• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس ملابس داخلية (1 مشاهد )

fefe sexey

fefe sexey

مبتدأ في السكس
عضو
إنضم:6 مايو 2023
المشاركات:2
مستوى التفاعل:7
نقاط سكس العرب
124
اعرفكم على نفسى فيفى 25 سنه طولى 169 وزنى 185 بيضاء مربربة شعرى اسود
لى صاحبة اسمها نرجس 28 سنه طولها 172 وزمها 180 قمحية طيزها كبيرة
فى يوم من الايام كنت وافقة انى ونرجس بتفرج على ملابس داخلية على عربية فى السوق
جه شاب قعد يتفرج ويدور فى الملابس المعروضة وبعد خمسة دقائق قال لصاحب العربية
عايز 4كلوت و4 سنتيان و**** بس مابعرف المقاس تقريبا يلبس فى حسم المدامات ال
واقفة بضبط لانى متجوز مرتين وعايز الوانات حلوه تجذب
انى بصيت له وغضيت على شفتى وهو لاحظ وانا اختر ت لة طقم سنتيان وكلوت لون احمر
والاخر بنك
وانى وصاحبتى مشينا بدلع من امامه والطيز تتهز من العباية هو جه ورانا وقد يلاغينى ويقولى
ممكن سؤال قلت له اسال قالى بجد الالوان دى حلوة تعجبك قلت لة نعم قالى ممكن تقبليهم منى
هدية انت وصاحبتك غمزت لة بطرف عيننى وقلت لة هدية مقبول وقلت لة الكوكو هيفرح جدا
قالى انى عايز اشوف الكوكو قلت له الكوكو لسة مفطرش عايز يفطر قالى ماشى فيه هنا محل كبابجى
روووعه قلت له الكوكو عايز كباب كبير وانى بكلم معاه ببص على زبه لقيته واوووووو كبير فى البنطلون
روحتا المطعم ودخلنا صالة العائلات وانى طالعه على السلم بقى يتحرش بى ويحط ايده على طيزى
على فكرة الكوكو مغرق الكلوت عسل
وطلبنا وهو قعد امامى على التربيزة ورجله شغالة من تحت وانى فتحت رجولى لرجلة وقعد يلعب برجلة
فى الكوكو وقالى يخربيتك عسلك كتير ويجيب صابع الكباب وياكلنى فى فمى وانى اخد الصابع وامص فية
وهو هيتججن وبعد ماخلصنا قالى عايز انيك الكوكو ضحكت وفتحت صدرى علشانه اهيجه اكتر
قلت لة انا عارفه مكان امان هنا واحد فاتحة كوافير خالتى فوفو فى بيتها هنروح نرجس توضب نفسها وتشيل
الشعر من وشها ومن كسها وانى وانت مع بعض
ونرجس راحت لخلتى فوفو وقلت لها وضبيها فرحها بكرة وبالاخص الكوكو قالت لى الفيزتا عالية قلت ميهمش
معاننا البنك كلة
ودخلت انا وجرجس الغرفة وهو قالى عايز اشوف الكوكو قلت لة تدفع كام قالى 500 جنية وبدلع ارفع العباية
ونزلها حتى وصلت للكوكو وكان غرقان عسل جرجس هجم على ونزل بين فخودى وقعد يمص زنبورى ويلحس العسل
وشوقنى للنيك جدا وقلعت لة ملط وقلع البنطلون وشوفت زبه وكان اكبر زب شوفتة
وقلت لة عايز تمتعى ورفعت لة رجولى واخد ينيك كسى وانى فرحانه وفى دنيا غير الدنيا قعد اكتر من نصف ساعة
وجاب لبنه قلت له عايزة اتعشر منك وكان سخن وقالى كسك نار فية حلاوه يستاهل 1000جنية وقالى افتحى رجولك
واخد يحط 1000 جنية على كسى ويقولى روعههه جدا
والى اللقاء فى الحلقة القادمة
 
  • أعجبني
التفاعلات: هاني الزبير و فحل صغير جاد زب كبير
فحل صغير جاد زب كبير

فحل صغير جاد زب كبير

الاصلى في السكس
عضو
إنضم:21 مايو 2025
المشاركات:28,763
مستوى التفاعل:753
الإقامة: القاهرة
نقاط سكس العرب
90,294
اعرفكم على نفسى فيفى 25 سنه طولى 169 وزنى 185 بيضاء مربربة شعرى اسود
لى صاحبة اسمها نرجس 28 سنه طولها 172 وزمها 180 قمحية طيزها كبيرة
فى يوم من الايام كنت وافقة انى ونرجس بتفرج على ملابس داخلية على عربية فى السوق
جه شاب قعد يتفرج ويدور فى الملابس المعروضة وبعد خمسة دقائق قال لصاحب العربية
عايز 4كلوت و4 سنتيان و**** بس مابعرف المقاس تقريبا يلبس فى حسم المدامات ال
واقفة بضبط لانى متجوز مرتين وعايز الوانات حلوه تجذب
انى بصيت له وغضيت على شفتى وهو لاحظ وانا اختر ت لة طقم سنتيان وكلوت لون احمر
والاخر بنك
وانى وصاحبتى مشينا بدلع من امامه والطيز تتهز من العباية هو جه ورانا وقد يلاغينى ويقولى
ممكن سؤال قلت له اسال قالى بجد الالوان دى حلوة تعجبك قلت لة نعم قالى ممكن تقبليهم منى
هدية انت وصاحبتك غمزت لة بطرف عيننى وقلت لة هدية مقبول وقلت لة الكوكو هيفرح جدا
قالى انى عايز اشوف الكوكو قلت له الكوكو لسة مفطرش عايز يفطر قالى ماشى فيه هنا محل كبابجى
روووعه قلت له الكوكو عايز كباب كبير وانى بكلم معاه ببص على زبه لقيته واوووووو كبير فى البنطلون
روحتا المطعم ودخلنا صالة العائلات وانى طالعه على السلم بقى يتحرش بى ويحط ايده على طيزى
على فكرة الكوكو مغرق الكلوت عسل
وطلبنا وهو قعد امامى على التربيزة ورجله شغالة من تحت وانى فتحت رجولى لرجلة وقعد يلعب برجلة
فى الكوكو وقالى يخربيتك عسلك كتير ويجيب صابع الكباب وياكلنى فى فمى وانى اخد الصابع وامص فية
وهو هيتججن وبعد ماخلصنا قالى عايز انيك الكوكو ضحكت وفتحت صدرى علشانه اهيجه اكتر
قلت لة انا عارفه مكان امان هنا واحد فاتحة كوافير خالتى فوفو فى بيتها هنروح نرجس توضب نفسها وتشيل
الشعر من وشها ومن كسها وانى وانت مع بعض
ونرجس راحت لخلتى فوفو وقلت لها وضبيها فرحها بكرة وبالاخص الكوكو قالت لى الفيزتا عالية قلت ميهمش
معاننا البنك كلة
ودخلت انا وجرجس الغرفة وهو قالى عايز اشوف الكوكو قلت لة تدفع كام قالى 500 جنية وبدلع ارفع العباية
ونزلها حتى وصلت للكوكو وكان غرقان عسل جرجس هجم على ونزل بين فخودى وقعد يمص زنبورى ويلحس العسل
وشوقنى للنيك جدا وقلعت لة ملط وقلع البنطلون وشوفت زبه وكان اكبر زب شوفتة
وقلت لة عايز تمتعى ورفعت لة رجولى واخد ينيك كسى وانى فرحانه وفى دنيا غير الدنيا قعد اكتر من نصف ساعة
وجاب لبنه قلت له عايزة اتعشر منك وكان سخن وقالى كسك نار فية حلاوه يستاهل 1000جنية وقالى افتحى رجولك
واخد يحط 1000 جنية على كسى ويقولى روعههه جدا
والى اللقاء فى الحلقة القادمة
fefe sexeyجميلة
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل