• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس لبوة من الماضى (1 مشاهد )

أمنيه رشدى

أمنيه رشدى

Sexaoy Princess
عضو
إنضم:23 نوفمبر 2021
المشاركات:4,658
مستوى التفاعل:4,882
نقاط سكس العرب
48,168
ذكريات الانسان هي بمثابة الامل لشئ جديد لكن ماذا لو تحولت للعكس...


انا اسمي عمار عندي 20 سنه في كلية اداب ..(طولي 180 سم وزني 75 كيلو جسمي كويس ورشيق لاني بلعب رياضة كتير وبتدرب كيك بوكس) .. عايش مع والدي ووالدي في شقة في عمارة كويسة...( تعريف باقي الشخصيات حسب ظهورهم..)

امي / اصحي ياعمار علشان كليتك يابني...
انا / حاضر ياحجة هقوم اهه.. قومت بوست ايديها ودخلت خدت شور وطلعت لبست هدومي وفطرة وشربت القهوة وسلمت علي امي وابويا وخرجت... طلبت الاسانسير.. بفتح باب الاسانسير لقيت مدام سها خارجة منوا ( مدام سها مرات الاستاذ كرم سكنين في الشقة اللي قصدنا مديرة مستشفى ******.. جسمها جامد فشخ ميلف زي مالكتاب مبيقول طولها 169 سم وزنها 80 كيلو بزازها كبار قوي وطيزها راجعة لورا وبايته من لبسها)

وهي طالعه طلعت بجمب شوية فغصب عني طيزها خبطت ف زبي بصتلي وضحكت ومشيت وانا نزلت وروحت الكلية وقابلت صحابي وحضرنا محاضرتنا وكلوا زي الفل علي الساعة 5 روحت البيت سلمت علي امي واتغدينا سوا...

امي / معلش يا عمار ممكن تروح تصلح الرسيفر لمدام سها اللي قصدنا علشان بايظ...
انا / حاضر هروح بس بشرط...
امي / شرط ايه يا جزمة انت...
انا / تعمليلي قهوة من ايدك الحلوة دي..
امي / بس كده من عنيا... خلصنا اكل وامي جابتلي القهوة شربتها.. وروحت خبطت علي الشقة اللي قدامنا..

سها / اهلا ازيك ياعمار اتفضل...
انا / ازي حضرتك انا جاي اشوف الرسيفر اللي بايظ..
سها / اتفضل بس بلاش حضرتك والكلام ده.. قولي يا سها او سوسو..
انا / مينفعش حضرتك..
سها / برضوا حضرتك..
انا / خلاص ياسوسو
سها / ايوا كده.. دخلت وقالتلي علي متشوف الرسيفر هجيبلك عصير.. بدات اشوف ايه اللي بايظ لاقيت القنوات كلها ممسوحة بدات انزل القنوات بس لاحظت انها اتاخرت قوي.. بعد دقيقتين لاقيتها طالعه وشايله صانيه في ايديها وعليها كوبايتين عصير بس اللي خلاني تنحت اللي كانت لابساه.. كانت لابسه قميص نوم ابيض واصل لحد طيزها وبزازها قابة لفوق ولابسه فوقه روب وسيباه مفتوح.. جت قعدت جمبي وقولتلها..
انا كده كلو تمام..
سها / كويس اشرب بقي العصير.. شربت العصير واصرت اني اخلصه.. بعد مشربت العصير فضلت تتكلم معايا وتسالني عامل ايه في الجمعة وكده.. بعد شوية حسيت جسمي سخن وعمال اعرق ومش قادر وهي لاحظت ده..
سها / مالك ياعمار عرقان كده ليه..
انا / مش عارف حاسس اني تعبان شوية..
سها / وده واقف ليه كده.. ومسكت زبي..
انا / اسف مقصدش بجد...
سها / عادي ياحبيبي انت شاب وبيحصل للكل كده بس قولي هو واقف عليا.. ولسه ماسكه زبي..
انا / بصراحة ااه انتي جسمك عاجبني قوي.. وكمان انتي حلوه قوي..
سها / بجد انا حلوه... ايه اللي عجبك في جسمي..
انا / بصراحة بزازك الكبيره قوي دي كل مابشوفها بتعب قوي... طلعت بزازها من القميص وقالتلي...
سها / عاجبينك...
هجمت علي شفايفها بوس كنت بقطعهم وايدي تقفش في بزازها وهي ساحت علي الاخر فضلت ابوس في رقبتها ونزلت علي صدرها امص والحس في واعض الحلمه
سها/ ااااه قطعهم قطع صدري يا عمار خدتها ودخلت الاوضه..
راحت ضاربها بالقلم علي بزازها
سها / اااه کمان یا عمار انا خدامتك عرفت انها بتحب العنف والضرب نزلت لي كسها ضربته كذا ضاربه بي كف ايدي وادعك في زنبورها لقتها اترعشت جامد ونزلت
سها / اااااه یا لهههههوي انت عملت فيا ايه دانا جبتهم من قبل ما تدخله حتي
انا / انتي لسه شوفتي حاجه
نزلت بي لساني علي كسها وبصباعي ببعبص في كسها الا كان ضيق واهاتها بقت اعله فضلت كدا شويه وداخلت كمان صباعين في كسها لحد منزلت ثاني روحت قايم ونايم علي السرير
انا / تعالي يا شرموطه مصي زبي
سها / من عين الشرموطه يا حبيبي

وجت نزلتلي البوكسر واول ما شافت زبي راحه مبرقه جامد
سها / كل دا دا كبير اوي روحت ضاربها بالقلم براحه
انا / يالا يا لبوه مصي يلا بدأت تمشي لسانها علي راس زبي بعدين داخلت راسه في بوقها وتخرجه وتنزل تمص في بضاني وتداخلهم جوه بقوها كانت محترفه بنت الوسخه فضلت تمص حوالي 10دقيق روحت قايم ورافع راجليها وداخلت زبي مره واحده
سها / ااااه يا لهههههوي كسي اتفشخ ااااه وانا انيك فيها وارزع وهي تصوت ااااااه ااااه نكني يا واحشني اوي النيك اااااه افشخ كسي ااااااه یا حبيبي نيك كسي جامد انا عاوزه اتفشخ اااااه اااااه كمان كمان وانا برزع في كسها وهي تصوت اااااااه كسي ااااااااه زبك فشخ كسي اااااااه روحت قلبت الوضع لي الدوجي ووقفت وراها وراجلي علي الارض وبدات انيكها جامد
ااااااااه قوي يا عمار نكني ااااااه ااااااهه نكني جامد اااااااااااااه وانا بنيكها وداخلت صباعي في طيزها لقتها مفتوحه وداخل بسهوله روحت مداخل تاني داخل برضه
انا / طيزك مفتوحه کمان یا لبوه
سها / اااااه الخول جوزي اااااااه بيحب ينكني فيها اااااااه مش قادره اااااااه ورحت مخرج زبي من کسها وراشقه في طيزها وبدأت نيك بعنف بعد كلامها

ااااااه طيزي ااااااااه يا عمار نكني ااااه اااااااه کمان یا انا اول مره احس آن ست بجد نكني جامد يا حبيبي ااااااااه واحشني النيك ااااااااه افشخ كسي وطيزي وكلي ملكك يا عمار ااااااااااه هجیب یا عمار هجیب ولقتها بتترعش وبي ايدها بتدعك في كسها جامد وانا بنيكها في طيزها ااااااااه ولقيت زبي انفجر في طيزها اااااااه لبنك سخن في طيزي روحت مطلع زبي من طيزها وهي نامت علي بطنها روحت ضاربها علي طيزها قومي نضفي زبي يا لبوه راحت جت لي زبي مسكته وفضلت تمص في لحد منضفته قعدت جنبها...
سها / انا بجد اول مره احس الاحساس دا عمري جوزي ما وصلنا لي المتعه بصراحه انت بهدلتني قوي...
انا / بس انتي حطيتيلي ايه في العصير...
سها / بضحك حطيتلك خلطة اعشاب علشان تطول واتمتع بالوحش ده بس الظاهر انك مش محتاجها... فضلنا نهزر ونضحك شوية قومت لبست واتفقت معاها اني اجيلها تاني وروحت ودخلت اوضتي نمت زي القتيل...

♕آريـان®
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل