• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس مصنع الشراميط - حتى الجزء الثاني 14/3/2022 (1 مشاهد )

ا

الديب🐺🔥

ضيف
مش بقا اول مره اشارك معكم تجربه من تجربي ولو لقيت تفاعل هكمل باقي التجارب
.....................
.................
القصه انهرضا بطلتها بنت من المصنع اللي انا شغال في واسمها نوال
..........................
احب اعرفكم بنفسي انا اسمي محمود 23 سنه من طنطا عايش مع اهلي المكونين من والدي ووالدتي و اختي الصغيره والدي الحاج محمد مقاول 47 سنه ووالدتى مديحه 40 سنه اختي مريم 14 سنه دول اهلي ومش لهم دور فيه القصه ف مش هقول عنهم تفصيل وصفي انا ابيض طويل 184س جسمي معضل شعري قصير بس ناعم زبري 28س تخين بعروق
نبدا قصتنا
........
.................
..........
انا شغال في مصنع مشرف في شغلي اغلبيتو نسوان وشغال ف كنت ليا علقات بكتير منهم اليوم ده كنت قاعد براقب آلشغل ودخلت وحده جايه تجرب الشغل عشان تشتغل وكان اسمها نوال وصف نوال 30 سنه مطلقه طويله مش اوي 165س عودها كيرفي بزها قد الانناس ومرفوع لفوق وطيزها كبيره ووسطها رفيع خالص ولبسه عبايه ماسكه اوي عليها اول مدخلت لفتت نظري جدا وخصوصا اني بعشق العود ده وصوتها كان ناعم اوي ودار الحوار
.....
نوال‌. بعد ازنك بدور علا المشرف الي فصاله
انا. انا الموشرف اامري عوزه اي
نوال. انا جايه اجرب الشغل ولي بعتني صاحب الشغل تحت وقالي اطلع ادور علا المشرف اسمو محمود باين
انا. اومري انا محمود المشرف طب بتشتغلي علا مكنة اي
نوال. انا صنيعية مكنة اوفر وبعد علا الاورليه كمان
انا. طب اعدي علا الاوفر الفاضيه الي هناك دي جربي ولو احتجتي اي حاجه نديلي
مشت من قدامي ونا بقاوم مبصش علا طيزها وهيا وهيا مشيه خدت بالها بصتلي وبتسمت عرفت انها هتيجي سكه كنت شغال وعيني عليها وهيا كل شويه تبص عليه وتبتسم المكنه كانت معزباهه ومقلتش حاجه روحت اشوفها مالها
انا. المكنه تما۾ ولا فيها حاجه معزباكي
نوال. قعده تقطع ومش بتشتغل
انا. طب متقولي عشان اشوفهالك ومتعطليش
نوال. محبتش اتعبك معايا قلت احاول معاها
انا. تعبك راحه يا
نوال. اسمي نوال ونتا محمود صح
آنا. ايوا محمود انتي نوال كدا منغير ام فلان
نوال. اصلي مطلقه ومخلفتش
انا. مين الغبي الي طلقك ده وفرط فلقمر
نوال. زي مقلت غبي وكنت مستحملاه بس يلا راح لحاله المهم مين هيصلح المكنه
انا. قومي هصلحالك بس قومي
نوال. طب يلا
وقفت جنبي ونا قعدت علا الدكه الي كانت قعده عليها وهيا كانت وقفه جنبي لازقه فيا قعدﭢ وبصلح فلمكنه وحاسس بحرارة جسمها اوي نزلت بوشها نحيتي بتشوفني انا بعمل اي
لاحظت انها بتقرب ببزازها عليه وكل شويه تخبطهم في كتفي
نوال. هونتا متجوز يمحمود
انا. لا مش مرطبت خالص
نوال. ولا حته خاطب لي عندك عقده مصنف ولا اي
انا. مش عقده بس انا مزاجي مش بيجيلئ للبنات خالص
نوال. امال لمين للرجاله
انا. لا مليش الا ف النسوان وبزات لو كانت بطل كدا وعودها ملفوف
نوال. شكلك مش سهل ونيتك مش سالكه فكلامك خالص
انا. طب اعدي اشتغلي يسالكه وسيبك من الكلام الي ميآكلش عيش ده
جت تعد مستنتنيش اقوم ونص فخدها كان علا حجري طبعا انا قمت بسرعا عشان مفيش حد ياخد باله وببصلها ولا كانها عملت حاجه خالص كملت اليوم فشغل وكل شويه اجهز ليها شغل هديت حيلها خالص ونسوان التانيه كانو وخدين بالهم اني بحط عندها اكتر شغل وعدي اليوم وروحت دخلت الببت سلمت علا ابويا وامي كانو قعدين قدام التلفزيون ودخلت اوضتي قلعت وخدت دش وكلت ورايح انام لقيت رسايل من رقم غريب علا الوتس دخلت اشوف مين
......
الغريب. هاي
انا. مين
الغريب. ممكن نتعرف
انا. مش بتعرف بحد انا مين
الغريب. طب انتا مرطبت
انا. هتخلص تقولي مين ولا ارزعك بلوك
الغريب. وهون عليك
انا. بلوك
رزعتها البلوك ولسا هنام لقيت التلفون ببرن طلع مفس الرقم فتحت اشوف مين بنت الوسخه دي
انا. مين
الغرييب. اول مره اشوف راجل وحده تكلمو وه‍وا الي يصدها
انا. انا كدا اخلصي مين بطلي رغي
الغريب. انا الي موتها فشغل انهرضا وهديت حيلها بس معلش كلو شغل
انا. نوال عامله ايه لو ولله دنا كنت بشوف ايدك فشغل بس عشان اول يوم ليكي بس
نوال. طيب تاني مره متعدش تركز معايا بعينك كدا بتوتر
انا. انأ ركزت انا بشوفك لو عوزه حاجه
نوال. مش بقولك مش سالك علعموم بكرا كلو يبان
انا. طب قليلي بقي جبتي رقمي منين وعوزه اي
نوال. اتصرفت وجبتو وهكون عوزه اي اهو قلت اكسب فيك سواب وكلمك بدام مش خاطب كدا وعايش وحيد لتتعب ولا حاجه
انا. لا متقلقيش عليه خير ربنآ كتير ومفيش اكتر من النسوان عندي بس انا الي مليش نفس
نوال. انا مفيش زي يمحمود وظنك شفت نوال عامله ازاي
انا عندك حق صروخ ارض جو كيرفي علا ابوه يمنفسي اعرف مين المغفل الي طلقك ده لونا منزلش من البيت
نوال. ههههههههه ومتنزلش لي هتقدر علا قعدت البيت معايا ولا هتهنج زي المرحوم قعد اسبوع شهࢪ العسل وقطع مايه ونور خالص بقينا انا وهوا اخوات في الرضاعه ههههه
انا. لا مش كل الڕجاله بتهنج دنا اخاف عليكي انتي لعدادك معايا يهنج من الي اعملو فيه وحاسك مش تعرفي تسدي اصلا
نوال. هههههههه شكلك مجرب وواثق من نفسك بس ميمكن بتجملك عشان متكسفكش
انا. انهي وحده كلهم هيجملو طب عندك ام عاطف وام حسن وآلبت نهي وهيدي وعزه الي معانه اما تخدي عليهم هيحكو ليكي لو وثقو فيكي محمود فسرير عامل ازاي
نوال. يعني مش هتيجي قدام الاسد وتنخ زي الجمل
انا. دنا هركبلك الاسد ده وخليه يفشخ مني
نوال اما نشوف الايام جايه وبكرا نشوف
انا. هتشوفي المهم هقفل انا عشان هنام وبكرا نكلم
تصبحي علا خير
نوال. طيب ونتا من اهلو
قفلت معااها وعارف انها نيكه جديده سبتها لظروفها وكدا كدا فيه غيرها كتير مش مستنيها هيا

خلص الجزء الاول والقصه طويله وحقيقيه بس هكمل اما اشوف الدعم منكو
انجوي♥💪🏻

مش بقا اول مره اشارك معكم تجربه من تجربي ولو لقيت تفاعل هكمل باقي التجارب
.....................
.................
القصه انهرضا بطلتها بنت من المصنع اللي انا شغال في واسمها نوال
..........................
احب اعرفكم بنفسي انا اسمي محمود 23 سنه من طنطا عايش مع اهلي المكونين من والدي ووالدتي و اختي الصغيره والدي الحاج محمد مقاول 47 سنه ووالدتى مديحه 40 سنه اختي مريم 14 سنه دول اهلي ومش لهم دور فيه القصه ف مش هقول عنهم تفصيل وصفي انا ابيض طويل 184س جسمي معضل شعري قصير بس ناعم زبري 28س تخين بعروق
نبدا قصتنا
........
.................
..........
انا شغال في مصنع مشرف في شغلي اغلبيتو نسوان وشغال ف كنت ليا علقات بكتير منهم اليوم ده كنت قاعد براقب آلشغل ودخلت وحده جايه تجرب الشغل عشان تشتغل وكان اسمها نوال وصف نوال 30 سنه مطلقه طويله مش اوي 165س عودها كيرفي بزها قد الانناس ومرفوع لفوق وطيزها كبيره ووسطها رفيع خالص ولبسه عبايه ماسكه اوي عليها اول مدخلت لفتت نظري جدا وخصوصا اني بعشق العود ده وصوتها كان ناعم اوي ودار الحوار
.....
نوال‌. بعد ازنك بدور علا المشرف الي فصاله
انا. انا الموشرف اامري عوزه اي
نوال. انا جايه اجرب الشغل ولي بعتني صاحب الشغل تحت وقالي اطلع ادور علا المشرف اسمو محمود باين
انا. اومري انا محمود المشرف طب بتشتغلي علا مكنة اي
نوال. انا صنيعية مكنة اوفر وبعد علا الاورليه كمان
انا. طب اعدي علا الاوفر الفاضيه الي هناك دي جربي ولو احتجتي اي حاجه نديلي
مشت من قدامي ونا بقاوم مبصش علا طيزها وهيا وهيا مشيه خدت بالها بصتلي وبتسمت عرفت انها هتيجي سكه كنت شغال وعيني عليها وهيا كل شويه تبص عليه وتبتسم المكنه كانت معزباهه ومقلتش حاجه روحت اشوفها مالها
انا. المكنه تما۾ ولا فيها حاجه معزباكي
نوال. قعده تقطع ومش بتشتغل
انا. طب متقولي عشان اشوفهالك ومتعطليش
نوال. محبتش اتعبك معايا قلت احاول معاها
انا. تعبك راحه يا
نوال. اسمي نوال ونتا محمود صح
آنا. ايوا محمود انتي نوال كدا منغير ام فلان
نوال. اصلي مطلقه ومخلفتش
انا. مين الغبي الي طلقك ده وفرط فلقمر
نوال. زي مقلت غبي وكنت مستحملاه بس يلا راح لحاله المهم مين هيصلح المكنه
انا. قومي هصلحالك بس قومي
نوال. طب يلا
وقفت جنبي ونا قعدت علا الدكه الي كانت قعده عليها وهيا كانت وقفه جنبي لازقه فيا قعدﭢ وبصلح فلمكنه وحاسس بحرارة جسمها اوي نزلت بوشها نحيتي بتشوفني انا بعمل اي
لاحظت انها بتقرب ببزازها عليه وكل شويه تخبطهم في كتفي
نوال. هونتا متجوز يمحمود
انا. لا مش مرطبت خالص
نوال. ولا حته خاطب لي عندك عقده مصنف ولا اي
انا. مش عقده بس انا مزاجي مش بيجيلئ للبنات خالص
نوال. امال لمين للرجاله
انا. لا مليش الا ف النسوان وبزات لو كانت بطل كدا وعودها ملفوف
نوال. شكلك مش سهل ونيتك مش سالكه فكلامك خالص
انا. طب اعدي اشتغلي يسالكه وسيبك من الكلام الي ميآكلش عيش ده
جت تعد مستنتنيش اقوم ونص فخدها كان علا حجري طبعا انا قمت بسرعا عشان مفيش حد ياخد باله وببصلها ولا كانها عملت حاجه خالص كملت اليوم فشغل وكل شويه اجهز ليها شغل هديت حيلها خالص ونسوان التانيه كانو وخدين بالهم اني بحط عندها اكتر شغل وعدي اليوم وروحت دخلت الببت سلمت علا ابويا وامي كانو قعدين قدام التلفزيون ودخلت اوضتي قلعت وخدت دش وكلت ورايح انام لقيت رسايل من رقم غريب علا الوتس دخلت اشوف مين
......
الغريب. هاي
انا. مين
الغريب. ممكن نتعرف
انا. مش بتعرف بحد انا مين
الغريب. طب انتا مرطبت
انا. هتخلص تقولي مين ولا ارزعك بلوك
الغريب. وهون عليك
انا. بلوك
رزعتها البلوك ولسا هنام لقيت التلفون ببرن طلع مفس الرقم فتحت اشوف مين بنت الوسخه دي
انا. مين
الغرييب. اول مره اشوف راجل وحده تكلمو وه‍وا الي يصدها
انا. انا كدا اخلصي مين بطلي رغي
الغريب. انا الي موتها فشغل انهرضا وهديت حيلها بس معلش كلو شغل
انا. نوال عامله ايه لو ولله دنا كنت بشوف ايدك فشغل بس عشان اول يوم ليكي بس
نوال. طيب تاني مره متعدش تركز معايا بعينك كدا بتوتر
انا. انأ ركزت انا بشوفك لو عوزه حاجه
نوال. مش بقولك مش سالك علعموم بكرا كلو يبان
انا. طب قليلي بقي جبتي رقمي منين وعوزه اي
نوال. اتصرفت وجبتو وهكون عوزه اي اهو قلت اكسب فيك سواب وكلمك بدام مش خاطب كدا وعايش وحيد لتتعب ولا حاجه
انا. لا متقلقيش عليه خير ربنآ كتير ومفيش اكتر من النسوان عندي بس انا الي مليش نفس
نوال. انا مفيش زي يمحمود وظنك شفت نوال عامله ازاي
انا عندك حق صروخ ارض جو كيرفي علا ابوه يمنفسي اعرف مين المغفل الي طلقك ده لونا منزلش من البيت
نوال. ههههههههه ومتنزلش لي هتقدر علا قعدت البيت معايا ولا هتهنج زي المرحوم قعد اسبوع شهࢪ العسل وقطع مايه ونور خالص بقينا انا وهوا اخوات في الرضاعه ههههه
انا. لا مش كل الڕجاله بتهنج دنا اخاف عليكي انتي لعدادك معايا يهنج من الي اعملو فيه وحاسك مش تعرفي تسدي اصلا
نوال. هههههههه شكلك مجرب وواثق من نفسك بس ميمكن بتجملك عشان متكسفكش
انا. انهي وحده كلهم هيجملو طب عندك ام عاطف وام حسن وآلبت نهي وهيدي وعزه الي معانه اما تخدي عليهم هيحكو ليكي لو وثقو فيكي محمود فسرير عامل ازاي
نوال. يعني مش هتيجي قدام الاسد وتنخ زي الجمل
انا. دنا هركبلك الاسد ده وخليه يفشخ مني
نوال اما نشوف الايام جايه وبكرا نشوف
انا. هتشوفي المهم هقفل انا عشان هنام وبكرا نكلم
تصبحي علا خير
نوال. طيب ونتا من اهلو
قفلت معااها وعارف انها نيكه جديده سبتها لظروفها وكدا كدا فيه غيرها كتير مش مستنيها هيا

خلص الجزء الاول والقصه طويله وحقيقيه بس هكمل اما اشوف الدعم منكو
انجوي♥💪🏻


............. ..
بعد مصحيت تاني يوم قمت فطرت ورحت المصنع طلعت كان لسا العمال مجوش مكنش جه غير البت عزه التنضيف اوصفلكو عزه بيضه طول 170س رفيعه معي بزين قد البرتقاله ووضحين فلبس وطيز مدوره وملفته وعيون خضره
دخلت ابص ملقتش حد فلمكان خالص داخل ابص في اخر المصنع ورا العمود الخرسان لقيتها قعده وحطه الهاند فري في ودنها ومش سمعاني ومشغله فيديو سكس لواحد بينيك بت من طيزها واصلا عزه كان بينا احتككات قبل كده وتقفيش علا خفيف رحت مديت ايدي وقرصتها من بزها اتخضت
عزه. اي ده محمود انتا جيت آمتا وبتعمل اي هنا
انآ. جيت من سعتها وشيفك ونتئ بتتفرجي علآ الفيلم السكس ومندمجه فيه علاخر
عزه. لا دشتغل عندي بلغلط وبعدين انتا عاوز اي ملكش دعوه
انا. طب اي رايك مريحك قبل ملعمال يجو احسن من الفيلم ده قدامهم نص ساعة لسا
عزه. ازاي انا لسا بنت لا
انا. هنيكك من طيزك يلبوه ولا احمد القصاص احسن مني منتي بترحيله في وقت الاستراحه وبينيكك عسطوح
عزه. بلله عليك متفضحني وهعملك كل الي انتا عوزه
شدتها في وقتها وزنقتها فلحيطه ماسك شفيفها بوس ومص وايدي الاتنين بيفرشو في بزازها رفعت التيشرت بتعها لفوق ومعاه السنتيآنه وبانو قدامي بزازها بحلمتها الطويله الوقفه خدت بزها اليمين في بوقي مص وبلعب بلساني علا حلمتها البت راحت خالص واعصبها سابت وكانت هتقع قمت شادد كرسي ورا العمود ومقعدها علا حجري وهاتك يدعك في بززها خلصت بزها اليمين دخلت عشمال رضاعه بردو وقمت منزل ايديي مدخله في بنطلونها وبصباعي بلعب في شفرات كسها وفرش فيهم وهيا قعده تجيب علا ايديي قعدت العب. كدا شويه وقمت منزلها علآ ركبها قدام رجلي ونزلت بنطلوني. وبوكسري
انا. مصي زبري جامد يلبوه عشان يعشر طيزك يفاجره
عڙه. زبرك كبير مش هستحملو فطيزي همصهولك بس طيب وتنزلهم في بوقي
انا. مصي يكسمك وملكيش فيه انا هدخلو
مصت في زبري يجي 5دقايق وقمت انا وقفت خليتها تسند علا الكرسي ونزلت بنطلونها بعد كدا الاندر وبليت صباعي وببعبص خرم طيزها صباعي دخل بسهوله عرفت انو مهري نيك طلعز صباعي ومسكت زبري حطيته علا خرم طيزها وقبل مهيا تقولي براحه كنت زاقه جامد مدخل نصو فطيزها البت نطت علكرسي وكتمت صويتها ونا مسكت فرد طيزها بايدي الاتنين وشتغلت نيك فيها دخول وطلوع ودخلتو للاخر وسبتو هيا اههه اههه‍ مش قادره زبڕك حرقني اوي في طيزي سيبو حبه طيزي تاخد عليه مش قادره خالص
ونا اشتغلت دخول وطلوع بسرعا فيها وبدات ارزع وجسمي يخبط في جسمها جامد هيا اهه اه اه اه براحه براحه يمحمود طيزيي اتشقت مش قادره طلعو ونا شغال ومش سمعها
طلعتو وقعدت علا الكرسي وقلعتها البنطلون وجت قعدت علا حجري وتتنطت علا زبري وشغاله تصوت وهوب سمعت الباب تحت فلمصنع بيتفتح وناس طالعه علا السلم قمت انا وهيا بسرعا لبسنا ونا وقفت فشباك وهيا شافت شغلها انا قعدت واقف فشباك مش علا بعضي زبري بيكلني ملحقتش اجيب ومبضون دخلت المصنع سلمت علا النسوان الشرميط الي قعده وروحت علا ام عاطف اهزر معاها وقعدت جنبها وببص علا مكنة نوال مجتش لسا لقيت ام عاطف الملف بتقولي
ام عاطف. اي يحوده المره عجباك ولا اي عينك متشلتش من علا مكنتها دي دخلت الدماغ بقي
انا. اظبتي يلبوه مش نقصاكي دخلت اي وتناكت اي لنا بطمن بشوف كلو جه ولا لسا حد
ام عاطف. محنا بقينا موضه قديمه فلاول كنت يومين تلاته فلاسبوع بتيجي تملا كسي وطيزي لبن دلوقت منفضلي خالص شكلك معدتش سويق وبتعرف تسوق ههههه
انآ. يشرموطه الاول كان جوزك محبوس دلوقت طلع واكيد بيدقرك بلاش طمع وبعدين انتي عارفه كويس اني سويق يفجره
ام عاطف. طمع اي الراجل طلعلي من السجن مفيش زبر خالص مش بيقف ونا كل يوم آعد العب فنفسي لحد مجبهم ونام
في نفس الوقت لمحت منال دخله من اول المصنع
انا. خلاص يوليه بطلي كلام في نجآسه وشتغلي عوزين شغل يختي مش فتحنها لله احنا
مشيت وقبلت منال بتضحكلي فكراني هسكت بعد كلامها معايا علا التاخير
منال صباح الورد يحوده
انا. اتاخرتي لي لحد دلوقت عدت ساعه من معادك
منال. اي يعني راحت عليه نومه هتحسبني ولا اي
انا وبعصبيه. لا بروح امك الشغل ده مش هنا هتتمرقعي يبقا تخفي في ستين داهيه تخدك هتيجي فمعادك علا راسي هتتاخري ههينك فهمه
وهيا مصدومه من كلامئ وعيطت
منال. فهمه واسفه علا التاخير
راحت قعدت علا مكنتها بتعيط وحبه ولقيت كام مره سابت شغلها وراحت توسيها
انا. كل وحده تتهبب ترجع كسم مكنتها وملهاش دعوه بيها والا تقومو تمشو فهمين
كلهم رجعو بسرعا مكنهم ونا نزلت طلبت نعناع بلمون من الكفتيريا والواد راح يدهولها بتقوله مين طلبو شاور عليه بصتلي شورتلها تخدو خدتو رحت بعد حبه عندها وكلمت معاها
انا. متزعليش مني بس انا كدا الشغل عندي شغل ووقت الاستراحه ايكش نطلع انا ونتي اسطح اختصبك عادي ضحكت وبصتلي
منال. انتا غريب اوي وبوشين بس تعرف انا محدش زعقلي ابدا كدا قبل كدا بس عجبني انك حمش ودكر ناشف
ولقتها بتحسس علا ايدي ألي ساند بيها علا المكنه وبتبصلي وتعض شفتها
رحت جنبها عشان العمال ميخدوش بالهم كاني بقولها علا شغل وزبري كان واقف قاعد يخبط في كتفها بصتلي كدا وقلتلي انزل اقولك نزلت
منال. لم زبرك ده عني وبعدو لنآ علا اخري لمسكو امصو قدام المصنع كلو وكسم اي حد
قلقت منها وبعدت عنها شغلت العمال وقعدت طول الصبح كل متيجي فرصه اروح جنبها اقرصها فبزها احك زبري في كتفها وعدي الوقت وجه اساعه 2اضهڕ الاستراحه طفينا الكهربنا وكنا طلبين فطار انا وهيا جه قلتلي هتفطر معايا خدتها ونزلت الدور آلي تحت وﮂخلتها المخزن القديم الي فيه القماش
منال. جيبني هنا لي شكلك ناوي علا نيكه
انا. زبري قايد نار ونتي الي هتريحيه
شديت منال ونيمتها علا الارض علا القماش وخدت شفيفه‍ا مص جامد وايدي بتفعص جآمد في بززها وقمت عادل نفسي مقلعها العبايه وسبتها بلبنطلون الي لبساه اما عرفت انها ۾ش لبسه اندر تحتو مش عارف لي وفكيت السنتيانه ونزلت رضاعه فبززها ومص وخدتها وضع69 كنت بلحس كسها وهيا هجمت علا زبري كانها مشفتش ازبار قبل كدا خااص
منال. زبرك طلع كبير وتخين اوي معي سنك يواد يمحمود
انا. دنا هفشخلك كسك بيه يلبوه
ونيمتها علا بطنها وجيت نزلت بعد مقلعتها الليجن نص تقليعه بلعب بزبري علا كسها وقمت مدخلو فيها وهاتك ينيك هيا اه اه اه محمود براحه صوتي هيعلا اهههه مش قادره مترزعش كسي وجعني براحه
ونا بنيك هوب لقيت باب المخزن بيتفتح وحد داخل علينا..........

يريت تكون عجبتكو وكل مهلاقي منكو تحفيز هكمل فيها والقصه عمتا طويله وحصلت معايا فعلا
اشوفكو المره الجايه انجووووي🔥💪🏻
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: Dvl, Abo zed, زيزووو و 13 آخرين
م

مايكل

ضيف
لا كمل يا معلم
 
  • أعجبني
التفاعلات: Abo zed, Wa7d moham, الديب🐺🔥 و شخص آخر
A

AhmesdSimo

ضيف
لا لا لا جامده القصه بس عايزين نعرف كل واحده من الي قولت اسماهم دول قصته في جزء لوحده مع القصه هنا
 
  • أعجبني
التفاعلات: fady fady, بدران, Wa7d moham و شخص آخر
ا

الديب🐺🔥

ضيف
لا لا لا جامده القصه بس عايزين نعرف كل واحده من الي قولت اسماهم دول قصته في جزء لوحده مع القصه هنا
دي هخلص منها عن البقيين فلمصنع
 
  • أعجبني
التفاعلات: Wa7d moham و AhmesdSimo
س

سقراط عاشق نهود النساء

ضيف
منتظرين البقية 💪🏼
 
  • أعجبني
التفاعلات: AhmesdSimo، Wa7d moham و الديب🐺🔥

ᎻᎯᎠᎬᏚ

ضيف
كمل يا صاحبي حلوة
 
  • أعجبني
التفاعلات: AhmesdSimo، Wa7d moham و الديب🐺🔥
م

معلم جامد

ضيف
تم دمج الأجزاء في موضوعك...
نرجو منك التقدم بطلب دمج الأجزاء مستقبلا في الموضوع الموحد للتبليغات ونحن سنقوم بالباقي
سارع بتقديم الطلب، حتى لا نلجئ لتطبيق عقوبات القوانين التي لا تسرنا، قبل ان تحزنك

الإشراف
 
  • أعجبني
التفاعلات: AhmesdSimo، Wa7d moham و الديب🐺🔥
ا

الديب🐺🔥

ضيف
  • أعجبني
التفاعلات: AhmesdSimo و Wa7d moham
ا

الديب🐺🔥

ضيف
  • أعجبني
التفاعلات: AhmesdSimo
A

Alex 13

ضيف
حلوة اووووووي يا صديقي
استمر تسلم ايدك
منتظر جديدك بكل شوق وياريت متتاخريش علينا
 
  • أعجبني
التفاعلات: AhmesdSimo و Wa7d moham
W

Wa7d moham

ضيف
كمل جميل بس فى اخكاء املائيه ياريت تخلى بالك علشان المتعه ما تنقطع برافوووووو
 
  • أعجبني
التفاعلات: AhmesdSimo

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل