الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
مرات عمى
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أمنيه رشدى" data-source="post: 250389" data-attributes="member: 2674"><p>في البداية أبطال القصة ماجد 33 اخي عماد 45 زوجة اخي نجلاء 35</p><p>نجلاء مزة بلدي حاصلة علي دبلوم تزوجت اخي وهي صغيرة لم تكمل ١٦ عام طويلة جسم بلدي بزاز جبارة طيز رائعة ملبن يمشي على الأرض </p><p>اخي موظف غير راض عن حياته بيتعامل زوجته وحش وبنته نانسي وولده نديم وحش مشاكله كتير معاهم </p><p>انا مهندس عندي عمل حر دخلي كويس اعزب بموت في نجلاء من زمان ومافيش فرصه جت تقربنا </p><p>في يوم عماد ضرب نجلاء لقيتها بتتصل بي وبتعيط روحتهم جري وحاولت احل واخويا طلقها وحلف انه مش مرجعها قعدت تعيط هي والولاد وخدتهم شقتي </p><p>سبتهم يومين مش بتكلم معاها وفي اليوم التالت اخويا جه يرجعها هي مارضيتش ترجع معاه وقلتله سيبني اسبوع قالها وايه ذنب ماجد رديت ماتحمل هم دول في عيوني وكان نفسي اقول علي زبري خرج اخي وبدأت تكلم معي ودار الحوار</p><p>نجلاء. يرضيك اللي اخوك بيعمله</p><p>انا. لاطبعا انتي اللي زيك تعيش ملكة </p><p>نجلاء. يعني ايه الللي زيي</p><p>انا. واحدة في جمالك ورقتك</p><p>نجلاء. يابختها اللي هتتجوزك </p><p>انا. نفسي اتجوزك انتي</p><p>هي. بتكسفني</p><p>انا. سحبت وشها وخدت شفايفها في احلي بوسة وبدأت اقلعها العباية وهي تقلعني الترنج وخدتها ودخلنا الأوضة شقايف في شفايف وزبري في كسها وهي اه اه اوف اح وانا شغال رزع في كس اللبوة جبت لبني في كسها ودخلنا الدش وعملت احلي دوجي قولتلها جهزي طيزك للمرة الجاية تاني يوم ما كلمتني ورجعت بيتها وانا بقيت في بيتي ما بنتكلم عدي اسبوع ولقيتها بتقولي هنضف لك الشقة ودخلت لبسة عباية هتتفرم من علي طيزها وعمالة تتلبون نديت عليها وقولت عاوزه ايه يالبوة نزلت تبوسني وقالت لي عاوزاك قولتلها فين قالت في كسي بصوت عالي اللبوة دخلنا أوضة النوم وخليتها تمص زبري ربع ساعة وبعدين نيمتها ودخلت صوابعي في كسها وطيزها واحركهم وهي تصوت تقولي ارحمني لحد ماجتهم علي صوابعي اخذتهم وحطتهم على شفايفها ونزلت تلحسهم وتبلعهم وتقولي ريحني ياسيدي دخلت زبري في كسها ونزلت فشخ وهي اه اه اوه اوف اح بيموت تموتني وانا نازل رزع في مزتي قولتلها فين الخول قالتلي نايم وعارف انك راكبني هنا قولتلها كسمك قالت ماتقلق كله تحت السيطرة انا ليك من النهارده وبعلمه ولو عاوز تركبني ادامه تمام </p><p>انتظروا الجزء الثاني في شقة اخي وعلي سريره</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="أمنيه رشدى, post: 250389, member: 2674"] في البداية أبطال القصة ماجد 33 اخي عماد 45 زوجة اخي نجلاء 35 نجلاء مزة بلدي حاصلة علي دبلوم تزوجت اخي وهي صغيرة لم تكمل ١٦ عام طويلة جسم بلدي بزاز جبارة طيز رائعة ملبن يمشي على الأرض اخي موظف غير راض عن حياته بيتعامل زوجته وحش وبنته نانسي وولده نديم وحش مشاكله كتير معاهم انا مهندس عندي عمل حر دخلي كويس اعزب بموت في نجلاء من زمان ومافيش فرصه جت تقربنا في يوم عماد ضرب نجلاء لقيتها بتتصل بي وبتعيط روحتهم جري وحاولت احل واخويا طلقها وحلف انه مش مرجعها قعدت تعيط هي والولاد وخدتهم شقتي سبتهم يومين مش بتكلم معاها وفي اليوم التالت اخويا جه يرجعها هي مارضيتش ترجع معاه وقلتله سيبني اسبوع قالها وايه ذنب ماجد رديت ماتحمل هم دول في عيوني وكان نفسي اقول علي زبري خرج اخي وبدأت تكلم معي ودار الحوار نجلاء. يرضيك اللي اخوك بيعمله انا. لاطبعا انتي اللي زيك تعيش ملكة نجلاء. يعني ايه الللي زيي انا. واحدة في جمالك ورقتك نجلاء. يابختها اللي هتتجوزك انا. نفسي اتجوزك انتي هي. بتكسفني انا. سحبت وشها وخدت شفايفها في احلي بوسة وبدأت اقلعها العباية وهي تقلعني الترنج وخدتها ودخلنا الأوضة شقايف في شفايف وزبري في كسها وهي اه اه اوف اح وانا شغال رزع في كس اللبوة جبت لبني في كسها ودخلنا الدش وعملت احلي دوجي قولتلها جهزي طيزك للمرة الجاية تاني يوم ما كلمتني ورجعت بيتها وانا بقيت في بيتي ما بنتكلم عدي اسبوع ولقيتها بتقولي هنضف لك الشقة ودخلت لبسة عباية هتتفرم من علي طيزها وعمالة تتلبون نديت عليها وقولت عاوزه ايه يالبوة نزلت تبوسني وقالت لي عاوزاك قولتلها فين قالت في كسي بصوت عالي اللبوة دخلنا أوضة النوم وخليتها تمص زبري ربع ساعة وبعدين نيمتها ودخلت صوابعي في كسها وطيزها واحركهم وهي تصوت تقولي ارحمني لحد ماجتهم علي صوابعي اخذتهم وحطتهم على شفايفها ونزلت تلحسهم وتبلعهم وتقولي ريحني ياسيدي دخلت زبري في كسها ونزلت فشخ وهي اه اه اوه اوف اح بيموت تموتني وانا نازل رزع في مزتي قولتلها فين الخول قالتلي نايم وعارف انك راكبني هنا قولتلها كسمك قالت ماتقلق كله تحت السيطرة انا ليك من النهارده وبعلمه ولو عاوز تركبني ادامه تمام انتظروا الجزء الثاني في شقة اخي وعلي سريره [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
مرات عمى
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل