت بسجلها وفتحت الكاميرا عشان تصور المدعكه الي هتحصل انا عارف اني مش هطول انا مش واخد برشام ولا حاجه بس انا هايج ودخلت اوضه النوم وجبت حزام من بتوع جوزها لقيتها بتقولي:هتعمل اي
قولتلها:هنيكك يحبيبتي وبدات اضربه علي طيزها بالحزام وهي بتصوت واضرب واضرب وهي عماله تزود في الصويت خليتها تقعد علي ركبتها ودخلت زبي فبوقها وخليتها تلحس بضاني وارجع احط زبي فبوقها تاني وافتح بوقها اتف في واخليه تبلعه
نيمتها علي بطنها ورفعت طيزها لفوق انا كنت بحلم بالطيز دي خرمها كان واسع دخلت زبي علي الناشف لقيتها بتصوت وبتزوم وعماله تقولي براحه ونا ولا سال فيها وهي اه اه يحححح امممم بيوجع خرجه بقا مش قادره ونا عمال ازود فالنيك خرجته ودخلت فكسها الي كان نار ومليان ميه من الشهوه كملت رزع فيها لحد مصوتها كان تقريبا كل الدنيا سمعته قلبتها علي ضهرها ورفعت رجلها الاتنين لفوء ودخلت زبي فكسها تاني وحسيت اني خلاص مش قادر اكمل وهجيب قمت شايله من كسها وخليتها تبلع زبري كله ونزلت فيها وخليتها تبلعهم وهي نايمه مش بتتحرك شكلها كان يجنن اصلا فكيتها ولقيتها عماله تعيط وجت وطت علي رجلي وهي بتزحف مش قادره تتحرك وبتقولي ابوس رجلك متفضحنيش وانا هبق فحالي مليش دعوه بامك ونت مش كنت عاوز تنيكني هخليك تنيكني كل يوم
انا ضربتها برجلي خليتها تبعد اتكلكت:انيك مين انتي واحده شرموطه بتتناكي من كل الناس واحسنلك متتكلميش بدل ما الفيديو بتلعك يبق في الترند هو انا مقولتلكيش انا كل دا بصورك ضحكت ولبست هدومي ونزلت..
وبفتح باب الشقه لقيت نصيبه فوشي.........؟؟
تم الجزء الرابع شكرا جدا علي التشجيع والاجزاء هتنزل في اقرب وقت
 
  • أعجبني
التفاعلات: Youssef sayef

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل