• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

افلام سكس محارم مرات خالي مصت لي زبي 😙❤️ (1 مشاهد )

سلام انا اسمي رون ( اسم فيك) عمري 22 سنة من مصر و القصة دي حقيقة و**** حصلت قبل شهرين أو أكثر شوية بختصرها لكم بسبب التفاصيل

في يوم كنت طالع السوق اشتري حاجات البي سي بتاعي وكنت راجع البيت وقرفان من الدينا ونفسي انيك وما كان عندي فلوس عشان اشوف لي شرموطة ولا اي حاجة بس فجئة وانا راجع البيت تذكرت مرات خالي ( نسميها ندا عمرها 36 اعتقد قصيرة شوية وبيضة و مسكينة جدا و شخصيتها ضعيفة بس جسمها كويس طيزها عادي بس بزازها حلو وكبير) تذكر اني مرة زنقت زبي في طيزها في المطبخ و الكهرباء قاطعة وما قالت اي شي ومرة برضو لمس بزازها والكهرباء قاطعة وقعدت اسمتمع وانا بتذكر اللحظات دي بعدها أدركت وانا رجاع انو هي في البيت معانا وحده لانو اخواتي صغار بيلعبو مع الجيران وامي في بيت خالتي و خالي اكيد بيكون طلع النادي ففكرت لو وصلت بسرعة ممكن الاقي بوصة اتحرش بيها


زبي وقف وانا وبتخيل و رجعت البيت بسرعة ويا حظي فعلا لقيتها وحدها في الببيت نايمة على جنبها و قعدنا نتكلم وندردرش أكثر وانا زبي واقف وعملت فيها اهبل و بديت اسألها عن راجلها و عن الجنس وبديت اخش في مواضيع نيك وانا برجف رمش مصدق انها بتتكلم معي عادي بس كان واضح انها خجلانة شوية
🤭🔥🔥🔥🔥🔥🔥

قلت لها في حبه في وشه بعصرها ليك قالت لي فين قربت منها وقلت لها هنا بصبعي وكان في مرايا جمبها رفعتها قمت في حكة جرئة راما برجف لفيت وشها و بستها 🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

في اللحظة البعدتني فهيا وبتضحك بعفوية وقالت لا بعد عيب عرفت انها مش ح تقومني ونمت فوقها وبستها غصب وكان شعور اسطوري اول مرة العب بشفايف ست في حياتي وهي بتحاول تجني بعيد وبتقول لي بعد وعيب وفي نفس الوقت لسانها بلعب بلساني بعدها وقفت
قلت لها : يلا ندخل
ندا : لا عيب وحرام وبعدين لو في حد جا البيت ( انا زبي وقف حديد لأنها مش رافضة بس خايفة)
انا : ما عليكي ح اقفل الباب كويس ولو حد جا بنلبس حتى نفتح له
ندا : لا انا خايفة يجي حد انسى خلاص
انا : قلت لك خلاص مافي حد بجي بقفل الباب كويس ومشيت تأكدت انه مقفول وجيت يلا بينا ومسكت ايدها وبحاول ادخلها الاوضة
ندا : لابلاش يا احمد
انا : قلت لك يلا 🙂
ندا : فكرت كده وفجئة ضحكت وقالت لي خلاص المرة المرة دي بس
( هنا انا فرحتتتتت جداااا لانو نجحت وقلت في دماغي اخيرا ح انيك 😭😭😭😭 ومش اي نيكة ح انيك مرات خالتي زي ما بقرا في القصص زبي كان بوجعني من شددة ما هو واقف)
انا : نامي على ظهرك
ندا : حاضر
قمت نايم فوقها وبمص في شفايفها وبلعب ببزاها ويا لهوي لين اوي و انا مش مصدق حرفيا بعدها حسيت في شي ناقص وكان انها بس نايمة جامدة على ظهرها وما بتعمل شي فكت شيلت ايدها و رميتها في زبي فجئة مسكت زبي زي الوحش تدعك وتلعب بيه من فوق بعدها وكل دا وأنا بمص شفايفها وبلعب ببزازها و طلعت بزاز قعدت امصه بس للأسف ما جابتش اولاد سوو ما طلع لي اي لبن بعدها كنت عايز العب بكسها شوية زي الافلام وانيكها خلاص 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥


بس كانت الصدمة أظنها فكرت ثاني وتراجعات لاني بعد ما بديت العب بكسها قالت انو عندها الدوره وقامت مني وانا زعلت جدا بس غصبتها تضرب لي عشرة و واقفت و جبته في وشها و ايدها وكان شعور اسطوري 😙🤭❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

بعدها قالت لي امشي استحم عشان ما حد يشك فينا و راحت اغتسلت و عملت مكياج وبعد شوية بس بدأت تتكلم معي وكان مافي شي حصل 😂😂
وما سويت شي بعدها لاني الصراحة خفت تحكي لحد




بعد فترة عملتها ثاني و بجد مصت لي زبي لو عايزين احكي لكم باقي القصة اكتبو لي رايكم و تجاربكم اسف لاني ما كتبت التفصيل المهم في العنوان بس وانا بكتب تعبت وقررت اكمل إذا حبيتو القصة سلام 😂❤️❤️❤️❤️
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل