ل
لولي الصغنن 😍
ضيف
بعد ما حكيتلكم قصتي مع مستر مراد وانا في التالتة اعدادي احكيلكم النهاردة واحدة من قصصي في المواصلات 🍑
مستر مراد كان هو بدايتي الحقيقية لعالم السكس ، من بعد ما خلتني اعمله بلوجوب وانا بقيت بدور اكتر زاحب اعرف عن السكس وحسيت اني بحب السكس مووت ونفسي اجربه مع حد
وانا عندي 18 سنة تقريبا شوفت فيلم بورن عن واحدة بتركب الاتوبيس وبيقف وراها شاب وبيهريها بعبصه وهي كانت في قمة هيجانها وانا قررت اعمل المستحيل عشان اجرب الشعور ده
كنت في يوم نازلة عند قرايبي اللي بيتهم بعيد عننا قد نص ساعة مواصلات ركبت الاتوبيس اللي كان زحمة اوي ك العادة ورجعت ورا اخر الاتوبيس وسط يجي 3 شباب شكلهم صحاب كده ووقفت اديتهم ضهري وانا لابسة ينطلون فيزون ضيق هيفرقع من على طيزي وتيشرت ابيض مبين لون البرا البنفسجي اللي تحته وقفت قدامهم وقعدت اهز شعري يمين وشمال كأني بعدله عشان الفت نظرهم وبعدين سمعتهم بدأوا يتكلموا عليا وواحد قال " احا شايفين الطيز" التاني قاله "طيز تغيظ ياخي" والتالت رد عليهم " عاوزة تاخد تضرب لحد اما تحمر" وانا كل ده سامعة وهموت واقولهم فرتكوهالي ابوس ايدكم انا هايجة اوي
فجأة حسيت بحاجة ساقعة بتسيل على طيزي حطيت ايدي اشوف لقيتها مياه واحد فيهم كبها عليا بصيت عليهم قعدوا يضحكوا والتاني قالي " معلش يا انسة اتكبت مني" قولتله "ولا يهمك " وانا بحسس على زيزي مكان المياه راح الاولاني قالي عنك وطلع منديل يمسحهالي ، الاتنين التانين قالوا العب في نفس واحد وانا ضحكت
التالت قال " ضحكت يبقى قلبها مال" وسحبوني عليهم اكتر بقيت لازقة في التالت وحاسة بزبه وقالي في ودني" ولا نفس متلفتيش النظر انتي من اول ما ركبتي شكلك شرموطة وعاوزة تتشرمطي" انا هزيت راسي وانا في قمة سعادتي والاولاني عمال يحسس على طيزي اوي ويقفشها والتاني وقف قدامي وقفش خلمتي بالظبط وهاتك ياقرص
انا وسط كل ده همووت مالهيجان مش قادرة والتالت ده عمال يدق زبه فيا اكتر من فوق البنطلون
ميلت ع الاولاني وقولتله بصوت ممحون اوي" بعبصني" الواد كأنه مصدقش قالي " ايه يا شرموطه ؟" قولتله " بعبصني. اااه"
رحت لقيت ف ثانية ايد واحد فيهم دخلت جوا البنطلون وصابع اترشق ف طيزي فلتت مني " ااااه" بمحن اوي سمعت الاتوبيس كله راح الاولاني قالي " هتفضحينا يا كسمك" والتاني قال بصوت عالي " بسرعة ياسطا عشان اختنا قايمة عليها الزايدة " أنا ضحكت وانا في عالم تاني وكل ده والتالت زبه على طيزي من برا والاولاني صابعه ف طيزي وفجأة البنطلون اتقطع من كتر الحك راح التالت خدها فرصة وبقى يدقر زبه اكتر من فوق الهدوم وانا هموت ع الاخر منهم والتاتي حط صابعه في كسي وبقى صابع في كسي وصابع في طيزي وايد بتقرص حلماتي وزب بيحك فيا وفضل التاني يبعبصني في كسي والاولاني في طيزي وهما محاوطيني عشان محدش ياخد باله مننا والتاني اما شاف في وشي الهيجان مموتني وشكلي قربت اجيب راح كتم بوقي بسرعة وبالفعل مفيش ثواني وجبتهم على ايدهم واااااه رعشة بنت وسخة كان شعور يجنن والتالت جابهم في البنطلون على حسب ما افتكر وقالي في ودني " اتكيفتي يا شرموطة" انا مكنتش مستوعبة اي اللي انا عملته وازاي محدش شافنا بس قلعت السكارف اللي لبساه وحطيته على وسطي عشان البنطلون وقعدت على كرسي فضي وال3 طول الطريق سضحكوا ويتغمزوا ويبصوا عليا وحلفت من يومها اني لازم اجرب كل حاجة في عالم السكس
مستر مراد كان هو بدايتي الحقيقية لعالم السكس ، من بعد ما خلتني اعمله بلوجوب وانا بقيت بدور اكتر زاحب اعرف عن السكس وحسيت اني بحب السكس مووت ونفسي اجربه مع حد
وانا عندي 18 سنة تقريبا شوفت فيلم بورن عن واحدة بتركب الاتوبيس وبيقف وراها شاب وبيهريها بعبصه وهي كانت في قمة هيجانها وانا قررت اعمل المستحيل عشان اجرب الشعور ده
كنت في يوم نازلة عند قرايبي اللي بيتهم بعيد عننا قد نص ساعة مواصلات ركبت الاتوبيس اللي كان زحمة اوي ك العادة ورجعت ورا اخر الاتوبيس وسط يجي 3 شباب شكلهم صحاب كده ووقفت اديتهم ضهري وانا لابسة ينطلون فيزون ضيق هيفرقع من على طيزي وتيشرت ابيض مبين لون البرا البنفسجي اللي تحته وقفت قدامهم وقعدت اهز شعري يمين وشمال كأني بعدله عشان الفت نظرهم وبعدين سمعتهم بدأوا يتكلموا عليا وواحد قال " احا شايفين الطيز" التاني قاله "طيز تغيظ ياخي" والتالت رد عليهم " عاوزة تاخد تضرب لحد اما تحمر" وانا كل ده سامعة وهموت واقولهم فرتكوهالي ابوس ايدكم انا هايجة اوي
فجأة حسيت بحاجة ساقعة بتسيل على طيزي حطيت ايدي اشوف لقيتها مياه واحد فيهم كبها عليا بصيت عليهم قعدوا يضحكوا والتاني قالي " معلش يا انسة اتكبت مني" قولتله "ولا يهمك " وانا بحسس على زيزي مكان المياه راح الاولاني قالي عنك وطلع منديل يمسحهالي ، الاتنين التانين قالوا العب في نفس واحد وانا ضحكت
التالت قال " ضحكت يبقى قلبها مال" وسحبوني عليهم اكتر بقيت لازقة في التالت وحاسة بزبه وقالي في ودني" ولا نفس متلفتيش النظر انتي من اول ما ركبتي شكلك شرموطة وعاوزة تتشرمطي" انا هزيت راسي وانا في قمة سعادتي والاولاني عمال يحسس على طيزي اوي ويقفشها والتاني وقف قدامي وقفش خلمتي بالظبط وهاتك ياقرص
انا وسط كل ده همووت مالهيجان مش قادرة والتالت ده عمال يدق زبه فيا اكتر من فوق البنطلون
ميلت ع الاولاني وقولتله بصوت ممحون اوي" بعبصني" الواد كأنه مصدقش قالي " ايه يا شرموطه ؟" قولتله " بعبصني. اااه"
رحت لقيت ف ثانية ايد واحد فيهم دخلت جوا البنطلون وصابع اترشق ف طيزي فلتت مني " ااااه" بمحن اوي سمعت الاتوبيس كله راح الاولاني قالي " هتفضحينا يا كسمك" والتاني قال بصوت عالي " بسرعة ياسطا عشان اختنا قايمة عليها الزايدة " أنا ضحكت وانا في عالم تاني وكل ده والتالت زبه على طيزي من برا والاولاني صابعه ف طيزي وفجأة البنطلون اتقطع من كتر الحك راح التالت خدها فرصة وبقى يدقر زبه اكتر من فوق الهدوم وانا هموت ع الاخر منهم والتاتي حط صابعه في كسي وبقى صابع في كسي وصابع في طيزي وايد بتقرص حلماتي وزب بيحك فيا وفضل التاني يبعبصني في كسي والاولاني في طيزي وهما محاوطيني عشان محدش ياخد باله مننا والتاني اما شاف في وشي الهيجان مموتني وشكلي قربت اجيب راح كتم بوقي بسرعة وبالفعل مفيش ثواني وجبتهم على ايدهم واااااه رعشة بنت وسخة كان شعور يجنن والتالت جابهم في البنطلون على حسب ما افتكر وقالي في ودني " اتكيفتي يا شرموطة" انا مكنتش مستوعبة اي اللي انا عملته وازاي محدش شافنا بس قلعت السكارف اللي لبساه وحطيته على وسطي عشان البنطلون وقعدت على كرسي فضي وال3 طول الطريق سضحكوا ويتغمزوا ويبصوا عليا وحلفت من يومها اني لازم اجرب كل حاجة في عالم السكس