الفيلسوف
مدير
طاقم الإدارة
مدير
ناشر محتوي
ناشر قصص
مترجم قصص مصورة
مكنش فيه حد في البيت خالص غيري انا و القطة كوكو بتاعتي اللي بحبها من كل قلبي هي وصاحبتي الجميلة حبيبة الجامعة نورة. كنت لوحدي لأن بابا وماما سافروا الصعيد عند اعمامي هو وماما يحضروا فرح ابن عمي و أنا عشان ظروف جامعتي مكنش ينفع أروح معاهم. كنت لسة انا إيمان 19 سنة في اولى جامعة أثار عين شمس معايا أختي أكبر مني بسنتين اللي انتهزت الفرصة وخرجت مع خطيبها وبقيت أنا لوحدي. اتصلت بحبيبتي نورة وجاتلي مكدبتش خبر لاني بصراحة كنتش مشتاقة ليها أوي. من زمان دوقناش متعة السحاق مع بعض. على فكرة نورة صاحبتي تشاركني كل أفكاري وجنوني ومتعتي؛ يعني بنوتة جميلة مليانة حبة أكتر مني عندها صدر مليان ومؤخرة عريضة وبشرة بيضة اما نا فنحيلة شوية عنها بس عندي مؤخرة كبيرة بارزة تميزني.
جاتني طوالي واول ما دخلت احت شقطاني بوسة تجنن. بوسة و تحسيسة على بزي الشمال خلتني سحت منها. قعلنا ملابسنا طوالي لان مفيش حد غيرنا في البيت وراحنا نعمل واحد أنا وهي لحد أما جبت على نفسي! قلتلها أنا لازم اخد حمام لأني أتأخرت ولازم أمشي وخرجت من غرفتها ودخلت الحمام وبعد شويه من نزول الميه مديت أيدي أجيب شامبو الحمام لفت نظري فرشه سنان علي رف الحوض وكانت شكلها مغري بجد مدورة وتشبه الصباع المليان وفكرت أكمل بيها متعتي ومع شوية جيل عليها بقت جاهزة للعمل وشويه شويه بدأت ادخلها في خرم طيزي وانا متمتعه منها قوي وخطر في بالي أجيب آية ونتمتع سوي وندهت عليها وقلتلها تعالي بسرعه في حاجه وجت جري وبمجرد وصولها للباب لفيت علشان تشوف فرشة الشعر وهي جوا طيزي وكان باين منها جوء صغير وهي شهقت لما شافت الفرشه غطسانه في طيزي وقالتلي لا ياسمين دي بتاعتي وجديده قلتلها نجيب غيرها قالتلي طب هي بتوجع قلتلها لأ طبعا دي ممتعه جدا قالتلي بجد وخلتها تمسكها وبقيت بتحرك عليها براحتي وبعد شويه قلتلها اسحبيها وسحبتها بعد ما خدت مزاجي منها وبعد كده قعدنا في البانيو ويدأنا نستحمي سوي ونلعب في بزاز بعض ونضحك من المتعه اللي حصلنا عليها وبوسه وري بوسه لحد ما قالتلي خدي مكانك قدامي وقعدنا وشنا في وش بعض وكل ركبه في وش كس وبقينا ناكل شفاف بعض أوي وركبنا بتدعك في أكساسنا وأنا بغرق في متعة السحاق مع صاحبتي الجميلة حبيبة الجامعة وفضلنا كده والميه نازله فوق راسنا واحنا في عالم تاني من المتعه وبعد شويه طلبت مني آية نقعد قصاد بعضنا وطلبت مني أعمل زيها ومدت رجلها لحد ما وصلت علي كسي وطبعا عملت زيها وبمجرد اللعب بالصوابع علي أكسسانا لقيتني رحت في عالم جديد من المتعه
نورة صاحبتي الجميلة حبيبة الجامعة جننتني لما بقت تدخل صباعها في كسي بشكل مثير جدا لدرجة أني بقيت صوتي عالي وبتأوه بشكل غريب وهي تقولي بس براحه هانتفضح في العمارة يا لبوة…. وطي صوتك وانا ولا هنا وكل اللي بعمله أني بقول آآآآآآه أأأأأه وراها أأأأأأح أأأأأأأأح أأأأأأوف اااااه ااااااه ااااااه وطبعا نزلت شهوتي بغزارة واترعشت جامد جدا وبعدها رفعت رجليها علي صدري وقعدت ألحس في صوابعها ونزلتها علي بزازي وحضنتها جامد وكانت آية مغمضه عينيها من كتر متعتها وشوية وخدنا حمام جميل وكنا بنحضن في بعض ونبوس تحت الميه واحنا طايرين من المتعه وبعد الحمام خرجت ولبست هدومي وخدت منها وعد بأننا نعيد المتعه كل مرة نلاقي الفرصه وكنا كل ما نكلم بعض في التليفون نفتكر متعتنا ونتواعد عل موعد تاني مع المتعه وبنت من وسط البنات لقيت معاها المتعة في أروع صورها وهي حبيبتي آية وكان الوضع ممتع وشويه وقالتلي فين الكافيه ميكر قلتلها ليه قالتلي بس هاتيها وبعدين تعرفي وكان جنبي علي طرف السربر وبمجرد ما مسكته من أيدي شغلته وحطته ما بين كسي وكسها و انا بعيش متعة السحاق مع صاحبتي الجميلة حبيبة الجامعة ومع رعشته متعتنا زادت وبقينا نصرخ من المتعه وبدون وعي أأااه أأأأأأه أأأأأأأه اااااح ااااوف لحد ما نزلت شهوتنا سوي ولأني متعوده علي صباعي في خرم طيزي طلبت مني احط صباعي في خرمها وهي نسيت من متعتها وبعد شويه قالتلي أنها هتاخد حمام لأنها أتأخرت ولازم تمشي وخرجت من غرفتي ودخلت الحمام وكنت بتلصص عليها وبعد شويه من نزول الميه مدت أيدها تجيب شامبو الحمام بتاعي ولقيتها بتاخد فرشه أسناني من فوق حرف الحوض وهي بتبرقلها وفجأة لقيتها بتخحط عليها جيل و بقت تفلقس وتدخلها في خرم طيزها و انا عمالة اضحك عليها فرحت داخلة الحمام معها وقفشته ورحت ماسكة افرشة ومدوراها في طيزها: بقا يا برادة تعملي فر الفرشة بتاعتي كدة…تحطكيها في طيزك ههههه..دي لسة جديدة..بقت تضحك و تسخن وتقولي كل فشرة و انتي طيبة ..دخليها اوي ..جامد…وبقينا أنا وهي نبدل على الفرشة لحد أما أخدنا مزاجنا منها وفي اﻵخر بوستها جامد وقلتلها روحي عشان مفيش حد يقلق عليكي.