الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
ماستر شريف مع الخدامه الجزء الثاني
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="ماستر شريف" data-source="post: 160401"><p>اسف علي التاخير </p><p>هكمل معاكم قصه الخدامه </p><p>بعد ما اتفقنا انها هتقعد عندي يومين هتبقي فيهم الخدامه بتاعتي </p><p>اول ما دخلنا الشقه انا دخلت الاول و بعدين هي دخلت ورايا </p><p>قلتلها اقفلي الباب وراكي و دخلت الانتريه و قعدت و حطيت رجلي علي الترابيزة </p><p>و هي واقفه مكسوفه لانها اول مرة تتحط في الموقف دة </p><p>شاورتلها بأيدي انها تنزل علي ركبها و تيجي لحد عندي ماشيه علي ايديها و رجليها و بعدين قلتلها الجزمه دي هتفضل في رجلي كتير </p><p>هي جت بسرعه علي رجليها و ايديها و جت فكت الجزمه و قلعتهاني و قلعتني الشراب و بعدين جت عايزة تبوس رجلي او تلحسها قلتلها اصبري علشان هخش اخد دش </p><p>( عادة انا بحب النضافه جدا ) </p><p>المهم شاورتلها علي اوضعة و قلتلها خشي الاوضه دي هتلاقي حاجه علي السرير </p><p>هاتيها ببوقك و تعالي و انتي علي ايديك و رجلك كدة </p><p>قامت راحت دخلت الاوضه و خرجت بطقم french maid طقم الفستان بتاعه الخدامات دة كنت طالبه من علي امازون و قلتلها قومي اقفي اول ما وقفت قلتلها اقلعي هدومك </p><p>هي بان عليها التردد شويه و القلق </p><p>وقفت جنبها و قمت ضاربها علي طيزها جامد و قلتلها من هنا و رايح اي كلمه اقولها تتنفذ فورا </p><p>معتقدش انك هتحبي تنرفزيني قالت امرك يا سيدي و قامت قالعه فورا </p><p>و قلعت كل هدومها و بس كانت بتداري كسها و بزازها بإيديها </p><p>قلتلها ايدك جنبك قامت نزلت ايديها </p><p>قلتلها هخش اخد دش و اخرج الاقيكي لابسه الفستان دة و مستنياني علي ايدك و رجلك زي الكلبه </p><p>زي ايه ؟؟</p><p>قامت ردت و قالتلي زي الكلبه يا سيدي </p><p>قلتلها لو بقيتي مطيعه النهاردة و سمعتي الكلام هديكي مصاصه جايزة ليكي تمصيها و شاورت علي زبي و ابتسمت </p><p>هي زي ما يكون اتكسفت و بصت في الارض و قالتلي شكرا يا سيدي و دخلت اخدت شوار و لما خرجت لقتها مستنياني زي ما امرتها و علي ايديها و رجليها و لان الفستان الي لابساه كان قصير جدا جدا يدوب فوق كسها بحاجه بسيطه لما كانت في وضع الكلبه كانت طيزها كلها باينه </p><p>قمت رازعها بعبوص جامد قامت تأوهت جامد اول ما دخل و صوتها علي قومت مخرج صباعي و حاجه في بقها و قلتلها صوتك ميعلاش الا بإذن يا شرموطه و قمت لاسعا علي طيزها جامد و قلتلها خشي خدي دش و انا مستنيكي في الاوضه </p><p>النهاردة دخلتك الحقيقه </p><p>بس تستحملي و متفرفيش مني زي الي قبلك و ضحكت و هي قالت امرك يا سيدي و انا سيبتها علي باب الحمام و دخلت الاوضه اجهز ليها </p><p>كدة الجزء دة خلص اتمني يعجبكم </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>و اتمني التشجيع منكم </p><p> و الي تحب تجرب المتعه تكلمني</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ماستر شريف, post: 160401"] اسف علي التاخير هكمل معاكم قصه الخدامه بعد ما اتفقنا انها هتقعد عندي يومين هتبقي فيهم الخدامه بتاعتي اول ما دخلنا الشقه انا دخلت الاول و بعدين هي دخلت ورايا قلتلها اقفلي الباب وراكي و دخلت الانتريه و قعدت و حطيت رجلي علي الترابيزة و هي واقفه مكسوفه لانها اول مرة تتحط في الموقف دة شاورتلها بأيدي انها تنزل علي ركبها و تيجي لحد عندي ماشيه علي ايديها و رجليها و بعدين قلتلها الجزمه دي هتفضل في رجلي كتير هي جت بسرعه علي رجليها و ايديها و جت فكت الجزمه و قلعتهاني و قلعتني الشراب و بعدين جت عايزة تبوس رجلي او تلحسها قلتلها اصبري علشان هخش اخد دش ( عادة انا بحب النضافه جدا ) المهم شاورتلها علي اوضعة و قلتلها خشي الاوضه دي هتلاقي حاجه علي السرير هاتيها ببوقك و تعالي و انتي علي ايديك و رجلك كدة قامت راحت دخلت الاوضه و خرجت بطقم french maid طقم الفستان بتاعه الخدامات دة كنت طالبه من علي امازون و قلتلها قومي اقفي اول ما وقفت قلتلها اقلعي هدومك هي بان عليها التردد شويه و القلق وقفت جنبها و قمت ضاربها علي طيزها جامد و قلتلها من هنا و رايح اي كلمه اقولها تتنفذ فورا معتقدش انك هتحبي تنرفزيني قالت امرك يا سيدي و قامت قالعه فورا و قلعت كل هدومها و بس كانت بتداري كسها و بزازها بإيديها قلتلها ايدك جنبك قامت نزلت ايديها قلتلها هخش اخد دش و اخرج الاقيكي لابسه الفستان دة و مستنياني علي ايدك و رجلك زي الكلبه زي ايه ؟؟ قامت ردت و قالتلي زي الكلبه يا سيدي قلتلها لو بقيتي مطيعه النهاردة و سمعتي الكلام هديكي مصاصه جايزة ليكي تمصيها و شاورت علي زبي و ابتسمت هي زي ما يكون اتكسفت و بصت في الارض و قالتلي شكرا يا سيدي و دخلت اخدت شوار و لما خرجت لقتها مستنياني زي ما امرتها و علي ايديها و رجليها و لان الفستان الي لابساه كان قصير جدا جدا يدوب فوق كسها بحاجه بسيطه لما كانت في وضع الكلبه كانت طيزها كلها باينه قمت رازعها بعبوص جامد قامت تأوهت جامد اول ما دخل و صوتها علي قومت مخرج صباعي و حاجه في بقها و قلتلها صوتك ميعلاش الا بإذن يا شرموطه و قمت لاسعا علي طيزها جامد و قلتلها خشي خدي دش و انا مستنيكي في الاوضه النهاردة دخلتك الحقيقه بس تستحملي و متفرفيش مني زي الي قبلك و ضحكت و هي قالت امرك يا سيدي و انا سيبتها علي باب الحمام و دخلت الاوضه اجهز ليها كدة الجزء دة خلص اتمني يعجبكم و اتمني التشجيع منكم و الي تحب تجرب المتعه تكلمني [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
ماستر شريف مع الخدامه الجزء الثاني
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل