الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
مون اللبوة
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أمنيه رشدى" data-source="post: 251522" data-attributes="member: 2674"><p>انا .. ..عندي 24 سنه</p><p>اول مره اكتب حاجه زي كدا بصراحه بس حبيت اشاركم الموضوع</p><p>الموضوع ده حصل بجد</p><p>صاحبي احمد عنده 27 سنه واخته اماني عندها 22 سنه بس حاجه من الاخر طول وعرض وجمال وبزاز كبيره و طياز كيرڤي ومعايا رقمها وبنتكلم عادي المهم انا دايما عندهم في البيت بقعد هناك ف يوم من الايام كنت عندهم وهيا متعرفش وكانت بتستحمي ف طالعه ب بدي قصير و شورت وانا بصراحه اول ما شوفتها بتاعي انفجر من البنطلون وهيا جريت علي اوضتها وانا فضلت مراقب اوضتها وهيا كانت بتبص من خرم الباب المهم نزلت روحت البيت ف لاقيتها بتقولي مش عيب تفضل باصص عليا كدا ف انا قولتلها وانتي كنتي بتبصي من خرم الباب و مركزه ليه قالتلي اصل بصراحه شكله يجنن وضحكت ف روحت قولتلها ما انا عارف انه يجنن هو بيقف وينفجر كدا علي اي حد ولا ايه دا بيقف علي الابطال بس</p><p>قالتلي طب مش هشوفه قولتلها لما اشوف انا</p><p>راحت بعتالي صور بزازها اللبن وطيازها وكسها وبعتلها زوبري وعملنا واحد شات جامد</p><p>واتفقنا ان احمد هيروح الشغل الصبح والبيت هيبقي فاضي وانا هروحلها</p><p>روحت الصبح الساعه 9 لاقيتها بتفتح الباب ولابسه عبايه سودا جامده ناررر فدخلت ولسه بلف وشي لاقيها فاتحه العبايه ولابسه حته قميص نوم جامد اوى لونه احمر وبزازها طالعه منه واخر جمال راحت اللبوه قفشاني من بتاعي وفضلت ابوس فيها وهيا تفعص ف زوبري المهم دخلنا الاوضه وهيا قافشه فيا اكنها ماسكه حرامي وعماله تفعص في زوبري وانا اكل شفايفها اكل رحت قالع البنطلون وهيا شافت زبي و تنحت وقالتي اي دا انا اول مره اشوف زب كدا دا كبير اوي راحت نازله علي زوبري و مسكته وفضلت ترضع منه ربع ساعه وتدخله لاخر زورها روحت منيمها علي السرير ونزلت علي رقبتها وفضلت اسيح فيها ونزلت علي بزازها فضلت امص فيهم واكلهم اكل وايدي بتلعب في كسها ونزلت علي كسها فضلت امص فيه وهيا عماله تتءوا وتقول كلام اول مره اسمعه منها راحت قالتي دخله بقي رحت فضلت العب ب زبي علي شفرات كسها و اشوقها بيه لغايه ما دخلت زبي فيها راحت مصوته حطيت ايدي علي بوقها و سيبتها دقيقتين تاخد نفسها وهيا مبرقه جامد انا قولت انها ماتت فضلت امص ف ودنها و اهمسلها بكلام سكسي لغايه ما قالتلي دخل فضلت انيك فيها ساعه وربع وهيا فاجره اول مره اعرف انها شرموطه و بتتناك لغايه ما خليتها تجيبهم 3 مرات راحت نازله علي زبي فضلت ترضع فيه لغايه ما انا جبتهم و نمنا علي السرير جنب بعض وقالتلي انت دكري انت فحلي انا مش هتناك من حد تاني غيرك انت ونزلت وهيا مبسوطه🔥🔥🔥🔥</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="أمنيه رشدى, post: 251522, member: 2674"] انا .. ..عندي 24 سنه اول مره اكتب حاجه زي كدا بصراحه بس حبيت اشاركم الموضوع الموضوع ده حصل بجد صاحبي احمد عنده 27 سنه واخته اماني عندها 22 سنه بس حاجه من الاخر طول وعرض وجمال وبزاز كبيره و طياز كيرڤي ومعايا رقمها وبنتكلم عادي المهم انا دايما عندهم في البيت بقعد هناك ف يوم من الايام كنت عندهم وهيا متعرفش وكانت بتستحمي ف طالعه ب بدي قصير و شورت وانا بصراحه اول ما شوفتها بتاعي انفجر من البنطلون وهيا جريت علي اوضتها وانا فضلت مراقب اوضتها وهيا كانت بتبص من خرم الباب المهم نزلت روحت البيت ف لاقيتها بتقولي مش عيب تفضل باصص عليا كدا ف انا قولتلها وانتي كنتي بتبصي من خرم الباب و مركزه ليه قالتلي اصل بصراحه شكله يجنن وضحكت ف روحت قولتلها ما انا عارف انه يجنن هو بيقف وينفجر كدا علي اي حد ولا ايه دا بيقف علي الابطال بس قالتلي طب مش هشوفه قولتلها لما اشوف انا راحت بعتالي صور بزازها اللبن وطيازها وكسها وبعتلها زوبري وعملنا واحد شات جامد واتفقنا ان احمد هيروح الشغل الصبح والبيت هيبقي فاضي وانا هروحلها روحت الصبح الساعه 9 لاقيتها بتفتح الباب ولابسه عبايه سودا جامده ناررر فدخلت ولسه بلف وشي لاقيها فاتحه العبايه ولابسه حته قميص نوم جامد اوى لونه احمر وبزازها طالعه منه واخر جمال راحت اللبوه قفشاني من بتاعي وفضلت ابوس فيها وهيا تفعص ف زوبري المهم دخلنا الاوضه وهيا قافشه فيا اكنها ماسكه حرامي وعماله تفعص في زوبري وانا اكل شفايفها اكل رحت قالع البنطلون وهيا شافت زبي و تنحت وقالتي اي دا انا اول مره اشوف زب كدا دا كبير اوي راحت نازله علي زوبري و مسكته وفضلت ترضع منه ربع ساعه وتدخله لاخر زورها روحت منيمها علي السرير ونزلت علي رقبتها وفضلت اسيح فيها ونزلت علي بزازها فضلت امص فيهم واكلهم اكل وايدي بتلعب في كسها ونزلت علي كسها فضلت امص فيه وهيا عماله تتءوا وتقول كلام اول مره اسمعه منها راحت قالتي دخله بقي رحت فضلت العب ب زبي علي شفرات كسها و اشوقها بيه لغايه ما دخلت زبي فيها راحت مصوته حطيت ايدي علي بوقها و سيبتها دقيقتين تاخد نفسها وهيا مبرقه جامد انا قولت انها ماتت فضلت امص ف ودنها و اهمسلها بكلام سكسي لغايه ما قالتلي دخل فضلت انيك فيها ساعه وربع وهيا فاجره اول مره اعرف انها شرموطه و بتتناك لغايه ما خليتها تجيبهم 3 مرات راحت نازله علي زبي فضلت ترضع فيه لغايه ما انا جبتهم و نمنا علي السرير جنب بعض وقالتلي انت دكري انت فحلي انا مش هتناك من حد تاني غيرك انت ونزلت وهيا مبسوطه🔥🔥🔥🔥 [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
مون اللبوة
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل