• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس مريم ام كس (1 مشاهد )

أمنيه رشدى

أمنيه رشدى

Sexaoy Princess
عضو
إنضم:23 نوفمبر 2021
المشاركات:4,658
مستوى التفاعل:4,882
نقاط سكس العرب
48,168
أنا مريم حاليًا عندي ٢٠ سنة هحكيلكم قصتي وبدايتي في عالم السحاق وفي عالم الجنس عمومًا..
أنا لوني قمحي جسمي ممشوق صدري كبير وطيزي كبيرة ومرفوعة
كنت في تالتة ثانوي من سنتين وفي نص السنة اتقفلت كل السناتر واضطرينا ناخد فالبيوت فكان درس الفيزيا في بيت واحدة زميلتي اسمها رنا ابوها واما متطلقين وعايشة مع أمها سهام ودي بقا بطلة قصتي هي ال خلت كُسي يتنفس ويحس بقيمته🥵♥️
سهام جسمعا مليان بس مش تخينة يعني مدملكة كده وبيصة قشطة وشعرها إسود وع طول بتلبس كاش مايوه يبين جمدانها كانت أحلى من بنتها بكتير ..
روحت أول حصة البيت وال فتحتلي كانت سهام لما فتحت بصتلي بصة طويلة اوي ومكنتش فاهمة معناها وقتها سألتني عن اسمي ودخلتني ولمست ضهري وانا ماشية وانا طبعا كنت شايفة ده كله عادي يعني ومهتمتش دخلت الاوضة ال فيها الدرس وفي نص الحصة دخلت سهام توزع علينا عصير وهي بتديني كوبايتي لزقت جسمها فيا اوي وبصتلي وابتسمت وبرضو مكنتش شايفة الموضوع غريب روحنا وبعد يومين لقيت رقم غريب بيتصل برد لقيتها هي قالتلي انها خدت رقمي من الجروب وكانت عايزة تسأل ع الواجب عشان رنا بنتها نسيت هو ايه
استغربت جدا لإن الواجب موجود ع الجروب وحتى لو مش موجود ليه هي ال تتصل المفروض رنا ال تسألني احنا مش صغيرين

جه معاد الدرس تاني لقيتها لابسة كاش مايوه اسود حمالات وفوق الركبة ظاهر جسمها الابيض وكان شئ عادي لإن المجموعة بنات بس (أيام ما كنت فاكرة ان البنات مبيبصوش لبعض🥵)
اول ما فتحت الباب قالتلي :مريم كويس انك جيتي ادخلي معايا المطبخ عشان رنا نزلت تجيب حاجات
دخلت قالتلي اغسلي الكوبايات وانا هعمل العصير
وقفت ع الحوض ودقيقة ولقيتها لازقة في ضهري بجسمها كله وحاسة بصدرها ع كتافي عشان تاخد الخلاط من الرف ال فوق الحوض ومشيت ورجعت تاني عملت نفس الحركة بس المرة دي فعصت صدري بدراعها عشان تغسل الشفشق وفاللحظة دي حسيت لأول المرة ان تصرفاتها غريبة ومش فاهمة منها حاجة بس ال اكتشتفه لما روحت ان احساس جسمها ع جسمي مش مفارق خيالي وعايزاها تقرب مني كده تاني استغربت نفسي فشخ وقومت اذاكر عشان ابطل افكر فالموضوع ..
وكنت كل اسبوع لما اروح بيتهم تعمل مواقف شبه دي كتير عشان تتخرش بيا وتبعبصني أحياناً وانا كنت مبسوطة اوي بس مببينش حاجة

لحد ما مرة اول ما دخلت لقيت المس متأخرة جدا ومفيش حد من زمايلي جم ولقيتها بتقول لرنا تنزل تجيب حاجات من عند عم مصطفى ال بعيد عننا تقريبا نص ساعة وكان عندي احساس ان المرة دي هتبقى مختلفة..

دخلت قعدت ع السرير قدام الترابيزة كالعادة لقيتها دخلت شالت الترابيزة ووطت تحت السرير بين رجليا عشان بتدور على حاجة وراحت فجاءة رفعت رجلي ع سرير وانا قاعدة فكسي بقا مفتوح وواضح ليها وحطت ايدي عليه من فوق الهدوم وفاللحظة دي انا سحت لإنها اول مرة تلمس كسي كانت دايما بتلعب في ضهري اوي في طيزي من فوق هدومي
قالتلي معلش يا مريومي بس في حاجة ضايعة مني تحت السرير ده مع كل حرف بتقوله كانت بتحرك صوابعها في كسي وانا كنت في عالم تاني ومردتش عليها فضلت دقيقتين تبعبص فيا مش راحماني لحد ما بدأ صوتي يطلع وبعد نزلت تحت السرير وطلعت تاني حطت دقنها بين شفايف كسي وفضلت طالعة نازلة بتدعك في كسي حتة حتة وانا بسيحححححح وبدأت اقولها اه اح اااه يا طنططط وهي ولا راحماني وبعد شوية قالتلي خلاص لقيتها وكلعت من تحت السرير خشبة كده شبه الخيارة وقربتها من كسي وانا مستنياها تبعبصني تاني وخلاص بتقرب لحد ما كان فاضي سنتي واحد وقفت ايديها وقربت بوشها من وشي واتكلمت ونفسها ع شفايفي وقالتلي المرة الجاية هقولك بعد ما ندور عليها هنعمل بيها ايه وهقولك حاجات تانية كتير المهم تيجي منضفة المكان ال هندور فيه كويس وكان قصدها ع كسي🥰

قولولي عجبكوا ولالا واكمل باقي الاجزاء ولالا🥰
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل