M
mido ahmed
ضيف
اولا القصة حقيقة اسمى احمد من محافظة الشرقية سنى 27 سنه تبدأ قصة ماما وجارنا صبحى كان صديق لبابا وجار فى نفس الوقت ولديها زوجته مريم ووالدتوا سيدة مسنه صحبى سنوا الحالى 55 عام وهوه نفس سن والدى اما ماما نوال فكانت سيدة شديد الجمال سنها الحالى 47 سنه جسمها مليف تشبه كثيرا الفنانه شويكار كانت علاقتنا بلجار صبحى ممتازة بحكم صداقة والدى وفى يوم توفت زوجتوا بعد صراع مع المرض وللاسف ظروفنا الماديه بقت للاسواء فسافر والدى إلى الخليج للعمل هناك الا ان علاقة ماما نوال بوالدت صبحى لم تنقطع بحكم الجيره وفى يوم ذهبت والدتى إلى والدت صبحى للاطمئنان عليها وطلبت منها اعطاءها دش بحكم انها مثل امها وبالفعل اخدت دش وطلبت ام صبحى من نوال أن تاخد دش لأن هدومها اتبلت وبحكم أن محدش فى المنزل خلعت نوال فظهر لحمها الابيض الناصع البياض وخلدت ام صبحى فى النوم وإذا برجوع صبحى ويسمع صوت فى الحمام
التفت صبحى إلى الحمام الموراب فإذا بنوال عارية تماما وتدعك جسمها بلصبون التفت صبحى إلى أموا النائمة غارقه فى نوم عميق فإذا به يتجرد من جميع ملابسها ويصبح ملط ويخطوا إلى الحمام إلى نوال الانثى العطشانه وإذا به يدخل على أصابع قدموا ويرشق زبره فى كسها من الخلف نوال بخضه مين مين انا صبحى حبيبك ويحسس جسمها الشهى حاولت نوال جاهدة من الهروب من زوبره وإذا بها يتحسس بزازها ويدخل زبره وتنهار نوال دخل زبر صبحى فى كس نوال اه اه اه اه براحه يا صبحى مع بوس وإحضان العطشانه فإذا به ياخدها من الحمام إلى الدور العلوى الخاص به وهناك حيث رضع بزازها وادخل زبره بين بزازها وإذا به يرفع ساقها لأعلى ويطلق زبروا الطويل والضخم بين ورك نوال إلى أن أنزل المنى سكوت وهدوء ساد الغرفة التى بها صور لحظات واشغل صبحى سيجارة بينما نوال نايمه على بطنها وطيزها مرتفعه جدا تفكر فيما حدث إلا أنوا اخذها فى حضنوا انهارات بالبكاء فطلب منها الهدوء واعطائها كوب ماء وشرح لها انها انسانه ولها مشاعر واحساسيس وانوا يحبها من زمن هداءت قليل. قالت دى خيانه لصحبك فقال لها الخيانه أن مش أحافظ عليكى انتى الان امانه فى رقبتى ونحافظ عليكى ومن ثم هداءت وإذا بها يتحسس طيزها المرتفعة ويقول لها عوض جوزك بينكك كويس قالت على قدوا وإذا بها يدهن خرم طيزها فازلين ويدخل زوبره واحده واحده إلى أن وسع خرم طيزها فانطلق كلوا داخل طيزها وإذا بها نيك يا صبحى نيك وإذا بها يناديها ويدق خرم طيزها دون توقف ولا رحمه وإذا بها يدخلها بكسها ويقول لها كسم عوض وهيا تردد كسم عوض وأصبح ينهش لحمها المثير فى سريرها لدرجة أنوا كتب اسم صحبوا على جسمها ولنا عودة
قامت ماما نوال بعد أن ذقت زوبر صبحى جارنا ولقد بذل معاها مجهود جبار فى هذء اللقاء الجنسى نظرا للحرمان الشديد الذى تعرض لها الفترة السابقة وهيا كذلك ثم بعدت فترة بعد شعورها بالذنب وقد تغير الوضع إلى الاجتناب واتصل والدى عوض يسأل على امورنا وردت بكل خير ومن ثم حضرت الينا والدة صبحى وقم تعاملت معاها نوال بشكل طبيعى جدا وفى خلال اسبوع لم تذهب نوال مطلقا إلى منزل صبحى وإذا بها تنزل إلى السوق للتسوق وإذا يلاحقها صبحى بعربيتوا وقد حاولت البعد ولكن ارسال إليها ورقة لها رقم تلفونوا الخاص به وقد عادت إلى البيت ومع سكون الليل ووقت الفراغ رنت على صبحى وكان نص المكالمه كالاتى
نوال . الو
صبحى . اهلا
نوال . ينفع اللى حصل منك
صبحى .مين نوال
نوال . ايوة نوال ينفع تخون صحبك
صبحى. للاسف يا نوال صحبى مش مقدر الصاروخ اللى معاه ده
نوال . صبحى اللى حصل ده عيب ومش يصح منك
صبحى . طيب يا نوال انا حابب اتكلم معاكى لدقائق ممكن
نوال . ما احنا بنتكلم
صبحى . لا اكلمك وجها لوجه وصدقينى مش هطول عليكى
نوال . ارجوك مش تخرب بيتى انا ست فى حالى
صبحى . علشان خاطرى دى اخر مره
نوال . الوقت متاخر
صبحى . احسن حاجه الوقت ده والليل ساتر
نوال .طيب تعال نتكلم من فوق السطح
صبحى . الجو ساقعه اوى
نوال. والحل طيب
صبحى . احمد فين
نوال . احمد نايم فى اوضتوا
صبحى . انا هجيلك من باب البدروم وانتى افتحى الباب
نوال . ماشى بس مش تاخد وقت طويل علشان احمد مش يصحا
صبحى . طيب
ونوال تحركت نوال إلى البدروم والعبايه المجسمه على جسمها تظهر طيزها المرتفعه وبزازها المرتفعه والعيون المكحله وإذا بصحبى يدخل بجلباب بلدى خير فى ايه عاوز ايه يا نوال انا مش اقصد انى اتهاجم عليكى انا طول عمرى بحبك ترد نوال بتحبنى ازاى وأخرت الحب ايه صبحى لو سمحتى تعالى نقعد فى الصالون نوال ترفض بقولك احمد نايم يرد صبحى تعالى نطلع الشقة إللى فوق عيب عليكى انا ندمان زيك بس حابب اتكلم معاكى بوضوح صعدت نوال بطيزها الكبيره أمامها وصبحى يتراقص من الخلف
عودة من جديد الى الجزء 4
صعدت نوال بطيزها الكبيره أمامها وصبحى يتراقص من الخلف ودخلوا الى اوضة النوم ومن ثم انهارت نوال فى بكاء شديد صبحى انا خاينه لجوزى وابنى ومكنتش متوقعه منك كدا يضمنها صبحى الى حضنوا فى اوضة نومها وعلى سرير عوض زوج نوال ويبوسها ويقولها انتى انثى وده حقك انتى لسا صغيرة ومحتاجه للجنس واخد يتفحص جسمها وقام بقلع جلبيتوا الفلاحى نوال انت بتعمل ايه قالها هريحك وهنا قامت بدلع متصنعه الهروب واخد يقلعها العبايه والاسترش نوال صبحى ارجوك انت هتعمل ايه قالها هنيكك يا لبوه انتى اصلا عاوزه تتناكى ومن ثم خلع لها العبايه فظهر لحمها الشهىء واخد يبوسها ومن ثم نزل الى كسها الغارق فى السوائل وهنا ضحك صبحى وقالها ما انتى تعابنه يا لبوه عوض يسيبك ويسافر الخليج وسايب كسك مولع وهنا رفع رجلها الى اعلى كتفها وقام بادخل زوبره فى كسها وهنا انهارات نوال اه اه اه اه اه اه نيك نيك نيك افشخ اح اح اح اح اه واخد صبحى يدق كسها بلا رحمه ونوال تصرخ اه اه اه يا دكرى
وهنا غير صبحى الوضع واصبحت طيزها الى اعلى واخذ يدخل زوبره فى كسها من الخلف واخد يضرب على طيزها واخذت نوال توحوح اه اه اه اه احوح احوح نيك المتناكه نيك اللبوه واخد صبحى يدق كسها بلا رحمه واخذ يقول كس حلو اوى ويطلب منها ان تررد واذا بهتاف نوال يرن واذا به عوض زوجها فقامت بعد معاناه مع صبحى ردت وهيا ملط وفى احضان صبحى الجار وصديق عوض المقرب
نوال . الو
عوض . الو ازيك يا نوال
نوال . عامل ايه وهنا ضربت صبحى على ايدوا لانوا بيلعب فى كسها بدون صوت وهوه يضحك
عوض .احمد عامل ايه واخبار الشغل ايه
نوال . بخير الحمد لله هترجع امتا
عوض .فى شهر 6 زى كل سنه
وهنا صبحى حاول تدخل زوبره على اول كسها
نوال . يا عوض هكلمك علشان انا عند الفراخ
عوض . اول ما تخلصى كلمينى
نوال . فى رعاية ***
واغلقت الخط وهنا ادخل صبحى زوبره فى كس نوال بدون رحمه ونوال اه اه اه اه اه اه كفايا يا صبحى
كفايا كفايا صبحى لا يا كسمك يا لبوه يا مرات المتناكه انا هنيك شرفوا واخد يدق كسها اه اه اه اه اه اوف اوف اوف وهنا نطر اللبن على جسمها واخذ قسط من النوم وهيا كذلك قاموا الاتنين بعد قسط من النوم الى الحمام لاخذ شوار مع بعض ولما يخلى الحمام من مداعبت صبحى لبزاز نوال وكسها وهنا خرجت نوال ملط وطلب منها اى منشف فغابت الا انوا فوجى بخلف الباب بروب عوض فقام بلبسوا فخرج اليه ونظرات اليه وهيا لابسه السنتيان والكلوت فحلت فعينوا من جديد فهجم عليها نوال صبحى انت مش بتشبع قالها لا وقامت بلنوم على بطنها فعلت طيزها وهنا احضر فزلين واخذ يدهن خرم طيزها وادخل زوبره فى طيزها اه اه اه بيوجع يا صبحى اه اه اه اه اه بيوجع اوى اخذ يدق طيزها بدون رحمه ويضرب على طيزها بدون رحمها ونوال فى دنيا تانيه خالص صبحى كفايا علشان احمد وبعد ما نزل السائل على طيزها زام ونطر على طيزها ونام على طيزها لفترة وهنا رن تلفون صبحى الى اللقاء فى الجزء ال 5 ....
التفت صبحى إلى الحمام الموراب فإذا بنوال عارية تماما وتدعك جسمها بلصبون التفت صبحى إلى أموا النائمة غارقه فى نوم عميق فإذا به يتجرد من جميع ملابسها ويصبح ملط ويخطوا إلى الحمام إلى نوال الانثى العطشانه وإذا به يدخل على أصابع قدموا ويرشق زبره فى كسها من الخلف نوال بخضه مين مين انا صبحى حبيبك ويحسس جسمها الشهى حاولت نوال جاهدة من الهروب من زوبره وإذا بها يتحسس بزازها ويدخل زبره وتنهار نوال دخل زبر صبحى فى كس نوال اه اه اه اه براحه يا صبحى مع بوس وإحضان العطشانه فإذا به ياخدها من الحمام إلى الدور العلوى الخاص به وهناك حيث رضع بزازها وادخل زبره بين بزازها وإذا به يرفع ساقها لأعلى ويطلق زبروا الطويل والضخم بين ورك نوال إلى أن أنزل المنى سكوت وهدوء ساد الغرفة التى بها صور لحظات واشغل صبحى سيجارة بينما نوال نايمه على بطنها وطيزها مرتفعه جدا تفكر فيما حدث إلا أنوا اخذها فى حضنوا انهارات بالبكاء فطلب منها الهدوء واعطائها كوب ماء وشرح لها انها انسانه ولها مشاعر واحساسيس وانوا يحبها من زمن هداءت قليل. قالت دى خيانه لصحبك فقال لها الخيانه أن مش أحافظ عليكى انتى الان امانه فى رقبتى ونحافظ عليكى ومن ثم هداءت وإذا بها يتحسس طيزها المرتفعة ويقول لها عوض جوزك بينكك كويس قالت على قدوا وإذا بها يدهن خرم طيزها فازلين ويدخل زوبره واحده واحده إلى أن وسع خرم طيزها فانطلق كلوا داخل طيزها وإذا بها نيك يا صبحى نيك وإذا بها يناديها ويدق خرم طيزها دون توقف ولا رحمه وإذا بها يدخلها بكسها ويقول لها كسم عوض وهيا تردد كسم عوض وأصبح ينهش لحمها المثير فى سريرها لدرجة أنوا كتب اسم صحبوا على جسمها ولنا عودة
قامت ماما نوال بعد أن ذقت زوبر صبحى جارنا ولقد بذل معاها مجهود جبار فى هذء اللقاء الجنسى نظرا للحرمان الشديد الذى تعرض لها الفترة السابقة وهيا كذلك ثم بعدت فترة بعد شعورها بالذنب وقد تغير الوضع إلى الاجتناب واتصل والدى عوض يسأل على امورنا وردت بكل خير ومن ثم حضرت الينا والدة صبحى وقم تعاملت معاها نوال بشكل طبيعى جدا وفى خلال اسبوع لم تذهب نوال مطلقا إلى منزل صبحى وإذا بها تنزل إلى السوق للتسوق وإذا يلاحقها صبحى بعربيتوا وقد حاولت البعد ولكن ارسال إليها ورقة لها رقم تلفونوا الخاص به وقد عادت إلى البيت ومع سكون الليل ووقت الفراغ رنت على صبحى وكان نص المكالمه كالاتى
نوال . الو
صبحى . اهلا
نوال . ينفع اللى حصل منك
صبحى .مين نوال
نوال . ايوة نوال ينفع تخون صحبك
صبحى. للاسف يا نوال صحبى مش مقدر الصاروخ اللى معاه ده
نوال . صبحى اللى حصل ده عيب ومش يصح منك
صبحى . طيب يا نوال انا حابب اتكلم معاكى لدقائق ممكن
نوال . ما احنا بنتكلم
صبحى . لا اكلمك وجها لوجه وصدقينى مش هطول عليكى
نوال . ارجوك مش تخرب بيتى انا ست فى حالى
صبحى . علشان خاطرى دى اخر مره
نوال . الوقت متاخر
صبحى . احسن حاجه الوقت ده والليل ساتر
نوال .طيب تعال نتكلم من فوق السطح
صبحى . الجو ساقعه اوى
نوال. والحل طيب
صبحى . احمد فين
نوال . احمد نايم فى اوضتوا
صبحى . انا هجيلك من باب البدروم وانتى افتحى الباب
نوال . ماشى بس مش تاخد وقت طويل علشان احمد مش يصحا
صبحى . طيب
ونوال تحركت نوال إلى البدروم والعبايه المجسمه على جسمها تظهر طيزها المرتفعه وبزازها المرتفعه والعيون المكحله وإذا بصحبى يدخل بجلباب بلدى خير فى ايه عاوز ايه يا نوال انا مش اقصد انى اتهاجم عليكى انا طول عمرى بحبك ترد نوال بتحبنى ازاى وأخرت الحب ايه صبحى لو سمحتى تعالى نقعد فى الصالون نوال ترفض بقولك احمد نايم يرد صبحى تعالى نطلع الشقة إللى فوق عيب عليكى انا ندمان زيك بس حابب اتكلم معاكى بوضوح صعدت نوال بطيزها الكبيره أمامها وصبحى يتراقص من الخلف
عودة من جديد الى الجزء 4
صعدت نوال بطيزها الكبيره أمامها وصبحى يتراقص من الخلف ودخلوا الى اوضة النوم ومن ثم انهارت نوال فى بكاء شديد صبحى انا خاينه لجوزى وابنى ومكنتش متوقعه منك كدا يضمنها صبحى الى حضنوا فى اوضة نومها وعلى سرير عوض زوج نوال ويبوسها ويقولها انتى انثى وده حقك انتى لسا صغيرة ومحتاجه للجنس واخد يتفحص جسمها وقام بقلع جلبيتوا الفلاحى نوال انت بتعمل ايه قالها هريحك وهنا قامت بدلع متصنعه الهروب واخد يقلعها العبايه والاسترش نوال صبحى ارجوك انت هتعمل ايه قالها هنيكك يا لبوه انتى اصلا عاوزه تتناكى ومن ثم خلع لها العبايه فظهر لحمها الشهىء واخد يبوسها ومن ثم نزل الى كسها الغارق فى السوائل وهنا ضحك صبحى وقالها ما انتى تعابنه يا لبوه عوض يسيبك ويسافر الخليج وسايب كسك مولع وهنا رفع رجلها الى اعلى كتفها وقام بادخل زوبره فى كسها وهنا انهارات نوال اه اه اه اه اه اه نيك نيك نيك افشخ اح اح اح اح اه واخد صبحى يدق كسها بلا رحمه ونوال تصرخ اه اه اه يا دكرى
وهنا غير صبحى الوضع واصبحت طيزها الى اعلى واخذ يدخل زوبره فى كسها من الخلف واخد يضرب على طيزها واخذت نوال توحوح اه اه اه اه احوح احوح نيك المتناكه نيك اللبوه واخد صبحى يدق كسها بلا رحمه واخذ يقول كس حلو اوى ويطلب منها ان تررد واذا بهتاف نوال يرن واذا به عوض زوجها فقامت بعد معاناه مع صبحى ردت وهيا ملط وفى احضان صبحى الجار وصديق عوض المقرب
نوال . الو
عوض . الو ازيك يا نوال
نوال . عامل ايه وهنا ضربت صبحى على ايدوا لانوا بيلعب فى كسها بدون صوت وهوه يضحك
عوض .احمد عامل ايه واخبار الشغل ايه
نوال . بخير الحمد لله هترجع امتا
عوض .فى شهر 6 زى كل سنه
وهنا صبحى حاول تدخل زوبره على اول كسها
نوال . يا عوض هكلمك علشان انا عند الفراخ
عوض . اول ما تخلصى كلمينى
نوال . فى رعاية ***
واغلقت الخط وهنا ادخل صبحى زوبره فى كس نوال بدون رحمه ونوال اه اه اه اه اه اه كفايا يا صبحى
كفايا كفايا صبحى لا يا كسمك يا لبوه يا مرات المتناكه انا هنيك شرفوا واخد يدق كسها اه اه اه اه اه اوف اوف اوف وهنا نطر اللبن على جسمها واخذ قسط من النوم وهيا كذلك قاموا الاتنين بعد قسط من النوم الى الحمام لاخذ شوار مع بعض ولما يخلى الحمام من مداعبت صبحى لبزاز نوال وكسها وهنا خرجت نوال ملط وطلب منها اى منشف فغابت الا انوا فوجى بخلف الباب بروب عوض فقام بلبسوا فخرج اليه ونظرات اليه وهيا لابسه السنتيان والكلوت فحلت فعينوا من جديد فهجم عليها نوال صبحى انت مش بتشبع قالها لا وقامت بلنوم على بطنها فعلت طيزها وهنا احضر فزلين واخذ يدهن خرم طيزها وادخل زوبره فى طيزها اه اه اه بيوجع يا صبحى اه اه اه اه اه بيوجع اوى اخذ يدق طيزها بدون رحمه ويضرب على طيزها بدون رحمها ونوال فى دنيا تانيه خالص صبحى كفايا علشان احمد وبعد ما نزل السائل على طيزها زام ونطر على طيزها ونام على طيزها لفترة وهنا رن تلفون صبحى الى اللقاء فى الجزء ال 5 ....
التعديل الأخير بواسطة المشرف: