الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
مع بنت عمي لما كنا مراهقين*حقيقية
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="Mas2002" data-source="post: 177742"><p>انا عندي ١٩<strong> سنة كنت قاعد فالكويت مع اهلي و بنت عمي كانت قاعدة فالسعودية و كنا بنتقبل فالصيف في بيت العيلة في مصر. هيا آية في الجمال و أصغر مني تقريبا ب ٣ سنين</strong></p><p><strong>ف لما كنا صغيرين كنت انا تقريبا ١٦ سنة و هي ١٣ سنة ف كنا بتقعد نهزر مع بعض بس بأباحة شويتين. كانت هيا لسة بتلبس جيب و كده.</strong></p><p>و كانت بتيجي تقعد على رجلي لما بنكون قاعدين في شقة من شقق البيت الفاضية و ساعات لما بتكون لابسة جيبة ف بقوم انا مرقدها عالارض و ارفع رجليها عشان العجيبة تنزل و الاندر يبان و كانت هيا بتقعد تقول عيب و تقاوم و كده و ساعات اقولها تعالي اشيلك و اقوم شايلها و احضن و احسس على طيزها . و فيه مرة كنا قاعدين لوحدنا في الشقة و بنتفرج على فيلم لولوش غالبا دي كانت أول او ثاني إجازة تكون جاية بالغة فيها. المهم و احنا قاعدين جه مشهد لما عادل امام كان بيدعك فخاد يسرا ف و هي جمبي قمت عامل زيه عشان احسس و لو هيا اتضايقت ولا حاجة تكون عارفة اني بهزر. ف سابتني ادعك في فخادها و و انا بدأت ادخل ايدي جوة ناحية كسها واحدة واحدة. فقامت قالتلي لا و كده مش هينفع و الكلام ده. جه مشهد تاني لما شاف يسرا على كتفه قلتلها تعالي اشيلك على كتفي زيهم. قامت و شيلتها و قمت لامس طيزها و هيا ملبن و جسمها حلو من زماان. و قعدت جمبي تاني و انا رجعت المس فخادها و وصلت لكسها و هيا كانت هيجانة بس مخبية. ف لما لقيتها حبيت الموضوع قومتها و خليتها قدامي و انا قاعد عالكنبة و بدأت احسس على طيزها من تحت الهدوم و عمال ادعك فيهم و قلعتها الجيب خالص و قلتلها تعالي نجرب نبوس بعض. و بدأت تبوس فيا بهيجان و طبعا مكناش عارفين نبوس كويس فالاول😂😂❤️. و بدأت بعد كده اقلعها الالاندر و الفانلة و بدأت الحس حلمتها و العب في بزازها اللي لسة بيطلعوا. قلتلها ابوكي وامك هييجوا قالتبي لسة هيتأخروا ف عرضت عليها ندخل عالسرير و هيا وافقت. شيلتها و نيمتها عالسرير و قلعت و شافت زبي و كأول زي تشوفه في حياتها كان حجمه كويس. نزلت فوقها بوس في رقبتها و بزازها و انا بلعب في كسها بنفس الوقت. و لحست كسها لحس خفيف كده و ضربتلها سبعة و نص و كانت أول مرة تجربها و خليتها تضربلي ١٠ بقت بتف عليه و تدعكهولي و قولتلها اننا لازم نستخمى بعد ما بنعمل كده و هيا دخلت استحمت و انا معاها و فضلنا مقضيينها بوس و عمال ابعبص فيها و العب في طيزها و هيا بتتشرمط اوييي. </p><p>و بقينا بنعمل كده طول الاجازة مع بعض و سكس فون اما سافرنا.. </p><p>يتبع</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mas2002, post: 177742"] انا عندي ١٩[B] سنة كنت قاعد فالكويت مع اهلي و بنت عمي كانت قاعدة فالسعودية و كنا بنتقبل فالصيف في بيت العيلة في مصر. هيا آية في الجمال و أصغر مني تقريبا ب ٣ سنين ف لما كنا صغيرين كنت انا تقريبا ١٦ سنة و هي ١٣ سنة ف كنا بتقعد نهزر مع بعض بس بأباحة شويتين. كانت هيا لسة بتلبس جيب و كده.[/B] و كانت بتيجي تقعد على رجلي لما بنكون قاعدين في شقة من شقق البيت الفاضية و ساعات لما بتكون لابسة جيبة ف بقوم انا مرقدها عالارض و ارفع رجليها عشان العجيبة تنزل و الاندر يبان و كانت هيا بتقعد تقول عيب و تقاوم و كده و ساعات اقولها تعالي اشيلك و اقوم شايلها و احضن و احسس على طيزها . و فيه مرة كنا قاعدين لوحدنا في الشقة و بنتفرج على فيلم لولوش غالبا دي كانت أول او ثاني إجازة تكون جاية بالغة فيها. المهم و احنا قاعدين جه مشهد لما عادل امام كان بيدعك فخاد يسرا ف و هي جمبي قمت عامل زيه عشان احسس و لو هيا اتضايقت ولا حاجة تكون عارفة اني بهزر. ف سابتني ادعك في فخادها و و انا بدأت ادخل ايدي جوة ناحية كسها واحدة واحدة. فقامت قالتلي لا و كده مش هينفع و الكلام ده. جه مشهد تاني لما شاف يسرا على كتفه قلتلها تعالي اشيلك على كتفي زيهم. قامت و شيلتها و قمت لامس طيزها و هيا ملبن و جسمها حلو من زماان. و قعدت جمبي تاني و انا رجعت المس فخادها و وصلت لكسها و هيا كانت هيجانة بس مخبية. ف لما لقيتها حبيت الموضوع قومتها و خليتها قدامي و انا قاعد عالكنبة و بدأت احسس على طيزها من تحت الهدوم و عمال ادعك فيهم و قلعتها الجيب خالص و قلتلها تعالي نجرب نبوس بعض. و بدأت تبوس فيا بهيجان و طبعا مكناش عارفين نبوس كويس فالاول😂😂❤️. و بدأت بعد كده اقلعها الالاندر و الفانلة و بدأت الحس حلمتها و العب في بزازها اللي لسة بيطلعوا. قلتلها ابوكي وامك هييجوا قالتبي لسة هيتأخروا ف عرضت عليها ندخل عالسرير و هيا وافقت. شيلتها و نيمتها عالسرير و قلعت و شافت زبي و كأول زي تشوفه في حياتها كان حجمه كويس. نزلت فوقها بوس في رقبتها و بزازها و انا بلعب في كسها بنفس الوقت. و لحست كسها لحس خفيف كده و ضربتلها سبعة و نص و كانت أول مرة تجربها و خليتها تضربلي ١٠ بقت بتف عليه و تدعكهولي و قولتلها اننا لازم نستخمى بعد ما بنعمل كده و هيا دخلت استحمت و انا معاها و فضلنا مقضيينها بوس و عمال ابعبص فيها و العب في طيزها و هيا بتتشرمط اوييي. و بقينا بنعمل كده طول الاجازة مع بعض و سكس فون اما سافرنا.. يتبع [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
مع بنت عمي لما كنا مراهقين*حقيقية
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل