ل
لولي الصغنن 😍
ضيف
هاااي وحشتوني اوي معلش غيبت عنكم شوية بس اديني رجعت اهو وجيالكم بقصة من اللي بتحبوها
وانا عندي 19 سنة وبعد ما اتناكت من طيزي ومن كسي واتفتحت خلاص لقبت ان مفيش مانع اني اطلق شهوتي ومحرمش نفسي من متعة الجنس
كان يوم حر اوي وكنت نازلة رايحة الجامعة
كنت لابسة تيشرت حمالة مبين فلقة صدري وكنت فاردة شعري على كتافي ولابسة جينز محزق عليا وفوقيهم جاكت جينز يدوبك يغطي دراعاتي البيضة وسكارف بسيط على رقبتي يداري الفلقة عشان امن الجامعة ميرخمش عليا
المهم وقفت تاكسي راجل كبير عنده 40 سنة مثلا اسمراني والشقا باين على وشه ولاحظت نظراته عليا من اول ما شافني قولتله الجامعة ؟ قالي اركبي وضحك ضحكة خفيفة
ركبت قدام جنب السواق ومن اول ما ركبت قلعت الجاكيت والسكراف من كتر الحر وحطيتهم ع الكرسي اللي ورا والراجل عينيه نطت من مكانها ودخلت جوا فلقة بزازي
بصيتله بطرف عيني وبعدين عدلت شعري وحطيت رجل على رجل وفخادي كانوا هيفرتكوا البنطلون
الراجل زبه وقف صاروخ وحط ايده عليه يعدله وبعدين قالي هو انتي كلية ايه يا انسة
قولتله علاج طبيعي قالي ده انتي شطورة على كده ههههه عندك كام سنة بقى يا جميل ضحكت وقولتله 19 يا عمو قالي هههه عمو ايه بس قوليلي يا طارق قولتله وماله احلى طارق الراجل ابتسم وبصلي وقالي والبطة بقى إسمها اي قولتله لميس يا عمو.. يوووه قصدي يا طارق ضحك تاني وقالي الطريق شكله زحمة يا لميس شكلي هضطر اعدي من شوارع جانبية ينفع ولا تضايقي ؟ قولتله لا براحتك راح دخل من شارع فاضي شوية وعينيه متشالتش من على المراية اللي باصص فيها عليا وقالي فطرتي ولا نجيب فطار ؟ قولتله بصراحة لا كنت ناوية افطر ف الجامعة
قالي لا ابدا ميصحش انا هعدي على محل بيبيع طبق بليلة باللبن تاكلي صوابعك وراه
قولتله وماله عدى ع المحل ونزل طارق جابلنا طبقين بليلة ودخل التاكسي واداني الطبق وهو بيديهوني حسس على ايدي تحسيسة خفيفة كأنه بيجس نبض ، انا عملت نفسي عبيطة وابتسمت وركن على جنبي في حارة فاضية عشان الساعة كانت 7 الصبح يوم سبت اللي كان وقتها اجازة اغلب المدارس ومحجش نازل وبدأت أكل وانا بتعمد أثيره وكل شوية افرك رجليا او اعدل شاري وطارق باين عليه الهيجات نيييك وبدأ يحكي عن الشغلانة والحريم اللي بتركب معاه وحريم شكلها يسد النفس ومراته اللي قرفاه في عيشته وبعدين وهو بيتكلم بدا يحكي عن الجنس على خفيف وان الواحد بيتعب عشان مراته تريحه اخر اليوم بس مراته مبترسحوش وبدأ يعمل نفسه متأثر وتعبان ومسك زبه من فوق البنطلون وقالي يا لولو انا محتاج افضي عشان تعبان اوي مش قادر اركز في الشغل ولا الطريق ارجوكي اسمحيلي
بصيتله بمحن كأنه صعبان عليا وقولتله بس بسرعة يا عمو لقيت زب طارق طلع ( فتح السوسته وطلعه في لحظة) وبدأ يدعكه وانا بصيتله بصة بريئة فيها شوية محن وقولتلهه انت بتعمل اييييه يا عمو مش هنا لااا عيب نزلني طيب الاول قالي معلش يا قلبي تعبان اوي و**** هفك نفسي ونكمل المشوار
انا عملت نفسي اتكسفت وبصيت بعيد لقيته مسك ايدي وقالي معلش بصي عليه متلمسيهوش بس بصي خلينا نخلص عشان اوصلك بسرعة
قولتله بس ده غلط مقدرش قالي ابوس ايدك وباس ايدي بالفعل بصيتله وقولتله طيب
ركن ضهره لورا واشتغل يعصر زبه بسرعة اوي اوي اينعم كان زبه صغير شوية بس كان واقف نيك وبعدين قالي طاب ممكن امسك ايدك بس وحياااااة اغلى حاجة عندك
حسيت بأثارة وهو بيترجاني كده وروحت باصة الناحية التانية وشاورتله براسي انه اه
راح مسكها بسرعة وباس بطني ايدي بوس متواصل وهو بينهج وبيتأوه واشغل يتكلم وهو بيدعك زبه وبيقولي من اول ما ركبتي اااه وانا تعباااااان تعباااان اووووي هموت وافضي لبني اللي خيفرقع ابوس ايدك بصي عليه يا لولو بصي كده تعبان ازااااااه ازاااي بصيت عليه وقولتله طاب اعمل اي قالي امسكيه بس وحياة الن*ي روحت لمست راسه بصوابعي لقيت الراجل سخسخ اوي مني
وانا اول مرة اشوف راجل في حالة الهيجان دي وبدأت انا نفسي احس كسي بياكلني بس قاوت عشان مكنتش عاوزة طارق هو اللي يطفيني المرة دي قولت انا هريحه واتصرف بعدها
قعدت الاعب الراس وهو روحه ساحت اوي وبقى بينج اكتر بكتير وقالي رجيه بسرعة يلا يلا هجيب اااااه وحياة ابوكي رجيه بسرعة اااه قولتله حاضر يا عمو طارق ورجيته بسرعة اوي لقيته نطر على مراية التاكسي وعلى الازاز وبهدل الدنيا وطارق قااال ااااااه واترمى كده ومسك ايدي باسها بكل حنية وقالي انا اول مرة اجيبهم من اسبوعين يا احلى لولو
انا اتكسفت اكمل معاه الطريق كده وابتسمتله وخدت الجاكيت والاسكارف بتوعي ونزلت من التاكسي وهو قعد ينده عليا بس انا مشيت بسرعة اوي وانا حاسة بمزيج من الكسوف والهيجان وقولت لاااازم اروح البيت حالا عشان اعمل العادة اصل مش هقدر استحمل اليوم في الجامعة كده
وبعدين روحت بسرعة مكناش بعدنا اوي عن بيتي وطلعت السلم جري ومكانش فيه حد غيري في البيت ما صدقت وصلت سريري وحطيت المخدة بين فخااادي وقعدت ادعك ادعك واقول نيكني يا طارق نيك لولو نيك لميس الصغننه يا طارق يالا يا طارق ااااااح وفضلت اعمل كده واهيج نفسي بس مرتاحتش من المخدة قومت جيبت خيارة وحشرتها ف كسي ووقفت قدام المرايا اتمتع بجمالي واحشر الخيارة اكتر واكتر وبسرعة ادخل واطلع لحد ما هيحححححح نزل مني بتاع لتر مياااه ع الارض غرق السجادة وانا اترميت جنب ميتي وانا بموووت مالهيجان والراحة
طمنوني
عجبتكم ؟
وانا عندي 19 سنة وبعد ما اتناكت من طيزي ومن كسي واتفتحت خلاص لقبت ان مفيش مانع اني اطلق شهوتي ومحرمش نفسي من متعة الجنس
كان يوم حر اوي وكنت نازلة رايحة الجامعة
كنت لابسة تيشرت حمالة مبين فلقة صدري وكنت فاردة شعري على كتافي ولابسة جينز محزق عليا وفوقيهم جاكت جينز يدوبك يغطي دراعاتي البيضة وسكارف بسيط على رقبتي يداري الفلقة عشان امن الجامعة ميرخمش عليا
المهم وقفت تاكسي راجل كبير عنده 40 سنة مثلا اسمراني والشقا باين على وشه ولاحظت نظراته عليا من اول ما شافني قولتله الجامعة ؟ قالي اركبي وضحك ضحكة خفيفة
ركبت قدام جنب السواق ومن اول ما ركبت قلعت الجاكيت والسكراف من كتر الحر وحطيتهم ع الكرسي اللي ورا والراجل عينيه نطت من مكانها ودخلت جوا فلقة بزازي
بصيتله بطرف عيني وبعدين عدلت شعري وحطيت رجل على رجل وفخادي كانوا هيفرتكوا البنطلون
الراجل زبه وقف صاروخ وحط ايده عليه يعدله وبعدين قالي هو انتي كلية ايه يا انسة
قولتله علاج طبيعي قالي ده انتي شطورة على كده ههههه عندك كام سنة بقى يا جميل ضحكت وقولتله 19 يا عمو قالي هههه عمو ايه بس قوليلي يا طارق قولتله وماله احلى طارق الراجل ابتسم وبصلي وقالي والبطة بقى إسمها اي قولتله لميس يا عمو.. يوووه قصدي يا طارق ضحك تاني وقالي الطريق شكله زحمة يا لميس شكلي هضطر اعدي من شوارع جانبية ينفع ولا تضايقي ؟ قولتله لا براحتك راح دخل من شارع فاضي شوية وعينيه متشالتش من على المراية اللي باصص فيها عليا وقالي فطرتي ولا نجيب فطار ؟ قولتله بصراحة لا كنت ناوية افطر ف الجامعة
قالي لا ابدا ميصحش انا هعدي على محل بيبيع طبق بليلة باللبن تاكلي صوابعك وراه
قولتله وماله عدى ع المحل ونزل طارق جابلنا طبقين بليلة ودخل التاكسي واداني الطبق وهو بيديهوني حسس على ايدي تحسيسة خفيفة كأنه بيجس نبض ، انا عملت نفسي عبيطة وابتسمت وركن على جنبي في حارة فاضية عشان الساعة كانت 7 الصبح يوم سبت اللي كان وقتها اجازة اغلب المدارس ومحجش نازل وبدأت أكل وانا بتعمد أثيره وكل شوية افرك رجليا او اعدل شاري وطارق باين عليه الهيجات نيييك وبدأ يحكي عن الشغلانة والحريم اللي بتركب معاه وحريم شكلها يسد النفس ومراته اللي قرفاه في عيشته وبعدين وهو بيتكلم بدا يحكي عن الجنس على خفيف وان الواحد بيتعب عشان مراته تريحه اخر اليوم بس مراته مبترسحوش وبدأ يعمل نفسه متأثر وتعبان ومسك زبه من فوق البنطلون وقالي يا لولو انا محتاج افضي عشان تعبان اوي مش قادر اركز في الشغل ولا الطريق ارجوكي اسمحيلي
بصيتله بمحن كأنه صعبان عليا وقولتله بس بسرعة يا عمو لقيت زب طارق طلع ( فتح السوسته وطلعه في لحظة) وبدأ يدعكه وانا بصيتله بصة بريئة فيها شوية محن وقولتلهه انت بتعمل اييييه يا عمو مش هنا لااا عيب نزلني طيب الاول قالي معلش يا قلبي تعبان اوي و**** هفك نفسي ونكمل المشوار
انا عملت نفسي اتكسفت وبصيت بعيد لقيته مسك ايدي وقالي معلش بصي عليه متلمسيهوش بس بصي خلينا نخلص عشان اوصلك بسرعة
قولتله بس ده غلط مقدرش قالي ابوس ايدك وباس ايدي بالفعل بصيتله وقولتله طيب
ركن ضهره لورا واشتغل يعصر زبه بسرعة اوي اوي اينعم كان زبه صغير شوية بس كان واقف نيك وبعدين قالي طاب ممكن امسك ايدك بس وحياااااة اغلى حاجة عندك
حسيت بأثارة وهو بيترجاني كده وروحت باصة الناحية التانية وشاورتله براسي انه اه
راح مسكها بسرعة وباس بطني ايدي بوس متواصل وهو بينهج وبيتأوه واشغل يتكلم وهو بيدعك زبه وبيقولي من اول ما ركبتي اااه وانا تعباااااان تعباااان اووووي هموت وافضي لبني اللي خيفرقع ابوس ايدك بصي عليه يا لولو بصي كده تعبان ازااااااه ازاااي بصيت عليه وقولتله طاب اعمل اي قالي امسكيه بس وحياة الن*ي روحت لمست راسه بصوابعي لقيت الراجل سخسخ اوي مني
وانا اول مرة اشوف راجل في حالة الهيجان دي وبدأت انا نفسي احس كسي بياكلني بس قاوت عشان مكنتش عاوزة طارق هو اللي يطفيني المرة دي قولت انا هريحه واتصرف بعدها
قعدت الاعب الراس وهو روحه ساحت اوي وبقى بينج اكتر بكتير وقالي رجيه بسرعة يلا يلا هجيب اااااه وحياة ابوكي رجيه بسرعة اااه قولتله حاضر يا عمو طارق ورجيته بسرعة اوي لقيته نطر على مراية التاكسي وعلى الازاز وبهدل الدنيا وطارق قااال ااااااه واترمى كده ومسك ايدي باسها بكل حنية وقالي انا اول مرة اجيبهم من اسبوعين يا احلى لولو
انا اتكسفت اكمل معاه الطريق كده وابتسمتله وخدت الجاكيت والاسكارف بتوعي ونزلت من التاكسي وهو قعد ينده عليا بس انا مشيت بسرعة اوي وانا حاسة بمزيج من الكسوف والهيجان وقولت لاااازم اروح البيت حالا عشان اعمل العادة اصل مش هقدر استحمل اليوم في الجامعة كده
وبعدين روحت بسرعة مكناش بعدنا اوي عن بيتي وطلعت السلم جري ومكانش فيه حد غيري في البيت ما صدقت وصلت سريري وحطيت المخدة بين فخااادي وقعدت ادعك ادعك واقول نيكني يا طارق نيك لولو نيك لميس الصغننه يا طارق يالا يا طارق ااااااح وفضلت اعمل كده واهيج نفسي بس مرتاحتش من المخدة قومت جيبت خيارة وحشرتها ف كسي ووقفت قدام المرايا اتمتع بجمالي واحشر الخيارة اكتر واكتر وبسرعة ادخل واطلع لحد ما هيحححححح نزل مني بتاع لتر مياااه ع الارض غرق السجادة وانا اترميت جنب ميتي وانا بموووت مالهيجان والراحة
طمنوني
عجبتكم ؟