ا
ابرااهيم
ضيف
اولآ: القصة حقيقية
نبدا القصه انا عصام اول القصه وانا عندي 8سنين
انا ماكنتش بعرف اقرء واكتب فا في حصص املاء في المدرسه فا كنت بغش عطلول فا في مره كنت قعد في البيت ابويا ابراهيم 50سنه هات الشنطه بتاع المدرسه كده قعد يدور فيها لحد كرتس الاملاء شاف اني جايب 2و3 وكدا ضربني يوميه فا انا كنت بنام مع امي وابوي كان يوميه الساعه واحده امي ماجده 47سنه بزازه متوسطه وطيزه مش كبيرة اوي سحت من النوم خديتني انام ابويا ميكلمنيش تاني فا انا مجليش نوم لحد ما ابويا دخل عشان ينام فا انا صحي ومحدش يعرف شوي وشميت ريحه شويه ولقيت امي بتقول براحه يا ابراهيم و اسكت بقا وانا صحي وحدش يعرف و السرير بيتهز وامي بطلع اهات وعدي اليوم فضلت بسمعولحد 3اعدادي كبرت وخلاص مبقتش انام معاهم فا ابويا بيقا في الشقة عند عمي لان عمي مسافر فا ابويا بي نام هناك ويجي الخميس و بس انا كانت بام معا امي عادي لحد في مره يوم الخميس ابويا نايم معا امي بيمرس الجنس عادي فا انل دخل الحمام سمعت اهات امي انا دخلت الحمام ضربت عشره علي صوت امي طلعت دخلت لحد اما هو يمشي هو كان بيخلص النيكه ويمشي دخلت امي كانت بتنام با الجلابيه و تحت الشورت لقيت الشورت جنب دماغي فامش لبسه حاجه تحت دخلت و في ادي التلفون صورت كسه وطلعت ببوص في الصور لقيت كسه عليه المني لسه انا قعد اضرب عشره طول الليل بعدها الموضوع دا اتكرر كتير لحد ما كلم امي انه تروح عند عمي فا انا روحت معاه
هو كان في الشغل رجع كال و خد امي ودخل الاوضه انا كانت منزل برنامج تسجيل الحور كا الاتي
بابا: نا عايز اليله ولا اكن ليلة دخلة وعايز ادخل في طيزك
ماما: طيز بتوجعني مش هينفع
فضلم علل وضع69 ربع ساعة بابا قعد يفرش كس ماما لحد ماما قالت دخلو بسرعه قعده فضل ينكه في كسه ربع ساعه وهو بيفتح طيزة ب الايد وحل يدخل زوبرة وماما بتقول لا بيوجع وفضل ينيك لحد ما جبهم و كان في ددمم في الطيز برضو لان كان اول مرة واتكرر الحور اكتر من مره
وبكد تنتهي القصه وقول رايك اول مره اكتب قصه
نبدا القصه انا عصام اول القصه وانا عندي 8سنين
انا ماكنتش بعرف اقرء واكتب فا في حصص املاء في المدرسه فا كنت بغش عطلول فا في مره كنت قعد في البيت ابويا ابراهيم 50سنه هات الشنطه بتاع المدرسه كده قعد يدور فيها لحد كرتس الاملاء شاف اني جايب 2و3 وكدا ضربني يوميه فا انا كنت بنام مع امي وابوي كان يوميه الساعه واحده امي ماجده 47سنه بزازه متوسطه وطيزه مش كبيرة اوي سحت من النوم خديتني انام ابويا ميكلمنيش تاني فا انا مجليش نوم لحد ما ابويا دخل عشان ينام فا انا صحي ومحدش يعرف شوي وشميت ريحه شويه ولقيت امي بتقول براحه يا ابراهيم و اسكت بقا وانا صحي وحدش يعرف و السرير بيتهز وامي بطلع اهات وعدي اليوم فضلت بسمعولحد 3اعدادي كبرت وخلاص مبقتش انام معاهم فا ابويا بيقا في الشقة عند عمي لان عمي مسافر فا ابويا بي نام هناك ويجي الخميس و بس انا كانت بام معا امي عادي لحد في مره يوم الخميس ابويا نايم معا امي بيمرس الجنس عادي فا انل دخل الحمام سمعت اهات امي انا دخلت الحمام ضربت عشره علي صوت امي طلعت دخلت لحد اما هو يمشي هو كان بيخلص النيكه ويمشي دخلت امي كانت بتنام با الجلابيه و تحت الشورت لقيت الشورت جنب دماغي فامش لبسه حاجه تحت دخلت و في ادي التلفون صورت كسه وطلعت ببوص في الصور لقيت كسه عليه المني لسه انا قعد اضرب عشره طول الليل بعدها الموضوع دا اتكرر كتير لحد ما كلم امي انه تروح عند عمي فا انا روحت معاه
هو كان في الشغل رجع كال و خد امي ودخل الاوضه انا كانت منزل برنامج تسجيل الحور كا الاتي
بابا: نا عايز اليله ولا اكن ليلة دخلة وعايز ادخل في طيزك
ماما: طيز بتوجعني مش هينفع
فضلم علل وضع69 ربع ساعة بابا قعد يفرش كس ماما لحد ماما قالت دخلو بسرعه قعده فضل ينكه في كسه ربع ساعه وهو بيفتح طيزة ب الايد وحل يدخل زوبرة وماما بتقول لا بيوجع وفضل ينيك لحد ما جبهم و كان في ددمم في الطيز برضو لان كان اول مرة واتكرر الحور اكتر من مره
وبكد تنتهي القصه وقول رايك اول مره اكتب قصه