• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

افلام سكس محارم موافقة على النيك (1 مشاهد )

أنا أسمى سامى من مصر وقعت هذه القصة وانا عمرة ٢١سنه مع اختى كريمة وقتها كان سنها١٨سنه ومازلت انيكها حتى اليوم وهى الان ٢٢سنه وانا ٢٥سنه وبدأت القصة بعد وفاة أبى وامى فى حادث سيارة أثناء سفرهم إلى البلد اسيوط لأداء واجب العزاء فى جد ى ابو امى ذات يوم وانا راجع من كليتى حوالى الساعة السابعة مساء اه نسيت اوصف لكم اختى كريمة هى ممشوقة القوام رياضية لأنها تلعب سباحة جميلة الوجة وبها شبه كبير جدا من يسرا الممثلة بزازها متوسطة طيزها متوسطة عيونها على فاتح شعرها اصفر طويل ناعم احنا الاثنين عايشين لوحدنا بعد وفاة الاب والام فى منطقة راقية بمصر داخل كمبوند بالشيخ زايد وترك لنا الوالدين ثروة من المال نصرف منها على نفسنا وتعلمنا اختى واحدة على اللبس الخفيف الشفاف وكانت دلوعة اوى ولا يوجد بنا اى حدود وده من ايام الأهل وهما عايشين وانا شفت اختى كتير وهى عريانه أثناء نزولها حمام السباحة لتشجيعها مع الأسرة المهم بعد الوفاة انقطعت عن التمرين وكانت العائلة تطمن علينا كل فترة أما بالزيارة أو التليفون وفى يوم راجع من الكلية مساء حوالى الساعة السابعة دخلت البيت وسمعت صوت فيلم سكس كله اهات وتوهات فتحت غرفة اختى لقيتها مغمى عليها وعريانه ملط ولقيت الفيلم شغال والسرير غرقان مياه مكان ماهى نائمة أنا عندى شراها جنسية وكنت بمارس الجنس مع صديقى بالكلية من ايام الاعدادى وعرفت أن اختى بتتفرج على الأفلام الجنسية يوميا ومسجل على تليفونها مقاطع كثيرة المهم فوقتها وقلت لها أنتى كنتى مغمى عليكى قالت لاء انتا عملت ايه انا اختك ليه كده قلتها أنا معملتش حاجة ألبسة الاول وبعدين نتكلم قامت ودخلت الحمام تاخد دش ونادت عليا روحت لها خير قالت ادخل قلت ادخل قالت أيوة ادخل أنا قربت اقع الحقنى دخلت وشفت المنظر امامى زبى ابتداء فى الانتصاب وهى باصة عليه اوى وقالت مالك فيه ايه اسندى لفت ذراعة على رقبتىوسندت عليا وقلتها اوديكى الغرفة قالت لاء خليك شوية اكون كويسة وأكمل الدش بس ساعدنى وجلست فى البانيو وقالت حمنى انتا بقا فتحت الدش وسكبت على رأسها الشوار ودعكت شعرها وقالت ادعك انت بقا باقى جسمى لأنى تعبت وفعلا بدأت ادعك رقبتها ون لت على بزازها ودعكتها قالت اى بشوش مش اوى كده باسلوب وبصوت ناعم اوى زبىوى هاج ووقف أثناء ما أنا بحسس على بزازها لان حلمتها نفرت ووقفتوانا غرقت من المياة قالت اقلع هدومك احسن فعلا قلعت هدومى وكان زبى واقف اوى اوى اوى قالت ايه ده انتا هائج بقا استنى انتا عاوز تهدأ نتفق الاول قلت لها على ايه وانا كنت مستعد اوافق على اى حاجة فى ذلك الوقت ان احنا نتزوج لت لها نعم قالت أننا عارفة ان احنا اخوات وها فى أنك قرأت كتير عن قصص المحارم وشفت ده على اللاب توب بتاعك وعارفة انك بتمارس الجنس مع صحبك شريف وانا كمان فقد عذريتى أثناء ممارسة الانماء كل يوم وباخد حبوب منع الحمل وابرة كل ثلاثة شهور قلتها طيب نتزوج قالت ماشى نعمل فرح وكتب كتاب قلت نعم ازاى قالت تعالى يلا اوريك وفعلا بعد الحمام خرجنا وروحنا على الريسبشن وجبنا ورقة وقلم وكتبنا قسيمة زواج بعد ما جبنا واحدة من على النت ومضينا احنا الاتنين على الورقتين واحتفظت أنا بورقة وهى بورقة ومسكنا ايد بعضنا وقرانا الفاتحة وقالت زوجتك نفسى على سنة **** ورسوله وقلت لها وانا قابلت زواجك على سنة **** ورسوله وقمنا جبنا فرح على النت وشغلنا وقمنا رقصنا مع بعضوبعدها قلعتها الهدوم وبظانا ليلة الدخله الباقى فى الحلقة القادمة وارجو منكم الرأى
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل