C
Captain5
ضيف
كيف نكت بنت عمتي
أهلا بيكم جميعًا
سأعرفكم بنفسي أولا
انا إسمي إسلام من احدي قوره محافظة المنوفية أعيش في بيت العائله
قصتي تبداء حين كان عمري 14 سنة كنت مع أصدقائي حينما وجدت أصدقائي الأكبر مني. يتحدثون بصوت يكاد يكون مسموع تحدثت لهم. قولت لهم في ماذاتتحدثون. كان يرفضون بشده ان يقولوا لي فيما يتحدثون ولكن بعد اصراري تمكنت من جعلهم يخبروني. وياليتني ما سألت. وأخبرني أنهم يتحدثون عن العشرة. فقلتلهم ما هذا. فضحكوا عليا كثيرا. ولكن أخبروني ما معني هذا بعد ذلك بقليل وكيف إنتر العشرة. وقالوا لي اذهب وافعل ذلك في الحمام. فذهبت وحاولت فعل ذلك لكنكان ذلك يؤلمني لأنني لم أبلغ بعد وأيضا زبي ما زال صغير لم أكن أتمكن من الإمساك بيه وفعل ذلك.
وبعد هذا الموقف بحثت كثيرا حتي عرفت الكثير عن الزب والكس والجسم كامل. وحينما وصلت إلي سن 16 كبر زبي بشكل ملحوظ حيث أصبح طوله 18 سنتي.
بعد ذلك وأنا دائما اريح نفسي اخذ هاتفي وأسمع السكس وانتر في الحمام بعد ذلك. ولكن حدث شيء غير حياتي حيث كانت عمتي تأتي إلا بيت العائله كل اسبوعوللعلم لديها ثلاث بنات. وأتت بنت عمتي الصغيرة وجلست بجانبي ولكن حينما أتت أغلقت الهاتف بسرعه لأنني كنت أشاهد سكس فقالت لي ماذا تشاهد. فقلت لايخصك. وقالت أريد أشاهد معاك وانا استغللت ذلك و جعلتها تشاهد لكي احاول التقرب منها. ولكن المشكلة انها كانت لا تعرف اي شيء عن ذلك ولكن بدأت اشرح لها. وبعد ذلك بفترة قالت اختها الكبيره لي انها امسكتها وهي تشاهد سكس ولكن لم تفعل لها شئ لانه كانت تريد أن تعرف أكثر فقط.
لم أحاول التقرب منها منذ ذلك الوقت لانه من الممكن أن تخبر اختها الكبيره. ولم تكن تغريني لانه اصغر مني بسنتين لم تنمو بزازها ولا جسمها بعد.
هتكلم باللهجة المصرية افضل.😂
بعد ما تميت 19 سنه ودخلت كلية حاسبات ومعلومات وبالتحديد في سنة 2021 في شهر 9 وبنت عمتي الكبري تزوجت هوصفهالكوا عندها 26 سنه جميلة الشكل واسمها نرمين لديها بزان بحجم الطبول خدت البزين الكبيرين جدا دوال من عمتي ولها جسد ممتلي وافخاد جميله وبيضاء وممتلئ اما الاخت الوسطة اسمها مريم وكانت أكبر مني بسنة يعني 20 سنه و لها جسم متناسق كليا علي عكس أخواتها بزاز ليس بكبيرة وطيز صغيرة وملفوفة ولكن لم تكن جميلة بالنسبة لي. اما الأخت الصغيرة وهي السبب في متعتي كان اسمه ماري عنده 16 سنة وتمتلك أجمل واكبر طيز شفتها في حياتي وطيزها كانت كبيرة جدا مثل امها كانت طيز كبيرة ومشدودة ولها بزاز بحجم قبضة اليد. أعتقد دلوقتي تعرفوا ان عمتي هي الأجمل لانه هي أصل التلاته دوال أصل الطيز الكبيرة والبزاز العريضة.
العائله كلها قامت بالتقديم علشان يأخذوا لقاح كورونا ولكن ماري بعد أن قدمت اتي لها رساله بأنها هتاخد اللقاح في البلد إلا العائله عايشه فيه. ولكن ما حدث ساعدني جدا. حيث امها ذهبت إلا عملها وأختها كانت عند اختها الكبيرة المتزوجة. جت هي لوحده و ذهبت انا واختي معها علشان تاخد اللقاح وكانت لابسه بنطالون جينس وقميص قصير مرفوع فوق طيزها ومبين بزازها. المهم ورجعنا البيت واختي راحت الدرس و مكنش في غيري انا وماري وقعدت انا وماري نتكلم شوية وبعد كدا قامت كانت بتسرح شعرها قدام المراية وهي واقفه وانا بدأت اهيج اكتر وانا قاعد وراها علي السرير وابتديت اتفرج علي طيزها الكبيرة. كان بين السرير والمرايا متر وهي واقفه في نص المسافه يعني بنها وبين السرير نص متر بس. وانا قمت من علي السرير و وقفت قدامها ومسكتها من فوق طيزها وهي واقفه بتسرح شعرها. وبتقولي ابعد عايزه اسرح شعري. روحت حاطط بقي علي بقها علشان متعملش صوت وزققها علي السرير وانا لسه ماسك وسطها وبقي لسه بيعض شفيفها الحمرة وهي كانت بتقاوم بس انا طلعت ايدي وثبتها تحتي كويس كان ظهرها علي السرير متني و رجليها علي الأرض ورحت شايل ايدي من علي ايديها إلا مكتفنها بعد معرفت أني مش هسبها غير لما افشخها ونزلت بأيدي الشمال علي بزها الشمال وبدأت اعصر فيه جامد. روحت مقلعها التيشرت ويجمال بزازها وهي لابسها سنتيانه حمرة تهيج فشخ. وهي بيضة ذي اللبن نزلت لحس في رقبتها جامد وتفعيص في بزازها وكانت بتتنهد جامد وروحت مقلعها السنتيانه وقعدت اشفط بيزها في بقي والحسه ولقتها اول لما لحست بزازها طلعت واحده اااااااااااااااااااااه اول ما سمعتها مسكتها قلعتها البنطلون وقلعتها الكلوت الفتلة ورفعت رجليها علي كتفي ونزلت علي ركبتي و حطيت صباعي علي كسه لقيته ناعم واللبوة كانت نتفاه قبل ما تجي وفضلت احرك ايدي علي كسها وبعدين قعدت الحس كسها براحه وهي كانت ساحت خلاص. وروحت مسرع اللحس وهي بتصوت علي آخرها وتقولي حرام عليك مش قادره ارحمني ااأاااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااه.
روحت قالع هدومي ملط وبقينا ملط احنا الاتنين ولقتها بتقولي هتعمل اي يا اسلام انا بنت مينفعش قلتله انا بحبك علي فكرة وهتجوزك ي حبيبتي لقتها ضحكت فعرفت أنه عيزاني اكمل روحت حاطط راس زبي علي باب كسه لقيته بتقولي دخله ارحمني ي حبيبي انا لبوتك. فضلت احكه في كسها شويه لحد ماجابت واترعشت جامد.
استنيت شوية و بدأت أدخل زبي في كسها زقيت راس زبي مرا واحده راحت مصوته جامد اااااااااااااااه اااااااااه مش قادره طلعه بيؤجع اوووي روحت مدخل بقيتها مرا واحده فضلت تصوت وتقول ااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااااه حرام عليك كسي اتعور لقيت شوية ددمم طلعين من كسها وانا لسه ثابت مش بتحرك فقلتلهامبروك يا عروسة في بصتلي وهي مش في وعيها وابتسمت وفضلت أتحرك ببطئ شديد وسرعت شوية وبدأت تصوت جامد تاني واهاتها تهيج الحجر الساكن وفضلت انيكها شويه وانا نايم فقها وشي في وشها و ببوسها وزبي بينيك كسها وقمت نمت علي ظهري شوية وخلتها تركب علي زبي ودخل في كسها وهي بتطلع احلي اهات روحت شاددها من دراعها نامت ببطنها علي بطني وانا بلحس وشها بلساني ودخلت زبي في كسها وهي في الوضعية دي وفضلت اتحرك وسرعت جامد. لحد ما جابت تاني وانا جبت علي بطنها وراها علطول. قمت قعدت علي الكرسي و ولعت سجارة شربتها واول ما خلصتها وانا سرحان في ماري الا نايمه قدامي لحد ما لقيت زبي وقف تاني وهي لسه مرميه علي السرير مش قادره تتحرك. قومت شدتها من دراعها وقلتله تعالي قالتلي مش قادرة انت مش بتشبع قلتله حد يبقا قدامه الطياز دي ويشبع منها. خدتها علي الحمام واقعدنا في البانيو خلقته تقوم وتقعد علي زبي بخرم طيزها بس راس زبي كانت كبيرة معرفتش تدخله وقلتلي لا دا بيوجع ي حبيبي. روحت جيبت فازلين ودهنت طيزه وخرمها دهنت صباعي ودخلته براحه. خرمها كان ديق وشويه ودخلت صبعين وبعدين تلت اصابع وبدات تتنهد. قمت شيلت ايدي ابتديت ادخل راس زبي وانا ماسكه واول ما دخلته طلعت اااااااااااااه جميله اوووي هيجتني اكتر. روحت زاقق زبي مرا واحده راحت مصوتها جامد وبتقولي طلعه مش قادره حرام عليك انت عورتني. وانا مستمتع وفي دنيا تاني حاولت تطلع زبي بس كنت مسكه من وسطها جامد وفي وضع الدوجي فضلت ثابت شوية لحد ما خدت عليه. ابعديت اتحرك واسرع اكتر وهاتها هيجتني اكتر واكتر. كل دا وانا ايدي الشمال مسكها بزها الشمال بتعصرها جامد وبشد شعرها بأيدي اليمين جامد وفضلت اديها اسبانك كل شوية و احسس علي كسها لحد ما جابت. حسيت اني هجيب قمت واقعدتها علي ركبتها ومسكتها من شعرها واقعدت تمصه لحد ما جبت في بقها كانت قرفانه وعايزه تتفه خلتها تسيبه في بقها متبلعهوش وفضلت ابوس شفيفها وتفيت في بقها وخلته تبلعه.قومنا استحمينا واناشغال تفعيص في بزازها و سبنكات علي طيازه البيضاء الجامدة ولبسنا وطلعنا. وكانت ماشيه قدامي وشكل طيزها حلو. وهي رايحه تقعد فضلت اضحك عليها وهي مش عارفه تمشي من كسها إلا لسه مفتوح وطيازه الا اتفشخت. خدتها اوضتي قاعدنا نتكلم شوية وقالتي انت بجد بتحبني وهتخطبني قلتلها طبعًا يا حبيبتي هلاقي بزاز ولا طياز احلي واكبر من دي فين. قالتلي انت قليل الادب اووي بس بعشقك. قالتي طب مش هتخطبني علشان نبقا قريبين من بعض ونعرف نتقابل قلتلها بس انا عندي شرط………………………………………………..
.
.
.
.
.
لو عايزين تعرفوا اي الشرط ......... انتظروا الجزء الثاني. وادعموني وقولوا رقيكوا بدون مجامله وعلي فكرة اول مرا اكتب اتمني يعجبكوا❤
أهلا بيكم جميعًا
سأعرفكم بنفسي أولا
انا إسمي إسلام من احدي قوره محافظة المنوفية أعيش في بيت العائله
قصتي تبداء حين كان عمري 14 سنة كنت مع أصدقائي حينما وجدت أصدقائي الأكبر مني. يتحدثون بصوت يكاد يكون مسموع تحدثت لهم. قولت لهم في ماذاتتحدثون. كان يرفضون بشده ان يقولوا لي فيما يتحدثون ولكن بعد اصراري تمكنت من جعلهم يخبروني. وياليتني ما سألت. وأخبرني أنهم يتحدثون عن العشرة. فقلتلهم ما هذا. فضحكوا عليا كثيرا. ولكن أخبروني ما معني هذا بعد ذلك بقليل وكيف إنتر العشرة. وقالوا لي اذهب وافعل ذلك في الحمام. فذهبت وحاولت فعل ذلك لكنكان ذلك يؤلمني لأنني لم أبلغ بعد وأيضا زبي ما زال صغير لم أكن أتمكن من الإمساك بيه وفعل ذلك.
وبعد هذا الموقف بحثت كثيرا حتي عرفت الكثير عن الزب والكس والجسم كامل. وحينما وصلت إلي سن 16 كبر زبي بشكل ملحوظ حيث أصبح طوله 18 سنتي.
بعد ذلك وأنا دائما اريح نفسي اخذ هاتفي وأسمع السكس وانتر في الحمام بعد ذلك. ولكن حدث شيء غير حياتي حيث كانت عمتي تأتي إلا بيت العائله كل اسبوعوللعلم لديها ثلاث بنات. وأتت بنت عمتي الصغيرة وجلست بجانبي ولكن حينما أتت أغلقت الهاتف بسرعه لأنني كنت أشاهد سكس فقالت لي ماذا تشاهد. فقلت لايخصك. وقالت أريد أشاهد معاك وانا استغللت ذلك و جعلتها تشاهد لكي احاول التقرب منها. ولكن المشكلة انها كانت لا تعرف اي شيء عن ذلك ولكن بدأت اشرح لها. وبعد ذلك بفترة قالت اختها الكبيره لي انها امسكتها وهي تشاهد سكس ولكن لم تفعل لها شئ لانه كانت تريد أن تعرف أكثر فقط.
لم أحاول التقرب منها منذ ذلك الوقت لانه من الممكن أن تخبر اختها الكبيره. ولم تكن تغريني لانه اصغر مني بسنتين لم تنمو بزازها ولا جسمها بعد.
هتكلم باللهجة المصرية افضل.😂
بعد ما تميت 19 سنه ودخلت كلية حاسبات ومعلومات وبالتحديد في سنة 2021 في شهر 9 وبنت عمتي الكبري تزوجت هوصفهالكوا عندها 26 سنه جميلة الشكل واسمها نرمين لديها بزان بحجم الطبول خدت البزين الكبيرين جدا دوال من عمتي ولها جسد ممتلي وافخاد جميله وبيضاء وممتلئ اما الاخت الوسطة اسمها مريم وكانت أكبر مني بسنة يعني 20 سنه و لها جسم متناسق كليا علي عكس أخواتها بزاز ليس بكبيرة وطيز صغيرة وملفوفة ولكن لم تكن جميلة بالنسبة لي. اما الأخت الصغيرة وهي السبب في متعتي كان اسمه ماري عنده 16 سنة وتمتلك أجمل واكبر طيز شفتها في حياتي وطيزها كانت كبيرة جدا مثل امها كانت طيز كبيرة ومشدودة ولها بزاز بحجم قبضة اليد. أعتقد دلوقتي تعرفوا ان عمتي هي الأجمل لانه هي أصل التلاته دوال أصل الطيز الكبيرة والبزاز العريضة.
العائله كلها قامت بالتقديم علشان يأخذوا لقاح كورونا ولكن ماري بعد أن قدمت اتي لها رساله بأنها هتاخد اللقاح في البلد إلا العائله عايشه فيه. ولكن ما حدث ساعدني جدا. حيث امها ذهبت إلا عملها وأختها كانت عند اختها الكبيرة المتزوجة. جت هي لوحده و ذهبت انا واختي معها علشان تاخد اللقاح وكانت لابسه بنطالون جينس وقميص قصير مرفوع فوق طيزها ومبين بزازها. المهم ورجعنا البيت واختي راحت الدرس و مكنش في غيري انا وماري وقعدت انا وماري نتكلم شوية وبعد كدا قامت كانت بتسرح شعرها قدام المراية وهي واقفه وانا بدأت اهيج اكتر وانا قاعد وراها علي السرير وابتديت اتفرج علي طيزها الكبيرة. كان بين السرير والمرايا متر وهي واقفه في نص المسافه يعني بنها وبين السرير نص متر بس. وانا قمت من علي السرير و وقفت قدامها ومسكتها من فوق طيزها وهي واقفه بتسرح شعرها. وبتقولي ابعد عايزه اسرح شعري. روحت حاطط بقي علي بقها علشان متعملش صوت وزققها علي السرير وانا لسه ماسك وسطها وبقي لسه بيعض شفيفها الحمرة وهي كانت بتقاوم بس انا طلعت ايدي وثبتها تحتي كويس كان ظهرها علي السرير متني و رجليها علي الأرض ورحت شايل ايدي من علي ايديها إلا مكتفنها بعد معرفت أني مش هسبها غير لما افشخها ونزلت بأيدي الشمال علي بزها الشمال وبدأت اعصر فيه جامد. روحت مقلعها التيشرت ويجمال بزازها وهي لابسها سنتيانه حمرة تهيج فشخ. وهي بيضة ذي اللبن نزلت لحس في رقبتها جامد وتفعيص في بزازها وكانت بتتنهد جامد وروحت مقلعها السنتيانه وقعدت اشفط بيزها في بقي والحسه ولقتها اول لما لحست بزازها طلعت واحده اااااااااااااااااااااه اول ما سمعتها مسكتها قلعتها البنطلون وقلعتها الكلوت الفتلة ورفعت رجليها علي كتفي ونزلت علي ركبتي و حطيت صباعي علي كسه لقيته ناعم واللبوة كانت نتفاه قبل ما تجي وفضلت احرك ايدي علي كسها وبعدين قعدت الحس كسها براحه وهي كانت ساحت خلاص. وروحت مسرع اللحس وهي بتصوت علي آخرها وتقولي حرام عليك مش قادره ارحمني ااأاااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااااه.
روحت قالع هدومي ملط وبقينا ملط احنا الاتنين ولقتها بتقولي هتعمل اي يا اسلام انا بنت مينفعش قلتله انا بحبك علي فكرة وهتجوزك ي حبيبتي لقتها ضحكت فعرفت أنه عيزاني اكمل روحت حاطط راس زبي علي باب كسه لقيته بتقولي دخله ارحمني ي حبيبي انا لبوتك. فضلت احكه في كسها شويه لحد ماجابت واترعشت جامد.
استنيت شوية و بدأت أدخل زبي في كسها زقيت راس زبي مرا واحده راحت مصوته جامد اااااااااااااااه اااااااااه مش قادره طلعه بيؤجع اوووي روحت مدخل بقيتها مرا واحده فضلت تصوت وتقول ااااااااااااااه اااااااااااااااااااااااااااااااااه حرام عليك كسي اتعور لقيت شوية ددمم طلعين من كسها وانا لسه ثابت مش بتحرك فقلتلهامبروك يا عروسة في بصتلي وهي مش في وعيها وابتسمت وفضلت أتحرك ببطئ شديد وسرعت شوية وبدأت تصوت جامد تاني واهاتها تهيج الحجر الساكن وفضلت انيكها شويه وانا نايم فقها وشي في وشها و ببوسها وزبي بينيك كسها وقمت نمت علي ظهري شوية وخلتها تركب علي زبي ودخل في كسها وهي بتطلع احلي اهات روحت شاددها من دراعها نامت ببطنها علي بطني وانا بلحس وشها بلساني ودخلت زبي في كسها وهي في الوضعية دي وفضلت اتحرك وسرعت جامد. لحد ما جابت تاني وانا جبت علي بطنها وراها علطول. قمت قعدت علي الكرسي و ولعت سجارة شربتها واول ما خلصتها وانا سرحان في ماري الا نايمه قدامي لحد ما لقيت زبي وقف تاني وهي لسه مرميه علي السرير مش قادره تتحرك. قومت شدتها من دراعها وقلتله تعالي قالتلي مش قادرة انت مش بتشبع قلتله حد يبقا قدامه الطياز دي ويشبع منها. خدتها علي الحمام واقعدنا في البانيو خلقته تقوم وتقعد علي زبي بخرم طيزها بس راس زبي كانت كبيرة معرفتش تدخله وقلتلي لا دا بيوجع ي حبيبي. روحت جيبت فازلين ودهنت طيزه وخرمها دهنت صباعي ودخلته براحه. خرمها كان ديق وشويه ودخلت صبعين وبعدين تلت اصابع وبدات تتنهد. قمت شيلت ايدي ابتديت ادخل راس زبي وانا ماسكه واول ما دخلته طلعت اااااااااااااه جميله اوووي هيجتني اكتر. روحت زاقق زبي مرا واحده راحت مصوتها جامد وبتقولي طلعه مش قادره حرام عليك انت عورتني. وانا مستمتع وفي دنيا تاني حاولت تطلع زبي بس كنت مسكه من وسطها جامد وفي وضع الدوجي فضلت ثابت شوية لحد ما خدت عليه. ابعديت اتحرك واسرع اكتر وهاتها هيجتني اكتر واكتر. كل دا وانا ايدي الشمال مسكها بزها الشمال بتعصرها جامد وبشد شعرها بأيدي اليمين جامد وفضلت اديها اسبانك كل شوية و احسس علي كسها لحد ما جابت. حسيت اني هجيب قمت واقعدتها علي ركبتها ومسكتها من شعرها واقعدت تمصه لحد ما جبت في بقها كانت قرفانه وعايزه تتفه خلتها تسيبه في بقها متبلعهوش وفضلت ابوس شفيفها وتفيت في بقها وخلته تبلعه.قومنا استحمينا واناشغال تفعيص في بزازها و سبنكات علي طيازه البيضاء الجامدة ولبسنا وطلعنا. وكانت ماشيه قدامي وشكل طيزها حلو. وهي رايحه تقعد فضلت اضحك عليها وهي مش عارفه تمشي من كسها إلا لسه مفتوح وطيازه الا اتفشخت. خدتها اوضتي قاعدنا نتكلم شوية وقالتي انت بجد بتحبني وهتخطبني قلتلها طبعًا يا حبيبتي هلاقي بزاز ولا طياز احلي واكبر من دي فين. قالتلي انت قليل الادب اووي بس بعشقك. قالتي طب مش هتخطبني علشان نبقا قريبين من بعض ونعرف نتقابل قلتلها بس انا عندي شرط………………………………………………..
.
.
.
.
.
لو عايزين تعرفوا اي الشرط ......... انتظروا الجزء الثاني. وادعموني وقولوا رقيكوا بدون مجامله وعلي فكرة اول مرا اكتب اتمني يعجبكوا❤